Қазақстан Республикасында денсаулық сақтау ұйымдарында медициналық көмек көрсету сапасын басқару жүйесін жетілдіру бойынша ережелерді бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2009 жылғы 20 қаңтардағы N 32 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 11 ақпанда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5545 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2011 жылғы 24 наурыздағы № 152 Бұйрығымен.

      Күші жойылды - ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2011.03.24 № 152 (ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасы Президентінің 2004 жылғы 13 қыркүйектегі N 1438 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау ісін реформалау мен дамытудың 2005-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына, Мемлекет Басшысының 2008 жылғы 7 қарашадағы N 01-7.18. хаттамалық тапсырмасына сәйкес және медициналық ұйымдардағы медициналық қызметтің сапасын басқарудың қазіргі заманғы тетіктерін енгізу мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. Келесі:
      1) Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау ұйымдарында медициналық көмек көрсету сапасын басқару жүйесін жетілдіру бойынша ережелері бекітілсін;
      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Ғылым және адами ресурстар департаменті (Н.Қ. Хамзина) 2009 жылғы 15 ақпанға дейін:
      1) "Медициналық қызметтің сапасын сараптау" мамандығы бойынша медициналық көмектің сапасын басқару және аккредиттеу ресімдері мәселелері бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2004 жылғы 27 желтоқсандағы N 894 бұйрығымен бекітілген қосымша медициналық білім беру стандартына толықтырулар енгізсін;
      2) денсаулық сақтау ұйымдарының мамандарын оқыту базасын анықтасын.
      3. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Емдеу-алдын алу департаменті (Ж.Қ. Ысмаилов) денсаулық сақтау ұйымдарында медициналық көмектің сапасын басқару жөніндегі іс-шаралардың енгізілуін үйлестіруді қамтамасыз етсін.
      4. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық қызмет көрсету саласындағы бақылау комитеті (С.З.Қайырбекова):
      1) медициналық көмектің сапасын басқару жөніндегі қызметтің жұмыс істеу тиімділігіне тұрақты негізде мониторинг өткізуді қамтамасыз етсін;
      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге жіберсін.
      5. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Әкімшілік-құқықтық жұмыс департаментіне (А.Б. Молдағасымова) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен соң бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      6. Осы бұйрықтың орындалуын өзім бақылаймын.
      7. Осы бұйрық ресми жарияланған күннен бастап он күнтізбелік күннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                           Ж. Досқалиев

Қазақстан Республикасы   
Денсаулық сақтау министрінің
2009 жылғы 20 қаңтардағы  
N 32 бұйрығымен      
бекітілді        

Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау ұйымдарында медициналық көмек көрсету сапасын басқару жүйесін жетілдіру бойынша ережелері 1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ережелер Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау субъектілерінде медициналық көмектің сапасын басқару іс-шар аларын ұйымдастыру тәртібін анықтайды.
      2. Медициналық көмектің сапасын басқару мақсаты - пациенттердің қажетті көлемде уақтылы, сапалы және қауіпсіз медициналық көмек алу құқығын қамтамасыз ету болып табылады.
      3. Медициналық көмектің сапасын басқару денсаулық сақтау ұйымы (бұдан әрі - ұйым) қызмет нәтижелерін жақсартуға бағытталған шараларды әзірлеу арқылы өз жүйелерін, процедуралары мен жұмыстарын, олардың сәйкестілігін және тиімділігін бағалауды талдау арқылы қамтамасыз етіледі.
      4. Медициналық көмектің сапасын басқару жөніндегі іс-шараларды қызметкерлер, бөлімше жетекшілері, әкімшілік, аурухана ішіндегі комиссиялар, сондай-ақ медициналық көмектің сапасын басқару бойынша арнайы құрылған қызмет жүзеге асырады.
      5. Денсаулық сақтау басқармасының жергілікті органдарының штаттан тыс бас мамандары олардың қызмет саласына сәйкес медициналық көмектің сапасын басқару іс-шараларын ұйымдастыруда және оны қамтамасыз етудің механизмдерін жетілдіру бойынша қажетті әдістемелік көмек көрсетеді.
      6. Осы ережелерде келесі анықтамалар қолданылды:
      1) медициналық көмектің сапасын басқару – денсаулық сақтау ұйымы деңгейінде жоспарлауды, ұйымдастыруды, ынталандыру, өз жұмысына ішкі аудит өткізуді, басқа да медициналық көмектің сапасын қамтитын және өз жұмысындағы кемшіліктерді жоюға бағытталған шараларды қосатын жүйелі, тәуелсіз, үзбей, өзара байланыс әрекеттердің құжатталған процес;
      2) медициналық көмектің сапасын басқару қызметі - қызметкерлер арасынан алынған денсаулық сақтау ұйымы деңгейінде медициналық көмектің сапасын басқару қызметін атқаратын және сәйкес өкілетік берілген қызмет;
      3) қуаты аз мемлекеттік медициналық ұйымдар – жанұялық-дәрігерлік амбулаториялар, ауылдық учаскелік ауруханалар, 100 орыннан аз төсекті стационарлар;
      4) аурухана ішіндегі комиссиялар – медициналық ұйым аясында медициналық қызметтің түрлі бағыттары бойынша құрылатын комиссиялар;
      5) қызметкер – медициналық ұйымның қызметшісі.

2. Медициналық көмектің сапасын басқару жөніндегі
қызметтің міндеттері

      7. Медициналық көмектің сапасын басқару қызметі (бұдан әрі - Қызмет) әдістемелік көмек көрсету және келесі бағыттар бойынша персоналды оқыту міндетін жүзеге асырады:
      1) ұйымда медициналық көмектің сапасын басқару жөніндегі бағдарламаларды әзірлеу, енгізу және тиімділігін бағалау;
      2) ұйымда жүзеге асырылатын процестердің денсаулық сақтау саласындағы стандарттарға, соның ішінде аккредиттеу стандарттарына сәйкестілігін бағалау;
      3) ұйымды аккредиттеу ресіміне дайындау;
      4) клиникалық аудит жүйесін енгізу - өткізілген емдеу-диагностикалау іс-шараларының белгіленген стандарттарға сәйкестілігін анықтау үшін жан-жақты ретроспективтік талдау;
      5) қызметті талдау нәтижелері бойынша жұмыста кемшіліктердің алдын алу мен жоюға бағытталған және медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін арттыруға ықпал ететін шараларды әзірлеу.

3. Медициналық көмектің сапасын басқару
қызметінің құрылымы

      8. Мемлекеттік ұйымдарда Қызметке басшының емдеу (клиникалық) жұмыс мәселелерін үйлестіретін орынбасары немесе медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету жөніндегі тиісті орынбасары жетекшілік етеді.
      9. Қызметтің құрамы мемлекеттік ұйымдарда мекеменің штаттық саны шегінде немесе штаттан тыс жеке келісім-шарт бойынша келесі тәртіпте бекітіледі:
      аудандық деңгейдегі стационарлық көмек көрсететін ұйымдарда – ұйымға 1 сарапшы-дәрігер лауазымынан кем емес, қалалық, облыстық және республикалық деңгейде – 100 және одан артық төсекке – ұйымға 1 сарапшы-дәрігер лауазымынан кем емес;
      аудандық деңгейдегі ана мен баланы қорғау ұйымдарында – ұйымға 1 сарапшы-дәрігер лауазымынан кем емес, ана мен баланы қорғау бойынша қалалық, облыстық және республикалық деңгейде – 100 және одан аса төсекке – ұйымға 2 сарапшы-дәрігер лауазымынан кем емес;
      стационарлық және (немесе) амбулаториялық кеңестік-диагностикалау көмек көрсететін ұйымдарда 1 сарапшы-дәрігер лауазымынан кем емес;
      алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін, бекітілген халық саны 50 мыңға дейін адамы бар ұйымдарда - 1 сарапшы-дәрігер лауазымынан кем емес, 50 мың адамнан аса халқы бар ұйымдарда - 2 сарапшы-дәрігер лауазымынан кем емес;
      жылына 100 мыңнан 300 мыңға дейін шақыруға шығатын жедел медициналық жәрдем ұйымдарында - 1 сарапшы-дәрігер лауазымынан кем емес.
      10. 9-тармақта көрсетілмеген ұйымдарда сарапшы-дәрігер лауазымы санын халыққа көрсетілетін қызметтің саласына байланысты әкімшіліктің өзі анықтайды.
      11. Қуаты аз мемлекеттік ұйымдарда медициналық көмектің сапасын басқару жөніндегі жауапты тұлға дәрігерлер персоналы арасынан тағайындалады.
      12. Денсаулық сақтау ұйымдарында Қызмет меншік және ведомстволық бағыну формаларына тәуелсіз әкімшіліктің қарауы бойынша басымгерліктеріне, көрсетілетін қызметіне, қызмет ерекшелігіне байланысты қалыптастырылады.

4. Медициналық көмек сапасын басқару қызметінің
функциялары

      13. Қызмет медициналық көмектің сапасын басқаруда келесідей бағыттар бойынша ұйымның қызметін үйлестіреді:
      1) пациенттердің қанағаттану деңгейін міндетті сауалнама арқылы зерделеп отырып, пациенттердің проблемаларын (арыздарын) пайда болуына сәйкес және оптималды мерзімде шешу;
      2) ұйым қызметінің сапа көрсеткіштерін әзірлеу және талдау;
      3) ұйымның кадрлік және материалдық-техникалық ресурстарының жағдайы және пайдалану тиімділігін бағалау;
      4) денсаулық сақтау ұйымында (клиникалық аудит) пациенттерге медициналық көмек көрсету технологияларының белгіленген стандарттарға сәйкестілігін бағалау және комиссиялық бағалауға жататын жағдайларды іріктеу;
      5) тегін медициналық кепілді көмек көлемін көрсету ережелерін сақтау;
      6) жұмыстағы кемшіліктерді ескертуге, жоюға және медициналық көмектің сапасы мен тиімділігін арттыруға бағытталған бағдарламалық іс-шараларды әзірлеу;
      7) ұйымдағы алдағы аккредиттеу ресіміне дайындау және одан өту.
      14. Қызметтің функциялары:
      1) өз процестері мен процедураларын бағалау, медициналық көмек сапасын бағалау индикаторларын қолдану, денсаулық сақтау стандарттарын енгізу бойынша ұйымның бөлімшелері қызметінің тиімділігін талдау;
      2) аурухана ішіндегі комиссиялардың қызметін талдау;
      3) ұйым басшыларына басқарушы шешім қабылдау үшін талдау барысында айқындалған проблемалар туралы ақпарат ұсыну;
      4) медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету мәселелері бойынша ұйым персоналын оқыту және әдістемелік көмек көрсету
      5) ұйымның өзінің мамандары пікірлерімен танысу және сапаны арттыру мен мекемеде пациенттердің қауіпсіздігін қамту шаралары туралы персоналға хабар беру болып табылады.
      15. Қызмет негізгі міндеттері мен өз функцияларын жүзеге асыру мақсатында ұйымның барлық құрылымдық бөлімшелерінен қажетті ақпаратты сұрауға және алуға, сондай-ақ келесі ұсыныстар жасауға:
      1) басқару жүйесін және медициналық көмек көрсету тәртібін жетілдіру бойынша;
      2) медициналық көмектің сапасын арттыруға қатысатын қызметкерлерді марапаттау немесе пациенттің денсаулығына зиян келтірген немесе медициналық көмектің сапасына кері әсер ететін жүйелі бұзушылықтар мен жағдайлар анықталған кезде тәртіптік жаза шараларын қолдану;
      3) денсаулық сақтау саласында алда аккредиттеу үшін бағалауға, сондай-ақ клиникалық аудитті, индикаторларды әзірлеу процедураларын, денсаулық сақтау саласындағы стандарттарға сәйкестілігін талдау үшін аккредиттелген тәуелсіз сарапшыларды тарту бойынша.
      16. Көрсетілетін медициналық қызметтің сапасын қамтуға жіберілген ұйым қызметкерлерінің функциялары ұйым басшысы бекіткен лауазымдық нұсқаулықтарда регламенттелген.

5. Медициналық көмектің сапасын басқару іс-шараларын
өткізу тәртібі

      17. Ұйымда ұйым басшысы бекітетін медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету және үзбей арттыру бойынша бағдарламаны әзірленеді. Бағдарламаның қамтитындары:
      1) бағдарламаның мақсаты мен міндеттері;
      2) әрбір құрылымдық бөлімше бойынша ұйымның қызмет сапасын бағалау индикаторлары;
      3) сапаны бағалау, сондай-ақ бөлімше қызметінің белгіленген стандарттарға сәйкестігін бағалау индикаторларын пайдалана отырып, құрылымдық бөлімшелер қызметін талдау;
      4) әр бөлімшенің қызмет көрсеткіштерін жақсарту бойынша нақты іс-шаралар;
      5) жауапты адамдар мен орындау мерзімдерін анықтау;
      6) бағдарламаны іске асырудан күтетін нәтижелер.
      18. Бағдарламаны орындау барысы Қызметке 1 айда 1 реттен кем емес есеп бере отырып, ұйымның персоналы және басшылары өзін-өзі тұрақты негізде бағалау арқылы тұра бағаланады. Қызмет есепті талдап, нәтижелері бойынша ұйымның осы немесе басқа бөлімшесінде өзін-өзі бағалау сапасын бағалайды.
      19. Өзін-өзі бағалау медициналық көмек көрсету тәртібін реттейтін нормативті-құқықтық актілерге, сондай-ақ диагностикалау және емдеу хаттамаларына (клиникалық аудит) және аккредиттеу стандарттарына сәйкестілігін анықтау үшін жүргізіледі.
      20. Өзін-өзі бағалау және сырттай бағалауды жүргізу үшін ұйымның құрылымдық бөлімшелерінің де, ұйымның да қызмет ерекшелігін көрсететін, саны шектелмейтін медициналық көмектің сапасын бағалау индикаторлары әзірленеді.
      21. Бөлімшілер өз бетімен әзірлеген сапаны бағалаудың ішкі индикаторлары осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес медициналық көмектің сапасын бағалау индикаторларын (бұдан әрі – уақытша индикаторлар) қосады және/немесе бөлшектейді.
      22. Құрылымдық бөлімшелер мен жалпы ұйым қызметінің тиімділігін бағалау ішкі индикаторлар мәнін динамикасында бағалау арқылы жүргізіледі.
      23. Ақпаратты жинау және сапаны бағалаудың индикаторларын талдауды бөлімше басшылары жүзеге асырады, бұл ретте әрбір индикаторға шекті мәні белгіленіп, олардың шекті мәннен ауытқуы анықталады.
      24. Сапаны бағалаудың ішкі индикаторларын талдау нәтижелері бойынша ақпарат Қызметке тоқсанына 1 реттен кем ұсынылмайды. Индикаторлардың шекті мәннен күрт ауытқуы айқындалған жағдайда, Қызмет ұйымның басшыларына ақпарат беріп, тиісті бөлімшелердің қатысуымен оларды талқылауға және оларды жоюға бағытталған шаралар қабылдауға бастама жасайды.
      25. Көрсетілген медициналық қызметтің сапасы туралы пациенттердің пікірін талдау мақсатында сауалнама жүргізіледі. Бұдан басқа, Қызмет жұмысының тиімділігі көрсеткішінің бірі ретінде осы ұйым пациенттерінің медициналық көмек сапасына шағымдарының саны болып келеді.
      26. Қызметкерлердің сапалы және қауіпсіз медициналық көмек көрсетуге дайындығын анықтау үшін ұйым мамандары арасында мақсатты сауалнама жүргізіледі.
      27. Ұйымның бөлімшелері жұмысы бойынша Қызмет дайындаған жинақтық есеп аурухана ішіндегі тиісті комиссия отырыстарында талқылануға жатады.
      28. Сыртқы индикаторлар ұйымның қызметін мемлекеттік денсаулық сақтау саласын басқарушы органдары бағалауы үшін қажет. Бұл ретте шекті мәннен күрт ауытқулар (жағымды немесе жағымсыз) медициналық қызмет көрсету саласындағы бақылау жөніндегі мемлекеттік орган тексеріс жүргізу туралы шешім қабылдау үшін негіз болады.
      29. Сыртқы индикаторлардың шекті мәндері, денсаулық сақтау саласын басқарушы жергілікті органы деңгейінде ұйымдар көрінісінде статистикалық және өңірлік әлеуметтік-экономикалық даму көрсеткіштері негізінде бір жылда бір реттен кем емес есептеледі және бекітіледі.
      30. Есептеу нәтижелері келісу үшін мемлекеттік медициналық қызмет көрсету саласындағы бақылау бойынша аумақтық бөлімшелерге 2009 жылғы 1 шілдеге қарай және одан әрі жыл сайын 1 ақпанға қарай ұсынылады.

                                     Қазақстан Республикасының
                                    денсаулық сақтау ұйымдарында
                                      медициналық көмек көрсету
                                  сапасын басқару жүйесін жетілдіру
                                         бойынша ережелеріне
                                              1-қосымша

      Медициналық көмектің сапасын бағалау индикаторлары

N Индикаторлардың атауы Өлшем бірлігі Ақпараттың мерзімділігі Ақпарат көзі Шекті мәні

Стационарлық көмек көрсететін медициналық мекемелер үшін медициналық көмектің сапасын бағалау индикаторлары

1

Өткен кезеңмен салыстырғанда негізсіз ауруханаға жатқызу жағдайларының саны

Есеп беру кезеңінде ауруханаға барлық жатқызылғандар  саны ішінде негізсіз ауруханаға жатқызылғандар саны

Айына 1 рет

Стационарлық сырқаттың медициналық картасы N 003/у нысан Стационардан шыққан сырқаттың статистикалық картасы N066/у нысаны

Индикатордың мәні нөлге ұмтылуы қажет. Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі.

2

Жоспарлы емдеуге жатқызылғандар арасындағы өлім жағдайларының саны

Есеп беру мерзімінде барлық жоспарлы тәртіпте келіп түскендер арасындағы стационарда өлім жағдайларының саны

Айына 1 рет

Есеп беру деректері, стационарлық аурудың медициналық картасы N 003/у нысаны

Индикатордың мәні нөлге ұмтылуы қажет Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

3

Жоспарлы емдеуге жатқызу жағдайларында операциядан кейінгі өлім жағдайлары

Есеп беру кезеңінде барлық жоспарлы тәртіпте операция жасалғандар арасынан стационарда өлім жағдайларының саны

Айына 1 рет

Есеп беру деректері, стационарлық аурудың медициналық картасы N 003/у нысаны

Жоспарлы емдеуге жатқызу жағдайында  индикатордың мәні нөлге ұмтылуы қажет Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

4

Есеп беру кезеңінде ана өлімі жағдайларының саны, соның ішінде басқарылатын себептерден:
- акушерлік қан кету;
- гестоздар;
- түсік тастау

Абсолюттік сан

Күнделікті

Жүктілер мен медициналық ұйымда босанушылар мониторингінің N 2009/у-2 нысаны

Индикатордың мәні басқаруға жататын себептер бойынша нөлге ұмтылуы қажет Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

5

Есеп беру мерзімінде нәресте өлімі жағдайларының саны, соның ішінде басқарылатын себептерден:
- тыныс ағзаларының аурулары;
- ішек инфекциясы;
- іштей біткен даму ақаулары;
- перинаталды мерзімнің себептері

Абсолюттік сан

Күнделікті

Медициналық ұйымда 1 жасқа дейінгі балалар мониторингінің деректері N 2009/у-01 нысаны

Индикатордың мәні басқаруға жататын себептер бойынша индикатордың мағынасы нөлге ұмтылуы қажет Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

6

Аурухана ішіндегі жұқпа көрсеткіштері

Аурухана ішінде жұқпалар жағдайларының тіркелген саны

Айына 1 рет

Жұқпалы ауруларды есепке алу саны журналы N 060/у нысаны

Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

7

Қайта түскендердің көрсеткіші (бір ауру бойынша бір ай ішінде)

Есеп беру кезеңінде емдеуге жатқызылғандардың саны ішінде қайта жатқызылғандар саны

Айына 1 рет

Есеп беру деректері, стационарлық сырқаттың медициналық картасы  N 003/у нысаны

Индикатордың мәні нөлге ұмтылуы қажет
Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

8

Клиникалық және патологоанатомиялық диагноздардың қайшы келу жағдайлары

Есеп беру кезеңіндегі жағдайлар саны

Айына 1 рет

Патологоанатомиялық зерттеу хаттамасы

Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

9

Өткен жылдың осы уқытымен салыстырғанда негізді арыздардың жалпы саны

Өткен кезеңмен салыстырғанда негізді арыздардың саны

Айына 1 рет

Өтініштерді тіркеу журналы

Индикатордың мәні нөлге ұмтылуы қажет
Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі


Алғашқы медикалық-санитарлық және консультациялық-диагностикалық көмек көрсететін медициналық мекемелер үшін медициналық көмек сапасын бағалау индикаторлары

1

Есеп беру кезеңінде бекітілген халық арасында жалпы өлім көрсеткіші, соның ішінде еңбекке қабілетті жастағылар

Абсолюттік сан және 1 000 адамға шаққандағы көрсеткіш

Тоқсанына 1 рет

Үйінің мекен-жайы көрсетілген облыстық статистикалық басқарманың деректері

Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

2

Есеп беру кезеңінде бекітілген халық арасында артериалдық гипертензиясы және жүрегінің ишемиялық ауруы барлардың жалпы өлім көрсеткіші

Абсолюттік сан және 1 000 адамға шаққан көрсеткіш

Тоқсанына 1 рет

Үйінің мекен-жайы көрсетілген облыстық статистикалық басқарманың деректері

Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

3

Есеп беру кезеңінде ана өлімі жағдайларының саны, соның ішінде басқарылатын себептерден:
- акушерлік қан кету
- гестоздар;
- түсік тастау

Абсолюттік сан

Күнде

Медициналық ұйымдағы ана өлімі мониторингінің деректері N 2009/у-2 нысаны

Индикатордың мәні нөлге ұмтылуы қажет
Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

4

Есеп беру кезеңінде бекітілген аумақта тұратын бала көтеру жастағы әйелдердің түсік тастау саны, соның ішінде экстрагениталды патология

Бала көтеру жастағы әйелдердің түсік тастау саны/әйелдердің саны *1000

Айына 1 рет

Жүктілікті үзудің медициналық картасы N 003-1/у нысаны

Индикатордың мәні нөлге ұмтылуы қажет

5

Есеп беру кезеңінде бекітілген халықтың арасында нәресте өлімі жағдайларының саны, соның ішінде басқарылатын себептерден:
- тыныс алу мүшелері аурулары;
- ішек жұқпасы;
- іштей біткен даму кемістіктері;
- перинаталды кезеңнің себептері

Абсолюттік сан және 1 000 тірі туылғанға

Күнде

Медициналық ұйымды туылғандардың, 1 жасқа дейінгі өлген балалар туралы деректер N 2009/у-01 нысаны

Индикатордың мәні нөлге ұмтылуы қажет
Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

6

Бағыт есеп беру кезеңінде бекітілген халықты қарамастан емдеуге жатқызудың жалпы деңгейі

Стационарлардың деректері бойынша 10 000 адамға шаққандағы есептеу

Айына 1 рет

"АИС-Стационар" деректер базасы

Бастапқыдан жыл қорытындалары бойынша көрсеткіштің төмендеуі Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

7

Бағыт көзіне қарамастан есеп беру кезеңінде бекітілген халық арасында артериалдық гипертензиясы және жүрегінің ишемиялық ауруы барлардың және емдеуге жатқызылған сырқаттардың үлес салмағы

Стационардың деректері бойынша 10 000 адамға шаққанда есеп және осы аурулар бойынша "Д" тобын есептеу

Айына 1 рет

АИС-Стационар" деректер базасы

Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

8

Есеп беру кезеңінде алғаш рет айқындалған туберкулездің формасы барлардың саны

Туберкулезді айқындау үшін қараумен қамтылғандар санына есептеу

Айына 1 рет

"Туберкулез" аурулары тізімі П бағдарламалық кешен

Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

9

Есеп беру кезеңінде 1-2 сатылы сүт безінің обыр алғаш рет айқындалған аурулар саны

Есеп беру кезеңінде алғаш рет диагноз қойылған аурулардың саны

Айына 1 рет

"Онкологиялық аурулардың тізілімі" бағдарламалық кешен

Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

10

1-2 сатылы қынап мойыны обыр ауруы айқындалған сырқаттардың саны

Есептеу кезеңінде алғаш рет қойылған диагноздардың саны

Айына 1 рет

"Онкологиялық аурулардың тізілімі" бағдарламалық кешен

Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

11

Есеп беру кезеңінде жедел медициналық жәрдемді шақырудың жалпы саны, соның ішінде емхана жұмыс істеп жатқан сағаттарда

10 000 адамға шаққандағы абсолюттік сан және есептік көрсеткіші

Айына 1 рет

Өңірдің медициналық ақпараттық-талдау орталығы

Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

12

Өткен жылмен салыстырғанда есеп беру кезеңіндегі негізді шағымдардың жалпы саны

Жалпы өтініштер санымен есептеу

Айына 1 рет

Өтініштерді тіркеу журналы

Индикатордың мәні нөлге ұмтылуы қажет
Денсаулық сақтауды басқарудың жергілікті органы деңгейінде есептеледі

Об утверждении Правил по совершенствованию системы управления качеством оказания медицинской помощи в организациях здравоохранения Республики Казахстан

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 20 января 2009 года N 32. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 февраля 2009 года N 5545. Утратил силу приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 24 марта 2011 года № 152

      Сноска. Утратил силу приказом Министра здравоохранения РК от 24.03.2011 № 152 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

      В соответствии с Государственной программой реформирования и развития здравоохранения Республики Казахстан на 2005-2010 годы, утвержденной Указом Президента Республики Казахстан от 13 сентября 2004 года № 1438, протокольным поручением Главы государства от 7 ноября 2008 года № 01-7.18 и с целью внедрения современных механизмов управления качеством медицинских услуг в медицинских организациях , ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила по совершенствованию системы управления качеством оказания медицинской помощи в организациях здравоохранения Республики Казахстан;
      2. Департаменту науки и человеческих ресурсов Министерства здравоохранения Республики Казахстан (Хамзина Н.К.) в срок до 15 февраля 2009 года:
      1) внести дополнения по вопросам управления качеством медицинской помощи и процедуры аккредитации в стандарт дополнительного медицинского образования по специальности «Экспертиза качества медицинских услуг», утвержденного приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан от 27 декабря 2004 года № 894;
      2) определить базы для обучения специалистов организаций здравоохранения.
      3. Департаменту лечебно-профилактической работы Министерства здравоохранения Республики Казахстан (Исмаилов Ж.К.) обеспечить координацию за внедрением мероприятий по управлению качеством медицинской помощи в организациях здравоохранения.
      4. Комитету по контролю в сфере оказания медицинских услуг Министерства здравоохранения Республики Казахстан (Каирбекова С.З.):
      1) обеспечить на постоянной основе проведение мониторинга за эффективностью функционирования служб по управлению качеством медицинской помощи;
      2) направить настоящий приказ на государственную регистрацию в Министерство юстиции Республики Казахстан.
      5. Департаменту административно-правовой работы Министерства здравоохранения Республики Казахстан (Молдагасимова А.Б.) обеспечить официальное опубликование настоящего приказа в средствах массовой информации после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      6. Контроль за исполнением настоящего приказа оставляю за собой.
      7. Настоящий приказ вводится в действие по истечении 10 календарных дней со дня его официального опубликования.

       Министр                                          Ж. Доскалиев

Утверждены          
приказом Министра здравоохранения
Республики Казахстан     
от 20 января 2009 года № 32  

Правила
по совершенствованию системы управления качеством оказания
медицинской помощи в организациях здравоохранения
Республики Казахстан

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определяют порядок организации мероприятий по управлению качеством медицинской помощи в организациях здравоохранения Республики Казахстан.
      2. Целью управления качеством медицинской помощи является обеспечение прав пациентов на получение своевременной, качественной и безопасной медицинской помощи в необходимом объеме.
      3. Управление качеством медицинской помощи обеспечивается посредством анализа организацией здравоохранения (далее - организация) собственных систем, процедур и работ, оценки их адекватности и эффективности, с последующей разработкой мер, направленных на улучшение результатов деятельности.
      4. Мероприятия по управлению качеством медицинской помощи осуществляются сотрудниками, руководителями подразделений, администрацией, внутрибольничными комиссиями, а также специально создаваемой службой по управлению качеством медицинской помощи.
      5. Главные внештатные специалисты местных органов управления здравоохранением в соответствии с профилем их деятельности оказывают необходимую методическую помощь в организации мероприятий по управлению качеством медицинской помощи и совершенствованию механизмов ее обеспечения.
      6. В настоящих правилах использованы следующие определения:
      1) управление качеством медицинской помощи - систематический, независимый и документированный процесс непрерывных, взаимосвязанных действий, включающих планирование, организацию, мотивацию, внутренний аудит своей деятельности, а также другие мероприятия, обеспечивающие качество медицинской помощи и безопасность для пациентов и направленные на предупреждение и устранение недостатков в своей деятельности на уровне организации здравоохранения;
      2) служба по управлению качеством медицинской помощи – служба, из числа сотрудников, осуществляющие деятельность по управлению качеством медицинской помощи на уровне организации здравоохранения и наделенные соответствующими полномочиями;
      3) государственные медицинские организации малой мощности - семейно-врачебные амбулатории, сельские участковые больницы, стационары имеющие число коек мест менее 100;
      4) внутрибольничные комиссии – комиссии, создаваемые в пределах медицинской организации по различным направлениям медицинской деятельности;
      5) сотрудник – работник медицинской организации.

2. Задачи службы по управлению качеством
медицинской помощи

      7. Служба по управлению качеством медицинской помощи (далее - Служба) осуществляет задачи, в основе которых лежит методическая помощь и обучение персонала по следующим направлениям:
      1) разработка, внедрение и оценка эффективности программ по управлению качеством медицинской помощи в организации;
      2) оценка процессов, осуществляемых в организации, на предмет соответствия стандартам в области здравоохранения, в том числе стандартам аккредитации;
      3) подготовка организации к процедуре аккредитации;
      4) внедрение системы клинического аудита – подробного ретроспективного анализа проведенных лечебно-диагностических мероприятий на предмет их соответствия установленным стандартам;
      5) разработка мероприятий, направленных на предупреждение и устранение дефектов в работе по результатам анализа деятельности и способствующих повышению качества и эффективности медицинской помощи.

3. Структура службы по управлению качеством
медицинской помощи

      8. В государственных организациях Службу возглавляет заместитель руководителя, курирующий вопросы лечебной работы (клинической) или соответствующий заместитель по обеспечению качества медицинской помощи.
      9. Состав Службы утверждается в пределах штатной численности либо по индивидуальным договорам вне штатной численности в государственных организациях в следующем порядке:
      в организациях, оказывающих стационарную помощь районного уровня – не менее 1 должности врача-эксперта на организацию, городского, областного и республиканского уровней на 100 и более коек – не менее 1 должности врача-эксперта на организацию;
      в организациях охраны материнства и детства районного уровня – не менее 1 должности врача-эксперта на организацию, городского, областного и республиканского уровней на 100 и более коек – не менее 2 должностей врача-эксперта;
      в диспансерах, оказывающих стационарную и (или) амбулаторную консультативно-диагностическую помощь, не менее 1 должности врача-эксперта;
      в организациях, оказывающих первичную медико-санитарную помощь, с численностью прикрепленного населения до 50 тысяч человек – не менее 1 должности врача-эксперта, свыше 50 тысяч человек населения – не менее 2 должностей врача-эксперта;
      в организациях скорой медицинской помощи с числом выездов в год от 100 до 300 тысяч не менее 1 должностей врача-эксперта.
      10. В организациях, не указанных в пункте 9, количество должностей врача-эксперта определяется по усмотрению администрации в зависимости от профиля оказываемых населению услуг.
      11. В государственных медицинских организациях малой мощности - ответственное лицо по управлению качеством медицинской помощи назначается из числа врачебного персонала.
      12. В организациях здравоохранения, независимо от формы собственности и ведомственной принадлежности Служба формируется по усмотрению администрации в зависимости от приоритетов, профиля оказываемых услуг, особенностей деятельности.

4. Функции службы по управлению качеством
медицинской помощи

      13. Служба координирует деятельность организации по управлению качеством медицинской помощи по следующим направлениям:
      1) решение проблем (жалоб) пациентов на месте по мере их появления и в срок не более 3 рабочих дней, с изучением степени удовлетворенности пациентов решением проблемы посредством обязательного анкетирования;
      2) разработка и анализ качественных показателей деятельности организации;
      3) оценка состояния и эффективности использования кадровых и материально-технических ресурсов организации;
      4) оценка технологий оказания медицинской помощи пациентам на соответствие установленным стандартам в организации здравоохранения (клинический аудит) и отбор случаев, подлежащих комиссионной оценке;
      5) соблюдение правил оказания гарантированного объема бесплатной медицинской помощи;
      6) разработка программных мероприятий, направленных на предупреждение и устранение дефектов в работе и способствующих повышению качества и эффективности медицинской помощи;
      7) подготовка организации к предстоящей процедуре аккредитации и ее прохождение.
      14. Функциями Службы являются:
      1) анализ эффективности деятельности подразделений организации по оценке собственных процессов и процедур, применению индикаторов оценки качества медицинской помощи, внедрению стандартов здравоохранения;
      2) анализ деятельности внутрибольничных комиссий;
      3) представление руководству организации информации о проблемах, выявленных в результате анализа, для принятия управленческих решений;
      4) обучение и методическая помощь персоналу организации по вопросам обеспечения качества медицинской помощи;
      5) изучение мнения сотрудников самой организации и информирование персонала о мерах по улучшению качества и обеспечению безопасности пациентов в организации.
      15. В целях реализации основных задач и осуществления своих функций Служба запрашивает и получает информацию от всех структурных подразделений организации, а также вносить предложения:
      1) по совершенствованию системы управления и порядка оказания медицинской помощи;
      2) по поощрению сотрудников участвующих в улучшении качества медицинской помощи или применению дисциплинарных мер воздействия при выявлении систематических нарушений и случаев, повлекших причинение вреда здоровью пациента или отрицательно влияющих на качество медицинской помощи;
      3) по привлечению независимых аккредитованных экспертов для проведения оценки с целью предстоящей аккредитации в области здравоохранения, а также для осуществления клинического аудита, процедуры разработки индикаторов, анализа соответствия стандартам в области здравоохранения.
      16. Функции сотрудников организации, направленных на обеспечение качества оказываемых медицинских услуг, регламентируется в должностных инструкциях, утверждаемых руководителем организации.

5. Порядок проведения мероприятий
по управлению качеством медицинской помощи

      17. Организацией разрабатывается программа по обеспечению и непрерывному повышению качества медицинской помощи, утверждаемая руководителем организации. Программа содержит:
      1) цель и задачи программы;
      2) индикаторы оценки качества деятельности организации по каждому структурному подразделению;
      3) результаты анализа деятельности структурных подразделений с использованием индикаторов оценки качества, а также оценки соответствия деятельности подразделений установленным стандартам;
      4) мероприятия по улучшению показателей деятельности каждого подразделения;
      5) определение ответственных лиц и сроков исполнения;
      6) ожидаемые результаты от реализации программы.
      18. Ход выполнения программы оценивается посредством самооценки персоналом и руководителями подразделений организации на постоянной основе с предоставлением отчета в Службу не реже 1 раза в месяц. Служба осуществляет анализ отчета, по результатам которого оценивает качество проведения самооценки в том или ином подразделении организации.
      19. Самооценка осуществляется на предмет соответствия деятельности нормативным правовым актам, регламентирующим порядок оказания медицинской помощи, а также протоколам диагностики и лечения (клинический аудит) и стандартам аккредитации.
      20. Для проведения самооценки и внешней оценки каждым подразделением разрабатываются индикаторы оценки качества медицинской помощи (далее – внутренние индикаторы), отражающие специфику деятельности подразделения и самой организации, количество которых не ограничивается.
      21. Внутренние индикаторы оценки качества, самостоятельно разработанные подразделениями, включают в себя и (или) детализируют индикаторы оценки качества медицинской помощи согласно приложению 1 к настоящим правилам (далее - внешние индикаторы).
      22. Оценка эффективности деятельности структурных подразделений и в целом организации проводится посредством оценки значений внутренних индикаторов в динамике.
      23. Сбор информации и анализ внутренних индикаторов оценки качества осуществляется руководителями подразделений, при этом по каждому индикатору устанавливаются пороговые значения и определяются отклонения от их пороговых значений.
      24. Информация по результатам анализа значений внутренних индикаторов оценки качества представляется в Службу не реже 1 раза в квартал. В случае выявления критических отклонений от пороговых значений индикаторов Служба информирует руководство организации, инициируя их обсуждение с участием соответствующего подразделения и принятия мер, направленных на их устранение.
      25. С целью анализа мнения пациентов о качестве предоставляемых медицинских услуг проводится анкетирование. Кроме того, одним из основных критериев эффективности работы Службы является количество жалоб пациентов данной организации на качество медицинской помощи.
      26. С целью определения готовности сотрудников к оказанию качественной и безопасной медицинской помощи проводится целенаправленный опрос мнения сотрудников организации.
      27. Сводный отчет, формируемый Службой по результатам анализа деятельности подразделений организации, подлежит обсуждению на заседаниях соответствующих внутрибольничных комиссий.
      28. Внешние индикаторы служат для оценки деятельности организации органами государственного управления здравоохранением. При этом отклонения (отклонения от нормы положительные или отрицательные) от пороговых значений являются основанием для принятия решения о проведении проверки государственным органом по контролю в сфере оказания медицинских услуг.
      29. Пороговые значения внешних индикаторов рассчитываются и утверждаются на уровне местного органа управления здравоохранением в разрезе организаций, на основе статистических показателей и социально-экономического развития региона с пересмотром не реже одного раза в год.
      30. Итоги расчета предоставляются на согласование в территориальные подразделения государственного органа по контролю в сфере оказания медицинских услуг к 1 июля 2009 года и в последующем к 1 февраля ежегодно.

Приложение 1              
к Правилам по совершенствованию системы
управления качеством оказания медицинской
помощи в организациях здравоохранения 
Республики Казахстан        

               Индикаторы оценки качества медицинской помощи

Наименование
индикаторов

Единица измерения

Перио-
дичность
инфор-
мации

Источник
информации

Пороговое
значение


Индикаторы оценки качества медицинской помощи для медицинских организаций,
оказывающих стационарную помощь

1

Число случаев
необоснованной
госпитализации
(1-3 дня
пребывания) по
сравнению с
предыдущим
периодом

Число не обоснованно
госпитализированных
от общего числа всех
госпитализированных
за отчетный период

1 раз
в месяц

Медицинская
карта
стационарного
больного форма
№ 003/у
Статистическая
карта выбывшего
из стационара
форма № 066/у

Значение индикатора
должно стремиться к
нулю
Рассчитывается
на уровне местного
органа управления
здравоохранением

2

Число случаев
умерших при
плановой
госпитализации

Число случаев
умерших в стационаре
от всех поступивших
в плановом порядке
за отчетный период

1 раз
в месяц

Отчетные данные
Медицинская
карта
стационарного
больного форма
№ 003/у

Значение индикатора
должно стремиться к
нулю
Рассчитывается
на уровне местного
органа управления
здравоохранением

3

Послеоперацион-
ная летальность
в случаях
плановой
госпитализации

Количество умерших в
стационаре после
операции от всех
оперированных в
плановом порядке
за отчетный период

1 раз
в месяц

Отчетные данные,
медицинская
карта
стационарного
больного
форма № 003/у

Значение индикатора
должно стремиться к
нулю в случаях
плановой
госпитализации
Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

4

Число случаев
материнской
смертности за
отчетный период
из них от
управляемых
причин:
- акушерских
кровотечений;
- гестозов;
- абортов

Абсолютное число

Ежедневно

Данные
мониторинга
беременных,
родильниц
медицинской
организации
форма № 2009/у-2

Значение индикатора
должно стремиться к
нулю по причинам,
которые поддаются
управлению
Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

5

Количество случаев
младенческой
смертности за
отчетный период
из них от
управляемых
причин:
- заболеваний
органов
дыхания;
- кишечных
инфекций;
- врожденных
пороков
развития;
- причин
перинатального
периода

Абсолютное число

Ежедневно

Данные
мониторинга
новорожденных
детей до 1 года
в медицинской
организации
форма
№ 2009/у-01

Значение индикатора
должно стремиться к
нулю по причинам,
которые поддаются
управлению
Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

6

Показатели
внутрибольнич-
ной инфекции

Количество
зарегистрированных
случаев с
внутрибольничной
инфекцией

1 раз
в месяц

Журнал учета
инфекционных
заболеваний
форма № 060/у

Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

7

Показатель
повторного
поступления (в
течение месяца
по поводу
одного и того
же заболевания)

Число повторных
госпитализаций от
числа госпитализиро-
ванных за отчетный
период

1 раз
в месяц

Отчетные данные,
медицинская
карта стационар-
ного больного
форма № 003/у
Статистическая
карта выбывшего
из стационара
форма № 066/у

Значение индикатора
должно стремиться к
нулю
Рассчитывается
на уровне местного
органа управления
здравоохранением

8

Случаи
расхождения
клинического и
патологоанато-
мического
диагнозов

Количество случаев
за отчетный период

1 раз
в месяц

Протокол патоло-
гоанатомическо го
исследования

Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

9

Общее
количество
обоснованных
жалоб по
сравнению с
аналогичным
периодом
прошлого года

Количество
обоснован ных жалоб в
сравне нии с
предыдущим периодом

1 раз
в месяц

Журнал
регистрации
обращений

Значение индикатора
должно стремиться к
нулю
Рассчитывается
на уровне местного
органа управления
здравоохранением

Индикаторы оценки качества медицинской помощи для медицинских организаций,
оказывающих первичную медико-санитарную и консультативно-диагностическую помощь

1

Показатель
общей смертнос-
ти в том числе
трудоспособного
возраста среди
прикрепленного
населения за
отчетный период

Абсолютное число и
расчетный показатель
на 1 000 населения

1 раз
в квартал

Данные
областного
статистического
управления с
указанием
домашнего адреса

Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

2

Показатель
смертности
среди
прикрепленного
населения с
артериальной
гипертензией и
ишемической болезнью сердца
за отчетный
период

Абсолютное число и
расчетный показатель
на 1 000 населения

1 раз
в квартал

Данные
областного
статистического
управления с
указанием
домашнего адреса

Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

3

Число случаев
материнской
смертности
среди
прикрепленного
населения за
отчетный период
из них от
управляемых
причин:
- акушерских
кровотечений;
- гестозов;
- абортов

Абсолютное число

Ежедневно

Данные
мониторинга
материнской
смертности в
медицинской
организации
форма № 2009/у-2

Значение индикатора
должно стремиться к
нулю по причинам,
которые поддаются
управлению
Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

4

Количество
абортов у
женщин
фертильного
возраста,
проживающих на
прикрепленной
территории за
отчетный
период, в том
числе с экстра-
генитальной
патологией

Количество
абортов/количество
женщин фертильного
возраста*1000

1 раз
в месяц

Медицинская
карта прерывания
беременности
форма № 003-1/у

Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

5

Количество
случаев
младенческой
смертности
среди
прикрепленного
населения за
отчетный период
из них от
управляемых
причин:
- заболеваний
органов
дыхания;
- кишечных
инфекций;
- врожденных
пороков
развития;
- причин
перинатального
периода

Абсолютное число и
расчетный показатель
на 1 000 родившихся
живыми

Ежедневно

Данные
мониторинга
родившихся,
умерших детей до
1 года в
медицинской
организации
форма
№ 2009/у-01

Значение индикатора
должно стремиться к
нулю по причинам,
которые поддаются
управлению
Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

6

Общий уровень
госпитализации
прикрепленного
населения за
отчетный
период,
независимо о
источника
направления

Расчет на 10 000
населения по данным
стационаров

1 раз
в месяц

База данных
«АИС-Стационар»

Снижение показателя
по итогам года на
5% от исходного
Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

7

Удельный вес
больных, госпи-
тализированных
с артериальной
гипертензией и
ишемической
болезнью сердца
за отчетный
период незави-
симо от
источника
направления

Расчет на 10 000
населения по данным
стационаров, а также
расчет на «Д» группу
по данным
заболеваниям

1 раз
в месяц

База данных
«АИС-Стационар»

Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

8

Число запущен-
ных форм
туберкулеза
среди впервые
выявленных за
отчетный период

Расчет на количество
охваченных осмотром
на выявление
туберкулеза

1 раз
в месяц

Программный
комплекс «Регистр
больных
туберкулезом»

Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

9

Число впервые
выявленных
больных раком
молочной железы
1-2 стадии в
отчетном
периоде

Число впервые
установленного
диагноза в отчетном
периоде

1 раз
в месяц

Программный
комплекс
«Регистр
онкологических
больных»

Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

10

Число впервые
выявленных
больных раком
шейки матки
1-2 стадии

Число впервые
установленного
диагноза в отчетном
периоде

1 раз
в месяц

Программный
комплекс
«Регистр
онкологических
больных»

Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

11

Общее количес-
тво вызовов
скорой меди-
цинской помощи
прикрепленного
населения за
отчетный
период, в том
числе в часы
работы
поликлиники

Абсолютное число и
расчетный показатель
на 10 000 населения

1 раз
в месяц

Медицинский
информационно-
аналтический
центр региона

Рассчитывается на
уровне местного
органа управления
здравоохранением

12

Общее количес-
тво обоснован-
ных жалоб за
отчетный период
по сравнению с
предыдущим
периодом

Расчет на общее
количество обращений

1 раз
в месяц

Журнал
регистрации
обращений

Значение индикатора
должно стремиться к
нулю
Рассчитывается
на уровне местного
органа управления
здравоохранением