Қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды молықтыру және пайдалану саласында субъектілерді (жеке кәсіпкерлік саласынан басқа) тексеру жөніндегі тексеріс парағының нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрінің 2012 жылғы 16 наурыздағы № 71-ө Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 24 сәуірде № 7598 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 25 желтоқсандағы № 753 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Энергетика министрінің 25.12.2015 № 753 бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексі 17-бабының 38) тармақшасына сәйкес және «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Қазақстан Республикасының Заңы 15-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды молықтыру және пайдалану саласында субъектілерді (жеке кәсіпкерлік саласынан басқа) тексеру жөніндегі тексеріс парағының нысаны бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігінің Экологиялық заңнама және құқықтық қамтамасыз ету департаменті (Д.К. Мұқанова):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткен соң оны ресми жариялауды;
      3) осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында және Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау вице-министрі М.Б. Мұхамбетовке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
      Қоршаған ортаны қорғау
      министрі                                         Н. Қаппаров

Қазақстан Республикасы 
Қоршаған ортаны қорғау 
министрінің 2012 жылғы 
16 наурыздағы № 71-ө   
Бұйрығымен       
бекітілді       

Нысан

Қоршаған ортаны қорғау, табиғи ресурстарды молықтыру және пайдалану саласында субъектілерді (жеке кәсіпкерлік саласынан басқа) тексеру жөніндегі тексеріс парағы

Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Тексеруді тағайындау туралы акті
____________________________________________________________________
(№, күні)
Табиғат пайдаланушының атауы
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
(Бизнес-сәйкестендіру нөмірі)
____________________________________________________________________
Мекен-жайы
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

р/с №

Талаптар атауы

Қажеттілігі жөнінде белгі (иә/жоқ)

Шаруашылық және өзге де объектілерді жобалауға қойылатын экологиялық талаптар

1

Кәсіпорындарды, ғимараттар мен құрылыстарды, өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы объектілерін және басқа да объектілерді жобалау кезінде мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы бар жобалардың бар болуы


Жалпы экологиялық талаптар және табиғат пайдаланушылардың шаруашылық және өзге де объектілерді пайдалануға беру мен пайдалану кезіндегі жауапкершілігі

2

Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның қатысуымен құрылатын қабылдау комиссиясының актісі бойынша Кәсіпорындарды, құрылыстарды және өзге де объектілерді пайдалануға беру кезінде жобада көзделген барлық экологиялық талаптардың толық көлемде орындалуы


3

Өзіне бөлінген аумақта жұмысты экологиялық қауіпсіздік талаптарының сақталуы


4

Қоршаған ортаны қорғау мәселелері жөніндегі белгіленген құжаттаманы жүргізуі және бүкіл қызметі бойынша мемлекеттік органдарға белгіленген есептілікті беруі


5

Әрбір объектіде өндірістік экологиялық бақылауды ұйымдастыруға, жүргізуге және бақылаушы органдармен өзара іс-қимыл жасауға жауап беретін арнайы бөлімше құруы не қызметкерді тағайындауы


6

Әрбір объектіде қызметкерлердің денсаулығы мен өмірін, қоршаған ортаны және мүлікті қорғау мақсатында барлық операцияларды неғұрлым қауіпсіз тәсілмен жүргізуі және жабдықтарды қауіпсіз жай-күйде ұстауы


7

Барлық қызмет түрлері бойынша қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның аумақтың органдарымен келісілген, кемінде бес жылда бір рет қайта қаралатын қоршаған ортаны қорғау жөніндегі нормативтік-техникалық құжаттардың бар болуы. Нормативтік-техникалық құжаттар жаңа үлгілік ережелер мен нормаларды, жаңа технологиялық процестерді, қондырғыларды, машиналар мен аппаратураларды енгізу кезінде де қайта қаралуы


8

Жұмыс учаскелерінде (объектілерінде) табиғат пайдаланушының жауапты лауазымды адамдары анықталған кемшіліктерді жоюдың мерзімдерін көрсетіп, техникалық және экологиялық қауіпсіздіктің жай-күйін жазатын тексеру журналдарының бар болуы


9

табиғат пайдаланушы әзірлеген Экологиялық қауіпті объектілердегі жұмыстарды ұйымдастыру мен жүргізу тәртібі бойынша арнайы ереженің бар болуы


10

Табиғат пайдаланушыда Қазақстан Республикасы экологиялық заңнамасының бұзылуының, дүлей зілзалалар мен табиғи катаклизмдердің нәтижесінде туындаған авариялық жағдайларды жою немесе оқшаулау жөніндегі іс-қимылдар жоспарының бар болуы


11

Экологиялық талаптардың, нормалардың, ережелер мен нұсқаулықтардың бұзылуын немесе адамдардың өмірі мен денсаулығына қатер төндіретін қауіпті, сондай-ақ қоршаған ортаның ластану мүмкіндігін анықтаған қызметкер туындаған жағдайды жою немесе оқшаулау жөніндегі шамасы жететін барлық шараларды дереу қабылдауға және ол жөнінде диспетчерге немесе басшылыққа хабарлау бойынша шаралар қабылдауы


12

Табиғат пайдаланушы қоршаған ортаға ластаушы заттар шығарылған авариялар туралы ол анықталған кезден бастап екі сағат ішінде қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға хабарлауы


Технологияларға, техника мен жабдыққа қойылатын экологиялық талаптар

13

Қазақстан Республикасында технологиялардың, көлік құралдарын қоспағанда, техниканың және жабдықтың қолданылуы осындай технологиялардың, техникамен жабдықтың қоршаған ортаға әсерін бағалау материалдарымен қоса олардың қолданылуын негіздейтін құжаттамаға мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысы болған кезде жүзеге асырылады


Елді мекендерді жобалауға және салуға қойылатын экологиялық талаптар

14

Қалаларды және басқа да елді мекендерді жобалау, салу, реконструкциялау кезінде халықтың өміріне, еңбек етуі мен демалуына мейлінше қолайлы жағдайларды қамтамасыз ететін экологиялық, санитарлық-эпидемиологиялық талаптар мен экологиялық қауіпсіздікті сақтауы


15

шектеулі табиғат пайдалану режимі қолданылатын орманды-саябақты, жасыл және қорғау аймақтарының құрылуы


16

Ғимараттар, құрылыстар, үй-жайлар, автомобиль жолдары және өзге де өнеркәсіптік объектілер қолайлы қоршаған ортаны қамтамасыз ететін техникалық регламенттердің, санитарлық-эпидемиологиялық ережелердің, нормалардың, қала құрылысының талаптары және өзге де талаптары сақталуы


Кәсіпорындарды, құрылыстарды және өзге де объектілерді орналастыруға қойылатын экологиялық талаптар

17

Кәсіпорындар, құрылыстар және өзге де объектілер орналастырылатын жерлерді айқындау қоршаған ортаны қорғаудың шарттары мен ережелері сақтала отырып, аталған объектілер қызметінің экологиялық салдарлары ескеріліп жүргізілуі


18

Кәсіпорындарды, құрылыстарды және өзге де объектілерді орналастыру кезінде күзет, санитарлық-қорғау және өзге де қорғау аймақтарының белгіленуі


Ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерді аймақтарға бөлу және пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

19

Ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерді аймақтарға бөлу және пайдалану кезінде экологиялық қауіпсіздік пен ауыл шаруашылығы алқаптарының сапалы жай-күйімен қамтамасыз етілуі


20

Ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерді аймақтарға бөлінуі


21

Жердің химиялық ластану деңгейін айқындауы


Елді мекендердің жерін аймақтарға бөлу мен пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

22

Елді мекендердің жерін аймақтарға бөлу жерді бағалаудың экологиялық критерийлері негізінде жүзеге асырылуы


23

Елді мекендердің жерін басқа санаттағы жерлерге ауыстыру кезінде ластаушы заттардың осы аумақтардағы ауа мен суға өту мүмкіндігі және олардың халық денсаулығына тікелей әсер етуі ескерілуі


24

Төтенше экологиялық жағдайдағы аймақ үшін экологиялық ахуалдың одан әрі нашарлауына әкеп соқпайтын ерекше пайдалану режимінің белгіленуі


Өнеркәсіп, көлік, байланыс, қорғаныс және өзге де ауыл шаруашылығы мақсатындағы емес жерді аймақтарға бөлу және пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

25

Өнеркәсіп, көлік, байланыс, қорғаныс және өзге де ауыл шаруашылығы мақсатындағы емес жерді аймақтарға бөлу кезінде экологиялық қауіпсіздік және жерді ұтымды пайдалануды қамтамасыз етуі


26

Халықтың қауіпсіздігін қамтамасыз ету және өнеркәсіп, көлік және өзге де объектілерді пайдалану үшін қажетті жағдайлар жасау мақсатында қоршаған ортаның жай-күйін жақсартуға ықпал ететін, аталған жерді пайдаланудың ерекше жағдайлары ескеріле отырып, аймақтар белгіленуі


27

Өнеркәсіп, көлік, байланыс, қорғаныс және өзге де ауыл шаруашылығы емес мақсаттағы жерді басқа санаттағы жерге ауыстырылуы


Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жерін және сауықтыру мақсатындағы жерді пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

28

Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жерін пайдалану режимі


Орман қорының жерін пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

29

Орман қоры жеріндегі ауыл шаруашылығы алқаптары жер санатына ауыстырылуы


Су қорының жерін аймақтарға бөлу және пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

30

Су қорының жерін аймақтарға бөлу кезінде су объектілерін қорғауды және суды ұтымды пайдалануды қамтамасыз ету


31

Су қорының жерін басқа жер санатына ауыстыруы


32

Су қорғау белдеулеріне бөліп берілген жерлер


Босалқы жерді аймақтарға бөлу және пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

33

Экожүйелердің тозуын бағалау жерді бағалаудың экологиялық критерийлеріне сәйкес жүргізілуі


34

Бұзылған жерді босалқы жер санатынан ауыстыру қалпына келтіру және жердің сапасы мен экологиялық жағдайды жақсарту жөніндегі іс-шараларды жүзеге асырғаннан кейін жүзеге асуы


35

Ядролық қаруды сынау жүргізілген жер учаскелері босалқы жер құрамынан меншікке немесе жер пайдалануға беру кезінде мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындысының болуы


Оңтайлы жер пайдалану жөніндегі экологиялық талаптар

36

Кәсіпорындар, құрылыстар және өзге де объектілерді орналастыру және пайдалану үшін жер учаскелерін беруі


37

Ауыл шаруашылығы өндірісімен байланысты емес объектілерді салу мен тұрғызу құжаттары


Кәсіпорындарды, құрылыстарды және басқа да объектілерді салуға және реконструкциялауға қойылатын экологиялық талаптар

38

Кәсіпорындарды, құрылыстарды және өзге де объектілерді салу және реконструкциялау мемлекеттік экологиялық сараптаманың оң қорытындылары болғанда және қоршаған орта сапасының нормативтеріне сәйкес жүзеге асырылуы


39

Құрылыс жұмыстарын орындау кезінде жерді қалпына келтіру, табиғи ресурстарды молайту мен ұтымды пайдалану, аумақтарды абаттандыру және қоршаған ортаны сауықтыру жөніндегі шаралар


Өнеркәсіп, энергетика, көлік және байланыс объектілерін, ауыл шаруашылығы мақсатындағы және мелиорациялау объектілерін пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

40

Өнеркәсіп, энергетика, көлік және байланыс объектілерін, ауыл шаруашылығы мақсатындағы және мелиорациялау объектілерін пайдалану


41

Топырақты, су тоғандарын, ормандарды және өзге де өсімдіктерді, жануарлар дүниесін ауыл шаруашылығы қызметінің зиянды әсерінен қорғау жөніндегі шаралар кешенінің орындалуы


Автомобиль және өзге де көлік құралдарын жасау мен пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

42

Қоршаған ортаға теріс әсерін тигізетін автомобиль және өзге де көлік құралдарын пайдалануды жүзеге асыру кезінде жол берілетін шығарындылар нормативтерін сақтауы, шуыл деңгейін және қоршаған ортаға өзге де теріс әсерді азайту жөніндегі шараларды қабылдауы


Атом, жылу және су электр станцияларын орналастыруға қойылатын экологиялық талаптар

43

Атом электр станцияларын орналастыру және салуға жоба мен мемлекеттік экологиялық және санитарлық-эпидемиологиялық сараптамалардың оң қорытындысының болуы


44

Жобалану және салыну үстіндегі электр станциялары үшін қоршаған ортаға эмиссиялардың нормативтерін сақтауы


Жерді пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

45

санитарлық-эпидемиологиялық және экологиялық талаптарға сәйкес келетін өндіріс технологияларын қолдануы, халықтың денсаулығы мен қоршаған ортаға зиян келтіруге жол бермеуі, қолжетімді озық технологияларды енгізуі


46

қалдықтарды жинақтау мен жоюды олардың құзыреті шегінде қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен, сондай-ақ арнайы уәкілетті мемлекеттік органдармен келісім бойынша жергілікті атқарушы органдардың шешімімен айқындалатын жерде жүргізу талаптарын сақтауы


47

бүлінген жерді қалпына келтіруді жүргізуі


Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезіндегі экологиялық талаптар

48

ұңғымалар мен тау-кен өндіру конструкциялары беріктігі, технологиялылығы және экологиялық қауіпсіздігі жағынан жер қойнауы мен қоршаған ортаны қорғау шарттарын қамтамасыз етуі


49

Ұңғыма құрылысы ерекше қорғалатын табиғи аумақтарда салынуы


50

Шламдарды кәдеге жарату және бұрғылау процесінде қайтадан пайдалану, қоршаған ортаға қайтару үшін, пайдаланылған бұрғылау ерітінділерін, бұрғылаудан, карьерлерден және шахтадан шыққан сарқынды суды бейтараптандыру жөніндегі жұмыстар


51

Жану мүмкіндігін немесе адамдардың улану ықтималдығын болғызбау мақсатында пирофорлық шөгінділер, шлам мен керн жобаға сәйкес көмілуі


52

Жер қойнауын пайдалану жөніндегі құрылыстарды пайдалануға берілуі


53

Жер учаскесін қалпына келтіру (рекультивациялау) жөніндегі жұмыстар жүргізілуі


54

Жер қойнауын пайдаланушы бұрғылайтын, оның ішінде өздігінен ағып шығатын ұңғымаларды, сондай-ақ пайдалануға жарамсыз немесе пайдаланылуы тоқтатылған ұңғымаларды консервациялауы немесе жоюы


55

Су объектілерінің ластануын және тартылуын болғызбайтын шаралар қабылдауы


56

Сіңірме ұңғымаларды бұрғылауға қоршаған ортаны қорғау жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органның осы ұңғымалар бұрғыланатын ауданда арнайы тексерулер жүргізілгеннен кейін беретін оң қорытындыларының бар болуы


57

пайдаланудан шығарылған суды сіңірме ұңғымаларға айдау жүргізілетін ауданда жақын жердегі ұңғымалардағы, бұлақтардағы, құдықтардағы судың сапасына жүйелі зертханалық байқауы


58

қоршаған ортаны қорғау саласындағы, жер қойнауын зерделеу және пайдалану, өнеркәсіп қауіпсіздігі жөніндегі уәкілетті мемлекеттік органдармен, халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы уәкілетті органмен келісім бойынша су қорын пайдалану және қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік орган белгілеген жерасты су объектілеріне шекті жол берілетін зиянды әсерлердің нормативтерін сақтауы


59

Аккредиттелген өзінің немесе өзге де лабораторияларға ағызылатын сулардың химиялық құрамын анықтауды қамтамасыз етуі


60

Қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік органға ластаушы заттардың авариялық ағызылғаны туралы, сондай-ақ жерасты суларын алудың белгіленген режимінің бұзылуы және оларға суларды ағызу (айдау) объектісі туралы шұғыл ақпаратты беруі


Сақтық аймағы шегінде жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізу кезіндегі экологиялық талаптар

61

Сақтық аймағы шегінде жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушы оларды су деңгейі көтерілген жағдайда теңіздің ластануын болғызбайтындай немесе барынша азайтатындай етіп жүргізуі


Су объектілерін пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

62

Су объектілерінің жай-күйіне әсер ететін кәсіпорындар мен басқа да құрылыстарды орналастыру қоршаған ортаны қорғаудың, жер қойнауын қорғаудың, санитарлық-эпидемиологиялық, өнеркәсіптік қауіпсіздікті, су ресурстарын молайту мен ұтымды пайдаланудың талаптары мен ережелерінің сақталуы, сондай-ақ аталған объектілер қызметінің экологиялық салдарлары ескеріле отырып жүргізілуі


63

Су объектілерінің жай-күйіне әсер ететін кәсіпорындар мен басқа да құрылыстарды салуға, реконструкциялауға, пайдалануға, консервациялауға, жоюға, қоршаған ортаны қорғау, су қорын пайдалану және қорғау, өнеркәсіп қауіпсіздігі саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдардың және санитарлық-эпидемиологиялық қызметтің мемлекеттік органының оң қорытындыларының болуы


Сарқынды суды ағызып жіберу кезіндегі экологиялық талаптар

64

сарқынды суды жер үсті су объектілеріне және жер қойнауына ағызып жіберуге Қоршаған ортаға эмиссияға тиісті экологиялық рұқсаттың бар болуы


65

Сарқынды суды жинақтаушысы бар табиғат пайдаланушылар оның қоршаған ортаға әсерін болғызбайтын қажетті шаралар қабылдауы, сондай-ақ оларды пайдалану тоқтатылғаннан кейін осы жинақтаушылар орналасқан жердің қайта өңделуін жүзеге асыруы


66

Сарқынды суды, олардың тазалану деңгейіне қарамастан, орталықтандырылған ауыз сумен жабдықтау көздерінің санитарлық қорғалу аймақтарындағы, курорттардағы, суға түсуге арналған жерлердегі су айдындарына ағызып жіберуге жол берілмеуі


Өсімдіктерді қорғау құралдарын, минералдық тыңайтқыштар мен шаруашылық және өзге де қызметте пайдаланылатын басқа да препараттарды тасымалдау, сақтау мен қолдану, жаңа препараттар жасау кезінде қойылатын экологиялық талаптар

67

Жаңа препараттар жасаған кезде оларды қоршаған ортада қолданудың нормативтері әзірленуі


68

пестицидтерді (улы химикаттарды) қолдануға келісімнің бар болуы


Каспий теңізінің солтүстік бөлігіндегі мемлекеттік қорық аймағында шаруашылық және өзге де қызметті жүзеге асыру кезіндегі жалпы экологиялық талаптар

69

Құрылыстарды салу, монтаждау және оларды қайта бөлшектеу ластаушы заттардың барлық түрлерін жинауды қамтамасыз ететін технологиялар пайдаланылған кезде ғана жүзеге асырылуы


70

Келісімшарттық аумақ шегінде бұрын бұрғыланған ұңғымалар табылған кезде жер қойнауын пайдаланушы оларды өз балансына қабылдауы және олар бойынша мониторинг жүргізуі


71

Мұнай операцияларының барлық сатысында олар үшін белгіленген ластаушы заттардың шығарындылары мен төгінділеріне жол берілетін шекті нормативтерінен асырылмауына жол бермеуі


72

Ұңғымаларды пайдалану кезінде, авариялық ахуалдың қауіп төндіру жағдайларын қоспағанда, флюидтерді алау етіп жағуға жол бермеуі


73

Ұңғымаларды сынау кезінде көмірсутегін алау етіп жағу экологиялық сараптама қорытындысында қоршаған ортаға неғұрлым қауіпсіз деп танылған жағдайда барынша азайтылуы. Ұңғымалар құстардың өріс аудару жолдарына орналастырылған жағдайда, орнитофаунаға залалды болғызбау үшін ұйымдастыру-техникалық шаралар қабылдануы


74

Мұнай операцияларын жүргізген кезде атмосфераға шығарындылар Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына, қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық практикада қабылданған, байқаудан өткізілген принциптер мен әдістерге сәйкес бақылауы


75

Айналымға тартылмайтын және жер қойнауына айдалмайтын бұрғылау қалдықтарын (шламдар мен қоспаларды) залалсыздандыру мен сақтау жөніндегі барлық операциялар


76

Сарқынды суларды арнаулы кемелерге немесе жағалаудағы қабылдау құрылғыларына беруі


77

Теңіз түбіндегі жару жұмыстарына қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдардың рұқсатының бар болуы


78

Су тарту құрылыстарында балық қорғау құрылғылары жұмысының тиімділігін үздіксіз бақылауға арналған техникалық құрылғылардың орнатылуы


79

Каспий теңізі солтүстік бөлігінің мемлекеттік қорық аймағында уылдырық шашылуын қорғау және бағалы кәсіпшілік балықтарын молайту жөніндегі іс-шараларды қоса алғанда, қоршаған ортаны, сондай-ақ итбалықтардың тіршілік ету ортасын қорғау жөнінде кешенді бағдарламалары


80

Бұрғылық және тампонаждық сұйықтар құрамында техникалық жобада келісілмеген өзге заттарды пайдаланған жағдайда жер қойнауын пайдаланушы оларды қолдануды қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік органмен келісімі


81

Бұрғылау қондырғылары Халықаралық теңіз ұйымының тұншықтыратын газ шығарындыларының шекті мәндері жөніндегі талаптарына сай келетін іштен жану двигательдерімен жарақтандырылуы


82

Энергия қондырғылары іштен жану двигательдерімен немесе қосарлы отын (дизельді отын-газ) турбиналарымен жарақтандырылуы


83

Көзделіп отырған шаруашылық қызмет жүргізілетін, бұрын зерделенген ауданның қоршаған ортаға әсерді бағалау табыс етілгенге дейін кемінде төрт жыл бұрын жүргізілген далалық зерттеу нәтижелеріне негізделуі қазіргі жай-күйін талдау


84

Су қорғау аймағында және теңіздің жағалау бойындағы таяз сулы учаскелерінде ұңғымаларды бұрғылау


Теңізде барлау мен өндіру кезіндегі экологиялық талаптар

85

Мұнай операцияларын жүргізген кезде ұңғымаларды бұрғылау қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық практикада қабылданған, байқаудан өткізілген озық принциптер мен әдістер негізінде жүзеге асырылуы


86

Каспий теңізінің солтүстік бөлігіндегі мемлекеттік қорық аймағы экожүйесінің тұрақты тіршілігін қамтамасыз ету үшін теңізде барлау мен өндіруді жобалау кезінде бұрғылық негіздер салу, ұңғымаларды сынау


87

Жер қойнауын пайдаланушы мұнай операцияларын жүргізу кезінде авариялық төгілулердің алдын алу, шектеу және оларды жою жөніндегі іс-шаралардың орындалуы


Жағалаудағы жарақтандыру базалары мен жағалау инфрақұрылымы объектілеріне арналған экологиялық талаптар

88

Порттар мен айлақтарды қоспағанда, жағалаудағы базаларды, оның ішінде жанар-жағар май материалдары қоймаларын, көлік құралдарына техникалық қызмет көрсету станцияларын салу, қолда бар инфрақұрылымдар пайдаланыла отырып, Каспий теңізі жағалауының су қорғау аймағынан тысқары жүзеге асырылуы


89

Жағалау инфрақұрылымы объектілері жұмыс істеуін аяқтап, олар қайта бөлшектелгеннен кейін қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен келісілген жобалау құжаттамасына сәйкес жерге рекультивациялау жүргізілуі


Кеме жүзуіне қойылатын экологиялық талаптар

90

Каспий теңізіне жануарлар және өсімдіктер дүниесі объектілерінің кездейсоқ кіруін болғызбау үшін бұрын өзге су бассейндерінде жұмыс істеген жабдық пен аппаратураны, сондай-ақ кемелерді пайдалануға мемлекеттік экологиялық сараптама өткізілуі


91

Орын ауыстыру бағыттары кемелердің жүзу бағыттарының маусымдар бойынша кестесі картографиялық материалдарда көрсетілуі.


92

Барлық кемелер отынды жабық алып жүру жүйелерімен, ластанған сулар мен тұрмыстық қоқыстарды жинайтын ыдыстармен жабдықталған, ашық су айдынына төгінділер мен шығарындыларға мүмкіндік бермейтін құрылғыларда жарақталған болуы


93

Сусыма материалдарды, химиялық реагенттер мен қауіпті жүктерді тасымалдау олардың қоршаған ортаға жайылуын болдырмайтын жабық контейнерлерде және арнаулы ыдыстарда жүзеге асырылуы


Каспий теңізінің солтүстік бөлігіндегі мемлекеттік қорық аймағындағы қоршаған ортаның мониторингі

94

Каспий теңізінің солтүстік бөлігіндегі мемлекеттік қорық аймағында қоршаған ортаның өндірістік мониторингін жүргізуі


95

Өндірістік мониторинг өткізу кезінде жер қойнауын пайдаланушы өткен жылдардағы қадағалаулардың нәтижелерін ескеруі және қадағалауды ұзақ мерзім қатарынан жалғастыру мақсатында жұмыс алаңында (келісімшарттық аумақ шегінде және оның айналасында) орналасқан, жұмыс істеп тұрған станциялардың көрсеткіштерін пайдалануы


96

Авариялық жағдайлар туындаған жағдайда қоршаған ортаның авариялық ластану салдарының мониторингі кідіріссіз ұйымдастырылуы


97

Жер қойнауын пайдаланушы өндірістік мониторинг нәтижелерін қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті мемлекеттік органға беруі


Радиоактивті материалдарды пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

98

Қоршаған ортаның радиациялық ластануының алдын алу және оны жою жөнінде шаралар қабылдауы


Радиоактивті материалдар мен қалдықтарды сақтау мен көму кезіндегі экологиялық талаптар

99

Халық пен қоршаған ортаның радиациядан қорғалуы


Өнеркәсіп және тұтыну қалдықтарымен жұмыс істеу кезіндегі жалпы экологиялық талаптар

100

Қалдықтармен қауіпсіз жұмыс істеу шараларын көздеуге, оларды кәдеге жарату, залалсыздандыру және қауіпсіз жою жөніндегі іс-шараларды орындауы


101

Қалдықтарды орналастыру мен жоюға жергілікті атқарушы органдардың шешімдері


102

Қалдықтарды қайталап пайдалану (рециклинг), қалдықтарды пайдалануға мүдделі жеке және заңды тұлғаларға оларды беру арқылы бірте-бірте қысқартуды қамтамасыз етуі туралы ақпарат


103

Қалдықтарды өңдеуді, жоюды немесе орналастыруы туралы ақпарат


Қауіпті қалдықтардың паспорты

104

Қауіпті қалдықтардың паспортының бар болуы


Қалдықтармен жұмыс істеуге байланысты кәсіпорындарды, ғимараттарды, құрылыстарды, құрылыс-жайлар мен өзге де объектілерді салу және пайдалану кезіндегі экологиялық талаптар

105

1) қалдықтардың санын азайту мақсатында оларды орналастыру нормативтерінің жобаларының бар болуы
2) ең жаңа ғылыми-техникалық жетістіктер негізінде қалдықты аз шығаратын технологиялар мен қалдықтардың құралуын төмендету жөніндегі ұйымдастыру шараларын енгізуі;
3) қалдықтар мен оларды орналастыратын объектілерге түгендеу жүргізуі;
4) қалдықтар орналастырылған объектілердің аумақтарында қоршаған ортаның жай-күйіне мониторинг жүргізуі;
5) қалдықтармен жұмыс істеуге байланысты авариялардың алдын алу жөніндегі талаптарды сақтауға және оларды жою жөнінде шұғыл шаралар қолдануы


106

қалдықтарды орналастыру объектісі салынатын жерді анықтауға мемлекеттік экологиялық сараптамалардың оң қорытындысы


107

Қалдықтарды орналастыру объектілеріне және бүлінген жерлерде рекультивациялау жөнінде жұмыстар жүргізуі


Қауіпті қалдықтармен жұмыс істеу кезіндегі экологиялық талаптар

108

Қызмет процесінде қауіпті қалдықтар құралатын жеке және заңды тұлғалар олардың құралуының тоқтатылуына немесе қысқартылуына және (немесе) олардың қауіптілік деңгейін төмендетуге бағытталған іс-шараларды жүзеге асыруы


109

Қауіпті қалдықтарды арнайы жабдықталған жерлерге орналастыруға экологиялық рұқсаттардың бар болуы


110

Қауіпті қалдықтар орналастырылған жер қалдықтың түрі, оның қауіптілік деңгейі және көмілген күні көрсетіле отырып, жақсы көрінетін жерде айырым белгілерімен белгіленуі


111

Қауіпті қалдықтарды жинауды, кәдеге жаратуды, тасымалдауды және орналастыруды жүзеге асыратын кәсіпорындар төтенше және авариялық жағдайлар кезінде іс-қимылдар жоспарларының бар болуы


112

Шаруашылық және басқа да қызметтің экологиялық қауіпті түрлері міндетті экологиялық сақтандыру келісім шарты негізінде жүзеге асырылуы


Қауіпті қалдықтарды тасымалдау кезіндегі экологиялық талаптар

113

Қауіпті қалдықтардың құралуы мен олардың тасымалдануы


Қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы есеп

114

Қалдықтардың меншік иесі қалдықтардың есебін (түрі, саны және шығарылған жері) жүргізуге, сондай-ақ олардың қоршаған ортаға және (немесе) адам денсаулығына қауіпті қасиеттері туралы ақпарат жинауы және сақтауы


115

Қалдықтармен жұмыс істеуді жүзеге асыратын тұлғалар және қауіпті қалдықтарды өндірушілер өздерінің қызметі процесінде құралған, жиналған, тасымалданған, кәдеге жаратылған немесе орналастырылған қалдықтардың тұрақты есебін (түрі, саны, қасиеттері) жүргізуі


116

Қалдықтардың меншік иелері қалдықтардың есебі жөніндегі құжаттамаларды бес жыл бойы сақтауы


117

Қалдықтардың меншік иелері өзінің қалдықтармен жұмыс істеу саласындағы қызметі туралы жыл сайынғы есебін Қалдықтардың мемлекеттік кадастрына енгізу үшін қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға беруі


Қалдықтарды көму полигондарына және ұзақ мерзімді сақтау қоймаларына қойылатын экологиялық талаптар

118

Қалдықтарды сақтау кейіннен кәдеге жарату, өңдеу немесе түпкілікті көму мақсатында әрбір қалдық түрлері үшін белгіленген кезеңге арнайы жабдықталған жерлерде (алаңдарда, көмбелерде, қоймаларда) жүргізілуі үшін құжаттар


119

Қалдықтарды кейіннен орнын ауыстыру ықтималдығына және (немесе) олардың қоршаған ортаға әсеріне тұрақты мониторинг жүргізуі. Полигондарға белгіленген экологиялық талаптар қалдықтарды ұзақ мерзімді сақтау қоймаларына қойылады, бұл ретте оларды алып қоюдың, тасымалдаудың, кейіннен кәдеге жаратудың немесе түпкілікті көмудің техникалық мүмкіндігі қамтамасыз етілуі


120

Қалдықтар полигондарын орналастыру мен салу жобалары бойынша мемлекеттік, экологиялық және санитарлық-эпидемиологиялық сараптамалардың қорытындысы


Қалдықтарды орналастыру полигондарына қойылатын экологиялық талаптар

121

Әрбір полигон олардың қоршаған ортаға теріс әсерінің алдын алу үшін атмосфералық шығарындылардың (қоқыс газы), сақтауға қойылған қалдықтарда құралатын сүзінді судың және сарқынды сулардың мониторинг жүйесі


122

Полигонда көмуге арналған қалдықтардың саны мен қауіпті қасиеттері азайтылуы


123

Полигонның иесі биологиялық іритін қалдықтарды көму көлемін азайту және қоқыс газды бақылау мен кәдеге жарату жүйелерін енгізу арқылы полигонда метанның құралуын азайту жөнінде шаралар қабылдауы


124

Қоршаған ортаның ластануын болдырмау үшін полигонның иесі қалдықтарды сыныптау негізінде қабылдаудың бірдейлендірілген рәсімін енгізуі


125

Қалдықтарды көму полигонының қызметі қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен келісілген мерзімде учаскені экологиялық талаптарға сәйкес келтіру жөніндегі жоспар негізінде жүзеге асырылуы


126

Полигонның меншік иесі полигон жабылғаннан кейін жерлерді рекультивациялау жөніндегі іс-шараларды және қоршаған ортаға әсердің мониторингін жүргізу үшін тарату қорын құруы


127

Көму үшін қабылданатын қалдықтарды қабылдау мен сыныптау рәсімін қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен келісуі


Полигонды пайдалану сатысындағы бақылау мен мониторинг

128

Полигонның иесі жыл сайын қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға қоршаған ортаға әсердің мониторингін жүргізілгені туралы есеп беруі


129

Полигонның иесі бақылау және мониторинг нәтижесінде анықталған, қоршаған ортаға қолайсыз әсер туралы қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органды хабардар етуі, сондай-ақ қабылданылатын түзету шараларының сипаты мен мерзімдерін қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органмен келісуі


130

Бақылауды, мониторингті және (немесе) талдауды аккредиттелген зертханалармен орындалуы


Полигонды (полигонның бөлігін) жабу, рекультивациялау және мониторинг рәсімдері

131

Қалдықтарды көму жөніндегі полигонды (полигонның бөлігін) жабуға экологиялық рұқсат алынуы


132

Полигон (полигонның бөлігі) жабылғаннан кейін полигонның иесі аумақты рекультивациялауды жүзеге асырылуы және 1-сыныптағы полигондар үшін - отыз жыл бойы, 2-сынып полигондары үшін жиырма жыл бойы қоқыс газдың және сүзінді судың шығарындыларына мониторинг жүргізуі


133

Полигонның иесі жобаның талаптарына сәйкес полигонды (полигонның бөлігін) рекультивациялауды орындағаннан кейін және орындалған жұмыстар қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органның және санитарлық-эпидемиологиялық қызмет саласындағы мемлекеттік органның қатысуымен қабылдау комиссиясының актісімен қабылданғаннан кейін иелік етуші қоршаған ортаға мониторинг жүргізуді тоқтатуы


Радиоактивті қалдықтарды сақтау және (немесе) көму пункттеріне қойылатын экологиялық талаптар

134

Радиоактивті қалдықтарды сақтау және (немесе) көму пункттерінің барлық жобаларына мемлекеттік экологиялық, санитарлық-эпидемиологиялық сараптама қорытындысының бар болуы


135

Жер үсті суларының, ызасулардың және жер асты суларының радиоактивті ластану есебі ерітінділердің сүзілуінің және ластанудың жылдамдығын, олардың таралу қабілеттерін және су сиятын тау жыныстарының сорбциондық мүмкіндіктерін айқындау үшін орындалатын арнайы гидрологиялық және гидрогеологиялық зерттеулер жүргізу негізінде орындалуы


Парниктік газдардың және озонды бұзатын заттардың шығарындыларына жол берілетін шаруашылық және өзге де қызметке қойылатын жалпы талаптар

136

Озонды бұзатын және құрамында олардың өнімдері бар заттардың импорты, экспорты, озонды бұзатын заттар пайдалана отырып жүргізілетін жұмыстарға, құрамында озонды бұзатын заттар бар жабдықтарды жөндеу, монтаждау, оларға қызмет көрсету шаруашылық қызметке рұқсаты


Озонды бұзатын заттарды тұтынудың мемлекеттік есебі мен мемлекеттік кадастры

137

Озонды бұзатын заттарды әкелуді және тұтынуды жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғалар озонды бұзатын заттарды тұтынудың мемлекеттік кадастрын әзірлеу үшін жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың екінші тоқсанынан кешіктірмей, қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға озонды бұзатын заттардың жылдық тұтынылуы туралы деректерді табыс етуі



Парниктік газдарды мемлекеттік түгендеу және парниктік газдардың мемлекеттік кадастры

138

Парниктік газдардың көздері мен сіңірушілері бар заңды тұлғалар парниктік газдардың эмиссиясы мен сіңірілуіне түгендеу жүргізу үшін жыл сайын, есепті жылдан кейінгі жылдың екінші тоқсанынан кешіктірмей, қоршаған ортаны қорғау саласындағы уәкілетті органға парниктік газдарға түгендеу жүргізу және мемлекеттік кадастрын жасау үшін бастапқы ақпаратты табыс етуі


Парниктік газдарды және озонды бұзатын заттарды өндірістік бақылау

139

Парниктік газдардың және озонды бұзатын заттардың шығарындыларына жыл сайынғы түгендеу жүргізу жолымен өндірістік бақылауды жүзеге асыруы


140

Экологиялық қызметтерді ұйымдастыру туралы және парниктік газдар мен озонды бұзатын заттарға өндірістік бақылау жүргізуге жауапты тұлғалар туралы мәліметтер, сондай-ақ парниктік газдарды және озон бұзатын заттарды түгендеу нәтижелері туралы ақпарат


Қоршаған ортаны қорғау саласындағы қызметті лицензиялау

141

Қоршаған ортаны қорғау саласындағы жұмыстарды орындау мен қызмет көрсетуге арналған лицензиясының бар болуы


Мемлекеттік экологиялық сараптама объектілері

142

Осы Кодекстің 37-бабында айқындалған кезеңдерге сәйкес қоршаған ортаға әсердің оған ілеспе бағалау материалдарымен бірге қоршаған ортаға әсер етуші межеленіп отырған қызметтің жобалау алдындағы және жобалау құжаттамасының бар болуы


143

Қоршаған ортаға әсерді бағалаудың оларға ілеспе материалдарымен бірге мемлекеттік, салалық және өңірлік бағдарламалар жобаларының бар болуы


144

Қоршаған ортаға эмиссиялар нормативтерінің жобаларының бар болуы


145

Іске асырылуы қоршаған ортаға теріс әсерлерге әкеп соғуы мүмкін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің, нормативтік-техникалық және нұсқаулық-әдістемелік құжаттардын жобаларының бар болуы


146

Жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізуге арналған келісімшарттар жобаларының бар болуы


147

Ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту, республикалық маңызы бар мемлекеттік табиғи қаумалдар мен мемлекеттік қорық аймақтарын тарату және олардың аумақтарын кішірейту жөніндегі жаратылыстану-ғылыми және техникалық-экономикалық негіздемелердің жобаларының бар болуы


148

Жануарлар мен өсімдіктер дүниесі ресурстарын алу мен пайдалануға арналған биологиялық негіздемелерінің бар болуы


149

қалалар мен аумақтарды, оның ішінде арнайы экономикалық аймақтар аумақтарын және шаруашылық қызметін жүргізудің айрықша режиміндегі аумақтарды салудың (дамытудың) бас жоспарларының жобаларының бар болуы


150

осы аумақтарды экологиялық зілзала немесе төтенше экологиялық жағдай аймақтарына жатқызуды негіздейтін аумақтарды зерттеу материалдарының бар болуы


151

шектес мемлекеттердің қоршаған ортасына әсер етуі мүмкін немесе оны жүзеге асыру үшін шектес мемлекеттермен ортақ табиғи объектілерді пайдалану қажет болатын не шектес мемлекеттердің Қазақстан Республикасының халықаралық шарттарында айқындалған, оның ішінде «Байқоңыр» кешені бойынша мүдделерін қозғайтын шаруашылық қызмет жобаларының бар болуы


152

Қазақстан Республикасына өткізілетін (әкелінетін) технологияларды, көлік құралдарын қоспағанда, техникаларды және жабдықтарды қолдану жөніндегі құжаттамалардың бар болуы


Қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсат

153

қоршаған ортаға эмиссияларға рұқсаты


Экологиялық аудиторлық есептерге қойылатын талаптар

154

Экологиялық аудиторлық есептің бар болуы


Табиғат пайдаланушылардың өз қаражаттары есебінен қаржыландырылатын қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шараларды жоспарлау

155

Қоршаған ортаны қорғау жөніндегі іс-шаралар жоспарының бар болуы


Экологиялық сақтандыру

156

Міндетті экологиялық сақтандыру шарттарының бар болуы



Табиғат пайдаланушының өндірістік экологиялық бақылау жүргізу кезіндегі құқықтары мен міндеттері

157

өндірістік экологиялық бақылау бағдарламасының бар болуы


Өндірістік мониторингтің түрлері және оны жүргізуді ұйымдастыру

158

Қоршаған ортаға өндірістік мониторинг жүргізген аккредиттелген, өндірістік немесе тәуелсіз зертханалардың бар болуы


Өндірістік экологиялық бақылау жөніндегі есеп пен есептілік

159

өндірістік экологиялық бақылау нәтижелері бойынша кезеңдік есептер беруі



Об утверждении формы проверочного листа в области охраны окружающей среды, воспроизводства и использования природных ресурсов (за исключением сферы частного предпринимательства)

Приказ Министра охраны окружающей среды Республики Казахстан от 16 марта 2012 года № 71-П. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 апреля 2012 года № 7598. Утратил силу приказом Министра энергетики Республики Казахстан от 25 декабря 2015 года № 753

      Сноска. Утратил силу приказом Министра энергетики РК от 25.12.2015 № 753.

      В соответсвии с подпунктом 38) статьи 17 Экологического кодекса Республики Казахстан и в соответствии с пунктом 1 статьи 15 Закона Республики Казахстан «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемую форму проверочного листа в области охраны окружающей среды, воспроизводства и использования природных ресурсов (за исключением сферы частного предпринимательства).
      2. Департаменту экологического законодательства и правового обеспечения Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан (Муканова Д. К.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) официальное опубликование настоящего приказа после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      3) опубликование настоящего приказа в средствах массовой информации и на официальном интернет-ресурсе Министерства охраны окружающей среды Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Вице-министра охраны окружающей среды Республики Казахстан Мухамбетова М.Б.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр
      охраны окружающей сpeды
      Республики Казахстан                       Н. Каппаров

Утверждена приказом    
Министра охраны окружающей
среды Республики Казахстан
от 16 марта 2011 года № 71-П

                                                         Форма

   Проверочный лист в области охраны окружающей среды,
   воспроизводства и использования природных ресурсов
   (за исключением сферы частного предпринимательства)

            Государственный орган, назначивший проверку
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
                   Акт о назначении проверки
__________________________________________________________________
                           (№, дата)
                 Наименование природопользователя
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
                 (бизнес-идентификационный номер)
__________________________________________________________________
                      Адрес места нахождения
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________


п/п

Наименование требований

Отметка о
требуемости
(да/нет)

Экологические требования к проектированию хозяйственных
и иных объектов

1

Наличие проектов с положительными заключениями
государственной экологической экспертизы строительства
и реконструкции предприятий, зданий, сооружений,
объектов промышленности, сельского хозяйства и других
объектов


Общие экологические требования и ответственность
природопользователей при вводе в эксплуатацию и эксплуатации
хозяйственных и иных объектов

2

Соблюдение всех экологических требований, при вводе в
эксплуатацию предприятий, сооружений и иных объектов,
предусмотренных проектом, по акту приемочной комиссии,
создаваемой с участием уполномоченного органа в области
охраны окружающей среды


3

Соблюдение требований экологической безопасности при
проведении работ на отведенной территории


4

Ведение документации по вопросам охраны окружающей
среды и представление государственным органам
установленной отчетности по всей деятельности


5

Создание специального подразделения либо назначение
работника, ответственного за организацию, проведение
производственного экологического контроля и за
взаимодействие с контролирующими органами


6

Проведение всех операций наиболее безопасным способом и
содержание оборудования в безопасном состоянии в целях
охраны здоровья и жизни работников, окружающей среды и
имущества


7

Наличие согласованных с территориальными органами
уполномоченного органа в области охраны окружающей
среды нормативно-технических документов по охране
окружающей среды по всем видам деятельности, которые
должны пересматриваться не реже одного раза в пять лет.
Нормативно-технические документы должны также
пересматриваться при введении новых типовых правил и
норм, новых технологических процессов, установок, машин
и аппаратуры


8

Наличие на участках (объектах) журналов проверки
состояния технической и экологической безопасности, в
которых ответственные должностные лица
природопользователя должны записывать обнаруженные
недостатки с указанием сроков их устранения


9

Наличие специального положения, разработанным
природопользователем о порядке организации и ведении
работ на экологически опасных объектах


10

Наличие плана действий по устранению или локализации
аварийной ситуации, возникшей в результате нарушения
экологического законодательства Республики Казахстан,
стихийных бедствий и природных катаклизмов


11

Применение работником, обнаружившим нарушение
экологических требований, норм, правил и инструкций или
опасность, угрожающую жизни и здоровью людей, а также
возможность загрязнения окружающей среды, все зависящие
от него меры по устранению или локализации возникшей
ситуации и сообщить об этом диспетчеру или руководству


12

Информирование уполномоченного органа в области охраны
окружающей среды о происшедших авариях с выбросом
загрязняющих веществ в окружающую среду в течение двух
часов с момента их обнаружения


Экологические требования к технологиям, технике и оборудованию

13

Применение в Республике Казахстан технологий, техники,
за исключением транспортных средств, и оборудования
осуществляется при наличии положительного заключения
государственной экологической экспертизы на
документацию, обосновывающую применение таких
технологий, техники и оборудования, с материалами
оценки воздействия на окружающую среду


Экологические требования к проектированию и строительству
населенных пунктов

14

Соблюдение санитарно-эпидемиологических требований и
экологической безопасности при проектировании,
строительстве, реконструкции городов и других
населенных пунктов, обеспечивающие наиболее
благоприятные условия для жизни, труда и отдыха
населения


15

Создание лесопарковых, зеленых и защитных зон с
ограниченным режимом природопользования


16

Соблюдение требований технических регламентов,
санитарно-эпидемиологических правил, норм,
градостроительных и иных требований, обеспечивающих
благоприятную окружающую среду при размещении зданий,
строений, сооружений, автомобильных дорог и иных
промышленных объектов


Экологические требования к размещению предприятий,
сооружений и иных объектов

17

Определение мест размещения предприятий, сооружений и
иных объектов производится с соблюдением условий и
правил охраны окружающей среды, с учетом экологических
последствий деятельности указанных объектов


18

Определение охранных, санитарно-защитных и иных
защитных зон при размещении предприятий, сооружений и
иных объектов


Экологические требования при зонировании и использовании земель
сельскохозяйственного назначения

19

Обеспечение экологической безопасности и качественного
состояния сельскохозяйственных угодий при зонировании и
использовании земель сельскохозяйственного назначения


20

Зонирование земель сельскохозяйственного назначения


21

Определение уровня химического загрязнения земель


Экологические требования при зонировании и использовании земель
населенных пунктов

22

Осуществление зонирования земель населенных пунктов на
основании экологических критериев оценки земель


23

Перевод земель населенных пунктов в земли других
категорий


24

Установление особого режима использования, для зоны
чрезвычайной экологической ситуации не влекущего за
собой дальнейшее ухудшение экологической обстановки


Экологические требования при зонировании и использовании земель
промышленности, транспорта, связи, обороны и иного
несельскохозяйственного назначения

25

Обеспечение экологической безопасности и рационального
использования земель при зонировании земель
промышленности, транспорта, связи, обороны и иного
несельскохозяйственного назначения


26

Установление зоны с учетом создания особых условий
использования указанных земель, способствующих
улучшению состояния окружающей среды в целях
обеспечения безопасности населения и создания
необходимых условий для эксплуатации промышленных,
транспортных и иных объектов


27

Перевод земель промышленности, транспорта, связи,
обороны и иного несельскохозяйственного назначения
в земли других категорий


Экологические требования при использовании земель особо охраняемых
природных территорий и земель оздоровительного назначения

28

Режим использования земель особо охраняемых природных
территорий


Экологические требования при использовании земель лесного фонда

29

Перевод земель лесного фонда в другую категорию земель


Экологические требования при зонировании и использовании земель
водного фонда

30

Обеспечение охраны водных объектов и рационального
использования вод при зонировании земель водного фонда


31

Перевод земель водного фонда в другую категорию земель


32

Земли, выделенные под водоохранные полосы


Экологические требования при зонировании и использовании земель
запаса

33

Оценка степени деградации экосистемы с экологическими
критериями оценки земель


34

Перевод нарушенных земель из категории земель запаса
после осуществления рекультивации и мероприятий по
улучшению качества земель и экологической ситуации


35

Наличие положительного заключения государственной
экологической экспертизы для земельных участков из
состава земель запаса, на которых проводились испытания
ядерного оружия


Экологические требования по оптимальному землепользованию

36

Предоставление земельных участков для размещения и
эксплуатации предприятий, сооружений и иных объектов


37

Документы для строительства и возведения объектов, не
связанных с сельскохозяйственным производством


Экологические требования к строительству и реконструкции
предприятий, сооружений и других объектов

38

Осуществление строительства и реконструкции
предприятий, сооружений и иных объектов при наличии
положительных заключений государственных экологической
экспертиз и в соответствии с нормативами качества
окружающей среды


39

Меры по рекультивации земель, воспроизводству и
рациональному использованию природных ресурсов,
благоустройству территорий и оздоровлению окружающей
среды


Экологические требования при эксплуатации объектов промышленности,
энергетики, транспорта и связи, объектов сельскохозяйственного
назначения и мелиорации

40

Эксплуатация объектов промышленности, энергетики,
транспорта и связи, объектов сельскохозяйственного
назначения и мелиорации


41

Выполнение комплекса мер по охране почв, водоемов,
лесов и иной растительности, животного мира от вредного
воздействия сельскохозяйственной деятельности


Экологические требования при производстве и эксплуатации
автомобильных и иных транспортных средств

42

Соблюдение нормативов допустимых выбросов, по
эксплуатации автомобильных и иных транспортных средств,
оказывающих негативное воздействие на окружающую среду
и меры по снижению уровня шума и иного негативного
воздействия на окружающую среду


Экологические требования к размещению атомных,
тепловых и гидроэлектростанций

43

Наличие проекта и положительного заключения
государственной экологической и
санитарно-эпидемиологической экспертизы для определения
места размещения и строительства атомных
электростанций


44

Соблюдение нормативов эмиссий в окружающую среду для
проектируемых и строящихся электростанций


Экологические требования при использовании земель

45

Технологии производства, соответствующие
санитарно-эпидемиологическим и экологическим
требованиям при использовании земель


46

Решением местных исполнительных органов по
использованию земель для складирования и удаления
отходов


47

Рекультивация нарушенных земель


Экологические требования при проведении операций
по недропользованию

48

Конструкции скважин и горных выработок в части
надежности, технологичности и экологической
безопасности


49

Строительство скважин на особо охраняемых природных
территориях


50

Работы по утилизации шламов и нейтрализации
отработанного бурового раствора, буровых, карьерных и
шахтных сточных вод для повторного использования в
процессе бурения, возврата в окружающую среду


51

Захоронение пирофорных отложений, шлама и керна в
целях исключения возможности загорания или отравления
людей


52

Ввод в эксплуатацию сооружений по недропользованию


53

Проведение работ по восстановлению (рекультивации)
земельного участка


54

Консервации или ликвидации буровых скважин, в том
числе самоизливающиеся, а также скважины, не пригодные
к эксплуатации или использование которых прекращено


55

Меры по предотвращению загрязнения и истощения водных
объектов


56

Размещение захоронений отходов, кладбищ,
скотомогильников и других объектов, влияющих на
состояние подземных вод


57

Наличие положительных заключений уполномоченных
государственных органов в области охраны окружающей
среды, для бурения поглощающих скважин и проведения
специальных обследований в районе бурения этих скважин


58

Лабораторные наблюдения за качеством воды в ближайших
скважинах, родниках, колодцах


59

Обеспечение определения химического состава
сбрасываемых вод в собственных или иных лабораториях


60

Информация об аварийных сбросах загрязняющих веществ,
а также о нарушениях установленного режима забора
подземных вод и объекта сброса (закачки) в них вод


Экологические требования при проведении операций по
недропользованию в пределах предохранительной зоны

61

Недропользователь, осуществляющий операции по
недропользованию в пределах предохранительной зоны,
проводит их таким образом, чтобы исключить или
максимально снизить загрязнение моря в случае подъема
уровня вод


Экологические требования при использовании водных объектов

62

Соблюдение условий и правил охраны окружающей среды,
охраны недр, санитарно-эпидемиологической, промышленной
безопасности, воспроизводства и рационального
использования водных ресурсов, а также с учетом
экологических последствий деятельности указанных
объектов при размещении предприятий и других
сооружений, влияющих на состояние водных объектов


63

Осуществление строительства, реконструкции,
эксплуатации, консервации, ликвидации предприятий и
других сооружений, влияющих на состояние водных
объектов, при наличии положительных заключений
уполномоченных государственных органов в области охраны
окружающей среды, использования и охраны водного фонда,
промышленной безопасности и государственного органа
санитарно-эпидемиологической службы


Экологические требования при сбросе сточных вод

64

Наличие экологических разрешений на эмиссии в
окружающую среду для сброса сточных вод в поверхностные
водные объекты и недра


65

Принимаемые меры по предотвращению накопители сточных
вод и их воздействия на окружающую среду, а также меры
по рекультиваций земель, занятых этими накопителями
после прекращения их эксплуатации


66

Не допущение сброса сточных вод независимо от степени
их очистки в поверхностные водоемы в зонах санитарной
охраны источников централизованного питьевого
водоснабжения, курортов, в местах, отведенных для
купания


Экологические требования при транспортировке, хранении и применении
средств защиты растений, минеральных удобрений и других препаратов,
используемых в хозяйственной и иной деятельности, создании новых
препаратов

67

Разработка нормативов для новых препаратов по их
применению


68

Наличие разрешения для применения пестицидов
(ядохимикаты)


Экологические требования при осуществлении хозяйственной и иной
деятельности в государственной заповедной зоне в северной части
Каспийского моря

69

Осуществление строительства, монтажа и демонтажа
сооружений только при использовании технологий,
обеспечивающих сбор всех видов загрязняющих веществ


70

Принятие на баланс и проведение мониторинга ранее
пробуренных скважин недропользователем при обнаружении
в пределах контрактной территории


71

Не допущение превышений установленных нормативов
предельно допустимых выбросов и сбросов загрязняющих
веществ на всех этапах нефтяных операций


72

Не допущение сжигания флюидов на факелах при
эксплуатации скважин, за исключением случаев угрозы
аварийной ситуации


73

Сводится до минимума в случае признания итогами
экологической экспертизы метода, указанного в
настоящем пункте, как наиболее безопасного для
окружающей среды. Расположения скважины на путях
миграции птиц, принятые организационно-технические
меры для исключения ущерба орнитофауне при сжигании
углеводородов на факеле


74

Проведение контроля за выбросами в атмосферу
апробированными принципами и методами, принятыми в
международной практике в области охраны окружающей
среды при проведении нефтяных операций


75

Операции по обезвреживанию и хранению отходов бурения
(шламы и растворы), не вовлекаемых в оборот и не
закачиваемых в недра


76

Передачи сточных вод на специализированные суда или
береговые приемные устройства


77

Наличие разрешения уполномоченного государственного
органа в области охраны окружающей среды для взрывных
работ под морским дном


78

Установление технических устройств для непрерывного
контроля эффективности работы рыбозащитных устройств
на водозаборных сооружениях


79

Комплексные программы по охране окружающей среды,
включая мероприятия по охране нерестилищ и
воспроизводству ценных промысловых рыб, а также среды
обитания тюленей в государственной заповедной зоне в
северной части Каспийского моря


80

Согласование с уполномоченными государственными
органами в области охраны окружающей среды, применение
использования иных веществ в составе буровых и
тампонажных жидкостей не согласованные в составе
технического проекта


81

Буровые установки, двигателей внутреннего сгорания,
отвечающими требованиям Международной морской
организации по предельным значениям выхлопов угарных
газов


82

Энергоустановки двигателей внутреннего сгорания или
турбинами двойного топлива (дизельное топливо — газ)


83

Анализ современного состояния ранее изученного района
намечаемой хозяйственной деятельности, проведенных не
ранее чем за четыре года до представления оценки
воздействия на окружающую среду


84

Бурения скважин в водоохранной зоне и на мелководных
прибрежных участках моря


Экологические требования при разведке и добыче на море

85

Осуществление бурения скважин на основе передовых
апробированных принципов и методов, принятых в
международной практике, в области охраны окружающей
среды при проведении нефтяных операций


86

Испытание скважин и судоходств для обеспечения
устойчивого существования экосистемы государственной
заповедной зоны в северной части Каспийского моря при
проектировании разведки и добычи на море


87

Выполнение мероприятий по предупреждению, ограничению и
ликвидации аварийных разливов при проведении нефтяных
операций недропользователем


Экологические требования для береговых баз снабжения и объектов
береговой инфраструктуры

88

Строительство береговых баз, в том числе складов
горюче-смазочных материалов, станции технического
обслуживания транспортных средств, кроме портов и
причалов, вне водоохранной зоны берега Каспийского моря
с использованием существующей инфраструктуры


89

Проведение рекультивации земель по завершении
функционирования объектов береговой инфраструктуры и их
демонтажа в соответствии с проектной документацией,
согласованной с уполномоченным органом в области охраны
окружающей среды


Экологические требования для судоходства

90

Проведение государственных экологической экспертизы для
использования оборудования и аппаратур, а также суда,
ранее работавшие в иных водных бассейнах, во избежание
случайной интродукции в Каспийское море объектов
животного и растительного мира


91

Выбор маршрутов перемещения расписание по сезонам и
маршруты следования судов на картографических
материалах


92

Оборудование всех судов системами закрытой бункеровки
топливом, емкостями по сбору загрязненных вод и
бытового мусора, снабженными устройствами, не
позволяющими сброс и выброс в открытые водоемы


93

Осуществление перевозки сыпучих материалов, химических
реагентов и опасных грузов в закрытых контейнерах и
специальных емкостях, исключающих их попадание в
окружающую среду


Мониторинг окружающей среды государственной заповедной зоны
в северной части Каспийского моря

94

Проведение производственного мониторинга окружающей
среды в государственной заповедной зоне в северной
части Каспийского моря


95

Результаты наблюдений предыдущих лет и существующие
станций, расположенных на площади работ (в пределах
контрактной территории и в ее окружении), в целях
продолжения долгосрочного ряда наблюдений


96

Безотлагательная организация мониторинга последствий
аварийного загрязнения окружающей среды в случае
возникновения аварийных ситуаций


97

Отчет результатов производственного мониторинга
недропользователем в уполномоченный орган в области
охраны окружающей среды


Экологические требования при использовании радиоактивных материалов

98

Принимаемые меры по предупреждению и ликвидации
радиационного загрязнения окружающей среды


Экологические требования при хранении и захоронении радиоактивных
материалов и отходов

99

Радиационная защита населения


Общие экологические требования при обращении с отходами
производства и потребления

100

Меры безопасного обращения с отходами, и выполнения
мероприятии по их утилизации, обезвреживанию и
безопасному удалению


101

Решения местных исполнительных органов для размещения и
удаления отходов


102

Информация о сокращении объемов образования отходов,
повторное использование (рециклинга) отходов, передачи
отходов


103

Информация о переработке, удаление или размещение
отходов


Паспорт опасных отходов

104

Наличие паспортов для опасных отходов


Экологические требования при строительстве и эксплуатации
предприятий, зданий, строений, сооружений и иных объектов,
связанных с обращением с отходами

105

Наличие проектов нормативов размещения отходов в целях
уменьшения их количества
Внедрение малоотходных технологий и организационные меры
по снижению образования отходов на основе новейших
научно-технических достижений;
инвентаризация отходов и объектов их размещения;
мониторинг состояния окружающей среды на территориях
объектов размещения отходов;
принимаемые меры по предупреждению аварий, связанных с
обращением с отходами и меры по их ликвидации


106

Заключение государственной экологической экспертизы для
определения места строительства объекта размещения
отходов


107

Контроль объектов размещения отходов и рекультивации
нарушенных земель


Экологические требования при обращении с опасными отходами

108

Осуществление природопользователем в процессе
деятельности которых образуются опасные отходы,
мероприятий, направленных на прекращение или сокращение
их образования и (или) снижение уровня опасности


109

Наличие экологических разрешений для размещение опасных
отходов


110

Обозначение на местности размещения опасных отходов
хорошо видимыми опознавательными знаками с указанием
вида отхода, степени его опасности и даты захоронения


111

Наличие плана действий при чрезвычайных и аварийных
ситуациях на предприятиях, осуществляющие сбор,
утилизацию, транспортировку и размещение опасных
отходов


112

Осуществление экологически опасных видов хозяйственной
и иной деятельности при наличии договора обязательного
экологического страхования


Экологические требования при транспортировке опасных отходов

113

Образование опасных отходов и их транспортировка


Учет в области обращения с отходами

114

Проведение собственником отходов учета (вид, количество
и происхождение) отходов, а также хранение информации
об опасных для окружающей среды и (или) здоровья
человека свойствах отходов


115

Проведение лицами, осуществляющие обращение с отходами,
и производители опасных отходов регулярного учета (вид,
количество, свойства) образовавшихся, собранных,
перевезенных, утилизированных или размещенных отходов в
процессе их деятельности


116

Хранение документации собственников отходов по учету
отходов в течение пяти лет


117

Представление собственниками отходов в уполномоченный
орган в области охраны окружающей среды ежегодного
отчета о своей деятельности в области обращения с
отходами для внесения их в Государственный кадастр
отходов


Экологические требования к полигонам захоронения и долговременным
хранилищам отходов

118

Документы для хранения отходов в специально
оборудованных местах (площадках, складах, хранилищах)
последующей утилизации, переработки или окончательного
захоронения


119

Проведения мониторинга долговременным хранилищам
отходов их воздействия на окружающую среду.
Экологические требования, которые устанавливаются для
полигонов, обеспеченность технической возможности для
их извлечения, транспортировки, последующей утилизации
или окончательного захоронения


120

Заключения государственной экологической и
санитарно-эпидемиологической экспертизы по Проектам
размещения и строительства полигонов отходов


Экологические требования к полигонам размещения отходов

121

Система мониторинга атмосферных выбросов (свалочный
газ), фильтрата и сточных вод, образующихся в
депонированных отходах, для предупреждения их
негативного воздействия на окружающую среду


122

Уменьшение количества и опасных свойств отходов,
предназначенных для захоронения на полигоне


123

Применение мер владельцем полигона по уменьшению
образования метана на полигоне путем сокращения объемов
захоронения биоразлагаемых отходов и внедрения систем
контроля и утилизации свалочного газа


124

Внедрение владельцем полигона унифицированной процедуры
приема на основе классификации отходов для
предотвращения загрязнения окружающей среды


125

Осуществление деятельности полигонов захоронения
отходов на основании плана по приведению участка в
соответствие с экологическими требованиями в
установленные сроки, согласованный с уполномоченным
органом в области охраны окружающей среды


126

Создание Собственником полигона ликвидационного фонда
для проведения мероприятий по рекультивации земли и
мониторинга воздействия на окружающую среду после
закрытия полигона


127

Согласовывание с уполномоченным органом в области
охраны окружающей среды приема и классификация отходов,
принимаемых для захоронения


Контроль и мониторинг в стадии эксплуатации полигона

128

Предоставление владельцем полигона ежегодного отчета о
проведении мониторинга воздействия на окружающую среду
в уполномоченный орган в области охраны окружающей
среды


129

Уведомление владельцем полигона уполномоченный орган в
области охраны окружающей среды о неблагоприятном
воздействии на окружающую среду, выявленном в
результате контроля и мониторинга, а также согласование
с уполномоченным органом в области охраны окружающей
среды характер и сроки корректирующих мер, которые
будут приниматься


130

Выполнение контроля, мониторинга и (или) анализа
аккредитованными лабораториями


Процедуры закрытия, рекультивации и мониторинга полигона
(части полигона)

131

Закрытие полигона (части полигона) по захоронению
отходов допускается только после получения
экологического разрешения


132

Осуществление владельцем полигона рекультивации
территории после закрытия полигона (части полигона) и
проведение мониторинга выбросов свалочного газа и
фильтрата в течение тридцати лет для полигонов 1
класса, двадцати лет для полигонов 2 класса


133

Прекращение ведение мониторинга окружающей среды
владельцем, после того, как владелец полигона выполнил
рекультивацию полигона (части полигона) в соответствии
с условиями проекта и выполненные работы приняты актом
приемочной комиссии с участием уполномоченного органа в
области охраны окружающей среды и государственного
органа в области санитарно-эпидемиологической службы


Экологические требования к пунктам хранения и (или) захоронения
радиоактивных отходов

134

Наличие заключения государственным экологической,
санитарно-эпидемиологической экспертизы по всем
проектам пунктов хранения и (или) захоронения
радиоактивных отходов


135

Выполнение расчета распространения радиоактивного
загрязнения поверхностных, грунтовых и подземных вод на
основе проведения специальных гидрологических и
гидрогеологических исследований, выполняемых для
определения скорости фильтрации растворов и
загрязнений, их миграционных способностей и сорбционных
возможностей водовмещающих пород


Общие требования к хозяйственной и иной деятельности, допускающей
выбросы парниковых газов и озоноразрушающих веществ

136

Разрешения на Импорт, экспорт озоноразрушающих веществ
и содержащей их продукции, производство работ с
использованием озоноразрушающих веществ, ремонт,
монтаж, обслуживание оборудования, содержащего
озоноразрушающие вещества


Государственный учет и государственный кадастр потребления
озоноразрушающих веществ

137

Представление данных о годовом потреблении
озоноразрушающих веществ в уполномоченный орган в
области охраны окружающей среды ежегодно, не позднее
второго квартала года, следующего за отчетным, для
подготовки государственного кадастра потребления
озоноразрушающих веществ природопользователя,
осуществляющие ввоз и потребление озоноразрушающих
веществ


Государственная инвентаризация и государственный кадастр
парниковых газов

138

Предоставление юридическими лицами, имеющие источники и
поглотители парниковых газов исходной информации,
необходимой для проведения инвентаризации и составления
государственного кадастра парниковых газов в
уполномоченный орган в области охраны окружающей среды
ежегодно, не позднее второго квартала года, следующего
за отчетным


Производственный контроль за парниковыми газами и озоноразрушающими
веществами

139

Осуществление производственного контроля путем
проведения ежегодной инвентаризации выбросов парниковых
газов и озоноразрушающих веществ


140

Сведения об организации экологических служб и о лицах,
ответственных за проведение производственного контроля
за парниковыми газами и озоноразрушающими веществами, а
также результаты инвентаризации парниковых газов и
озоноразрушающих веществ


Лицензирование деятельности в области охраны окружающей среды

141

Наличие лицензий на выполнение работ и оказание услуг в
области охраны окружающей среды


Объекты государственной экологической экспертизы

142

Наличие предпроектных и проектных документации
намечаемой деятельности, оказывающей воздействие на
окружающую среду, с сопровождающими ее материалами
оценки воздействия на окружающую среду в соответствии
со стадиями, определенными статьей 37 Экологического
Кодекса РК


143

Наличие проектов государственных, отраслевых и
региональных программ с сопровождающими их материалами
оценки воздействия на окружающую среду


144

Наличие проектов нормативов эмиссий в окружающую среду


145

Наличие проектов нормативных правовых актов Республики
Казахстан, нормативно-технических и
инструктивно-методических, документов, реализация
которых может привести к негативным воздействиям на
окружающую среду


146

Наличие проектов контрактов на проведение операций по
недропользованию


147

Наличие проектов естественно-научных и
технико-экономических обоснований по созданию и
расширению особо охраняемых природных территорий,
упразднению государственных природных заказников и
государственных заповедных зон республиканского
значения и уменьшению их территории


148

Наличие биологических обоснований на добычу и
использование ресурсов животного и растительного мира


149

Наличие проектов генеральных планов застройки
(развития) городов и территорий, в том числе территорий
специальных экономических зон и территорий с особым
режимом ведения хозяйственной деятельности


150

Наличие материалов обследования территорий,
обосновывающие отнесение этих территорий к зонам
экологического бедствия или чрезвычайной экологической
ситуации


151

Наличие проектов хозяйственной деятельности, которая
может оказывать воздействие на окружающую среду
сопредельных государств или для осуществления которой
необходимо использование общих с сопредельными
государствами природных объектов либо которая
затрагивает интересы сопредельных государств, в том
числе по комплексу "Байконур", определенные
международными договорами Республики Казахстан


152

Наличие документации по применению технологий, техники,
за исключением транспортных средств, и оборудования,
перемещаемых (ввозимых) в Республику Казахстан


Разрешение на эмиссии в окружающую среду

153

Наличие разрешения на эмиссии в окружающую среду


Требования к экологическим аудиторским отчетам

154

Наличие экологического аудиторского отчета


Планирование мероприятий по охране окружающей среды, финансируемых
за счет собственных средств природопользователей

155

Наличие плана мероприятий по охране окружающей среды


Экологическое страхование

156

Наличие договора обязательного экологического
страхования для природопользователей


Права и обязанности природопользователя при проведении
производственного экологического контроля

157

Наличие программы производственного экологического
контроля


Виды и организация проведения производственного мониторинга

158

Наличие аккредитации, производственных или независимых
лаборатории, проводивших производственный мониторинг
окружающей среды


Учет и отчетность по производственному экологическому контролю

159

Наличие отчетов по результатам производственного
экологического контроля