"Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтарының тізбесіне енгізу" мемлекеттiк қызмет регламентін бекiту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2012 жылғы 27 қарашадағы № 827 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 10 желтоқсанда № 8154 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а 2015 жылғы 05 ақпандағы № 110 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а 05.02.2015 № 110 бұйрығымен.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына және «Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрлiгiнiң көліктік бақылау саласындағы мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1153 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берiлiп отырған «Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтарының тізбесіне енгізу» мемлекеттiк қызмет регламенті бекiтілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Көліктік бақылау комитеті (Б.Ш. Әбішев) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) оның Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрі Қ.Б. Әбсаттаровқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                           А. Жұмағалиев

Қазақстан Республикасы      
Көлік және коммуникация министрінің
2012 жылғы 27 қарашадағы    
№ 827 бұйрығымен        
бекітілген             

«Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын
сервистік орталықтарының тізбесіне енгізу»
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы «Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтарының тізбесіне енгізу» мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрi - Регламент) «Автомобиль көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі Заңына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 11 мамырдағы № 493 қаулысымен бекітілген «Жүргізушілердің еңбегі мен тынығуын ұйымдастыру, сондай-ақ тахографтарды қолдану қағидасының» (бұдан әрі – Қағидалар) 53-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1153 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрлiгiнiң көліктік бақылау саласындағы мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы», «Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтарының тізбесіне енгізу» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрi - Стандарт) негізінде әзірленді.
      2. Осы Регламентте мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы (бұдан әрі - алушы) – жеке және заңды тұлғалар;
      2) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрi - ҚФБ) – уәкілетті органдардың жауапты адамдарды, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік қызметті көрсету үрдісіне қатысатын ақпараттық жүйелер немесе кіші жүйелер;
      3) уәкілетті орган – Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Көліктік бақылау комитеті.
      3. «Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтарының тізбесіне енгізу» мемлекеттік қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлiгi Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтардың қызметін үйлестіру комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» Республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрi – ХҚҚО) арқылы уәкілетті орган Стандарттың 2-қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет:
      1) «Автомобиль көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 4 шілдедегі Заңының 9-бабының 3-тармағының 4) тармақшасы;
      2) Стандарт;
      3) Қағидалар негізінде көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет ақысыз негізде көрсетіледі
      7. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік органдардың және өзге субъектілердің қатысуысыз көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызметті аяқтау қорытындысы электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтары тізбесіне енгізу туралы бұйрықтың көшірмесі немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібінің талаптары

      9. Мемлекеттік қызмет ХҚКО ғимараттарында мемлекеттік қызмет алушының мекенжайы бойынша көрсетіледі.
      10. Мемлекеттік қызмет демалыс және мерекелік күндерді қоспағанда, үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін белгiленген жұмыс кестесiне сәйкес күн сайын дүйсенбіден бастап, сенбіні қосып алғанда көрсетіледі.
      Қабылдау «электрондық» кезек тәртiбiмен, алдын ала жазылусыз жедел қызмет көрсетусiз жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат және қажетті құжаттар, сондай-ақ оларды толтыру үлгісі:
      Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлiгiнiң интернет-ресурсында www.mtc.gov.kz мекенжай бойынша («Көліктік бақылау комитеті» бөлімінің «Мемлекеттік қызметтер» бөлімшесінде);
      ХҚКО интернет-ресурсында www.con.gov.kz мекенжай бойынша;
      ХҚКО ғимаратында орналасқан стенділерде;
      call-орталықта 1414 орналастырылған.
      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін алушы Стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттарды тапсырады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 7-тармағында белгіленген.
      14. Алушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынбаған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартудың негізі болып табылады.
      ХҚКО қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартқан жағдайда алушыға жетіспейтін құжаттар белгіленген қол хат беріледі.
      Уәкілеті орган ресімделген құжаттардың қателерін анықтаған, Стандарттың 11-тармағында көзделген құжаттардың толық ұсынылмаған жағдайда құжаттар топтамасын алғаннан кейін үш жұмыс күн ішінде бас тартудың жазбаша негіздемесін ХҚКО-на жолдайды.
      ХҚКО қызметкері оларды алғаннан кейін алушыға бір жұмыс күні ішінде хабарлайды және көліктік бақылау органның бас тарту туралы жазбаша негіздемесін береді.
      Егер алушы құжаттарды алуға мерзімінде жүгінбесе, ХҚКО оның бір ай бойы сақталуын қамтамасыз етіп, содан кейін көліктік бақылау органына жолдайды.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) алушы ХҚКО-ға Стандартқа 3-қосымшаға сәйкес өтініш береді;
      2) ХҚКО қызметкері өтінішті тіркейді, ХҚКО жинақтаушы бөлімнің қызметкері құжаттарды уәкілетті органға жолдайды.
      ХҚКО–дан құжаттар пакетін уәкілетті органға жолдау фактісі мемлекеттік қызметті көрсету барысында құжаттар қозғалысын зерттеп отыратын штрихкод сканері көмегімен бекітіледі;
      3) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері құжаттардың уәкілетті органға келіп түскен күнінен бастап бір жұмыс күні ішінде қабылданған құжаттарды тіркейді және төраға немесе оның орынбасарларының қарауына береді;
      4) уәкілетті органның төрағасы немесе оның орынбасарлары құжаттарды орындауға уәкілетті органның басқарма бастығына береді;
      5) уәкілетті органның басқарма бастығы құжаттарды орындауға уәкілетті органның басқарма маманына береді;
      6) уәкілетті органның басқарма маманы он күннің ішінде көліктік бақылау органынан ұсынылған құжаттарды қарап, қойылатын талаптарға сәйкес болған жағдайда сервистік орталықтары тізбесіне қосу туралы бұйрықты әзірлейді немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты береді;
      7) уәкілетті орган кеңсесінің қызметкері мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ХҚКО-ға жолдайды.
      Уәкілетті органнан Мемлекеттік қызметтің дайын нәтижесін қабылдау кезінде, ХҚКО қабылдаған құжаттарды штрихкод сканері арқылы бекітеді;
      8) ХҚКО қызметкері алушыға мемлекеттік қызметтің нәтижесін – бұйрықтың көшірмесін немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты жазбаша түрде береді.
      16. ХҚКО-да мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүргізетін адамдардың ең аз саны бір адамды құрайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет
(өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттамасы

      17. Құжаттарды қабылдау «тосқауылсыз қызмет көрсету» арқылы жүзеге асырылады.
      Алушыға тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі:
      1) сұрау салудың нөмiрi және қабылдау күнi;
      2) сұрау салынған мемлекеттiк қызметтiң түрi;
      3) қоса берiлген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттар берiлген күні (уақыт) мен орны;
      5) құжаттарды ресiмдеуге өтiнiштi қабылдаған ХҚКО қызметкерінің тегi, аты, әкесiнiң аты.
      Уәкілетті органға түскен өтініш жеке және заңды тұлғаларды тіркеу журналына тіркеледі, осыған қоса қазақ тілінде төменгі оң жақ бұрышына түскен күні мен кіріс нөмірі тіркейтін штампен басылады.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ХҚКО қызметкері;
      2) ХҚКО жинақтау бөлімшесінің қызметкері;
      3) уәкілетті органның кеңсесі;
      4) уәкілетті органның төрағасы немесе оның орынбасарлары;
      5) уәкілетті орган басқармасының бастығы;
      6) уәкілетті органы басқармасының маманы;
      7) курьер.
      19. Әрбір ҚФБ бірізділігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы және әрбір әкімшілік іс-қимылын орындау мерзімін көрсетумен әкімшілік іс-қимылдарының өзара іс-қимылдары (рәсімдері) осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінде әкімшілік іс-қимылдардың логикалық біркелкілігі арасындағы схема және ҚФБ осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.

«Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын
сервистік орталықтарының тізбесіне енгізу»        
мемлекеттік қызмет регламенті                
1 қосымша                                

1-кесте. ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдеріс қызметі

1

Қызмет №

1

2

3

4

5

2

ҚАБ атауы

ХҚО қызметкері

Уәкілетті органның кеңсесі

Уәкілетті органның төрағасы, немесе олардың орынбасарлары

Уәкілетті органның басқарма бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Әрекет атауы және олардың сипаттамасы

Электрондық (цифрлы) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтарының тізбесін енгізу туралы бұйрық көшірмесін алу үшін және арызды қарау; арызды және толық құжаттар тізбесін көліктік бақылау органдарына жолдайды

Қабылданған құжаттарды тіркейді және қарау үшін басшыға немесе оның орынбасарына жібереді

Уәкілетті органның басқарма бастығына орындауға жібереді

Уәкілетті органның маманына орындауға жібереді

Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтардың тізбесін енгізу туралы бұйрығын даярлайды

5

Орындалу мерзімі

20 мин.

1-күн ішінде уәкілетті органға арыздың келіп түскен күнінен бастап

1-күн ішінде уәкілетті органға арыздың келіп түскен күнінен бастап

1-күн ішінде уәкілетті органға арыздың келіп түскен күнінен бастап

8-күн ішінде уәкілетті органға арыздың келіп түскен күнінен бастап

6

Келесі әрекет нөмірі

10

9

8

7

6

7

Әрекет атауы және олардың сипаттамасы

Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтарының тізбесін енгізу туралы бұйрықтың көшірмесін беру.

Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтардың тізбесіне енгізу туралы бұйрығын ұсыну




8

Аяқталу нысаны

Электрондық (цифрлы) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтарының тізбесіне енгізу туралы бұйрықтың көшірмесі





9

Орындалу мерзімі

20 мин.

1 күн




2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс.

Негізгі үдеріс

1

2

3

4

5

ХҚО қызметкері

Уәкілетті органның кеңсесі

Уәкілетті органның төрағасы немесе оның орынбасарлары

Уәкілетті органның
басқарма бастығы

Уәкілетті органның маманы

Электрондық (цифрлы) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтарыны ң тізбесін енгізу туралы бұйрық көшірмесін алу үшін және өтінішті қарау; тіркеу журналына өтінішті тіркеу; арызды және толық құжаттар тізбесін уәкілетті органға жолдайды

Қабылданған құжаттарды тіркейді және қарастыру үшін басшыға немесе оның орынбасарына жібереді

Уәкілетті органның басқарма бастығына орындауға жібереді

Уәкілетті органның
маманына орындауға
жіберіледі

Электрондық (цифрлы) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтардың тізбесіне енгізу туралы бұйрығын дайындайды

Электрондық (цифрлы) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтардың тізбесінің қатарына кіру бұйрығының көшірмесін беру

Электрондық (цифрлы) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын сервистік орталықтардың тізбесінің қатарына кіру бұйрығын ұсыну




«Электрондық (цифрлық) тахографтар орнатуды жүзеге асыратын
сервистік орталықтарының тізбесіне қосу»       
мемлекеттік қызмет регламентіне            
2-қосымша                        

Функционалдық өзара әрекетестік диаграммасы

1

2

3

4

5

ХҚО
қызметкері

Уәкілетті
органның
кеңсесі

Уәкілетті
органның төрағасы
немесе оның
орынбасарлары

Уәкілетті
органның
басқарма
бастығы

Уәкілетті
органның
маманы

 

Об утверждении регламента государственной услуги "Включение в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов"

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 27 ноября 2012 года N 827. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 10 декабря 2012 года N 8154. Утратил силу приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 5 февраля 2015 года № 110

      Сноска. Утратил силу приказом и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 05.02.2015 № 110.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1153 «Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан в сфере транспортного контроля и внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Включение в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов».
      2. Комитету транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Абишев Б.Ш.) в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на официальном интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Абсаттарова К.Б.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Жумагалиев

Утвержден         
приказом Министра   
транспорта и коммуникаций
Республики Казахстан  
от 27 ноября 2012 года № 827

Регламент государственной услуги
«Включение в перечень сервисных центров,
осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов»

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги «Включение в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов» (далее – Регламент) разработан в соответствии с Законом Республики Казахстан от 4 июля 2003 года «Об автомобильном транспорте», пунктом 53 Правил организации труда и отдыха водителей, а также применения тахографов» (далее – Правила), утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 мая 2011 года № 493, стандартом государственной услуги «Включение в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов» (далее – Стандарт), утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1153 «Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан в сфере транспортного контроля и внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан».
      2. В настоящем Регламенте используются следующие понятия:
      1) получатель государственной услуги (далее – получатель) – это индивидуальные предприниматели и юридические лица;
      2) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или подсистемы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги;
      3) уполномоченный орган – Комитет транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникации Республики Казахстан.
      3. Государственная услуга «Включение в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов» (далее – государственная услуга) оказывается уполномоченным органом через Республиканское государственное предприятие «Центр обслуживания населения» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН) по адресам, указанным в приложении 2 к Стандарту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании:
      1) подпункта 4) пункта 3 статьи 9 Закона Республики Казахстан от 4 июля 2003 года «Об автомобильном транспорте»;
      2) Стандарта;
      3) Правил.
      6. Государственная услуга является бесплатной.
      7. Государственная услуга оказывается без участия других государственных органов и иных субъектов.
      8. Результатом завершения государственной услуги является выдача копии приказа о включении в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов (далее – копия приказа) либо выдача мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга оказывается в зданиях ЦОН по месту проживания получателя государственной услуги.
      10. Государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 без перерыва.
      Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения располагаются:
      на интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан: www.mtc.gov.kz (в подразделе «Государственные услуги» раздела «Комитет транспортного контроля»);
      на интернет-ресурсе ЦОН по адресу www.con.gov.kz;
      на стендах, расположенных в зданиях ЦОН;
      в call-Центре 1414.
      12. Для получения государственной услуги получатель представляет документы согласно пункту 11 Стандарта.
      13. Сроки оказания государственной услуги установлены в пункте 7 Стандарта.
      14. Основанием отказа в предоставлении государственной услуги является непредставление получателем документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      При отказе в приеме документов работником ЦОН получателю выдается расписка с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, предоставлении неполного пакета документов, предусмотренного пунктом 11 Стандарта, не соответствие требованиям по установке и эксплуатации тахографов согласно Правилам в течение 3 рабочих дней после получения пакета документов возвращает их в ЦОН с письменным обоснованием причин возврата.
      Работник ЦОН информирует получателя в течение одного рабочего дня после их получения и выдает письменные обоснования органа транспортного контроля о причине отказа.
      В случаях, если получатель не обратился за получением документов в срок, ЦОН обеспечивает их хранение в течение 1 месяца, после чего передает их в орган транспортного контроля.
      15. Этапы оказания государственной услуги с момента обращения получателя до выдачи ему результата государственной услуги:
      1) получатель подает заявление в ЦОН согласно приложению 3, указанного в приложении 1 к Стандарту;
      2) работник ЦОН проводит регистрацию заявления;
      работник накопительного отдела ЦОН передает документы в уполномоченный орган.
      Факт отправки пакета документов из ЦОН в уполномоченный орган фиксируется при помощи сканера штрихкода, позволяющего отслеживать движение документов в процессе оказания государственной услуги;
      3) сотрудник канцелярии уполномоченного органа в течение одного рабочего дня со дня поступления документов в уполномоченный орган, проводит регистрацию полученных документов, и передает их на рассмотрение председателя, либо его заместителям;
      4) председатель уполномоченного органа, либо его заместители передает на исполнение документы начальнику управления уполномоченного органа;
      5) начальник управления уполномоченного органа передает на исполнение документы специалисту управления уполномоченного органа;
      6) специалист управления уполномоченного органа в течение десяти рабочих дней осуществляет рассмотрение представленных документов из органа транспортного контроля, в случае соответствия предъявляемым требованиям подготавливает приказ о включении в перечень сервисных центров, либо выдает мотивированный отказ;
      7) сотрудник канцелярии уполномоченного органа направляет результат оказания государственной услуги в ЦОН.
      При приеме готового результата государственной услуги от уполномоченного органа, ЦОН фиксируется поступившие документы при помощи Сканера штрихкода;
      8) работник ЦОН выдает результат государственной услуги получателю государственной услуги - копию приказа либо мотивированный отказ в письменном виде.
      16. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в ЦОН, составляет один сотрудник.

3. Описание действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      17. Прием документов осуществляется посредством «безбарьерного обслуживания».
      Получателю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества работника ЦОН, принявшего заявление на оформление документов.
      В уполномоченном органе заявление регистрируется в журнале обращений физических и юридических лиц, при этом в правом нижнем углу заявления проставляется регистрационный штамп на государственном языке с указанием даты поступления и входящего номера.
      18. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) работник ЦОН;
      2) работник накопительного отдела ЦОН;
      3) канцелярия уполномоченного органа;
      4) председатель уполномоченного органа, либо его заместители;
      5) начальник управления уполномоченного органа;
      6) специалист управления уполномоченного органа;
      7) курьер.
      19. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      20. Схема взаимодействия между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.

Приложение 1            
к регламенту государственной услуги
«Включение в перечень сервисных 
центров, осуществляющих установку
электронных (цифровых) тахографов»

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса

1

№ действия

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Работник ЦОН

Канцелярия уполномоченного органа

Председатель уполномоченного органа, либо его заместители

Начальник управления уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия и их описание

Прием заявления и перечня необходимых документов на получения копию приказа о включении в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов, рассмотрение заявления; отправка заявления и полного перечня документов в орган транспортного контроля.

Проводит регистрацию полученных документов, и передает на рассмотрение руководителю, либо его заместителю

Передает на исполнение документы начальнику управления уполномоченного органа

Передает на исполнение документы специалисту уполномоченного органа

Подготавливает приказ о включении в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов.

5

Сроки исполнения

20 мин.

в течение 1-го дня со дня поступления заявления в уполномоченный орган

в течение 1-го дня со дня поступления заявления в уполномоченный орган

в течение 1-го дня со дня поступления заявления в уполномоченный орган

в течение 8-и дней со дня поступления заявления в уполномоченный орган

6

Номер следующего действия

10

9

8

7

6

7

Наименование действия и их описание

Выдача копии приказа о включении в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов.

Передача копии приказа о включении в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов в ЦОН




8

Форма завершения

Копия приказа о включении в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов.





9

Сроки исполнения

20 мин.

1 дня




Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

Действия основного процесса

1

2

3

4

5

Работник ЦОН

Канцелярия уполномоченного органа

Председатель уполномоченного органа, либо его заместители

Начальник управления уполномоченного органа

Специалист

уполномоченного органа

Прием заявления и перечня необходимых документов на получения копию приказа о включении в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов, рассмотрение заявления; регистрация заявления в журнале регистрации; отправка заявления и полного перечня документов в уполномоченный орган.

Проводит регистрацию полученных документов, и передает на рассмотрение руководителю, либо его заместителю

Передает на исполнение документы начальнику управления уполномоченного органа

Передает на исполнение документы специалисту уполномоченного органа

Подготавливает приказ о включении в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов.

Выдача копии приказа о включении в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов.

Передача копии приказа о включении в перечень сервисных центров, осуществляющих установку электронных (цифровых) тахографов в ЦОН




Приложение 2            
к регламенту государственной услуги
«Включение в перечень сервисных 
центров, осуществляющих установку
электронных (цифровых) тахографов»

Диаграмма функционального взаимодействия

1

2

3

4

5

Работник ЦОН

Канцелярия уполномоченного органа

Председатель уполномоченного органа, либо его заместители

Начальник управления уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа