"Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландырушы орталығының тіркеу куәліктерін беру және кері қайтарып алу" электрондық мемлекеттік қызметтің регламентін бекіту туралы"

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2012 жылғы 29 қарашадағы № 839 Бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2012 жылы 26 желтоқсанда № 8235 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің 2014 жылғы 26 наурыздағы № 209 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрінің 26.03.2014 № 209 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      «Ақпараттандыру туралы» 2007 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 29-бабына, «Электрондық мемлекеттік қызметтің үлгі регламентін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 26 қазандағы № 1116 қаулысына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 25 қыркүйектегі № 1241 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландырушы орталығының тіркеу куәліктерін беру және кері қайтарып алу» мемлекеттік қызмет стандартына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландырушы орталығының тіркеу куәліктерін беру және кері қайтарып алу» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Байланыс және ақпараттандыру комитеті (Р.Р. Нұршабеков) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуден кейін оны бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсiн.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация вице-министрі С.С. Сарсеновке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                        А. Жұмағалиев

Қазақстан Республикасы          
Көлік және коммуникация министрінің  
2012 жылғы 29 қарашадағы № 839 бұйрығымен
бекітілген                 

«Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландырушы орталығының тіркеу
куәліктерін беру және кері қайтарып алу» электрондық
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. «Қазақстан Республикасы Ұлттық куәландырушы орталығының тіркеу куәліктерін беру және кері қайтарып алу» электрондық мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – қызмет) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің «Телекоммуникация саласындағы техникалық сүйемелдеу және талдау» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі - қызмет көрсетуші) және Халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі- ХҚКО) арқылы, сондай-ақ «электрондық үкімет» веб-порталы www.egov.kz (бұдан әрі - ЭҮП) немесе www.pki.gov.kz интернет ресурсы (бұдан әрі - интернет-ресурс) арқылы көрсетеді.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 25 қыркүйектегі № 1241 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландырушы орталығының тіркеу куәліктерін беру және кері қайтарып алу» мемлекеттік қызмет стандартының негізінде (бұдан әрі - Стандарт) көрсетіледі.
      3. Қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы регламентінде пайдаланылатын ұғымдар:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі - жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - ЖСН);
      2) бизнес-сәйкестендіру нөмірі - заңды тұлға (бөлімше және өкілдік) және бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - БСН);
      3) алушы - электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      4) транзакциялық қызмет - электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушыға беру жөніндегі қызмет;
      5) «электрондық үкімет» веб-порталы - нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін ұсынатын ақпараттық жүйе;
      6) «электрондық үкімет» шлюзі - электрондық қызметті іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйесін интеграциялау үшін арналған ақпараттық жүйе (ЭҮШ);
      7) электрондық цифрлық қолтаңба - электрондық құжаттың дұрыстығын және оған тиесілі мазмұнының айнымастығын растайтын және электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған электрондық цифрлық символдардың жиынтығы (бұдан әрі - ЭЦҚ);
      8) электрондық құжат – электрондық цифрлық нысанда ақпарат ұсынылған және ЭЦҚ арқылы куәландырылған құжат;
      9) электрондық мемлекеттік қызмет - ақпараттық технологияларды қолданумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      10) ақпараттық жүйе - аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      11) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік деректер қоры – ақпаратты автоматтандырылған жинау, сақтау және өңдеу, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендірілуін енгізу мақсатында жеке сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құру және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес және олардың өкілеттілігі аясында мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олар туралы өзекті және нақты ақпаратты ұсыну үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЖТ МДҚ);
      12) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер қоры - ақпаратты автоматтандырылған жинау, сақтау және өңдеу, Қазақстан Республикасында заңды тұлғалардың бірыңғай сәйкестендірілуін енгізу мақсатында бизнес-сәйкестендіру нөмірлерінің Ұлттық тізілімін құру және Қазақстан Республикасының заңнамасыына сәйкес және олардың өкілеттілігі аясында мемлекеттік басқару органдарына және басқа да субъектілерге олар туралы өзекті және нақты ақпарат ұсыну үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЗТ МДҚ);
      13) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) - Қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мекемелер немесе басқа да ұйымдар, ақпараттық жүйе;
      14) Қазақстан Республикасының Ұлттық куәландырушы орталығы (бұдан әрі – ҚР ҰКО) – «электрондық үкіметтің», мемлекеттік және мемлекеттік емес ақпараттық жүйелердің қатысушыларына қызмет көрсететін куәландырушы орталығы;
      15) ҚР ҰКО операторы – олардың көмегімен қызмет көрсету үдерісінде қамтамасыз етілетін тіркеу куәліктеріне және тиісті кілттеріне заңды ие ХҚКО қызметкері немесе Қызмет беруші. 

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша Қызмет берушінің қызмет тәртібі

      6. ЭҮП немесе интернет-ресурс арқылы тіркеу куәлігін беру жөніндегі Қызмет беруші немесе ХҚКО қадамды әрекеті осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген және шешімі мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:
      1) 1-процесс – оның құрылымын және форматтық талаптарын ескерумен тіркеу куәліктерін (деректерді енгізу) алу үшін сұрау салудың нысанын толтыру, алушының осы Регламентте көрсетілген ЭҮП немесе интернет-ресурс арқылы қызметті таңдауы;
      2) 2-процесс - алушының деректері туралы ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да ЭҮП арқылы сұрау салуды жолдау.
      1-шарт - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушы деректерінің бар болуын тексеру;
      3) 3-процесс - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкінсіздігінен сұрау салынған қызметте бас тартуы;
      4) 4-процесс - ҚР ҰКО АЖ электрондық сұрау салуды тіркеу;
      5) 5-процесс – алушының дербес поштасына ХҚКО немесе Қызмет берушіге беруi үшiн бірегей нөмiрiмен өтiнiш келедi;
      6) 6-процесс – Стандарттың 11-тармағына сәйкес қоса берілген құжаттарымен бірегей нөмiрiмен өтiнiшті ХҚКО немесе Қызмет берушіге береді.
      2-шарт – Стандарттың 11 тармағына сәйкестікке берілген құжаттарды қабылдау және тексеру, алушының жеке басын ҚР ҰКО операторының (сәйкестендіру ) тексеруі;
      7) 7-процесс – 2 шартта бұзушылықтарының болуына байланысты сұрау салынған қызметте бас тартуы;
      8) 8-процесс – ҚР ҰКО операторы тиiстi құжаттарды қабылдау туралы қолхатты алушыға бередi;
      9) 9-процесс – ҚР ҰКО операторы өзінің ЭЦҚ куәландыру жолымен алушының электрондық сұрау салуын растайды және оны ҚР ҰКО АЖ жiбередi.
      3-шарт - ҚР ҰКО АЖ-і, ҚР ҰКО операторының куәландырылған ЭЦҚ алушысының электрондық сұрау салуын тексеруді жүзеге асырады;
      10) 10-процесс – 3 шартта бұзушылықтарының болуына байланысты сұрау салынатын қызметте бас тартуы;
      11) 11-процесс – ҚР ҰКО АЖ қалыптастырылған (алушыға оларды орнату үшiн сiлтемесiмен тiркеу куәлiктерін ойдағыдай шығару туралы хабарлама жолданады) қызметтiң нәтижесiн алушымен алу.
      7. ЭҮП немесе интернет-ресурс арқылы тіркеу куәлігін қайта алу жөніндегі Қызмет беруші немесе ХҚКО қадамды әрекеті және шешімі мынадай тәртіпте жүзеге асырылады:
      1) 1-процесс – өзінің ЭЦҚ қол қойылған, оның құрылымын және форматтық талаптарын ескерумен тіркеу куәліктерін (деректерді енгізу) алу үшін сұрау салудың нысанын толтыру, осы Регламентте көрсетілген ЭҮП-да немесе интернет-ресурста алушымен қызметті таңдауы;
      2) 2-процесс - алушының деректері туралы ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да ЭҮП арқылы сұрау салуды жолдау.
      1-шарт - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушы деректерінің бар болуын тексеру;
      3) 3-процесс - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ алушы деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкінсіздігінен сұрау салынған қызметте бас тартуы;
      4) 4-процесс ҚР ҰКО АЖ электрондық сұрау салуды тіркеу;
      5) 5-процесс - алушының дербес поштасына ХҚКО немесе Қызмет берушіге беруi үшiн бірегей нөмiрiмен өтiнiш келедi;
      6) 6-процесс – ҚР ҰКО операторы өзінің ЭЦҚ куәландыру жолымен электрондық сұрау салуын растайды және оны ҚР ҰКО АЖ жолдайды.
      2-шарт - ҚР ҰКО АЖ, ҚР ҰКО операторының куәландырылған ЭЦҚ алушысының электрондық сұрау салуының тексерілуiн жүзеге асырады;
      7) 7-процесс – 2 шартта бұзушылықтарының болуына байланысты сұрау салынатын қызметте бас тартуы;
      8) 8-процесс – алушының ҚР ҰКО АЖ қалыптастырылған (алушыға оларды орнату үшiн сiлтемесiмен тiркеу куәлiктерін ойдағыдай шығару туралы хабарлама жолданады) қызметтiң нәтижесiн алуы.
      8. ЭҮП немесе интернет-ресурс арқылы тіркеу куәлігін кері қайтарып алу жөніндегі Қызмет беруші немесе ХҚКО қадамды әрекеті және шешімі мынадай тәртіпте жүзеге асырылады:
      1) 1 үдеріс – өзінің ЭЦҚ қол қойылған, оның құрылымын және форматтық талаптарын ескерумен тіркеу куәліктерін (деректерді енгізу) кері қайтарып алу үшін сұрау салудың нысанын толтыру, жеке кабинетке кіру, ЭҮП-да немесе интернет-ресурста алушымен қызметті таңдауы;
      1 шарт - ҚР ҰКО АЖ алушының электрондық сұрау салуын тексерудi жүзеге асырады;
      2) 2-процесс – 1 шартта бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын қызметте бас тартуы;
      3) 3-процесс – алушының қызметтің нәтижесін алуы (алушыға тіркеу куәлігі туралы хабарлама жолданады).
      9. ХҚКО немесе Қызмет берушіде ақпараттың (чип) электрондық жеткізушісін қамтитын жеке куәлікке тіркеу куәлігін кері беру жөніндегі Қызмет берушіде немесе ХҚКО қадамды әрекет және шешімі мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:
      1) 1-процесс – қызметті алу үшін ақпараттың (чип) электрондық жеткізушісін қамтитын жеке куәлік ХҚКО-да немесе Қызмет берушіде алушыға беріледі.
      1-шарт - ҚР ҰКО операторының алушыны сәйкестендіру;
      2) 2-процесс – 1 шартта бұзушылықтарының болуына байланысты сұрау салынатын қызметте бас тартуы;
      3) 3-процесс – қызметтi көрсету, алушының деректерін енгiзу үшiн сұрау салудың нысанын ҚР ҰКО операторының толтыруы;
      4) 4-процесс - алушының деректері туралы ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да ЭҮШ арқылы сұрау салуды жолдау.
      2-шарт - ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да алушының деректерінің бар болуын тексереді;
      5) 5-процесс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ алушы деректерінің болмауымен байланысты деректерді алу мүмкінсіздігінен сұрау салынған қызметте бас тартуы;
      6) 6-процесс – өз жеке куәлiгiнен өз ПИН-кодын алушымен енгiзу;
      7) 7-процесс – алушыдан бірегей нөмiрiмен бар өтiнiштiң басып шығару және қол қоюын ҚР ҰКО АЖ электрондық сұрау салуын тiркеу;
      8) 8-процесс – ҚР ҰКО операторы өзінің ЭЦҚ куәландыру жолымен алушының электрондық сұрау салуын растайды және оны ҚР ҰКО АЖ-не жолдайды.
      3-шарт - ҚР ҰКО АЖ алушының электрондық сұрау салуын ҚР ҰКО АЖ операторының куәландырылған ЭЦҚ тексеруiн жүзеге асырады;
      9) 9-процесс - 3 шартта бар бұзушылықтарымен байланысты сұрау салынатын қызметте бас тартуы;
      10) 10-процесс – ХҚКО немесе Қызмет берушіде қызметтің нәтижесін алушының алуы (алушының жеке куәлігіндегі нысанда тіркеу куәліктерінің жазбасы).
      10. ХҚКО немесе Қызмет берушіде арқылы тіркеу куәлігін кері қайтарып алған кезінде Қызмет берушінің немесе ХҚКО қадамды әрекеті мен шешімі мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:
      1) 1-процесс – қызметті алу үшін Стандарттың 11-тармағына сәйкес ХҚКО немесе Қызмет берушіге алушының құжаттарды беруі.
      1 – шарт- ХҚКО операторының алушыны тексеру (сәйкестендіру), Стандарттың 11-тармағына сәйкес алушының берген құжаттарының сәйкестігін тексеру және қабылдау;
      2) 2-процесс - 1 шартта бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынатын қызметте бас тартуы;
      3) 3-процесс – ҚР ҰКО оператор тиiстi құжаттардың қабылдауы туралы қолхатты алушыға бередi;
      4) 4-процесс – ҚР ҰКО операторымен сұрау салу нысанын толтыру және қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) өзінің ЭЦҚ арқылы куәландыру.
      2 – шарт - ҚР ҰКО АЖ, ҚР ҰКО АЖ операторының ЭЦҚ куәландырылған электрондық сұрау салуының тексеруiн жүзеге асырады;
      5) 5-процесс – 2 шартта бар бұзушылықтарымен байланысты сұрау салынатын қызметте бас тартуы.
      6) 6-процесс – (тiркеу куәлiктерін кері қайтарып алу) қызметтiң нәтижесiн алушымен алу.
      11. Қызметке сұрау салуды толтырудың және жауаптың нысандары Қызмет көрсетушінің осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      12. Электрондық сұрау салуды орындаудың мәртебесін алушымен тексеру интернет-ресурс арқылы жүзеге асырылады.
      13. Қызмет көрсету жөніндегі қажетті ақпаратты және консультацияны call - орталығы: 1414 телефоны арқылы алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үрдісінде өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      14. Қызметті көрсету үрдісіне қатысатын ҚФБ:
      1) Қызмет беруші;
      2) ХҚКО;
      3) ҚР ҰКО операторы;
      4) ЭҮП;
      5) Интернет-ресурс;
      6) ЭҮШ;
      7) ҚР ҰКО АЖ;
      8) ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ.
      15. Қызметті көрсету үшін мынадай әкімшілік рәсімдердің орындалуы жүзеге асырылады:
      1) қызмет көрсету процесіне жауапты ХҚКО-ның қызметкерлері үшін ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін беру және кері қайтарып алу:
      ХҚКО қызмет көрсету процесіне жауапты ҚР ҰКО операторын бекітілген біліктілік талаптарына сәйкес бұйрықпен тағайындайды және оған кілттік ақпараттың сыртқы қорғалған тасығышын береді;
      ҚР ҰКО операторы ҚР ҰКО операторының жұмыс барысында нұсқаулыққа сәйкес ҚР ҰКО операторының тіркеу куәлігін алуға өтінішін береді;
      ХҚКО Қызмет көрсетушіге ҚР ҰКО операторының тіркеу куәліктерін жауапты адамға беру қажеттілігі туралы ресми хатты, оған қосымша ретінде ҚР ҰКО операторының тіркеу куәлігін алуға арналған өтінішті, қызмет көрсету процесін орындауға жауаптылықты тағайындау туралы бұйрықтың көшірмелерін жібереді;
      Қызмет көрсетуші ХҚКО ресми хатын алғаннан кейін, ҚР ҰКО операторының тіркеу куәліктерін шығару рәсімін іске асырады және ХҚКО ресми хатының орындаушысына хабарлайды;
      ҚР ҰКО операторы ҚР ҰКО операторының жұмыс барысы жөніндегі нұсқаулыққа сәйкес ҚР ҰКО операторының шығарылған тіркеу куәліктерін кілттік ақпараттың сыртқы қорғалған тасығышына орнатады;
      ХҚКО ҚР ҰКО операторының жұмыстан босатылуы немесе басқа жұмысқа ауысуы кезінде Қызмет көрсетушіге ҚР ҰКО операторының тіркеу куәліктерін кері қайтарып алу қажеттілігі туралы жедел түрде хабарлайды (босатылуға дейін кемінде 2 күн қалғанда);
      ҚР ҰКО операторларының ұзақ уақыт болмаған кезде (15 күннен аса) ХҚКО АЖ-де ҚР ҰКО операторының жұмысының тоқтату қажеттілігі туралы жедел хабардар етеді.
      2) тіркеу куәліктерін беру/кері қайтарып алу процесін орындаудың сапасын бақылау мынадай:
      Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне, ҚР ҰКО операторының бекітілген нұсқауына, ҚР ҰКО жұмысы жөніндегі нұсқаулығына сәйкес нысанда;
      ҚР ҰКО операторының Қызмет көрсетушінің сұрау салуы бойынша құжаттардың көшірмелерін жедел беруі жолымен;
      Қызмет көрсетушінің ХҚКО-на ҚР ҰКО операторларының жұмысында анықталған құқық бұзушылықтар туралы ақпаратты жедел беруі жолымен жүзеге асырылады.
      3) қызмет алушылардың өтініштерін «электрондық үкіметтің» қызмет көрсету мәселелері бойынша пайдаланушыларды қолдау қызметінде шешу:
      ХҚКО қызмет көрсету процесінің аясында «электрондық үкімет» пайдаланушыларын қолдау қызметіне түскен өтініштерді шешуге жауапты адамды бұйрықпен тағайындайды;
      ХҚКО қызмет көрсету процесінің аясында «электрондық үкімет» пайдаланушыларын қолдау қызметіне түскен өтініштерді шешу үшін корпоративтік электрондық поштаның мекенжайын құруды қамтамасыз етеді;
      ХҚКО «электрондық үкімет» пайдаланушыларын қолдау қызметіне мемлекеттік қызмет көрсету процесінің аясында белгіленген корпоративтік электрондық поштаның мекенжайын көрсетумен «электрондық үкімет» пайдаланушыларын қолдау қызметіне түскен өтініштерді шешу үшін жауапты адамның тағайындау туралы ресми хатты жолдайды;
      «Электрондық үкімет» пайдаланушыларын қолдау қызметі ХҚКО-ның жауапты тұлғасын және «электрондық үкімет» пайдаланушыларын қолдау қызметінің жүйесінде корпоративтік электрондық поштаның мекенжайын тіркеуді қамтамасыз етеді;
      «Электрондық үкімет» пайдаланушыларын қолдау қызметі «электрондық үкіметтің» ХҚКО қызметкерлерінің қызметі жөніндегі пайдаланушыларды қолдау қызметінің жүйесіне келген жауап алушылардың барлық өтініштерін ХҚКО-ның жауапты адамына «электрондық үкімет» пайдаланушыларын қолдау қызметіне түскен өтініштерді қарау үшін қайта жолдайды;
      4) ХҚКО «Ұлттық мұрағат қорының құжаттарын және басқа да мұрағат құжаттарын ведомстволық және жеке мұрағаттармен қабылдау, сақтау, есепке алу мен пайдалану қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 22 желтоқсандағы № 1583 қаулысында белгіленген мерзімдерге сәйкес, қызмет көрсету аясында қабылдаған құжаттардың мұрағаттық сақталуын қамтамасыз етеді.
      16. Әрбір әрекеттің орындалу мерзімін көрсетумен (рәсімдерінің, функциялардың, операциялардың) әрекеттердің дәйектілігін мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламентке 3-қосымшада келтірілген.
      17. Әрекеттердің логикалық дәйектілігінің арасындағы (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі) өзара байланысты олардың сипаттамаларына сәйкес көрсететін диаграмма осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      18. Алушыларға қызмет көрсету нәтижелері осы Регламентке 4-қосымшаға бойынша сауалнамасының нысанымен сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      19. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (авторланған тұлғалар үшін ақпараттың қолжетімділігін қамтамасыз ету).
      4) Ақпараттық қауіпсіздік талаптарына сай қамтамасыз ету мақсатында ҚР ҰКО алушыларға төмендегідей:
      ҚР ҰКО тіркеу куәлігін шығаруға өтінішті бергенге дейін тіркеу куәлігінің осы түрі үшін тіркеу куәлігін қолдану стандартымен және саясатымен танысуды;
      жабық криптографиялық кілтті сақтау үшін кілттік ақпараттың сыртқы қорғалған жеткізгіштерін пайдалануды ұсынады.
      5) ҚР ҰКО операторына қойылатын талаптар:
      ҚР ҰКО операторы ҚР ҰКО операторының тіркеу куәліктерін және мемлекеттік қызмет көрсету процесін қамтамасыз ететін тиісті кілттерді үшінші адамға бермеуі тиіс;
      ҚР ҰКО операторы басқа ҚР ҰКО операторлардың тіркеу куәліктерін және мемлекеттік қызмет көрсету үрдісін қамтамасыз ететін тиісті кілттерді пайдаланбауы тиіс;
      ҚР ҰКО операторының тіркеу куәліктерінің және тиісті кілттерінің жоғалған немесе үшінші адамға берген жағдайда ҚР ҰКО операторы дереу Қызмет көрсетушінің тікелей басшысын және жауапты қызметкерлерін хабардар етуі тиіс;
      ҚР ҰКО операторы ҚР ҰКО пайдаланушыларының тіркеу куәліктері мен тиісті кілттерін өзінің немесе ақпаратты сақтаудың қызметтік құралдары мен есептеу техникасында сақтамауы тиіс;
      ҚР ҰКО операторы ҚР ҰКО пайдаланушыларының тіркеу куәліктері мен тиісті кілттерін электрондық поштамен жолдамауы тиіс;
      ҚР ҰКО операторы бөтен адамдардың рұқсат етілмеген қол жетімділік мүмкіндігіне жол бермеу үшін ҚР ҰКО операторының тіркеу куәліктері мен тиісті кілттерінің сақталу тәртібін қамтамасыз етуі тиіс;
      ҚР ҰКО операторы жұмыс аяқталғаннан кейін бірден компьютерден ҚР ҰКО операторының тіркеу куәліктері мен тиісті кілттерін қамтитын кілттік ақпаратты жеткізгішті шығаруы тиіс;
      ҚР ҰКО операторының жұмыс станциясында олардың қолданыстағы мерзімдері аяқталған кезде вирусқа қарсы қорғау құралдары автоматты жаңаруын қамтамасыз етумен орнатылуы тиіс;
      ҚР ҰКО операторының жұмыс станциясында оның жұмысы үшін қажеттіден басқа желілік және интернет-ресурстарға қолжетімділік болмауы тиіс;
      ҚР ҰКО операторының жұмыс станциясында оның жұмысы үшін қажеттіден басқа тарапты қосымшалар мен бағдарламаларды орнату мүмкіндігіне қолжетімділік болмауы тиіс;
      20. Қызметті көрсетудің техникалық шарты:
      1) Есептеу техникасының құралдары;
      2) Интернетке 256 кб/с кем емес байланыс арнасымен шығу;
      3) Қызмет көрсетілетін адамда ЖСН/БСН болуы.

«Қазақстан Республикасы Ұлттық     
куәландырушы орталығының тіркеу    
куәліктерін беру және кері қайтарып алу»
электрондық мемлекеттік қызметі    
регламентіне 1-қосымша         

Тіркеу куәлігін беру бойынша ЭҮП немесе интернет-ресурс арқылы
электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсеткен кезде
функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы

Тіркеу куәлігін қайта алған кезде ЭҮП немесе
интернет-ресурс арқылы электрондық мемлекеттік қызметтерді
көрсеткен кезде функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы

Тіркеу куәлігін кері қайтарып алу кезінде ЭҮП немесе
интернет-ресурс арқылы электрондық мемлекеттік қызметтерді
көрсеткен кезде функционалдық өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы

ХҚКО және Қызмет берушіде тіркеу куәлігін беру бойынша
электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсеткен кезде
функционалдық өзара іс-қимылдың
№ 4 диаграммасы

 

ХҚКО және Қызмет берушіде тіркеу куәлігін кері қайтарып алу
кезінде электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсеткен кезде
функционалдық өзара іс-қимылдың № 5 диаграммасы

Шартты белгілер:
 

 

«Қазақстан Республикасы Ұлттық     
куәландырушы орталығының тіркеу    
куәліктерін беру және кері қайтарып алу»
электрондық мемлекеттік қызметі    
регламентіне 2-қосымша          

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраудың экрандық үлгісі

 

 Тұтынушыға көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызметке оңды жауаптың шығыс нысаны

«Қазақстан Республикасы Ұлттық      
куәландырушы орталығының тіркеу    
куәліктерін беру және кері қайтарып алу»
электрондық мемлекеттік қызметі    
регламентіне 3-қосымша        

1-кесте Тіркеу куәлігін берген кезде ЭҮП немесе интернет-ресурс
арқылы ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

1

Әрекеттің  (барысы, жұмыс ағыны) №

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ атауы

Алушы

Алушы

ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ

ҚР ҰКО АЖ

Алушы

ҚР ҰКО операторы

3

Әрекеттің (процесс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

қызмет таңдалады және сұрау салу деректері қалыптасады

ЖТ МДҚ, ЗТ МДҚ-на алушы мәліметтері туралы сұрау салу жолдау

МДҚ ЖТ-да алушы деректерінің болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық сұрау салуды тiркеу

ХҚКО немесе Қызмет берушіге қажетті құжаттарды беру

алушының тұлғасын тексеру (сәйкестендіру), Стандарттың 11 тармағына сәйкес берілген құжаттарды тексеру

4

Аяқтау нысаны (деректер, ұйымдық-басқарушылық шешімі құжаты)

Сұрау салуды маршрутизациялау

ЖТ МДҚ, ЗТ МДҚ алушы деректерінің болуын тексеру

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Бірегей нөмірмен өтініш

-

Құжаттардың қабылдау туралы қолхатты беру

5

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 мин

1,5 мин

10-15 сек

30 сек

30 күннiң iшiнде

15 мин

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

3- егер бұзушылықтар болса; 4 – егер бұзушылықтар болмаса

-

5- егер пайдаланушының деректерінде қателіктер болса; 6-егер бұзушылықтар болмаса

7

8

9

10

11

ҚР ҰКО операторы

ҚР ҰКО операторы

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО АЖ

алушы құжаттарындағы бар бұзушылықтар байланысты бас тарту

Электрондық сұрау салуды растау

ҚР ҰКО оператор куәландырылған ЭЦҚ алушысының электрондық сұрау салуын тексеру

бар бұзушылықтармен  байланысты сұралатын қызметтерден бас тарту

ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін шығару және оларды орнату үшін сілтемесімен тіркеу куәлігін табысты шығару туралы өтініште көрсетілген электрондық поштаның мекенжайына хабарламаны мемлекеттік қызметті алушыға жолдау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

ҚР ҰКО АЖ электрондық сұрау салуды жолдау
 

-

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Тiркеу куәлiгінің алушысымен орнату

15 сек

10 мин

15 сек

15 сек

2 күн

-

-

10-егер алушының электрондық сұрау салуында бұзушылықтар болса;
11-егер бұзушылықтар болмаса

-

-

2-кесте Тіркеу куәлігін қайтадан алу кезінде ЭҮП немесе
интернет-ресурс арқылы ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

1

Әрекеттің (барысы, жұмыс ағыны) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Алушы

Алушы

ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО операторы

3

Әрекеттің (процесс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

Қызметтi жеке кабинет арқылы таңдайды және осы сұрау салуларды қалыптастырады

ЖТ МДҚ, ЗТ МДҚ алушы деректері туралы сұрау салуды жолдау

ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ деректерінің болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық сұрау салуды тiркеу

Электрондық сұрау салуды растау

4

Аяқтау нысаны (деректер,  ұйымдық-басқарушылық шешімі құжаты)

Сұрау салудың маршруттандыру

ЖТ МДҚ, ЗТ МДҚ алушы деректерінің болуын тексеру

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Тапсырыстың бірегей нөмірімен хабарлама

ҚР ҰКО АЖ-гі электрондық сұрау салуды жөнелту
 

5

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 мин

1,5 мин

10-15 сек

30 сек

10 мин

6

Келесі әрекеттің нөмірі

3-егер бұзушылық болса;
4-егер бұзушылық болмаса

-

-

6

7

8

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО операторы куәландырылған ЭЦҚ алушысының электрондық сұрау салуын тексеру

  Бұзушылықтардың болуына байланысты сұралатын қызметтен бас тарту

ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін шығару және оларды орнату үшін сілтемесімен тіркеу куәлігін табысты шығару туралы өтініште көрсетілген электрондық поштаның мекенжайына хабарламаны мемлекеттік қызметті алушыға жолдау

-

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Тiркеу куәлiгінің алушысымен орнату

15 сек

15 сек

1 күн

7- егер алушының электрондық сұрау салуында бұзушылық болса; 9 – егер бұзушылықтар болмаса

-


3-кесте Тіркеу куәлігін кері қайтарып алу кезінде ЭҮП
немесе интернет-ресурс арқылы ҚФБ әрекетін сипаттау

1

Әрекеттің  (барысы, жұмыс ағыны) №

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Алушы

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО АЖ

3

Әрекеттің (процесс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

Қызметтi жеке кабинет арқылы таңдайды және осы сұрау салу қалыптастырады

Алушының электрондық сұрау салуын растау

бар бұзушылықтармен байланысты сұралатын қызметтерден бас тарту

ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін кері қайтарып алу

4

Аяқтау нысаны (деректер,  ұйымдық-басқарушылық шешімі құжаты)

Сұрау салудың маршрутизациясы

-

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Интернет-ресурста КТКТ-гі ҚР ҰКО кері қайтарып алынған (жойылған) тіркеу куәлігі туралы мәліметтерді (сериялық нөмірі, күні және кері қайтарып алудың себебі) жариялау

5

Орындалу мерзімі

30 сек – 1 минута

15 сек

15 сек

1 күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

3- егер алушының электрондық сұрау салуында бұзушылық болса; 4 – егер бұзушылықтар болмаса

-

4-кесте ХҚКО немесе Қызмет берушіде тіркеу куәлігін беру
кезінде ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

1

Әрекеттің  (барысы, жұмыс ағыны) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Алушы

ҚР ҰКО операторы

ҚР ҰКО операторы

ҚР ҰКО операторы

ҚР ҰКО операторы

3

Әрекеттің (процесс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

ХҚКО немесе  Қызмет берушіге жеке куәлікті беру

алушының тұлғасын (сәйкестендіру) тексеру

сұралатын қызметке бас тарту

ҚР ҰКО операторының қызметтi  таңдауы және осы сұрау салуларды қалыптастыруы

ЖТ МДҚ, ЗТ МДҚ  алушының деректері туралы сұрау салуды жіберу

4

Аяқтау нысаны (деректер,  ұйымдық-басқарушылық шешімі құжаты)

-

-

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Сұрау салуды құрастыруды бейнелеу

ЖТ МДҚ, ЗТ МДҚ алушы деректерінің болуын тексеру

5

Орындалу мерзімі

-

15 мин

15 сек

30 сек – 1 мин

1,5 мин

6

Келесі әрекеттің нөмірі

3- егер бұзушылық болса; 4 – егер бұзушылықтар болмаса



7 - егер бұзушылық болса; 8 – егер бұзушылықтар болмаса

6

7

8

9

10

11

12

ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ

Алушы

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО операторы

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО АЖ

ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ деректерінің болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру

Жеке куәлiктің ПИН-код енгiзу

Электрондық сұрау салуды тiркеу

Электрондық сұрау салуды растау

ҚР ҰКО операторымен куәландырылған ЭЦҚ алушысының электрондық сұрау салуын тексеру

бар бұзушылықтармен байланысты  сұралатын қызметтен бас тарту

ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін шығару және оларды орнату үшін сілтемесімен тіркеу куәлігін табысты шығару туралы өтініште көрсетілген электрондық поштаның мекенжайына хабарламаны мемлекеттік қызметті алушыға жолдау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

-

Тапсырыстың бірегей нөмірімен хабарлама

ҚР ҰКО АЖ электрондық сұрау салуды жөнелту
 

-

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Тiркеу куәлiгінің алушысымен орнату 

10-15 сек

10-15 сек

30 сек

15 сек

15 сек

15 сек

2 күн

-

-

-

11 - егер алушының электрондық сұрау салуында бұзушылық болса; 12 – егер бұзушылықтар болмаса



5-кесте ХҚКО немесе Қызмет берушіде тіркеу куәлігін кері
қайтарып алу кезінде ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

1

Әрекеттің (барысы, жұмыс ағыны) №

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ атауы

Алушы

ҚР ҰКО операторы

ҚР ҰКО операторы

ҚР ҰКО операторы

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО операторы

3

Әрекеттің (процесс, рәсім, операция) атауы және олардың сипаттамасы

ХҚКО немесе  Қызмет берушіге қажетті құжаттарды беру

алушының тұлғасын (сәйкестендіру ) және ұсынылған құжаттарды тексеру

сұралатын қызметке бас тарту

Қызметті таңдайды және осы сұрау салу қалыптасады

сұралатын қызметтен бас тарту

ҰКО операторымен ҚР ҰКО қызметін таңдайды және осы сұрау салуларды қалыптастырады 

4

Аяқтау нысаны (деректер,  ұйымдық-басқарушылық шешімі құжаты)

-

Құжаттарды қабылдау туралы қолхатты беру

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Сұрау салуды маршрутизациялау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Сұрау салуды растау

5

Орындалу мерзімі

-

15 мин

15 сек

15 сек

15 сек

30 сек – 1 мин

6

Келесі әрекеттің нөмірі

3 - егер бұзушылық болса; 4 – егер бұзушылықтар болмаса


4 - егер бұзушылық болса; 5 – егер бұзушылықтар болмаса



7

8

9

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО АЖ

ҚР ҰКО оператор ЭЦҚ алушысының электрондық сұрау салуын тексеру

  Бұзушылықтардың болуымен байланысты сұралатын қызметтен бас тарту

ҚР ҰКО тіркеу куәліктерін кері қайтару 

-

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Интернет-ресурста КТКТ-гі ҚР ҰКО кері қайтарып алынған (жойылған) тіркеу куәлігі туралы мәліметтерді (сериялық нөмірі, күні және кері қайтарып алудың себебі) жариялау

15 сек

15 сек

2 күн

7 - егер алушының электрондық сұрау салуында бұзушылық болса; 8 – егер бұзушылықтар болмаса


-

«Қазақстан Республикасы Ұлттық      
куәландырушы орталығының тіркеу    
куәліктерін беру және кері қайтарып алу»
электрондық мемлекеттік қызметі    
регламентіне 4-қосымша           

Электрондық мемлекеттік қызметтерінің «сапа»
және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнамасы
_______________________________________________________
(қызметтің атауы) 

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении Регламента электронной государственной услуги "Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан"

Приказ Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 29 ноября 2012 года № 839. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 26 декабря 2012 года № 8235. Утратил силу приказом Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 26 марта 2014 года № 209

      Сноска. Утратил силу приказом Министра транспорта и коммуникаций РК от 26.03.2014 года № 209 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», а также согласно постановлению Правительства Республики Казахстан от 26 октября 2010 года № 1116 «Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги» и  Стандарту государственной услуги «Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 сентября 2012 года № 1241, ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент электронной государственной услуги «Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан».
      2. Комитету связи и информатизации Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Нуршабеков Р.Р.) в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан его официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на официальном интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Сарсенова С.С.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    А. Жумагалиев

Утвержден        
приказом         
Министра транспорта   
и коммуникаций      
Республики Казахстан   
от 29 ноября 2012 года № 839

Регламент электронной государственной услуги
«Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального
удостоверяющего центра Республики Казахстан»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан» (далее – Услуга) оказывается Национальным удостоверяющим центром Республики Казахстан при республиканском государственном предприятии на праве хозяйственного ведения «Центр технического сопровождения и анализа в области телекоммуникаций» Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – Услугодатель) и через центры обслуживания населения (далее – ЦОН), а также через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее – ПЭП) или интернет-ресурс www.pki.gov.kz (далее – интернет-ресурс).
      2. Услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги «Выдача и отзыв регистрационного свидетельства Национального удостоверяющего центра Республики Казахстан», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 сентября 2012 года № 1241 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия, используемые в настоящем регламенте:
      1) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      2) бизнес–идентификационный номер, уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      3) получатель – физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      4) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      5) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      6) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      7) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      8) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      9) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      10) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      11) государственная база данных «Физические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      12) государственная база данных «Юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      13) структурно–функциональные единицы - структурные подразделения государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которых участвуют в процессе оказания Услуги (далее - СФЕ);
      14) Национальный удостоверяющий центр Республики Казахстан -  удостоверяющий центр, обслуживающий участников «электронного правительства», государственных и негосударственных информационных систем (далее – НУЦ РК);
      15) оператор НУЦ РК - сотрудник ЦОН или Услугодателя правомерно владеющий регистрационными свидетельствами и соответствующими ключами, при помощи которых обеспечивается процесс оказания услуги.

2. Порядок деятельности Услугодателя по оказанию электронной
государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения Услугодателя или ЦОН по выдаче регистрационного свидетельства через ПЭП или интернет-ресурс приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту и осуществляются в следующем порядке:
      1) процесс 1 – выбор получателем услуги через ПЭП или интернет-ресурс, указанный в настоящем Регламенте, заполнение получателем формы запроса для получения регистрационных свидетельств (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;
      2) процесс 2 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя.
      Условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      3) процесс 3 – отказ в запрашиваемой услуге из-за невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      4) процесс 4 - регистрация электронного запроса в ИС НУЦ РК;
      5) процесс 5 - получателю на личную почту приходит заявление с уникальным номером для предоставления в ЦОН или Услугодателю;
      6) процесс 6 – получатель предоставляет в ЦОН или Услугодателю заявление с уникальным номером, с приложенными документами согласно пункту 11 Стандарта.
      Условие 2 – проверка (идентификация) оператором НУЦ РК личности получателя, прием и проверка предоставленных документов на соответствие согласно пункту 11 Стандарта;
      7) процесс 7 - отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 2;
      8) процесс 8 – оператор НУЦ РК выдает получателю расписку о приеме соответствующих документов;
      9) процесс 9 – оператор НУЦ РК подтверждает электронный запрос получателя путем удостоверения своей ЭЦП и отправляет его в ИС НУЦ РК.
      Условие 3 - ИС НУЦ РК осуществляет проверку электронного запроса получателя удостоверенного ЭЦП оператора НУЦ РК;
      10) процесс 10 - отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 3;
      11) процесс 11 – получение получателем результата услуги (получателю направляется уведомление об успешном выпуске регистрационных свидетельств со ссылкой для их установки), сформированной ИС НУЦ РК.
      7. Пошаговые действия и решения Услугодателя или ЦОН при повторном получении регистрационного свидетельства через ПЭП или интернет-ресурс осуществляются в следующем порядке:
      1) процесс 1 – выбор получателем услуги на ПЭП или интернет-ресурсе, вход в личный кабинет, заполнение получателем формы запроса для получения регистрационных свидетельств (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, подписание запроса своей ЭЦП;
      2) процесс 2 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя.
      Условие 1 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      3) процесс 3 – отказ в запрашиваемой услуге из-за невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      4) процесс 4 – регистрация электронного запроса в ИС НУЦ;
      5) процесс 5- получателю на личную почту приходит уведомление с уникальным номером заявки на получение услуги;
      6) процесс 6 – оператор НУЦ РК подтверждает электронный запрос получателя путем удостоверения своей ЭЦП и отправляет его в ИС НУЦ РК.
      Условие 2 - ИС НУЦ РК осуществляет проверку электронного запроса получателя удостоверенного ЭЦП оператора НУЦ РК;
      7) процесс 7 - отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 2;
      8) процесс 8 – получение получателем результата услуги (получателю направляется уведомление об успешном выпуске регистрационных свидетельств со ссылкой для их установки), сформированной ИС НУЦ РК.
      8. Пошаговые действия и решения Услугодателя или ЦОН при отзыве регистрационного свидетельства через ПЭП или интернет-ресурс осуществляются в следующем порядке:
      1) процесс 1 – выбор получателем услуги на ПЭП или интернет-ресурсе, вход в личный кабинет, заполнение получателем формы запроса для отзыва регистрационных свидетельств (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, подписание запроса своей ЭЦП.
      Условие 1 - ИС НУЦ РК осуществляет проверку электронного запроса получателя;
      2) процесс 2 - отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 1;
      3) процесс 3 – получение получателем результата услуги (получателю направляется уведомление об отзыве регистрационного свидетельства).
      9. Пошаговые действия и решения Услугодателя или ЦОН по выдаче регистрационного свидетельства на удостоверение личности, содержащее электронный носитель информации (чип) в ЦОН или у Услугодателя осуществляются в следующем порядке:
      1) процесс 1 – предоставление получателем в ЦОН или Услугодателю удостоверения личности, содержащее электронный носитель информации (чип) для получения услуги.
      Условие 1 – идентификация получателя оператором НУЦ РК;
      2) процесс 2 - отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 1;
      3) процесс 3 – заполнение оператором НУЦ РК формы запроса для оказания услуги, ввод данных получателя;
      4) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя.
      Условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) процесс 5 – отказ в запрашиваемой услуге из-за невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      6) процесс 6 – ввод получателем своего пин-кода от своего удостоверения личности;
      7) процесс 7 – регистрация электронного запроса в ИС НУЦ РК, распечатка и подписывание заявления с уникальным номером у получателя;
      8) процесс 8 – оператор НУЦ РК подтверждает электронный запрос получателя путем удостоверения своей ЭЦП и отправляет его в ИС НУЦ РК.
      Условие 3 - ИС НУЦ РК осуществляет проверку электронного запроса получателя удостоверенного ЭЦП оператора НУЦ РК.
      9) процесс 9 - отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 3;
      10) процесс 10 – получение получателем результата услуги в ЦОН или у Услугодателя (запись регистрационных свидетельств в форме на удостоверение личности получателя).
      10. Пошаговые действия и решения Услугодателя или ЦОН при отзыве регистрационного свидетельства в ЦОН или у Услугодателя осуществляются в следующем порядке:
      1) процесс 1 – предоставление получателем документов в ЦОН или Услугодателю согласно пункта 11 Стандарта для получения услуги.
      Условие 1 – проверка (идентификация) получателя оператором НУЦ РК, прием и проверка соответствия предоставленных получателем документов согласно пункту 11 Стандарта;
      2) процесс 2 - отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 1;
      3) процесс 3 – оператор НУЦ РК выдает получателю расписку о приеме соответствующих документов;
      4) процесс 4 – заполнение оператором НУЦ РК формы запроса и удостоверение посредством своей ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги.
      Условие 2 - ИС НУЦ РК осуществляет проверку электронного запроса удостоверенного ЭЦП оператора НУЦ РК;
      5) процесс 5 - отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в условии 2;
      6) процесс 6 – получение получателем результата услуги (отзыв регистрационных свидетельств).
      11. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      12. Проверка получателем статуса исполнения электронного запроса осуществляется через интернет-ресурс.
      13. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: 1414.

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      14. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      1) Услугодатель;
      2) ЦОН;
      3) Оператор НУЦ РК;
      4) ПЭП;
      5) Интернет-ресурс;
      6) ШЭП;
      7) ИС НУЦ РК;
      8) ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ.
      15. Для оказания услуги осуществляется выполнение следующих административных процедур:
      1)выдача и отзыв регистрационных свидетельств НУЦ РК для работников ЦОН ответственных за процесс оказания услуги:
      ЦОН назначает приказом оператора НУЦ РК ответственного за процесс оказания услуги, в соответствии с утвержденными квалификационными требованиями и выдает ему внешний защищенный носитель ключевой информации;
      оператор НУЦ РК подает заявление на получение регистрационного свидетельства оператора НУЦ РК в соответствии с руководством по работе оператора НУЦ РК;
      ЦОН направляет Услугодателю официальное письмо о необходимости выдачи регистрационных свидетельств оператора НУЦ РК на ответственное лицо, с приложением заявления на получение регистрационного свидетельства оператора НУЦ РК, копии приказа о назначении ответственным за исполнение процесса оказания услуги;
      Услугодатель, получив официальное письмо от ЦОН, производит процедуру выпуска регистрационных свидетельств оператора НУЦ РК и оповещает исполнителя официального письма ЦОН;
      оператор НУЦ РК устанавливает выпущенные регистрационные свидетельства оператора НУЦ РК на внешний защищенный носитель ключевой информации в соответствии с руководством по работе оператора НУЦ РК;
      ЦОН, при увольнении или переводе операторов НУЦ РК на другую работу, производит оперативное оповещение (минимум за 2 дня до увольнения) Услугодателя о необходимости отзыва регистрационных свидетельств оператора НУЦ РК;
      ЦОН, при длительном отсутствии (более 15 дней) операторов НУЦ РК, производит оперативное оповещение Услугодателя о необходимости приостановки работы оператора НУЦ РК в ИС НУЦ РК.
      2) контроль качества исполнения процесса выдачи/отзыва регистрационных свидетельств осуществляется:
      на предмет соответствия нормативным правовым актам Республики Казахстан, стандарту, утвержденной инструкции оператора НУЦ РК, руководству по работе оператора НУЦ РК;
      путем оперативного предоставления оператором НУЦ РК копий документов по запросу Услугодателя;
      путем оперативного предоставления Услугодателем информации о выявленных нарушениях в работе операторов НУЦ РК в ЦОН.
      3) разрешение обращений получателей услуги в службу поддержки пользователей «электронного правительства» по вопросам оказания услуги:
      ЦОН назначает приказом ответственное лицо за разрешение обращений поступивших в службу поддержки пользователей «электронного правительства» в рамках процесса оказания услуги;
      ЦОН обеспечивает создание адреса корпоративной электронной почты выделенного для разрешений обращений поступивших в службу поддержки пользователей «электронного правительства» в рамках процесса оказания Услуги;
      ЦОН направляет в службу поддержки пользователей «электронного правительства» официальное письмо о назначении ответственного лица за разрешение обращений поступивших в службу поддержки пользователей «электронного правительства» в рамках процесса оказания государственной услуги, с указанием выделенного адреса корпоративной электронной почты;
      Служба поддержки пользователей «электронного правительства» обеспечивает регистрацию ответственного лица ЦОН и адреса корпоративной электронной почты в системе службы поддержки пользователей «электронного правительства»;
      Служба поддержки пользователей «электронного правительства» все запросы от получателей, поступившие в систему службы поддержки пользователей «электронного правительства» по вопросам деятельности сотрудников ЦОН в рамках оказания Услуги, перенаправляет ответственному лицу ЦОН для рассмотрения обращений, поступивших в службу поддержки пользователей «электронного правительства»;
      4) ЦОН обеспечивает архивное хранение полученных документов в рамках оказания услуги в соответствии со сроками, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 22 декабря 2011 года № 1583 «Об утверждении Правил приема, хранения, учета и использования документов Национального архивного фонда и других архивных документов ведомственными и частными архивами».
      16. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту.
      17. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      18. Результаты оказания услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с анкетой по форме согласно приложению 4 к настоящему Регламенту.
      19. Требования и рекомендации, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (обеспечение доступности информации для авторизованных лиц).
      4) с целью обеспечения требованиям информационной безопасности, НУЦ РК рекомендует получателям:
      до подачи заявления на выпуск регистрационного свидетельства НУЦ РК, ознакомится со стандартом, политикой применения регистрационного свидетельства для данного типа регистрационного свидетельства;
      использовать для хранения закрытого криптографического ключа внешние защищенные носители ключевой информации;
      5) требования к оператору НУЦ РК:
      оператор НУЦ РК не должен передавать регистрационные свидетельства оператора НУЦ РК и соответствующие ключи, при помощи которых обеспечивается процесс оказания государственной услуги, третьим лицам;
      оператор НУЦ РК не должен использовать регистрационные свидетельства других операторов НУЦ РК и соответствующие ключи, при помощи которых обеспечивается процесс оказания государственной услуги;
      оператор НУЦ РК в случае утери, передачи третьим лицам регистрационных свидетельств оператора НУЦ РК и соответствующих ключей, должен незамедлительно поставить в известность непосредственного руководителя и ответственных сотрудников Услугодателя;
      оператор НУЦ РК не должен хранить регистрационные свидетельства пользователей НУЦ РК и соответствующие ключи на своих или служебных средствах хранения информации и вычислительной техники;
      оператор НУЦ РК не должен отправлять регистрационные свидетельства пользователей НУЦ РК и соответствующие ключи по электронной почте;
      оператор НУЦ РК должен обеспечить порядок хранения регистрационных свидетельств оператора НУЦ РК и соответствующих ключей, для исключения возможности несанкционированного доступа к ним посторонних лиц;
      оператор НУЦ РК должен извлекать из компьютера носитель ключевой информации, содержащий регистрационные свидетельства оператора НУЦ РК и соответствующие ключи, сразу после завершения работы;
      на рабочей станции оператора НУЦ РК должны быть установлены средства антивирусной защиты с обеспечением автоматического обновления антивирусных баз при истечении срока их действия;
      на рабочей станции оператора НУЦ РК должен быть исключен доступ к сетевым и интернет-ресурсам, кроме необходимых для его работы;
      на рабочей станции оператора НУЦ РК должна быть исключена возможность установки сторонних приложений и программ, кроме необходимых для его работы.
      20. Техническое условие оказания услуги:
      1) Средства вычислительной техники СВТ;
      2) выход в Интернет с каналом связи не менее 256 Кб/с;
      3) наличие ИИН/БИН у лица, которому оказывается услуга.

Приложение 1 к Регламенту  
электронной государственной  
услуги «Выдача и отзыв   
регистрационного свидетельства
Национального удостоверяющего
центра Республики Казахстан»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ПЭП или интернет-ресурс по
выдаче регистрационного свидетельства


 

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ПЭП или интернет-ресурс при
повторном получении регистрационного свидетельства

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ПЭП или интернет-ресурс при отзыве регистрационного свидетельства

Диаграмма № 4 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги по выдаче регистрационного
свидетельства в ЦОН или у Услугодателя

Диаграмма № 5 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги при отзыве регистрационного
свидетельства в ЦОН или у Услугодателя

Условные обозначения:

Приложение 2 к Регламенту  
электронной государственной  
услуги «Выдача и отзыв   
регистрационного свидетельства
Национального удостоверяющего
центра Республики Казахстан»

Экранная форма заполнения запроса на электронную
государственную услугу

Выходная форма ответа на электронную государственную услугу

Приложение 3 к Регламенту  
электронной государственной  
услуги «Выдача и отзыв   
регистрационного свидетельства
Национального удостоверяющего
центра Республики Казахстан»

Таблица 1 Описание действий СФЕ через ПЭП или интернет-ресурс при
выдаче регистрационного свидетельства

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наименование СФЕ

Получатель

Получатель

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

ИС НУЦ РК

Получатель

Оператор НУЦ РК

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса о данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирование сообщения об отсутствие данных ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Регистрация электронного запроса

Предоставление необходимых документов в ЦОН или Услугодателю

проверка (идентификация) личности получателя, проверка предоставленных документов на соответствие согласно пункту 11 Стандарта

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Маршрутизация запроса.

Проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирование мотивированного отказа.

Заявление с уникальным номером

-

Выдача расписки о приеме документов

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

1,5 мин

10-15 сек

30 сек

в течение 30 дней

15 минут

6

Номер следующего действия

3 – если есть нарушения; 4 – если нарушений нет

-

5 - если есть нарушения в документах получателя; 6 –если нарушений нет

7

8

9

10

11

Оператор
НУЦ РК

Оператор
НУЦ РК

ИС НУЦ РК

ИС НУЦ РК

ИС НУЦ РК

отказ в связи с
имеющимися
нарушениями в
документах
получателя

Подтверждение
электронного
запроса

Проверка
электронного
запроса
получателя
удостоверенного
ЭЦП оператора
НУЦ РК

отказ в
запрашиваемой
услуге в
связи с
имеющимися
нарушениями

Выпуск регистрационных
свидетельств НУЦ РК и
направление получателю
государственной услуги
уведомления, на адрес
электронной почты
указанный в заявлении,
об успешном выпуске
регистрационных
свидетельств со
ссылкой для их
установки)

Формирование
мотивированного
отказа.

Отправка
электронного
запроса
в ИС НУЦ РК

-

Формирование
мотивиро-
ванного
отказа.

Установка получателем
регистрационных
свидетельств

15 сек

10 мин

15 сек

15 сек

2 дня

-

-

10 - если есть
нарушения в
электронном
запросе
получателя; 11
–если нарушений
нет

-

-


Таблица 2 Описание действий СФЕ через ПЭП или интернет-ресурс при
повторном получении регистрационного свидетельства

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Получатель

Получатель

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

ИС НУЦ РК

Оператор

НУЦ РК

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Через личный кабинет выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса о данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирование сообщения об отсутствие данных ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Регистрация электронного запроса

Подтверждение электронного запроса

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Маршрутизация запроса.

Проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирование мотивированного отказа.

Уведомление с уникальным номером заявки

Отправка электронного запроса

в ИС НУЦ РК

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

1,5 мин

10-15 сек

30 сек

10 мин

6

Номер следующего действия

3 – если есть нарушения; 4 – если нарушений нет

-

-

6

7

8

ИС НУЦ РК

ИС НУЦ РК

ИС НУЦ РК

Проверка электронного запроса получателя удостоверенного ЭЦП оператора НУЦ РК

отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями

Выпуск регистрационных свидетельств НУЦ РК и направление получателю государственной услуги уведомления, на адрес электронной почты указанный в заявлении, об успешном выпуске регистрационных свидетельств со ссылкой для их установки)

-

Формирование мотивированного отказа.

Установка получателем регистрационных свидетельств

15 сек

15 сек

1 день

8 - если есть нарушения в электронном запросе получателя; 9 –если нарушений нет

-



Таблица 3 Описание действий СФЕ через ПЭП или интернет-ресурс при
отзыве регистрационного свидетельства

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Получатель

ИС НУЦ РК

ИС НУЦ РК

ИС НУЦ РК

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Через личный кабинет выбирает услугу и формирует данные запроса

Проверка электронного запроса получателя

отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями

Отзыв регистрационных свидетельств НУЦ РК

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Маршрутизация запроса.

-

Формирование мотивированного отказа.

Опубликование сведений (серийные номера, дата и причина отзыва) об отозванном (аннулированном) регистрационном свидетельстве НУЦ РК в СОРС на интернет-ресурсе.

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

15 сек

в течение 30 дней

1 день

6

Номер следующего действия

3 - если есть нарушения в электронном запросе получателя; 4 –если нарушений нет

-

Таблица 4 Описание действий СФЕ при выдаче регистрационного свидетельства в ЦОН или у Услугодателя

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Получатель

Оператор

НУЦ РК

Оператор

НУЦ РК

Оператор НУЦ РК

Оператор НУЦ РК

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Предоставление удостоверения личности в ЦОН или Услугодателю

проверка (идентификация) личности получателя.

отказ в запрашиваемой услуге

Выбор оператором НУЦ РК услуги и формирование данных запроса

Направление запроса о данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

-

-

Формирование мотивированного отказа.

Отображение формирования запроса.

Проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

5

Сроки исполнения

-

15 минут

15 сек

30 сек – 1 минута

1,5 мин

6

Номер следующего действия

3 - если есть нарушение; 4 –если нарушений нет



7 – если есть нарушения; 8 – если нарушений нет

6

7

8

9

10

11

12

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Получатель

ИС НУЦ РК

Оператор

НУЦ РК

ИС НУЦ РК

ИС НУЦ РК

ИС НУЦ РК

Формирование сообщения об отсутствие данных ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Ввод пин-кода от удостоверения личности

Регистрация электронного запроса

Подтверждение электронного запроса

Проверка электронного запроса получателя удостоверенного ЭЦП оператора НУЦ РК

отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями

Выпуск регистрационных свидетельств НУЦ РК и направление получателю государственной услуги уведомления, на адрес электронной почты указанный в заявлении, об успешном выпуске регистрационных свидетельств со ссылкой для их установки)

Формирование мотивированного отказа.

-

Уведомление с уникальным номером заявки

Отправка электронного запроса

в ИС НУЦ РК

-

Формирование мотивированного отказа.

Установка получателем регистрационных свидетельств

10-15 сек

10-15 сек

30 сек

15 сек

15 сек

15 сек

2 дня

-

-

-

11 - если есть нарушения в электронном запросе получателя; 12 –если нарушений нет



Таблица 5 Описание действий СФЕ при отзыве регистрационного
свидетельства в ЦОН или у Услугодателя

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наименование СФЕ

Получатель

Оператор

НУЦ РК

Оператор

НУЦ РК

Оператор

НУЦ РК

ИС НУЦ РК

Оператор НУЦ РК

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Предоставление необходимых документов в ЦОН или Услугодателю

проверка (идентификация) личности получателя и представленных документов.

отказ в запрашиваемой услуге

выбирает услугу и формирует данные запроса

отказ в запрашиваемой услуге

Выбор оператором НУЦ РК услуги и формирование данных запроса

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

-

Выдача расписки о приеме документов

Формирование мотивированного отказа.

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа.

Подтверждение запроса.

5

Сроки исполнения

-

15 минут

15 сек

15 сек

15 сек

30 сек – 1 минута

6

Номер следующего действия

3 - если есть нарушение; 4 –если нарушений нет



4 - если есть нарушение; 5 –если нарушений нет





7

8

9

ИС НУЦ РК

ИС НУЦ РК

ИС НУЦ РК

Проверка электронного запроса получателя удостоверенного ЭЦП оператора НУЦ РК

отказ в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями

Отзыв регистрационных свидетельств НУЦ РК

-

Формирование мотивированного отказа.

Опубликование сведений (серийные номера, дата и причина отзыва) об отозванном (аннулированном) регистрационном свидетельстве НУЦ РК в СОРС на интернет-ресурсе.

15 сек

15 сек

2 дня

7 - если есть нарушения в электронном запросе получателя; 8 –если нарушений нет


-


Приложение 4 к Регламенту  
электронной государственной  
услуги «Выдача и отзыв   
регистрационного свидетельства
Национального удостоверяющего
центра Республики Казахстан»

форма           

Анкета для определения показателей
электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»
____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.