"Поездар қозғалысымен тікелей байланысты темір жол көлігі қызметкерінің жұмыс уақыты мен демалыс уақытын есепке алуының ерекшеліктерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 17 ақпандағы № 74 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2012 жылғы 10 қыркүйектегі № 582 Бұйрығы. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2012 жылы 12 қазанда № 8001 тіркелді

      «Темір жол көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Заңының 22-бабының 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Поездар қозғалысымен тікелей байланысты темір жол көлігі қызметкерінің жұмыс уақыты мен демалыс уақытын есепке алуының ерекшеліктерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2011 жылғы 17 ақпандағы № 74 бұйрығына (Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2011 жылғы 1 сәуірдегі № 6859 тіркелген, «Егемен Қазақстан» 2011 жылғы 31 мамырдағы 172 (26593) нөмірінде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:
      Көрсетілген бұйрығымен бекітілген, Поездар қозғалысымен тікелей байланысты темір жол көлігі қызметкерінің жұмыс уақыты мен демалыс уақытын есепке алу ерекшеліктерінде:
      2-тармақтың 9) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «9) сапар - айналым пунктінде болу уақытын ескере отырып, (поездардың бір жұбын жүргізу үшін локомотив) жолаушылар, жүк вагондарымен қызмет көрсетуге (поездық, локомотивтік, бригадасының поездарда багаж және жүк багаждарын қабылдау - тапсыруы) қызметкермен жұмсаған уақыты»;
      345 және 6-тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:
      «3. Ауысымның ұзақтығы, жұмыстың (ауысымның) басталу және аяқталу уақыты, демалу мен тамақтануға арналған үзілістердің басталу және аяқталу уақыты, бір жұмыс ауысымынан екіншісіне ауысу қызметкерлер өкілдерінің келісімі бойынша жұмыс беруші бекіткен ауысымдық кестеге сәйкес еңбек тәртібі қағидаларымен, еңбек және ұжымдық шарттармен белгіленеді.
      4. Ауысымдық кесте апта сайынғы демалыс күндерінің саны берілуінің қатал сақталуын көздейді, бұл ретте есепті кезеңдегі қабылданған демалыс күндерінің саны осы есепті кезеңнің демалыс күндерінің санына тең болуға тиіс.
      12 сағаттан кем емес (Есепке алу ерекшеліктерінің 21-тармағында көзделген жағдайлардан басқа) ауысым аралық демалысқа сәйкес болған жағдайда, алмастырушы жұмысшының келмеуі кезінде жұмысты жалғастырушы үшін, алмастырушы кестеде көрсетілген, демалыс күндерінде толық күндік үзіліссіз жұмыстармен айналысатын қызметкерлерді кезекшілікке тартуға рұқсат етіледі.
      5. Өндіріс шарттары бойынша демалуға және тамақтануға үзіліс беру мүмкін емес жұмыстарда, жұмыс беруші арнайы жабдықталған орында қызметкерге жұмыс уақытында демалу және тамақтану мүмкіндігін қамтамасыз етеді. Көрсетілген сағаттар (тамақтану уақыты) жұмыс уақыты ретінде есепке алынады және Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасында көзделген жұмыс сағаттарының нормасына енгізіледі.
      Мұндай жұмыстардың тізбесі, демалуға және тамақтануға арналған орын қызметкерлердің өкілдерімен келісу бойынша шығарылған жұмыс берушінің актілерімен белгіленеді.
      6. Тәулік бойына үздіксіз жұмыстармен, сондай-ақ өндіріс шарттары бойынша Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақытының белгіленген күн сайынғы ұзақтығы сақтала алмайтын басқа жұмыстармен айналысатын қызметкерлер үшін жұмыс беруші қызметкермен келісу бойынша есептік кезеңі - бір ай, тоқсан, жарты жылдық, жыл болатын жұмыс уақытының жиынтық есебін енгізеді. Бұл ретте есептік кезеңдегі жұмыс сағаттарының нормасы алты күндік қырық сағаттық жұмыс аптасы кезінде жұмыс уақытының теңгерімін негізге ала отырып, белгіленеді.»;
      9-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «9. Мерзімнен тыс жұмыстар әрбір қызметкер үшін тәулік ішінде екі сағаттан, ал ауыр жұмыстарда, зиянды (аса зиянды) және/немесе қауіпті еңбек жағдайларындағы жұмыстарда - бір сағаттан аспауы тиіс.
      Мерзімнен тыс жұмыстардың жалпы ұзақтығының айына он екі сағаттан және жылына жүз жиырма сағаттан асуына жол берілмейді. Мерзімнен тыс жұмыстарды жұмыс беруші жұмыстың жаңа режиміне көшірілетін ұжым мүшелерінің келісуімен қызметкерлермен келісу бойынша белгілейді.»;
      24-тармақтың үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Локомотив бригадаларының әрбір келу пункті бойынша жол бөлімшесінің бастығы жұмыс берушімен және локомотив бригадаларымен келісу арқылы, келген сәтінен бастап бригаданың жұмыста болуының рұқсат етілетін шекті уақытын белгілейді, ол уақыт аяқталған соң оны сапарға жіберуге тыйым салынады және 2 сағаттан аспау керек.»;
      25-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «25. Қала маңындағы поездардың локомотив бригадаларының үздіксіз жұмысының ұзақтығы 12 сағаттан аспауына рұқсат етіледі. Айналым пунктінде түнгі тынығып жұмыс істеген кезде жұмыс уақытының жиынтық ұзақтығының 12 сағаттан асуына, ал демалудан кейінгі үздіксіз жұмыстың 6 сағаттан асуына жол берілмейді. Ұзақтығы үлкен жұмыс режимі осы Есепке алу ерекшеліктерінің 22-тармағында көзделген тәртіппен белгіленеді.»;
      26-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Мұндай демалу ұзақтығы (бір сапарда біреуден артық емес) төрт сағаттан аз болмау керек және алты сағаттан артық болмау керек.»;
      29-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «29. Локомотив бригадалары үшін қатарынан екі түннен артық түнгі сапарларға жол берілмейді. Түнгі болып жергілікті уақыт бойынша 22 сағаттан таңертеңгі сағат 6-ға дейінгі уақыт саналады. Локомотив бригадаларының жергілікті уақыт бойынша 22 сағаттан таңертеңгі сағат 6-ға дейінгі кезеңдегі түнгі тәуліктегі бір немесе екі сапары бір түндегі сапар ретінде саналады. Бұл талап локомотивтердің айналым пунктінен немесе локомотив бригадаларын ауыстыру пунктінен жолаушылар ретінде қайтарылатын локомотив бригадаларына қолданылмайды. Барлық жағдайлардағы түнгі уақыт үшін локомотив бригадаларына машинистің маршрутында белгіленген 22 сағаттан 6 сағатқа дейінгі кезең төленеді.»;
      3334 және 35-тармақтары мынадай редакцияда жазылсын:
      «33. Жолаушылар вагондары жолсеріктерінің жұмыс режимдері мен демалуын жергілікті жағдайларды ескере отырып, әрбір поезға әзірленген жұмыс кестесімен және рейстағы жолаушылар вагондарының жолсеріктерінің демалыс кестесімен регламенттеледі.
      Жолаушылар вагондарының жолсеріктерінің жұмыс және демалу графиктерін жасау кезінде олардың рейстағы үздіксіз жұмысының ұзақтығы 12 сағаттан аспау керек, демалу – алдыңғы жұмыс уақытының жартысынан аз емес.
      34. Бір вагонға екі жолсерік қызмет көрсеткен кезде әрбір жолсерікке, алмастыру кестесіне сәйкес, сапар үшін жұмыс уақытына вагонды қабылдаған сәттен бастап оны сапардан кейін тапсырудың соңына дейінгі уақыттың жартысы ескеріледі.
      35. Жүктер мен багажды қабылдап-тапсырушының сапарлардағы жұмысының режимі олардың жұмысының сипаты мен сапардың ұзақтығымен белгіленеді. Олардың жұмысының ұзақтығы тәулігіне 12 сағаттан артық болмауы тиіс.»;
      37-тармақтың бірінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «37. Рефрижераторлық секцияларға 3 адам қызмет көрсету кезінде әрбір механиктің жұмысының ұзақтығы кесте бойынша тәулігіне 12 сағаттан артық болмауы тиіс.»;
      39-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «39. Жолаушылар поездарына қызмет көрсететін қызметкерлер: поезд электр механиктерінің, механик-бригадирлердің және ауысымдық кезекшіліктегі емес және сапардағы поезд бастықтарының, рефрижераторлық поездар (секциялар) бастықтарының жұмыс және демалу уақытын есепке алу Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасында реттеледі. Бұл ретте сапардағы жұмыс тәулігі 12 сағаттан аспауы тиіс.»;
      52-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «52. Жүк пен багажды қабылдаушы-тапсырушылардың сапардағы жұмыс және тынығу уақытын есепке алу олардың жұмыс жағдайлары және сапардың ұзақтығы ескеріліп әзірленген бөлек жұмыс кестесімен регламенттеледі.»;
      69-тармақтың екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:
      «Әрбір қызметтік, қызметтік-техникалық немесе басқа арнайы вагонға қызмет көрсету үшін екі жолсеріктен бөлінеді.».
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Көлік және қатынас жолдары комитеті (Н.И. Қилыбай) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігіне мемлекеттік тіркеуге ұсынсын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрі Р.В. Склярға жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                        А. Жұмағалиев

      «КЕЛІСІЛДІ»:
      Қазақстан Республикасының
      Еңбек және халықты
      әлеуметтік қорғау министрі
      Г.Н. Әбдіқалықова _______
      2012 жылғы 18 қыркүйек

О внесении изменений в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 17 февраля 2011 года № 74 "Об утверждении Особенностей учета рабочего времени и времени отдыха работника железнодорожного транспорта, непосредственно связанного с движением поездов"

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 10 сентября 2012 года № 582. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 октября 2012 года № 8001

      В соответствии с пунктом 3 статьи 22 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года «О железнодорожном транспорте» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 17 февраля 2011 года № 74 «Об утверждении Особенностей учета рабочего времени и времени отдыха работника железнодорожного транспорта, непосредственно связанного с движением поездов» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 6859, опубликован в газете «Казахстанская правда» от 31 мая 2011 года № 172 (26593)) следующие изменения:
      в Особенностях учета рабочего времени и времени отдыха работника железнодорожного транспорта, непосредственно связанного с движением поездов, утвержденных указанным приказом:
      подпункт 9) пункта 2 изложить в следующей редакции:
      «9) поездка - время, затраченное работником (приемосдатчиком багажа и грузобагажа в поездах, поездной, локомотивной бригадой) на обслуживание пассажирских, багажных вагонов (локомотива для ведения одной пары поездов) с учетом времени нахождения в пункте оборота;»;
      пункты 345 и 6 изложить в следующей редакции:
      «3. Продолжительность смены, время начала и окончания работы (смены), время начала и окончания перерывов для отдыха и питания, отдых, переход из одной рабочей смены в другую устанавливаются правилами трудового распорядка, трудовым и коллективным договором согласно графикам сменности, утвержденным работодателем, по согласованию с представителями работников.
      4. График сменности предусматривает строгое соблюдение предоставления количества дней еженедельного отдыха, при этом количество дней отдыха в принятом учетном периоде должно быть равным числу выходных дней данного учетного периода.
      Допускается привлечение к дежурству работников, занятых на круглосуточных непрерывных работах (если работа не допускает перерыва) в выходные дни, предусмотренные графиком сменности, для продолжения работы при неявке сменяющего работника, при условии соблюдения междусменного перерыва не менее 12 часов (за исключением случаев, предусмотренных пунктом 21 настоящих Особенностей учета).
      5. На работах, где по условиям производства предоставление перерыва для отдыха и приема пищи невозможно, работодатель обеспечивает работнику возможность отдыха и приема пищи в рабочее время в специально оборудованном месте. Указанные часы (время приема пищи) учитываются как рабочее время и включаются в норму рабочих часов, предусмотренных трудовым законодательством Республики Казахстан.
      Перечень таких работ, место для отдыха и приема пищи устанавливаются актами работодателя, изданными по согласованию с представителями работников.
      6. Для работников, занятых на круглосуточных непрерывных работах, а также на других работах, где по условиям производства не может соблюдаться установленная ежедневная продолжительность рабочего времени согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, работодатель по согласованию с работником вводит суммированный учет рабочего времени с учетным периодом – месяц, квартал, полугодие, год. При этом норма рабочих часов за учетный период определяется, исходя из баланса рабочего времени при шестидневной сорокачасовой рабочей неделе.»;
      пункт 9 изложить в следующей редакции:
      «9. Сверхурочные работы не должны превышать для каждого работника в течение суток два часа, а на тяжелых работах, работах с вредными (особо вредными) и/или опасными условиями труда – один час.
      Не допускается превышение общей продолжительности сверхурочных работ свыше двенадцати часов в месяц и сто двадцати часов в год. Сверхурочные работы устанавливаются с согласия членов коллектива, переводимого на новый режим работы работодателем по согласованию с работниками.»;
      абзац третий пункта 24 изложить в следующей редакции:
      «По каждому пункту явки локомотивных бригад начальником отделения дороги по согласованию с работодателем и локомотивными бригадами устанавливается предельно допустимое время нахождения бригады на работе с момента явки, которое не должно превышать 2 часов по истечении которого запрещается отправление ее в поездку.»;
      пункт 25 изложить в следующей редакции:
      «25. Продолжительность непрерывной работы локомотивных бригад пригородных поездов допускается не более 12 часов. При работе с ночным отдыхом в пункте оборота суммарную продолжительность рабочего времени не допускается превышать 12 часов, а непрерывную работу после отдыха – 6 часов. Режим работы с большей продолжительностью устанавливается в порядке, предусмотренном пунктом 22 настоящих Особенностей учета.»;
      абзац второй пункта 26 изложить в следующей редакции:
      «Продолжительность этого отдыха (не более одного за поездку) должна составлять не менее четырех часов и не должна превышать шести часов.»;
      пункт 29 изложить в следующей редакции:
      «29. Для локомотивных бригад не допускаются ночные поездки более двух ночей подряд. Ночным считается время с 22 часов до 6 часов утра местного времени. Одна или две поездки локомотивных бригад, начинающиеся или заканчивающиеся в течение ночных суток в период с 22 часов до 6 часов утра местного времени, считаются поездками за одну ночь. Это требование не распространяется на локомотивные бригады, возвращаемые из пункта оборота локомотивов или пункта подмены локомотивных бригад в качестве пассажиров. Оплата за ночные часы во всех случаях оплачиваются локомотивным бригадам в период с 22 до 6 часов, отмеченным в маршруте машиниста.»;
      пункты 3334 и 35 изложить в следующей редакции:
      «33. Режим труда и отдыха проводников пассажирских вагонов, регламентируются графиком работы и отдыха проводников пассажирских вагонов в рейсе, разработанным на каждый поезд с учетом местных условий.
      При разработке графиков работы и отдыха проводников пассажирских вагонов продолжительность их непрерывной работы в рейсе не должна превышать 12 часов, отдых – не менее половины времени предшествующей работы.
      34. При обслуживании одного вагона двумя проводниками в рабочее время за поездку каждому проводнику учитывается половина времени с момента приемки вагона до конца его сдачи после поездки в соответствии с графиком сменности.
      35. Режим работы приемосдатчиков груза и багажа в поездах определяется характером их работы и продолжительностью поездки. Продолжительность их работы не допускается более 12 часов в сутки.»;
      абзац первый пункта 37 изложить в следующей редакции:
      «37. При обслуживании рефрижераторных секций в 3 лица продолжительность рабочего времени каждого механика по графику не должна превышать 12 часов в сутки.»;
      пункт 39 изложить в следующей редакции:
      «39. Учет времени работы и отдыха работников, обслуживающих пассажирские поезда: поездные электромеханики, механики – бригадиры и начальники поездов, начальники рефрижераторных поездов (секций), не несущих сменного дежурства, и находящихся в поездке регулируется трудовым законодательством Республики Казахстан. При этом работа в поездке не должна превышать 12 часов в сутки.»;
      пункт 52 изложить в следующей редакции:
      «52.Учет рабочего времени и отдыха приемосдатчиков груза и багажа в поездах регламентируется отдельным графиком работы, разработанным с учетом условий их работы и продолжительности поездки.»;
      второй абзац пункта 69 изложить в следующей редакции:
      «На каждый служебный, служебно-технический или другой специальный вагон для обслуживания выделяются по два проводника.».
      2. Комитету транспорта и путей сообщения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Килыбай Н.И.) в установленном порядке представить настоящий приказ в Министерство юстиции Республики Казахстан для государственной регистрации.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Скляра Р.В.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                          А. Жумагалиев

«СОГЛАСОВАН»:
Министр труда и социальной
защиты населения
Республики Казахстан
Абдыкаликова Г. Н. __________
«___» _______________ 2012 года