Ақсу қаласында мүгедек балаларды үйде тәрбиелейтін және оқытатын отбасыларына жәрдемақы тағайындау және төлеу тәртібі туралы ережені бекіту туралы

Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2010 жылғы 25 ақпандағы N 92/2 қаулысы. Павлодар облысы Ақсу қаласының Әділет басқармасында 2010 жылғы 2 сәуірде N 12-2-133 тіркелген. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2010 жылғы 03 қыркүйектегі N 540/5 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2010.09.03 N 540/5 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабы 1-тармағының 14) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Заңының 11-бабы 2-тармағының 3) тармақшасына, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі "Білім туралы" Заңының 8-бабына сәйкес, мүгедек балаларды үйде тәрбиелейтін және оқытатын отбасыларына көмек көрсету мақсатында, қала әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Ақсу қаласында мүгедек балаларды үйде тәрбиелейтін және оқытатын отбасыларына жәрдемақы тағайындау және төлеу тәртібі туралы ереже қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. Қала әкімдігінің осы қаулысы ол алғаш рет ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2010 жылғы 1 қаңтардан бастап туындаған құқық қатынастарына тарайды.
      3. Қала әкімдігінің осы қаулысының орындалуын бақылау қала әкімінің орынбасары Е.М. Рахымжановқа жүктелсін.

      Қала әкімі                                 О. Қайыргелдинов

Ақсу қаласы әкімдігінің
2010 жылғы 25 ақпандағы
N 92/2 қаулысымен  
бекітілді     

Ақсу қаласында мүгедек балаларды үйде тәрбиелейтін
және оқытатын отбасыларына жәрдемақы тағайындау
және төлеу тәртібі туралы ереже

1. Жалпы ереже

      Мүгедек балаларды үйде тәрбиелейтін және оқытатын отбасыларына жәрдемақы тағайындау және төлеу тәртібі туралы осы ереже Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы", 2005 жылғы 13 сәуірдегі "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы", 2007 жылғы 27 шілдедегі "Білім туралы" Заңдары негізінде әзірленді.
      1. Ақсу қаласында мүгедек балаларды үйде тәрбиелейтін және оқытатын отбасыларына жәрдемақы (бұдан әрі - Жәрдемақы) тағайындау мен төлеу олар 18 жасқа толғанға дейін жүргізіледі.
      2. Жәрдемақы жәрдемақының басқа түрлерін алуына қарамастан тағайындалады және төленеді.
      3. Жәрдемақы тағайындау туралы өтініш "Ақсу қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесінде Ақсу қаласында үйде тәрбиеленетін және оқытылатын мүгедек балаларға көмек тағайындау жөніндегі комиссиямен (бұдан әрі - Комиссия) ол түскен күннен бастап 10 күн ішінде қаралады.
      4. Жәрдемақы тағайындау туралы өтініш барлық ұсынған құжаттармен, сондай-ақ Комиссияның Жәрдемақы тағайындау туралы шешімімен хаттама алушының жеке ісінде сақталады.
      5. Жәрдемақы тағайындаудан бас тартылған жағдайда, Комиссия өтініш берушіні бас тарту себебін көрсетіп хабардар етеді.
      6. Өтініш беруші "Ақсу қаласының психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңесі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - ПМПК) берілген қорытынды мерзімінің ұзартылғаны және мүгедек баланың тұратын жерінің өзгергені туралы "Ақсу қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі - Бөлім) хабарлайды.
      7. Жәрдемақы төлемі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына және осы Ережеге сәйкес жүзеге асырылады.
      8. Жәрдемақы төлеу жөнінде дау туған жағдайда сұрақтар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген тәртіпте шешіледі.

2. Жәрдемақы тағайындау тәртібі

      9. Жәрдемақы ата-анасының біреуі немесе оны ауыстыратын адамның өтініші бойынша тағайындалады және төленеді.
      10. Жәрдемақы туылған, асырап алынған, сонымен қатар қамқорлыққа (қорғаншылыққа) алынған мүгедек балаларға тағайындалады және төленеді.
      11. Жәрдемақы тағайындау туралы өтініш ата-анасының біреуімен немесе оны ауыстыратын адаммен Бөлімге беріледі.
      12. Жәрдемақы мүгедек баланы үйде оқыту (тәрбиелеу) қажеттілігі туындаған және ПМПК қорытынды берген уақыттан бастап тағайындалады.
      13. Жәрдемақыны тағайындауға және төлеуге тоқсан сайын азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесін тапсыру ата-анасының біреуі немесе оны ауыстыратын адам Бөлімге міндетті түрде жүзеге асырылады.
      14. Жәрдемақы тағайындау үшін мынадай құжаттар ұсыну қажет:
      1) онда жеке есепшоты мен екінші деңгейдегі банктің атауы немесе "Қазпошта" акционерлік қоғамындағы жеке есепшоты көрсетілген ата-анасының біреуінің, оны ауыстыратын адамның өтініші;
      2) салық төлеушінің тіркеу нөмірінің көшірмесі;
      3) ПМПК қорытындысы;
      4) дәрігерлік-кеңес комиссиясының (ДКК) хаттамасынан үзінді көшірмесі;
      5) медициналық-әлеуметтік сараптамамен (МЭС - 5) берілген анықтама көшірмесі;
      6) баланың туу туралы куәлігінің көшірмесі;
      7) өтініш берушінің жеке басын растайтын құжат көшірмесі;
      8) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі.
      Жәрдемақы тағайындау туралы қамқоршының (қорғаншының) өтінішіне қамқоршының (қорғаншының) куәлігі немесе қамқоршылық және қорғаншылық органының қамқоршылық (қорғаншылық) тағайындау туралы шешімнен үзінді қоса тапсырылады.
      15. Жәрдемақыны тағайындауға қажетті құжаттар салыстыру үшін түпнұсқасы және көшірмесі Бөлімге беріледі, содан соң құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылады.
      16. Бөлімнің мамандары жәрдемақыны тағайындауға және төлеуге құжаттардың көшірмесін растайды, қоса берілген құжаттармен өтінішті тіркеу журналына тіркейді және өтініш білдірушіге қабылданғаны туралы белгімен өтініштің кесілген талонын береді.
      17. Жәрдемақы бірінші рет тағайындалғанда Жәрдемақы қорытындыны алуға өтініш білдірген айдан бастап қорытындының мерзімі біткенге дейін төленеді, өтініш білдірген ай деп мүгедек баланы үйде тәрбиелеу қажеттілігі туралы қорытындыны қосып өтініш білдірген ай саналады.
      18. Жәрдемақы өтініш білдірген күннен бастап тағайындалады.
      19. Өзгерістер болған жағдайда, әлеуметтік көмекті алу құқығы келесі тоқсанда қайта қаралады.

3. Жәрдемақы төлеу

      20. Материалдың көмекті қаржыландыру көзі қалалық бюджеттен бөлінген қаражат болып табылады.
      21. Жәрдемақыны төлеу бөліммен қалалық бюджет қаражаты есебінен, алушының өтініші негізінде, тоқсан сайын есеп беруден кейінгі айдың 1 күнін алғанда, бекітілген 6 (алты) айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде төленеді.
      22. Тағайындалған сомаларды алушылардың жеке есепшотына аудару қаржының түсуіне қарай жүргізіледі.
      23. Жәрдемақыны аудару өткен тоқсанға жүргізіледі.
      24. Алушылар біле тұра жалған мәліметті және дұрыс емес құжаттарды беру салдарынан артық төленген сомалар алушыдан Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте қайтарып алынады.

Ақсу қаласында мүгедек балаларды  
үйде тәрбиелейтін және оқытатын  
отбасыларына жәрдемақы тағайындау
және төлеу тәртібі туралы ережеге
қосымша            

"Аксу қаласының жұмыспен қамту
және әлеуметтік бағдарламалар
бөлімі" ММ бастығы     
_________________________________
_________________________________
(Т. А. Ә А)       
_________________________________
_________________________________
(елді мекен, аудан, көшесі, үйдің
және пәтердің N, телефоны)  
_____________________ мекен-жайы
бойынша тұратын             
_________________________________
_________________________________
(өтініш берушінің Т, А, Ә А)  
жеке куәлігінің N _______________
берілген күн_____________________
берілді__________________________
СТН______________________________
жұмысының түрі___________________

ӨТІНІШ

      Маған _________________________________________________________
                               (Т, А, Ә А )
мүгедек баланы үйде тәрбиелеп және оқытқаным үшін жәрдемақы тағайындап және төлем жасауыңызды сұраймын.
      Менің отбасымның құрамында  __________________ адам.
      Өтінішке белгіленген үлгідегі құжаттар тіркелді.
      Қандай да бір өзгерістер туралы "Аксу қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ 15 күн ішінде хабарлауға міндеттенемін.
      Өтірік ақпарат және дұрыс емес (түзетілген) құжаттар берген үшін жауапты болатындығым туралы ескертілдім.

"_____  "    __________20____жыл         ____________________________
Құжаттар қабылданды                         (өтініш берушінің қолы) 
"______"    __________20___   жыл        ____________________________
                                        құжат-дықабылдағанның тегі,
                                                аты,әкесінің аты)
                                              Отбасының тіркеу нөмірі
_____________________________________________________________________
                               Кесу сызығы

      Қандай да бір өзгерістер туралы "Аксу қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" ММ 15 күн ішінде хабарлауға міндеттенемін.
      Өтірік ақпарат және дұрыс емес (түзетілген) құжаттар берген үшін жауапты болатындығым туралы ескертілдім.
      Өтініш берушінің қолы ________________________________________
      Азамат (азаматша) _____________________________________қосымша
      берілген құжаттар саны______бірлік отбасының тіркеу нөмірімен
      _______ өтініш қабылданды.

Қабылданды "_____"        ________________       20 _____ жыл.
Құжаттарды қабылдағанның тегі, аты, әкесінің аты ___________________
____________________________________________________________________
лауазымы___________________________     қолы _______________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

Об утверждении Правил о порядке назначения и выплаты пособия семьям, воспитывающим и обучающим на дому детей-инвалидов в городе Аксу

Постановление акимата города Аксу Павлодарской области от 25 февраля 2010 года N 92/2. Зарегистрировано Управлением юстиции города Аксу Павлодарской области 2 апреля 2010 года N 12-2-133. Утратило силу - постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 03 сентября 2010 года N 540/5

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 03.09.2010 года N 540/5.

      В соответствии с подпунктом 14) пункта 1 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 3) пункта 2 статьи 11 Закона Республики Казахстан от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", статьей 8 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании", в целях оказания помощи семьям, воспитывающим и обучающим на дому детей-инвалидов, акимат города ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить Правила о порядке назначения и выплаты пособия семьям, воспитывающим и обучающим на дому детей-инвалидов в городе Аксу, согласно приложению.
      2. Настоящее постановление акимата города вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на правоотношения, возникшие с 1 января 2010 года.
      3. Контроль за исполнением данного постановления акимата города возложить на заместителя акима города Рахимжанова Е.М.

      Аким города                                О. Каиргельдинов

Утверждены         
постановлением акимата города Аксу
от 25 февраля 2010 года N 92/2 

Правила о порядке назначения и выплаты пособия
семьям, воспитывающим и обучающим на дому
детей-инвалидов в городе Аксу

1. Общие положения

      Настоящие Правила о порядке назначения и выплаты пособия семьям, воспитывающим и обучающим на дому детей-инвалидов в городе Аксу разработаны на основании Законов Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 13 апреля 2005 года "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", от 27 июля 2007 года "Об образовании".
      1. Назначение и выплата пособий семьям, воспитывающим и обучающим на дому детей-инвалидов в городе Аксу (далее - Пособие), производятся до достижения ими 18 - летнего возраста.
      2. Пособие назначается и выплачивается независимо от получения других видов пособий.
      3. Заявление о назначении Пособия, рассматривается комиссией по назначению помощи на детей-инвалидов в городе Аксу, воспитывающихся и обучающихся на дому в государственном учреждении "Отдел занятости и социальных программ города Аксу" (далее - Комиссия) в 10-дневный срок со дня его поступления.
      4. Заявление о назначении Пособия со всеми представленными документами, а также протокол Комиссии с решением о назначении Пособия хранятся в личном деле получателя.
      5. В случае отказа в назначении Пособия Комиссия письменно уведомляет заявителя с указанием причин отказа.
      6. Заявитель извещает государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ города Аксу" (далее - Отдел) о продлении срока заключения, выданного государственным учреждением "Психолого-медико-педагогическая консультация города Аксу" (далее-ПМПК) и об изменениях места жительства ребенка-инвалида.
      7. Выплата Пособия осуществляется в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан и настоящими Правилами.
      8. В случае возникновения спора по выплате Пособия вопросы решаются в порядке, установленном действующим законодательством Республики Казахстан.

2. Порядок назначения пособия

      9. Пособие назначается по заявлению одного из родителей или лица, его заменяющего.
      10. Пособие назначается и выплачивается на рожденных, усыновленных, а также взятых под опеку (попечительство) детей-инвалидов.
      11. Заявление о назначении Пособия подается одним из родителей либо лицом, его заменяющим в Отдел.
      12. Пособие назначается на период с момента признания необходимости обучения (воспитания) ребенка-инвалида на дому и заключения выданного ПМПК.
      13. Предоставление копии книги регистрации граждан на назначение и выплату пособия производится ежеквартально в обязательном порядке одним из родителей или лицом, его заменяющего в Отдел.
      14. Для назначения Пособия необходимо представить:
      1) заявление одного из родителей либо лица, его заменяющего, с указанием в нем лицевого счета и наименования банка второго уровня или лицевого счета в акционерном обществе "Казпочта";
      2) копию регистрационного номера налогоплательщика;
      3) заключение ПМПК;
      4) копию выписки из протокола врачебно-консультационной комиссии (ВКК);
      5) копию справки, выданной медико-социальной экспертизой (МСЭ - 5);
      6) копию свидетельства о рождении ребенка;
      7) копию документа, удостоверяющего личность заявителя;
      8) копию книги регистрации граждан.
      К заявлению опекуна (попечителя) о назначении Пособия прилагается удостоверение опекуна (попечителя) или выписка из решения органа опеки и попечительства об установлении опеки (попечительства).
      15. Документы, необходимые для назначения Пособия, предоставляются в Отдел в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      16. Специалисты Отдела заверяют копии документов на назначение и выплату Пособия, регистрируют заявления с прилагаемыми документами в журнале регистрации и вручают заявителю отрывной талон заявления с отметкой о принятии.
      17. В случае первоначального назначения Пособие выплачивается с месяца обращения за получением заключения, до конца действия заключения, месяцем обращения считается месяц подачи заявления с приложением заключения о необходимости обучения ребенка-инвалида на дому.
      18. Пособие назначается со дня обращения.
      19. В тех случаях, когда произошли изменения, право на получение Пособия пересматривается в следующем квартале.

3. Выплата Пособия

      20. Источником финансирования материальной помощи получателю являются средства, выделенные из городского бюджета.
      21. Выплата Пособия производится Отделом за счет средств городского бюджета, на основании заявления получателя, ежеквартально, по состоянию на 1 число месяца, следующего за отчетным в размере 6 (шести) месячного расчетного показателя.
      22. Зачисление назначенных сумм на лицевые счета получателей производится по мере поступления средств.
      23. Зачисление Пособия производится за истекший квартал.
      24. Возмещение излишне выплаченных сумм вследствие представления получателем документов с заведомо ложными сведениями взыскивается с виновных лиц в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан.

Приложение        
к Правилам о порядке назначения
и выплаты пособия семьям,   
воспитывающим и обучающим на дому
детей-инвалидов в городе Аксу

Начальнику ГУ               
"Отдел занятости и социальных
программ города Аксу"       
_________________________________
(Ф.И.О.)            
_________________________________
от ______________________________
(фамилия, имя, отчество заявителя)
проживающего по адресу___________
_________________________________
(населенный пункт, район, улица,
N дома квартиры, телефон)  
_________________________________
_________________________________
уд. личности N___________выдано__
__________дата выдачи____________
РНН______________________________
род занятий _____________________

Заявление

      Прошу назначить и выплатить пособие на ребенка-инвалида________
____________________________________за обучение и воспитание на дому.
              (Ф.И.О.)
      Моя семья состоит из __________________________________человек.
      К заявлению прилагаю документы установленного образца.
      О каких либо изменениях незамедлительно, в течение 15 дней, сообщить в ГУ "Отдел занятости и социальных программ города Аксу".
      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной информации и недостоверных (поддельных) документов.
      "____"______________20__ж.          ___________________________
                                             (подпись заявителя)

Документы приняты
"____"_______________20__ж.         _________________________________
                                 (ф.и.о. и подпись принявшего док-ты)

                                         Регистрационный номер семьи.

_____________________________________________________________________
                            Линия отреза

      О каких либо изменениях незамедлительно, в течение 15 дней, сообщить в ГУ "Отдел занятости и социальных программ города Аксу".
      Предупрежден(а) об ответственности за предоставление ложной информации и недостоверных (поддельных) документов.

Подпись заявителя______________________________________________

      Заявление гр. ___________________________________с прилагаемыми
      документами в количестве ______единиц с регистрационным номером
      семьи ___________________
      Принято "____" _________________________ 20_____ г.
      Ф.И.О.________________должность___________подпись______________
      принявшего документы___________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________