"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Ақтөбе облыстық әкімдігінің 2012 жылғы 7 қыркүйектегі № 317 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 5 қазанда № 3422 тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2013 жылғы 28 желтоқсандағы № 429 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 28.12.2013 № 429 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 27 - бабына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1 - бабына сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Ақтөбе облысының мұрағаттар және құжаттама басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Қ.Е.Елеусіз) электрондық мемлекеттік қызметтің осы регламентін басқарманың ғаламтор-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Қ.Нұрқатоваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                               А.Мұхамбетов

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасы Көлік және
      коммуникация министрі                     А.Жұмағалиев      

Ақтөбе облысы әкімдігінің
2012 жылғы 7 қыркүйектегі № 317
қаулысымен бекітілген

«Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) Ақтөбе облыстық мемлекеттік мұрағаты, мекен-жайы: Ақтөбе қаласы, Ағайынды Жұбановтар көшесі, 255 және оның филиалдары, аудандық мемлекеттік мұрағаттары (бұдан әрі – ЖАО), баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі– ХҚКО) арқылы, «электрондық үкімет» веб-порталы: www.e - gov.kz (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет «Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 30 маусымдағы № 561 қаулысына өзгеріс пен толықтырулар енгізу туралы және мемлекеттік стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2315 қаулысымен бекітілген «Мұрағаттық анықтамалар беру» мемлекеттік қызмет стандартының негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған (медиа-алшақтықты қамтитын электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы «Мұрағаттық анықтамалар беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі - Регламент) пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      2) бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметтерді жүзеге асыратын заңды тұлға (филиалдың және өкілдіктің) және жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      3) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      4) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе;
      5) «электрондық үкiметтiң» шлюзi (бұдан әрi – ЭҮШ) – электрондық қызметтi iске асыру аясында «электрондық үкiметтiң» ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе;
      6) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      7) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      8) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологиялар қолданылып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      9) ақпараттық жүйе (бұдан әрі – АЖ) – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдану арқылы ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, жіберу және ұсыну үшін арналған жүйе;
      10) ЖАО – жергілікті атқарушы органдар («Ақтөбе облысының мұрағаттар және құжаттама басқармасы» мемлекеттік мекеме, облыстық мемлекеттік мұрағаттары, электрондық мемлекеттік қызметті тікелей ұсынушылар);
      11) ХҚКО – Халыққа қызмет көрсету орталығы;
      12) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік деректер қоры (бұдан әрі – ЖТ МДҚ)- Қазақстан Республикасындағы жеке тұлғаларды біріңғай сәйкестендіруге енгізу мақсатында Ұлттық бизнес - сәйкестендіру номері тізілімін құру мен мемлекеттік басқару органдарына Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олардың өкілеттігі шеңберінде өзге де субъектілерге нақты және олар туралы көкейкесті мәліметтерді ұсыну, ақпаратты өңдеу мен сақтауға, автоматтандырылған жинақ үшін арналған ақпараттық жүйе;
      13) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер қоры (бұдан әрі – ЗТ МДҚ)- Қазақстан Республикасындағы заңды тұлғаларды бірыңғай сәйкестендіруге енгізу мақсатында Ұлттық бизнес - сәйкестендіру номері тізілімін құру мен мемлекеттік басқару органдарына Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олардың өкілеттігі шеңберінде өзге де субъектілерге нақты және олар туралы көкейкесті мәліметтерді ұсыну, ақпаратты өңдеу мен сақтауға, автоматтандырылған жинақ үшін арналған ақпараттық жүйе;
      14) пайдаланушы – өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект (алушы, қызмет көрсетуші);
      15) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мемлекеттік мекемелердің және өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі;
      16) Қазақстан Республикасының халқына қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ХҚКО АЖ) - ақпараттық жүйе тұрғындарға (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет көрсету үдерісін Қазақстан Республикасының халқына қызмет көрсету орталықтары, сондай-ақ тиісті министрліктер мен ведомстволар арқылы автоматтандыруға арналған;
      17) «электрондық үкімет» өңірлік шлюзі ( бұдан әрі – ЭҮӨШ) - «электрондық үкіметтің» жүйесінде, «электрондық әкімдік» электрондық қызметтерді жүзеге асыру шеңберінде ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе;
      18) БНАЖ – Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе. 

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. ЭҮП арқылы қызмет көрсетушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері (iшiнара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) осы Регламентке 2 қосымшада келтірілген:
      1) алушы ЖСН/БСН және парольдің көмегімен ЭҮП-те тіркелуі жүзеге асырылады (ЭҮП-те тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті алу үшін алушының ЖСН/БСН және парольді ЭҮП-те енгізу үрдісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1 шарт – логин және парольмен тіркелген алушы туралы деректердің дұрыстығын ЭҮП арқылы тексеру;
      4) 2 үдеріс – алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП-те авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 үдеріс – алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау салу нысанына стандарттың 11 тармағында көрсетілген электронды түрдегі құжаттардың қажетті көшірмелерін бекіту, сондай-ақ алушының сұранысты растау (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2 шарт – сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ЭҮП-те тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеру;
      7) 4 үдеріс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5 үдеріс – қызмет көрсетушінің сұранысты өңдеу үшін ЖАО АЖ-не ЭҮШ арқылы алушының куәландырылған (қол қойылған) ЭЦҚ-мен электрондық құжатты (алушының сұранысы) жолдауы;
      9) 3 шарт – Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету негіздемесі мен Стандартта көрсетілгендей алушының қоса ұсынған құжаттарының сәйкестігін қызмет көрсетушінің тексеруі;
      10) 6 үдеріс – ЭҮП алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұралып отырған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 7 үдеріс – ЭҮП қалыптастырған электрондық мемлекеттік қызмет көрсету қорытындысын алушының алуы (мұрағаттық анықтама, мұрағаттық анықтаманың сұратылған түрлеріне қарай, мұрағаттық анықтама беруден дәлелді бас тарту). Қызмет көрсетуші тұлғаның ЭЦҚ қолданумен электрондық құжат қалыптастырылады.
      7. ЖАО арқылы қызмет көрсетушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламентке 2 - қосымшада келтірілген:
      1) 1 үдеріс – электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет көрсетуші қызметкерiнiң ЖАО АЖ - да логин және парольді енгiзуі (авторизациялау үдерісі);
      2) 1 шарт – логин және пароль арқылы ЖАО АЖ-дан қызмет көрсетушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      3) 2 үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3 үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын және қызмет көрсетуші қызметкерінің алушының деректерін, сондай-ақ алушы өкілінің сенімхаты бойынша деректерін экранға шығару (сенімхат нотариалды түрде расталған кезде, сенімхат басқаша расталған кезде сенімхаттың деректері толтырылмайды);
      5) 4 шарт – алушының деректері туралы ЭҮШ/ЭҮАШ арқылы ЖТ МДҚ / ЗТ МДҚ және алушы өкілі сенімхатының деректері туралы БНАЖ сұрау салу;
      6) 2 шарт алушы деректерінің бар-жоғын ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ, сенімхат деректерін БНАЖ тексеру;
      7) 5 үдеріс алушының ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ деректерінің жоқтығына, БНАЖ сенімхат деректерінің жоқтығына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 6 үдеріс – қағаз түріндегі құжаттың бар-жоғы туралы белгі қою бөлігінде сұрау салу нысанын толтыру және қызмет көрсетуші қызметкерінің алушы ұсынған құжаттарды сканерден өткізуі және оларды сұрау салу нысанына бекіту, сондай-ақ қызмет көрсетуші қызметкерінің сұрау салуды растау (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      9) 3 шарт - сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/ БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) сәйкестілігін, ЭЦҚ тіркеу куәлігінің мерзімін және ЖАО АЖ-да тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (жойылған) тізімде жоқтығын тексеруі;
      10) 7 үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкердің ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      11) 8 үдеріс – электронды құжатты ЖАО АЖ-де тіркеу және ЖАО АЖ электрондық мемлекеттік қызметін өңдеу;
      12) 4 шарт – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету негіздемесі мен Стандартта көрсетілгендей қызмет көрсетушінің қоса жалғанған құжаттардың сәйкестігін тексеруі;
      13) 9 шарт - алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұралып отырған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      14) 10 үдеріс – алушыларға электрондық мемлекеттік қызметтердің қортындыларын алуы (мұрағаттық анықтама, мұрағаттық анықтаманың сұратылған түрлеріне қарай, мұрағаттық анықтама беруден дәлелді бас тарту) ЭҮП-пен қалыптастырылған. Электрондық құжат қызмет көрсетуші қызметкердің ЭЦҚ қолданылумен қалыптастырылады.
      8. ХҚКО арқылы қызмет көрсетушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 3 диаграммасы) осы Регламентке 2 - қосымшада келтірілген:
      1) 1 үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін ХҚКО операторының ХҚКО АЖ – ға логин мен пороль (авторизациялау үдерісі) енгізуі;
      2) 1 шарт – ХҚКО АЖ- да логин және пароль арқылы тіркелген оператор туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      3) 2 үдеріс – ХҚКО операторының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ХҚКО АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3 үдеріс – ХҚКО операторының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау салу нысанына стандарттың 11 тармағында көрсетілген электронды түрдегі құжаттардың қажетті көшірмелерін бекіту, сондай-ақ ХҚКО операторының сұранысты растау (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      5) 2 шарт – ХҚКО АЖ ЭЦҚ куәлігіне тіркелген мерзімін және кері қайтарылған (тоқтатылған) тіркеу куәліктерін, сонымен қатар сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН аралығы мен ЭЦҚ тіркелім куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН) тексеру.
      6) 4 үдеріс - ХҚКО операторының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      7) 5 үдеріс – ХҚКО операторының (қол қою) ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы ХҚКО АЖ -ға жіберу;
      8) 3 шарт – ХҚКО операторының алушы ұсынған құжаттардың стандартта көрсетілген және электрондық мемлекеттік қызмет көрсету негіздемесіне сәйкестігін тексеру;
      9) 6 үдеріс - ХҚКО АЖ-ға алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұралып отырған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      10) 7 үдеріс – алушыларға электрондық мемлекеттік қызметтердің қортындыларын алуы (мұрағаттық анықтама, мұрағаттық анықтаманың сұратылған түрлеріне қарай, мұрағаттық анықтама беруден дәлелді бас тарту) ХҚКО АЖ-мен қалыптастырылған. Электрондық құжат ХҚКО операторының ЭЦҚ қолданылумен қалыптастырылады.
      9. Осы регламентке 45 қосымшаларда сұрау салудың экрандық нысандары және электрондық мемлекеттік қызметті ЭҮП арқылы алған ретте тұтынушыға көрсетілетін электрондық мемлекеттік қызметке өтініш нысаны көрсетілген.
      10. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұрау салуының орындалу мәртебесін тексеру тәсілі: ЭҮП-те «Қызметтерді алу тарихы» бөлiмiнде, сондай-ақ ЖАО-ға немесе ХҚКО-ға өтiнiш жасағанда.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет алу жөніндегі қажетті ақпарат пен кеңесті ЭҮП-тің call-орталығынан алуға болады: (1414). 

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЖАО қызметкерлері;
      2) ХҚКО қызметкерлері.
      13. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімін көрсете отырып, ҚФБ іс-қимылы дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1 қосымшада келтірілген.
      14. ҚФБ сипаттамасына сәйкес олардың (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) іс-қимылының қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар осы Регламентке 2 қосымшада (№ 123 диаграммалар) келтірілген.
      15. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі соған сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері осы Регламентке 45 қосымшаларда келтірілген.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы Регламентке 3 қосымшаға сәйкес сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты заңсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты заңсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпаратты және ресурстарды заңсыз ұстаудан қорғау);
      4) тұтынушы белгіленген мерзімде алмаған құжаттардың сақталуы.
      18. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке шығу, ЖСН/БСН болуы, ЭҮП авторизациялау, пайдаланушыда ЭЦҚ-ның болуы.

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
1-қосымша

1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттердің ЭҮП арқылы сипаттамасы

1

Іс-әрекет (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

3

Іс-әрекеттердің (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЭҮП-ке ЖСН/БСН және парольмен авторланады

Қызмет алушының деректеріндегі қателіктерге байланысты қызмет көрсетуден бас тартудың хабарламасын қалыптастырады

Қызмет алушы ЭЦҚ қызмет түрлерін және сұраныс деректерін таңдайды

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- өкімдік шешiм)

Сұраудың табысты қалыптастырылуы туралы хабарламаны көрсету немесе сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарды қалыптастыру

Жүйедегі шығу құжатын
қалыптастыру

Сұрауды бағыттау /енгізілген деректердің сыпайылығы жағдайында/

5

Орындау мерзiмдерi

30 сек.- 1 минут

30 сек.

1,5 минут

6

Келесi іс-
әрекеттердің нөмiрi

2- Егер қызмет алушының деректерінде қателіктер болса;

3-Егер авторландыру табысты өткізілсе

-

4- Егер қызмет алушының
деректерінде қателіктер болса;

5-Егер қателіктер жоқ болса

кестенің жалғасы

4

5

6

7

ЭҮП

Алушы

ЭҮП

ЭҮП

Қызмет көрсетуде қызмет алушының ЭЦҚ деректеріндегі қателіктерге байланысты қызмет көрсетуден бас тартуды қалыптастырады

Сұранысты жолдау, куәландырылған (қол қойылған) сұранысты ЭЦҚ көмегімен жолдау

Қызмет алушының деректеріндегі қателіктерге байланысты қызмет көрсетуден бас тартудың хабарламасын қалыптастырады

Қызмет көрсетудің нәтижелерін алуы

Шығу құжатын қалыптастыру

Сұрауды бағыттау

Шығу құжатын қалыптастыру

Көрсетілген қызметтің нәтижесін беру

1,5 минут

30 сек.- 1 минут

1 минут

15 минут

-

6-Құжаттарының сәйкестігін қызмет көрсетушілердің тексеруі

-

-

2-кесте. ҚФБ іс-әрекеттердің ЖАО арқылы сипаттамасы

1

Іс-әрекет (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

Қызмет көрсетуші

ЖАО АЖ

Қызмет көрсетуші

Қызмет көрсетуші

3

Іс-қимылдың (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Логин мен пароль арқылыЖАО авторланады

Қызмет көрсетуші тұлғаның деректердегі қателіктерге байланысты қызмет көрсетуден бас тартуды қалыптастырады

Қызмет көрсететін қызметшілерді таңдау

МДБ ЖТ/МДБ ЖТ, БКАЖ қызмет алушының сұранысын жолдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- Өкімдік шешiм)

Қызметті алуға арналған өтініш пен құжаттарды қабылдау

Жүйедегі шығу құжатын қалыптастыру

Мәртебесін көрсету «келіп түскендерінің»

Сұрауды бағыттау

5

Орындау мерзiмдерi

10-15 сек.

10 сек.

1,5 мин.

10-15сек.

6

Келесi іс-қимылдың нөмiрi

2-Егер қателік болса;

3-Егер қателік жоқ болса

-

4

4- Егер қателік болса;

5- Егер қателік жоқ болса

кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

10

МДБ ЖТ/МДБ ЖТ, БКАЖ

Қызмет көрсетуші

ЖАО АЖ

Қызмет көрсетуші

ЖАО АЖ

ЖАО АЖ

МДБ ЖТ/МДБ ЖТ, БКАЖ деректерінің жоқтығын хабарлауды қалыптастыру

Сканерден өткізілген құжаттарымен бірге сұраныс нысанын толтыру

ЭЦҚ расталуына байланысты бас тартылған хабарламаны қалыптастыру

ЖАО қызметкерлерінің қызметтерін тіркеу және өңдеу

Қызмет алушының құжаттарындағы қателіктерге байланысты бас тартуды қалыптастырады

Қызмет көрсетудің нәтижелерін алуы

Шығу құжатын қалыптастыру

Өтінішке нөмір берумен сұрауды тіркеу

Шығу құжатын қалыптастыру

Жұмыстағы мәртебесін көрсету

Шығу құжатын қалыптастыру

Көрсетілген қызметтің нәтижесін беру

10-15сек.

1,5 мин.

1,5 мин.

10-15 сек.

10-15 сек.

10-15 сек.

-

6- Егер қателік болса;

7- Егер қателік жоқ болса

-

8-құжаттарының сәйкестігін қызмет көрсетушілердің тексеруі



3-кесте. ХҚКО арқылы ҚФБ іс-әрекеттерінің сипаттамасы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

3

Іс-әрекеттің (үдерiстiң, рәсiмдеудiң, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Логин және парольмен ХҚКО авторланады

Қызмет алушының деректеріндегі қателіктерге байланысты қызмет көрсетуден бас тартудың хабарламасын қалыптастырады

Қызметті таңдайды және сұраныстың деректерін қалыптастырады, ЭЦҚ операторын таңдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- өкімдік шешiм)

Қызметті алуға арналған өтініш пен құжаттарды қабылдау

Жүйедегі шығу құжатын қалыптастыру

Мәртебесін көрсету «келіп түскендерінің»

5

Орындау мерзiмдерi

30 сек. -1 минут

30 сек.

1,5 минут

6

Келесi іс-қимылдың нөмiрi

2-Егер алушының деректерінде қателіктер болса;

3- Егер авторландыру табысты өткізілсе

-

4- Егер алушының деректерінде қателіктер болса;

5-Егер қателіктер болмаса

кестенің жалғасы

4

5

6

7

ЭҮП

Алушы

ЭҮП

ЭҮП

ЭЦҚ орталығы операторының деректеріндегі қателіктерге байланысты бас тарту хабарламасын қалыптастырады

Сұранысты жолдау, ЭЦҚ орталығының операторымен куәландырылған (қол қойылған)

Қызмет алушының құжаттарындағы қателіктерге байланысты бас тартуды қалыптастырады

Қызмет көрсетудің нәтижелерін алуы

Шығу құжатын қалыптастыру

Сұрауды бағыттау

Шығу құжатын қалыптастыру

Көрсетілген қызметтің нәтижесін беру

1,5 минут

30 сек.- 1 минут

1 минут

15 минут

-

6 - Ұсынылған құжаттардың сәйкестігін орталық операторының тексеруі

-

-

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық қызметті көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимыл № 1 диаграммасы

 

ЖАО арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық қызметті көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимыл № 2 диаграммасы

  

ХҚКО арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық қызметті көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимыл № 3 диаграммасы

Шартты белгілер      

 

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтерінің «сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны

____________________________________________________
(қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын. 

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке сауалнама-өтінішінің экрандық нысаны

Мемлекеттік мұрағат директоры
_____________________________
(директордың Т.А.Ә.)
Өтініш беруші________________
(Өтініш берушінің Т.А.Ә.)
Мекен-жайы___________________
(Өтініш берушінің мекен-жайы)
Телефон:_____________________
(Өтініш берушінің байланыс
телефоны)

САУАЛНАМА-ӨТІНІШ

1. Мәлімет сұралатын тұлға үшін:


1.1. Тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты


1.2. ТАӘ өзгертуі


1.3. Туған уақыты


1.4. Индексі көрсетілген пошталық мекен-жайы, байланыс телефоны


2 Қандай мәліметтер сұралатындығы туралы


3 Қайда және кандай мақсатпен мәліметтер сұратылады


4 Анықтама сұралатын кезең


5 Нақты жұмыс орнының атауы, қызметі, оқу орны:


Атауы

Мерзімнен бастап

Мерзімге дейін

Лауазымы









 

«Мұрағаттық анықтамалар беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтке оң жауаптың (мұрағаттық анықтаманың) шығыс нысаны

МҰРАҒАТТЫҚ АНЫҚТАМА
 

Өтініш беруші: ______________________________________________
          (жеке тұлғаның Т.А.Ә. немесе заңды тұлғаның атауы) 

Мұрағаттық аныктаманың түрі: ________________________________ 

Анықтама сұралатын кезең: ___________________________________ 

_____________________________________________________________
(мұрағаттық анықтаманың мазмұны көрсетіледі)

Негіздеме: __________________________________________________ 

Мұрағат директоры: __________________________________________
                     (Т.А.Ә.) 

Мұрағатшы: __________________________________________________
                     (Т.А.Ә.) 

Анықтамаға құжаттар қоса беріледі: __________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________


 

Электрондық мемлекеттік қызметке қанағаттанарлықсыз жауаптың шығыс нысаны

Кімге: _______________________
(тұтынушының ТАӘ)

      Сіз сұраған деректер бойынша мәліметтердің жоқ екендігін хабарлаймыз.

      Бастартудың себебі: __________________________________

      Бөлімнің маманы: _____________________________________
                                      (ТАӘ)
 

Ұсынымдары бар бейімді емес сұраныс келгендегі электрондық мемлекеттік қызметке қанағаттанарлықсыз жауаптың шығыс нысаны


Кімге: ______________________
(тұтынушының ТАӘ)

      Сіз сұраған деректер бойынша мәліметтердің жоқ екендігін хабарлаймыз. 

      Бастартудың себебі: __________________________________ 

      Бөлімнің маманы: _____________________________________
                            (ТАӘ)

      Ұсынатын құжаттар:
      1. ___________________________________________________

      2. ___________________________________________________

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата Актюбинской области от 7 сентября 2012 года № 317. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 5 октября 2012 года № 3422. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28 декабря 2013 года № 429

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28.12.2013 № 429.

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок».
      2. Государственному учреждению «Управление архивов и документации Актюбинской области» (К.Е. Елеусиз) обеспечить размещение настоящего регламента электронной государственной услуги на интернет-ресурсе управления.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нуркатову С.К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                              А.Мухамбетов

      «СОГЛАСОВАНО»
      Министр транспорта и
      коммуникации Республики Казахстан         А.Жумагалиев

Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от 7 сентября 2012 года № 317

Регламент электронной государственной услуги «Выдача архивных справок»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача архивных справок» (далее - электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Государственный архив Актюбинской области», по адресу: город Актобе, улица Братьев Жубановых, 255, его филиалами и районными государственными архивами (далее – МИО), а также на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее – ЦОН) и через веб-портал «электронного правительства»: www.e-gov.kz (далее – ПЭП).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Выдача архивных справок», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 30  декабря 2009 года № 2315 «О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года № 561 и об утверждении стандартов государственных услуг».
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги «Выдача архивных справок» (далее – Регламент):
      1) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      2) бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      3) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      4) веб-портал «электронного правительства» (далее – ПЭП)- информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      5) шлюз «электронного правительства» (далее – ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг;
      6) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП)- набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      7) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      8) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      9) информационная система (далее – ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      10) МИО – местные исполнительные органы (государственное учреждение «Управление архивов и документации Актюбинской области», государственные архивы области, непосредственно предоставляющие электронную государственную услугу);
      11) ЦОН – Центр обслуживания населения;
      12) государственная база данных «Физические лица» (далее - ГБД ФЛ) - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      13) государственная база данных «Юридические лица» (далее – ГБД ЮЛ) – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан;
      14) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      15) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      16) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан (далее – ИС ЦОН) - информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами;
      17) региональный шлюз «электронного правительства» (далее - РШЭП) – подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг;
      18) ЕНИС - Единая нотариальная информационная система.     

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 - процесс ввода получателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      8)процесс 5 - направление электронного документа (запроса получателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП получателя через ШЭП в ИС МИО для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 - проверка услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      10) процесс 6 – формирование на ПЭП сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      11) процесс 7 – получение получателем результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки, либо мотивированный отказ в выдаче архивной справки), сформированный ПЭПом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через МИО (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в ИС МИО логин и пароля (процесс авторизации) для оказания электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 - выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности данные доверенности не заполняются);
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП/РШЭП в ГБД ФЛ /ГБД ЮЛ о данных получателя, а также в ЕНИС - данных доверенности представителя получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ /ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      7) процесс 5 - формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ /ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса, а также выбор сотрудником услугодателя регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      9) условие 3 – проверка соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств в ИС МИО;
      10) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП сотрудника услугодателя;
      11) процесс 8 – регистрация электронного документа в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги в ИС МИО;
      12) условие 4 – проверка услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      13) процесс 9 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      14) процесс 10 – получение получателем результата оказания электронной государственной услуги (архивная справка, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки, либо мотивированный отказ в выдаче архивной справки), сформированной ПЭПом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного сотрудника услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – процесс ввода оператора ЦОН в ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для получения электронной государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ЦОН подлинности данных о зарегистрированном операторе через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование в ИС ЦОН сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных оператора ЦОН;
      4) процесс 3 - выбор оператором ЦОН услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор оператором ЦОН регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      5) условие 2 - проверка в ИС ЦОН срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      6) процесс 4 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП оператора ЦОН;
      7) процесс 5 – направление электронного документа (запроса получателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора ЦОН через ШЭП в ИС ЦОН;
      8) условие 3 – проверка оператором ЦОН соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      9) процесс 6 – формирование в ИС ЦОН сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      10) процесс 7 – получение получателем результата оказания электронной государственной услуги (выдача архивной справки, в зависимости от типа запрашиваемой архивной справки, либо мотивированный отказ в выдаче архивной справки), сформированный в ИС ЦОН. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП оператора ЦОН.
      9. В приложениях 45 к настоящему Регламенту представлены экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе «История получения услуг», а также при обращении в МИО или ЦОН.
      11. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону call-центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) Сотрудники МИО;
      2) Сотрудники ЦОН.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) СФЕ в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 (диаграммы № 123) к настоящему Регламенту.
      15. В приложениях 45 к настоящему Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения       информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания       информации и ресурсов);
      4) сохранность документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.
      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие ИИН/БИН, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП пользователя.

Приложение 1
к Регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ПЭП по ИИН/БИН и паролю

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбором получателя ЭЦП.

4

Форма завершения (данные, документ организационно– распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса или сообщения об отказе в услуге

Формирование выходного документа в системе

Маршрутизация запроса (в случае корректности введенных данных)

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных получателя;

3 – если авторизация прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных получателя;

5 – если нарушений нет

продолжение таблицы

4

5

6

7

ПЭП

Получатель

ПЭП

ПЭП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя ЭЦП

Направление запроса удостоверенного (подписанного) посредством ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата услуги

Формирование выходного документа

Маршрутизация запроса

Формирование выходного документа

Выдача результата оказания услуги

1,5 -мин

30 сек – 1 минута

1 минута

15 минут

-

6 – проверка услугодателем соответствия приложенных документов получателя

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через МИО

1

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС МИО

Услугодатель

Улугодатель

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на МИО через логин и пароль

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса о данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

4

Форма завершения (данные, документ организационно– распорядительное решение)

Прием заявления и документов на получение услуги

Формирование выходного документа в системе

Отображение статуса «поступившие»

Маршрутизация запроса

5

Сроки исполнения

10–15 сек

10 сек

1,5 мин

10-15 сек

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения; 3 – если нарушений нет

4

4 – если есть нарушения; 5 – если нарушений нет

продолжение таблицы

5

6

7

8

9

10

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Услугодатель

ИС МИО

Услугодатель

ИС МИО

ИС МИО

Формирование сообщения об отсутствии данных ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Заполнение формы запроса с прикреплением сканированных документов

Формирование сообщения об отказе в связи с подтверждением ЭЦП

Регистрация и обработка услуги сотрудником МИО

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата услуги

Формирование выходного документа

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование выходного документа

Отображение статуса в работе

Формирование выходного документа

Выдача результата оказания услуги

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

10–15 сек

10–15сек

10-15 сек

-

6 – если есть нарушения; 7–если нарушений нет

-

8 – проверка услугодателем соответствия приложенных документов

-

-

Таблица 3. Описание действий СФЕ через ЦОН

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ИС ЦОН по логину и паролю

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбор оператором Центра ЭЦП.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных оператора Центра ЭЦП
 

4

Форма завершения (данные, документ организационно– распорядительное решение)

Прием заявления и документов на получение услуги

Формирование выходного документа в системе

Отображение статуса «поступившие»

Формирование выходного документа

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных получателя; 3–если авторизация прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных получателя; 5–если нарушений нет

-

продолжение таблицы

5

6

7

Получатель

ПЭП

ПЭП

Направление запроса удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя

Получение получателем результата услуги

Маршрутизация запроса

Формирование выходного документа

Выдача результата оказания услуги

30 сек – 1 минута

1 минута

15 минут

6 – проверка оператором Центра соответствия приложенных документов

-

-

Приложение 2
к Регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через МИО

Диаграмма № 3 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ЦОН

 

Условные обозначения:


Приложение 3
к Регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________
(наименование услуги) 

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.


Приложение 4
к Регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Экранная форма анкеты-заявления на электронную государственную услугу

Директор государственного архива:
________________________________
(ФИО директора)

      Потребитель:_____________________
(ФИО потребителя)

      Адрес:___________________________
(Адрес потребителя)

      Телефон:_________________________
(Контактный телефон потребителя)
 

Анкета-заявление

1 Для лица о котором запрашиваются сведения:


1.1 Фамилия, имя, отчество лица


1.2 Изменения ФИО


1.3 Дата рождения


1.4 Почтовый адрес с указанием индекса, контактный телефон


2 О чем запрашиваются сведения


3 Куда и для какой цели запрашиваются сведения


4 Период, за который запрашивается справка


5 Точное название места работы, службы, учебы:

Наименование

Период c

Период по

Должность

















 

Приложение 5
к Регламенту электронной государственной услуги
«Выдача архивных справок»

Выходная форма положительного ответа (архивной справки) на электронную государственную услугу

АРХИВНАЯ СПРАВКА 

Заявитель: _________________________________________________
(Ф.И.О. физического лица или наименование юридического лица)

Вид архивной справки: ______________________________________

Период, за который запрашивается справка: __________________
____________________________________________________________
(указывается содержание архивной справки)

Основание: _________________________________________________

Директор архива: ___________________________________________
                                   (Ф.И.О.) 

Архивист: __________________________________________________
                                   (Ф.И.О.) 

К справке прилагаются документы:____________________________
____________________________________________________________
____________________________________________________________
 

 

Выходная форма отрицательного ответа на электронную государственную услугу

 

Кому:___________________________
(ФИО потребителя)
 

Доводим до сведения, что по запрошенным Вами данным сведении не имеются. 

Причина отказа:_____________________________________________
 

Специалист отдела:__________________________________________
                                      (ФИО)


 

Выходная форма отрицательного ответа на электронную государственную услугу в случае непрофильного запроса с рекомендациями

 

Кому:___________________________
(ФИО потребителя)
 

Доводим до сведения, что по запрошенным Вами данным сведении не имеются. 

Причина отказа:_____________________________________________ 
 

Специалист отдела:__________________________________________
                                  (ФИО) 
 

Прикладываемые документы:

1.______________________________

2.______________________________