Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындаудың Ережесін бекіту туралы

Ақтөбе облысы Хромтау аудандық мәслихатының 2011 жылғы 19 қазандағы № 262 шешімі. Ақтөбе облысы Әділет департаментінде 2011 жылғы 21 қарашада № 3-12-139 тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Хромтау аудандық мәслихатының 2013 жылғы 27 наурыздағы № 97 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Хромтау аудандық мәслихатының 27.03.2013 № 97 шешімімен.

      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 6 бабына, «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 Заңының 97 бабының 2 тармағына, «Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 Қаулысына, «Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 Қаулысына сәйкес аудандық мәслихат ШЕШІМ ЕТЕДІ:
      1. Қосымшаға сәйкес тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшерін және тәртібін айқындаудың Ережесі бекітілсін.
      2. Хромтау аудандық мәслихатының «Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін анықтау туралы» 2010 жылғы 23 ақпандағы № 177 (нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3-12-117 санымен тіркелген және 2010 жылғы 8 сәуірдегі аудандық «Хромтау» газетінің № 16 санында жарияланған) шешімінің күші жойылды деп саналсын.
      3. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

        Аудандық мәслихат                   Аудандық мәслихат
      сессиясының төрағасы                       хатшысы

            Ж.Сатов                            Д.Молдашев

Аудандық мәслихаттың
2011 жылдың 19 қазанындағы
№ 262 шешіміне қосымша

Тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындаудың
Ережесі 

      Осы тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындаудың Ережесі (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі № 94 «Тұрғын үй қатынастары туралы» Заңының 97 бабының 2 тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі № 512 «Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы» қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 «Тұрғын үй көмегін көрсету Ережесін бекіту туралы» қаулысына, Қазақстан Республикасының Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-ө «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің Ережесін бекіту туралы» бұйрығына сәйкес әзірленді және тұрғын үй көмегін көрсетудің коммуналдық қызметті, байланыс қызметін тұтыну төлемақысы және кондоминум шығындары өтемақысы бойынша аз қамтылған азаматтарға тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін айқындайды.

1. Жалпы ережелер 

      1. Осы Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      шекті жол берілетін шығыстар үлесі – телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде отбасының бір айда кондоминимум объектілерінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға жұмсалған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының орташа айлық жиынтық кірісіне пайызбен қатынасы;
      отбасының жиынтық табысы – тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы алған кірістердің жалпы сомасы;
      кондоминимум объектісін басқару органы - кондоминимум объектісін күтіп ұстау жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;
      уәкілетті орган - «Хромтау аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі - тұрғын үй көмегін көрсету жөніндегі уәкілетті орган болып табылады (бұдан әрі - уәкілетті орган).
      2. Тұрғын үй көмегі жергілікті бюджет қаражаты есебінен осы елді мекенде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға):
      жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы үй – жайларды (пәтерлерді) жалдаушыларға
      қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) кондоминимум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға;
      тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтеріне;
      жергілікті атқарушы органға жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысына ақы төлеуге беріледі.
      Аз қамтамасыз етілген отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегін есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетілген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретінде айқындалады.
      3. Тұрғын үй көмегі телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде кондоминимум объектілерінің ортақ мүлкі күрделі жөндеуге және немесе күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға нормалар шегінде ақы төлеу сомасы мен отбасының осы мақсаттарға жұмсаған, жергілікті өкілетті органдар белгілеген шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің арасындағы айырма ретінде айқындалады.
      4. Тұрғын үй көмегі, егер коммуналдық қызметтерді пайдалану төлемі, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу төлеміне жұмсалған отбасының шығындары отбасының жиынтық табысының сегіз проценттік үлесінен артық болса тағайындалады.
      5. Тұрғын үй көлемінің пайдалы алаңының әлеуметтік нормалары төмендегідей анықталады:
      бір адамға - 18 шаршы метр
      бір бөлмелі пәтер шегіндегі бір адамнан тұратын отбасына - 31 шаршы метр.
      6. Отбасының электр қуатын пайдалану үшін тұрғын үй көмегінің мөлшері бір айға 120 кВт сағат, егер 120 кВт сағаттан кем болса, онда нақты пайдаланған электр қуаты есепке алынады.
      7. Коммуналдық қызметтерді есептейтін есептегіш құралдары бар кезінде нақты шығындар алынады, бірақ белгіленген нормада әлеуметтік норма тарифтері мөлшерден артпауы қажет.
      8. Газ шығындарының мөлшері (бір айда):
      газ жылыту пешінің бар (1 шаршы метрге) - 3,82 текше метр;
      газбен ас дайындау пеші бар болғанда (отбасының әрбір мүшесіне) -3,82 текше метр;
      сұйытылған газ шығыны (отбасының әрбір мүшесіне) -3,82 килограмм;
      9. Қатты отын нормасы жылыту мерзімінде -75,75 килограмм 1 шаршы метр.
      10. Тұрғын үйді ұстау, тұрғын-коммуналдық қызметтердің белгіленген нормадан артық төлемақысы жалпы негізде жүзеге асырылады.
      11. Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтері көрсетілгені үшін төленетін абонеттік төлем тарифі өсімінің орнын толтыруға арналған төлемақы Хромтау ауданында тұрақты тұратын аз қамтамассыз етілген отбасыларға (азаматтарға) берілетін тұрғын үй көмегі құрамында жүзеге асады.
      12. Тұрғын үй көмегі мөлшері ай сайын сол айға бекітілген тарифтер тұрғын үйді ұстауға шыққан шығындар мен пайдаланған коммуналдық қызметтер шығындары құны негізінен есептеледі және есептелген нақты төлем сомасынан аспауы керек.
      13. Тұрғын үй көмегі қызметтерді ұсынушылардың берген шоттары бойынша көрсетіледі.

2. Тұрғын үй көмегін тағайындау тәртібі 

      14. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін азамат (отбасы) уәкілетті органға өтініш береді және келесідей құжатарды ұсынады:
      өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      тұрғын үйге құқық беретін құжаттың көшірмесі;
      азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі;
      отбасының табысын растайтын құжаттар;
      кондоминимум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге арналған нысаналы жарнаның мөлшері туралы шот;
      жергілікті атқарушы органмен (тұрғын үй инспекциясымен) келісілген, пәтерлердің меншік иелері мен жалдаушыларының (қосымша жалдаушылардың) жалпы жиналысында бекітілген кондоминимум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлерін жүргізуге арналған шығыстар сметасы негізінде кондоминимум объектісін басқару органы басшысының қолымен расталған кондоминимум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шот;
      коммуналдық қызметті тұтыну шоттары;
      тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалдау ақысының мөлшері туралы жергілікті атқарушы орган берген шот.
      15. Тұрғын үй көмегі, оны алуға құқығы бар жағдайда өтініш берген айдан бастап сол тоқсанға тағайындалады.
      Отбасының (азаматтың) табыстарын растайтын құжаттар тоқсан сайын ұсынылғаннан кейін тұрғын үй көмегін алушыларды қайта тіркеу жүргізіледі.
      16. Өзге адамның көмегіне мұқтаж он алты жасқа дейінгі бала күнінен мүгедектерді, бірінші және екінші топтағы мүгедектерді, сексен жастан асқан адамдарды, үш жасқа дейінгі бала тәрбиесімен айналысатын азаматтарды қоспағанда, еңбекке жарамды жұмыс жасамайтын және уәкілетті органда тіркелмеген азаматтары бар отбасыларға, сондай-ақ меншігінде біреуден артық тұрғын үйі бар немесе үйін жалға берген азаматтарға тұрғын үй көмегі тағайындалмайды.
      17. Уәкілетті органға жалған ақпарат беру арқылы заңсыз түрде алынған тұрғын үй көмегі заңнамада белгіленген тәртіп бойынша қайтарылып алынады.
      18. Ұсынылған жұмыстан немесе жұмысқа орналастырудан дәлелсіз себептермен бас тартқан немесе қоғамдық жұмыстарға қатысудан, кәсіптік даярлау, қайта даярлаудан, кәсіптілігін арттырудан себепсіз бас тартқан және оқуға қатысуды өз бетімен тоқтатқан жұмыссыздар тұрғын үй көмегін алу құқығынан айырылады.
      19. Ұсынылған мәліметтердің дұрыстығына күмән туған жағдайда уәкілетті орган құжаттарды учаскелік комиссияға беріп, өтініш берушінің және оның отбасының материалдық жағдайын тексертуге, тиісті органдардан тұрғын үй көмегін тағайындауға қажет мәліметтерді сұрата алады.
      20. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысы тұрғын үй көмегін алуға тапсырылған құжаттар негізінде анықталады.
      Отбасының жиынтық табысына атаулы әлеуметтік көмектен, жергілікті өкілетті органның шешімі бойынша бір жолғы материалдық көмектен өзге, белгіленген мерзімде ақшалай немесе табиғи нысан түрінде алынған барлық нақты табысы кіреді.
      Еңбекке жарамды меншік иесі немесе тұрғын үйді жалдаушы, яғни өз бетінше жұмыспен айналысып табыс алушылар табысын жазбаша арызда көрсетеді, бірақ ең төменгі жалақыдан кем емес мөлшердегі табыс есептеледі.
      Егер табысы жоқ отбасында коммерциялық негізде оқитын студенттер болса, оқуға төленетін бір жылғы төлем сомасы есепке алынады.

3. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру және төлеу

      21. Аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін төлеу екінші деңгейдегі банктер және пошталық байланыс қызметтері арқылы жүзеге асырылады.
      Өкілетті орган тұрғын үй көмегін алушылардың мекен жайы бойынша тағайындалған көмек сомасын қызмет алушылардың жеке шотына аударады.
      22. Тұрғын үй көмегінің бюджет қаржысынан есептелуі мен шығысының дұрыстығын тексеру заңнамада белгіленген тәртіппен жүргізіледі.

Об утверждении Правил определения размера и порядка оказания жилищной помощи

Решение маслихата Хромтауского района Актюбинской области от 19 октября 2011 года № 262. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 21 ноября 2011 года № 3-12-139. Утратило силу решением маслихата Хромтауского района Актюбинской области от 27 марта 2013 года № 97

      Сноска. Утратило силу решением маслихата Хромтауского района Актюбинской области от 27.03.2013 № 97.

      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан № 148 от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», Постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года за № 2314 «Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи», Постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам» районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила определения размера и порядка оказания жилищной помощи согласно приложению.
      2. Признать утратившим силу решение районного маслихата № 177 от 23 февраля 2010 года «Об определении размера и порядка оказании жилищной помощи» (зарегистрированное в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3-12-117, опубликованное в районной газете «Хромтау» от 8 апреля 2010 года за № 16).
      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Председатель сессии                 Секретарь районного
      районного маслихата                      маслихата

            Ж.Сатов                           Д.Молдашев

Приложение
к решению районного маслихата
№ 262 от 19 октября 2011 года

Правила
определения размера и порядка оказания жилищной помощи

      Настоящие Правила определения размера и порядка оказания жилищной помощи (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 «О жилищных отношениях», Постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 «Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи» и Постановлением Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года № 512 «О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам», приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-п «Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи» и определяют размер и порядок оказания жилищной помощи малообеспеченным гражданам на оплату за содержание жилища, на капитальный ремонт и (или) взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций.

1. Общие положения

      1. В Правилах используются следующие основные понятия:
      доля предельно-допустимых расходов - отношение предельно – допустимого уровня расходов семьи в месяц на капитальный ремонт и (или) взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличение абонентской платы за телефон, подключенной к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жильем совокупному доходу семьи в процентах;
      совокупный доход - общая сумма доходов, полученных семьей за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      орган управления объектом кондоминиума – физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по содержанию объекта кондоминиума;
      уполномоченным органом по предоставлению жилищной помощи является государственное учреждение «Хромтауский районный отдел занятости и социальных программ» (далее - уполномоченный орган).
      2. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности на оплату следующих услуг:
      капитального ремонта и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах) или являющимися нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      потребления коммунальных услуг семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;
      арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилом фонде.
      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.
      3. Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты капитального ремонта и (или) взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума, потреблением коммунальных услуг и услуг связи в части увеличение абонентской платы за телефон, подключенной к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем в пределах норм потребления и предельно - допустимого уровня расходов семьи на эти цели.
      4. Жилищная помощь назначается в случаях, если расходы на оплату содержания жилья и потребления коммунальных услуг, арендной платы за пользование жилищем в пределах норм потребления в бюджете семьи превышают восьми процентную долю ее совокупного дохода.
      5. Социальные нормы полезной площади жилища определяются нижеследующиими:
      на одного человека - 18 квадратных метров;
      на семью из одного человека в пределах однокомнатной квартиры - 31 квадратных метров.
      6. Расчет жилищной помощи за потребление электроэнергии на семью 120 кВт/час в месяц, если меньше 120 кВт/час, то учитывается фактический объем потребления электроэнергии.
      7. При наличии прибора учета коммунальных услуг учитывается фактический расход, но не более размера и тарифа социальной нормы установленных нормативов.
      8. Нормы газа (в месяц):
      при наличии газового отопления - 3,82 кубических метров на 1 квадратный метр;
      при наличии газовой плиты - 3,82 кубических метров на одного человека;
      при наличии сжиженного газа - 3,82 килограмма на одного человека.
      9. Норма твердого топлива в отопительный период - 75,75 килограмм на 1 квадратный метр.
      10. Оплата содержания жилища и потребления жилищно-коммунальных услуг сверх установленной нормы производится на общих основаниях.
      11. Выплата компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально – защищаемым гражданам осуществляется в составе жилищной помощи, предоставляемой малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в Хромтауском районе.
      12. Размер жилищной помощи исчисляется ежемесячно, исходя из утвержденных на этот месяц тарифов, стоимости расходов по содержанию жилья и количества потребления коммунальных услуг, и не может превышать сумму фактически начисленной платы за коммунальные услуги.
      13. Жилищная помощь оказывается по предъявленным счетам поставщиков услуг.

2. Порядок назначения жилищной помощи

      14. Для назначения жилищной помощи гражданин (семья) обращается в уполномоченный орган с заявлением и представляет следующие документы:
      копию документа удостоверяющего личность заявителя;
      копию правоустанавливающего документа на жилище;
      копию книги регистрации граждан;
      документы, подтверждающие доходы семьи;
      счет о размере целевого взноса на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;
      счет о размере ежемесячных взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, предъявляемый органом управления объекта кондоминиума, на основании сметы расходов на проведение отдельных видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, согласованной с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией) квартир и заверенный печатью, подписью руководителя органа управления объекта кондоминиума;
      счета на потребление коммунальных услуг;
      счет о размере арендной платы за пользование жилищем, предъявленным местным исполнительным органом.
      15. Жилищная помощь назначается на квартал при наличии права на нее получение – с месяца обращения.
      Перерегистрация получателей жилищной помощи производится ежеквартально после предоставления подтверждающего документа о полученных доходах семьи (гражданина).
      16. Гражданам, имеющим в частной собственности более одной единицы жилья (квартир), или сдающим жилые помещения в аренду и семьям, имеющим трудоспособных граждан, которые не зарегистрированы в уполномоченном органе, кроме лиц, занятых уходом за инвалидом с детства до шестнадцати лет, инвалидом первой и второй группы, лиц, старше восьмидесяти лет, лицам, занимающимся воспитанием детей в возрасте трех лет, жилищная помощь не назначается.
      17. Если жилищная помощь получена путем представления в уполномоченный орган заведомо недостоверных сведений, то незаконно полученные суммы подлежат возврату в установленном законодательном порядке.
      18. Безработные, отказавшиеся от предложенной работы и трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, от профессиональной подготовки, переподготовки, повышения квалификации без уважительных причин или самовольно прекратившие участие в таких работах и обучении, теряют право на получение жилищной помощи.
      19. В случае возникновения сомнения в достоверности предоставленной информации уполномоченный орган может направлять документы в участковые комиссии для обследования материального положения заявителя и его семьи.
      20. Определение совокупного дохода семьи (гражданина), претендующего на получение жилищной помощи производится на основании документов, представляемых при обращении за жилищной помощью.
      В совокупный доход семьи включаются все виды доходов, кроме государственной адресной социальной помощи, единовременной материальной помощи по решениям местных представительных органов, фактически полученных в денежной или натуральной форме за установленный период времени.
      Трудоспособные собственники или наниматели жилища, самозанятые и получающие доход, указывают доход в письменном заявлении, но при расчете учитывается доход не менее размера минимальной заработной платы.
      Если в семьях, не имеющих доходов, проживают студенты, которые обучаются на коммерческой основе, берется оплата за год обучения.

3. Финансирование и выплата жилищной помощи 

      21. Выплата жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) осуществляется уполномоченным органом через банки второго уровня и почтовые услуги связи.
      Уполномоченный орган перечисляет сумму назначенной помощи на лицевые счета получателей услуг по месту жительства.
      22. Проверка правильности начисления и расходования бюджетных средств на выплату жилищной помощи проводится в установленном законодательством порядке.