Қазақстан Республикасы ішкі істер органдарында жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу, азаматтарды қабылдау жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2012 жылғы 10 сәуірдегі № 225 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 11 сәуірде № 7548 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің м.а. 2017 жылғы 22 мамырдағы № 351 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің м.а. 22.05.2017 № 351 бұйрығымен (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру мақсатында "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының Заңын және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 21 желтоқсандағы № 1570 "Мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдарда құжаттама жасаудың және құжаттаманы басқарудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" 2011 жылғы 21 желтоқсандағы № 1570 қаулысын басшылыққа ала отырып, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу, азаматтарды қабылдау жөніндегі нұсқаулық (бұдан әрі - Нұсқаулық) бекітілсін.

      2. Ішкі істер министрлігінің орталық аппараты комитеттерінің төрағалары, департаменттерінің және дербес басқармаларының, Астана, Алматы қалаларының, облыстардың және көліктегі ішкі істер, қылмыстық-атқару жүйесі департаменттерінің, аумақтық және желілік ішкі істер органдарының, білім беру ұйымдары мен мекемелерінің бастықтары, Ішкі істер министрлігі ішкі әскерлер құрамалары мен бөлімдерінің командирлері:

      1) ішкі істер органдарының барлық жеке құрамының, хатшылық (кеңсе) қызметкерлерінің Нұсқаулықты зерделеуін ұйымдастырсын. Нұсқаулықтағы талаптардың бұлжытпай орындалуын қамтамасыз етсін;

      2) азаматтарды қабылдауды, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмысты одан әрі жақсартуға қажетті шаралар қабылдасын;

      3) тоқсан сайын "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін есепке алу ережесін, "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау туралы" № 1-ТӨ нысанды есепті және оның құрылуы жөніндегі Нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2011 жылғы 16 қарашадағы № 109 бұйрығына сәйкес (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7315 болып тіркелген және 2011 жылы 13 желтоқсандағы № 183 "Заң газеті" газетінде жарияланды) № 1-ТӨ нысанды статистикалық есепті ұсынсын.

      3. "Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында азаматтарды қабылдау, жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу нұсқаулығын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2007 жылғы 30 тамыздағы № 353 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 4959 болып тіркелген және 2007 жылғы қыркүйек-қазандағы "Қазақстан Республикасының Орталық атқарушы және өзге де орталық мемлекеттік органдарының актілер жинағы" актіде жарияланды) күші жойылды деп танылсын.

      4. Осы бұйрықтың және Нұсқаулықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасына жүктелсін.

      5. Ішкі істер министрлігінің Құжаттамалық қамтамасыз ету басқармасы осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде белгіленген тәртіппен тіркелуін қамтамасыз етсін.

      6. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

Министр


полиция генерал-лейтенанты

Қ. Қасымов


  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2012 жылғы 10 сәуірдегі
№ 225 бұйрығымен
бекітілген

Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында жеке және
заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу, азаматтарды
қабылдау жөніндегі
НҰСҚАУЛЫҚ
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қазақстан Республикасының ішкі істер органдарында жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу, азаматтарды қабылдау туралы нұсқаулық (бұдан әрі – Нұсқаулық) "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына, сондай-ақ "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін есепке алу ережесін, "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау туралы" № 1-ТӨ нысанды есепті және оның құрылуы жөніндегі Нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2011 жылғы 16 қарашадағы № 109 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7315 болып тіркелген және 2011 жылы 13 желтоқсандағы № 183 "Заң газеті" газетіне жарияланған) (бұдан әрі – Қағида) сәйкес әзірленді және жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын, бостандықтарын және заңды мүдделерін іске асыру және қорғау мақсатында олардың өтініштерін қарауды, азаматтарды қабылдауды реттейді.

      2. Қарау тәртібі Қазақстан Республикасының әкімшілік құқық бұзушылықтар, қылмыстық іс жүргізу, азаматтық іс жүргізу заңнамасында белгіленген жеке және заңды тұлғалардың өтініштеріне осы Нұсқаулық әрекеті қолданылмайды.

      3. Әскери қызметшілердің қызмет өткеруге байланысты өтініштері (баянаттары) Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің Тәртіптік Жарғысына және Ішкі қызмет Жарғысына сәйкес беріледі, қаралады және шешіледі.

      4. Ішкі істер органдарында жеке және заңды тұлғалардың өтініштерімен жұмыс істеуді, азаматтарды жеке қабылдауды ұйымдастыруды және іс жүргізудің жай-күйін олардың бірінші басшылары қамтамасыз етеді.

      5. Осы Нұсқаулықта мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:

      1) арыз - адамның құқықтары мен бостандықтарын немесе басқа да адамдардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда көмек көрсету туралы не болмаса заңдардың және өзге де нормативтiк құқықтық актiлердiң бұзылуы, өтiнiштердi қарайтын ішкі істер органдарының, лауазымды адамдарының жұмысындағы кемшiлiктер туралы хабарлама не болмаса олардың қызметiне айтылатын сын;

      2) өтiнiш - ішкі істер органдарының лауазымды адамдарына жіберілген жеке немесе ұжымдық жазбаша, ауызша не болмаса электрондық сандық қолтаңбамен расталған электрондық құжат нысанындағы ұсыныс, арыз, шағым, сұрау салу немесе пікір;

      3) қайталанған өтініш - бір адамнан бір мәселе бойынша кемінде екі рет келіп түскен:

      алдыңғы өтініш бойынша қабылданған шешімге шағым жасалған;

      егер бұрын жіберілген өтініштің келіп түскен уақытынан бастап белгіленген қарау мерзімі өтіп кетсе, алайда арыз беруші жауап алмаған болса, оның уақтылы қаралмағаны туралы хабарланған;

      алдыңғы өтінішті қарау және ол бойынша шешім қабылдау кезінде жіберілген басқа да кемшіліктер көрсетілген өтініш;

      4) анонимді өтініш - авторын айқындау мүмкін емес, қолтаңбасы, оның ішінде электрондық сандық қолтаңбасы, арыз берушінің пошталық мекенжайы жоқ өтініш;

      5) өтініштерді қарайтын субъектілер (бұдан әрі - субъектілер) - мемлекеттік органдар, жергілікті өзін-өзі басқару органдары, мемлекеттің қатысуы жүз пайызды құрайтын не мемлекеттік тапсырыс және (немесе мемлекеттік сатып алу) шарттарына сәйкес тауарлар (жұмыстар, көрсетілетін қызметтер) ұсынатын, өздерінің құзыреттеріне сәйкес жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарауға және олар бойынша шешімдер қабылдауға құқылы заңды тұлғалар;

      6) органдардың басшылары, лауазымды адамдар - тұрақты, уақытша немесе арнайы өкілеттілік бойынша билік өкілінің функцияларын жүзеге асыратын, өз құзыретіне сәйкес жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарайтын және шешім қабылдайтын адамдар;

      7) өтінішті есепке алу - өтінішті қабылдау және қарау жөніндегі мәліметтерді тіркеу және оларды мемлекеттік құқықтық статистикалық есептілікте көрсету;

      8) өтінішті қабылдау - жеке және (немесе) заңды тұлғалардың өтініштерін қабылдау бойынша ішкі істер органдары лауазымды адамдарының іс-әрекеті;

      9) өтінішті қарау - ішкі істер органдары лауазымды адамдарының тіркелген өтініш бойынша өз құзыретінің шегінде шешім қабылдауы;

      10) өтінішті тіркеу - ақпараттық есепке алу құжатында өтініштің мазмұны бойынша қысқаша деректерді тіркеу және келіп түскен әрбір өтінішке тіркеу нөмірін беру;

      11) сұрау салу - адамның жеке немесе қоғамдық сипаттағы қызығушылық туғызатын мәселелері бойынша ақпарат беру туралы өтініші;

      12) ұсыныс - адамның заңдарды және өзге де нормативтік құқықтық актілерді, мемлекеттік органдардың қызметін жетілдіру, қоғамдық қатынастарды дамыту, мемлекет пен қоғамның әлеуметтік-экономикалық және өзге де қызмет салаларын жақсарту жөніндегі ұсынымы;

      13) пікір - адамның мемлекет жүргізіп отырған ішкі және сыртқы саясатқа, сондай-ақ қоғамдық сипаттағы оқиғалар мен құбылыстарға өз көзқарасын білдіруі;

      14) шағым - адам өзінің бұзылған құқықтарын, бостандықтарын немесе заңды мүдделерін қалпына келтіру немесе қорғау, лауазымды адамдардың заңсыз іс-әрекеттерін немесе әрекетсіздігін жою, сондай-ақ субъектілердің заңсыз шешімдерінің күшін жою туралы талабы.

2. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу

      6. Жеке және заңды тұлғалардан келіп түскен барлық өтініштер (бұдан әрі - өтініштер) келіп түскен күні хатшылықта (кеңседе) Электрондық құжат айналымның бірыңғай жүйесінде (бұдан әрі – ЭҚАБЖ) және жеке (заңды) тұлғалардың өтініштерін есепке алу журналында (бұдан әрі – өтініштерді есепке алу журналы) 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тіркелуі тиіс.

      7. "Электрондық үкімет" порталы арқылы келіп түскен өтініштер, өтініш иесінің электрондық-сандық қолтаңбасының (бұдан әрі – ЭСҚ) тұтастығын және жарамдылығын тексергеннен кейін тіркеуге жатады.

      8. Өтініштің бірінші бетінде нөмірі және тіркеу күнімен тіркеу мөрі қойылады, ол оның кіріс және шығыс нөмірі болып есептеледі. Одан әрі өтініш бойынша хат-хабар алмасу осы нөмірмен жүргізіледі.

      Жеке және заңды тұлғалардың өтініштері сканерленеді (енгізілген құжаттардың электрондық нұсқасы болмаған жағдайда) және олармен одан әрі жұмыс ЕҚАБЖ арқылы электрондық түрде және есепке алу журналында жүзеге асырылады.

      Жеке тұлға өтініштерінің тіркеу нөмірлері "ЖТ" әріптік индексінен, автор тегінің бастапқы әрпінен, реттік нөмірінен тұрады.

      Заңды тұлға өтініштерінің тіркеу нөмірлері "ЗТ" әріптік индексінен, өтінішке қол қойған лауазымды адамның тегінің бастапқы әрпінен және реттік нөмірінен тұрады.

      Анонимдік өтініштің тіркеу нөмірі "Д/А" әріптік индексінен және реттік нөмірінен тұрады.

      Ұжымдық өтініштің тіркеу нөмірі "Ұжым" әріптік индексінен және реттік нөмірінен тұрады.

      9. Күнтізбелік бір жыл ішінде өтініш қайтадан түскен жағдайда "екінші", "үшінші" және одан әрі көрсетіліп, алғашқы өтініштің тіркеу нөмірі қойылады. Қайталанған өтініштің бірінші парағының жоғарғы оң жақ бұрышында "Қайталанған" белгісі қойылады. Қайталанып түскен өтініштерге алдыңғы өтініштерді қарау материалдары қоса беріледі.

      10. Әр түрлі адресаттарға жолданып, өтінішті қараудың белгіленген мерзімінің ішінде бір лауазымды адамға қарау үшін келіп түскен бір ғана адамның бір ғана мәселе жөніндегі өтініші телнұсқа дана ретінде есепке алынады. Негізгі өтініштің тіркеу нөмірі өтініштің телнұсқа данасының тіркеу нөмірі болып табылады және қиғаш сызық (бөлгіш) арқылы қойылатын реттік нөмір қосылып, бірінші өтінішінің тіркеу нөмірімен есепке алынады.

      11. Тіркелген өтініштер олардың әрқайсысы бойынша орындаушыға жазбаша нұсқау беретін ішкі істер органының басшыларына қарау үшін жіберіледі.

      Өтініште қылмыс немесе құқық бұзушылық белгілері табылған жағдайларда, орындаушы хатшылықта (кеңседе) тіркелген күннен бір тәуліктің ішінде берілген өтінішті Қылмыстар, оқиғалар туралы өтініштерді, хабарламаларды және өзге де ақпараттарды есепке алу кітабына (бұдан әрі - ӨАЕК) қайта тіркеуді жүргізеді.

      12. Өтініш құзыретіне өтініште қойылған мәселелерді шешу кіретін субъектіге немесе лауазымды адамға жіберілуі тиіс.

      13. Жеке тұлғаның өтінішінде оның тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде), пошталық мекенжайы, заңды тұлғаның өтінішінде - оның атауы, пошталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні көрсетіледі. Өтінішке арыз иесі қол қоюы не ол электрондық сандық қолтаңбамен куәландырылуы тиіс. Шағым жасалған кезде іс-әрекетіне шағым жасалып отырған субъектінің атауы немесе лауазымды адамдардың лауазымы, тегі және аты-жөні, өтініш жасау себептері мен талаптары көрсетіледі.

      14. Тікелей жазбаша өтініш жасаған арыз берушіге күні мен уақыты, өтінішті қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша беріледі.

      15. Ішкі істер органдарының кезекші бөлімдерінде арыздарды тәулік бойы қабылдау жүргізіледі.

      16. Өтінішті қабылдаудан бас тартуға жол берілмейді.

      17. Көпшілікке қолжетімді ақпараттық жүйелер бойынша және электрондық құжат және электрондық сандық қолтаңбалар туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес келіп түскен өтініштер белгіленген тәртіппен қаралуға жатады.

      18. Егер қайта жасалған өтініштерде жаңа дәлелдер немесе жаңадан анықталған мән-жайлар келтірілмесе, ал осының алдындағы өтініштің материалдарында тексерудің жан-жақты материалдары бар болса және арыз берушілерге жауаптар берілсе, өтініштерді қарау тоқтатылады. Өтініштерді қарауды тоқтату туралы шешімді органның басшысы немесе оның орынбасары қабылдауға құқылы. Органның басшысы немесе оның орынбасары бекіткен өтініштерді қарауды тоқтату туралы көшірме органның хатшылығына (кеңсесіне) ұсынылуы тиіс.

      19. Дайындалып жатқан немесе жасалған қылмыстар туралы не мемлекеттік немесе қоғамдық қауіпсіздікке төнетін қауіп туралы мәліметтері бар және мемлекеттік органдардың құзыреттеріне сәйкес оларға дереу жіберілуге тиіс жағдайларды қоспағанда, ішкі істер органдарында анонимді өтініштер қаралмайды.

      20. Өтініште қойылған мәселелерді шешу құзыретіне кірмейтін ішкі істер органдарына келіп түскен өтініштер үш жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде бұл туралы міндетті түрде арыз берушіге хабарлай отырып, құзыретті мемлекеттік органға немесе лауазымды адамға жіберіледі.

      21. Ішкі істер органдарының басшы құрамы адамдары өтініштерді қарау кезінде олардың мән-жайын мұқият талқылауға, қажет болған жағдайда Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен және жағдайларда қажетті құжаттарды талап етуге, қызметкерлерді өтініште баяндалған мән-жайларды тексеру үшін жергілікті жерлерге жіберуге, көрсетілген мәселелерді жан-жақты, уақтылы шешу, шағымдарды туындататын себептер мен шарттарды анықтау және жою үшін басқа да шаралар қабылдауға тиіс.

      22. Егер өтініштерді тексеру барысында қылмыс немесе әкімшілік құқық бұзушылық белгілері анықталса, онда орындаушы бөлініс басшысының атына баянат жазады, ол ӨАЕК-на тіркеледі және құқық бұзушылық туралы хабарлама ретінде қаралады.

      23. Өтініштерді тексеру нәтижелері бойынша жинақталған материалдардың объективті талдауынан тұратын анықтама жазылады. Егер тексеріс барысында азаматтардың мүдделері бұзылғаны, ішкі істер органдарының қызметіндегі кемшіліктер мен олқылықтары анықталса, онда анықтамада азаматтардың нұқсан келтірілген құқықтары мен мүдделерін қалпына келтіруге, кемшіліктер мен олқылықтарды жоюға және кінәлі адамдарға қатысты қандай нақты шаралар қабылданғаны көрсетіледі. Анықтамаға тексеру жүргізген адам қол қояды, тікелей бастықпен келісіледі және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің, комитеттердің, департаментердің және дербес басқармалардың, Астана, Алматы қалаларының, облыстардың және көліктегі ішкі істер департаменттерінің, білім беру ұйымдарының, қалалық, аудандық желілік ішкі істер органдарының басшылығы бекітеді.

      24. Өтініштер бойынша қабылданатын шешімдер негізді болуы керек. Өтінішті (шағымды) қанағаттандырылуы тиіс деп таныған органның басшысы қабылданған шешімнің уақтылы және дұрыс орындалуын қамтамасыз етуге міндетті.

      25. Шешу нәтижелері туралы Парламент Сенаты мен Мәжілісінің депутаттарына, Президент Әкімшілігіне, Премьер–Министр Кеңсесіне, Қазақстан Республикасының Бас прокуратурасына хабарлануы қажет өтініштер ерекше бақылауға алынады.

      26. Қазақстан Республикасы Парламентінің Сенаты мен Мәжілісі депутаттарының, Қазақстан Республикасы Президент Әкімшілігі Басшысының, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің және оның орынбасарларының, Қазақстан Республикасы Мемлекеттік Хатшысының, Қазақстан Республикасы Қауіпсіздік Кеңесі Хатшысының, Қазақстан Республикасы Премьер–Министрі Кеңсесі Басшысының, Қазақстан Республикасы Бас прокурорының, Қазақстан Республикасы Үкіметі мүшелерінің сауалдары бойынша жауаптар Ішкі істер министрінің немесе оның міндетін атқарушы адамның қолы қойылып жіберіледі.

      27. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің орталық аппаратына келіп түскен өтініштер бойынша арызданушыларға жауаптарға, Министрліктің тапсырмасы бойынша аумақтық бөліністерде қаралған өтініштерді қоса алғанда, Министрлік басшылығының, комитеттер төрағаларының, департаменттер мен дербес басқармалар бастықтарының немесе олардың орынбасарларының қолы қойылып жіберіледі.

      28. Аумақтық ішкі істер органдарына келіп түсетін өтініштерге жауаптар тек орган басшысының немесе оның орынбасарларының қолы қойылып жіберіледі.

      29. Өтініштерге берілетін жауаптар Қазақстан Республикасының заңнамасына сілтеме жасай отырып, мазмұны бойынша негізделген және дәлелді, мемлекеттік тілде немесе өтініш берілген тілде болуға, арыз берушінің қабылданған шешімге шағым жасау құқықтарын түсіндіре отырып, оның дәлелін жоққа шығаратын немесе растайтын нақты деректерді қамтуы тиіс.

      30. Ауызша жауап берілген жағдайларда хатты тексеру материалдарына қоса тіркелетін тиісті анықтама жазылады. Өтініштерді есепке алу журналында тексеріс нәтижесі жеке әңгімелесуде хабарланғаны жайлы белгі қойылады.

      31. Қарау үшін ақпарат алуды немесе жергілікті жерге шығып тексеруді қажет етпейтін өтініштер 15 күнтізбелік күн ішінде қаралады.

      32. Қарау үшін ақпарат алуды немесе жергілікті жерге шығып, тексеруді қажет ететін өтініштер түскен күннен бастап қаралып, ол бойынша шешім 30 күнтізбелік күн ішінде қабылданады.

      Қосымша зерделеу немесе тексеру жүргізу қажет болған жағдайларда, қарау мерзімі отыз күнтізбелік күннен аспайтын мерзімге ұзартылуы мүмкін, бұл туралы қарау мерзімі ұзартылған сәттен бастап үш күнтізбелік күн ішінде арыз берушіге хабарланады.

      33. Газет, журнал редакцияларынан және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарынан келіп түскен азаматтардың өтініштерін, сондай-ақ сөйлеген сөздері мен баспасөзде жарияланған материалдарын ішкі істер органдары осы Нұсқаулықта көзделген тәртіппен және мерзімде қарайды.

      34. Өтінішті шешу мерзімі оның ішкі істер органдарына келіп түскен (тіркелген) күнінен бастап шешу нәтижелері туралы хабарды өтініш иесіне жіберген күнге дейін есептеледі.

      35. Мерзімдер күнтізбелік күндермен есептеледі. Егер өтінішті қарау мерзімінің аяқталуы жұмыс емес күніне сәйкес келсе, онда бұл мерзімнің аяқталу күні одан кейінгі жұмыс күні болып есептеледі.

      36. Өтінішті қарау нәтижелері бойынша:

      1) өтiнiшті толық немесе ішінара қанағаттандыру туралы және өз құзыретіне енгізілген мәселелер бойынша ішкі істер органының шаралар қабылдауы;

      2) хатта баяндалған өтінішті қанағаттандырудан бас тарту туралы немесе бұрын қаралған хат бойынша қабылданған шешімді растау туралы;

      3) арыз берушi қойған ішкі істер органдарының, ұйымдарының құзыретіне жатпайтын мәселелерді шешу тәртібін түсіндіру туралы;

      4) өтінішті қарауды тоқтату туралы шешімдердің бірі қабылданады.

      37. Лауазымды адамдардың іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне), сондай-ақ ішкі істер органдары басшыларының шешімдеріне шағым жеке немесе заңды тұлғаға іс-әрекет жасағаны не шешім қабылдағаны туралы белгілі болған сәттен бастап, үш айдан кешіктірілмей бағыныстылық тәртібімен жоғары тұрған лауазымды адамға беріледі. Шағым беру мерзімінің өтіп кетуі заңды тұлға үшін шағымды қараудан бас тартуға негіз болып табылмайды. Шағым беру мерзімінің өтіп кету себептері шағымды мәні бойынша қарау кезінде анықталады және шағымды қанағаттандырудан бас тарту негіздерінің бірі болып табылуы мүмкін.

      Жоғары тұрған лауазымды адам немесе субъект болмаған не арыз беруші қабылдаған шешіммен келіспеген жағдайда арыз тікелей сотқа беріледі.

      38. Егер өтініш жауабының мәтіні қарау нәтижелері туралы қосымша хабарланады деген мәліметті құрайтын болса, өтінішті қарау бақылаудан алынбайды, ол арызданушыға хабарлана отырып, 30 күнтізбелік күннен аспайтын мерзімге ұзартылады.

      39. Алқа отырыстарында, жедел кеңестерде өтініштермен жұмыс жүргізудің жай-күйі ішкі істер органдары жүйесі бөліністерінің басшыларын тыңдай отырып, талқылануы қажет.

      40. Ішкі істер органдары жүйесінде өтініштермен жұмыс жүргізудің жай-күйі оларды инспекциялау және мақсатты шығу кезінде тексеріледі.

3. Азаматтарды қабылдау

      41. Жеке тұлғаларды және заңды тұлғалардың өкілдерін жеке қабылдауды (бұдан әрі - қабылдау), ішкі істер органдарының барлық бөліністерінде өз құзыретіне жататын мәселелер бойынша шешім қабылдауға құқылы басшылар және басқа лауазымды адамдар жүргізеді.

      42. Қабылдау бекітілген кесте бойынша айына кемінде бір рет жүргізіледі.

      43. Келушілерді қабылдау кестесі келушілерді қабылдайтын басшылық құрам адамдарының тегі мен қабылдау уақыты көрсетіле отырып, ішкі істер органдары үй-жайының көрнекі жерлеріне мемлекеттік тілде және орыс тілінде ілініп қойылады.

      44. Ішкі істер органдары, ұйымдары басшыларының жеке қабылдауына жазылған адамдарды есепке алу Келушілерді есепке алу журналында 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жүргізіледі немесе келушілерді есепке алу карточкасы 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылады.

      45. Азаматтарды қабылдау кезек тәртібімен жүргізіледі. Оны сақтау үшін тізім жасалады. Ұлы Отан соғысына қатысушылар мен оларға теңестірілген адамдар кезектен тыс қабылданады.

      46. Азаматтарды қабылдауда олардың келісімі бойынша заңгерлер, журналистер мен қоғамдық ұйымдардың өкілдері қатыса алады.

      47. Қабылдауды жүзеге асырушы лауазымды адам келушілер қойған мәселелерді білікті шешуді қамтамасыз ету үшін ішкі істер органының тиісті бөліністерінің қызметкерлерін қарауға тарта алады немесе олардан қажетті кеңес ала алады.

      48. Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдардың өтініші егер Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттарда оларды қараудың өзге ережелері көзделмеген болса, "Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес қаралады. Шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдарды қабылдау кезінде аудармашы қатысуы мүмкін.

      49. Мас күйдегі адамдар қабылдауға жіберілмейді. Мұндай адамдарды дайындалып жатқан немесе жасалған қылмыстар туралы, сондай-ақ шұғыл шаралар қолдануды қажет ететін басқа оқиғалар туралы деректерді хабарлайтын жағдайларда ғана қабылдауға рұқсат етіледі.

      50. Азаматтар өтініш жасаған мәселелер мүмкіндігінше қабылдау барысында шешіледі. Егер өтінішті немесе шағымды қабылдау кезінде шешуге мүмкіндік болмаса, онда олар жазбаша нысанда қабылданып, олармен жазбаша өтініштер ретінде жұмыс жүргізіледі.

      51. Қабылдау жүргізген адам заңнамалық және басқа нормативтік құқықтық актілерді басшылыққа ала отырып, өз құзыреті шегінде төмендегі шешімдердің бірін қабылдауға:

      1) келушіге қабылданған шешімнің орындалу тәртібі мен мерзімін хабарлай отырып, өтінішті қанағаттандыруға;

      2) бас тартудың себептері мен қабылданған шешімге шағым берудің тәртібін түсіндіре отырып, өтінішті қанағаттандырудан бас тартуға;

      3) келуші адам қойған мәселелер қосымша зерделеуді және тексеруді қажет ететін болса, жазбаша өтініш қабылдауға, егер ол әлдебір себептермен өзінің өтінішін жазбаша түрде дербес баяндап бере алмайтын болса, оған қажетті көмек көрсетуге құқылы.

      52. Егер келуші адам өтініш жасаған мәселені шешу ішкі істер органдарының құзырына жатпайтын болса, онда қабылдаушы адам оған қай ведомствоға (ұйымға немесе мекемеге) жүгіну керек екенін түсіндіреді және мүмкіндігіне қарай оған қажетті көмек көрсетеді.

      53. Қабылдау кезінде берілген хаттар осы Нұсқаулықтың талаптарына сәйкес есепке алынады, тіркеледі, қаралады. Олардың шешілуі орындау мерзімдері бойынша бақылауға алынады.

  Қазақстан Республикасының ішкі істер
органдарында жеке және заңды
тұлғалардың өтініштерін қарау, шешу,
азаматтарды қабылдау жөніндегі
Нұсқаулыққа 1-қосымша

      Нысан

Жеке (заңды) тұлғалардың өтініштерін есепке алу
ЖУРНАЛЫ

      _______________________________________________________________

      (субъектінің, лауазымды адамның атауы)

өтініштің №

Өтініштің келіп түскен күні, бірегей нөмірі

Өтініш берушінің аты-жөні

Өтініш берушінің мекенжайы

Өтінішті жіберген субъектінің, лауазымды адамның атауы

Өтініштің қысқаша мазмұны

Өтінішті орындаушының аты-жөні

Өтініш аумақтық органдарға және құрылымдық бөліністерге, басқа органдарға жіберілген

өтініш берушіге жауапты жіберу күні, шығыс нөмірі

Ескертпе

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


      Басталды:
Аяқталды:
Парақтар саны:
Сақтау мерзімі:
Қазақстан Республикасының
ішкі істер органдарында
жеке және заңды тұлғалардың
өтініштерін қарау, шешу,
азаматтарды қабылдау жөніндегі
Нұсқаулыққа 2-қосымшаpar Нысан

      Талонның бет жағы

ТАЛОН

___________________________________________

(Субъектінің атауы)

№ ____________________________________________

(бірегей нөмір)

Өтінішті қабылдаған

____________________________________________

(маманның Т.А.Ә. және лауазымы, байл. тел.)

____________________________________________

(қолы)

____________________________________________

(мемлекеттік органның байланыс телефоны)

20 ___ жылғы "____" _______________ сағ. ___ мин.


      Талонның сыртқы жағы

Өтінішті тіркеу және оны қарау нәтижелері туралы ақпаратты

htpp://service.pravstat.kz сайтынан,

114 телефоны арқылы (Қазақстан бойынша

қоңырау шалу тегін) немесе талон нөмірімен

1518 нөміріне SMS хабарлама* жібере отырып алуға болады

____________________________________________

  Қазақстан Республикасының
ішкі істер органдарында
жеке және заңды тұлғалардың
өтініштерін қарау, шешу,
азаматтарды қабылдау жөніндегі
Нұсқаулыққа 3-қосымша

      Нысан

Жеке қабылдауды есепке алу
ЖУРНАЛЫ

      ____________________________________________________________________

      (Бөлініс атауы)

р/с

Қабылдаған күні

Келушілердің тегі, аты, әкесінің аты

Мекенжайы, тұрғылықты жері, телефоны

Өтініштің қысқаша мазмұны

Қабылдауды кім жүргізді

Қабылдау нәтижелері туралы белгілер (қабылданған шешім)

Егер жазбаша өтініш қабылданған болса, онда шешу үшін қайда және қашан жіберілді

1

2

3

4

5

6

7

8

  Қазақстан Республикасының
ішкі істер органдарында
жеке және заңды тұлғалардың
өтініштерін қарау, шешу,
азаматтарды қабылдау жөніндегі
Нұсқаулыққа 4-қосымша

      Нысан

Жеке қабылдауды есепке алу карточкасы ______________________

       (органның атауы)

      № ___________

      20 ___ жылғы "_____" _________________________

      (қабылдауға жазылған күні)

      Тегі ________________________________________________________________

      Аты, әкесінің аты ___________________________________________________

      Азаматтың жұмыс орны, атқаратын лауазымы ____________________________

      Тұратын мекенжайы, телефоны _____________________________________

      Қабылданған күні _______________________________________________

      Өтініштің мазмұны ______________________________________________

      Қабылдауды кім жүргізді _________________________________________

      Өтінішті қарау нәтижелері (өтініш қанағаттандырылды, бас тартылды, қажетті түсініктер берілді, ішкі істер органдарына ұйғарым берілді және т.с.с.) ___________________________________________________

      _______________________________________________________________

      Жазбаша арыз ________________________________________________________

      20 ___ жылғы "____" __________________________________ қабылданды

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      ______________________________________________________ жіберілді

Об утверждении Инструкции по рассмотрению, разрешению обращений физических и юридических лиц, приема граждан в органах внутренних дел Республики Казахстан

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 10 апреля 2012 года № 225. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 апреля 2012 года № 7548. Утратил силу приказом и.о. Министра внутренних дел Республики Казахстан от 22 мая 2017 года № 351 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра внутренних дел РК от 22.05.2017 № 351 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В целях реализации Закона Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц", руководствуясь Законом Республики Казахстан "Об административных процедурах" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 декабря 2011 года № 1570 "Об утверждении Типовых правил документирования и управления документацией в государственных и негосударственных организациях", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Инструкцию по рассмотрению, разрешению обращений физических и юридических лиц, приема граждан в органах внутренних дел Республики Казахстан (далее - Инструкция).

      2. Председателям комитетов, начальникам департаментов и самостоятельных управлений центрального аппарата МВД, департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астаны и на транспорте, уголовно-исполнительной системы, организаций образования, территориальных и линейных органов внутренних дел, учреждений, организаций и командирам соединений и частей Внутренних войск МВД:

      1) организовать изучение Инструкции личным составом органов внутренних дел, работниками секретариатов (канцелярии). Обеспечить безусловное выполнение содержащихся в Инструкции требований;

      2) принять необходимые меры по дальнейшему улучшению работы с обращениями физических и юридических лиц, приему граждан;

      3) ежеквартально представлять статистический отчет формы № 1-ОЛ "О рассмотрении обращений физических и юридических лиц" в соответствии с приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 ноября 2011 года № 109 "Об утверждении Правил учета обращений физических и юридических лиц, отчета формы №-1 ОЛ "О рассмотрении обращений физических и юридических лиц" и Инструкции по ее составлению" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 7315, опубликован в газете "Юридическая газета" от 09.10.2011 г. № 182).

      3. Признать утратившим силу приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 августа 2007 года № 353 "Об утверждении Инструкции рассмотрения, разрешения обращений физических и юридических лиц, приема граждан в органах внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 4959, опубликован в акте "Собрание актов центральных исполнительных и иных государственных органов Республики Казахстан 2007 года, сентябрь-октябрь").

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа и Инструкции возложить на Управление документационного обеспечения Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      5. Управлению документационного обеспечения Министерства внутренних дел обеспечить регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан в установленном порядке.

      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр


генерал-лейтенант полиции

К. Касымов


  Утверждена приказом
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 4 апреля 2012 года № 225

ИНСТРУКЦИЯ
по рассмотрению, разрешению обращений физических и юридических
лиц, приема граждан в органах внутренних дел Республики Казахстан
1. Общие положения

      1. Настоящая Инструкция по рассмотрению, разрешению обращений физических и юридических лиц, приема граждан в органах внутренних дел Республики Казахстан (далее - Инструкция) разработана в соответствии с Законом Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц", Законом Республики Казахстан "Об административных процедурах", а также приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 16 ноября 2011 года № 109 "Об утверждении Правил учета обращений физических и юридических лиц, отчета формы №- 1 ОЛ "О рассмотрении обращений физических и юридических лиц" и Инструкции по ее составлению" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 7315, опубликован "Юридическая газета" от 09.10.2011 г. № 182) (далее - Правила) и регламентирует рассмотрение обращений физических и юридических лиц, приема граждан в целях реализации и защиты их прав, свобод и законных интересов.

      2. Действие настоящей Инструкции не распространяется на обращения физических и юридических лиц, рассмотрение которых установлено законодательством Республики Казахстан об административных правонарушениях, уголовно-процессуальным, гражданским процессуальным законодательством Республики Казахстан.

      3. Обращения (рапорта) военнослужащих, связанные с прохождением службы, подаются, рассматриваются и разрешаются в соответствии с Уставом внутренней службы и Дисциплинарным Уставом Вооруженных Сил Республики Казахстан.

      4. Организацию работы с обращениями физических и юридических лиц, личного приема граждан и состояние делопроизводства в органах внутренних дел обеспечивают их первые руководители.

      5. В настоящей Инструкции используются следующие основные понятия:

      1) заявление - ходатайство лица о содействии в реализации его прав и свобод или прав и свобод других лиц, либо сообщение о нарушении законов и иных нормативных правовых актов, недостатках в работе органов внутренних дел, рассматривающих обращения, должностных лиц, либо критика их деятельности;

      2) обращение - направленное должностному лицу органов внутренних дел индивидуальное или коллективное письменное, устное либо в форме электронного документа, заверенного электронной цифровой подписью, предложение, заявление, жалоба, запрос или отклик;

      3) повторное обращение - обращение, поступившее от одного и того же лица по одному и тому же вопросу не менее двух раз, в котором:

      обжалуется решение, принятое по предыдущему обращению;

      сообщается о несвоевременном рассмотрении ранее направленного обращения, если со времени его поступления истек установленный срок рассмотрения, но ответ заявителем не получен;

      указывается на другие недостатки, допущенные при рассмотрении и разрешении предыдущего обращения;

      4) анонимное обращение - обращение, по которому невозможно установить авторство, отсутствуют подпись, в том числе электронная цифровая подпись, почтовый адрес заявителя;

      5) субъекты, рассматривающие обращения (далее - субъекты) - государственные органы, органы местного самоуправления, юридические лица со стопроцентным участием государства либо предоставляющие товары (работы, услуги) в соответствии с условиями государственного заказа и (или государственного закупа), которые вправе рассматривать и принимать решения по обращениям физических и юридических лиц в соответствии с их компетенцией;

      6) руководители органов, должностные лица - лица, постоянно, временно или по специальному полномочию осуществляющие функции представителя власти, рассматривающие и принимающие решения по обращениям физических и юридических лиц в соответствии с их компетенцией;

      7) учет обращения - фиксирование сведений по приему и рассмотрению обращения и их отражение в государственной правовой статистической отчетности;

      8) прием обращения - действие должностного лица органов внутренних дел по принятию обращения физических и (или) юридических лиц;

      9) рассмотрение обращения - принятие должностным лицом органов внутренних дел в пределах своей компетенции по зарегистрированному обращению решения;

      10) регистрация обращения - фиксация в учетном информационном документе кратких данных по содержанию обращения и присвоение регистрационного номера каждому поступившему обращению;

      11) запрос - просьба лица о предоставлении информации по интересующим вопросам личного или общественного характера;

      12) предложение - рекомендация лица по совершенствованию законов и иных нормативных правовых актов, деятельности государственных органов, развитию общественных отношений, улучшению социально-экономической и иных сфер деятельности государства и общества;

      13) отклик - выражение лицом своего отношения к проводимой государством внутренней и внешней политике, а также к событиям и явлениям общественного характера;

      14) жалоба - требование лица о восстановлении или защите нарушенных прав, свобод или законных интересов, об устранении неправомерных действий или бездействия должностных лиц, а также отмене незаконных решений субъектов.

2. Рассмотрение, разрешение обращений физических и юридических
лиц

      6. Все поступившие обращения физических и юридических лиц (далее - обращения) должны быть зарегистрированы в секретариате (канцелярии) в день их поступления в Единой системе электронного документооборота (далее - ЕСЭДО) и журнале учета обращений физических (юридических) лиц (далее - журнал учета обращений) по форме согласно приложению 1.

      7. Обращения, поступающие через портал "электронного правительства", подлежат регистрации после проверки целостности и действительности электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП) заявителя.

      8. На первой странице обращения ставится регистрационный штамп с датой регистрации и номером, который является одновременно входящим и исходящим. Дальнейшая переписка по рассмотрению обращений ведется под этим же номером.

      Обращения физических и юридических лиц сканируются (в случае отсутствия электронного варианта внесенных документов) и дальнейшая работа с ними осуществляется в электронном виде через ЕСЭДО и в журнале учета.

      Регистрационный номер обращения физического лица состоит из буквенного индекса "ФЛ", начальной буквы фамилии автора и порядкового номера.

      Регистрационный номер обращения юридического лица состоит из буквенного индекса "ЮЛ", начальной буквы фамилии должностного лица, подписавшего обращение, и порядкового номера.

      Регистрационный номер анонимного обращения состоит из буквенного индекса "АНМ" и порядкового номера.

      Регистрационный номер коллективного обращения состоит из буквенного индекса "К/Е" и порядкового номера.

      9. При поступлении повторного обращения в течение календарного года проставляется регистрационный номер первоначального обращения с указанием "второе", "третье" и так далее, в верхнем правом углу первого листа повторного обращения и проставляется пометка "Повторно". К повторным обращениям приобщаются материалы рассмотрения предыдущих обращений.

      10. Обращения одного и того же лица по одному и тому же вопросу, направленные различным адресатам и поступившие для рассмотрения одному должностному лицу в течение срока рассмотрения обращения, учитываются как дубликаты. Регистрационным номером дубликата обращения является регистрационный номер основного обращения с добавлением порядкового номера, проставляемого через косую черту (дробь).

      11. Зарегистрированные обращения передаются на рассмотрение руководителям органа внутренних дел, которые дают по каждому из них письменные указания исполнителям.

      В случаях обнаружения в обращениях признаков преступления или правонарушения, исполнитель в течение суток со дня регистрации в секретариате (канцелярии) производит перерегистрацию данного обращения в Книге учета заявлений, сообщений и иной информации о преступлениях, происшествиях (далее - КУЗИ).

      12. Обращение адресовывается субъекту или должностному лицу, в компетенцию которого входит разрешение поставленных в обращении вопросов.

      13. В обращении физического лица указываются фамилия, имя, отчество (при наличии) заявителя и почтовый адрес, юридического лица - его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Обращение подписывается заявителем либо заверено электронной цифровой подписью. При подаче жалобы указываются наименование субъекта или должность, фамилии и инициалы должностных лиц, чьи действия обжалуются, мотивы обращения и требования.

      14. Заявителю, непосредственно обратившемуся с письменным заявлением, выдается талон с указанием уникального номера, даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего обращение по форме согласно приложению 2.

      15. Прием заявлений в дежурных частях органов внутренних дел производится круглосуточно.

      16. Отказ в приеме обращения не допускается.

      17. Обращения, поступившие по общедоступным информационным системам и соответствующие требованиям законодательства Республики Казахстан об электронном документе и электронной цифровой подписи, подлежат рассмотрению в установленном порядке.

      18. Рассмотрение обращений прекращается, если в повторных обращениях не приводятся новые доводы или вновь открывшиеся обстоятельства, а в материалах предыдущего обращения имеются исчерпывающие материалы проверок и заявителям давались ответы. Решение о прекращении рассмотрения обращений принимает руководитель органа или его заместители. Копия о прекращении рассмотрения обращений утвержденного руководителем органа или его заместителем должна быть представлена в секретариат (канцелярию) органа.

      19. Анонимные обращения в органах внутренних дел рассмотрению не подлежат, за исключением случаев, когда в таком обращении содержатся сведения о готовящихся или совершенных преступлениях, либо об угрозе государственной или общественной безопасности и которое подлежит немедленному перенаправлению в другие государственные органы в соответствии с их компетенцией.

      20. Обращение, поступившее в органы внутренних дел, в компетенцию которого не входит разрешение поставленных в обращении вопросов, в срок не позднее трех рабочих дней направляется компетентному государственному органу или должностному лицу с обязательным сообщением об этом заявителю.

      21. Лица руководящего состава органов внутренних дел при рассмотрении обращений должны внимательно разбираться по их существу, в случае необходимости истребовать необходимые документы, направлять сотрудников на места для проверки обстоятельств, изложенных в обращениях, принимать другие меры для объективного, своевременного разрешения поставленных авторами писем вопросов, выявления и устранения причин и условий, порождающих жалобы.

      22. Если в ходе проверки обращения выявлены признаки преступления или административного правонарушения, исполнитель составляет рапорт на имя руководителя подразделения, который регистрируется в КУЗИ и рассматривается как сообщение о правонарушении.

      23. По результатам проверки обращений составляется справка, которая содержит объективный анализ собранных материалов. Если при проверке выявлены нарушения интересов граждан, недостатки и упущения в деятельности органов внутренних дел, в справке указывается, какие конкретно приняты меры по восстановлению нарушенных прав и интересов граждан, устранению недостатков и упущений, в отношении виновных лиц. Справка подписывается лицом, производившим проверку, согласовывается непосредственным начальником и утверждается руководством Министерства внутренних дел Республики Казахстан, комитетов, департаментов, самостоятельных управлений Министерства внутренних дел Республики Казахстан, департаментов внутренних дел городов Астаны, Алматы, областей и на транспорте, организаций образования, городских, районных, линейных органов внутренних дел.

      24. Принимаемые по обращениям решения должны быть обоснованными. Руководитель органа, признав обращение (жалобу) подлежащей удовлетворению, обеспечивает своевременное и правильное исполнение принятого решения.

      25. Обращения, о результатах разрешения которых необходимо сообщить депутатам Сената и Мажилиса Парламента Республики Казахстан, Администрацию Президента Республики Казахстан, Канцелярию Премьер-Министра Республики Казахстан, Генеральную прокуратуру Республики Казахстан берутся на особый контроль.

      26. Ответы по запросам депутатов Сената и Мажилиса Парламента Республики Казахстан, Руководителя Администрации Президента Республики Казахстан, Премьер-Министра Республики Казахстан, их заместителей, Государственного Секретаря Республики Казахстан, Секретаря Совета Безопасности Республики Казахстан, Руководителя Канцелярии Премьер-Министра Республики Казахстан, Генерального прокурора Республики Казахстан, членов Правительства Республики Казахстан направляются за подписью Министра внутренних дел или лица, исполняющего его обязанности.

      27. На обращения, поступившие в центральный аппарат Министерства внутренних дел Республики Казахстан, ответы заявителям направляются за подписью руководства Министерства, председателей комитетов, начальников департаментов и самостоятельных управлений или их заместителей, включая те обращения, которые по поручению Министерства рассматривались в территориальных подразделениях.

      28. На обращения, поступающие в территориальные органы внутренних дел, ответы отправляются только за подписью руководителя органа или его заместителей.

      29. Ответы на обращения должны быть по содержанию обоснованными и мотивированными, на государственном языке или языке обращения со ссылкой на законодательство Республики Казахстан, содержать конкретные факты, опровергающие или подтверждающие доводы заявителей, с разъяснением их права на обжалование принятого решения.

      30. В случае устного ответа составляется соответствующая справка, которая приобщается к материалам проверки письма. В журнале учета обращений делается отметка о том, что результаты проверки сообщены в личной беседе.

      31. Обращение, для рассмотрения которого не требуется получение информации либо проверка с выездом на место, рассматривается в течение 15 календарных дней.

      32. Обращение, для рассмотрения которого требуется получение информации либо проверка с выездом на место, рассматривается и по нему принимается решение в течение 30 календарных дней со дня поступления.

      В тех случаях, когда необходимо проведение дополнительного изучения или проверки, срок рассмотрения может быть продлен не более чем на тридцать календарных дней, о чем сообщается заявителю в течение трех календарных дней с момента продления срока рассмотрения.

      33. Обращения граждан, поступившие из редакций газет, журналов и других средств массовой информации, а также их выступления и опубликованные в прессе материалы, рассматриваются органами внутренних дел в порядке и сроки, предусмотренные настоящей Инструкцией.

      34. Срок разрешения обращения исчисляется со дня поступления (регистрации) его в органы внутренних дел по день направления заявителям сообщения о результатах разрешения.

      35. Сроки исчисляются в календарных днях. Если окончание срока рассмотрения обращения приходится на нерабочий день, то днем окончания этого срока считается следующий после него рабочий день.

      36. По результатам рассмотрения обращения принимается одно из следующих решений:

      1) о полном или частичном удовлетворении обращения и принятия мер органом внутренних дел по вопросам, отнесенным к его компетенции;

      2) об отказе в удовлетворении изложенного в письме обращения или о подтверждении решения, принятого по ранее рассмотренному письму;

      3) о разъяснении порядка разрешения поставленных заявителем вопросов, которые не относятся к компетенции органов, организаций внутренних дел;

      4) о прекращении рассмотрения обращения.

      37. Жалоба на действия (бездействие) должностных лиц, а также на решение руководителей органов внутренних дел подается вышестоящему должностному лицу в порядке подчиненности не позднее трех месяцев с момента, когда физическому или юридическому лицу стало известно о совершении действия либо принятии решения соответствующим субъектом или должностным лицом. Пропущенный для обжалования срок не является основанием для должностного лица к отказу в рассмотрении жалобы. Причины пропуска срока выясняются при рассмотрении жалобы по существу и могут являться одним из оснований к отказу в удовлетворении жалобы.

      При отсутствии вышестоящего должностного лица или субъекта либо несогласия заявителя с принятым решением заявление подается непосредственно в суд.

      38. Если текст ответа на обращение содержит сообщение, что по результатам рассмотрения будет сообщено дополнительно, то рассмотрение обращения не снимается с контроля, а продлевается не более чем на тридцать календарных дней, о чем сообщается заявителю.

      39. Состояние работы с обращениями должно систематически обсуждаться на заседаниях коллегии, оперативных совещаниях с заслушиванием руководителей подразделений системы органов внутренних дел.

      40. Состояние работы с обращениями в органах внутренних дел проверяется при их инспектировании и целевых выездах.

3. Прием граждан

      41. Личный прием физических и представителей юридических лиц (далее - прием) проводится во всех подразделениях органов внутренних дел руководителями и другими должностными лицами, правомочными принимать решения по вопросам, отнесенным к их компетенции.

      42. Прием проводится не реже одного раза в месяц по утвержденному графику.

      43. Графики приема посетителей вывешиваются в доступных для обозрения местах в помещениях органов внутренних дел на государственном и русском языках с указанием фамилий лиц руководящего состава, принимающих посетителей, и времени приема.

      44. Учет граждан, записавшихся на личный прием к руководителям органов, организаций внутренних дел ведется в Журнале учета личного приема по форме согласно приложению 3 или заполняется карточка учета приема по форме согласно приложению 4.

      45. Прием граждан проводится в порядке очередности. Для ее соблюдения ведется список. Участники Великой Отечественной войны и приравненные к ним лица принимаются вне очереди.

      46. На приеме граждан, по их инициативе, могут участвовать юристы, журналисты и представители общественных объединений.

      47. Должностное лицо, осуществляющее прием, для обеспечения квалифицированного решения поставленных посетителем вопросов может привлекать к их рассмотрению сотрудников соответствующих подразделений органов внутренних дел или получать у них необходимую консультацию.

      48. Обращения и прием иностранцев и лиц без гражданства рассматриваются в соответствии с Законом Республики Казахстан "О порядке рассмотрения обращений физических и юридических лиц", если международными договорами, ратифицированными Республикой Казахстан, не предусмотрены иные правила их рассмотрения. При приеме иностранцев и лиц без гражданства может присутствовать переводчик.

      49. Лица, находящиеся в нетрезвом состоянии, на прием не допускаются. Прием таких лиц разрешается лишь в случаях сообщения ими сведений о подготавливаемых или совершенных преступлениях, а также о других событиях, требующих принятия незамедлительных мер.

      50. Вопросы, с которыми обращаются граждане, по возможности разрешаются в ходе приема. Если заявление или жалоба не могут быть разрешены во время приема, то они излагаются в письменной форме и с ними ведется работа как с письменными обращениями.

      51. Лицо, производящее прием, руководствуясь законодательством в пределах своей компетенции вправе принять одно из следующих решений:

      1) удовлетворить обращение, сообщив посетителю порядок и срок исполнения принятого решения;

      2) отказать в удовлетворении обращения, разъяснив мотивы отказа и порядок обжалования принятого решения;

      3) принять письменное заявление, если поставленные посетителем вопросы требуют дополнительного изучения или проверки. Если посетитель по каким-либо причинам не может самостоятельно изложить свое обращение в письменной форме, оказать ему в этом необходимую помощь.

      52. Если разрешение вопроса, с которым обратился посетитель, не входит в компетенцию органов внутренних дел, то ведущий прием разъясняет ему в какое ведомство (организацию или учреждение) следует обратиться, и по возможности оказывает необходимое содействие в этом.

      53. Поданные на приеме письма учитываются, регистрируются, рассматриваются в соответствии с требованиями настоящей Инструкции. За их разрешением устанавливается контроль по срокам исполнения.

  Приложение 1
к Инструкции по рассмотрению,
разрешению обращений физических
и юридических лиц, приема граждан
в органах внутренних дел
Республики Казахстан

      Форма

ЖУРНАЛ
учета обращений физических (юридических) лиц

      __________________________________________

      (наименование субъекта, должностного лица)

об-

ра-

ще-

ния

Дата

поступ-

ления,

уни-

кальный

номер

Фамилия,

имя,

очество

заявителя

Адрес

заяви-

теля

Наимено-

вание

субъекта,

должнос-

тного

лица,

откуда

поступило

обращение

Краткое

содержание

обращения

Фамилия,

имя,

очество

испол-

нителя

обращения

Обращение

направ-

лено в

террито-

риальные и

струк-

турные

подраз-

деления

и в другие

органы

Исхо-

дящий

номер,

дата

отправ-

ления

ответа

заявителю

Приме-

чание

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


      Начато

      Окончено

      Количество листов

      Срок хранения

  Приложение 2
к Инструкции по рассмотрению,
разрешению обращений физических
и юридических лиц, приема граждан
в органах внутренних дел
Республики Казахстан

      Форма

      Лицевая сторона талона

ТАЛОН

________________________________

(Наименование субъекта)

№_______________________________

(Уникальный номер)

Обращение принял (а)

________________________________

(Ф.И.О. и должность специалиста)

________________________________________

(Подпись)

____________________________________________

(контактный телефон государственного органа)

"____"_________ 20__года час. ___ мин. ___


      Обратная сторона талона

Информацию о регистрации

обращения и результатах

его рассмотрения можно получить на

сайте http://service.pravstat.kz,

по телефону 1414 (звонок по Казахстану

бесплатный) или отправив SMS сообщение* с

номером талона на номер 1518

_________________________________________

  Приложение 3
к Инструкции по рассмотрению,
разрешению обращений физических
и юридических лиц, приема граждан
в органах внутренних дел
Республики Казахстан

      Форма

Журнал
учета личного приема

      ______________________________________________________

      (наименование подразделения)

п/п

Дата

приема

Фамилия,

имя,

отчество

посетителя

Адрес,

место

жительства,

телефон

Краткое

содержа-

ние

обращения

Кто

проводил

прием

Отметка о

результатах

приема

(принято

решение)

Если принято

письменное

заявление, то

когда и куда

направлено

для разрешения

1

2

3

4

5

6

7

8

  Приложение 4
к Инструкции по рассмотрению,
разрешению обращений физических
и юридических лиц, приема граждан
в органах внутренних дел
Республики Казахстан

      Форма

Карточка учета личного приема ________________________

      наименование органа)

      № ________

      "__" ________ 20__года

      (дата записи на прием)

      Фамилия _______________________________________________________

      Имя, отчество _________________________________________________

      Место работы гражданина, занимаемая должность _________________

      _______________________________________________________________

      Адрес проживания, телефон _____________________________________

      Дата приема ___________________________________________________

      Содержание обращения __________________________________________

      _______________________________________________________________

      Кто проводил прием ____________________________________________

      Результаты рассмотрения обращения (обращение удовлетворено, в

      обращении отказано, даны необходимые разъяснения, выдано

      предписание в орган внутренних дел) ___________________________

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      Письменное заявление принято __________________________________

      "__" _________ 20__года _______________________________________

      _____________________ направлено ______________________________