"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Железин ауданы Михайлов селолық округ әкімінің 2011 жылғы 01 тамыздағы N 1 шешімі. Павлодар облысы Железин ауданының Әділет басқармасында 2011 жылғы 06 қыркүйекте N 12-6-118 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Железин ауданы Михайлов селолық округ әкімінің 2012 жылғы 26 шілдедегі N 1 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Железин ауданы Михайлов селолық округ әкімінің 26.07.2012 N 1 шешімімен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына сәйкес ШЕШІМ қабылдаймын:
      1. Қоса берілген "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы шешім алғашқы рет ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      3. Осы шешімнің орындалуын бақылауды өзіме қалдырамын.

      Округ әкімі                                Г. Горячева

Железин ауданы Михайлов
селолық округі әкімінің
2011 жылғы 1 тамыздағы
N 1 шешімімен    
бекітілді       

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы
анықтама беру" мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметінің регламентінде мынадай ұғым пайдаланылады:
      тұтынушы - "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметі көрсетілетін жеке тұлға.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы регламент "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметін көрсету тәртібін анықтайды (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      3. Мемлекеттік қызмет "Железин ауданы Михайлов селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган), сондай-ақ "Павлодар облысы халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекемесінің Железин филиалымен (бұдан әрі – Орталық) баламалы негізде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Заңының 3-бабы 1-тармағының 1)-тармақшасы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысы негізінде жүзеге асырылады.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсетудің аяқталу нысаны жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру (қағаз таратушыда), не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәйекті жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету реттілігіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсетіледі:
      1) Павлодар облысы Железин ауданы Михайловка селосы, Ленин көшесі, 16 мекен-жайы бойынша орналасқан уәкілетті органға өтініш берген кезде. Жұмыс кестесі сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі;
      2) Павлодар облысы Железин ауданы Железинка селосы, Торайғыров көшесі, 58 мекен-жайы бойынша орналасқан Орталыққа өтініш берген кезде.
      Жұмыс кестесі сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейін, демалыс күндері: жексенбі.
      8. Мемлекеттік қызметті ұсыну туралы ақпарат Железин ауданы әкімінің http.zhelezinka.gov.kz. интернет-ресурсында, сондай-ақ уәкілетті орган мен Орталықта орналасқан ақпараттық стендтерде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі уақыт бойынша шектеу мерзімдері:
      уәкілетті органмен:
      тұтынушы тікелей өтініш берген кезде мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен бастап ұсынылады:
      1) мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 (он) минуттан аспайды;
      2) мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 10 минут.
      Орталықпен:
      1) тұтынушымен осы регламенттің 14-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі – 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды;
      2) мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 10 минут.
      10. Тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсынудан келесі жағдайларда бас тартылады: осы регламенттің 14-тармағында көрсетілген құжаттар пакеті толық ұсынылмаса, уәкілетті органның шаруашылық кітабында жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы деректер болмаса.
      11. Мемлекеттік қызметті ұсыну тұтынушыдан мемлекеттік қызмет алу үшін өтініш түскен кезеңнен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін беру кезеңіне дейін:
      уәкілетті органға өтініш бергенде:
      1) тұтынушы уәкілетті органға ауызша түрде өтініш береді;
      2) уәкілетті органның маманы өтінішті журналға тіркейді, деректерді шаруашылық кітабы бойынша тексереді, жеке қосалқы шаруашылығының болуы туралы анықтаманы толтырады және тұтынушыға береді.
      Орталыққа өтініш бергенде:
      1) тұтынушы өтініш береді;
      2) орталықтың инспекторы құжаттардың толықтығы туралы тексеруді жүзеге асырып, журналға тіркейді және құжаттарды курьерлік қызметке береді;
      3) курьерлік қызмет құжаттарды уәкілетті органға жібереді, уәкілетті орган құжаттар пакетін Орталықтан алғаннан кейін оларды шаруашылық кітабы бойынша тексеруді жүзеге асырады, жеке шаруашылықтың болуы туралы анықтама толтырады және осы анықтаманы курьерлік қызмет арқылы Орталыққа жібереді;
      4) орталық инспекторы жеке шаруашылықтың болуы туралы анықтаманы тұтынушыға береді.
      12. Уәкілетті органда мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың саны – 1 маман, Орталықта – 1 инспектор.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әрекет
(өзара әрекеттілік) реттілігінің сипаттамасы

      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін: уәкілетті органда – тұтынушы ауызша өтініш береді, Орталықта – тұқтынушы еркін нысандағы өтініш береді.
      Орталықта тұтынушыға тұтынушының мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын анықтама беріледі, онда тұтынушының мемлекеттік қызметті алатын күні мен Орталықтың мөртаңбасы бар.
      14. Мемлекеттік қызметтерді алу үшін тұтынушылар келесі құжаттарды ұсынады:
      уәкілетті органға өтініш бергенде тұтынушы жеке куәлігін ұсынумен ауызша өтініш береді:
      Орталыққа өтініш бергенде:
      1) еркін нысандағы өтінішті;
      2) жеке куәліктің көшірмесін және салыстыру үшін түпнұсқасын.
      15. Уәкілетті орган мен Орталық тұтынушының құжатының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз етулері тиіс.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      тұтынушының уәкілетті органға тікелей өтініш беруі кезінде:
      уәкілетті органның маманы;
      тұтынушының Орталыққа өтініш беруі кезінде:
      1) орталықтың инспекторы;
      2) курьерлік қызмет;
      3) уәкілетті органның маманы.
      17. Осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттердің (үдерістердің) өзара әрекеттестігі мен реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      18. Осы регламентке 2-қосымшаға сәйкес ҚФБ мен мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігінің арасындағы өзара байланысты бейнелейтін сызба келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызмет көрсету ретін бұзғаны үшін уәкілетті органның лауазымды тұлғасы мен Орталықтың инспекторына Қазақстан Республикасының заңымен қарастырылған жауапкершілік жүктеледі.

"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызметінің  
регламентіне      
1-қосымша       

1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктердің
(ҚФБ) іс-әрекеттерінің сипаттамасы

      1) Орталыққа өтініш бергенде


Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1.

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

2.

ҚФБ атауы

Орталық инспекторы

Курьерлік қызмет

Уәкілетті органның маманы

Орталық инспекторы

3.

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және салыстыру, журналда тіркеу және тұтынушыныңқажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын анықтама беру

Түскен құжаттардытізілімге сәйкес тексеру

Өтінішті тіркеу, деректерді шаруашылық кітабы бойынша тексеру

Түскен құжаттарды қабылдау

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Тұтынушымен  ұсынылған құжаттарды тізілімге сәйкес курьерлік қызметке тапсыру

Түскен құжаттарды   уәкілетті органға тапсыру

Анықтаманы толтыру, не мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәйекті жауап жазу. Анықтаманы беру не мемлекеттік  қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәйекті жауапты Орталыққа тапсыру

Анықтаманы не  тұтынушыға мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәйекті жауапты беру

5.

Орындалу мерзімдері

1 күн

Құжаттар түскен  сәтте

1 күн

6.

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2-бағана

3 бағана

4 бағана


      2) Уәкілетті органға өтініш бергенде


Негізгі үдерістің іс-әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)
1 2 3 4

1.

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

2.

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы


3.

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Өтінішті журналда тіркеу, деректерді шаруашылық кітабы бойынша тексеру


4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Анықтаманы толтыру, не мемлекеттік қызмет  ұсы-нудан бас тарту туралы дәйекті жауап жазу. Анықтаманы не мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәйекті жауапты беру


5.

Орындалу мерзімдері

Өтініш беру кезінде


6.

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

-


"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттік қызметінің  
регламентіне      
2-қосымша

Жеке қосалқы шаруашылығының болуы туралы
анықтама беру үдерісінің сызбасы

      1) Тұтынушы уәкілетті органға өтініш бергенде мемлекеттік қызмет өтініш беру кезінен бастап ұсынылады

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

Решение акима Михайловского сельского округа Железинского района Павлодарской области от 01 августа 2011 года N 1. Зарегистрировано Управлением юстиции Железинского района Павлодарской области 06 сентября 2011 года N 12-6-118. Утратило силу решением акима Михайловского сельского округа Железинского района Павлодарской области от 26 июля 2012 года N 1

      Сноска. Утратило силу решением акима Михайловского сельского округа Железинского района Павлодарской области от 26.07.2012 N 1.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", принимаю РЕШЕНИЕ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      3. Контроль за исполнением настоящего решения оставляю за собой.

      Аким округа                                Г. Горячева

Утвержден      
решением акима Михайловского 
сельского округа Железинского 
района от 1 августа 2011 года N 1

Регламент государственной услуги "Выдача
справок о наличии личного подсобного хозяйства"

1. Основные понятия

      1. В настоявшем регламенте государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее – регламент) используется следующее понятие:
      потребитель – физическое лицо, которому оказывается государственная услуга "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства".

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент определяет порядок оказания государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства" (далее - государственная услуга).
      3. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Аппарат акима Михайловского сельского округа Железинского района", (далее - уполномоченный орган), а так же Железинским филиалом государственного учреждения "Центр обслуживания населения Павлодарской области" (далее - Центр) на альтернативной основе.
      4.Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 3) пункта 1 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи", постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      6. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки о наличии личного подсобного хозяйства (на бумажном носителе), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается:
      1) при обращении в уполномоченный орган, по адресу: Павлодарская область, Железинский район, село Михайловка, улица Ленина, 16. График работы с 09.00 часов до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов, выходные дни: суббота, воскресенье;
      2) при обращении в Центр, по адресу: Павлодарская область, Железинский район, село Железинка, улица Торайгырова, 58. График работы с 9.00 часов до 19.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.00 часов, выходные дни: воскресенье.
      8. Информация о предоставлении государственной услуги размещена на интернет - ресурсе акима Железинского района http://zhelezinka.gov.kz, а так же на информационных стендах, расположенных в уполномоченном органе и в Центре.
      9. Сроки ограничений по времени при оказании государственной услуги:
      уполномоченным органом:
      при непосредственном обращении потребителя государственная услуга предоставляется с момента обращения:
      1) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 10 (десяти) минут;
      2) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги - 10 минут;
      Центром:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов потребителем, указанных в пункте 14 настоящего регламента – не более 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги - не более 10 (десяти) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги - 10 минут.
      10. В предоставлении государственной услуги потребителю будет отказано в случаях: предоставления неполного пакета документов, указанных в пункте 14 настоящего регламента, отсутствия данных о наличии личного подсобного хозяйства в похозяйственной книге уполномоченного органа.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      при обращении в уполномоченный орган:
      1) в уполномоченный орган потребитель обращается в устной форме;
      2) специалист уполномоченного органа проводит регистрацию обращения в журнале, проверяет данные по похозяйственной книге, заполняет справку о наличии личного подсобного хозяйства и выдает потребителю.
      При обращении в Центр:
      1) потребитель подает заявление;
      2) инспектор Центра осуществляет проверку полноты документов, регистрацию в журнале и передает документы курьерской службе;
      3) курьерская служба направляет документы в уполномоченный орган, уполномоченный орган, после получения пакета документов из Центра осуществляет проверку данных по похозяйственной книге, заполняет справку о наличии личного подсобного хозяйства, и направляет данную справку через курьерскую службу в Центр;
      4) инспектор Центра выдает справку о наличии личного подсобного хозяйства потребителю.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в уполномоченном органе - 1 специалист, в Центре – 1 инспектор.

4. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      13. Для получения государственной услуги: в уполномоченном органе – потребитель обращается в устной форме, в Центре – потребитель подает заявление в произвольной форме.
      В Центре потребителю выдается справка, подтверждающая сдачу потребителем всех необходимых документов для получения государственной услуги, в которой содержится штамп Центра и дата получения потребителем государственной услуги.
      14. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет следующие документы:
      при обращении в уполномоченный орган потребитель обращается в устной форме с предоставлением удостоверения личности;
      при обращении в Центр:
      1) заявление в произвольной форме;
      2) копию удостоверения личности с предоставлением оригинала для сверки.
      15. Уполномоченный орган и Центр должны обеспечить сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документа потребителя.
      16. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      при непосредственном обращении потребителя в уполномоченный орган:
      специалист уполномоченного органа;
      при обращении потребителя в Центр:
      1) инспектор Центра;
      2) курьерская служба;
      3) специалист уполномоченного органа.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      18. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 2 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      19. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностное лицо уполномоченного органа и инспектор Центра несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"      

Описание действий стуктурно-функциональных единиц СФЕ

      1) при обращении в Центр

Действия процессов (хода, потока работ)
1 N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4

2

Наименование СФЕ

Инспектор Центра

Курьерская служба

Специалист уполномоченного органа

Инспектор Центра

3

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Сверка и прием представленных потребителем документов, регистрация в журнале и выдача справки, подтверждающей сдачу потребителем необходимых документов

Проверка поступивших документов согласно реестру

Регистрация обращения, проверка  данных по похозяйственной книге

Прием поступивших документов

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Передача представленных потребителем  документов курьерской службе согласно реестру

Передача поступивших документов в уполномоченный орган

Заполнение справки, либо написание мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги. Передача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении госуслуги в Центр

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении госуслуги потребителю

5

Сроки исполнения

1 день

В момент поступивших документов

1 день

6

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка


      2) при обращении в уполномоченный орган


Действия процессов (хода, потока работ)

1.

N действия (хода, потока работ)

1


2.

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа


3.

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Регистрация обращения, проверка данных по похозяйственной книге


4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Заполнение справки, либо написание мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги. Выдача  справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении госуслуги потребителю


5.

Сроки исполнения

В момент обращения


6.

Номер следующего действия

-


Приложение 2        
к Регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства"

Схема процесса выдачи справки о наличии
личного подсобного хозяйства

      1) при обращении потребителем в уполномоченный орган государственная услуга предоставляется с момента обращения