Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілерінің кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлек есепке алуды жүргізу ережесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі Төрағасының 2009 жылғы 14 желтоқсандағы № 398-НҚ Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2010 жылғы 15 қаңтарда Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне N 6003 болып енгізілді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттiгi төрағасының м.а. 2013 жылғы 31 шілдедегі № 238-НҚ бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Табиғи монополияларды реттеу агенттiгi төрағасының м.а. 31.07.2013 № 238-НҚ (алғаш ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қолданушылардың назарына!!!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 7-т. қараңыз.

       "Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 1-тармағының 15) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілерінің кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлек есепке алуды жүргізу ережесі бекітілсін.
      2. Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілері:
      1) есепке алу саясаттарына тиісті өзгерістер енгізсін және оларды Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігіне және (немесе) оның тиісті аумақтық органдарына келісуге екі ай ішінді ұсынсын;
      2) осы бұйрықпен бекітілген Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілерінің кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлек есепке алуды жүргізу ережесіне қосымшаға сәйкес 2009 жыл үшін қызметтердің түрлері бойынша ақпаратты Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігіне және оның тиісті аумақтық органдарына екі ай ішінде ұсынсын.
      3) осы бұйрықпен бекітілген Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілерінің кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлек есепке алуды жүргізу ережесіне қосымшаға сәйкес өткен жыл үшін реттеліп көрсетілетін қызметтердің түрлері бойынша және тұтастай алғанда өзге қызмет бойынша ақпарат Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігіне және (немесе) оның тиісті аумақтық органдарына жыл сайын 1 мамырдан кешіктірмей ұсынсын.
      Ескерту. 2-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополиялар реттеу агенттігі төрағасының 2010.09.24 N 279-нқ (ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.
      3. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Темір жол көлігі, азаматтық авиация және порттар саласындағы реттеу департаменті (Г.Қ. Ыбыраева):
      1) осы бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркелімінің республикалық бөліміне енгізілген кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілерінің есепке алу саясаттарының өзгерістерін келісуді қамтамасыз етсін.
      4. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің аумақтық органдары Табиғи монополиялар субъектілерінің мемлекеттік тіркелімінің жергілікті бөліміне енгізілген кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілерінің есепке алу саясаттарының өзгерістерін келісуді қамтамасыз етсін.
      5. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің Әкімшілік жұмысы департаменті (Е.О. Есіркепов) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін:
      1) оны заңнамада белгіленген тәртіппен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялауды қамтамасыз етсін;
      2) оны Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігінің құрылымдық бөлімшелері мен аумақтық органдарының, Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің, «Көліктік сервис орталығы» акционерлік қоғамының, «Казвторчермет» акционерлік қоғамының, «Қазақстан темір жолы» Ұлттық компаниясы» акционерлік қоғамының, «Батыс транзит XXI ғасыр» жауапкершілігі шектеулі серіктестігінің, «Резерв» РМК назарына жеткізсін.
      6. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу агенттігі төрағасының орынбасары Е.К. Құдайбергеновке жүктелсін.
      7. Осы бұйрық алғаш рет ресми жарияланған күнінен бастап он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға Н. Алдабергенов

      КЕЛІСІЛГЕН:
      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі
      _____________ Ә. Құсайынов
      2009 жылғы 15 желтоқсан

Қазақстан Республикасы  
Табиғи монополияларды реттеу
агенттігі төрағасының   
2009 жылғы 14 желтоқсандағы 
№ 398-НҚ бұйрығымен    
      бекітілген         

Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілерінің кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлек есепке алуды жүргізу ережесі

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілерінің кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлек есепке алуды жүргізу ережесі (бұдан әрі - Ереже) «Табиғи монополиялар және реттелетін нарықтар туралы» Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі - Заң), Нормативтік құқықтық актілердің тізілімінде № 2438 нөмірмен тіркелген Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі агенттігі төрағасының мiндетiн атқарушының 2003 жылғы 30 шілдедегі № 185-НҚ бұйрығымен бекітілген Табиғи монополиялар субъектілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтер (бағалар, алым ставкаларын) бекіту кезінде қолданылатын шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртібі туралы ережеге (бұдан әрі – Ерекше тәртіп), және кірме жолдардың қызметтерін көрсететін табиғи монополиялар субъектілеріне (бұдан әрі - Субъектілер) қолданылады.
      2. Ереже уәкілетті орган бекітетін экономикалық негізделген тарифтерді (бағаларды, алымдар ставкаларын) белгілеу үшін Субъектілердің кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлек есепке алуды жүргізу қағидаттарын, оларды ұйымдастыру және жүзеге асыру тәртібін айқындайды.
      3. Субъектілер реттеліп көрсетілетін қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) әрбір түрі бойынша және тұтастай өзге қызмет бойынша кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлек есепке алуды жүргізуді жүзеге асыруға міндетті.
      4. Осы Ережеде қолданылатын негізгі ұғымдар:
      Субъектінің (тармақ иесінің, контрагенттің) темір жол кешені – өзінің құрамында көлік инфрақұрылымының (кірме жолдардың желісі, жылжымалы құрам, диспетчерлік басқару және т.с.с.) қызметтерін (шығын орталықтарын) біріктіретін субъектінің бөлімшесі;
      шығын орталықтары – шығындарды бөлек есепке алу жүргізілетін темір жол кешенінің қызметтері, учаскесі немесе басқармасы;
      өндірістік операцияларды өлшеуіш – жекелеген өндірістік көрсеткіштердің көлемдерін өлшеу үшін қабылданған заттай көрсеткіш;
      шығыс ставкасы – өндірістік операциялар өлшеуішінің бірлігіне келетін шығындардың шамасы;
      қызметті өлшеуіш – темір жол кешенінің қызметтер көлемдерін өлшеуге қабылданған заттай көрсеткіш;
      шығындар иесі – ұстауға және пайдалануға шығындар жұмсалатын объектілер;
      шығыстар бабы (шығын түрлері) – жекелеген қызметтер, бір немесе бірнеше біртектес өндірістік көрсеткіштер бойынша ескерілетін шығындар;
      шығын элементтері - өндіріс шығындарын есепке алудың экономикалық жағдайын көрсететін ресурстардың түрлері бойынша шығындар;
      шығыстар (ресурстар) номенклатурасы – шығын орталықтары бойынша (қызмет түрлері бойынша) топтастырылған шығыс баптарының жиынтығын білдіреді;
      вагон-километр – жылжымалы құрамның өтуі үшін кірме жолды ұсыну жөніндегі қызметтер көлемінің өлшемі.
      Осы Ережеде пайдаланылатын өзге ұғымдар мен терминдер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қолданылады.
      5. Бөлек есепке алу кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерінің әрбір түрі бойынша жеке кірістер, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтер туралы ақпаратты жинау және қорытындылау жүйесін, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес Субъектілердің осындай ақпараттың негізінде реттеліп көрсетілетін қызметтердің әрбір түрі бойынша кірістер, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтер туралы есептерді кезең-кезеңмен жасауды және уәкілетті органға табыс етуді білдіреді.
      6. Бөлек есепке алудың негізгі қағидаттары:
      1) шығындар түрлерін немесе номенклатура ресурстарын көрсететін шығыстар номенклатурасының негізінде құрылымдалған түрде темір жол көлігінің салалары бойынша мамандандырылған шығын орталықтары бойынша шығыстарды есепке алуды ұйымдастыру;
      2) қызметтермен және шығыс ставкаларын айқындаумен әрқашанда себеп-салдарлық байланысы бар өндірістік операциялардың өлшеуіштеріне шығындарды жатқызу;
      3) кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді бастапқы құжаттар деректерінің негізінде қызметтің тиісті түрлеріне және қызмет көрсетулердің түрлеріне тікелей жатқызуға үстемдік беру;
      4) кірістердің, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтердің өздері байланыста болған сол бір қызметтің түрлерімен және қызмет көрсетулердің түрлерімен себеп-салдарлық байланысы;
      5) қызметтерге өндірістік операциялар өлшеуіштерінің есептік көлемдерін бөлу негізінде қызметтерге жатқызылған шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді айқындау;
      6) кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді қызметтің тиісті түрлеріне және реттеліп көрсетілетін қызметтердің түрлеріне жатқызу және бөлу кезіндегі ашықтық.
      7. Бөлек есепке алу осы Ережеге сәйкес қызмет түрлері және қызмет көрсету түрлері бойынша кірістерді, шығындар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлу үшін нақтылаудың қажетті деңгейін қамтамасыз ететін бухгалтерлік пен басқару есебін жүргізуге пайдаланылатын бастапқы құжаттарға негізделеді.

2. Бөлек есепке алу жүргізілетін қызметтер түрлері мен қызмет көрсетудің түрлері

      8. Бөлек есепке алуды жүргізудің мақсаты үшін темір жол көлігінің қызметтері бойынша топтастырылған субъектінің темір жол кешенінің кірістері, шығындары мен қолданысқа енгізілген активтері реттеліп көрсетілетін қызметтің түрлері бойынша және тұтастай өзге қызмет бойынша бөлінеді:
      1) кірме жолды жылжымалы құрамның өтуіне ұсыну – көлемін «кірме жолдар бойынша вагон - километр» өлшеуіші сипаттайтын реттеліп көрсетілетін қызмет;
      2) кірме жолды маневрлік жұмыстар, тиеу-түсіру және тасымалдау процесінің басқа да өндірістік операциялары, сондай-ақ тасымалдау процесінің технологиялық процесімен көзделмеген жылжымалы құрамның тұрағы үшін ұсыну – көлемін «өндірістік операциялардың вагон-сағаттары» өлшеуіші сипаттайтын («жылжымалы құраммен өндірістік операцияларды жүргізу үшін ұсынылған кірме жолдардың километр-сағаты») реттеліп көрсетілетін қызмет;
      3) тұтастай өзге қызмет бойынша.
      9. Субъектінің темір жол кешені мынадай шығын орталықтарын қамтуы мүмкін:
      1) қозғалыс және пайдалану қызметі (кірме жолдардағы қозғалысты диспетчерлік басқару және кірме жолдар қызметтерін көрсетуді ұйымдастыру) (негізгі шығыстар, өндірістік үстеме шығыстар);
      2) кірме жолдардың қызметі (негізгі шығыстар, өндірістік үстеме шығыстар);
      3) сигнал беру, орталықтандыру мен блоктау (бұдан әрі - СОБ) және байланыс қызметі (негізгі шығыстар, өндірістік үстеме шығыстар);
      4) электрмен жабдықтау қызметі (негізгі шығыстар, өндірістік үстеме шығыстар);
      5) қойма шаруашылығының қызметі (негізгі шығыстар, өндірістік үстеме шығыстар);
      6) автокөлік шаруашылығының қызметі (негізгі шығыстар, өндірістік үстеме шығыстар);
      7) жалпы цехтық (жалпы өндірістік), оның ішінде қоршаған ортаны қорғауға байланысты шығыстардың учаскесі (бөлінетін үстеме шығыстар);
      8) темір жол кешенін басқару (жалпы және әкімшілік шығыстар).
      10. Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге темір жол кешенінің инфрақұрылымдық қызметтері: қозғалыс және пайдалану қызметі, кірме жолдардың қызметі, СОБ пен байланыс қызметі және электрмен жабдықтау қызметі қатысады. Кірме жолдардың объектілерінің құрылымдары мен техникалық жарақтандырылуына қарай темір жол кешені қызметтерінің бір бөлігі болмауы мүмкін немесе қызметтердің неғұрлым нақтыланған ұйымдастырылуына ие болуы мүмкін. Шығын орталықтары темір жол көлігінің салалары бойынша олардың мамандандырылуы тұрғысынан ұйымдастырылуға тиіс. Шығын орталықтарын темір жол көлігінің салалары бойынша мамандандырып ұйымдастыру қызмет түрлері бойынша шығындар мен қолданысқа енгізілген активтердің топтастырылуын жеңілдетуге мүмкіндік береді.
      11. Әрбір шығын орталығы тіркелген штат персоналына және негізгі құралдарына ие болады. Шығын орталықтары жұмыстарының көлемі олармен орындалатын өндірістік операциялардың өлшеуіштерімен сипатталады. Әрбір шығын орталығы өндірістік операциялардың бір немесе бірнеше өлшеуіштеріне ие бола алады.

3. Шығыстар номенклатурасының немесе ресурстар номенклатурасының негізінде өндірістік шығындарды есепке алуды жүргізу тәртібі

      12. Шығындарды есепке алудың және ресурстар шығысының нормативтерімен салыстырудың ашықтығын қамтамасыз ету үшін шығындарды есепке алу субъект ұсынған шығындары шығындардың түрлері (шығын баптары) бойынша және шығындар элементтері бойынша шығын орталықтарының бөлінісінде қамтамасыз етілуге тиіс.
      13. Шығыстар номенклатурасы шығын орталықтары бойынша топтастырылған шығыс баптарының жиынтығын білдіреді. Шығындарды жекелеген жұмыстар бойынша, объектілер, бір немесе бірнеше біртектес өндірістік операциялар бойынша есепке алу номенклатураның жекелеген баптарында жүргізіледі. Шығыстардың әрбір бабы еңбекке ақы төлеу және аударымдар бойынша шығындардың, материалдарға, отынға, электр энергиясына арналған шығындардың, бөгде кәсіпорындардың қызметтеріне ақы төлеу бойынша шығындардың, амортизациялық аударымдар бойынша және осы бап бойынша шығын элементтері деп аталатын өзге шығындардың жиынтығын білдіреді.
      14. Реттеліп көрсетілетін қызметтерді көрсету үшін пайдаланылатын Субъектінің негізгі құралдары мыналарға:
      1) кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге тікелей қатысатын негізгі құралдарға (жалғастыратын жол, кірме жол, станциялық құрылғылар, сигнал беру мен байланыс және басқалар). Оларды ұстау бойынша шығындар негізгі өндірістік шығыстарға жатады;
      2) кірме жолдарға ғана тән және кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге тікелей қатысатын негізгі құралдарға қызмет көрсетуге қажетті ерекше сипаттағы негізгі құралдарға (арнайыландырылған техника, арнаулы көлік, машиналар мен жабдықтар, қызметтік-өндірістік ғимараттар мен құрылыстар және басқалар). Оларды ұстау бойынша шығындар негізгі өндірістік шығыстарға жатады;
      3) жалпы сипаттағы, негізгі өндіріске қызмет көрсетуде пайдаланылатын негізгі құралдарға (шеберханалар, жабдықтар, материалдық ресурстардың қоймалары, автокөлік, гараждар, қазандық, қызметтік үй-жайлар, инженерлік желілер және басқалар). Оларды ұстау бойынша шығындар үстеме шығыстарға жатады;
      4) әкімшілік және жалпы шаруашылық сипаттағы негізгі құралдарға (әкімшілік ғимараттар мен құрылыстарға, орталықтандырылған зертханаларға, қоймаларға және басқаларға) бөлінеді. Оларды ұстау бойынша шығындар кезең шығыстарына жатады.
      15. Негізгі құралдарды бөлу кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге тікелей қатысатын негізгі құралдардың қолданысқа енгізілу дәрежесі бойынша жүргізіледі.
      16. Шығыстар номенклатурасы бойынша шығындарды есепке алуды нақтылаудың ең төменгі деңгейі кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге қатысатын шығын орталықтары бойынша шығыстардың мынадай баптарын қамтиды:
      1) кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге тікелей қатысатын негізгі құралдарды ағымдағы ұстау (техникалық қызмет көрсету);
      2) кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге тікелей қатысатын негізгі құралдарды жөндеу;
      3) кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге тікелей қатысатын негізгі құралдардың амортизациясы;
      4) кірме жолдарға ғана тән және ерекше сипаттағы кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге тікелей қатысатын негізгі құралдарға қызмет көрсету үшін қажетті негізгі құралдарды ағымдағы ұстау (техникалық қызмет көрсету);
      5) кірме жолдарға ғана тән және ерекше сипаттағы кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге тікелей қатысатын негізгі құралдарға қызмет көрсету үшін қажетті негізгі құралдарды жөндеу;
      6) кірме жолдарға ғана тән және ерекше сипаттағы кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге тікелей қатысатын негізгі құралдарға қызмет көрсету үшін қажетті негізгі құралдардың амортизациясы;
      7) кірме жолдарда қозғалысты диспетчерлендіру жөніндегі негізгі өндірістік операциялар;
      8) кірме жолдарға жылжымалы құрамдарды әкелуді - шығаруды ұйымдастыру жөніндегі негізгі өндірістік операциялар (жүктерді қабылдау және тапсыру, жүктерді тиеу мен бекітудің дұрыстығын тексеру, таразылар мен таразы құралдарын ұстау және басқалар);
      9) үстеме шығыстар (жалпы сипаты бар негізгі өндіріске қызмет көрсетуде пайдаланылатын негізгі құралдарды ұстау және жөндеу, жалпы цехтық (жалпы өндірістік) үстеме шығыстар);
      10) жалпы және әкімшілік шығыстар (әкімшілік шығыстар, өндірістік сипаттағы жалпы шаруашылық шығыстар).
      17. Көмектесуші қызмет болып табылатын кірме жолдардың қызметін көрсететін және негізгі қызметке қызмет көрсететін Субъектілер (өнеркәсіптік, кен-химиялық, металлургия кешендерінің кәсіпорындары және басқалар), шығыс номенклатурасының орнына шығын түрлері (шығын баптары) бойынша қызметтер бөлінісінде шығындарды ұсыну үшін ресурстар номенклатурасын пайдалана алады.

4. Кірме жолдар қызметтерінің өлшеуіштері бойынша шығыстар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлу тәртібі

      18. Шығындарды қызметтер өлшеуіштеріне бөлу кезеңінде жалпы цехтық шығыстар учаскесінің шығындары (активтер мен тиісті үстеме шығыстар) жалпы цехтық шығыстарының өздерінің құрылымын ескере отырып шығын орталықтарына:
      1) персоналмен байланысты жалпы цехтық шығыстар өндірістік персоналдың еңбек ақы төлеу қорына тепе-тең;
      2) жалпы сипаттағы негізгі құралдарға байланысты жалпы цехтық шығыстар тиісті шығын орталықтарының осы негізгі құралдарды пайдалану дәрежесін көрсететін көрсеткішке тепе-тең (жалпы негізгі құралдармен қызмет көрсететін шығын орталықтарының негізгі құралдарының қалдық құнына немесе тікелей өндірістік шығындарға тепе-тең) бөлінеді;
      19. Кірме жолдар қызметтерінің өлшеуіштеріне шығыстар мен қолданысқа енгізілген активтерді бөлу мынадай кезеңдерден тұрады:
      1) шығын орталықтарының шығындары мен қолданысқа енгізілген активтерін өндірістік операциялардың өлшеуіштеріне жатқызу және шығыс ставкаларын есептеу (өндірістік операциялар өлшеуіштерінің тізбесі және активтер мен шығындарды жатқызу үйлесімділігі осы Ережеге қосымшада келтірілген);
      2) өндірістік операциялар өлшеуіштерінің есептік көлемдерін қызметтер өлшеуіштеріне бөлу және шығыс ставкаларының негізінде реттеліп көрсетілетін қызметтердің өзіндік құнын есептеу (өндірістік операциялар өлшеуіштерінің есептік көлемдерін реттеліп көрсетілетін қызметтерге бөлу тәртібі осы Ережеге қосымшада келтірілген).
      20. Егер әрбір шығын орталығы өндірістік операциялардың бір өлшеуішіне ие болса, ол практикада жиі қолданылады, онда барлық тікелей өндірістік, өндірістік үстеме шығыстар және тиісті шығын орталығына жатқызылған жалпы цехтық үстеме шығыстардың үлестері оның бір өлшеуішіне және тиісінше негізгі құралдарға жатқызылады.
      21. Егер шығын орталығы бірнеше өлшеуіштерге ие болса, онда тікелей өндірістік шығындар мен негізгі құралдар тиісті өндірістік операцияларда олардың қолданысқа енгізілу дәрежесіне қарай осы өлшеуіштерге бөлінуге тиіс.
      22. Үстеме шығыстар өндірістік операциялардың бірнеше өлшеуіштеріне шығыстардың өздерінің құрылымын ескере отырып жатқызылады:
      1) персоналға қызмет көрсетуге байланысты үстеме шығыстар (еңбек демалысы, іссапарлық, техника қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, уақытша еңбекке жарамсыздығы, медициналық тексеру, жол жүру құжаттары, жұмыс күшін алу мен оны даярлау және басқалар) - өндірістік персоналдың еңбекақысының қорына тепе-тең;
      2) жалпы сипаттағы негізгі өндіріске қызмет көрсетуде пайдаланылатын негізгі құралдарды ұстауға байланысты үстеме шығыстар – кірме жолдарға ғана тән және ерекше сипаттағы кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерін көрсетуге тікелей қатысатын қажетті тиісті негізгі құралдарға - өндірістік операциялардың өлшеуіштеріне тепе-тең немесе өндірістік персоналдың еңбекақысының қорына немесе тікелей өндірістік шығыстарға тепе-тең жатқызылады.
      23. Жатқызылған негізгі құралдар бойынша бір мезгілде өндірістік операциялардың өлшеуіштеріне жатқызылған негізгі құралдардың тозу мөлшерлері де айқындалады.
      24. Негізгі құралдарды өндірістік операциялардың өлшеуіштеріне жатқызу тәртібі осы Ережеге қосымшада келтірілген тиісті шығындарды жатқызу тәртібіне сәйкес келуге тиіс.
      25. Кезең шығыстары қызметтер өлшеуіштеріне кезең шығыстарының өздерінің құрылымын ескере отырып жатқызылады:
      1) өндірісті басқару бөлігінде (әкімшілік шығыстар - әкімшілік персоналдың жалақысы, әкімшілік персоналдың қызметін қамтамасыз ету бойынша шығыстар) - өндірістік персоналдың еңбекақысы қорының қызметтер өлшеуіштеріне тепе-тең;
      2) әкімшілік ғимараттар мен қызметтік көлікті ұстау бойынша шығыстар – өндірістік персоналдың еңбекақысының қорындағы қызметтер өлшеуіштеріне тепе-тең;
      3) объектілерді (зертханалар, эксперименталдық цехтар және тағы басқалар) ұстау бойынша өндірістік сипаттағы жалпы шаруашылық шығыстар – қызмет көрсету үшін жұмыс істейтін негізгі құралдарға (бірінші және екінші санаттағы) тепе-тең;
      4) негізгі құралдарды сатып алу жөніндегі нысаналы кредиттер бойынша проценттер – қызметтерді шығаруға мақсатталған сатып алынатын негізгі құралдың осы қызметтерге қатысу дәрежесі бойынша жатқызылады.
      26. Өндірістік операциялардың өлшеуіштеріне жатқызылған негізгі және үстеме өндірістік шығыстарды, жалпы цехтық шығыстарды олардың есептік көлемдеріне бөліп, тиісті шығыс ставкаларын айқындайды. Кезең шығыстарын негізгі де, үстеме де өндірістік шығыстар сияқты сол өлшеуіштерге бөле отырып, толық шығыс ставкалары айқындалады.
      27. Қызметтерге жатқызылған шығындардың мәндері тиісті шығыс ставкаларына жатқызылған өндірістік операциялар өлшеуіштері көлемдерінің туындыларын жиынтықтаумен айқындалады.
      28. Субъектіде өзінің тұтынуы үшін ішкі цехтық жолдар болған жағдайда өзіндік құны мен сыртқы клиенттерге арналған тарифтерді есептеу үшін жалпы пайдаланудағы (сыртқы клиент үшін де, өзінің тұтынушы үшін де қызмет көрсетуге арналған) объектілерге (кірме жолдар мен құрылыстар) ғана келетін шығындар қаралады. Бұл ретте шығындар тиісті шығыс ставкаларына жатқызылған жалпы пайдаланудағы өндірістік операциялар өлшеуіштерінің көлемдері туындысының жиынтығы ретінде айқындалады.
      29. Кезең шығыстары барлық қызметтерге, оның ішінде Субъектінің өзінің тұтынуына арналған қызметтерге бөлінеді.
      30. Субъектінің шығындарын бөлу базасымен шығындарды өндірістік операциялар өлшеуіштеріне және кірме жолдар қызметтеріне шығындарды бөлу жөніндегі кестелік нысан түрінде жатқызу осы Ережеге қосымшада келтірілген.

5. Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтері бойынша кірістерді бөлек есепке алу тәртібі

      31. Кірістерді есепке алу негізгі, қосалқы - көмекші және қызметтің басқа түрлерінен табыс түсуі мүмкін Субъектілердің әрбір қызметі бойынша жүргізіледі.
      32. Реттеліп көрсетілетін қызметтердің әрбір түрін ұсынудан түскен табыстар олар бойынша көрсетілген қызмет түрлері сыртқы пайдаланушыларға көрсетілген қызметтердің тиісті түрлерінің көлемдерінен және тарифтерге сүйене отырып айқындалады. Қызметтер көрсетуден түскен табыс бастапқы құжаттар деректерінің негізінде реттеліп көрсетілетін қызметтердің түрлері бойынша тікелей жатқызылады.

6. Кірме жолдардың қызметтерін көрсететін субъектілердің қызметіне мониторингі жүргізу үшін олардың кірістерін, шығындары мен қолданысқа енгізілген активтерін бөлек есепке алу жөніндегі қаржылық-статистикалық есептіліктердің кестелік нысандарына қойылатын талаптар

      33. Шығындар мен кірістерді есепке алу жөніндегі ақпаратты құру үшін осы Ережеге қосымшада көрсетілген темір жол көлігінде қолда бар ішкі қаржылық есептіліктердің құрылымы пайдаланылады.
      34. Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтеріне шығыс ставкаларын, активтердің өзіндік құнын және қолданыстағы дәрежесін есептеу тәртібі осы Ережеге қосымшада келтірілген.
      35. Кірме жолдардың қызметтерін көрсететін субъектілердің кірістерін, шығындары мен қолданысқа енгізілген активтерін бөлек есепке алу жөніндегі кестелер осы Ережеге қосымшада келтірілген.
      36. Субъектілер өткен жыл үшін ақпаратты осы Ережеге қосымшаға сәйкес жыл сайын 1 мамырдан кешіктірмей уәкілетті органға электрондық және қағаз түріндегі жеткізгіште ұсынады. Қағаз жеткізгіштегі ақпаратқа басшы, бас бухгалтер мен субъектінің атқарушысы қол қояды және мөрмен расталады. Электрондық жеткізгіштегі ақпарат қағаз жеткізгіште ұсынылған ақпаратқа сәйкес келуге тиіс.
      Ескерту. 36-тармаққа өзгерту енгізілді - ҚР Табиғи монополиялар реттеу агенттігі төрағасының 2010.09.24 N 279-нқ (ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) Бұйрығымен.

Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін
монополиялар субъектілерінің   
кірістерді, шығындар мен қолданысқа
енгізілген активтерді бөлек есепке 
алуды жүргізу ережесіне қосымша  

_________________________ 20____жылға
табиғи монополия субъектісінің атауы өндірістік-қаржылық қызметі туралы кесте

1. Есепті кезең ішіндегі шығындардың баптары мен элементтері бойынша шығыстар

Р/с № Шығын орталықтарының (учаскелердің) атауы Шығыстар өлшеуіштер Өлшеуіш көлемі Шығыс ставкасы
жоспар факт жоспар факт жоспар факт
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Қозғалыс және пайдалану қызметі









1-бап









2-бап



қабылданған, жөнелтілген және қайта өңделген вагон






...









тауар кассирінің жұмысы



құжаттамалық өңделген вагон (жүкті қабылдау-тапсыру)






тікелей шығыстардың жиыны









оның ішінде, жалақы









Үстеме шығыстар









жалпы цехтық шығыстардың үлесі









учаске бойынша жиыны









Кірме жолдың қызметі









1-бап









2-бап









...









тікелей шығыстардың жиыны









оның ішінде, жалақы









Үстеме шығыстар



кірме жолдың ұзына бойы жайылған ұзындығының км






жалпы цехтық шығыстардың үлесі









учаске бойынша жиыны









Дабыл беру және байланыс қызметі









1-бап









2-бап









...









тікелей шығыстардың жиыны









оның ішінде, жалақы









Үстеме шығыстар



шартты техникалық бірлік






жалпы цехтық шығыстардың үлесі









учаске бойынша жиыны









Электрмен жабдықтау қызметі









1-бап









2-бап









...









тікелей шығыстардың жиыны









оның ішінде, жалақы









Үстеме шығыстар



техникалық бірлік






жалпы цехтық шығыстардың үлесі









учаске бойынша жиыны









Қойма шаруашылығының қызметі









1-бап









2-бап









...









тікелей шығыстардың жиыны









оның ішінде, жалақы









Үстеме шығыстар



алаңның шаршы метрі/тәуліктер






жалпы цехтық шығыстардың үлесі









учаске бойынша жиыны









Автокөлік шаруашылығының қызметі









1-бап









2-бап









...









тікелей шығыстардың жиыны









оның ішінде, жалақы









Үстеме шығыстар



машина-сағат






жалпы цехтық шығыстардың үлесі









учаске бойынша жиыны









Жалпы цехтық шығыстардың учаскесі



теңге шығындар






персоналға байланысты жалпы цехтық шығыстар









1-объект









2-объект









Темір жол кешенін басқару (жалпы және әкімшілік шығыстар)



теңге шығындар






әкімшілік шығыстар









салықтар









ТЖК бойынша шығыстардың барлығы








2. Кірістер

шот Кірістердің түрлері мен басқа да көрсеткіштер Болжам-жоспары-бойынша Есеп бойынша
1 2 3 4

А. Кірме жолдардағы қызметтерден түсетін кірістер




Реттеліп көрсетілетін қызметтерден түсетін кірістер




Клиеттердің жылжымалы құрамының өтуі үшін кірме жолдарды ұсынудан түсетін кірістер




Кірме жолдарды маневрлік операцияларды жүргізу үшін, тиеу - түсіру, тасымалдау процессінің басқа да технологиялық операциялары үшін, сондай-ақ клиенттердің жылжымалы құрамының тұрағы үшін ұсынудан түсетін кірістер




Кірме жолдардағы реттеліп көрсетілетін қызметтерден түсетін кірістердің жиыны




В. Өзге қызметтен түсетін кірістер




Тиеу-түсіру орнына/нан вагондарды беру-алып кетуден түсетін кірістер




жүктерді және вагондарды қабылдауды-тапсыруды ұйымдастыру бөлігінде




Арнаулы құралдармен паромдарға/дан вагондарды кіргізу-шығарудан түсетін кірістер




Жүктерді вагондарға (дан) тиеуден-түсіруден түсетін кірістер




Жүктерді вагондармен таразылаудан түсетін кірістер




Қосалқы өндірістерден түсетін кірістер




Өзге реттеліп көрсетілмейтін қызметтерден түсетін кірістер




Өзге қызметтен түсетін кірістер жиыны




Барлық кіріс



      Басшы _______________

      Бас бухгалтер _______________

3. Есепті кезең ішінде шығыс ставкаларын есептеу

№ Р/с Шығын орталықтарының (учаскелердің) атауы Шығыстар өлшеуіштер Өлшеуіш көлемі Шығыс ставкасы
жоспар факт жосп ар факт жосп ар факт
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Қозғалыс және пайдалану қызметі









1-бап









2-бап









...









тікелей шығыстардың жиыны



қабылданған, жөнелтілген және қайта өңделген вагон






оның ішінде, жалақы











Үстеме шығыстар



тасымалданатын құжаттарды ресімдеу және олар жайлы мәлімет беру (жүкті қабылдау-тапсыру)






тауар кассирінің жұмысы









жалпы цехтық шығыстардың үлесі









учаске бойынша жиыны









Кірме жолдың қызметі









1-бап









2-бап









...









тікелей шығыстардың жиыны









оның ішінде, жалақы









Үстеме шығыстар



кірме жолдың ұзына бойы жайылған ұзындығының км






жалпы цехтық шығыстардың үлесі









учаске бойынша жиыны









Дабыл беру және байланыс қызметі









1-бап









2-бап









...









тікелей шығыстардың жиыны









оның ішінде, жалақы









Үстеме шығыстар



шартты техникалық бірлік






жалпы цехтық шығыстардың үлесі









учаске бойынша жиыны









Электрмен жабдықтау қызметі









1-бап









2-бап









...









тікелей шығыстардың жиыны









оның ішінде, жалақы









Үстеме шығыстар



техникалық бірлік






жалпы цехтық шығыстардың үлесі









учаске бойынша жиыны









Жалпы және әкімшілік шығыстардың үлесі



теңге шығындар






әкімшілік шығыстар









салықтар









ТЖК-нің реттеліп көрсетілетін қызметтері бойынша шығыстардың жиыны








4. Активтердің қолданыстағы дәрежесі


Р/с
Шығын орталықтарының (учаскелерінің) атауы өлшем бірлігі Бастапқы құны

   
қалдық құны Жобалық қуат Жүктеме деңгейі Қолданыстағы дәрежесі
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Қозғалыс және пайдалану қызметі









Топтар бойынша негізгі құралдар:









...









учаске бойынша жиыны









Жалпы цехтық шығыстар учаскесінің негізгі құралдарының үлесі









Жалпы және әкімшілік негізгі құралдардың үлесі









Кірме жолдың қызметі









Топтар бойынша негізгі құралдар:









...









учаске бойынша жиыны









Жалпы цехтық шығыстар учаскесінің негізгі құралдарының үлесі









Жалпы және әкімшілік негізгі құралдардың үлесі









Дабыл беру және пайдалану қызметі









Топтар бойынша негізгі құралдар:









...









учаске бойынша жиыны









Жалпы цехтық шығыстар учаскесінің негізгі құралдарының үлесі









Жалпы және әкімшілік негізгі құралдардың үлесі









Электрмен жабдықтау қызметі









Топтар бойынша негізгі құралдар:









...









учаске бойынша жиыны









Жалпы цехтық шығыстар учаскелерінің негізгі құралдарының үлесі









Жалпы және әкімшілік негізгі құралдардың үлесі









реттеліп көрсетілетін қызметтер бойынша жиыны








      Кірме жолдардың жалпы ұзына бойы жайылған ұзындығы
      Кірме жолдардың жалпы бөлігінің ұзына бойы жайылған ұзындығы
      Кірме жолдардың жалпы бөлігінің бас жолдарының ұзына бойы жайылған ұзындығы
      Субъектінің кірме жолдарының жалпы бөлігінде станциялық жолдардың және жүк пунктері жолдарының ұзына бойы жайылған ұзындығы
      Жалпы жүк айналымы
      Вагондардың кірме жолда болған жалпы вагон-сағаты
      Кірме жолдың жалпы бөлігіндегі вагон айналымы
      Кірме жолдың жалпы бөлігіндегі вагон-км
      Кірме жолдың жалпы бөлігіндегі технологиялық операциялардың вагон-сағаты
      Кірме жолдың жалпы бөлігіндегі вагондар тұруының вагон-сағаты

5. Кірме жолдардың реттеліп көрсетілетін қызметтерінің шығындарын және өзіндік құнын есептеу


Р/с
Кірме жолдар қызметтерінің атауы Қабылданған, жөнелтілген және қайта өңделген вагон жолдың ұзына бойы жайылған ұзындығының км Шартты техникалық бірлік Техникалық бірлік Жиыны


Өлшеуіш/теңгедегі шығыс ставкасы

Rдисп

Rкм

Rсцб

Rэл



1

Жылжымалы құрамның өтуі үшін кірме жолды ұсыну

nпр_отпр

Lгл

K*Lгл/L

w*Lгл/L





Қызметке жатқызылған шығындар

Rдисп*nпр_отпр

Rкм*Lгл

Rсцб*K*Lгл/L

Rэл*w*Lгл/L





Вагон-км-дегі қызметтердің көлемі











2

Маневрлік жұмыстарды және вагондармен жасалатын басқа да технологиялық операцияларды жүргізу үшін кірме жолды ұсыну

nпер

a*Lст_гп

K*a*Lст_гп/L

w*a*Lст_гп/L





Қызметке жатқызылатын шығындар



Rкм*b*Lст_гп

Rсцб*K*b*Lст_гп/L

Rэл*w*b*Lст_гп/L





Вагон-сағатта тұрақ қызметтерінің көлемі













Қызметтің өзіндік құны











      Ескерту: қызметтерге жатқызылған шығындар тиісті шығыс ставкасына жатқызылған өлшеуіштердің көлемдерін жиынтықтау жолымен есептеледі. Қызметтердің өзіндік құнын есептеу үшін "жиыны" деген бағандағы боялған ұяларды толтырған жөн.

 Lгл

бас кірме жолдардың ұзына бойы жайылған ұзындығы (магистральдық темір жол желісінің жанасу станциясынан субъектінің станциясына дейін бас қосушы жол, станциядағы қабылдау және жөнелту жолдары (егер ішкі станция болған кезде), кірме жолдарға қосылған жолдар және кірме жолдың тиеу-түсіру орындарына дейінгі бас стволы);

 Lст_гп

станциялық жолдардың (егер ішкі станция болса, қабылдау-жөнелту жолынан басқа) және кірме жолдың жүк пунктінің жолдық дамуының ұзына бойы жайылған ұзындығы, бұл ретте L=Lгл+Lст_гп;

 Rдисп

қабылданған, жөнелтілген және қайта өңделген вагондар өлшеуішінің шығыс ставкасы

 Rкм

кірме жолдың ұзына бойы жайылған ұзындығы километрі өлшеуішінің шығыс ставкасы

 Rсцб

ДОБ және байланыстың шартты техникалық бірлігі өлшеуішінің шығыс ставкасы

 Rэл

электрмен жабдықтау қызметінің техникалық бірлігі өлшеуішінің шығыс ставкасы

 nпр_отпр

қабылданған, жөнелтілген вагондардың саны

 nпер

қайта өңделген вагондардың саны

маневрлік жұмыстарды, тиеу-түсіруді және тасымалдау процесінің басқа да технологиялық операцияларын және вагондардың тұруын жүргізуге бөлінген кірме жолдардың км-сағаттың жалпы сомасындағы маневрлік жұмыстарды, тиеу-түсіру және тасымалдау процесінің басқа да технологиялық операцияларын жүргізумен айналысатын кірме жолдардың үлесі

маневрлік жұмыстарды, тиеу-түсіруді және тасымалдау процесінің басқа да технологиялық операцияларын және вагондардың тұруын жүргізуге бөлінген кірме жолдардың км-сағаттың жалпы сомасындағы вагондар тұрғанда алатын кірме жолдардың үлесі

ti

і-вагонның кірме жолда болғандағы жалпы уақыты

tст_i

j-вагонның кірме жолда тұрғандағы жалпы уақыты

Ii

вагон жүрісінің қашықтығы (беру бойынша)

v

вагондарды кірме жолдарға (дан) беру-алып кету кезінде локомотив қозғалысының орташа жылдамдығы

k

ДОБ және байланыстың шартты техникалық бірлігінің саны

w

электрмен жабдықтаудың техникалық бірлігінің саны


Об утверждении Правил ведения раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов субъектами естественных монополий, оказывающими регулируемые услуги подъездных путей

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 14 декабря 2009 года № 398-ОД. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 15 января 2010 года № 6003. Утратил силу приказом и.о. Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий от 31 июля 2013 года № 238-ОД

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 31.07.2013 № 238-ОД (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его официального опубликования).

      Примечание РЦПИ!
      Порядок введения в действие приказа см. п. 7.

      В соответствии с подпунктом 15) пункта 1 статьи 14 Закона Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках", ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила ведения раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов субъектами естественных монополий, оказывающими регулируемые услуги подъездных путей.
      2. Субъектам естественных монополий, оказывающим регулируемые услуги подъездных путей:
      1) в течение двух месяцев внести соответствующие изменения в учетные политики и представить их для согласования в Агентство Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и (или) соответствующие его территориальные органы;
      2) в течение двух месяцев представить в Агентство Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и (или) соответствующие его территориальные органы информацию по видам деятельности за 2009 год, в соответствии с приложением к Правилам ведения раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов субъектами естественных монополий, оказывающими услуги подъездных путей, утвержденным настоящим приказом;
      3) ежегодно не позднее 1 мая представлять в Агентство Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и (или) соответствующие его территориальные органы информацию по видам регулируемых услуг и в целом по иной деятельности за предыдущий год, в соответствии с приложением к Правилам ведения раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов субъектами естественных монополий, оказывающими услуги подъездных путей, утвержденным настоящим приказом.
      Сноска. Пункт 2 с изменениями, внесенными приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 24.09.2010 № 279-ОД (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).
      3. Департаменту по регулированию в сфере железнодорожного транспорта, гражданской авиации и портов Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Ибраева Г.К.) обеспечить:
      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) согласование изменений в учетные политики субъектов естественных монополий, оказывающих регулируемые услуги подъездных путей, включенных в республиканский раздел Государственного регистра субъектов естественных монополий.
      4. Территориальным органам Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий обеспечить согласование изменений в учетные политики субъектов естественной монополии, оказывающих регулируемые услуги подъездных путей, включенных в местные разделы Государственного регистра субъектов естественных монополий.
      5. Департаменту административной работы Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий (Есиркепов Е.О.) после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан:
      1) обеспечить в установленном законодательством порядке его официальное опубликование в средствах массовой информации;
      2) довести его до сведения структурных подразделений и территориальных органов Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий, Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан, акционерных обществ "Центр транспортного сервиса", "Казвторчермет", "Национальная компания "Қазақстан темiр жолы", товарищества с ограниченной ответственностью "Батыс транзит XXI век", РГП "Резерв".
      6. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий Кудайбергенова Е.К.
      7. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Председатель                               Н. Алдабергенов

      СОГЛАСОВАН:
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      _______________ А. Кусаинов
      15 декабря 2009 год

Утверждены             
приказом Председателя Агентства 
Республики Казахстан        
по регулированию естественных монополий
от 14 декабря 2009 года № 398-ОД  

Правила ведения раздельного учета доходов,
затрат и задействованных активов субъектами естественных
монополий, оказывающими регулируемые услуги подъездных путей

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила ведения раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов субъектами естественных монополий, оказывающими регулируемые услуги подъездных путей (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан "О естественных монополиях и регулируемых рынках" (далее – Закон), Правилами об особом порядке формирования затрат, применяемыми при утверждении тарифов (цен, ставок сборов) на регулируемые услуги (товары, работы) субъектов естественных монополий, утвержденными приказом и.о. Председателя Агентства Республики Казахстан по регулированию естественных монополий и защите конкуренции от 30 июля 2003 года № 185-ОД (далее – Особый порядок), зарегистрированными в Реестре Государственной регистрации нормативных правовых актов за № 2438 и распространяются на субъектов естественных монополий, оказывающих услуги подъездных путей (далее – Субъекты).
      2. Правила определяют принципы ведения, порядка организации и осуществления Субъектами раздельного учета доходов, затрат и задействованных активов для установления экономически обоснованных тарифов (цен, ставок сборов), утверждаемых уполномоченным органом.
      3. Субъекты осуществляют раздельный учет доходов, затрат и задействованных активов по каждому виду регулируемых услуг (товаров, работ) и в целом по иной деятельности.
      4. Основные понятия применяемые в настоящих Правилах:
      железнодорожный комплекс Субъекта (ветвевладельца, контрагента), - подразделение субъекта, объединяющее в своем составе службы (центры затрат) транспортной инфраструктуры (сеть подъездных путей, подвижной состав, диспетчерское управление и тому подобное);
      центры затрат – службы, участок или управление железнодорожного комплекса, по которым ведется раздельный учет затрат;
      измеритель производственных операций – натуральный показатель, принятый для измерения объемов отдельных производственных операций;
      расходная ставка - величина затрат, приходящая на единицу измерителя производственных операций;
      измеритель услуги - натуральный показатель, принятый для измерения объемов услуг железнодорожного комплекса;
      носитель затрат - объекты, на содержание и эксплуатацию которых направляются затраты;
      статья расходов (виды затрат) – затраты, учитываемые по отдельным услугам, одной или нескольким однородным производственным операциям;
      элементы затрат – затраты по видам ресурсов, показывающие экономическое положение учета затрат производства;
      номенклатура расходов (ресурсов) - представляет собой совокупность статей расходов, сгруппированных по центрам затрат (по видам деятельности);
      вагоно–километр – мера объема услуг по предоставлению подъездного пути для проезда подвижного состава.
      Иные понятия и термины, используемые в настоящих Правилах, применяются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      5. Раздельный учет представляет собой систему сбора и обобщения отчетов о доходах, затратах и задействованных активах раздельно по каждому виду регулируемых услуг подъездных путей, а также периодическое составление и представление Субъектами уполномоченному органу на основании таких отчетов информации о доходах, расходах и задействованных активах по каждому виду регулируемых услуг в соответствии с настоящими Правилами.
      6. Основные принципы раздельного учета:
      1) организация учета расходов по центрам затрат, специализирующимся по отраслям железнодорожного транспорта в структурированном виде на основе номенклатуры расходов, отражающей виды затрат или номенклатуры ресурсов;
      2) отнесение затрат на измерители производственных операций, имеющих всегда причинно-следственную связь с услугами и определением расходных ставок;
      3) приоритет прямого отнесения доходов, затрат и задействованных активов на соответствующие виды деятельности и виды услуг на основе данных первичных документов;
      4) причинно-следственная связь доходов, затрат и задействованных активов с теми видами деятельности и видами услуг, с которыми они связаны;
      5) определение затрат и задействованных активов, отнесенных на услуги на основе распределения расчетных объемов измерителей производственных операций на услуги;
      6) прозрачность при отнесении и распределении доходов, затрат и задействованных активов на соответствующие виды деятельности и виды регулируемых услуг.
      7. Раздельный учет основывается на первичных документах, используемых для ведения бухгалтерского и управленческого учета, которые обеспечивают необходимый уровень детализации для разделения доходов, затрат и задействованных активов по видам деятельности и видам услуг в соответствии с настоящими Правилами.

2. Виды деятельности и виды услуг, по которым
ведется раздельный учет

      8. Для целей ведения раздельного учета доходы, затраты и задействованные активы железнодорожного комплекса субъекта, сгруппированные по службам железнодорожного транспорта, распределяются по видам регулируемых услуг и в целом по иной деятельности:
      1) предоставление подъездного пути для проезда подвижного состава - регулируемая услуга, объем которой характеризует измеритель "вагоно-километр по подъездным путям";
      2) предоставление подъездного пути для маневровых работ, погрузки-выгрузки и других технологических операций перевозочного процесса, а также для стоянки подвижного состава, непредусмотренной технологическим процессом перевозочного процесса - регулируемая услуга, объем которой характеризует измеритель "вагоно-часы производственных операций" ("километр-час подъездных путей, предоставленных для производства производственных операций с подвижным составом");
      3) в целом по иной деятельности.
      9. Железнодорожный комплекс Субъекта может включать следующие центры затрат:
      1) служба движения и эксплуатации (диспетчерское управление движением на подъездных путях и организация оказания услуг подъездных путей) (основные расходы, производственные накладные расходы);
      2) служба подъездных путей (основные расходы, производственные накладные расходы);
      3) служба сигнализации, централизации и блокировки (далее – СЦБ) и связи (основные расходы, производственные накладные расходы);
      4) служба электроснабжения (основные расходы, производственные накладные расходы);
      5) служба складского хозяйства (основные расходы, производственные накладные расходы);
      6) служба автотранспортного хозяйства (основные расходы, производственные накладные расходы);
      7) участок общецеховых (общепроизводственных, в том числе связанных с безопасностью окружающей среды) расходов (распределяемые накладные расходы);
      8) управление железнодорожным комплексом (общие и административные расходы).
      10. В оказании регулируемых услуг подъездных путей участвуют инфраструктурные службы железнодорожного комплекса: служба движения и эксплуатации, служба подъездных путей, служба СЦБ и связи и служба электроснабжения. В зависимости от структуры объектов и технической оснащенности подъездных путей часть служб железнодорожного комплекса может отсутствовать или иметь более детализированную организацию служб. Центры затрат должны быть организованы с точки зрения специализации их по отраслям железнодорожного транспорта. Организация центров затрат со специализацией по отраслям железнодорожного транспорта позволяет упростить группировку затрат и задействованных активов по видам деятельности.
      11. Каждый центр затрат имеет приписной штат персонала и основных средств. Объем работ центров затрат характеризуются измерителями производственных операций, выполняемых ими. Каждый центр затрат может иметь один или несколько измерителей производственных операций.

3. Порядок ведения учета производственных затрат на основе
номенклатуры расходов или номенклатуры ресурсов

      12. Для обеспечения прозрачности учета затрат и сопоставимости с нормативами расхода ресурсов учет затрат должен обеспечить представления затрат субъекта в разрезе центров затрат по видам затрат (статьи затрат) и по элементам затрат.
      13. Номенклатура расходов представляет собой совокупность статей расходов, сгруппированных по центрам затрат. Учет затрат по отдельным работам, по объектам, одной или нескольким однородным производственным операциям ведется на отдельных статьях номенклатуры. Каждая статья расходов представляет собой совокупность затрат по оплате труда и отчислениям, затрат на материалы, топливо, электроэнергию, затрат по оплате услуг сторонних предприятий, затрат по амортизационным отчислениям и прочих, называемых элементами затрат по данной статье.
      14. Основные средства Субъекта, используемые для оказания регулируемых услуг, разделяются на:
      1) основные средства, непосредственно участвующие в оказании регулируемых услуг подъездных путей (соединительный путь, подъездной путь, станционные устройства, сигнализация и связь и другие). Затраты по их содержанию относятся к основным производственным расходам;
      2) основные средства специфического характера характерные только для подъездных путей и необходимые для обслуживания основных средств, непосредственно участвующих в оказании регулируемых услуг подъездных путей (специализированная техника, спецтранспорт, машины и оборудования, служебно-производственные здания и сооружения и другие). Затраты по их содержанию относятся к основным производственным расходам;
      3) основные средства, используемые в обслуживании основного производства, общего характера (мастерские, оборудования, склады материальных ресурсов, автотранспорт, гаражи, котельная, служебные помещения, инженерные сети и другие). Затраты по их содержанию относятся к накладным расходам;
      4) основные средства для административного и общехозяйственного характера (административные здания и сооружения, централизованные лаборатории, склады и другие). Затраты по их содержанию относятся к расходам периода.
      15. Деление основных средств производится по степени задействованности основных средств, непосредственно участвующих в оказании регулируемых услуг подъездных путей.
      16. Минимальный уровень детализации учета затрат по номенклатуре расходов содержит следующие статьи расходов по центрам затрат, участвующих в оказании регулируемых услуг подъездных путей:
      1) текущее содержание (техническое обслуживание) основных средств, непосредственно участвующих в оказании регулируемых услуг подъездных путей;
      2) ремонт основных средств, непосредственно участвующих в оказании регулируемых услуг подъездных путей;
      3) амортизация основных средств, непосредственно участвующих в оказании регулируемых услуг подъездных путей;
      4) текущее содержание (техническое обслуживание) основных средств характерных только для подъездных путей и необходимых для обслуживания основных средств, непосредственно участвующих в оказании регулируемых услуг подъездных путей специфического характера;
      5) ремонт основных средств характерных только для подъездных путей и необходимых для обслуживания основных средств, непосредственно участвующих в оказании регулируемых услуг подъездных путей специфического характера;
      6) амортизация основных средств характерных только для подъездных путей и необходимых для обслуживания основных средств, непосредственно участвующих в оказании регулируемых услуг подъездных путей специфического характера;
      7) основные производственные операции по диспетчеризации движения на подъездных путях;
      8) основные производственные операции по организации подачи подвижных составов на подъездные пути и уборки вагонов (прием и выдача грузов, проверка правильности погрузки и крепления грузов, содержание весов и весовых приборов и другие);
      9) накладные расходы (содержание и ремонт основных средств, используемых в обслуживании основного производства, общего характера, общецеховые (общепроизводственные) накладные расходы);
      10) общие и административные расходы (административные расходы, общехозяйственные расходы производственного характера).
      17. Субъекты, оказывающие услуги подъездных путей, которые являются вспомогательной деятельностью, и обслуживают основную деятельность (предприятия промышленного, горно-химического, металлургического комплексов и другие), вместо номенклатуры расходов могут использовать номенклатуру ресурсов для представления затрат в разрезе служб по видам затрат (статьи затрат).

4. Порядок распределения расходов и задействованных
активов по измерителям услуг подъездных путей

      18. На стадии разделения затрат на измерители услуг затраты участка общецеховых расходов (активы и соответствующие накладные расходы) распределяются на центры затрат с учетом структуры самих общецеховых расходов:
      1) общецеховые расходы, связанные с персоналом распределяются пропорционально фонду оплаты труда производственного персонала;
      2) общецеховые расходы, связанные с основными средствами общего характера распределяются пропорционально показателю, отражающему степень использования этих основных средств соответствующими центрами затрат (пропорционально остаточной стоимости основных средств центров затрат, обслуживаемых общими основными средствами или прямых производственных затрат).
      19. Распределение расходов и задействованных активов на измерители услуг подъездных путей состоит из следующих этапов:
      1) отнесение затрат и задействованных активов центров затрат на измерители производственных операций и расчет расходных ставок (перечень измерителей производственных операций и пропорции отнесения активов и затрат приведены в приложении настоящих Правил);
      2) разделение расчетных объемов измерителей производственных операций на измерители услуг и расчет себестоимости регулируемых услуг на основе расходных ставок (порядок разделения расчетных объемов измерителей производственных операций на регулируемые услуги приведены в приложении настоящих Правил).
      20. Если каждый центр затрат имеет по одному измерителю производственных операций, то все прямые производственные, накладные расходы и отнесенные доли общецеховых накладных расходов на соответствующий центр затрат относится на его один измеритель и соответственно основные средства.
      21. Если центр затрат имеет несколько измерителей, то прямые производственные затраты и основные средства должны распределяться на эти измерители по степени их задействованности на соответствующих производственных операциях.
      22. Накладные расходы относятся на несколько измерителей производственных операций с учетом структуры самих расходов:
      1) накладные расходы, связанные с обслуживанием персонала (отпускные, командировочные, техника безопасности и охрана труда, по временной нетрудоспособности, медосмотр, проездные, набор и подготовка рабочей силы и другие) - пропорционально отнесенному фонду оплаты труда производственного персонала;
      2) накладные расходы, связанные с содержанием основных средств и используемые в обслуживании основного производства общего характера – пропорционально отнесению соответствующих основных средств, характерных только для подъездных путей, и необходимые для обслуживания основных средств, непосредственно участвующих в оказании регулируемых услуг подъездных путей специфического характера - на измерители производственных операций или пропорционально отнесенному фонду оплаты труда производственного персонала или прямым производственным расходам.
      23. По отнесенным основным средствам одновременно определяются и размеры износа основных средств, отнесенные на измерители производственных операций.
      24. Порядок отнесения основных средств на измерители производственных операций должен соответствовать порядку отнесения соответствующих затрат, приведенному в приложении к настоящим Правилам.
      25. Расходы периода относятся на измерители услуг с учетом структуры самих расходов периода:
      1) в части управления производством (административные расходы – заработная плата административного персонала, расходы по обеспечению деятельности административного персонала) - пропорционально отнесенным измерителям услуг фонда оплаты труда производственного персонала;
      2) расходы по содержанию административных зданий и служебного транспорта - пропорционально отнесенным измерителям услуг фонда оплаты труда производственного персонала;
      3) общехозяйственные расходы производственного характера по содержанию объектов (лаборатории, экспериментальные цеха и другие) – пропорционально основным средствам (первой и второй категории), для обслуживания которых они функционируют;
      4) проценты по целевым кредитам по приобретению основных средств – по степени участия приобретаемого основного средства на те услуги для производства которых они предназначены.
      26. Расходные ставки определяются делением основных и накладных производственных расходов, общецеховых накладных расходов, отнесенных на измерители производственных операций, на их расчетные объемы. Полные расходные ставки определяются путем распределения расходов периода на те же измерители, что и основные и накладные производственные расходы.
      27. Значения отнесенных затрат на услуги определяется суммированием произведений отнесенных объемов измерителей производственных операций на соответствующие расходные ставки.
      28. При наличии у Субъекта внутрицеховых путей собственного потребления, для расчета себестоимости и тарифов для внешних клиентов, принимаются затраты, приходящиеся только на объекты (подъездные пути и сооружения) общего пользования (для оказания услуг как для внешнего клиента, так и собственного потребления). При этом затраты определяются как сумма произведения отнесенных объемов измерителей производственных операций для общего пользования на соответствующие расходные ставки.
      29. Расходы периода распределяются на все услуги, в том числе на собственное потребление Субъекта.
      30. Отнесение осуществленных затрат Субъекта на измерители производственных операций и услуг подъездных путей в виде табличной формы по разделению затрат приведено в приложении к настоящим Правилам.

5. Порядок раздельного учета доходов по регулируемым
услугам подъездных путей

      31. Учет доходов ведется по каждой услуге Субъектов, которые могут иметь доходы от основной, подсобно-вспомогательной и других видов деятельности.
      32. Доходы от предоставления каждого вида регулируемых услуг определяются исходя из объемов соответствующих видов услуг и тарифов, по которым указанные виды услуг были оказаны внешним пользователям. Доходы от оказания услуг прямо относятся по видам регулируемых услуг на основе данных первичных документов.

6. Требования к табличным формам финансово-статистической
информации по раздельному учету доходов, затрат и задействованных
активов субъектов, оказывающих услуги подъездных путей,
для ведения мониторинга за их деятельностью

      33. Для формирования информации по учету затрат и доходов используется структура внутренних финансовых отчетностей существующих в железнодорожном транспорте указанная в приложении к настоящим Правилам.
      34. Порядок расчета расходных ставок, себестоимости и степени задействованности активов на регулируемые услуги подъездных путей приводится в приложении к настоящим Правилам.
      35. Таблицы по раздельному учету доходов, затрат и задействованных активов субъектов, оказывающих услуги подъездных путей приведены в приложении к настоящим Правилам.
      36. Субъекты ежегодно не позднее 1 мая текущего года представляют информацию за предыдущий год в уполномоченный орган на электронном и бумажном носителях, согласно приложению к настоящим Правилам. Информация на бумажном носителе подписывается руководителем, главным бухгалтером и исполнителем субъекта и заверяется печатью. Информация на электронном носителе должна соответствовать информации, предоставленной на бумажном носителе.
      Сноска. Пункт 36 с изменениями, внесенными приказом Председателя Агентства РК по регулированию естественных монополий от 24.09.2010 № 279-ОД (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

Приложение         
к Правилам ведения раздельного
учета доходов, затрат и  
задействованных активов  
субъектами естественных, 
монополий, оказывающими  
регулируемые услуги подъездных
путей           

           Таблица о производственно-финансовой деятельности
        __________________________________________ за 20__ год
         наименование субъекта естественных монополий

       1. Расходы по статьям и элементам затрат за отчетный период


п/п

Наименование
центров затрат
(участков)

Расходы

измерители

Объем
измерителя

Расходная
ставка

план

факт

план

факт

план

факт

1

2

3

4

5

6

7

8

9


Служба движения
и эксплуатации









Статья 1









Статья 2



принятый,
отправленный и перера-
ботанный
вагон






...









работа товарного
кассира



докумен-
тально
обработанный
вагон (прием
выдача
груза)






итого прямые
расходы









в том числе
з/плата









Накладные расходы









доля общецеховых
расходов









итого по участку









Служба
подъездного
пути









Статья 1









Статья 2









...









итого прямые
расходы









в том числе
з/плата









Накладные расходы



км разверну-
той длины
подъездного
пути






доля общецеховых
расходов









итого по участку









Служба
сигнализации и
связи









Статья 1









Статья 2









...









итого прямые
расходы









в том числе
з/плата









Накладные расходы



условная
техническая
единица






доля общецеховых
расходов









итого по участку









Служба
электроснабжения









Статья 1









Статья 2









...









итого прямые
расходы









в том числе
з/плата









Накладные расходы



техническая
единица






доля общецеховых
расходов









итого по участку









Служба
складского
хозяйства









Статья 1









Статья 2









...









итого прямые
расходы









в том числе
з/плата









Накладные расходы



кв. м.
площади/
сутки






доля общецеховых
расходов









итого по участку









Служба
автотранспор-
тного
хозяйства









Статья 1









Статья 2









...









итого прямые
расходы









в том числе
з/плата









Накладные расходы



машино-час






доля общецеховых
расходов









итого по участку









Участок
общецеховых
расходов



тенге затрат






общецеховые
расходы, связанyые
с персоналом









объект 1









объект 2









...


















Управление
железнодорожным
комплексом
(общие и
административные
расходы)



тенге затрат






административные
расходы









налоги









итого расходов
по ЖДК








       2. Доходы

счет

Виды доходов и другие показатели

По плану-
прогнозу

По отчету

1

2

3

4


А. Доходы от услуг на подъездных
путях




Доходы от регулируемых услуг




Доходы от предоставления подъездных
путей для проезда подвижного состава
клиентов




Доходы от предоставления подъездных
путей для производства маневровых
работ, погрузки-выгрузки, других
технолдогических операций
перевозочного процесса, а также для
стоянки подвижных составов клиентов




Итого доходов от регулируемых
услуг на подъездных путях




В. Доходы от иной деятельности




Доходы от подачи-уборки вагонов на
фронты погрузки-выгрузки




в части организации приема-сдачи
грузов и вагонов




Доходы от накатки-выкатки вагонов
специализированными средствами на/с
паромы




Доходы от погрузки-выгрузки грузов в
(из) вагоны (ов)




Доходы от взвешивание грузов с
вагонами




Доходы от вспомогательного
производства




Доходы от иных нерегулируемых услуг




Итого доходов от иной деятельности




Всего доходов



Руководитель ______________
Гл. бухгалтер _____________

       3. Расчет расходных ставок за отчетный период


п/п

Наименование
центров затрат
(участков)

Расходы

измерители

Объем
измерителя

Расходная
ставка

план

факт

план

факт

план

факт

1

2

3

4

5

6

7

8

9


Служба движения
и эксплуатации









Статья 1









Статья 2









...









итого прямые
расходы









в том числе
з/плата









Накладные расходы



принятый,
отправленный и
переработанный
вагон






работа товарного
кассира



оформление и
раскредитовка
перевозочных
документов
(прием выдача
груза)






доля общецеховых
расходов









итого по участку









Служба
подъездного
пути









Статья 1









Статья 2









...









итого прямые
расходы









в том числе
з/плата









Накладные расходы



км развернутой
длины подъез-
дного пути






доля общецеховых
расходов









итого по участку









Служба
сигнализации и
связи









Статья 1









Статья 2









...









итого прямые
расходы









в том числе
з/плата









Накладные расходы



условная
техническая
единица






доля общецеховых
расходов









итого по участку









Служба
электроснабжения









Статья 1









Статья 2









...









итого прямые
расходы









в том числе
з/плата









Накладные расходы



техническая
единица






доля общецеховых
расходов









итого по участку









Доля общих и
административных
расходов



тенге затрат






административные
расходы









налоги









итого расходов
по регулируемым
услугам ЖДК








       4. Степень задействованности активов


п/п

Наименование
центров затрат
(участков)

ед.
изм

Первона-
чальная
стои-
мость

Накоп-
ленный
износ

остато-
чная
стои-
мость

Проект-
ная
мощность

Уровень
загрузки

Степень
задейс-
твован-
ности

1

2

3

4

5

6

7

8

9


Служба движения
и эксплуатации









Основные средства
по группам:









...









итого по участку









Доля основных
средств участка
общецеховых
расходов









Доля общих и
административных
основных средств









Служба
подъездного пути









Основные средства
по группам:









...









итого по участку









Доля основных
средств участка
общецеховых
расходов









Доля общих и административных основных средств









Служба
сигнализации и
связи









Основные средства
по группам:









...









итого по участку









Доля основных
средств участка
общецеховых
расходов









Доля общих и
административных
основных средств









Служба
электроснабжения









Основные средства
по группам:









...









итого по участку









Доля основных
средств участка
общецеховых
расходов









Доля общих и
административных
основных средств









итого по
регулируемым
услугам

















Общая развернутая длина подъездных путей
Развернутая длина общей части подъездных путей
Развернутая длина главных путей общей части подъездных путей
Развернутая длина станционных путей и путей грузовых пунктов в общей
части подъездных путей субъекта
Общий вагонооборот
Общие вагоно-часы нахождения вагонов на подъездном пути
Вагонооборот на общей части подъездного пути
Вагоно-км на общей части подъездного пути
Вагоно-часы технологических операции на общей части подъездного пути
Вагоно-часы отстоя вагонов на общей части подъездного пути

       5. Расчет затрат и себестоимости регулируемых услуг подъездных путей


п/п

Наименование услуг
подъездных путей

Принятый,от-
правленный и
переработан-
ный вагон

км
разверну-
той длины
пути

Условная
техничес-
кая
единица

Техничес-
кая
единица

Итого


Расходная ставка в
тенге/измеритель

Rдисп

Rкм

Ксцб

Rэл


1

Предоставление
подъездного пути для
проезда подвижного
состава

nпр_отпр

Lгл

k*Lгл/L

w*Lгл/L



Затраты, относимые на
услугу

Rдисп*nпр_отпр

Rкм*Lгл

Rсцб*k*Lгл/L

Rэл*w*Lгл/L



Объем услуги в
вагоно-км








Себестоимость услуги






2

Предоставление
подъездного пути для
производства
маневровых работ и
других технологических
операции с вагонами,
для отстоя вагонов

nпер

a*Lcт_гп

k*а*Lст_гп/L

w*a*Lст_гп/L



Затраты, относимые на
услугу

Rдисп*nпр

Rкм*а*
Lст_гп/L

Rсцб*k*а*
Lст_гп/L

Rэл*w*a*
Lст_гп/L



Объем услуги в
вагоно-час тех
операции







Себестоимость услуги






Примечание: затраты, относимые на услуги рассчитывается путем
суммирования произведении отнесенных объемов измерителей на
соответствующие расходные ставки. Для расчета себестоимости услуг
необходимо заполнить колонки "итого".

Lгл

развернутая длина главных подъездных путей (главный соединительный путь от
станции примыкания магистральной железнодорожной сети до станции субъекта,
пути приема и отправления на станции (если имеется внутренняя станция)
соединительные пути к подъездным путям и главный ствол подъездного пути до
фронтов погрузки-выгрузки)

Lст_гп

развернутая длина станционных путей (кроме пути приема-отправления, если
имеется внутренняя станция) и путевого развития грузового пункта (фронтов
погрузки-выгрузки) подъездного пути при этом L= Lгл+ Lст_гп;

Rдисп

расходная ставка измерителя принятых, отправленных и переработанных вагонов

Rкм

расходная ставка измерителя км развернутой длины подъездного пути

Rсцб

расходная ставка измерителя условная техническая единица СЦБ и связи

Rэл

расходная ставка измерителя техническая единица службы электроснабжения

nпр_отпр

количество принятых, отправленных вагонов

nпер

количество переработанных вагонов


доля подъездных путей, занятых в производстве маневровых
работ, погрузки-выгрузки и других технологических
операций перевозочного процесса в общей сумме км-час
подъездных путей, выделенных для производства маневровых
работ, погрузки-выгрузки и других технологических
операций перевозочного процесса и отстоя вагонов

доля подъездных путей, занятых в отстое вагонов в общей
сумме км-час подъездных путей, выделенных для
производства маневровых работ, погрузки-выгрузки и
других технологических операций перевозочного процесса и
отстоя вагонов

ti

общее время нахождения i-гo вагона на подъездных путях

tст_j

время отстоя j-го вагона на подъездных путях

li

дальность пробега вагона (по подачам)

v

средняя скорость движения локомотива при подаче-уборке
вагонов на подъездных путях

k

количество условной технической единицы СЦБ и связи

w

количество технической единицы электроснабжения