"Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы, сондай-ақ елді мекендердегі автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Ақтөбе облыстық әкімдігінің 2012 жылғы 25 желтоқсандағы № 466 қаулысы. Ақтөбе облысы Әділет департаментінде 2013 жылғы 24 қаңтарда № 3502 тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2013 жылғы 28 желтоқсандағы № 429 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 28.12.2013 № 429 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 27 - бабына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1 – бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 16 қазандағы № 1315 «Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі мен жергілікті атқарушы органдардың автомобиль жолдары саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Жол шаруашылығын құқықтық қамтамасыз етуді жетілдіру туралы» 1998 жылғы 5 қыркүйектегі № 845 және «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» 2010 жылғы 20 шілдедегі № 745 қаулыларына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» қаулысына сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігіҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы, сондай-ақ елді мекендердегі автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға рұқсат беру» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Ақтөбе облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Н.А.Боранбаев) осы мемлекеттік қызметтің регламентін басқарманың ғаламтор-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Н.К.Әбдібековке жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                               А.Мұхамбетов

Ақтөбе облысы әкімдігінің
2012 жылғы 25 желтоқсандағы № 466
қаулысымен бекітілді

«Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы, сондай-ақ елді мекендердегі автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға рұқсат беру» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы, сондай-ақ елді мекендердегі автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға рұқсат беру» мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай ұғымдар қолданылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы – мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлғалар, заңды тұлғалар;
      2) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазым иелері.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызметтің нормативтік құқықтық анықтамасы: «Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы, сондай-ақ елді мекендердегі автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға рұқсат беру» (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет).
      3. Елді мекендерге сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыруға рұқсат беру мемлекеттік қызметі облыстық маңызы бар қаланың, аудандардың сәулет және қала құрылысы бөлімдерімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетедi. Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуіне сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыруға паспорт беру автомобиль жолдары саласындағы қызметтерді жүзеге асыратын тиісті жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелерімен (бұдан әрі – жергілікті атқарушы орган) көрсетедi. Сондай-ақ Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрлiгi Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрi – ХҚКО) арқылы балама негізде көрсетедi.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет: «Автомобиль жолдары туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі Заңының 10-бабының 1-тармағы 2) тармақшасы;
      «Жарнама туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 19 желтоқсандағы Заңының 11-бабы 2-тармағының 1-1) тармақшасы;
      «Жол шаруашылығын құқықтық қамтамасыз етуді жетілдіру туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1998 жылғы 5 қыркүйектегі № 845 қаулысымен бекітілген Жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыру тәртібінің 5-тармағы;
      «Елді мекендерде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орналастыру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 7 ақпандағы № 121 қаулысы;
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 16 қазандағы № 1315 қаулысымен бекітілген «Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы, сондай-ақ елді мекендердегі автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға рұқсат беру» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Мемлекеттік қызмет стандарты) негізінде көрсетіледі.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі елді мекендерге сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыруға рұқсат (бұдан әрі – рұқсат) беру немесе қағаз тасығышта облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуіне сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастыруға паспорт (бұдан әрі - паспорт) беру болып табылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне қойылатын талаптар

      7. Мекенжайы туралы ақпарат:
      уәкілетті орган осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген, жергілікті атқарушы орган Мемлекеттік қызмет стандартының 1-қосымшасында көрсетілген. Жұмыс кестесі: демалыс, сондай-ақ мереке күндерінен басқа күн сайын сағат 9.00-ден бастап 18.00-ға дейін, түскі үзіліс 13.00-ден бастап 14.00-ға дейін;
      ХҚКО Мемлекеттік қызмет стандартының 2-қосымшасында көрсетілген. Жұмыс кестесі: түскі үзіліссіз сағат 09.00-ден 20.00-ге дейін, демалыс және мейрам күндерін қоспағанда, күн сайын дүйсенбіден сенбі аралығы.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша, оның ішінде мемлекеттік қызмет көрсету барысы жөнінде ақпарат алу тәртібі:
      1) мемлекеттік қызметті алушы үшін уәкілетті органдары мен жергілікті атқарушы органдары ғимараттарының ең көрнекі жерінде орнатылған стенділерде;
      2) www.saulet.aktobe.gov.kz мекенжайы бойынша «Ақтөбе облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы» Мемлекеттік мекемесінің интернет-ресурсындағы «Мемлекеттік қызметтер» деген бөлімде;
      3) www.zhol.aktobe.gov.kz мекенжайы бойынша «Ақтөбе облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы» Мемлекеттік мекемесінің интернет-ресурсындағы «Мемлекеттік қызметтер» деген бөлімде;
      4) ХҚКО ғимараттарында орнатылған стенділерде, сондай-ақ ХҚКО интернет-ресурсында: www.con.gov.kz;
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Мемлекеттік қызмет стандартының 7-тармағында белгіленген.
      10. Мемлекеттік қызмет стандартының 11-тармағында көрсетілген құжаттардың автомобиль жолдары саласындағы нормативтік-техникалық құжаттарда бекітілген талаптарға сәйкес болмауы мемлекеттік қызметті ұсыну кезінде бас тартудың негіздемесі болып табылады.
      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін Мемлекеттік қызмет стандартының 11-тармағында белгіленген құжаттардың тізбесі ұсынылады.
      12. Мемлекеттік қызметті алушыдан мемлекеттік қызмет алу туралы өтініш қабылданған сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру сәтіне дейін мемлекеттік қызмет көрсету сатылары:
      Уәкілетті орган/жергілікті атқарушы орган арқылы рұқсат немесе паспорт алу үшін:
      1) мемлекеттік қызметті алушы уәкілетті органға/жергілікті атқарушы органға Мемлекеттік қызмет стандартының 11-тармағында тізбесі көрсетілген құжаттар пакетiмен бірге өтініш береді;
      2) маман құжаттар пакетін қабылдап алады және құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді, оларды тіркеу журналына құжаттарды тіркейді және басшыға жолдайды;
      3) басшы қарап танысқан соң бұрыштама қояды және құжаттарды жауапты орындаушыға тапсырады;
      4) жауапты орындаушы мемлекеттік қызметті алушыдан келіп түскен өтінішті қарап танысуды жүзеге асырады, рұқсат/паспорт немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды, одан кейін басшыға қол қоюға жолдайды;
      5) басшы рұқсат/паспорт немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және маманға жолдайды;
      6) маман мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін береді.
      ХҚКО арқылы рұқсат немесе паспорт алу үшін:
      1) мемлекеттік қызметті алушы Мемлекеттік қызмет стандартының 11-тармағында тізбесі көрсетілген құжаттар пакетiмен бірге ХҚКО өтініш береді, ХҚКО инспекторы құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді;
      2) ХҚКО инспекторы өтінішті тіркеуді жүргізеді, сосын құжаттар уәкілетті органға/жергілікті атқарушы органға жөнелтіледі. Құжаттар пакетін жөнелту фактісі мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде құжаттардың қозғалысын бақылауға мүмкіндік беретін сканер штрихкодтың көмегімен тіркелінеді;
      3) маман ХҚКО-тан қабылданған құжаттарды тексереді, оларды тіркейді, бұрыштама қою және жауапты орындаушыны анықтау үшін басшыға жолдайды, содан кейін жауапты орындаушыға жолданады;
      4) жауапты орындаушы ХҚКО-тан келіп түскен өтінішті қарап танысуды жүзеге асырады, рұқсат/паспорт немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды, одан кейін басшыға қол қоюға жолдайды;
      5) басшы рұқсат/паспорт немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және маманға жолдайды;
      6) маман ХҚКО–ға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін жолдайды.
      Уәкілетті органнан/жергілікті атқарушы органнан мемлекеттік қызмет көрсетудің дайын нәтижесін қабылдау кезде ХҚКО–ға келіп түскен құжаттарды сканер штрихкодтың көмегімен белгілейді;
      7) ХҚКО мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін береді.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсетудің әр сатысында құжаттар қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең аз саны бір қызметкер құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-қимыл (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      14. Құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады:
      1) Уәкілетті органның/жергілікті атқарушы органның маманы.
      Мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      сұрау салудың нөмірі және қабылданған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны және атаулары;
      құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      маманның тегі, аты, әкесінің аты көрсетіледі.
      2) ХҚКО инспекторы.
      Мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      сұрау салудың нөмірі және қабылданған күні;
      сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны және атаулары;
      құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      инспектордың тегі, аты, әкесінің аты көрсетіледі.
      15. Ақпараттық қауіпсіздігінің талаптары: уәкілетті орган/жергілікті атқарушы орган және ХҚКО мемлекеттік қызметті алушының құжаттар мазмұны туралы ақпаратының сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз етеді.
      16. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде келесі ҚФБ іске қосылған:
      Уәкілетті орган/жергілікті атқарушы орган арқылы рұқсат немесе паспорт алу үшін:
      1) маман (ҚФБ - 1);
      2) басшы (ҚФБ - 2);
      3) жауапты орындаушы (ҚФБ - 3).
      ХҚКО арқылы рұқсат немесе паспорт алу үшін:
      1) ХҚКО инспекторы (ҚФБ - 1);
      2) маман (ҚФБ - 2);
      3) басшы (ҚФБ - 3);
      4) жауапты орындаушы (ҚФБ - 4).
      17. Әрбір әкiмшiлiк iс-әрекеттi орындау мерзiмiн көрсете отырып, әрбiр ҚФБ-ның әкiмшiлiк iс-әрекеттерiнiң (рәсiмдерiнiң) ретi мен өзара iс-қимыл жасасуының кестелiк сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшада келтiрiлген.
      18. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісiнде әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң қисынды ретi мен ҚФБ-ның арасындағы өзара байланыстың сызбасы осы Регламентке 3-қосымшада келтiрiлген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету барысында олар қабылдаған шешімдер және әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен жауапты болады.

«Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы
пайдаланымдағы, сондай-ақ елді мекендердегі автомобиль
жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі)
жарнама орналастыруға рұқсат беру»
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсететін уәкілетті органдардың тізбесі

Мемлекеттік қызмет көрсететін уәкілетті органдардың атауы Мекенжайы Телефоны

1

2

3

4

1

«Ақтөбе қаласының сәулет және қала құрылысы бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Ақтөбе қаласы, Алтынсарин көшесі, 2

8(7132)- 21-30-57

2

«Алға аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Алға ауданы, Алға қаласы, 5 шағын аудан, 4 үй

8 (71337)- 4-19-90

3

«Әйтеке би аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Әйтеке би ауданы, Комсомол ауылы, Т.Жүргенов көшесі, 45

8(71339)- 2-22-93
 

4

«Байғанин аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Байғанин ауданы, Қарауылкелді ауылы, Д. Қонаев, 36

8(71345)- 22-5-07

5

«Ырғыз аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Ырғыз ауданы, Ырғыз ауылы, Алтынсарин көшесі, 12

8(71343)- 21-7-55

6

«Қарғалы аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Қарғалы ауданы, Бадамша ауылы, Әбілқайыр хан көшесі, 38

8(71342)- 23-1-76
 

7

«Мәртөк аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Мәртөк ауданы, Мәртөк ауылы, Сейфуллин көшесі, 38

8(71331) 21-3-66

8

«Мұғалжар аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» ММ

Мұғалжар ауданы, Қандыағаш қаласы, Байтұрсынов көшесі, 8

8(71333)- 3-75-99

9

«Темір аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Темір ауданы, Шұбарқұдық кенті, Желтоқсан көшесі, 8

8(71346)- 22-7-58

10

«Ойыл аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Ойыл ауданы, Ойыл ауылы, Жолмырзаев көшесі, 1

8(71332)- 2-12-04,
8(71332)- 2-11-52

11

«Қобда аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Қобда ауданы, Қобда ауылы, Астана көшесі, 48

8(71341)- 22-0-12

12

«Хромтау аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Хромтау ауданы, Хромтау қаласы, Спортивная көшесі, 2

8(71336)- 25-1-44

13

«Шалқар аудандық сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімі» Мемлекеттік мекемесі

Шалқар ауданы,Шалқар қаласы, Әйтеке би, 63

8(71335)- 23-6-35

«Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы,
сондай-ақ елді мекендердегі автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде
сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға рұқсат беру»
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

Әкiмшiлiк іс-әрекеттердің (рәсімдердің) реті мен өзара iс-қимыл жасасуының сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ іс-кимылының сипаттамасы

Уәкілетті орган/жергілікті атқарушы орган арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін

Негізгі үдерістердің іс-кимылдары (жұмыс барысы, ағыны)

Іс-қимыл № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

5

ҚФБ атауы

Маман

Басшы

Жауапты орындаушы

Басшы

Маман

Іс-қимыл (үдерістер, рәсімдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу

Ұсынылған құжаттармен танысу

Құжаттардың толық болуын тексеруді жүзеге асыру, рұқсат/паспорт немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Рұқсат/паспорт немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Тіркеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушы-әкімшілік шешім)

Құжаттарды басшыға бұрыштама қою және жауапты орындаушыны анықтау үшін жолдау

Бұрыштама қою, жауапты орындаушыға тапсыру

Құжаттарды басшыға қол қою үшін жолдау

Маманға жолдау

Алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру

Орындалу мерзімі

20 минуттан аспайды

1 сағат

Бес жұмыс күні ішінде

1 сағат

20 минуттан аспайды

Келесі іс-қимыл нөмірі

2

3

4

5

-

ХҚКО арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін

Негізгі үдерістердің  іс-кимылдары (жұмыс барысы, ағыны)

Іс-қимыл № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

4

ҚФБ атауы

ХҚКО инспекторы

Маман

Басшы

Жауапты орындаушы

Іс-қимыл (үдерістер, рәсімдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу

ХҚКО - тан құжаттарды қабылдау, өтінішті тіркеу

Ұсынылған құжаттармен танысу

Құжаттардың толық болуын тексеруді жүзеге асыру, рұқсат/паспорт немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушы- әкімшілік шешім)

Құжаттарды уәкілетті органға/ жергілікті атқарушы органға жөнелту

Құжаттарды басшыға бұрыштама қою және жауапты орындаушыны анықтау үшін жолдау

Бұрыштама қою, жауапты орындаушыға тапсыру

Құжаттарды басшыға қол қою үшін жолдау

Орындалу мерзімі

20 минуттан аспайды

1 сағат

1 сағат

Бес жұмыс күні ішінде

Келесі іс-қимыл нөмірі

2

3

4

5

Негізгі үдерістердің  іс-кимылдары (жұмыс барысы, ағыны)

Іс-қимыл № (жұмыс барысы, ағыны)

5

6

7

ҚФБ атауы

Басшы

Маман

ХҚКО инспекторы

Іс-қимыл (үдерістер, рәсімдер, операциялар) атауы және олардың сипаттамасы

Рұқсат/паспорт немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Тіркеу

Алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушы- әкімшілік шешім)

Маманға жолдау

ХҚКО – ға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін жолдау

Мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру туралы қолхат

Орындалу мерзімі

1 сағат

1 сағат

20 минуттан аспайды

Келесі іс-қимыл нөмірі

6

7

-

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

Уәкілетті орган/жергілікті атқарушы орган арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін

Маман

Басшы

Жауапты орындаушы

Іс-қимыл № 1
Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу.

Құжаттарды басшыға жолдау

Іс-қимыл № 2
Ұсынылған құжаттармен танысу. Бұрыштама қою, жауапты орындаушыға тапсыру

Іс-қимыл № 3
Құжаттардың толық болуын тексеруді жүзеге асыру, рұқсат/паспорт дайындау.

Құжаттарды басшыға қол қою үшін жолдау

Іс-қимыл № 5
Тіркеу.

Алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру

Іс-қимыл № 4

Рұқсатқа/паспортқа қол қою. Маманға жолдау


ХҚКО арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін

ХҚКО инспекторы

Маман

Басшы

Жауапты орындаушы

Іс-қимыл № 1
Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу. Құжаттарды уәкілетті органға/ жергілікті атқарушы органға жөнелту

Іс-қимыл № 2
ХҚКО-тан құжаттарды қабылдау, өтінішті тіркеу. Құжаттарды басшыға жолдау

Іс-қимыл № 3
Ұсынылған құжаттармен танысу. Бұрыштама қою, жауапты орындаушыға тапсыру

Іс-қимыл № 4 Құжаттардың толық болуын тексеруді жүзеге асыру, рұқсат/паспорт дайындау. Құжаттарды басшыға қол қою үшін жолдау

Іс-қимыл № 7

Алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру

Іс-қимыл № 6

Тіркеу. ХҚКО–ға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін жолдау

Іс-қимыл № 5

Рұқсатқа/ паспортқа қол қою. Маманға жолдау

3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Балама үдеріс

Уәкілетті орган/жергілікті атқарушы орган арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін

Маман

Басшы

Жауапты орындаушы

Іс-қимыл № 1
Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу.

Құжаттарды басшыға жолдау

Іс-қимыл № 2
Ұсынылған құжаттармен танысу. Бұрыштама қою, жауапты орындаушыға тапсыру

Іс-қимыл № 3
Құжаттардың толық болуын тексеруді жүзеге асыру, бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау. Құжаттарды басшыға қол қою үшін жолдау

Іс-қимыл № 5
Тіркеу. Алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру

Іс-қимыл № 4

Бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою. Маманға жолдау


ХҚКО арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін

ХҚКО инспекторы

Маман

Басшы

Жауапты орындаушы

Іс-қимыл № 1
Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу. Құжаттарды уәкілетті органға/ жергілікті атқарушы органға жөнелту

Іс-қимыл № 2
ХҚКО - тан құжаттарды қабылдау, өтінішті тіркеу. Құжаттарды басшыға жолдау

Іс-қимыл № 3
Ұсынылған құжаттармен танысу. Бұрыштама қою, жауапты орындаушыға тапсыру

Іс-қимыл № 4 Құжаттардың толық болуын тексеруді жүзеге асыру, бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау. Құжаттарды басшыға қол қою үшін жолдау

Іс-қимыл № 7

Алушыға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру

Іс-қимыл № 6

Тіркеу. ХҚКО–ға мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін жолдау

Іс-қимыл № 5

Бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою. Маманға жолдау

«Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы,
сондай-ақ елді мекендердегі автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде
сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға рұқсат беру»
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісiнде әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң қисынды ретi мен ҚФБ-ның арасындағы өзара байланыстың сызбасы

Уәкілетті орган/жергілікті атқарушы орган арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін

ХҚКО арқылы мемлекеттік қызметті алу үшін

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача разрешения на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах"

Постановление акимата Актюбинской области от 25 декабря 2012 года № 466. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 24 января 2013 года № 3502. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28 декабря 2013 года № 429

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 28.12.2013 № 429.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 октября 2012 года № 1315 «Об утверждении стандартов государственных услуг Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и местных исполнительных органов в сфере автомобильных дорог и внесении изменений и дополнений в постановления Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 1998 года № 845 «О совершенствовании правового обеспечения дорожного хозяйства» и от 20 июля 2010 года № 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача разрешения на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах».
      2. Государственному учреждению «Управление архитектуры и градостроительства Актюбинской области» (Буранбаев Н.А.) обеспечить размещение настоящего регламента государственных услуг на интернет-ресурсе управления.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Абдибекова Н.К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким области                             А. Мухамбетов

Утверждено
постановлением акимата
Актюбинской области
от 25 декабря 2012 года № 466

Регламент государственной услуги «Выдача разрешения на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах»

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте государственной услуги «Выдача разрешения на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) получатель государственной услуги - физические лица, юридические лица, которым оказывается государственная услуга;
      2) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) - должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги.

2. Общие положения

      2. Нормативное правовое определение государственной услуги: «Выдача разрешения на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах» (далее - государственная услуга).
      3. Государственная услуга выдача разрешения на размещение объекта наружной (визуальной) рекламы в населенных пунктах оказывается отделами архитектуры и градостроительства города областного значения, районов (далее – уполномоченный орган). Выдача паспорта на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения оказывается структурными подразделениями местных исполнительных органов осуществляющий функции в сфере автомобильных дорог (далее – местный исполнительный орган). Также на альтернативной основе через Республиканское государственное предприятие «Центр обслуживания населения» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН).
      4.Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании:
      подпункта 2) пункта 1 статьи 10 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года «Об автомобильных дорогах»;
      подпункта 1-1) пункта 2 статьи 11 Закона Республики Казахстан от 19 декабря 2003 года «О рекламе»;
      пункта 5 Правил размещения наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 1998 года № 845 «О совершенствовании правового обеспечения дорожного хозяйства»;
      постановления Правительства Республики Казахстан от 7 февраля 2008 года № 121 «Об утверждении Правил размещения объектов наружной (визуальной) рекламы в населенных пунктах»;
      Стандарт государственной услуги «Выдача разрешения на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 16 октября 2012 года № 1315 (далее – Стандарт государственной услуги).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача разрешения на размещение объекта наружной (визуальной) рекламы в населенных пунктах (далее – разрешение) или паспорта на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения на бумажном носителе (далее – паспорт).

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Информация о месте нахождения:
      уполномоченного органа указана в приложении 1 к настоящему Регламенту, местного исполнительного органа указана в приложении 1 к Стандарту государственной услуги. График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных, а также праздничных дней;
      ЦОНов указана в приложении 2 к Стандарту государственной услуги. График работы: ежедневно с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва на обед.
      8. Порядок получения информации по вопросам оказания государственной услуги, в том числе о ходе оказания государственной услуги располагается:
      1) на стендах, расположенных в помещениях уполномоченных органов и местных исполнительных органов на самом видном для получателя государственной услуги месте;
      2) на интернет-ресурсе Государственного учреждения «Управление архитектуры и градостроительства Актюбинской области» по адресу: www.saulet.aktobe.gov.kz, в разделе «Государственные услуги»;
      3) на интернет-ресурсе Государственного учреждения «Управление пассажирского транспорта и автомобильных дорог Актюбинской области» по адресу: www.zhol.aktobe.gov.kz, в разделе «Государственные услуги»;
      4) на стендах, расположенных в помещениях ЦОН, а также на интернет-ресурсе ЦОН: www.con.gov.kz.
      9. Сроки оказания государственной услуги установлены в пункте 7 Стандарта государственной услуги.
      10. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является несоответствие документов, указанных в пункте 11 Стандарта государственной услуги, требованиям, установленным нормативно-техническими документами в области автомобильных дорог.
      11. Для получения государственной услуги представляются документы, определенные в пункте 11 Стандарта государственной услуги.
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      Для получения разрешения или паспорта через уполномоченный орган/местный исполнительный орган:
      1) получатель государственной услуги подает заявление с пакетом документов, перечень которых указан в пункте 11 Стандарта государственной услуги в уполномоченный орган/местный исполнительный орган;
      2) специалист принимает пакет документов и выдает расписку о приеме документов, регистрирует их в журнале регистрации и направляет руководителю;
      3) после рассмотрения руководитель накладывает резолюцию и передает документы ответственному исполнителю;
      4) ответственный исполнитель осуществляет рассмотрение представленного заявления от получателя государственной услуги, подготавливает разрешение/паспорт либо мотивированный ответ об отказе, после чего направляет на подписание руководителю;
      5) руководитель подписывает разрешение/паспорт либо мотивированный ответ об отказе и направляет специалисту;
      6) специалист выдает результат оказания государственной услуги получателю государственной услуги.
      Для получения разрешения или паспорта через ЦОН:
      1) получатель государственной услуги подает заявление с пакетом документов, перечень которых указан в пункте 11 Стандарта государственной услуги в ЦОН, инспектор ЦОНа выдает расписку о приеме документов;
      2) инспектор ЦОНа проводит регистрацию заявления, затем документы направляются в уполномоченный орган/местный исполнительный орган. Факт отправки пакета документов фиксируется при помощи сканера штрихкода, позволяющего отслеживать движение документов в процессе оказания государственной услуги;
      3) специалист проверяет документы, принятые из ЦОНа, регистрирует их и направляет документы руководителю для наложения резолюции и определения ответственного исполнителя, после чего документы направляются ответственному исполнителю;
      4) ответственный исполнитель осуществляет рассмотрение представленного заявления из ЦОНа, подготавливает разрешение/паспорт либо мотивированный ответ об отказе, после чего направляет на подписание руководителю;
      5) руководитель подписывает разрешение/паспорт либо мотивированный ответ об отказе и направляет специалисту;
      6) специалист направляет результат оказания государственной услуги в ЦОН.
      При приеме готового результата государственной услуги от уполномоченного органа/местного исполнительного органа, ЦОН фиксирует поступившие документы при помощи сканера штрихкода;
      7) ЦОН выдает результат оказания государственной услуги получателю государственной услуги.
      13. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги на каждом этапе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Прием документов осуществляется:
      1) Специалистом уполномоченного органа/местного исполнительного органа.
      Получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества специалиста.
      2) Инспектором ЦОН.
      Получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора.
      15. Требования к информационной безопасности: уполномоченный орган/местных исполнительных органов и ЦОН обеспечивает сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документов получателя государственной услуги.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие СФЕ:
      Для получения разрешения или паспорта через уполномоченный орган/местный исполнительный орган:
      1) специалист (СФЕ - 1);
      2) руководитель (СФЕ - 2);
      3) ответственный исполнитель (СФЕ - 3).
      Для получения разрешения или паспорта через ЦОН:
      1) инспектор ЦОН (СФЕ - 1);
      2) специалист (СФЕ - 2);
      3) руководитель (СФЕ - 3);
      4) ответственный (СФЕ - 4).
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      18. Схема взаимосвязи между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      19. Должностные лица, оказывающие государственную услугу, несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействие) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Выдача разрешения на размещение наружной
(визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных
дорог общего пользования областного и районного
значения, а также в населенных пунктах»

Перечень уполномоченных органов оказывающих государственную услугу

Наименование уполномоченного органа оказывающего государственную услугу

Адрес

телефон

1

Государственное учреждение «Отдел архитектуры и градостроительства города Актобе»

город Актобе, улица Алтынсарина, 2

8(7132)-21-30-57

2

Государственное учреждение «Алгинский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства»

Алгинский район, город Алга, 5 микрорайон, дом 4

8(71337)-4-19-90

3

Государственное учреждение «Айтекебийский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства»

Айтекебийский район, село Комсомол, улица Т.Жургенова, 45

8(71339)-2-22-93
 
 

4

Государственное учреждение «Байганинский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства»

Байганинский район село Караулкельды улица Д.Конаева, 36

8(71345)-22-5-07

5

Государственное учреждение «Отдел архитектуры, градостроительства и строительства Иргизского района»

Иргизский район, село Иргиз, улица Алтынсарина, 12

8(71343)-21-7-55

6

Государственное учреждение «Каргалинский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства»

Каргалинский район, село Бадамша улица Абилкайыр хана, 38

8(71342)-23-1-76
 
 

7

Государственное учреждение «Мартукский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства»

Мартукский район село Мартук, улица Сейфуллина,38

8(71331) 21-3-66

8

Государственное учреждение «Отдел архитектуры, градостроительства и строительства Мугалжарского района»

Мугалжарский район, город Кандыагаш, улица Байтурсынова, 8

8(71333)-3-75-99

9

Государственное учреждение «Темирский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства»

Темирский район, поселок Шубаркудук, улица Желтоксана, 8

8(71346)-22-7-58

10

Государственное учреждение «Уилский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства»

Уилский район, село Уил, улица Жолмурзаева, 1

8(71332)-2-12-04,

8(71332)-2-11-52

11

Государственное учреждение «Отдел архитектуры, градостроительства и строительства Кобдинского района»

Кобдинский район, село Кобда улица Астана, 48

8(71341)-22-0-12

12

Государственное учреждение «Хромтауский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства»

Хромтауский район, город Хромтау, улица Спортивная, 2

8(71336)-25-1-44

13

Государственное учреждение «Шалкарский районный отдел архитектуры, градостроительства и строительства»

Шалкарский район, город Шалкар, улица Айтеке би, 63

8(71335)- 23-6-35

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Выдача разрешения на размещение наружной
(визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных
дорог общего пользования областного и районного
значения, а также в населенных пунктах»

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Для получения государственной услуги через уполномоченный орган/местный исполнительный орган

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наименование СФЕ

Специалист

Руководитель

Ответственный исполнитель

Руководитель

Специалист

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления

Ознакомление с представленными документами

Осуществление проверки полноты документов, подготовка разрешения/паспорта либо мотивированного ответа об отказе

Подписание разрешения/ паспорта либо мотивированн
ого ответа об отказе

Регистрация

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительн
ое решение)

Направление документов руководителю для наложения резолюции и определения ответственно
го исполнителя

Наложение резолюции, передача ответственному исполнителю

Направление документов на подпись руководителю

Направление специалисту

Выдача результата государственной услуги получателю

Сроки исполнения

не более 20 минут

1 час

В течение пяти рабочих дней

1 час

не более 20 минут

Номер следующего действия

2

3

4

5

-

Для получения государственной услуги через ЦОН 

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ

Инспектор ЦОН

Специалист

Руководитель

Ответственный исполнитель

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления

Прием документов из ЦОНа, регистрация заявления

Ознакомление с представленными документами

Осуществление проверки полноты документов, подготовка разрешения/ паспорта либо мотивированного ответа об отказе

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Отправка документов в уполномоченный орган/ местный исполнительный орган

Направление документов руководителю для наложения резолюции и определения ответственного исполнителя

Наложение резолюции, передача ответственному исполнителю

Направление документов на подпись руководителю

Сроки исполнения

не более 20 минут

1 час

1 час

В течение пяти рабочих дней

Номер следующего действия

2

3

4

5

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

5

6

7

Наименование СФЕ

Руководитель

Специалист

Инспектор ЦОН

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Подписание разрешения/паспорта либо мотивированного ответа об отказе

Регистрация

Выдача результата государственной услуги получателю

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распорядительное решение)

Направление специалисту

Направление в ЦОН результата государственной услуги

Расписка о выдаче результата государственной услуги

Сроки исполнения

1 час

1 час

Не более 20 минут

Номер следующего действия

6

7

-

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс 

Для получения государственной услуги через уполномоченный орган/местный исполнительный орган

Специалист

Руководитель

Ответственный исполнитель

Действие № 1
Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления. Направление документов руководителю

Действие № 2
Ознакомление с представленными документами.

Наложение резолюции, передача ответственному исполнителю

Действие № 3
Осуществление проверки полноты документов, подготовка разрешения/паспорта. Направление документов на подпись руководителю

Действие № 5
Регистрация.

Выдача результата государственной услуги получателю

Действие № 4

Подписание разрешения/паспорта.

Направление специалисту



Для получения государственной услуги через ЦОН

Инспектор ЦОН

Специалист

Руководитель

Ответственный исполнитель

Действие № 1
Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления. Отправка документов в уполномоченный орган/местный исполнительный орган

Действие № 2
Прием документов из ЦОНа, регистрация заявления. Направление документов руководителю

Действие № 3
Ознакомление с представленными документами. Наложение резолюции, передача ответственному исполнителю

Действие № 4 Осуществление проверки полноты документов, подготовка разрешения/ паспорта.

Направление документов на подпись руководителю

Действие № 7

Выдача результата государственной услуги получателю.

Действие № 6

Регистрация, направление в ЦОН результата государственной услуги

Действие № 5

Подписание разрешения/ паспорта. Направление специалисту

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Для получения государственной услуги через уполномоченный орган/местный исполнительный орган

Специалист

Руководитель

Ответственный исполнитель

Действие № 1
Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления. Направление документов руководителю

Действие № 2
Ознакомление с представленными документами.

Наложение резолюции, передача ответственному исполнителю

Действие № 3
Осуществление проверки полноты документов, подготовка мотивированного ответа об отказе. Направление документов на подпись руководителю

Действие № 5
Регистрация. Выдача результата государственной услуги получателю

Действие № 4

Подписание мотивированного ответа об отказе. Направление специалисту



Для получения государственной услуги через ЦОН

Инспектор ЦОН

Специалист

Руководитель

Ответственный исполнитель

Действие № 1
Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления. Отправка документов в уполномоченный орган/местный исполнительный орган

Действие № 2
Прием документов из ЦОНа, регистрация заявления. Направление документов руководителю

Действие № 3
Ознакомление с представленными документами. Наложение резолюции, передача ответственному исполнителю

Действие № 4 Осуществление проверки полноты документов, подготовка мотивированного ответа об отказе.

Направление документов на подпись руководителю

Действие № 7

Выдача результата государственной услуги получателю

Действие № 6

Регистрация. Направление в ЦОН результата государственной услуги

Действие № 5

Подписание мотивированного ответа об отказе. Направление специалисту

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
«Выдача разрешения на размещение наружной
(визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных
дорог общего пользования областного и районного
значения, а также в населенных пунктах» 

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ 

Для получения государственной услуги через уполномоченный орган/местный исполнительный орган

 

Для получения государственной услуги через ЦОН