"Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік бақылауды ұйымдастыруға және жүргізуге қатысты құжаттардың нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрінің 2007 жылғы 5 сәуірдегі № 100-ө бұйрығына толықтырулар мен өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрінің 2011 жылғы 1 қыркүйектегі № 233-ө Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2011 жылы 26 қыркүйекте № 7203 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 26 маусымдағы № 435 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Энергетика министрінің 26.06.2015 № 435 (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2011 жылғы 6 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік бақылауды ұйымдастыруға және жүргізуге қатысты құжаттардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрінің 2007 жылғы 5 сәуірдегі № 100-ө бұйрығына (2007 жылғы 7 мамырдағы Нормативтік-құқықтық келісімдерді мемлекеттік тіркеудің тізіліміне № 4661 болып енгізілді, 2007 жылғы 25 мамырдағы № 78 «Заң газеті» газетінде, 2007 жылғы сәуір-мамыр Қазақстан Республикасының Орталық атқарушы және өзге де орталық мемлекеттік органдарының актілер жинағында жарияланған), мынадай толықтырулар енгізілсін:
      Бұйрықтың 1 қосымшасында:
      «_______________________________________________ СТН, ЖСН, БСН» деген жолдан кейін мынадай мазмұндағы жолмен толықтырылсын:
      «тексеріс жүргізу үшін тартылған эксперт, консультант, маман туралы мәлімет ______________________________________________________
___________________________________________________________________»;
«_________________________________ негізінде» деген жолдан кейін келесі мәтіндегі жолдармен толықтырылсын:
      «Тексерілетін субьект:
      1) бақылау және қадағалау органдарының, тексеру жүргізу үшін объектіге келген лауазымды адамдарын келесі жағдайларда:
      тексеру тағайындау туралы актіде көрсетілген мерзімдер асып кеткен не олар өтіп кеткен, «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының заңында белгіленген мерзімдерге сәйкес келмесе;
      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының Заңының 16-бабы 7-тармағының 2)4), 6), 7) және 8) тармақшаларында көзделген жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік орган белгілі бір мәселе бойынша, белгілі бір кезеңде бұрын тексеру жүргізілген тексерілетін субъектіге қатысты біле тұра қайта тексеру тағайындалса;
      егер алдыңғы тексеру кезінде бұзушылықтар анықталмаған болса, «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының Заңының 15-бабы 7-тармағының 1) тармақшасына сәйкес жоспардан тыс тексеру тағайындалса;
      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 131415-баптарында және 18-бабының 1-тармағында көзделген ақпарат пен құжаттар болмаса;
      егер Қазақстан Республикасының Салық кодексінде өзгеше көзделмесе, жасалған не әзірленіп жатқан қылмыстар туралы өтініште немесе хабарламада, жеке, заңды тұлғалардың және мемлекеттің құқықтары мен заңды мүдделерін бұзу туралы өзге де өтініштерде көрсетілген уақыт аралығының шеңберінен шығатын кезеңде тексеру тағайындалса;
      тексеру жүргізуге тиісті өкілеттіктері жоқ адамдарға тексеру жүргізу тапсырылса;
      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабының 3-тармағында көрсетілген жағдайларды қоспағанда, тексеруді тағайындау туралы бір актіде тексеруге тартылатын бірнеше тексерілетін субъектілері көрсетілсе;
      тексеру мерзімдері «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасы Заңында белгіленген мерзімнен асырып ұзартылған жағдайларда тексеруге жібермеуге;
      2) егер жүргізілетін тексерудің мәніне жатқызылмаған немесе актіде көрсетілген кезеңге жатқызылмаған болса, мәліметтер бермеуге;
      3) тексеруді тағайындау туралы актіге және тексерудің нәтижелері туралы актіге және мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарының іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағым жасауға;
      4) мемлекеттік органдардың немесе лауазымды адамдардың тексерілетін субъектілердің қызметін шектейтін заңға негізделмеген тыйым салуларын орындамауға;
      5) тексеруді жүзеге асыру процесін, сондай-ақ лауазымды адамның қызметіне кедергі келтірместен, аудио- және бейне-техника құралдарының көмегімен лауазымды адамның тексеру шеңберінде жүргізетін жекелеген іс-әрекеттерін тіркеуге;
      6) үшінші тұлғалардың өз мүдделері мен құқықтарын білдіруі, сондай-ақ үшінші тұлғалардың «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 27 бабы 1-тармағының 5) тармақшасында көзделген іс-әрекеттерді жүзеге асыруы мақсатында оларды тексеруге қатысуға тартуға құқылы.
      Тексерілетін субъектілер:
      1) «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 17-бабы 1-тармағының талаптары сақталған кезде тексерілетін объектінің аумағына және үй-жайларына мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарының кедергісіз өтуін қамтамасыз етуге;
      2) коммерциялық не өзге де құпияны қорғау талаптарын сақтай отырып, тексеруді жүзеге асыратын мемлекеттік органдардың лауазымды адамдарына қағаз және электронды жеткізгіштердегі құжаттарды (мәліметтерді) не олардың көшірмелерін тексерудің нәтижелері туралы актіге қосу үшін табыс етуге, сондай-ақ тексерудің міндеттері мен мәніне сәйкес автоматтандырылған деректер қорына (ақпараттық жүйелерге) қол жеткізуіне мүмкіндік беруге;
      3) тексеруді тағайындау туралы актінің екінші данасында алғаны туралы белгі жасауға;
      4) жүргізілген тексерулердің нәтижелері туралы актінің екінші данасында, ол аяқталған күні алғаны туралы белгі жасауға;
      5) тексеруді жүзеге асыру кезеңінде тексерілетін құжаттарға, егер «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасы Заң мен не Қазақстан Республикасының өзге де заңдарымен өзгеше көзделмесе, өзгерістер мен толықтырулар енгізуге жол бермеуге;
      6) объектіге тексеру жүргізу үшін келген адамдардың осы объекті үшін белгіленген нормативтерге сәйкес зиянды және қауіпті өндірістік факторлар әсерінен қауіпсіздігін қамтамасыз етуге міндетті;
      Бұйрықтың 5 қосымшасында:
      «Жеке кәсіпкерлік туралы» 2006 жылғы 31 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 38-бабы 17-тармағына сәйкес» деген сөздер «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 24-бабы 4-тармағына сәйкес» деген сөздермен ауыстырылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігінің Экологиялық заңнамалар және құқықтық қамтамасыз ету департаменті осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және оның заңнамада белгіленген тәртіппен ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігінің Экологиялық реттеу және бақылау комитеті осы бұйрықты аумақтық бөлімшелердің, облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының мәліметіне жеткізсін.
      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін он күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
      Қоршаған ортаны қорғау
      министрі                                         Н. Әшім

О внесении дополнений и изменения в приказ Министра охраны окружающей среды Республики Казахстан от 5 апреля 2007 года № 100-П "Об утверждении форм документов, касающихся организации и проведения государственного экологического контроля"

Приказ Министра охраны окружающей среды Республики Казахстан от 1 сентября 2011 года № 233-ө. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 сентября 2011 года № 7203. Утратил силу приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 26 июня 2015 года № 435

      Сноска. Утратил силу приказом Министра энергетики РК от 26.06.2015 № 435 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра охраны окружающей среды Республики Казахстан от 5 апреля 2007 года № 100-П «Об утверждении форм документов, касающихся организации и проведения государственного экологического контроля» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 4661, опубликованный в Юридической газете от 25 мая 2007 года № 78 (1281) следующие дополнения:
      в приложении 1 к Приказу:
      после строки «__________________________________«РНН, ИИН, БИН» дополнить строками следующего содержания:
      «сведения о специалистах, консультантах и экспертах, привлекаемых для проведения проверки _______________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________»;
      после строки «На основании____________________________________»
      дополнить строками следующего содержания:
      «Проверяемые субъекты вправе:
      1) не допускать к проверке должностных лиц для проведения проверки на объект, в случаях:
      несоблюдения временных интервалов по отношению к предшествующей проверке при назначении плановой проверки;
      превышения либо истечения указанных в акте о назначении проверки сроков, не соответствующих срокам, установленным статьей 20 Закона Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан»;
      назначения государственным органом заведомо повторной проверки проверяемого субъекта, в отношении которого ранее проводилась проверка, по одному и тому же вопросу за один и тот же период, за исключением случаев, предусмотренных подпунктами 2)4)6)7) и 8) пункта 7 статьи 16 Закона Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан»;
      назначения внеплановой проверки в соответствии с подпунктом 1) пункта 7 статьи 16 Закона Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан», если предшествующей проверкой не были выявлены нарушения;
      отсутствия информации и документов, предусмотренных статьями 131415 и пунктом 1 статьи 18 Закона Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан»;
      назначения проверки за период, выходящий за рамки промежутка времени, указанного в заявлении или сообщении о совершенных либо готовящихся преступлениях, в иных обращениях о нарушениях прав и законных интересов физических, юридических лиц и государства, если иное не предусмотрено Налоговым кодексом Республики Казахстан;
      поручения проведения проверки лицам, не имеющим на то соответствующих полномочий;
      указания в одном акте о назначении проверки нескольких проверяемых субъектов, подвергаемых проверке, за исключением случаев, указанных в пункте 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан»;
      продления сроков проверки свыше срока, установленного Законом Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан»;
      2) не представлять сведения, если они не относятся к предмету проводимой проверки или не относятся к периоду, указанному в акте;
      3) обжаловать акт о назначении проверки, акт о результатах проверки и действия (бездействие) должностных лиц государственных органов в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      4) не исполнять не основанные на законе запреты государственных органов или должностных лиц, ограничивающие деятельность проверяемых субъектов;
      5) фиксировать процесс осуществления проверки, а также отдельные действия должностного лица, проводимые им в рамках проверки, с помощью средств аудио- и видеотехники, не создавая препятствий деятельности должностного лица;
      6) привлекать третьих лиц к участию в проверке в целях представления своих интересов и прав, а также осуществления третьими лицами действий, предусмотренных подпунктом 5) пункта 1 статьи 27 Закона Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан».
      2. Проверяемые субъекты обязаны:
      1) обеспечить беспрепятственный доступ должностных лиц органов контроля и надзора на территорию и в помещения проверяемого субъекта при соблюдении требований пункта 1 статьи 18 Закона Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан»;
      2) с соблюдением требований по охране коммерческой, налоговой либо иной тайны представлять должностным лицам органов контроля и надзора документы (сведения) на бумажных и электронных носителях либо их копии для приобщения к акту о результатах проверки, а также доступ к автоматизированным базам данных (информационным системам) в соответствии с задачами и предметом проверки;
      3) сделать отметку о получении на втором экземпляре акта о назначении проверки;
      4) сделать отметку о получении на втором экземпляре акта о результатах проведенной проверки в день ее окончания;
      5) не допускать внесения изменений и дополнений в проверяемые документы в период осуществления проверки, если иное не предусмотрено  Законом Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» либо иными законами Республики Казахстан;
      6) обеспечить безопасность лиц, прибывших для проведения проверки на объект, от вредных и опасных производственных факторов воздействия в соответствии с установленными для данного объекта нормативами.»;
      в приложении 5 к Приказу:
      слова «пункту 17 статьи 38 Закона Республики Казахстан «О частном предпринимательстве» от 31 января 2006 года» заменить словами «пункту 4 статьи 24 Закона Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республики Казахстан» от 6 января 2011 года».
      2. Департаменту экологического законодательства и правового обеспечения Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его официальное опубликование в установленном законодательством порядке.
      3. Комитету экологического регулирования и контроля Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан довести настоящий приказ до сведения территориальных подразделений и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения и столицы.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр охраны окружающей среды
      Республики Казахстан                       Н. Ашим