Отбасылық балабақшалардың, "мектеп – балабақша" кешендерінің, мектеп жасына дейінгі балалардың түзеу және инклюзивті білім беру кабинеттерінің, ата-аналарға арналған консультациялық пункттерінің қызметін ұйымдастырудың үлгі ережелерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрінің 2009 жылғы 28 қаңтардағы N 27 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2009 жылғы 16 ақпанда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 5550 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 29 мамырдағы № 206 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 29.05.2013 № 206 бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 5 ақпандағы N 83 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие беру мен оқытуды қолдау жөніндегі 2007-2009 жылдарға арналған іс-шаралар жоспарының 15-тармағын іске асыру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) Отбасылық балабақшалардың қызметін ұйымдастырудың үлгі ережесі;

      2) "мектеп - балабақша" кешендерінің қызметін ұйымдастырудың үлгі ережесі;

      3) Мектеп жасына дейінгі балалардың түзеу және инклюзивті білім беру кабинеттерінің қызметін ұйымдастырудың үлгі ережесі;

      4) Ата-аналарға арналған консультациялық пункттерінің қызметін ұйымдастырудың үлгі ережесі бекітілсін.

      2. Орта білім департаменті (М. Санатова):

      1) белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;

      2) мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында жарияласын.

      3. Облыстық, Астана және Алматы қалалық білім басқармалары осы бұйрықты барлық аудандық, қалалық білім бөлімдеріне, жалпы білім беретін мектептерге, мектепке дейінгі және қосымша білім беру ұйымдарына, ата-аналар қауымына жеткізсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау вице-министр К.Шәмшидиноваға жүктелсін.

      5. Осы бұйрық ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Министр

Ж. Түймебаев


  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 28 қаңтардағы
N 27 бұйрығымен бекітілген

Отбасылы қ балаба қ шаларды ң қ ызметін ұ йымдастыруды ң
ү лгі ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Отбасылық балабақшалардың қызметін ұйымдастырудың үлгі ережесі (бұдан әрі – Ереже) " Қ аза қ стан Республикасында мектепке дейінгі т ә рбие мен о қ ытуды қ олдау ж ө ніндегі 2007-2009 жылдар ғ а арналған іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 5 ақпандағы N 83 қаулысын іске асыру мақсатында әзірленді және отбасылық балабақшалар қызметін ұйымдастырудың тәртібін (бұдан әрі – отбасылық балабақша) айқындайды.

      2. Отбасылық балабақша:

      1) баланы тәрбиелеу мен оқытудың дербес тәсілдерін практикада іске асыру арқылы мектепке дейінгі білім берудің жаңа түрлерін дамыту;

      2) 1 жастан 6 жасқа дейінгі балаларды мектепке дейінгі біліммен қамтуды кеңейту;

      3) отбасының тікелей қатысуымен балаларды мектепке даярлау және дамыту жағдайларын жасау;

      4) тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыруда ата-аналарды консультативтік-әдістемелік қолдауды жан-жақты дамыту;

      5) балалардың әлеуметтік бейімделуі үшін құрылады.

      3. Отбасылық балабақша өз қызметінде Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі "Білім туралы" Заңын және осы Ережені басшылыққа алады.

      4. Отбасылық балабақшаның негізгі міндеттері:

      1) балалардың денсаулығы мен өмірін қорғауды қамтамасыз ету;

      2) балалардың жеке тұлғалық ерекшеліктерін және әр баланың мүмкіндігін ескере отырып, ақыл-ой, адамгершілік, физикалық, эстетикалық, эмоционалдық, танымдық қабілеттерін дамыту;

      3) балаларды қарау мен олардың күтімін ұйымдастыру;

      4) ата-аналардың психологиялық-педагогикалық хабардар болуы;

      5) балаларды мектепке даярлау үшін қарапайым жағдайлар жасау.

2. Отбасылық балабақша қызметін ұйымдастыру тәртібі

      5. Отбасылық балабақшаларды қолданыстағы Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес жеке және заңды тұлғалар (құрылтайшылар) құрады.

      6. Отбасылық балабақшаның білім беру қызметін жүргізу құқығына лицензияны білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар "Білім беру қызметіне қойылатын лицензиялау ережесі мен оған қойылатын біліктілік талаптарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 2 маусымдағы N 452 қаулысына сәйкес береді.

      7. Отбасылық балабақша "Мектепке дейінгі ұйымдарды құруға және ұстауға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2003 жылғы 25 шілдедегі N 571 бұйрығымен бекітілген (N 2464 нормативтік құқықтық актілерінің тіркеу тізілімінде тіркелген) санитарлық ережелері мен нормалары толық сақталған жағдайда ашылады.

      8. Отбасылық балабақшалар:

      1) бейімделуші - 1 жастан 5 жасқа дейінгі балалар мен олардың ата-аналары үшін;

      2) жалпы дамытушы - 3 жастан 6 жасқа дейінгі балалар үшін;

      3) қарау мен болу уақытына қарай: 1 жастан 6 жасқа дейінгі балалар үшін күндізгі, кешкі, түнгі, жексенбілік, мереке күндері, тәуліктік және икемді күн тәртібі;

      4) балаларды үйде қарау, күту және дамытуына қарай 1 жастан 6 жасқа дейінгі балалар үшін болуы мүмкін.

      9. Отбасылық балабақша икемді күн тәртібімен:

      1) 2 күннен 7 күнге дейін;

      2) күніне 2 сағаттан 10 сағатқа дейін таңертеңгі және түстен кейінгі уақыттарда жұмыс істеуі мүмкін.

      10. Отбасылық балабақша мен балалар ата-аналарының (немесе басқа заңды тұлғалардың) арасындағы өзара қарым-қатынас қызмет көрсетудің ауқымы мен мерзімін, төлем мөлшері мен басқа да талаптарды айқындайтын шартпен реттеледі.

      11. Отбасылық балабақшадағы білім беру үдерісін ұйымдастыру Мемлекеттік жалпыға міндетті Мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың стандартына сәйкес мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламасымен жүзеге асырылады.

      12. Отбасылық балабақшалар санитарлық-эпидемиялық ережелері мен нормаларға және өрт қауіпсіздігі ережесіне жауап беретін 2-3 қабатты ғимараттарда ашылуы мүмкін. Отбасылық балабақшаны ұйымдастыру үшін: 5 балаға арналған (30 шаршы метрден кем емес пайдалы алаң) 1 бөлмелі пәтер немесе тұрғын үй;

      9 балаға арналған (50 шаршы метрден кем емес пайдалы алаң) 2 бөлмелі пәтер немесе тұрғын үй;

      13 балаға арналған (80 шаршы метрден кем емес пайдалы алаң) 3 бөлмелі пәтер немесе тұрғын үй пайдаланылады.

      13. Отбасылық балабақшаларда төмендегідей бір жастағы топтардың толымдылығы белгіленеді:

      1 жастан 2 жасқа дейін - 5 тәрбиеленушіден кем емес;

      2 жастан 3 жасқа дейін - 9 тәрбиеленушіден кем емес;

      3 жастан жоғары және ересек - 13 тәрбиеленушіден кем емес.

      14. Үш жас ерекшелік тобындағы балалар болғанда (3 жастан 6 жасқа дейін) топтың толымдылығы 6 тәрбиеленушіден, екі жас ерекшелік тобында 9 тәрбиеленушіден құралады.

      15. Отбасылық балабақша мен оның тәрбиелеу мен оқыту үдерісінің қызметін ұйымдастыруда білім беруді басқарудың жергілікті органдары отбасылық балабақшаларға әдістемелік және кеңестік көмек көрсетеді.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 28 қаңтардағы
N 28 бұйрығымен бекітілген

"Мектеп - балабақша" кешені қызметін ұйымдастырудың үлгі ережесі
1. Жалпы ережелер

      1.Осы "мектеп - балабақша" кешені қызметін ұйымдастырудың үлгі ережесі (бұдан әрі – Ереже) "Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды қолдау жөніндегі 2007-2009 жылдарға арналған іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 5 ақпандағы N 83 қаулысын іске асыру мақсатында әзірленген және "мектеп - балабақша" кешені (бұдан әрі – Кешен) қызметін ұйымдастырудың тәртібін анықтайды.

      2. Кешен қызметі дара басшылық, өзін-өзі басқару принципінде, және үш жастан жеті жасқа дейінгі балаларға арналған мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, мектепалды даярлық, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымы ретінде құрылады.

      3. Кешен өз қызметінде "Білім туралы" Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңын және осы Ережені басшылыққа алады.

      4. Кешен педагогтары мен қызметкерлерінің құқықтары, әлеуметтік кепілдіктері мен жеңілдіктері Қазақстан Республикасының заңнамасымен, Кешен Жарғысымен және Қазақстан Республикасының еңбек туралы заңнамасына қайшы келмейтін ұжымдық және жеке еңбек шартымен (келісім-шартпен) анықталады.

2. Кешен қызметін ұйымдастырудың тәртібі

      5. Кешенді Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жеке және заңды тұлғалар (құрылтайшылар) құрады.

      6. Кешеннің негізгі міндеттері:

      1) жеке тұлғаның ойлау, шығармашылық, рухани және физикалық мүмкіндіктерін дамыту, адамгершілік және салауатты өмір салтының берік негіздерін қалыптастыру;

      2) жеке тұлғаны қалыптастыру мен дамытуға бағытталған ұлттық және қоғамдық құндылықтар, ғылым мен тәжірибенің жетістіктері негізінде сапалы білім алуға қажетті жағдайлар жасау;

      3) білім берудің барлық деңгейлерінде оқу-тәрбие процесіндегі сабақтастықты қамтамасыз ететін білім беру бағдарламаларының келісушілігіне қол жеткізу;

      4) отандық және әлемдік мәдениеттің жетістіктеріне қатыстыру; қазақтың және республикадағы басқа да халықтардың тарихын, салт-дәстүрлерін үйрету; мемлекеттік, орыс, шетел тілдерін оқыту;

      5) азаматтық пен ұлтжандылыққа, өз Отаны – Қазақстан Республикасына деген сүйіспеншілікке, мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, ұлттық дәстүрлерді қадірлеуге тәрбиелеу.

      7. Кешен бір немесе сол сияқты бірнеше бөлек тұрған ғимараттарда "Мектепке дейінгі ұйымдарды құруға және ұстауға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2003 жылғы 25 шілдедегі N 571 бұйрығымен бекітілген (N 2464 нормативтік құқықтық актілерінің тіркеу тізілімінде тіркелген) санитарлық ережелері мен нормалары сақталған жағдайда ашылады.

      8. Кешеннің мектепке дейінгі топтарына үш жастан алты (жеті) жасқа дейінгі балалар жыл бойы тұрақты немесе қысқа мерзімге қабылданады. Мектепалды сыныптарға ағымдағы жылдың 1 қыркүйегінде 5 немесе 6 жасқа толған балалар қабылданады.

      9. Даму мүмкіндігі шектеулі балалар Кешенге психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның қорытындысы негізінде түзеу жұмыстарына арналған жағдайлар бар болғанда қабылданады.

      10. Кешенде білім алушылар мен тәрбиеленушілерге арналған тамақтандыру ұйымдастырылады, тамақтану режимі олардың Кешенде болу уақытының ұзақтығына байланысты белгіленеді.

      11. Кешенде тәрбиеленушілер мен білім алушыларға медициналық қызмет көрсету штаттық бірлікпен немесе денсаулық сақтау органдарының арнайы бекіткен медицина қызметкерімен қамтамасыз етіледі.

      12. Кешенге тікелей басшылықты тиісті аттестаттаудан өткен директор жүзеге асырады.

      13. Директор педагогикалық әрекетті жүзеге асыратын жағдайда Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы уәкілетті органында "Педагог қызметкерлерді аттестаттау ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 9 сәуірдегі N 181 бұйрығына (2008 жылғы 7 мамырдағы N 5215 нормативтік құқықтық актілерінің тіркеу тізілімінде тіркелген) сәйкес бес жылда бір рет аттестаттаудан өтеді.

3. Кешеннің оқу-тәрбиелеу процесін ұйымдастыру

      14. Кешендегі білім беру мазмұны Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, мектепалды даярлық, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына (бұдан әрі – МЖМБС) сәйкес келуі тиіс.

      15. Кешеннің әкімшілігі мен ата-аналар (немесе басқа заңды өкілдер) арасында өзара құқықтары, міндеттері және екі жақтың жауапкершілігі туралы шарт жасалады.

      16. Кешен өз жарғысының мақсаты мен міндеттеріне сәйкес қосымша білім беру қызметтерін көрсете алады. Қосымша білім беру қызметінің түрлері мен нысандары Кешеннің Жарғысымен анықталады.

      17. Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, мектепалды даярлық, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларының сабақтастығына білім берудің жалпы мақсаттары, міндеттері мен мазмұнын іске асыру негізінде қол жеткізіледі.

      18. Білім алушылардың білім беру бағдарламаларының мазмұнын меңгеруін тексеру мақсатында мемлекеттік аралық бақылау жүзеге асырылады.

      19. Тәрбиеленушілер мен білім алушылардың сабақтан бос уақытындағы қызметі олардың денсаулық жағдайының ерекшелігі, қызығушылығының және қажеттіліктерінің, оның ішінде физиологиялық (ұйқы, тамақтану, демалу, таза ауада болу), қарым-қатынастағы танымдық, шығармашылық, қажеттіліктерін қанағаттандыру ерекшеліктерін ескере отырып ұйымдастырылады.

      20. Демалыс уақыты білім алушылар үшін 30 күнтізбелік күн болып белгіленеді, жаз мерзімінде – 12 аптадан кем болмауы керек. Мектепалды және бірінші сыныптарда білім алушылар үшін үшінші тоқсанда қосымша апталық демалыс белгіленеді.

      21. Кешенді қаржыландыру:

      1) бюджет қаражаттары есебінен;

      2) ақылы білім беру қызметі есебінен;

      3) құрылтайшыларының қаражатымен;

      4) демеушілік және қайырымдылық көмек, өтемсіз аударымдар мен қайырмалдықтар, гранттар мен басқа да Қазақстан Республикасының заңнамасымен тыйым салынбаған түсімдер есебінен жүзеге асырылады.

      22. Кешеннің қосымша қаражаттарды тартуы құрылтайшының (құрылтайшылардың) бюджетінен қаржыландырудың нормативтік және (немесе) абсолюттік мөлшерлерінің төмендеуіне соқтырмайды.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 28 қаңтардағы
N 28 бұйрығымен бекітілген

Мектепке дейінгі жастағы балаларды түзеу және оларға инклюзивті білім беру кабинеттерінің қызметін ұйымдастырудың
үлгі ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы мектепке дейінгі жастағы балаларды түзеу және инклюзивті білім беру кабинеттерінің қызметін ұйымдастырудың үлгі ережесі (бұдан әрі – Ереже) "Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды қолдау жөніндегі 2007-2009 жылдарға арналған іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 5 ақпандағы N 83 қаулысын іске асыру мақсатында әзірленді және мектепке дейінгі жастағы балаларды түзеу және оларға инклюзивті білім беру кабинеттерінің (бұдан әрі – ТИБК) қызметін ұйымдастырудың тәртібін анықтайды.

      Инклюзивтік білім беру – мектеп жасына дейінгі әр түрлі мұқтаждықтағы даму мүмкіндіктері шектеулі балаларды дамытуды, мектепке дейінгі білім алуға және дамытуға қол жеткізуді көздейтін кіріктірілген білім беру процесі.

      2. ТИБК бір жастан алты жасқа дейінгі даму мүмкіндігі шектеулі балаларға кешенді медициналық-педагогикалық және әлеуметтік-психологиялық көмек көрсетуге арналған арнайы білім беру ұйымының бір түрі болып табылады.

      3. ТИБК өз қызметінде Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Бала құқықтары туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау туралы" Заңдарын және осы Ережені басшылыққа алады.

2. ТИБК-ның қызметін ұйымдастыру тәртібі

      4. ТИБК-ның білім беру қызметін жүргізу құқығына лицензияны білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органдар береді.

      5. ТИБК "Мектепке дейінгі ұйымдарды құруға және ұстауға қойылатын санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2003 жылғы 25 шілдедегі N 571 бұйрығымен бекітілген (N 2464 нормативтік құқықтық актілерінің тіркеу тізілімінде тіркелген) санитарлық ережелері мен нормалары сақталған жағдайда ашылады.

      6. ТИБК–ның міндеттері:

      1) жеке түзеу-дамыту бағдарламаларын (бұдан әрі – ЖДБ) іске асыру;

      2) мамандардың тәртіпаралық тобында кемтар балалардың проблемаларын, мүмкіндіктерін және қажеттіліктерін кешенді зерделеу (командалық бағалау);

      3) сөйлеу, көру, есту, қимыл-қозғалыс аппаратында, сезімдік-ерік ортасында, оқуында, қарым-қатынасында, мінез-құлқында және басқа да бұзылыстары бар мектепке дейінгі жастағы балаларды кіріктіру мақсатында кешенді психологиялық-педагогикалық көмек көрсету;

      4) жалпы дамыту үлгісіндегі мектепке дейінгі ұйымдарда тәрбиеленетін даму мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қоса алып жүру ;

      5) отбасы жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарға (басқа заңды өкілдерге) кеңес беру және оларды оқыту;

      6) балалардың психофизикалық жағдайы, даму мүмкіндіктерінің ерекшелігі мәселелері бойынша аталған санаттағы балалармен жұмыс істейтін мектепке дейінгі ұйымдардың педагогтарына консультациялық көмек көрсету.

      7. Түзеу арқылы дамыту жұмысы міндеттерінің өзгеруі бұрынғы кезеңдерде қол жеткізген нәтижелерді ескере отырып, қайтадан командалық бағалау бойынша өткізіледі (ЖДБ-ны іске асыру мониторингі).

      8. Жұмыстың негізгі әдісі ретінде "командалық әдіс" қолданылады. Бұл әдістің негізіне біртұтас команда құратын мамандардың біріккен жұмысын болжайтын және тәртіпаралық қарым-қатынас технологияларына сәйкес әрекет ететін тәртіпаралық тәсіл жатады. Командалық бағалау жылына 2 рет немесе ЖДБ-ның көрсеткіштері бойынша жүргізіледі.

      9. Команда құрамына әртүрлі бейіндегі білікті педиатрлар, балалар неврологы, физиотерапевттер, дене шынықтыру, сауықтыру дәрігері, ортопедтер, психиатрлар, сурдологтар, офтальмологтар, психолог, дефектолог-мұғалімдер (логопедтер, тифлопедагогтар, олигофренопедагогтер, сурдопедагогтер), әлеуметтік қызметкерлер, дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері, уқалап емдеу мамандары кіреді. Команданың форматы мен құрамы баланың жағдайы мен оның қажеттілігіне, сондай-ақ ұйымның мүмкіндігіне байланысты өзгеріп отырады.

      10. Жоғарыда аталған мамандардың кейбірі болмаған жағдайда, мамандардың ұсынысы бойынша меңгеруші ата-аналарды диагностикалық орталықтарға, балалар емханаларына, генетикалық кеңес орталықтарына, білім берудің арнайы ұйымдарына жібереді.

      11.ТИБК-ға балаларды қабылдау психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес қорытындылары, баланың жағдайы туралы медициналық қорытынды, ата-аналардың (немесе басқа заңды өкілдердің) өтініштері негізінде жыл бойы бос орындар бар болған жағдайда жүргізіледі.

      12. ТИБК-дағы бала орны ТИБК мен ата-аналар (немесе өзге де заңды өкілдер) арасындағы шарт болған жағдайда сақталады.

      13. ТИБК-ның түзеу-дамыту үдерісін ұйымдастыру оқу жоспарымен және меңгеруші мен әдіскер бекіткен сабақ кестесімен және жеке түзеу-дамыту бағдарламасымен регламенттеледі.

      14. ТИБК ата-аналардың (басқа заңды өкілдердің) қалауы бойынша қосымша ақылы қызмет көрсете алады.

      Баланың жағдайы мен оның қажеттілігіне байланысты жеке білім беру жоспары негізінде түзеу-дамыта отырып оқыту процесін басқару үшін есепке алу және есеп беру қызметі бойынша белгіленген мерзімге атқаратын қызметтердің тізімі құрылады.

      15. Жеке қызметтер тізбесінде оқу жоспарына сәйкес әр балаға арналған ең аз сағаттар саны көрсетіледі. Баланың жағдайына байланысты сабақтар мен кеңестер реті аптасына еселеніп бес ретке дейін көбейтілуі мүмкін.

      16. Баланы ТИБК-дан басқа білім беру ұйымына ауыстыруды ТИБК мамандарының қорытындысы негізінде ата-аналардың келісімімен білім беру басқармасының органдары жүзеге асырады.

3. ТИБК-ның түзеу-дамыту процесін ұйымдастыру

      17. ТИБК-да оқыту отбасындағы қарым-қатынас тіліне, ата-аналардың сұранысына байланысты жеке түзету-дамыту бағдарламасына сәйкес мемлекеттік, орыс, ағылшын немесе басқа да тілдерде жүргізіледі.

      18. ТИБК-дағы түзеу-дамыту үш түрлі ұйымдастыру нысанында жүргізіледі:

      1) қысқа мерзімді топтарда оқыту;

      2) мектепке дейінгі жастағы балаларды жеке оқыту;

      3) ата-аналарға (немесе басқа заңды өкілдерге) кеңес беру.

      19. ЖТБ (жеке түзеу-дамыту бағдарламасы) балалардың психофизиологиялық дамуының, мүмкіндіктері мен қажеттіліктерінің жеке ерекшеліктері ескеріле отырып әзірленеді.

      20. Жеке және топтық сабақтардың ұзақтығы 20 минуттан, ата-аналарға кеңес беру және топтық бағалау 45 минуттан кем емес уақытта жүзеге асырылады.

      21. Мектепке дейінгі жастағы балаларды қысқа мерзімді топтарда оқыту ТИБК-ға балалардың аптасына үш рет (12 апталық бағдарламамен) күннің бірінші немесе екінші жартысында баруын қарастырады. Баланың күнделікті топта болу ұзақтығы – 4 сағат (60 минуттан). Топтар бір жас немесе әртүрлі жас принципі бойынша психофизиологиялық дамуының ауытқу дәрежесінің ауырлығына және типіне қарамастан жинақталады. Топтың толымдылығы 10 баладан аспайды. Психофизиологиялық дамуының ауыр және күрделі ауытқулары бар балалар (2-3 бала) болған жағдайда топтардағы балалардың саны 6 адамға дейін кемиді.

      22. Балаларды жеке оқыту әр баламен түзеу-дамыту сабақтарын жүргізуді қарастырады. Сабақтар саны оқу жоспарымен анықталады. Ата-аналар сабақтарға қатыса алады, баламен өзара қарым-қатынас жасауға және сабақтарды үй жағдайында жүргізуге үйренеді.

      23. Ата-аналарға кеңес беру дамуының ауытқу күрделілігі дәрежесіне және ата-аналардың педагогикалық құзыреттіліктеріне байланысты ата-аналармен және олардың балаларымен жиі кездесулер түрінде жүзеге асырылады.

      24. Диагностикалық бақылау түзеу-дамыту курсын жүргізу алдында және аяқталғаннан кейін, сондай-ақ ерте жастағы балалар үшін әр үш айда, мектепке дейінгі жастағы балалар үшін әр жартыжылдықта жүргізіледі. Қорытындыны ТИБК мамандары әлеуметтік-медициналық және психологиялық-педагогикалық тексерудің соңғы нәтижелері негізінде шығарады.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2009 жылғы 28 қаңтардағы
N 27 бұйрығымен бекітілген

Ата-аналарға арналған консультациялық пункттердің
қызметін ұйымдастырудың үлгі ережесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Ата-аналарға арналған консультациялық пункттердің қызметін ұйымдастырудың үлгі ережесі (бұдан әрі – Ереже) "Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды қолдау жөніндегі 2007-2009 жылдарға арналған іс-шаралар жоспарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 5 ақпандағы N 83 қаулысын іске асыру мақсатында әзірленген және отбасылық жағдайында, оның ішінде отбасылық балабақшаларда тәрбиеленетін мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарына арналған консультациялық пункттердің (бұдан әрі – АКП) қызметін ұйымдастырудың тәртібін анықтайды.

      2. АКП өз қызметін Қазақстан Республикасының "Білім туралы" Заңына, Мемлекеттік жалпыға міндетті Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту стандартының талаптарына және осы Ережеге сәйкес жүзеге асыратын білім беру ұйымының бөлімшесі ретіндегі мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарына арналып құрылады.

2. АКП жұмысының мақсаты мен міндеттері

      3. АКП қызметін құрудың және ұйымдастырудың мақсаты отбасылық және қоғамдық тәрбиенің бірлігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету, ата-аналарға баламен психологиялық-педагогикалық қарым-қатынас жасаудың мазмұнын, құралдарын және тәсілдерін тиімді іріктеуді қамтамасыз етуге көмек көрсету, мектепке дейінгі ұйымдарға бармайтын балаларды жан-жақты дамытуға қолдау көрсету болып табылады.

      4. АКП міндеттері:

      1) мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу, оқыту, дамыту және сауықтырудың мәселелері бойынша отбасылық балабақшалар мен мектепке дейінгі ұйымдарға бармайтын балалардың мектепке қабылдануына тең мүмкіндіктерін қамтамасыз ету үшін ата-аналарына психологиялық-педагогикалық консультациялық көмек көрсету;

      2) ата-аналармен жұмыс жасауда серіктестік байланысты орнатуға көмек көрсету;

      3) мектеп жасына дейінгі балаларға дербес нәтижеге бағытталған педагогикалық және психологиялық көмекті жүзеге асыру;

      4) балалар мен ата-аналарға әлеуметтік және медициналық қолдау көрсететін басқа да ұйымдардың мектепке дейінгі ұйымдармен өзара қарым-қатынасын қамтамасыз ету;

      5) мектепке дейінгі ұйымдарға бармайтын мектеп жасына дейінгі балаларды әлеуметтендіруге көмек көрсету;

      6) ата-аналар жұртшылығының педагогикалық білімін арттыру мақсатында әртүрлі іс-шаралар: диспуттар, жас отбасылар фестивальдері, конференциялар, ата-аналар жиналыстары, экскурсиялар ұйымдастыру;

      7) ақпараттық және "консультациялық" парақтарды, анықтамалық басылымдарды, естеліктерді, жарнамаларды әзірлеу және тарату, интеллектуалдық ойындарды, сауалнамаларды, конкурстарды және танымдық-оқыту тренингтерін өткізу;

      8) отбасы тәрбиесінің алдыңғы қатарлы тәжірибесін насихаттау мақсатында бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара байланыста болу.

3. АКП қызметін ұйымдастыру

      5. АКП қызметі Мемлекеттік жалпыға білім беру стандарты. Мемлекеттік жалпыға міндетті Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту стандартының шеңберінде меңгеруші, тәрбиеші, әлеуметтік мұғалім, психолог, логопед, медициналық қызметкер, дефектолог (логопед) және басқа мамандардың қызметтерінің негізінде ұйымдастырылады.

      6. Ата-аналар ғ а консультация бір немесе бірнеше маманны ң бір мезгілде т ү рлі топты қ , топшалар, жеке формалары ар қ ылы ж ү ргізілуі

      м ү мкін.

      7. АКП та ң ерте ң гі ж ә не кешкі уа қ ыттарда аптасына 2-3 рет болуы м ү мкін. Консультацияны ң ұ за қ ты ғ ы 25 минут.

      8. Ата-аналардың өтініштері бойынша АКП жедел көшпелі консультациялы қ к ө мек ұ йымдастыруы м ү мкін.

      9. АКП пен балалардың ата-аналарының (немесе басқа заңды тұлғалардың) арасындағы өзара қарым-қатынас қызмет көрсетудің ауқымы мен мерзімін, төлем мөлшері мен басқа да талаптарды айқындайтын шартпен реттеледі.

      10. Консультациялар әлеуметтік-педагогикалық, психологиялық- педагогикалық және медициналық-сауықтыру бағыттары бойынша жүргізіледі:

      1) педагогикалық, психологиялық және медициналық бейіндегі жоғары білікті мамандарды іріктеу;

      2) мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуге, оқытуға және дамытуға қатысты жеке және дифференциалды тұрғыдан келу мәселелерінде консультациялық көмек алудағы ата-аналардың қажеттіліктерін талдау;

      3) мектеп жасына дейінгі балаларды диагностикалау, олардың тәрбиесін түзету және дамыту мәселелері бойынша көшпелі консультациялық көмек көрсетумен қамтамасыз ету;

      4) балалармен жүргізілетін педагогикалық және психологиялық өзара іс-қимылдың өзекті проблемаларына арналған ата-аналардың өтініштері бойынша жеке консультациялар өткізу;

      5) балаларды когнитивті, әлеуметтік, эмоционалдық, физикалық тұрғыдан дамытуды психологиялық-педагогикалық алып жүру бойынша тақырыптық консультациялар жүргізу.

Об утверждении Типовых правил организации деятельности семейных детских садов, комплексов "школа-детский сад", кабинетов коррекции и инклюзивного образования детей дошкольного возраста, консультационных пунктов для родителей

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 28 января 2009 года N 27. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 февраля 2009 года N 5550. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 мая 2013 года № 206

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 29.05.2013 № 206 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации пункта 15 Плана мероприятий по поддержке дошкольного воспитания и обучения в Республике Казахстан на 2007-2009 годы утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 февраля 2007 года № 83 ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Типовые правила организации деятельности семейных детских садов;
      2) Типовые правила организации деятельности комплексов "школа – детский сад";
      3) Типовые правила организации деятельности кабинетов коррекции и инклюзивного образования детей дошкольного возраста;
      4) Типовые правила организации деятельности консультационных пунктов для родителей.
      2. Департаменту среднего образования (Санатова М.):
      1) обеспечить в установленном порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после прохождения государственной регистрации опубликовать настоящий приказ в средствах массовой информации.
      3. Областным, городов Астаны и Алматы управлениям образования довести настоящий приказ до сведения всех районных, городских отделов образования, общеобразовательных школ, дошкольных организаций, дополнительных образований, родительской общественности.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра Шамшидинову К.Н.
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его официального опубликования.

      Министр                                    Ж. Туймебаев

Утверждены        
приказом Министра    
образования и науки   
Республики Казахстан  
от 28 января 2009 года № 27

Типовые правила организации деятельности
семейных детских садов

1. Общие положения

      1. Настоящие Типовые правила организации деятельности семейных детских садов (далее - Правила) разработаны в целях реализации постановления Правительства Республики Казахстан от 5 февраля 2007 года № 83 "Об утверждении Плана мероприятий по поддержке дошкольного воспитания и обучения в Республике Казахстан на 2007-2009 годы" и определяют порядок организации деятельности семейных детских садов (далее - семейный детский сад).
      2. Семейный детский сад создается для:
      1) развития новых форм дошкольного образования с реализацией на практике индивидуального подхода в воспитании и обучении ребенка;
      2) увеличения охвата дошкольным образованием детей в возрасте от года до 6 лет;
      3) создания условий для развития и подготовки детей к школе при непосредственном участии семьи;
      4) всестороннего развития консультативно-методической поддержки родителей в организации воспитания и обучения;
      5) социальной адаптации детей.
      3. В своей деятельности семейный детский сад руководствуется Законом Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" и настоящими Правилами.
      4. Основными задачами семейного детского сада являются:
      1) обеспечение охраны жизни и здоровья детей;
      2) интеллектуальное, нравственное, физическое, эмоциональное, познавательное развитие детей с учетом индивидуальных особенностей и возможностей каждого ребенка;
      3) организация присмотра и ухода за детьми;
      4) психолого-педагогическое просвещение родителей;
      5) создание элементарных условий для подготовки детей к школе.

2. Порядок организации деятельности семейного детского сада

      5. Семейные детские сады создаются физическими и юридическими лицами (учредителями) в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      6. Лицензия на право ведения образовательной деятельности семейного детского сада выдается местными исполнительными органами в области образования в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан "Об утверждении Правил лицензирования и квалификационных требований, предъявляемых к образовательной деятельности" от 2 июня 2007 года № 452.
      7. Семейный детский сад открывается при соблюдении Санитарных правил и норм, утвержденных приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан "Об утверждении санитарных правил и норм "Санитарно-эпидемиологические требования к устройству и содержанию дошкольных организаций" от 25 июля 2003 года № 571 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2464).
      8. Семейные детские сады могут быть:
      1) адаптационными - для детей в возрасте от 1 года до 5 лет и их родителей;
      2) общеразвивающими - для детей в возрасте от 3 до 6 лет;
      3) по присмотру и времени пребывания: дневные, вечерние, ночные, выходного и праздничного дня, круглосуточные и гибкого режима для детей в возрасте от 1 года до 6 лет.
      4) по присмотру и уходу, развитию детей на дому - для детей в возрасте от 1 года до 6 лет;
      9. Семейные детские сады могут функционировать по гибкому режиму дня:
      1) от 2 до 7 раз в неделю;
      2) от 2 до 10 часов в день, как в утренние часы, так и во второй половине дня.
      10. Взаимоотношения между семейным детским садом и родителями (или иными законными представителями) регулируются договором, определяющим объем и сроки оказания услуг, длительность пребывание в нем, размера платы, питание и другие условия.
      11. Организация образовательного процесса в семейных детских садах осуществляется общеобразовательными программами дошкольного воспитания и обучения в соответствии с Государственным общеобязательным стандартом дошкольного воспитания и обучения.
      12. Семейные детские сады разрешается открывать в помещениях не выше 2-3 этажа, отвечающих санитарно-эпидемиологическим правилам и нормам, правилам пожарной безопасности. Для организации семейного детского сада используются:
      1-комнатная квартира или жилой дом (полезной площадью не менее 30 кв. метров) для 5 детей;
      2-х комнатная квартира или жилой дом (полезной площадью не менее 50 кв. метров) для 9 детей;
      3-х комнатная квартира или жилой дом (полезной площадью не менее 80 кв. метров) для 13 детей.
      13. В семейных детских садах устанавливается следующая наполняемость одновозрастных групп:
      от года до двух лет - не более 5 воспитанников;
      от двух до трех лет - не более 9 воспитанников;
      свыше трех лет и старше - не более 13 воспитанников.
      14. При наличии детей трех возрастов (от 3-х до 6 лет) наполняемость группы составляет не более 6 воспитанников; двух возрастов - не более 9 воспитанников.
      15. Местные органы управления образования оказывают методическую и консультативную помощь семейному детскому саду в организации его деятельности и учебно-воспитательного процесса.

Утверждены       
приказом Министра   
образования и науки  
Республики Казахстан  
от 28 января 2009 года № 27

Типовые правила организации деятельности комплексов
"школа-детский сад"

1. Общие положения

      1. Настоящие Типовые правила организации деятельности комплексов "школа-детский сад" (далее - Правила) разработаны в целях реализации постановления Правительства Республики Казахстан от 5 февраля 2007 года № 83 "Об утверждении Плана мероприятий по поддержке дошкольного воспитания и обучения в Республике Казахстан на 2007-2009 годы" и определяют порядок организации деятельности комплексов "школа-детский сад" (далее - Комплекс).
      2. Деятельность Комплекса строится на принципах единоначалия, самоуправления и создается в качестве организации образовательной, реализующей общеобразовательные программы дошкольного воспитания и обучения, предшкольной подготовки, начального, основного среднего и общего среднего образования для детей с трех до семнадцати лет.
      3. В своей деятельности Комплекс руководствуется Законом Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании" и настоящими Правилами.
      4. Права, социальные гарантии и льготы педагогов и работников Комплекса определяются законодательством Республики Казахстан, Уставом Комплекса, коллективным и индивидуальным трудовым договором (контрактом), условия которых не могут противоречить трудовому законодательству Республики Казахстан.

2. Порядок организации деятельности Комплекса

      5. Комплекс создается физическими и юридическими лицами (учредителями) в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      6. Основными задачами Комплекса являются:
      1) развитие умственных, творческих, духовных и физических возможностей личности, формирование прочных основ нравственности и здорового образа жизни;
      2) создание необходимых условий для получения качественного образования, направленного на формирование и развитие личности на основе национальных и общественных ценностей, достижений науки и практики;
      3) достижение согласованности образовательных программ, обеспечивающих преемственность в учебно-воспитательном процессе на всех уровнях образования;
      4) приобщение к достижениям отечественной и мировой культуры; изучение истории, обычаев и традиций казахского и других народов республики; обучение государственному, русскому, иностранному языкам;
      5) воспитание гражданственности и патриотизма, любви к своей Родине - Республике Казахстан, уважение к государственным символам, почитание народных традиций.
      7. Комплекс может размещаться как в одном, так и в нескольких отдельно стоящих зданиях при соблюдении Санитарных правил и норм, утвержденных приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан "Об утверждении санитарных правил и норм "Санитарно-эпидемиологические требования к устройству и содержанию дошкольных организаций" от 25 июля 2003 года № 571 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2464).
      8. В дошкольные группы Комплекса принимаются дети от трех лет до шести (семи) лет на постоянное или кратковременное пребывание в течение года. В предшкольные классы принимаются дети, которым на 1 сентября текущего года исполнилось пять или шесть лет.
      9. Дети с ограниченными возможностями в развитии принимаются в Комплекс при наличии условий для коррекционной работы на основании заключения психолого-медико-педагогической комиссии.
      10. В Комплексе организуется питание для воспитанников и обучающихся, режим питания устанавливается в соответствии с длительностью их пребывания в Комплексе.
      11. Медицинское обслуживание воспитанников и обучающихся в Комплексе обеспечивается медицинским персоналом штатных единиц или специально закрепленных единиц органов здравоохранения.
      12. Непосредственное руководство Комплексом осуществляется директором, прошедшим соответствующую аттестацию.
      13. В случае осуществления педагогической деятельности директор  проходит аттестацию  один раз в пять лет в соответствии с Правилами аттестации педагогических работников, утвержденные приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 9 апреля 2008 года № 181 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов от 7 мая 2008 года № 5215).

3. Организация учебно-воспитательного процесса Комплекса

      14. Содержание образования в Комплексе должно соответствовать Государственным общеобязательным стандартам образования дошкольного воспитания и обучения, начального, основного среднего и общего среднего образования (далее - ГОСО).
      15. Между администрацией Комплекса и родителями (или иными законными представителями) заключается договор о взаимных правах, обязанностях и ответственности сторон.
      16. Комплекс в соответствии со своими уставными целями и задачами может оказывать дополнительные образовательные услуги. Виды и формы дополнительных образовательных услуг определяются Уставом Комплекса.
      17. Преемственность общеобразовательных программ дошкольного воспитания и обучения, предшкольной подготовки, начального, основного среднего и общего среднего образования достигается на основе реализации общих целей, задач и содержания образования.
      18. В целях проверки освоения содержания образовательных программ осуществляется промежуточный государственный контроль.
      19. Деятельность воспитанников и обучающихся в свободное от занятий время организуется с учетом особенностей состояния их здоровья, интересов, удовлетворения потребностей, в том числе физиологических (сон, питание, отдых, пребывание на свежем воздухе), познавательных, творческих, потребностей в общении.
      20. Продолжительность каникул устанавливается для обучающихся не менее 30-ти календарных дней, летом - не менее 12 недель. Для обучающихся предшкольных и первых классов в третьей четверти устанавливаются дополнительные недельные каникулы.
      21. Финансирование Комплекса осуществляется за счет:
      1) бюджетных средств;
      2) предоставления платных образовательных услуг;
      3) средств учредителей;
      4) спонсорской и благотворительной помощи, безвозмездного отчисления, пожертвования, грантов и других поступлений, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      22. Привлечение Комплексом дополнительных средств не влечет за собой снижения нормативов и (или) абсолютных размеров его финансирования из бюджета учредителя (учредителей).

Утверждены      
приказом Министра   
образования и науки  
Республики Казахстан  
от 28 января 2009 года № 27

Типовые правила организации деятельности кабинетов коррекции
и инклюзивного образования детей дошкольного возраста

1. Общие положения

      1. Настоящие Типовые правила организации деятельности кабинетов коррекции и инклюзивного образования детей дошкольного возраста (далее - Правила) разработаны в целях реализации постановления Правительства Республики Казахстан от 5 февраля 2007 года № 83 "Об утверждении Плана мероприятий по поддержке дошкольного воспитания и обучения в Республике Казахстан на 2007-2009 годы" и определяют порядок организации деятельности кабинетов коррекции и инклюзивного образования детей дошкольного возраста (далее - ККИО).
      Инклюзивное образование - процесс интегрированного обучения детей с особыми потребностями, подразумевающий доступность и развитие образования в плане приспособления к различным нуждам детей дошкольного возраста с ограниченными возможностями.
      2. ККИО - один из видов специальных организаций образования, оказывающие комплексную медико-педагогическую, социально-психологическую помощь детям с ограниченными возможностями в развитии в возрасте от 1 года до 6 лет.
      3. В своей деятельности ККИО руководствуется Законами Республики Казахстан " Об образовании ", " О правах ребенка ", " О социальной и медико-педагогической коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями " и настоящими Правилами.

2. Порядок организации деятельности ККИО

      4. Лицензия на право ведения образовательной деятельности ККИО выдается местными исполнительными органами в области образования.
      5. ККИО открываются при соблюдении Санитарных правил и норм, утвержденных приказом Министра здравоохранения Республики Казахстан "Об утверждении санитарных правил и норм "Санитарно-эпидемиологические требования к устройству и содержанию дошкольных организаций" от 25 июля 2003 года № 571 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 2464).
      6. Задачи ККИО:
      1) реализация индивидуальной коррекционно-развивающей программы (далее - КРП);
      2) комплексное изучение проблем, возможностей и потребностей ребенка с ограниченными возможностями междисциплинарной командой специалистов (командная оценка);
      3) оказание комплексной психолого-педагогической помощи в целях интеграции детей дошкольного возраста с нарушениями речи, зрения, слуха, опорно-двигательного аппарата, эмоционально-волевой сферы, с трудностями в обучении, общении, поведении и другие;
      4) психолого-педагогическое сопровождение детей с ограниченными возможностями развития, воспитывающихся в дошкольных организациях общеразвивающего типа;
      5) консультирование и обучение родителей (иных законных представителей) по вопросам обучения и воспитания детей с ограниченными возможностями в условиях семьи;
      6) оказание консультативной помощи педагогам дошкольных организаций, работающим с детьми данной категории, по вопросам особенностей их психофизического состояния, возможностей развития.
      7. Изменение задач коррекционно-развивающей работы проводится в ходе повторных командных оценок с учетом достигнутых на предшествующем этапе результатов (мониторинг реализации КРП).
      8. В качестве основного метода работы используется "командный". В основу этого метода положен междисциплинарный подход, предполагающий совместную работу специалистов, составляющих единую команду и действующих в соответствии с технологиями междисциплинарного взаимодействия. Сроки проведения командных оценок - 2 раза в год или по показаниям результатов КРП.
      9. В состав команды входят квалифицированные специалисты разного профиля: педиатры, детские неврологи, физиотерапевты, врачи лечебно-физической культуры, ортопеды, психиатры, сурдологи, офтальмологи, психологи, дефектологи (логопеды, тифлопедагоги, олигофренопедагоги, сурдопедагоги) социальные работники, учителя физической культуры, массажисты. Формат и состав команды меняется в зависимости от состояния ребенка и его потребностей, а также от возможностей организации.
      10. В тех случаях, когда отсутствуют некоторые из перечисленных выше специалистов, заведующий по рекомендации специалистов направляет родителей в диагностические центры, детские поликлиники, генетические консультации, специальные организации образования.
      11. Прием детей в ККИО осуществляется на основании заключения психолого-медико-педагогической консультации, медицинского заключения о состоянии ребенка, заявления родителей (или иных законных представителей) и ведется в течение года при наличии в нем свободных мест.
      12. В случаях, определенных договором между ККИО и родителями (или иными законными представителями), за ребенком сохраняется место в ККИО.
      13. Организация коррекционно-развивающего процесса в ККИО регламентируется образовательным планом и расписанием занятий, индивидуальной коррекционно-развивающей программой, утвержденной заведующей и методистом.
      14. ККИО по желанию родителей (или иных законных представителей) могут оказывать дополнительные платные услуги.
      Перечень услуг на определенный срок по учетно-отчетной форме для управления процессом коррекционно-развивающего обучения составляется на основе индивидуального образовательного плана в зависимости от состояния ребенка и его потребностей.
      15. В перечне индивидуальных услуг указывается минимальное количество часов, выделяемых для каждого ребенка согласно образовательному плану. В зависимости от состояния ребенка кратность занятий и консультаций может увеличиваться до пяти раз в неделю.
      16. Перевод ребенка из ККИО в другую организацию образования осуществляется органами управления образования с согласия родителей на основании заключения специалистов ККИО.

3. Организация коррекционно-развивающего процесса ККИО

      17. Обучение в ККИО проводится на государственном, русском, английском или на других языках в соответствии КРП в зависимости от языка общения в семье, запросов родителей.
      18. Коррекционно-развивающее обучение в ККИО проводится в трех организационных формах:
      1) обучение в группах кратковременного пребывания;
      2) индивидуальное обучение детей дошкольного возраста;
      3) консультирование родителей (или иных законных представителей).
      19. КРП разрабатывается с учетом индивидуальных особенностей психофизического развития, возможностей и потребностей детей.
      20. Продолжительность индивидуальных и групповых (подгрупповых) занятий осуществляется не менее 20 минут, консультаций родителей и командных оценок - 45 минут.
      21. Обучение в группах кратковременного пребывания детей дошкольного возраста предусматривает посещение ККИО три раза в неделю (12-недельная программа) в первую или во вторую половину дня. Продолжительность ежедневного пребывания ребенка в группе - 4 часа (по 60 минут). Группы комплектуются по одновозрастному или разновозрастному принципу вне зависимости от степени тяжести и типа нарушений психофизического развития. Наполняемость групп - не более 10 детей. При наличии детей с тяжелыми и сложными нарушениями психофизического развития (2-3 ребенка) наполняемость группы уменьшается до 6 человек.
      22. Индивидуальное обучение детей предусматривает проведение коррекционно-развивающих занятий с каждым ребенком индивидуально. Кратность занятий определяется образовательным планом. Родители могут присутствовать на занятиях, обучаться взаимодействию с ребенком и проведению занятий в домашних условиях.
      23. Консультирование родителей осуществляется в виде регулярных встреч с родителями и их детьми, с кратностью, зависящей от степени сложности нарушения развития и педагогической компетентности родителей.
      24. Диагностические срезы проводятся перед началом и после завершения курса коррекционно-развивающего обучения, а также каждые три месяца для детей раннего возраста, каждые полгода - для детей дошкольного возраста. Заключение выносят специалисты ККИО на основании результатов итогового социально-медицинского и психолого-педагогического обследования.

Утверждены      
приказом Министра   
образования и науки  
Республики Казахстан  
от 28 января 2009 года № 27

Типовые правила организации деятельности
консультационных пунктов для родителей

1. Общие положения

      1. Настоящие Типовые правила организации деятельности консультационных пунктов для родителей (далее - Правила) разработаны в целях реализации постановления Правительства Республики Казахстан от 5 февраля 2007 года № 83 "Об утверждении Плана мероприятий по поддержке дошкольного воспитания и обучения в Республике Казахстан на 2007-2009 годы" и определяют порядок организации деятельности консультационных пунктов для родителей детей дошкольного возраста воспитывающихся в условиях семьи, в том числе семейных детских садах (далее - КПР).
      2. КПР создаются для родителей детей дошкольного возраста как подразделение организации образования, деятельность которого осуществляется в соответствии с Законом Республики Казахстан "Об образовании", с требованием Государственного общеобразовательного стандарта дошкольного воспитания и обучения Республики Казахстан и настоящих Правил.

2. Цель и задачи работы КПР

      3. Целью создания и организации деятельности КПР является обеспечение единства и преемственности семейного и общественного воспитания; оказание психолого-педагогической помощи родителям в обеспечении эффективного отбора содержания, средств и способов психолого-педагогического взаимодействия с ребенком, поддержка всестороннего развития личности детей, не посещающих дошкольные организации.
      4. Задачи КПР:
      1) оказание психолого-педагогической консультации помощи семейным детским садам и родителям детей, не посещающих дошкольные организации по различным вопросам воспитания, обучения, развития и оздоровления ребенка дошкольного возраста, в обеспечении равных стартовых возможностей при поступлении в школу;
      2) установления партнерских отношений с родителями;
      3) осуществление индивидуальной, ориентированной на результат педагогической и психологической помощи детям дошкольного возраста;
      4) обеспечение взаимодействия между организациями дошкольного воспитания и обучения и другими организациями социальной, медицинской поддержки детей и родителей;
      5) оказание содействия в социализации детей дошкольного возраста, не посещающих дошкольные организации;
      6) организация разнообразных мероприятий в целях повышения педагогических знаний родительской общественности: диспуты, фестивали молодых семей, конференции, родительские собрания, экскурсии;
      7) разработка и распространение информационных и "консультационных" листовок, проспектов, памяток, афиш, проведение интеллектуальных игр, викторин, конкурсов, познавательно-обучающих тренингов;
      8) взаимодействие со средствами массовой информации в целях пропаганды передового опыта семейного воспитания.

3. Организация деятельности КПР

      5. Организация деятельности КПР строится на основе интеграции деятельности заведующего, воспитателя, социального педагога, психолога, логопеда, медицинского работника, дефектолога (логопеда) и других специалистов в рамках Государственного общеобразовательного стандарта дошкольного воспитания и обучения Республики Казахстан.
      6. Консультирование родителей может проводиться одним или несколькими специалистами одновременно в различных формах: групповых, подгрупповых, индивидуальных.
      7. КПР работает 2-3 раза в неделю в утренние и вечерние часы. Продолжительность консультации не менее 25 минут.
      8. По заявкам родителей КПР может организовать оперативную выездную консультационную помощь.
      9. Взаимоотношения между КПР и родителями (или иными законными представителями) регулируются договором, которые определяет объем и сроки оказания услуг, длительность пребывания в нем, размера платы, обязанности и ответственности сторон и другие условия.
      10. Консультации проводятся по социально-педагогическому, психолого-педагогическому и медико-оздоровительному направлениям:
      1) подбор высококвалифицированных специалистов педагогического, психологического и медицинского профилей;
      2) анализ потребности родителей в получении консультационной помощи в вопросах индивидуального и дифференцированного подхода к воспитанию, обучению и развитию детей дошкольного возраста;
      3) обеспечение выездной консультационной помощи по вопросам диагностики, коррекции воспитания и развития детей дошкольного возраста;
      4) проведение индивидуальных консультаций по заявкам родителей на актуальные проблемы педагогического и психологического взаимодействия с детьми, сохранение их физического и психического здоровья;
      5) проведение тематических консультаций по психолого-педагогическому сопровождению когнитивного, социального, эмоционального, физического развития ребенка.