"Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Железин аудандық әкімдігінің 2011 жылғы 18 тамыздағы N 281/8 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2011 жылғы 21 қыркүйекте N 12-6-119 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Железин аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 22 мамырдағы N 194/5 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Железин аудандық әкімдігінің 2012.05.22 N 194/5 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабы 2-тармағына сәйкес аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің әлеуметтік мәселелер жөніндегі орынбасарына (Б.М.Қаппасов) жүктелсін.

      Аудан әкімі                                Ж. Шугаев

Павлодар облысы Железин ауданы  
әкімдігінің 2011 жылғы 18 тамыздағы
N 281/8 қаулысымен     
бекітілді          

"Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық
маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы
органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы
орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою"
мемлекеттік қызмет көрсету РЕГЛАМЕНТІ

1. Негізгі түсініктер

      1. Осы "Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай негізгі түсініктер қолданылады:
      мемлекеттік қызмет – мемлекеттік тұрғын үй қорынан немесе ауданның жергілікті атқарушы органының жеке тұрғын үй қорында, жергілікті атқарушы органмен жалға алынған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу;
      тұтынушы – аз қамтылғын әлеуметтік қорғауға жататын тұрғындар, сондай-ақ мемлекеттік қызметкерлер, бюджеттік ұйымдардың жұмысшылары, әскери қызметкерлер және мемлекеттік сайламалы лауазымдардағы тұлғалар.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы регламент Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленген.
      3. Мемлекеттік қызмет "Павлодар облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекемесінің Железин филиалы (бұдан әрі – Орталық) арқылы "Железин ауданының тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – өкілетті орган) көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 67686970717273 және 74-бабтары, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1999 жылғы 2 қыркүйектегі "Жергілікті атқарушы органдардың қарамағындағы мемлекеттік тұрғын үй қорынан үй-жай беру, жалдау және пайдаланудың тәртібі туралы" N 1292 қаулысы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 8 ақпандағы "Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың), республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органында мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке қою" мемлекеттік қызметін көрсетудің стандартын бекіту туралы" (бұдан әрі – Стандарт) N 76 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті аяқтау (қорытынды) түрі болып тұтынушыға кезек нөмірін көрсетумен есепке алынғандығы туралы немесе негізделген себептерді көрсетумен тіркелмегендігі туралы жазбаша жауап беру табылады. Сонымен қатар кезек нөмірі өсу жағына өзгере алмайды.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету
тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызметті көрсетуге жауапты мемлекеттік мекемелердің мекен-жайлары және жұмыс кестелері туралы ақпарат:
      өкілетті орган Павлодар облысы, Железин ауданы, Железинка селосы, Торайғыров көшесі, 19 мекен-жайы бойынша орналасқан. Жұмыс кестесі: 09.00 сағаттан 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00 сағаттан 14.00 сағатқа дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі.
      Орталық Павлодар облысы, Железин ауданы, Железинка селосы, Торайғыров көшесі, 58 мекен-жайы бойынша орналасқан. Жұмыс кестесі: 09.00 сағаттан 19.00-ге дейін, түскі үзіліспен, демалыс және мейрам күндерді есептемегенде.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша ақпаратты тұтынушылар Железин ауданы әкімдігінің http://zhelezinka.gov.kz, сайтында, сондай-ақ өкілетті орган мен Орталықта орналасқан ақпараттық стендтерде ала алады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мерзімі тұтынушымен қажетті құжаттарды (тіркелген мерзімнен кейін, талон алғаннан, қолхат және т.б.) тапсырған мезгілден 30 күнтізбелік күннен аспайды.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезек күтудің максимальды мүмкін уақыты Орталықта 30 минутты құрайды, өкілетті органда – 15 минут.
      Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін алу кезінде кезек күтудің максимальды мүмкін уақыты Орталықта 30 минутты құрайды, өкілетті органда – 15 минут.
      10. Стандарттың 12-тармағымен белгіленген құжаттарды рәсімдеуде қателіктерді анықтау, құжаттар пакетін толық ұсынбаған кезде және қабылдау кезінде құжаттар дұрыс рәсімделмесе Орталық инспекторы мемлекеттік қызмет тұтынушыға құжаттарды қайтарады.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушыдан өтінішті қабылдау мезгілінен бастап және мемлекеттік қызметтің нәтижесін ұсыну мезгіліне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) құжаттарды қабылдау Орталықтың инспекторымен жүзеге асырылады, ол құжаттардың толықтығының Стандарттың 6 және 12-тармақтарына сәйкестігін тексереді, тұтынушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, журналда тіркейді және құжаттарды Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына жібереді;
      2) орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды жинақтауды жүзеге асырады, тізілімді құрастырады, курьерлік байланыс арқылы құжаттарды өкілетті органға жібереді;
      3) өкілетті органның маманы түскен құжаттардың Стандарттың 6 және 12-тармақтарына сәйкестігін тексеруді жүзеге асырады, қабылданған өтінішті өтініштер есебінің журналында тіркейді, өкілетті органның лауазымды тұлғасына қарау үшін енгізеді;
      4) өкілетті органның лауазымды тұлғасы құжатты бақылауға қояды және өкілетті органның маманына орындауға жіберіледі;
      5) өкілетті органның маманы жазбаша жауап дайындайды, оған лауазымды тұлғаның қолы қойылады, тіркейді, орындалған құжаттар тізілімін қалыптастырады және қолхатта көрсетілген күннің бітуінен бір күн бұрын арнайы байланыс арқылы Орталыққа жібереді;
      6) орталықтың инспекторы құжатты беруді құжаттардың берілуін есепке алу журналында тіркейді, дайын құжатты қолхат бойынша көрсетілген мерзімде өтініш берушінің өзіне немесе сенімхат бойынша өкілге береді.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау Орталықтың бір инспекторымен және өкілетті органның бір маманымен жүзеге асырылады.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үрдісінде
әрекеттердің (өзара әрекеттердің) тәртібін сипаттау

      13. Мемлекеттік қызмет Орталыққа қажетті құжаттарды тапсырумен тұтынушының өзі жүгінгенде көрсетіледі. Құжаттарды тапсыру кезінде өтініш берушіге:
      құжаттарды қабылдаған күнін;
      қоса берілген құжаттардың саны және атауын;
      құжаттардың қайтарылатын күнін, уақытын және жерін;
      өтінішті қабылдаған маманның тегін, атын, әкесінің атын көрсетумен тиісті құжаттардың қабылданғандығы туралы қолхат беріледі.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 12-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      15. Ақпараттық қауіпсіздікке талаптар қарастырылмаған.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету үрдісінде келесідей құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) жұмыс істейді:
      Орталық инспекторы;
      Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      өкілетті органның маманы;
      өкілетті органның лауазымды тұлғасы.
      17. Әр әкімшілік қимылдың (процедураның) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ әкімшілік қимылдардың (процедуралардың) арақатынасының және жүйелілігінің жазбаша кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген (1, 2, 3-кестелер).
      18. ҚФБ және мемлекеттік қызмет көрсету жүрісінде әкімшілік қимылдардың арасында логикалық арабайланысты көрсететін сызба, осы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Лауазымды тұлға және өкілетті органның маманы Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қабылдаған шешімдері мен әрекет (әрекетсіздік) үшін жауапты.

Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың),  
республикалық маңызы бар қаланың, астананың
жергілікті атқарушы органында мемлекеттік  
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке  
тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
қою" мемлекеттік қызмет көрсету Регламентіне
1-қосымша               

Әкімшілік әрекеттердің (процедуралардың)
арақатынасының және жүйелілігінің сипаттамасы

      1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің (бұдан әрі – ҚФБ) әрекеттерінің сипаттамасы.

Негізгі процестің әрекеті (жүрістің, жұмыс легінің)

1.

Әрекет N (жүрістің, ағынның, жұмыстың)

1

2

3

4

2.

ҚФБ атауы

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Өкілетті органның маманы

Өкілетті органның лауазымды тұлғасы

3.

Әрекет атауы (жүрістің, процедураның, операцияның) және оларды сипаттау

Тұтынушы-мен ұсынылған құжаттарды қабылдайды және тексереді, тұтынушыға қажетті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді, журналда тіркейді

Тапсырылған құжаттардың барын тексереді, тізілім құрастырады

Түскен құжаттарды тексереді, тіркейді,

Құжаттарды бақылауға қояды

4.

Аяқталу формасы (мәлімет, құжат, ұйымдық-басқарушылық шешім)

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына тапсыру

Курьерлік байланыс арқылы құжаттарды өкілетті органға жіберу

Құжаттарды өкілетті органның лауазымды тұлғасына жіберу

Өкілетті органның маманына орындауға жіберу

5.

Орындау мерзімі

30 минут

1 күн

1 күн

1 күн

6.

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

Негізгі процестің әрекеті (жүрістік, жұмыс легінің)

1.

Әрекет N (жүрістің, ағынның, жұмыстың)

5

6



2.

ҚФБ атауы

Өкілетті органның маманы

Орталықтың инспекторы



3.

Әрекет атауы (жүрістің, процедураның, операцияның) және оларды сипаттау

Жазбаша жауап дайындайды, оған лауазымды тұлғаның қолы қойылады, тіркейді, орындалған құжаттар тізілімін қалыптастырады

Дайын құжаттарды журналда тіркейді



4.

Аяқталу формасы (мәлімет, құжат, ұйымдық-басқарушылық шешім)

Орындалған құжаттарды Орталыққа жіберу

тұтынушыға
Жазбаша жауапты беру



5.

Орындау мерзімі

25 күн

1 күн



6.

Келесі әрекеттің нөмірі

6




      2-кесте. Пайдалану түрлері.

      Негізгі жүріс – мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге қажеттілігі бар азаматтарды тіркеуге алған жағдайда

Негізгі процесс (жүріс, жұмыс ағыны)

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Өкілетті органның маманы

Өкілетті органның лауазымды тұлғасы

N 1 әрекет Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдайды және тексереді, журналда тіркейді, оларды журналда тіркейді, тұтынушыға қажетті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді (30 минут)

N 2 әрекет Тапсырылған құжаттардың барын тексереді, тізілім құрастырады (1 күн)

N 3 әрекет Түскен құжаттарды тексереді, тіркейді (1 күн)

N 4 әрекет Құжатты бақылауға қояды (1 күн)

N 6 әрекет Дайын құжаттарды журналда тіркейді, тұтынушыға жазбаша жауап береді (1 күн)


N 5 әрекет Жазбаша жауап дайындайды, оған лауазымды тұлғаның қолы қойылады, тіркейді, орындалған құжаттар тізілімін қалыптастырады


      3 кесте. Пайдалану түрлері.

      Альтернативалық жүріс – мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге қажеттілігі бар азаматтарды тіркеуге алынбайтындығы туралы дәлелді жауап берілген жағдайда

Альтернативалық процесс (жүріс, жұмыс ағыны)

Орталықтың инспекторы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Өкілетті орган


N 1 әрекет Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдайды және тексереді, журналда тіркейді, оларды журналда тіркейді, тұтынушыға қажетті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді (30 минут)

N 2 әрекет Тапсырылған құжаттардың барын тексереді, тізілім құрастырады (1 күн)

N 3 әрекет Түскен құжаттарды тексереді, тіркейді, (1 күн)

N 4 әрекет Құжатты бақылауға қояды (1 күн)

N 6 әрекет
Дайын құжаттарды журналда тіркейді, тұтынушыға тіркеуге алудан бас тарту туралы дәлелді жауап береді (1 күн)


N 5 әрекет
Тіркеуге қоюдан бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды, оған лауазымды тұлғаның қолы қойылады, тіркейді, орындалған құжаттар тізілімін қалыптастырады (25 күн)


Ауданның (облыстық маңызы бар қаланың),  
республикалық маңызы бар қаланың, астананың
жергілікті атқарушы органында мемлекеттік  
тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке  
тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган
жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
қою" мемлекеттік қызмет көрсету Регламентіне
2-қосымша                

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан немесе ауданның
(облыстық маңызы бар) республикалық маңызы бар
қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының жеке
тұрғын үй қорында жергілікті атқарушы органмен жалға
алынған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу"
мемлекеттік қызмет көрсету процесінің сызбасы       

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном органе района (города областного значения), города республиканского значения, столицы"

Постановление акимата Железинского района Павлодарской области от 18 августа 2011 года N 281/8. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 21 сентября 2011 года N 12-6-119. Утратило силу постановлением акимата Железинского района Павлодарской области от 22 мая 2012 года N 194/5

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Железинского района Павлодарской области от 22.05.2012 N 194/5.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном органе района (города областного значения), города республиканского значения, столицы".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района по социальным вопросам (Каппасов Б.М.).

      Аким района                                Ж. Шугаев

Утвержден      
постановлением акимата  
Железинского района    
Павлодарской области   
18 августа 2011 года N 281/8

РЕГЛАМЕНТ оказания государственной услуги "Постановка
на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном
органе района (города областного значения), города
республиканского значения, столицы"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте оказания государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном органе района (города областного значения), города республиканского значения, столицы" (далее – Регламент) используются следующие основанные понятия:
      государственная услуга – постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном органе района;
      потребитель – малоимущие социально защищаемые слои населения, а также государственные служащие, работники бюджетных организаций, военнослужащие и лица, занимающие государственные выборные должности.

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент разработан в соответствии с пунктом 4  статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      3. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел жилищно-коммунального хозяйства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Железинского района" (далее – уполномоченный орган) через Железинский филиал государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее – Центр).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизирована.
      5. Государственная услуга оказывается на основании статей 67686970717273 и 74 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", постановления Правительства Республики Казахстан от 2 сентября 1999 года N 1292 "О порядке предоставления, найма и эксплуатации жилищ из государственного жилищного фонда, находящегося в ведении местных исполнительных органов", постановления Правительства Республики Казахстан от 8 февраля 2010 года N 76 "Об утверждении стандарта оказания государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном органе района (города областного значения), города республиканского значения, столицы" (далее – Стандарт).
      6. Формой завершения (результат) оказываемой государственной услуги является выдача письменного ответа потребителю о постановке на учет с указанием номера очереди или об отказе в постановке с указанием обоснованных причин. При этом номер очереди не может изменяться в сторону увеличения.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Информация о месте нахождения и графике работы государственных органов, обращение в которые необходимо для оказания государственной услуги:
      уполномоченный орган находится по адресу: Павлодарская область, Железинский район, село Железинка, улица Ауэзова, 19. График работы с 09.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов, выходные дни: суббота, воскресенье;
      Центр находится по адресу: Павлодарская область, Железинский район, село Железинка, улица Торайгырова, 58. График работы с 9.00 часов до 19.00 часов, с одночасовым перерывом на обед, за исключением праздничных и выходных дней.
      8. Информацию по вопросам оказания государственной услуги потребители могут получить на сайте акимата Железинского района http://zhelezinka.gov.kz, а так же на информационных стендах, расположенных в уполномоченном органе и Центре.
      9. Срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов (с момента регистрации, получения талона, расписки и т.п.), не превышает 30 календарных дней.
      Максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов в Центр для получения государственной услуги составляет 30 минут, в уполномоченный орган – 15 минут.
      Максимально допустимое время ожидания в очереди при получении результата оказания государственной услуги в Центре составляет 30 минут, в уполномоченном органе – 15 минут.
      10. При выявлении ошибок в оформлении документов, представлении неполного пакета документов, предусмотренных пунктом 12 Стандарта, и ненадлежащем оформлении документов при их приеме инспектор Центра возвращает документы потребителю государственной услуги.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) прием документов осуществляется инспектором Центра, который проверяет полноту документов на соответствие пунктам 6 и 12 Стандарта, выдает потребителю расписку о приеме соответствующих документов, регистрирует в журнале и передает документы инспектору накопительного отдела Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра осуществляет сбор документов, составляет реестр, отправляет документы в уполномоченный орган посредством курьерской связи;
      3) специалист уполномоченного органа осуществляет проверку поступивших документов на соответствие пунктам 6 и 12 Стандарта, регистрирует принятое заявление в журнале учета заявлений, вносит для рассмотрения должностному лицу уполномоченного органа;|
      4) должностное лицо уполномоченного органа ставит документ на контроль и направляет на исполнение специалисту уполномоченного органа;
      5) специалист уполномоченного органа готовит письменный ответ, который подписывается должностным лицом, регистрирует, формирует реестр исполненных документов и направляет в Центр посредством специальной связи за день до истечения срока выдачи ответа указанного в расписке;
      6) инспектор Центра регистрирует выдачу документа в журнале учета выдачи документов, выдает готовый документ по расписке в указанный в ней срок при личном посещении заявителя либо представителю по доверенности.
      12. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним инспектором Центра и одним специалистом уполномоченного органа.

4. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      13. Государственная услуга предоставляется при личном обращении потребителя в Центр с предоставлением необходимых документов. При сдаче документов заявителю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      даты приема документов;
      количества и названия приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени и отчества инспектора принявшего заявление.
      14. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, определенные в пункте 12 Стандарта.
      15. Требования к информационной безопасности не предусмотрены.
      16. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      инспектор Центра;
      инспектор накопительного отдела Центра;
      специалист уполномоченного органа;
      должностное лицо уполномоченного органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту (таблицы 1, 2, 3).
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      19. Должностное лицо и специалист уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к Регламенту государственной услуги 
"Постановка на учет граждан,     
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,      
арендованном местным исполнительным  
органом в частном жилищном фонде   
в местном исполнительном органе района 
(города областного значения),     
города республиканского значения, столицы"

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)

      Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц (далее – СФЕ)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1.

N действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

4

2.

Наименование
СФЕ

Инспектор Центра

Инспектор
накопительного
отдела Центра

Специалист
уполномоченного органа

Должностное
лицо уполномоченного органа

3.

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Принимает и
проверяет
предоставленные
потребителем
документы, выдает
потребителю
расписку о приеме
соответствующих
документов
регистрирует
в журнале

Проверяет
наличие
переданных
документов,
составляет
реестр

Проверяет
поступившие
документы,
регистрирует

Ставит
документ на
контроль

4.

Форма
завершения
(данные,
документ,
организационно
-распоряди
тельное
решение)

Передача
предоставленных
потребителем
документов
инспектору
накопительного
отдела Центра

Отправка
документов в
уполномоченный
орган
посредством
курьерской
связи

Направление
документов на
рассмотрение
должностному
лицу
уполномоченного
органа

Направление на
исполнение
специалисту
уполномоченного
органа

5.

Сроки
исполнения

30 минут

1 день

1 день

1 день

6.

Номер
следующего
действия

2

3

4

5

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1.

N действия (хода, потока работ)

5

6



2.

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Инспектор Центра



3.

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Готовит письменный ответ, который подписывается должностным лицом, регистрирует, формирует реестр исполненных документов

Регистрирует готовые документы в журнале



4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление исполненных документов в Центр

Выдача письменного ответа потребителю



5.

Сроки исполнения

25 дней

1 день



6.

Номер следующего действия

6




      Таблица 2. Варианты использования.

      Основной процесс – в случае постановки на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда

Основной процесс (ход, поток работ)

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Специалист уполномоченного органа

Должностное лицо уполномоченного  органа

Действие N 1
Принимает и проверяет предоставленные потребителем документы, регистрирует в журнале, выдает потребителю расписку о приеме соответствующих документов (30 минут)

Действие N 2
Проверяет наличие переданных документов, составляет реестр (1 день)

Действие N 3
Проверяет поступившие документы, регистрирует (1 день)

Действие N 4
Ставит документ на контроль (1 день)

Действие N 6
Регистрирует готовые документы в журнале, выдает письменный ответ потребителю (1 день)


Действие N 5
Готовит письменный ответ, который подписывается должностным лицом, регистрирует, формирует реестр исполненных документов (25 дней)


      Таблица 3. Варианты использования.

      Альтернативный процесс – в случае выдачи мотивированного ответа об отказе в постановке на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Инспектор Центра

Инспектор накопительного отдела Центра

Специалист уполномоченного органа

Должностное лицо уполномоченного  органа

Действие N 1 Принимает и проверяет предоставленные потребителем документы, регистрирует в журнале, выдает потребителю расписку о приеме соответствующих документов (30 минут)

Действие N 2 Проверяет наличие переданных документов, составляет реестр (1 день)

Действие N 3 Проверяет поступившие документы, регистрирует (1 день)

Действие N 4 Ставит документ на контроль (1 день)

Действие N 6 Регистрирует готовые документы в журнале, выдает мотивированный ответ об отказе в постановке потребителю (1 день)


Действие N 5 Готовит мотивированный ответ об отказе в постановке,который подписывается должностным лицом, регистрирует, формирует реестр исполненных документов (25 дней)


Приложение 2          
к Регламенту государственной услуги  
"Постановка на учет граждан,      
нуждающихся в жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,      
арендованном местным исполнительным  
органом в частном жилищном фонде    
в местном исполнительном органе района 
(города областного значения),     
города республиканского значения, столицы"

Схема процесса предоставления государственной услуги "Постановка на учет граждан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в местном исполнительном органе района (города областного значения), города республиканского значения, столицы"