"Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясын тағайындау конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау" электрондық мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 28 қыркүйектегі № 447 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 29 қазанда № 8038 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2014 жылғы 25 маусымдағы № 245 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Білім және ғылым министрінің 25.06.2014 № 245 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясын тағайындау конкурсына қатысу үшін құжаттарды қабылдау» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Стратегиялық жоспарлау және ақпараттық технологиялар департаменті (А.А. Нұрмағамбетов):
      1) белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
      2) мемлекеттік тіркеуден өткен соң осы бұйрықты бұқаралық ақпарат құралдарында жарияласын.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Білім және ғылым вице-министрі С.Б. Шаяхметовке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                        Б. Жұмағұлов

      «КЕЛІСІЛДІ»:
Қазақстан Республикасы
Көлік және коммуникация министрі
________________А. Жұмағалиев
2012 жылғы «____» ____________

Қазақстан Республикасы   
Білім және ғылым министрінің
       2012 жылғы 28 қыркүйектегі 
№ 447 бұйрығымен      
бекітілген         

«Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық
стипендиясын тағайындау конкурсына қатысу үшін құжаттар
қабылдау» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті 

1. Жалпы ережелер 

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Орынбор көшесі, 18-үй мекенжайы бойынша орналасқан Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Халықаралық бағдарламалар орталығы» акционерлік қоғамы (бұдан әрі – қызмет көрсетуші) «электрондық үкімет» www.egov.kz веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясын тағайындау конкурсына қатысу үшін құжаттар қабылдау» мемлекеттік қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы Регламентте пайдаланылатын түсініктер:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлғаға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде қызметті жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін құрылған бірегей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      2) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      3) транзакциялық қызмет – пайдаланушыларға электрондық цифрлы қолды қолданумен ақпаратты өзара алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды ұсыну бойынша қызмет;
      4) «электрондық үкімет» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бір терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮП);
      5) «электрондық үкімет» шлюзі – электрондық қызметті іске асыру шеңберінде «электрондық үкімет» ақпараттық жүйесін шоғырландыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮШ);
      6) электрондық цифрлы қол – электрондық цифрлы қол құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың нақтылығын, оның мәні мен мазмұнының өзгеріссіздігін растайтын электрондық цифрлы символдардың жиыны (бұдан әрі - ЭЦҚ);
      7) электрондық құжат – ақпарат электронды-цифрлы нысанда ұсынылған және ЭЦҚ арқылы куәландырылған құжат;
      8) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды қолдана отырып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      9) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдану арқылы ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тапсыруға және ұсынуға арналған жүйе(бұдан әрі - АТ);
      10) «Жеке тұлға» мемлекеттік деректер базасы – ақпаратты автоматты түрде жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруді енгізу мақсатында Жеке сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құруға және олар туралы өзекті және нақты мәліметтерді мемлекеттік басқару органдарына және құзыреттері шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге субъектілерге де беруге арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДБ);
      11) зейнетақы төлеу жөніндегі мемлекеттік орталық – Қазақстан Республикасының Үкіметі «Қазақстан Республикасындағы зейнетақымен қамтамасыз ету туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 20 маусымдағы Заңының шарттарымен функцияларды жүзеге асыруға уәкілеттік берген заңды тұлға (бұдан әрі – ЗТЖМО);
      12) пайдаланушы – ақпараттық жүйеге өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект (тұтынушы, қызмет көрсетуші);
      13) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі – электрондық қызметті іске асыру шеңберінде «электрондық әкімдік» ақпараттық жүйелерін шоғырландыруға арналған «электрондық үкімет» шлюзінің кіші жүйесі;
      14) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – ақпараттық жүйелері қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің, мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың тізбесі.  

2. Қызмет көрсетушінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
бойынша қызметінің тәртібі 

      6. Қызмет көрсетушінің ЭҮП арқылы қадамдық әрекеті мен шешімі (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген:
      1) тұтынушы ЖСН мен пароль арқылы ЭҮП-ға тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП-ға тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – тұтынушының қызмет алу үшін ЭҮП-ға ЖСН мен парольді енгізуі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – тіркелген тұтынушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЖСН мен пароль арқылы ЭҮП-да тексеру;
      4) 2-процесс - тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс – осы Регламентте көрсетілген қызметті тұтынушының таңдауы, қызмет көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарын есепке алып, тұтынушының нысанды толтыруы үшін сауал нысанын экранға шығару, сауал нысанына Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін электронды түрде бекіту, сондай-ақ тұтынушының сауалды қанағаттандыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде кері шақыртылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сауалда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында) ЭҮП-да тексеру;
      7) 4-процесс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-процесс – тұтынушының ЭЦҚ-сы арқылы қызмет көрсету үшін сауалды қанағаттандыру және қызмет көрсетуші өңдеу үшін қызмет көрсетушінің автоматтандырылған жұмыс орны (бұдан әрі – АЖО) ЭҮШ арқылы электрондық құжатты (сауалды) жіберу;
      9) 6-процесс – электрондық құжатты қызмет көрсетушінің АЖО-сында тіркеу;
      10) 3-шарт – қызмет көрсетушінің Стандартта көрсетілген құжаттарға және қызмет көрсету үшін негіздерге тұтынушы қосымша берген құжаттардың сәйкестігін тексеруі;
      11) 7-процесс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған қызметтерден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – тұтынушының қызмет көрсетушінің АЖО-сында құрылған қызмет нәтижелерін алу (электронды құжат нысанында хабарлама). Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сын пайдаланып құрылады.
      7. Қызмет көрсетушінің АЖО-сы арқылы қадамдық әрекеті мен шешімі (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген:
      1) 1-процесс – қызмет көрсетушінің қызметкерінің қызмет көрсету үшін ЖСН мен парольді қызмет көрсетушінің АЖО-сына енгізуі (авторизациялау процесі);
      2) 2-процесс – қызмет көрсетушінің қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сауал нысанын экранға шығару және қызмет көрсетушінің қызметкерінің тұтынушы деректерін енгізуі;
      3) 3-процесс – ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ-ға тұтынушы деректері туралы сауалды жіберу;
      4) 1-шарт – ЖТ МДБ-да тұтынушы деректерінің болуын тексеру;
      5) 4-процесс – ЖТ МДБ-да тұтынушылар деректерінің болмауына байланысты деректер алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарламаны жасау;
      6) 5-процесс – қызмет көрсетушінің қызметкерінің қағаз нысанындағы құжаттардың болуы туралы белгілеу бөлігіндегі сауал нысанын толтыруы және тұтынушы ұсынған құжаттарды сканерлеу, оларды сауал нысанына бекіту және қызмет көрсетуге сауалдың толтырылған нысанның (енгізілген деректердің) ЭЦҚ-сы арқылы куәландыру;
      7) 6-процесс – қызмет көрсетушінің АЖО-сына электрондық құжатты тіркеу;
      8) 2-шарт – қызмет көрсетушінің Стандартта көрсетілген құжаттарға және қызмет көрсету үшін негіздерге тұтынушы қосымша берген құжаттардың сәйкестігін тексеруі;
      9) 7-процесс – тұтынушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған қызметтерден бас тарту туралы хабарламаны жасау;
      10) 8-процесс – тұтынушының қызмет көрсетушінің АЖО-сында құрылған қызмет нәтижелерін алу (электронды құжат нысанындағы хабарлама). Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сын пайдаланып құрылады.
      8. Қызметке сауал мен жауапты толтыру нысандары «электрондық үкімет» www.egov.kz веб-порталында (бұдан әрі – ЭҮП) келтірілген.  

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара
іс-қимыл тәртібіне сипаттама

      9. Сауал өңделгеннен кейін тұтынушыға сауалды өңдеу нәтижелерін қарау мүмкіндігі мынадай үлгіде ұсынылады:
      қызмет алу тарихынан «шығатын құжатты қарау» тетігін басқаннан кейін – сауал нәтижесі дисплей экранына шығарылады;
      «сақтау» тетігін басқаннан кейін – сауал нәтижесі тұтынушы берген магниттік тасымалдағышта AdobeAcrobat форматында сақталады.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінде техникалық қателіктер туындаған жағдайда (ЭҮП қол жетпестік, ақаудың пайда болуы) қажетті ақпарат пен консультацияны call-орталығының (1414) тегін нөмірі арқылы алуға болады.
      11. Қызмет көрсету процесіне қатысатын ҚФБ:
      тұтынушы;
      қызмет көрсетуші;
      ЭҮП;
      ЭҮШ;
      қызмет көрсетушінің АЖО;
      ЖТ МДБ.
      12. Әрбір әрекетті орындау мерзімі көрсетілген әрекеттер реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 3-қосымшада келтірілген.
      13. Сипаттамаларына сәйкес әрекеттерінің (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесінде) логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграмма осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      14. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып, осы Регламентке 4-қосымшаға сәйкес, конкурсқа қатысуға рұқсаты туралы не құжаттарды жеке тәртіппен қарау үшін Жұмыс органына жіберу туралы ақпарат көрсетілген құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат не уәкілетті ұйымның уәкілетті адамының ЭСҚ-мен куәландырылған мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауабы болып табылады.
      15. Тұтынушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы Регламентке 5-қосымшаға сәйкес сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      16. Тұтынушыларға қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпарат пен ресурсты рұқсатсыз ұстаудан қорғау).
      17. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке кіру;
      2) қызмет көрсетіліп жатқан адамның ЖСН-інің болуы;
      3) ЭҮП-мен авторизация;
      4) пайдаланушыда ЭЦҚ-ның болуы;
      5) ЗТМО.

«Қазақстан Республикасы Президентінің
«Болашақ» халықаралық стипендиясын
тағайындау конкурсына қатысу үшін 
құжаттар қабылдау» электрондық  
мемлекеттік қызметінің Регламентіне
1-қосымша            

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы

Қызмет көрсетуші арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету
кезінде функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы 

Шартты белгілер:

«Қазақстан Республикасы Президентінің
«Болашақ» халықаралық стипендиясын
тағайындау конкурсына қатысу үшін 
құжаттар қабылдау» электрондық  
мемлекеттік қызметінің Регламентіне
2-қосымша            

Электрондық мемлекеттік қызметке экрандық нысандар

1-сурет. 1-қадам. Пайдаланушыны авторизациялау

2-сурет. 2-қадам. Электрондық қызметті таңдау
 

3-сурет. 3-қадам. Тапсырысты таңдау

 


 4-сурет. 3-1-қадам. Сауалды толтыру – жеке адамның ЖСН енгізу

5-сурет. 3-2-қадам. Қажетті құжаттарды бекіту

6-сурет. 3-3-қадам. Сауалға қол қою

7-сурет. 4-қадам. Сауалды өңдеуге қабылдау туралы хабарлама

«Қазақстан Республикасы Президентінің
«Болашақ» халықаралық стипендиясын
тағайындау конкурсына қатысу үшін 
құжаттар қабылдау» электрондық  
мемлекеттік қызметінің Регламентіне
3-қосымша            

1-кесте. ҚФБ-нің ЭҮП арқылы әрекетіне сипаттама

1

Әрекет ету (жұмыс барысы, ағымы) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

Қызмет көрсетушінің АЖО-сы

Қызмет көрсетушінің АЖО-сы

Қызмет көрсетушінің АЖО-сы

3

Әрекет (процесс, рәсім, операция) атауы және оған сипаттама

ЖСН және пароль бойынша ЭҮП-ке авторизациялау

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама жасау

Қызметті таңдайды және тұтынушы ЭСҚ таңдауымен сауал деректерін құрады

Тұтынушы ЭСҚ-ның деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама жасау

Тұтынушы ЭСҚ арқылы куәландыру (қол қою) және сауалды қызмет көрсетушінің АЖО-сына жіберу

Құжатты тіркеу

Тұтынушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама жасау

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімгерлік шешім)









5

Орындау мерзімдері

30 сек – 1 минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

30 сек – 1 минут

1 жұмыс күні

-

-

6

Келесі әрекет нөмірі

2 – тұтынушының деректерінде бұзушылық болса;
3 – авторизация сәтті өткен жағдайда

-

4 – тұтынушының деректерінде бұзушылық болса;
5 – егер бұзушылық болмаса

-

-

7 - тұтынушының деректерінде бұзушылық болса;
8 – егер бұзушылық болмаса

-

-

2-кесте. ҚФБ-нің қызмет көрсетуші арқылы әрекетінің сипаттамасы

1

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағымының) №

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

ЖТ МДБ

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетушінің АЖО

Қызмет көрсетушінің АЖО

3

Әрекет (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН мен пароль арқылы қызмет көрсетушінің АЖО-сына авторизацияланады

Қызмет көрсетушінің қызметкерінің қызметті таңдауы

Тұтынушының дерегі туралы сауалды ЖТ МДБ-ға жолдау

ЖТ МДБ-да деректердің жоқ болуы туралы хабарлама жасау

Сканерленген құжаттарды бекітіп және ЭСҚ-мен куәландырып сауал нысанын толтыру

Қызмет көрсетушінің АЖО-сына құжаттарды тіркеу

Тұтынушы құжаттарында бұзушылықтың болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама жасау

Тұтынушының қызмет нәтижесін алуы

4

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-әкімгерлік шешім)









5

Орындау мерзімдері

10–15 сек

10 сек

1,5 мин

10-15 сек

10-15 сек

1 жұмыс күні



6

Келесі әрекет нөмірі

-

-

4 – егер бұзушылық болса;
5 – егер бұзушылық болмаса

-

-

7 – егер бұзушылық болса;
8 – егер бұзушылық болмаса



«Қазақстан Республикасы Президентінің
«Болашақ» халықаралық стипендиясын
тағайындау конкурсына қатысу үшін 
құжаттар қабылдау» электрондық  
мемлекеттік қызметінің Регламентіне
4-қосымша            
форма           

     

«Қазақстан Республикасы Президентінің
«Болашақ» халықаралық стипендиясын
тағайындау конкурсына қатысу үшін 
құжаттар қабылдау» электрондық  
мемлекеттік қызметінің Регламентіне
5-қосымша            

форма           

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама нысаны: «сапа» және «қолжетімділік»
________________________________________________
(қызмет атауы) 

1. Сізді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесі мен нәтижелерінің сапасы қанағаттандырды ма?
1) қанағаттандырмады;
2) ішінара қанағаттандырды;
3) қанағаттандырды.
2. Сізді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасы қанағаттандырды ма?
1) қанағаттандырмады;
2) ішінара қанағаттандырды;
3) қанағаттандырды.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Прием документов для участия в конкурсе на присуждение международной стипендии Президента Республики Казахстан "Болашак"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 28 сентября 2012 года № 447. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 октября 2012 года № 8038. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 25 июня 2014 года № 245

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 25.06.2014 № 245 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 2 статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Прием документов для участия в конкурсе на присуждение международной стипендии Президента Республики Казахстан «Болашак».
      2. Департаменту стратегического планирования и информационных технологий (Нурмагамбетову А.А.):
      1) в установленном порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после прохождения государственной регистрации опубликовать настоящий приказ в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Шаяхметова С.Б.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    Б. Жумагулов

      «СОГЛАСОВАН»:
      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      ______________ А. Жумагалиев
      «__» ___________ 2012 год

Утвержден         
приказом Министра образования и
науки Республики Казахстан 
от 28 сентября 2012 года № 447

Регламент
электронной государственной услуги
«Прием документов для участия в конкурсе на присуждение
международной стипендии Президента Республики Казахстан «Болашак»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается Акционерным обществом «Центр международных программ» Министерства образования и науки Республики Казахстан (далее – услугодатель), расположенным по адресу: Республика Казахстан, город Астана, улица Орынбор, дом 18, а также через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Прием документов для участия в конкурсе на присуждение международной стипендии Президента Республики Казахстан «Болашак», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1119 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания  государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия, используемые в настоящем Регламенте:
      1) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      2) потребитель – физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      3) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      4) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      5) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      6) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      7) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      8) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      9) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
       10) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      11) государственный центр по выплате пенсий - юридическое лицо, уполномоченное Правительством Республики Казахстан осуществлять функции на условиях Закона Республики Казахстан от 20 июня 1997 года «О пенсионном обеспечении в Республике Казахстан» (далее - ГЦВП);
      12) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      13) региональный шлюз «электронного правительства» - подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      14) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) - перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной
государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса  копий документов в электронном виде, указанных в пункте 11 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП потребителя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ  услугодателя для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в автоматизированное рабочее место услугодателя (далее - АРМ);
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, перечню документов, указанных в Стандарте, и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированный АРМ услугодателя. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через АРМ услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ услугодателя  ИИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ услугодателя;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, перечню документов указанных в Стандарте, и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      10) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (уведомление в форме электронного документа), сформированного АРМ услугодателя. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Экранные формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу предоставляемые потребителям указаны в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      9. После обработки запроса потребителю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки «просмотреть выходной документ» в истории получения услуг – результат запроса выводится на экран дисплея;
      после нажатия кнопки «сохранить» – результат запроса сохраняется на заданном потребителем магнитном носителе в формате Adobe Acrobat.
      10. В случае возникновения технической ошибки (зависание, недоступность ПЭП) в процессе оказания электронной государственной услуги, необходимую информацию и консультацию можно получить по номеру бесплатного дозвона Call-центра(1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания
электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      Потребитель;
      Услугодатель;
      ПЭП;
      ШЭП;
      АРМ услугодателя;
      ГБД ФЛ;
      ГЦВП.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Результатом оказания государственной услуги являются расписка о принятии документов с указанием информации о допуске к участию в конкурсе либо о направлении документов в рабочий орган для рассмотрения в индивидуальном порядке в форме электронного документа согласно приложению 4 к настоящему Регламенту, либо мотивированный ответ уполномоченной организации об отказе в предоставлении государственной услуги, удостоверенный ЭЦП уполномоченного лица.
      15. Результаты оказания услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 5 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      17. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП;
      5) ГЦВП.

Приложение 1         
к Регламенту электронной  
государственной услуги   
«Прием документов для   
участия в конкурсе на    
присуждение международной  
стипендии Президента    
Республики Казахстан «Болашак»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя

Условные обозначения:

Приложение 2         
к Регламенту электронной  
государственной услуги   
«Прием документов для   
участия в конкурсе на    
присуждение международной  
стипендии Президента    
Республики Казахстан «Болашак»

Экранные формы на электронную государственную услугу

Рисунок 1. Шаг 1. Авторизация пользователя

Рисунок 2. Шаг 2. Выбор электронной услуги См. бумажный вариант

Рисунок 3. Шаг 3. Выбор заявки

Рисунок 4. Шаг 3-1. Заполнение запроса - ввод ИИН физического лица

Рисунок 5. Шаг 3-2. Прикрепление необходимых документов

Рисунок 6. Шаг 3-3. Подписание запроса

Рисунок 7. Шаг 4. Уведомление о принятии на обработку запроса

Приложение 3         
к Регламенту электронной  
государственной услуги   
«Прием документов для   
участия в конкурсе на    
присуждение международной  
стипендии Президента    
Республики Казахстан «Болашак»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1


действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наимено-
вание СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потре-
битель

ПЭП

Потре-
битель

АРМ
услуго-
дателя

АРМ
услуго-
дателя

АРМ
услуго-
дателя

3

Наимено-
вание
действия
(процес-
са, про-
цедуры,
операции)
и их
описание

Авторизует-
ся на ПЭП
по ИИН и
пароля.

Формиру-
ет сооб-
щение об
отказе в
связи с
имею-
щимися
наруше-
ниями в
данных
потреби-
теля

Выби-
рает
услугу
и фор-
мирует
данные
зап-
роса,
выбо-
ром
потре-
бителя
ЭЦП.

Форми-
рует
сооб-
щение
об
отказе
в связи
с имею-
щимися
нару-
шени-
ями в
данных
потре-
бителя
ЭЦП

Удосто-
верение
(подпи-
сание)
посред-
ством
ЭЦП
потре-
бителя и

направ-
ление
запроса
в АРМ
услуго-
дателя

Регис-
трация
доку-
мента

Формиро-
вание
сообще-
ния об
отказе в
связи с
имеющи-
мися
наруше-
ниями в
докумен-
тах
потреби-
теля

Полу-
чение
потре-
бителем
резуль-
тата
услуги

4

Форма
завер-
шения
(данные,
документ
организа-
ционно–
распоря-
дительное
решение)









5

Сроки
испол-
нения

30 сек – 1
минута

30 сек

1,5
мин

1,5 мин

30 сек –
1 минута

1
рабочий
день

-

-

6

Номер
следую-
щего
действия

2– если
есть
нарушения в
данных
потреби-
теля;
3–если
авторизация
прошла
успешно

4 -
если
есть
нару-
шения
в
данных
потре-
бите-
ля;
5–если
нару-
шений
нет

7 -
если
есть
нару-
шения в
данных
потре-
бителя;
8 –если
нару-
шений
нет

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

1


действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наимено-
вание СФЕ

Услуго-
датель

Услуго-
датель

Услу-
года-
тель

ГБД ФЛ

Услуго-
датель

Услуго-
датель

АРМ
услуго-
дателя

АРМ
услуго-
дателя

3

Наимено-
вание
действия
(процес-
са, про-
цедуры,
операции)
и их
описание

Авторизует-
ся на АРМ
услугода-
теля через
ИИН и
пароля

Выбор
сотруд-
ником
услуго-
дателя
услуги

Нап-
рав-
ление
зап-
роса о
данных
потре-
бителя
в ГБД
ФЛ

Форми-
рование
сооб-
щения
об
отсут-
ствие
данных
ГБД ФЛ

Запол-
нение
формы
запроса
с прик-
репле-
нием
скани-
рованных
докумен-
тов и
удосто-
верением
ЭЦП

Регист-
рация
доку-
мента в
АРМ
услуго-
дателя

Форми-
рует
сообще-
ние об
отказе
в связи
с имею-
щимися
наруше-
ниями в
докумен-
тах
потреби-
теля

Полу-
чение
потре-
бителем
резуль-
тата
услуги

4

Форма
завер-
шения
(данные,
документ
организа-
ционно–
распоря-
дительное
решение)









5

Сроки
испол-
нения

10–15 сек

10 сек

1,5
мин

10–15
сек

10–15
сек

1
рабочий
день

-

-

6

Номер
следую-
щего
действия

4 -
если
есть
нару-
шения;
5–если
нару-
шений
нет

7 -
если
есть
нару-
шения;
8 –если
нару-
шений
нет

-

-

Приложение 4         
к Регламенту электронной  
государственной услуги   
«Прием документов для   
участия в конкурсе на    
присуждение международной  
стипендии Президента    
Республики Казахстан «Болашак»

форма     

Приложение 5         
к Регламенту электронной  
государственной услуги   
«Прием документов для   
участия в конкурсе на    
присуждение международной  
стипендии Президента    
Республики Казахстан «Болашак»

форма     

Анкета для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»
____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.