Жер учаскелері туралы анықтама беру мемлекеттік қызмет көрсету стандартын бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2009 жылғы 30 қаңтардағы № А-1/29 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2009 жылғы 27 ақпанда № 3310 тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2009 жылғы 4 маусымдағы № а-6/243 қаулысымен

       Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2009 жылғы 4 маусымдағы № а-6/243 қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабына, «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына сәйкес Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Жер учаскелері туралы анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Қ. М. Отаровқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы Ақмола облысының әділет Департаментінде мемлекеттік тіркеуден өткен күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен қолданысқа енгізіледі.

       Облыс әкімі                      А. Рау

Ақмола облысы әкімдігінің
2009 жылғы 30 қаңтардағы
№ А-1/29 қаулысымен
бекітілген

«Жер учаскелері туралы анықтама беру»
мемлекеттік қызмет көрсету
стандарты

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Стандарт жер учаскелері туралы анықтама беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібін белгілейді (бұдан әрі–мемлекеттік қызмет).
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексінің 14-1-бабы 3-тармағы негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік мекемелері «Аудандардың және Көкшетау, Степногорск қалаларының жер қатынастары бөлімдерімен» (бұдан әрі – Бөлімдер) көрсетіледі. Бөлімдердің толық атаулары, қызмет көрсететін орындары, электрондық мекен-жайы мен веб-сайты осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      5. Жер учаскесінің бар немесе жоқ екендігі туралы анықтама беру көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - өтініш берушілер) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі өтінушінің қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап - 15 күнтізбелік күн ішінде;
      2) қажетті құжаттарды тапсыру кезіндегі кезекте күту уақытының ұзақтығы шамамен 40 минут;
      3) құжаттарды алу кезінде кезекте күтудің ең шектеулі уақыты, мемлекеттік қызмет көрсету мерзімінде сияқты шамамен 40 минут.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Бөлімдердің ақпарат стендтерінде және www.akmo.kz ресми сайтында орналастырылған. Бөлімдердің мекен-жайлары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарты ақпарат көзі ретінде облыстық «Арқа ажары», «Акмолинская правда» газеттерінде жарияланады.
      10. Мемлекеттік қызмет сағат 13.00-ден бастап сағат 14.00-ге дейінгі түскі үзілісі мен сенбі, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда күн сайын сағат 9.00-ден сағат 18.00-ге дейін көрсетіледі. Қабылдау алдын-ала жазусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет өтініш берушінің тұрғылықты орны бойынша Бөлімдердің жайларында көрсетіледі. Бөлімдердің жайларында күту залы, құжаттарды толтыруға арналған орындар бар, қажетті құжаттар мен оларды толтыру үлгісі келтірілген стендтермен жарақтандырылған, мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін лайықты жағдайлар жасалып, қауіпсіздіктері қамтамасыз етілген.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі

      12. Өтініш беруші мемлекеттік қызмет алу үшін келесі құжаттарды ұсынады:
      1) өтініш;
      2) тұлғаны куәландаратын куәлігінің көшірмесі (сенімхаттың бар кезінде – сенімхаттың көшірмесі және сенімді тұлғаның жеке куәлігінің болуы) (жеке тұлғаларға);
      3) салық төлеуші куәлігінің көшірмесі;
      4) құрылтай құжаттарының, заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелімі туралы куәлігі мен статистикалық картаның, салық төлеуші куәлігінің  нотариалды тіркелген көшірмелері (заң тұлғаларға).
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш еркін нысанда толтырылады.
      14. Өтініш және қажетті құжаттар осы Стандарттың 1-қосымшасында мекен-жайлары көрсетілген Бөлімге тапсырылады.
      15. Құжаттарды қабылдап алған маманның тегі мен аты-жөні, тіркеу күні мен уақыты көрсетілген талон өтініш берушінің мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды тапсырғандығын растайды.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін жеткізу тәсілі - тұрғылықты орны бойынша Бөлімге өтініш берушінің жеке келуі. Бөлімдердің мекен-жайлары осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін осы Стандарттың 12-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбағаны негізі деп табылады.

3. Жұмыс қағидаттары

      18. Бөлімдердің қызметі келесі қағидаларға негізделеді:
      1) адамның конституциялық құқығы мен бостандығын сақтау;
      2) заңдылық;
      3) сыпайылық;
      4) толық және дәйекті ақпарат ұсыну;
      5) құпиялық пен ақпараттың сақталуы;
      6) өтініш берушінің белгіленген мерзім ішінде ала алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.

4. Жұмыстың  нәтижелері

      19. Өтініш берушілерге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері  осы Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес сапасы мен қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсететін Бөлімдердің қызметі бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапасы мен қол жетімділік  көрсеткіштерінің нысаналы мәнін арнайы құрылған жұмыс топтарымен жыл сайын бекітіледі.

5. Шағымдану тәртібі

      21. Уәкілетті лауазымды тұлғалардың әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі бойынша түсініктемені және шағым дайындауға жәрдемді Бөлімдердің бастықтарынан алуға болады. Электрондық поштаның мекен-жайлары, телефон нөмірлері осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген.
      22. Шағымдар байланыс деректері осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген Бөлімдерге, «Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі- Басқарма) беріледі. Мемлекеттік органдардың атаулары, электрондық поштаның мекен-жайлары, атына шағым берілетін лауазымды тұлғалар осы Стандарттың 24-тарауында көрсетілген.
      23. Өтініш берушіге берілген шағымға жауапты алу мерзімі мен орны және оның қаралу барысы туралы білуге болатын лауазымды тұлғалардың байланыс деректері көрсетілген талон шағымның қабылданғанын растайды.

6. Байланыс  ақпараты

      24. Бөлімдер мен Басқарма бастықтарының, жоғары тұрған ұйымдардың байланыс деректері:
      1) веб-сайт, электрондық поштаның мекен-жайы, заңды мекен-жайы, телефон, Бөлім бастықтарымен азаматтарды қабылдау кестесі осы Стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген;
      2) «Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік   мекемесі: 020000, Қазақстан Республикасы, Көкшетау қаласы, Сәтпаев көшесі 1, «Б» корпусы, 245 іс бөлімі, электрондық поштаның мекен-жайы: uzo_akm@mail.ru, телефон 8 (7162) 253471.
      Басқарма бастығының қабылдау кестесі: бейсенбі сағат 16.00-ден 18.00-ге дейін;
      3) Ақмола облысының әкімдігі: Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 83, веб-сайты  www.akmo.kz.
      25. Өтініш беруші мемлекеттік қызметті алу мәселесі бойынша қосымша ақпаратты «Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесінен қосымша ақпарат алуына болады.

«Жер учаскелері туралы анықтама беру»
мемлекеттік қызмет көрсету
стандартына 1-қосымша

Ақмола облысының аудандық (қалалық)
жер қатынастары бөлімдерінің байланыс деректері

 

Аудандық (қалалық) жер қатынастары бөлідерінің атаулары

Заңды мекен-жайы, қабылдау уақыты
Бөлімдердің бастықтары азаматтарды қабылдау кестелері

Байланыс телефоны

Электрондық мекен-жайы,
веб-
сайт

1.

«Ақкөл ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Ақкөл ауданы,
Ақкөл қаласы, Нұрмағамбетов көшесі, 81. Азаматтарды қабылдау кестесі: сәрсембі, бейсембі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71638)
-2-25-48

AAB 2006@ mail.ruwww.akmol.kz

2. 

«Аршалы ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Аршалы ауданы,
Аршалы селосы, Ташенов көшесі, 47. Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі-сәрсенбі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71644) -2-13-56
8-(71644) -2- 29-98    

Arshaly_org83@mail.ru www.akmol.kz

3.

«Астрахан ауданының бөлімі жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Астрахан ауданы,
Астраханка селосы, Әл-Фараби көшесі, 50. Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі-бейсембі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71641) -2-37-19
8-(71641) -2-38-65

Astr_ZM@mail. ru,www.akmol.kz

4.

«Атбасар ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Атбасар ауданы,
Атбасар қаласы, Уәлиханов көшесі, 9. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8(71643)-
2-43-71

Atbasar  _oko@ mail.ru www.akmol.kz

5.

«Бұланды ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Бұланды ауданы, Макинск қаласы, Некрасов қөшесі, 19. Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі- бейсембі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8(71646)
-2-38-15

Guzob@ rambler. ru. www.akmol.kz
 
 

6.

«Егіндікөл ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Егіндікөл ауданы,
Егіндікөл селосы, Победа көшесі, 6. Азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі-бейсембі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71642) -2-15-10

Egindykol_ozsp@mail.ru www.akmol.kz

7.

«Еңбекшілдер ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Еңбекшілдер ауданы,
Степняк қаласы, Ленин қөшесі, 109. Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(716-39)-2-14-73

Ozo enbek@mail.ru www.akmol.kz

8.

«Ерейментау ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Ерейментау ауданы,
Ерейментау қаласы, Құнанбай көшесі, 136. Азаматтарды қабылдау кестесі:бейсенбі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71633) -2-12-74

eremen_zem@mail.ru www.akmol.kz

9.

«Есіл ауданының жер қатынастары бөлімі » мемлекеттік мекемесі

Есіл ауданы, Есіл қаласы, Қонаев көшесі, 5. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71647) -2-16-47

esilirina@mail.ru www.akmol.kz

10.

«Жақсы ауданының жер қатынастары бөлімі » мемлекеттік мекемесі

Жақсы ауданы, Жақсы селосы, Дружба көшесі, 3. Азаматтарды қабылдау кестесі: сейсенбі сағат 10.00-ден 12.00-ге дейін, сәрсенбі сағат  14.00-ден 17.00-ге дейін

8-(71635) -2-20-11

Jaks_zem@mail.kz www.akmol.kz

11.

«Жарқайың ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Жарқайың ауданы, Державинск қаласы, Захаров көшесі, 16. Азаматтарды қабылдау кестесі: дүйсенбі- бейсембі сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71648) -9-23-87

Akm-jarkain@bk.ru www.akmol.kz

12.

«Зеренді ауданының жер қатынастары бөлімі » мемлекеттік мекемесі

Зеренді ауданы, Зеренді селосы, Мира көшесі, 81. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71632) -2-11-87

8-(71632) -2-19-91

akim_zer @kokshetau.online.kz, www.akmol.kz

13.

«Қорғалжын ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Қорғалжын ауданы, Қорғалжын селосы, Балғамбаев көшесі, 9. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71637) -2-16-21      

korgakim@mail. kz www.akmol.kz

14.

«Сандықтау ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Сандықтау ауданы,
Балкашино селосы, Аблайхан көшесі, 119. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71640) -9-13-56

Sond_ akimat@mail.kz www.akmol.kz

15.

«Целиноград ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Целиноград ауданы,
Ақмол селосы, Гагарин көшесі, 15. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71651) -3-11-24

apparat@mail. kz,

www.akmol.kz

16.

«Шортанды ауданының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Шортанды ауданы,
Шортанды кенті Абылай-хан көшесі, 22. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71631) -2-26-40
8-(71631) -2-18-80

shortandyzem@mail.ru,www.akmol.kz

17.

«Щучье ауданының жер қатынастары бөлімі » мемлекеттік мекемесі

Щучье ауданы, Щучье қаласы, Аблайхан көшесі, 34. Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(716-36) -4-22-89
8-(716-36) -4-31-99

Zem_com@mail.kz,www.burabau-akimat.kz

18.

«Cтепногорск қаласының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Степногорск қаласы, 4-ықшам ауданы, №1 ғимарат. Азаматтарды қабылдау кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(71645) -6-17-96

8-(71645) -6-25-12

Zem.step@mail.ru

www.akmol.kz

19.

«Көкшетау қаласының жер қатынастары бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Көкшетау қаласы, Абай көшесі, 89. Азаматтарды қабылдау кестесі:күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, үзіліс: 13.00-ден 14.00-ге дейін

8-(7162) -5-18-80
8-(7162) -5-46-79
8-(7162) -5-35-56

Akimat_kokshetau@mail. ru,
http://www.zakupki.akmol.kz

«Жер учаскелері туралы анықтама беру»
мемлекеттік қызмет көрсету стандартына
2-қосымша

Сапа және қол  жететімділік көрсеткіштерінің мәні

 

Сапа және қол жеттімділік көрсеткіштері

Көрсеткіштің нормативтік мәні

Көрсеткіштің келесі жылдағы мақсатты мәні

Көрсеткіштің есепті жылдағы ағымдағы мәні

1

2

3

4

1. Уақыттылығы

1.1. құжатты тапсырған сәттен бастап белгіленген мерзімде қызметті ұсыну оқиғаларының % (үлесі)

100

98

97

1.2. қызмет алуды кезекте  40 минуттан аспайтын уақыт күткен тұтынушылардың % (үлесі)

100

99

98

2. Сапа

2.1. қызметті ұсыну үдерісінің  сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

95

91

2.2. құжаттарды лауазымды тұлға дұрыс ресімдеген (жүргізілген төлемдер, есеп айырысулар және т.б.) жағдайлардың % (үлесі)

100

99

98

3. Қол жетімділік

3.1. қызметті ұсыну тәртібі туралы сапаға және ақпаратқа  қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

94

92

3.2. тұтынушы құжаттарды дұрыс толтырған және бірінші реттен тапсырған оқиғалардың % (үлесі)

85

80.4

75.9

3.3. интернет арқылы қол жетімді қызметтерінің ақпарат % (үлесі)

50

23

11

4. Шағымдану үдерісі

4.1. қызметтің осы түрі бойынша қызмет көрсетілген тұтынушылардың жалпы санына негізделген шағымдардың  % (үлесі)

0,1

0,008

0,02

4.2. белгіленген мерзімде қаралған және қанағаттандырылған негізделген шағымдардың  % (үлесі)

100

99

98

4.3. шағымданудың қолданыстағы тәртібіне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

94

92

4.4. шағымдану мерзіміне қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

95

94

92

5. Сыпайлық

5.1. қызметкерлердің сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесі)

99

98

97

Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Выдача справок о земельных участках"

Постановление акимата Акмолинской области от 30 января 2009 года № А-1/29. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 27 февраля 2009 года № 3310. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 4 июня 2009 года № а-6/243

       Сноска. Утратило силу постановление акимата Акмолинской области от 04.06.2009 № а-6/243

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ :
      1. Утвердить прилагаемый Стандарт оказания государственной услуги «Выдача справок о земельных участках».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Отарова К.М.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

       Аким области                  А. Рау

Утвержден            
постановлением акимата
Акмолинской области  
от 30 января 2009 года
№ а-1/29             

Стандарт
оказания государственной услуги
«Выдача справок о земельных участках»

1. Общие положения

      1. Данный Стандарт определяет порядок оказания государственной услуги по выдаче справок о земельных участках (далее – государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании пункта 3 статьи 14-1 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года.
      4. Государственная услуга оказывается государственными учреждениями «Отделами земельных отношений районов, городов Кокшетау, Степногорска» (далее – Отделы). Полное наименование Отделов, место оказания услуг, электронный адрес и веб-сайты указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      5. Формой завершения оказываемой государственной услуги является выдача справки о наличии или отсутствии земельного участка.
      6. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее - заявители).
      7. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента подачи заявителем необходимых документов – в течение 15 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов не более 40 минут;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении документов как результат оказания государственной  услуги не более 40 минут.
      Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на официальном сайте www.akmo.kz, информационных стендах Отделов. Адреса Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту. Стандарт оказания государственной услуги как источник информации опубликовывается в областных газетах «Арқа ажары», «Акмолинская правда».
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно с 09.00  до 18.00 часов,  выходные дни - суббота, воскресенье и праздничные дни, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в зданиях Отделов по месту жительства заявителя. Помещения Отделов имеют залы ожидания, места для заполнения документов оснащаются информационными стендами с указанием перечня необходимых документов и образцами их заполнения, обеспечена безопасность и приемлемые условия для людей с ограниченными физическими возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги заявителю необходимо представить следующие документы:
      1) заявление;
      2) копия документа удостоверяющего личность (при наличии доверенности - копия доверенности и наличие удостоверения личности поверенного лица) (для физических лиц);
      3) копию свидетельства налогоплательщика;
      4) нотариально заверенные копии учредительных документов, свидетельства о государственной регистрации юридического лица, статистической карточки, свидетельства налогоплательщика (для юридических лиц).
      13. Заявление для получения государственной услуги составляется в произвольной форме.
      14. Заявление и необходимые документы сдаются в Отдел, адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      15. Подтверждением сдачи заявителем необходимых документов для получения государственной услуги является талон с указанием даты и времени регистрации, фамилии и инициалы специалиста, принявшего документы.
      16. Способ доставки результата оказания  услуги - личное посещение заявителя Отдела. Адреса Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      17. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является не представление документов указанных в пункте 12 настоящего Стандарта.

  3. Принципы работы

       18. Деятельность Отделов основывается на принципах:
      1) соблюдения конституционных прав и свобод человека;
      2) законности;
      3) вежливости;
      4) предоставления исчерпывающей и полной информации;
      5) защиты и конфиденциальности информации;
      6) обеспечения сохранности документов, которые заявитель не получил в установленные сроки.

4. Результаты работы

      19. Результаты оказания государственной услуги заявителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 2 к настоящему Стандарту.
      20. Целевые значения показателей качества и доступности государственных услуг, по которым оценивается работа Отделов, оказывающих государственные услуги, ежегодно утверждаются специально созданными рабочими группами.

5. Порядок обжалования

      21. Разъяснение порядка обжалования действий (бездействий) уполномоченных должностных лиц, а также содействие в подготовке жалобы можно получить у начальников Отделов. Адреса электронной почты, номера телефонов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту.
      22. Жалобы подаются в Отделы, контактные данные которых указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту, в государственное учреждение «Управление земельных отношений Акмолинской области» (далее - Управление). Наименования государственных органов, адреса электронной почты, должностные лица, которым подается жалоба, указаны в пункте 24  настоящего Стандарта.
      23. Принятие жалобы подтверждается выдачей заявителю талона с указанием срока и места получения ответа на поданную жалобу, а также контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе ее рассмотрения.

6. Контактная информация

      24. Контактные данные начальников Отделов, Управления, вышестоящей организации:
      1) веб-сайт, адрес электронной почты, юридический адрес, телефон, графики приема граждан начальниками Отделов указаны в приложении 1 к настоящему Стандарту;
      2) государственное  учреждение «Управление земельных отношений Акмолинской области»: 020000, Республика Казахстан, город  Кокшетау, улица Сатпаева 1, корпус «Б», кабинет 245, адрес электронной почты uzo_akm@mail.ru, телефон 8 (7162) 253471.
      График приема  начальника Управления: четверг с 16.00 до  18.00;
      3) акимат Акмолинской области: город Кокшетау, улица Абая, 83, веб-сайт www.akmo.kz.
      25. По вопросам предоставления государственной услуги заявитель может получить дополнительную информацию в государственном учреждении «Управление земельных отношений Акмолинской области».

Приложение 1          
к стандарту оказания       
государственной услуги      
«Выдача справок о земельных участках»

Контактные данные районных (городских) отделов
земельных отношений Акмолинской области
 


п/п

Наименование районных
(городских)
отделов
земельных отношений

Юридический адрес, время приема граждан начальников отделов

Контактный телефон

Электронный адрес,
веб-сайт

1

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Аккольского
района»

Аккольский район, город Акколь, улица Нурмагамбетова, 81. График приема граждан: среда, четверг с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71638)
-2-25-48

AAB 2006@ mail.ru,

www.akmol.kz

2

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Аршалынского
района»

Аршалынский район, село Аршалы, улица Ташенова, 47. График приема граждан: понедельник-среда с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71644) -2-13-56
8-(71644) -2- 29-98

Arshaly_org83@mail.ru, www.akmol.kz

3

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Астраханского
района»

Астраханский район, село Астраханка, улица Аль- Фараби, 50. График приема граждан: понедельник-четверг с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71641) -2-37-19 8-(71641) -2-38-65

Astr_ZM@mail. ru,www.akmol.kz

4

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Атбасарского
района»

Атбасарский район, город Атбасар, улица  Валиханова, 9 График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8(71643)
-2-43-71

Atbasar
_oko@ mail.ru. www.akmol.kz

5

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Буландынского
района»

Буландынский район, город Макинск, улица Некрасова 19. График приема граждан: понедельник-четверг с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8(71646)
-2-38-15

Guzob@ rambler. ru. www.akmol.kz

6

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Егиндыкольского
района»

Егиндыкольский район, село  Егиндыколь, улица Победы, 6 График приема граждан: вторник – четверг с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71642) -2-15-10

Egindykol_ozsp@mail.ru www.akmol.kz

7

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Енбекшиль-
дерского
района»

Енбекшильдерский район, город Степняк, улица Ленина, 109. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71639) -2-14-73

Ozo enbek@mail.ru www.akmol.kz

8

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Ерейментауского
района»

Ерейментауский район, город Ерейментау, улица Кунанбаева, 136 График приема граждан: четверг с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71633) -2-12-74

eremen_zem@mail.ru www.akmol.kz

9

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Есильского
района»

Есильский район, город Есиль, улица
Конаева, 5. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71647) -2-16-47

esilirina@mail.ru www.akmol.kz

10

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Жаксынского
района»

Жаксынский район, село Жаксы, улица Дружбы, 3. График приема граждан: вторник с 10 до12 часов, среда 14 до 17 часов

8-(71635) -2-20-11

Jaks_zem@mail.kz www.akmol.kz

11

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Жаркаинского
района»

Жаркаинский район, город Державинск, улица Захарова, 16 График приема граждан: понедельник - четверг с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71648) -9-23-87

Akm-jarkain@bk.ru www.akmol.kz

12

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Зерендинского
района»

Зерендинский район, село Зеренда,улица Мира, 81. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71632) -2-11-87 8-(71632) -2-19-91

akim_zer @kokshetau.online.kz, www.akmol.kz

13

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Коргалжынского
района»

Коргалжынский район, село Коргалжын, улица Балгамбаева 9. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71637) -2-16-21

korgakim@mail. kz www.akmol.kz

14

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Сандыктауского
района»

Сандыктауский район, село Балкашино, Аблайхана, 119. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71640) -9-13-56

Sond_ akimat@mail.rz www.akmol.kz

15

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Целиноградского
района»

Целиноградский район, село Акмол, улица Гагарина, 15 График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71651) -3-11-24

apparat@mail. kz,

www.akmol.kz

16

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Шортандинского
района»

Шортандинский район, поселок Шортанды, улица Абылай – хана, 22. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71631) -2-26-40      8-(71631) -2-18-80

shortandyzem@mail.ru,www.akmol.kz

17

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
Щучинского
района»

Щучинский район, город Щучинск, улица  Аблайхана, 34 График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(716-36) -4-22-89
8-(716-36)
-4-31-99

Zem_com@mail.kz,www.burabau-akimat.kz

18

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений
города
Степногорск»

город  Степногорск, 4 микрорайон, здание № 1. График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(71645) -6-17-96
8-(71645) -6-25-12

Zem.step@mail.ruwww.akmol.kz

19

Государственное
учреждение
«Отдел
земельных
отношений город
Кокшетау»

Город Кокшетау, Абая, 89 График приема граждан: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв: с 13.00 до 14.00 часов

8-(7162)
-5-18-80
8-(7162)
-5-46-79

8-(7162)
-5-35-56

Akimat_kokshetau@mail. ru,

http://www.zakupki.akmol.kz

Приложение 2               
к стандарту оказания государственной услуги
«Выдача справок о земельных участках»  

Значения показателей качества и доступности

Показатели качества и
доступности

Норма-
тивное
значение
пока-
зателя

Целевое
значение
показателя в
последующем
году

Текущее
значение
показателя
в отчетном
году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставле-
ния услуги в установленный срок с
момента сдачи документа

100

98

97

1.2. % (доля) потребителей,
ожидавших получения услуги в
очереди не более 40 минут

100

99

98

2. Качество

2.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством процесса
предоставления услуги

95

95

91

2.2. % (доля) случаев правильно
оформленных документов должностным
лицом (произведенных начислений, расчетов и т.д.)

100

99

98

3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных качеством и
информацией о порядке
предоставления услуги

95

94

92

3.2. % (доля) случаев правильно
заполненных потребителем документов и сданных с первого раза

85

80.4

75.9

3.3. % (доля) услуг информации, о
которых доступно через Интернет

50

23

11

4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) обоснованных жалоб
общему количеству обслуженных
потребителей по данному виду услуг

0,1

0,008

0,02

4.2. % (доля) обоснованных жалоб,
рассмотренных и удовлетворенных в
установленный срок

100

99

98

4.3. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования

95

94

92

4.4. % (доля) потребителей,
удовлетворенных сроками обжалования

95

94

92

5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных вежливостью
персонала

99

98

97