Коммуналдық мүлік объектілерін мүліктік жалдауға (жалға алуға) беру Қағидасын бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2012 жылғы 29 қарашадағы № 346 Қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 10 қаңтарда № 1874 тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 28 мамырдағы №154 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 28.05.2014 №154 қаулысымен.
      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.
      Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 1 шілдедегі Азаматтық кодексiне (Ерекше бөлім), "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңына, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес, Жамбыл облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған коммуналдық мүлік объектілерін мүліктік жалдауға (жалға алуға) беру Қағидасы бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ғани Қалыбайұлы Сәдібековке жүктелсін.
      3. Осы қаулы әдiлет органдарында мемлекеттiк тiркелген күннен бастап күшiне енедi және алғаш рет ресми жарияланғаннан кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.
      Облыс әкімі Қ.Бозымбаев

  Жамбыл облысы әкімдігінің
2012 жылғы 29 қарашадағы
№ 346 қаулысымен бекітілген

Коммуналдық мүлік объектілерін мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) беру Қағидасы
1.Жалпы ережелер

      1. Осы Қағида "Мемлекеттік мүлік туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы Заңына (бұдан әрі - Заң), Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 1 шілдедегі Азаматтық кодексiне (Ерекше бөлім) сәйкес әзірленді және коммуналдық мүлік объектілерін мүліктік жалдауға (жалға алуға) беру тәртібін айқындайды.
      2. Коммуналдық заңды тұлғалардың балансында тұрған және заңнамамен белгіленген тәртіпте жергілікті атқарушы органның билік етуіне түскен жылжымалы және жылжымайтын мүлік (заттар) мүліктік жалдау (жалға алу) объектілері (бұдан әрi - объектілер) болып табылады.
      Ақша, бағалы қағаздар және мемлекеттің мүліктік құқықтары мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) беру шартының объектісі (нысанасы) бола алмайды.
      3. Объектілерді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) беру жергілікті атқарушы органның атынан жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын коммуналдық мүлікпен басқаруға өкілетті атқарушы органмен (бұдан әрі – жалға беруші) жүзеге асырылады.
      4. Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, жеке және мемлекеттік емес заңды тұлғалар мемлекеттік мүлікті жалдаушы (жалға алушы) ретінде (бұдан әрі – жалдаушы) әрекет етеді.
      5. Мүлiктiк жалдау (жалға алуға) шарты (бұдан әрі – шарт) шарт талаптарын тиiсiнше орындаған жағдайда шарттың қолданылу мерзімін ұзарту құқығымен үш жылдан аспайтын мерзiмге жалға берушінің шешімі (бұйрығы) негізінде жасалады.
      Егер шартта белгіленген мерзім өткенге дейін баланс ұстаушы жалға берушіге шарттың қолданылу мерзімін ұзартудан жазбаша бас тартуды ұсынбаса, шарттың қолданылу мерзімін ұзарту жалға берушінің шешімі (бұйрығы) негізінде негізгі шартқа қосымша келісім жасау жолымен жүзеге асырылады.
      Шарттың қолданылу мерзімін ұзартуды қоспағанда, шартта белгіленген мерзім өткеннен кейін Шарт тоқтатылды деп саналады.
      Шартта жалдаушыға Заңның 105, 106, 120 және 145-баптарында және Қазақстан Республикасының өзге заңдарында тікелей көзделген жағдайларда жалдауға (жалға алуға) берілген объектіні иеліктен шығару туралы талап көздеулі мүмкін.
      6. Жалдауға беруші коммуналдық заңды тұлғаларға бекітілген мүлікті мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) беруге талдау жүргізеді.
      7. Мемлекеттік меншiк болып табылатын тарих және мәдениет ескерткiштерін жеке және заңды тұлғаларға пайдалануға беруге шарт жасасу ерекшеліктері "Тарихи-мәдени мұра объектiлерiн қорғау және пайдалану туралы" Қазақстан Республикасының 1992 жылғы 2 шілдедегі Заңында айқындалады.

2.Тендер өткізбей объектiлердi мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) беру

      8. Объектілерді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) беру алаңы 100 шаршы метрге дейінгі үй-жайларды, ғимараттарды және құрылыстарды, қалдық құны 150 еселенген айлық есептік көрсеткіштен аспайтын жабдықтарды және оқу орындары мен ғылыми ұйымдардың үй-жайларын курстық сабақтар, конференциялар, семинарлар, концерттер және спорттық іс-шаралар өткізу үшін бір айдан аспайтын мерзімге беру жағдайларын қоспағанда, тендерлік негізде жүргізіледі.
      Жалдаушының алып отырған үй-жайлары мөлшерінің шартта көрсетілген үй-жайлардың мөлшеріне сәйкестігі үшін объектінің баланс ұстаушысы жауапты болады.
      9. Осы Қағиданың 8-тармағында көзделген объектілерді мүліктік жалдауға (жалға алуға) беруге екі немесе одан да көп өтінімдер берілген жағдайда, оларды мүліктік жалдауға (жалға алуға) беру тендер өткізу арқылы жүзеге асырылады.
      10. Объектіні тендер өткізбей мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) беру кезінде жалдаушының объектіні мүліктік жалдауға (жалға алуға) беруге арналған өтініміне (бұдан әрі - өтінім) (еркін нысанда) мынадай құжаттар қоса беріледі:
      1) объектіні мүліктік жалдауға (жалға алуға) беруге баланс ұстаушының жазбаша келісімі;
      2) объектіге деген қажеттілік негіздемесі;
      3) заңды тұлғалар үшін – салыстыру үшін міндетті түрде түпнұсқасын ұсына отырып, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің, құрылтай құжаттарының (құрылтай шарт және жарғы), салық төлеуші куәлігінің көшірмелері не көрсетілген құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмелері;
      жеке тұлғалар үшін – салыстыру үшін міндетті түрде түпнұсқасын ұсына отырып, жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің, жеке тұлғаның жеке басын растайтын құжаттың, салық төлеуші куәлігінің және үй кітапшасының көшірмелері не көрсетілген құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшірмелері;
      4) акционерлік қоғамдар үшін – бағалы қағаздарды ұстаушылардың тізілімінен үзінді көшірме;
      жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер үшін – серіктестікке қатысушылардың тізілімінен үзінді көшірме (серіктестіктікке қатысушылардың тізілімі жүргізілген жағдайда);
      5) шетелдік заңды тұлғалар үшін – қазақ және орыс тілдеріне нотариалдық куәландырылған аудармасы бар құрылтай құжаттары;
      6) өтінімді беру сәтінде салықтық берешегі жоқ екені туралы салық органының анықтамасы.
      11. Объектіні мүліктік жалдауға (жалға алуға) беруге өтінімді жалға беруші күнтізбелік 15 күннен асырмай қарайды.
      Жалдаушы өтінімді және ұсынылған құжаттарды қарау нәтижесі бойынша мынадай:
      1) объектіні нысаналы мақсаты бойынша мүліктік жалдауға (жалға алуға) беру туралы;
      2) осы Қағиданың 4-тарауына сәйкес аталған объекті бойынша тендер өткізу туралы;
      3) себептерін көрсете отырып, жазбаша түрде бас тарту туралы шешімдердің біреуін қабылдайды.
      12. Жалдаушымен шартты жалға берушінің басшысы немесе оның міндетін атқарушы адам осы Қағиданың 47, 50, 51, 52-тармақтарының талаптарына сай келетін шарттарда Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен мемлекеттік мүліктің мүлiктiк жалдауға (жалға алу) үлгілік шартына сәйкес өтінім берілген күннен бастап он бес жұмыс күнінен кешіктірмей жасайды.
      13. Баланс ұстаушының объектіні жалдаушыға беруі осы Қағиданың 6-тарауына сәйкес қабылдау-беру актісі бойынша жүзеге асырылады.
      14. Үй-жайлар алаңының мөлшеріне қарамастан, үй-жайларды (банктердің есептеу-кассалық орталықтары, "Қазпошта" акционерлік қоғамы) банктік операцияларды жүзеге асыру үшін мүліктік жалдауға (жалға алуға) беру банкоматтар мен мультикассаларды орнатуға арнаған алаңдарды қоспағанда, тендер негізінде жүргізіледі.

3.Тендер өткізуге дайындық

      15. Жалға берушi тендер өткiзу туралы шешiм қабылдау кезiнде:
      1) тендер комиссиясын қалыптастырады;
      2) тендер өткiзу күні мен орнын, оның шарттарын, сондай-ақ тендер жеңiмпазын таңдау өлшемдерiн айқындайды;
      3) тендер құжаттамасын бекiтедi;
      4) кепiлдiк жарналар қабылдайды;
      5) тендер комиссиясы отырысының хаттамаларын бекiтедi;
      6) тендер жеңiмпазымен шарт жасасуды қамтамасыз етедi;
      7) осы Қағиданың 26-тармағында көзделген жағдайларды қоспағанда тендер аяқталғаннан кейін тендерге қатысушыларға кепілдік жарналарды қайтарады;
      8) осы Қағидада көзделген өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
      16. Тендердің ұйымдастырушысы ретінде жалға беруші әрекет етеді.
      17. Тендер комиссиясының құрамына жалға берушiнiң, баланс ұстаушының, басқа да мүдделi мемлекеттік органдар мен ұйымдардың өкiлдерi енгiзiледі. Жалға беруші қажет болған жағдайда тәуелсiз мамандар мен сарапшыларды тартады. Жалға берушiнiң өкiлi комиссия төрағасы болып табылады.Комиссияның құрамы жалға берушiнiң бұйрығымен бекiтiледi.
      18. Тендер комиссиясы мынадай функцияларды жүзеге асырады:
      1) жалға беруші белгілеген мерзімде және олар ұсынған объекті туралы деректердің негізінде осы Қағиданың 57-тармағына сәйкес есептелген жалдау ақысының ставкасынан төмен болмайтын, жалдау ақысының ең төменгі ставкасы негізгісі болып табылатын тендердің шарттарын әзірлейді;
      2) тендер жариялау үшiн тендер құжаттамасын және басқа да қажеттi құжаттарды дайындайды;
      3) тендер өткiзедi;
      4) тендер жеңiмпазын айқындайтын қорытындыны немесе тендердің қорытындысы бойынша өзге де шешiмді қамтитын тендер комиссиясы отырысының хаттамасын ресiмдейді.
      19. Жалға беруші қазақ және орыс тiлдерiнде олардың өтуiне дейiн кемiнде он бес күнтізбелік күн бұрын мерзімді баспа басылымдарында тендер өткізу туралы хабарламаның жариялануын қамтамасыз етедi.
      20. Тендер өткiзу туралы хабарлама мынадай мәліметтерді:
      1) жалға берушінің атауын;
      2) тендер өткізу шарттарын және жеңiмпазды таңдау өлшемдерін;
      3) тендер объектiсiнiң қысқаша сипаттамасын;
      4) тендер өткiзу күнін, уақыты мен орнын;
      5) тендерге қатысуға өтiнiмдердi қабылдау мерзiмдерiн;
      6) мүлiктiк жалдау (жалға алу) мерзiмiн және жалдау ақысының бастапқы ставкасының мөлшерін (ол осы Қағиданың 57-тармағына сәйкес жалға беруші бекіткен есептеу ставкасынан төмен болмайтындай есептеледі);
      7) кепiлдiк жарнаның мөлшерiн, мерзiмi мен оны енгiзу үшін банк деректемелерін;
      8) тендерге қатысу үшiн қажеттi құжаттар тiзбесiн;
      9) шартты жасасу мерзімін;
      10) тендерлік құжаттаманы алу және тендер объектісімен танысу мекенжайын, мерзімдерін және шарттарын қамтиды.
      21. Тендерлік құжаттама мынадай негізгі бөлімдерді қамтиды:
      1) тендер объектiсi туралы мәлiметтер;
      2) өтiнiмнің және онымен бiрге ұсынылатын құжаттардың мазмұны бойынша талаптар;
      3) тендер өткiзудiң шарттары мен тәртiбi;
      4) тендер жеңiмпазын таңдау өлшемдері;
      5) шарттың жобасы;
      6) тендерге қатысуға өтiнiмнiң нысаны.

4. Тендерді өткізу

      22. Тендерге қатысушыларды тiркеу тендер өткiзу туралы хабарлама жарияланған күннен бастап жүргізіледі және тендер өткiзiлгенге дейін бір жұмыс күні бұрын аяқталады.
      23. Жалға берушi тендер өткiзу туралы хабарлама жарияланғаннан кейiн объектiлер туралы ақпаратқа және тендер өткiзу қағидаларына барлық ниет бiлдiрушiлердiң еркiн қол жеткiзуiн қамтамасыз етеді.
      24. Үмiткер тендерге қатысу үшiн жалға берушi белгiлеген мерзiмде:
      1) үмiткердiң тендерге қатысуға келiсiмiн және оның тендер шарттарын орындау мен шарт жасасу жөнiндегi мiндеттемелерін қамтитын тендерге қатысуға өтiнішті;
      2) желiмделген конвертте тендердiң шарттары бойынша ұсыныстарды;
      3) заңды тұлғалар үшін – салыстыру үшін міндетті түрде түпнұсқасын ұсына отырып, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің, құрылтай құжаттардың (құрылтай шарты пен жарғы) және салық төлеуші куәлігінің көшірмелерін не көрсетілген құжаттардың және нотариалдық куәландырылған көшірмелерін;
      жеке тұлғалар үшін – салыстыру үшін міндетті түрде түпнұсқасын ұсына отырып, жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы куәліктің, жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың, салық төлеуші куәлігінің және үй кітапшасының көшірмелерін не көрсетілген құжаттардың нотариалдық куәландырылған көшірмелерін;
      4) акционерлік қоғамдар үшін – бағалы қағаздарды ұстаушылардың тізілімінен үзінді көшірмені;
      жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер үшін – серіктестікке қатысушылар тізілімінен үзінді көшірмені (серіктестікке қатысушылардың тізілімі жүргізілген жағдайда);
      5) шетелдік заңды тұлғалар үшін – қазақ және орыс тілдеріне нотариалдық куәландырылған аудармасы бар құрылтай құжаттарын;
      6) кепілдік жарнаның аударылғанын растайтын төлем тапсырмасының көшірмесін;
      7) өтініш беру сәтіне салықтық берешегі жоқ екені туралы салық органының анықтамасын беруі қажет.
      25. Өтініш тендерлік құжаттамада анықталған талаптар мен шарттарға сәйкес жасалады. Өтініштер қосарланған конверттерде қабылданады. Сыртқы конвертте осы Қағиданың 24-тармағында айтылған құжаттар болуы тиіс. Ішкі конвертте үміткердің ұсынысы болуы тиіс. Ішкі конверт өтінім берген сәтте жабық болуы және үміткер мөрлеуі тиіс.
      26. Өтінішті қабылдаған кезде жалға беруші ішкі конвертке салынғандарды қоспағанда, құжаттардың бар болуын тексереді. Егер құжаттар осы Қағиданың 24-тармағында көрсетілген талаптарға сәйкес келмеген жағдайда, жалға беруші өтінішті қабылдаудан және тіркеуден бас тартады.
      27. Өтінішті қабылдау жалға берушінің атына тігілген түрде, парақтарына нөмір қойылған және соңғы бетіне қол қойып, мөр басылған құжаттарды (егер осындай болған жағдайда жеке тұлға үшін) ұсынылған кезде жүргізіледі. Тендерге қатысуға ниет білдірген адамдарды тіркеу Тіркеу журналында көрсетіледі.
      28. Тендерге қатысушылар тендер өткiзу туралы хабарламада көрсетiлген мөлшерде, мерзiмдер мен тәртiппен, жалға берушiнiң депозиттiк шотына кепiлдiк жарна енгiзедi.
      Кепiлдiк жарнаның мөлшерi хабарлама жарияланғаннан кейiн өзгертiлмейдi. Жалға берушi кепiлдiк жарнаны алушы болып табылады.
      29. Тендерге қатысу үшiн кепiлдiк жарнаны тендер комиссиясы мүлікті жалдауға (жалға алуға) берілетін объекті үшін жалдаушының қызмет түрі мен жалдаушының құқықтық-ұйымдастырушылық нысанын ескеретін коэффициенттер ескерілместен, есептелген айлық жалдау ақысы мөлшерінде белгіленеді.
      30. Кепiлдiк жарна тендер жеңімпазының мынадай:
      1) тендерде жеңiске жеткен жағдайда, тендердiң нәтижелерi туралы хаттамаға қол қою;
      2) тендер нәтижелерi туралы хаттамаға сәйкес шарт жасасу мiндеттемелерiн қамтамасыз ету болып табылады.
      31. Жалға берушi кепiлдiк жарнаны:
      1) тендерге қатысушыға оны өткiзгенге дейін үш күннен кем уақыт қалғанда тендерге қатысудан жазбаша бас тартқан жағдайда;
      2) жеңiмпазға – ол тендер жеңiмпазының ұсыныстарына сай келетін талаптарда шарт жасасудан бас тартқан жағдайда қайтармайды.
      Қалған барлық жағдайларда кепілдік жарналар қатысушының кепілдік жарнаны қайтару туралы осы қатысушының деректемелері көрсетіле отырып өтініш берген күнінен бастап банктiк он күннен кешiктiрілмейтін мерзiмде қайтарылады. Тендерге қатысушылардың кепілдік жарнаны қайтару туралы өтініштері жалға берушінің шотына салымдар түскеннен кейін қабылданады.
      32. Тендер комиссиясы тендердің шарттарын өзгерткен жағдайда барлық өзгерістер туралы хабарлама мерзімді баспа басылымдарында және Тізілім веб-порталында қазақ және орыс тілдерінде тендерді өткізгенге дейін кемінде күнтізбелік бес күн бұрын жариялануы тиіс.
      Тендер шарттарының өзгертілгені туралы хабарлама жарияланғанға дейін тендерге қатысуға өтінім берген және осыған байланысты тендерге қатысудан бас тартқан адамдар жазбаша өтініш негізінде кепілдік жарнасын және өздерінің шеккен шығыстарын қайтаруды талап ете алады.
      33. Бір кепілдік жарна бір объектінің тендеріне қатысуға мүмкіндік береді.
      34. Тендерге қатысушылар:
      1) тендерге өзi немесе тиiстi түрде ресiмделген сенiмхаттың негізiнде өзiнiң өкiлдерi арқылы қатысады;
      2) тендерге шығарылатын объекті бойынша қосымша мәлiметтердi, нақтылауларды тегiн алады;
      3) объектiнi алдын ала тексеріп қарайды;
      4) өзінің құқықтары бұзылған кезде сотқа жүгiнеді;
      5) тендер басталғанға дейін кемінде үш күн бұрын бұл туралы жалға берушіге жазбаша хабарлап, қатысуға берген өзінің өтінішін қайтарып алады.
      35. Егер өтініштерді қабылдау мерзiмiнiң аяқталу сәтiнде бiр ғана өтiнiш тіркелген болса (екiншi және келесi тендерлердi қоспағанда), тендер өтпедi деп танылады. Өткізілмеген тендер туралы шешім тиісті хаттамамен ресімделеді.
      36. Тендер өтетiн күнi отырыста тендер комиссиясы тендерге қатысушылардың ұсыныстары бар ішкі конверттердi ашады және олардың ұсыныстарын жариялайды. Конверттердi ашу алдында комиссия олардың бүтiндiгiн тексередi, бұл ішкі конверттерді ашу хаттамасында тіркеледі.
      Конверттердi ашу және ұсыныстарды жариялау кезiнде тендерге қатысушылар немесе олардың уәкiлеттi өкiлдерi қатыса алады.
      37. Тендер комиссиясы ұсынылған ұсыныстардың тендерлiк құжаттамада қамтылған талаптарға сәйкестiгiн тексередi. Егер берілген ұсыныстар тендерлiк құжаттамада қамтылған талаптарға сәйкес болмаған жағдайда, көрсетiлген ұсыныстар одан әрi қарауға жатпайды және мұндай өтiнiш берген тұлға тендерге қатысушы мәртебесiн жоғалтады, бұл конверттерді ашу хаттамасында тіркеледі.
      38. Конверттерді ашу хаттамасында тендерге қатысу мәртебесін жоғалтқан тұлға туралы мынадай ақпарат:
      Қазақстан Республикасының заңды тұлғалары үшін – заңды тұлғаның атауы, мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) күні және тіркеу нөмірі (қайта тіркеу нөмірі), сондай-ақ олардың өкілінің өкілеттігін растайтын құжат;
      жеке тұлғалар үшін – тегі, аты, әкесінің аты, жеке куәлігі немесе паспортының нөмірі және берілген күні көрсетіледі.
      Осы хаттамаға тендерге қатысу мәртебесін жоғалтқан тұлға берген ұсыныстардың конкурстық құжаттамада қамтылған талаптарға сәйкес келмейтіндігін растайтын нақты мәліметтер енгізіледі.
      39. Конверттердi ашу хаттамасы ресімделгеннен кейін тендер комиссиясы ұсыныстарды талқылау және бағалау үшiн кеңесуге кетедi.
      40. Тендер комиссиясының шешiмдерi қатысып отырған комиссия мүшелерiнiң жай көпшiлiк дауысымен қабылданады, дауыстар тең болған кезде тендер комиссиясы төрағасының дауысы шешушi болып табылады.
      41. Тендер комиссиясының отырыстары, егер оларға тендер комиссиясы мүшелерiнiң кемінде 2/3-сi қатысса, заңды болып табылады. Бұл ретте тендер комиссиясы мүшелерінің дәлелді себеп бойынша растайтын құжаттамаларды ұсына отырып, келмеуіне болады.
      42. Тендер комиссиясының шешiмi бойынша объект үшін жалдау ақысының ең жоғары сомасын ұсынған және тендерлiк құжаттамада қамтылған барлық талаптарға сай келетін тендерге қатысушы тендер жеңiмпазы деп танылады.

5 Тендер нәтижелерін ресімдеу

      43. Тендер жеңiмпазын анықтайтын тендер комиссиясының қорытындысы немесе тендердің қорытындылары бойынша өзге шешiм тендер аяқталғаннан кейін бір күн мерзімде хаттамамен ресiмделедi, тендер комиссиясының барлық мүшелерi қол қояды және жалға берушi бекiтедi.
      Тендер жеңiмпазын айқындайтын хаттамаға тендердi жеңiп алушы да қол қояды.
      Тендердің нәтижелері туралы хаттаманың көшірмесі міндетті түрде барлық тендерге қатысушыларға, сондай-ақ жеңімпазға жіберіледі және оған сәйкес шарт жасалатын құжат болып табылады.
      44. Хаттамада мынадай деректер:
      1) тендерлік комиссияның құрамы;
      2) тендердiң шарттары;
      3) объекті туралы мәліметтер;
      4) тендерге қатысушылар мен олардың ұсыныстары туралы мәлiметтер;
      5) тендердiң жеңiмпазы туралы мәліметтер немесе жеңімпаздың болмауы себебін көрсете отырып, тендердің қорытындылары бойынша өзге шешім;
      6) жеңімпаздың тендерді жеңіп алу шарттары;
      7) шартқа қол қою бойынша тараптардың міндеттемелері қамтылады.
      45. Тендердiң нәтижелерi туралы хаттаманың негiзiнде тендер жеңiмпазының ұсыныстарына сай келетін талаптарда Қазақстан Республикасының Үкіметі бекіткен мемлекеттік мүлікті мүліктік жалдаудың (жалға алудың) үлгі шартына сәйкес жеңімпазбен шарт жасалады.
      46. Жалға беруші не оның міндетін атқарушы тұлға тендер хаттамасына қол қойылған күннен бастап күнтізбелік он күннен кешіктірмей тендердің жеңімпазымен шарт жасасады және Тізілімде тіркелуге жатады.
      47. Бір жылдан артық мерзімге жасалған шарт мемлекеттік тіркеуге жатады және осындай тіркеу сәтінен бастап жасалған болып есептеледі.
      Шарттарды мемлекеттік тіркеу жалдаушының қаражаты есебінен жүзеге асырылады.
      48. Тендердің жеңімпазына енгізілген кепілдік жарнаның сомасы жасалған шарт бойынша тендердің объектісін пайдаланғаны үшін төлем есебіне жатқызылады.
      49. Жеңімпаз тендер жеңiмпазының ұсыныстарына сай келетін талаптарда шарт жасасудан жазбаша бас тартқан жағдайда, жалға берушi бір күн мерзімде тендерге қалған қатысушылардың iшiнен (егер қалғандарының саны кемiнде екеу болса) Қағиданың 42-тармағының талаптарына сай келетін жеңімпазды анықтайды не жаңадан тендер өткiзу туралы шешiм қабылдайды.
      50. Жалға алынатын объектілерді қосалқы жалдауға тапсыру, сондай-ақ жалға алынған объекті үшін залалы жоқ объектінің ажырамас жақсартуларын жалдаушының өз қаражаты есебінен жүргізуі коммуналдық мүлікпен басқаруға өкілетті, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органның келісімі бойынша, баланс ұстаушының келісімі және жергілікті атқарушы органның жазбаша рұқсатымен жүзеге асырылады.
      Жалдаушы жүргізген объектілердің ажырауға келетін жақсартулары, егер шартта өзгеше көзделмесе, оның меншігі болып табылады.
      Жалдаушы жүргізген объектілердің ажырамас жақсартуларының құны жалға берушінің келісімі бойынша жергілікті бюджет қаражаты есебінен өтеледі.
      51. Ажырамас жақсартуларды жүзеге асыруға рұқсат алу үшін коммуналдық мүлікпен басқаруға өкілетті, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы орган жергілікті атқарушы органға тиісті өтінішті мына құжаттарды:
      1) жалдаушының өтінімдерін;
      2) объектіге ажырамас жақсартулар жүргізуге баланс ұстаушының келісімін;
      3) жалпы түсіндірме жазбаның құрамындағы енгізілетін ажырамас жақсартуларға қысқаша сипаттама және оларды жүргізу қажеттілігіне, сондай-ақ құнының еркін сметалық есебіне негіздеме берілетін жобалау-сметалық құжаттаманы;
      4) жаңадан салынатын объектілер үшін есептеулерді, көлемдік-жоспарланған, сындарлы және инженерлік жобалық шешімдердің сызбаларын қоса бере отырып, ұсынады.
      Жергілікті атқарушы орган бір ай мерзімде көрсетілген өтінішті қарайды және коммуналдық мүлікпен басқаруға өкілетті, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органына объектінің ажырамас жақсартуларын жүргізуге келісімі немесе бас тартуы туралы ақпарат береді.
      Жергілікті атқарушы органның рұқсатын алғаннан кейін жалдаушы объектінің ажырамас жақсартуларын жүргізуге кіріседі.
      Жалдаушы жүргізетін объектінің ажырамас жақсартуларының құнын өтеу үшін жергілікті атқарушы органға мынадай құжаттарды:
      1) жалдаушының өтемақы алуына өтінімін;
      2) жергілікті атқарушы органның объектінің ажырамас жақсартуларын жүргізуге жазбаша рұқсатын;
      3) объектілерді қайта жаңартудан және техникалық қайта жарақтандырудан кейін объектіні пайдалануға енгізуге рұқсат беретін құжатты (мемлекеттік комиссия актілері, объектіні пайдалануға енгізу бойынша жұмыс комиссиясының актісі және басқалары);
      4) орындалған жұмыстар актілерін бере отырып, тиісті өтініш ұсынуы қажет.
      Енгізілген ажырамас жақсартуларды растау үшін жергілікті атқарушы орган қажетті мамандар мен сарапшыларды тартуы мүмкін.
      Ұсынылған құжаттарды қарау қорытындылары бойынша жергілікті атқарушы орган тиісті шешім қабылдайды.
      52. Күрделі жөндеуді жүзеге асыру бойынша міндеттеме объектіні жалдаушыға жүктелген жағдайда объектіні күрделі жөндеу құны шарт бойынша төлем есебіне жатқызылады. Объектіге күрделі жөндеу жүргізудің құны мен басқа шарттары осы Қағиданың 51-тармағында көзделген талаптарға сәйкес жергілікті атқарушы органмен жазбаша келісілуі тиіс.

6. Қабылдау-беру актісі бойынша объектіні беру

      53. Шартқа қол қойылғаннан кейін он жұмыс күнінен кешіктірмей объектіні баланс ұстаушы жалға беруші бекіткен қабылдау-беру актісі бойынша жалдаушыға береді және Тізілімде тіркеледі.
      54. Қабылдау-беру актісінде мыналар:
      1) акт жасалған орын мен күн;
      2) өкiлдері оларға сәйкес тараптардың мүдделерiн бiлдiруге уәкiлеттi құжаттардың атауы мен деректемелері;
      3) объектіні беру жүргізілетін шарттың нөмiрi мен қол қойылған күнi;
      4) берiлетiн объектiнiң анықталған ақаулықтардың тiзбесімен бiрге техникалық жай-күйі;
      5) тараптардың мөрлерiмен куәландырылған өкiлдердiң қолдары көрсетіледі.
      55. Қабылдау-беру актісі қазақ және орыс тiлдерiнде алты данада жасалады, оның екеуi жалға берушiде, екеуi баланс ұстаушыда сақталады және екеуi жалдаушыға беріледі.
      56. Осы Қағидамен реттелмеген барлық мәселелер бойынша шарттың тараптары Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының нормаларын басшылыққа алады.

7. Жалдау ақысы

      57. Объектілерді мүліктік жалдауға (жалға алуға) беру кезінде жалдау ақысының ставкасын есептеуді жалға беруші осы Қағиданың қосымшасына сәйкес салудың түрлерін, тұрғын емес үй-жайдың түрін, қолайлылық дәрежесін, аумақтық орналасуын, жалдаушы қызметінің түрін, жалдаушының ұйымдастыру-құқықтық нысанын ескере отырып, базалық ставканың және қолданылатын коэффициенттердің мөлшері негізінде жүзеге асырады.
      Жалдау ақысының базалық ставкасы – 2 (екі) айлық есептік көрсеткіш.
      Объектілерді мүлiктiк жалдауға (жалға алуға) берген кезде объектінің аймақтық орналасуын есепке алатын коэффициент көлемі жылжымайтын мүлікке құқықтарды тіркеу саласында өкілетті мемлекеттік органмен белгіленетін аймақтарға бөлу коэффициентінің негізінде жалдауға берушімен белгіленеді.
      58. Төлем тұтас алғанда барлық жалданған мүлік үшін немесе шартта көзделетін мерзімділікпен немесе бір жолғы енгізілетін төлемдердің нақты сомасында оның барлық құрамдас бөліктерінің әрқайсысы бойынша жеке белгіленеді.
      Ғимаратта үй-жайлардың бір бөлігін жалдау үшін төлемдерді есептеу кезінде жалдаушының осы алаңдарды үлестік пайдалануына тепе-тең жалпы пайдалану орындарына қол жетімділікті ескеру қажет.
      59. Мүлікті жалдау (жалға алу) ақысына коммуналдық қызметтер үшін төлемдер, ағымды және күрделі жөндеуге есептеулер, объектіге қызмет көрсету үшін төлемдер енгізілмейді. Бұл төлемдерді жалдаушы тікелей ведомстволық күзетке, пайдалану, коммуналдық, санитарлық және басқа да қызметтерге төлейді.
      60. Егер шартта өзгеше көзделмесе, мүлікті пайдаланғаны үшін жалдау ақысының ставкасын жылына бір реттен жиі өзгертуге болмайды.
      61. Жалдау ақысы жергілікті бюджетке аударылады.

8. Дауларды шешу

      62. Объектiнi шарт бойынша мүлiктiк жалдауға беру кезінде туындайтын даулар келіссөздер жолымен шешіледі.
      Келісімге қол жеткізілмеген жағдайда даулар сот тәртібінде шешіледі.

  Коммуналдық мүлік объектілерін
мүлiктiк жалдауға (жалға алуға)
беру қағидасының қосымшасы

Мемлекеттiк мекемелердiң және коммуналдық кәсiпорындардың балансындағы мемлекеттік тұрғын емес қордың жалдау ақысының есеп айырысу мөлшерлемесін және қолданылатын коэффициенттердің көлемін анықтау

      1 шаршы метр жалдау ақысының есеп айырысу мөлшерлемесі = жылына 2 (екі) айлық есеп көрсеткіштен кем емес.

N
Коэффициенттер түрі
Коэффициент көлемі
1.
Құрылым түрін ескеретін коэффициент (Кт.):
 
1.1. кеңсе
1,0
1.2. өндірістік
0,8
1.3. қойма, қазандық
0,6
2.
Тұрғын емес үй жай түрін ескеретін коэффициент (Кк)
 
2.1. жеке тұрған құрылым
1,0
2.2. жапсара-қоса салынған бөлік
0,9
2.3. цокольдық (жартылай жертөле) бөлігі
0,7
2.4. жертөле бөлігі
0,6
3.
Қолайлылық дәрежесін ескеретін коэффициент (Кск)
 
3.1. техникалық-инженерлік құрылғылармен толық қамтамасыз етілген жағдайда (орталық жылу жүйесі, жылы су, су құбырлары мен кәріздер)
1,0
3.2. аталған қызмет түрлерінің біреуі болмаған жағдайда
0,9
3.3. аталған қызметердің ешқайсысы болмаған жағдайда
0,7
4.
 
Аумақтық орналасуын ескеретін коэффициент (К.р.)
 
4.1. Тараз қаласы үшін:
қала орталығы
қала шеті және мөлтек аудандар
1,2
1,1
4.2. аудан орталығы үшін:
1,0
4.3. кент, ауыл
0,8
5.
Жалдаушының қызмет түрін ескеретін коэффициент (Кв.д.)
 
5.1 Банктердің есеп айырысу-кассалық орталықтары үшін, "Казпошта" акционерлік қоғамының халыққа қызмет көрсету үшін (мемлекеттік мекемелердің ғимараттарында азайту коэффициент – 0,5 шектеулі қолжетімділікпен қолданылуда)
2,5
 
5.2 қызметі бағалы қағаздар нарығы, сақтандыру, инвестициялық компаниялар, нотариалды кеңселер, адвокат кеңселерімен байланысты делдалдық қызмет және кеден қызметтерін көрсету, айырбастау пунктері және ұйымдар үшін
3,0
 
5.3 қоғамдық тамақтандыру, сауда, қонақүй қызметтерін ұйымдастыру үшін
шектеулі қолжетімділікпен мемлекеттік мекемелердің ғимараттарында қызметкерлердің тамақтандырылуын ұйымдастыру үшін
мектепте тамақтандыруды ұйымдастыру үшін
2,5
 
1,2
 
0,5
 
5.4 келесі саладағы қызметтері ұйымдастыру үшін:
ғылым мен жоғары білім беру
орта денгейдегі білім беру
мектепке дейінгі білім беру
5.5 денсаулық сақтау, мәдениет және спорт саласындағы қызметтерді ұйымдастыру үшін
5.6 өзгелер үшін
 
1,0
0,5
0,5
1,0
2,0
6.
 
 
 
Жалдаушының ұйымдастыру-құқықтық нысанын ескеретін коэффициент (Копф)
 
6.1 коммуналдық мемлекеттік кәсіпорындар, қайырымдылық және қоғамдық ұйымдар, коммерциялық емес ұйымдар үшін
0,5
6.2 өндірістік қызметті ұйымдастыру және сату-сатып алу (делдалдық қызмет) есептемегенде халыққа қызмет көрсету саласын дамыту үшін (делдалдық қызмет) шағын кәсіпкерлік субъектілер үшін
0,9
6.3 мемлекетке тиесілі және бюджеттік бағдарламаларды орындаудан түскен 90 проценттен кем емес табыс алатын акцияларының елу және одан көп проценті (қатысу үлесі) немесе акцияларының бақылау пакеті акционерлік қоғамдар үшін (жауапкершілігі шектеулі серіктестіктер)
1,0
6.4 өзгелер үшін
1,0

      Ескерту:
      1. Республикалық меншік нысандарында орналастырылған коммуналдық мекемелердің жалдау ақысынан босатылған жағдайда нысандарында, коммуналдық меншік нысандарында орналастырылған республикалық мекемелерден алынатын жалдау ақысы алынбайды.
      2. Коммуналдық мемлекеттік мекемелердің балансындағы мемлекеттік тұрғын емес қор нысандарын мүліктік жалға (жалдауға) беру кезінде жылдық жалдау ақысының есептеу төмендегідей іске асады:
      Аn=Рбс х S х Кт х Кк х Кск х Кр х Квд х Копф,
      мұнда:
      Рбс – 1 шаршы метрге жалдау ақысының базалық мөлшерлемесі,
      S – жалдау алаңы, шаршы метр
      Кт – құрылым түрін ескеретін коэффициент
      Кк – тұрғын емес үй жай түрін ескеретін коэффициент
      Кск – қолайлылық дәрежесін ескеретін коэффициент
      Кр – аумақтық орналасуын ескеретін коэффициент
      Квд – жалдаушының қызмет түрін ескеретін коэффициент
      Копф, – жалдаушының ұйымдастыру-құқықтық нысанын ескеретін коэффициент
      3. Жабдықтар мен автокөлік құралдарын мүліктік жалға (жалдауға) беру кезінде жалдау ақысының есеп айырысуы мына формула бойынша жүзеге асырылады:
      Аn = С х Nam/100 x Кn
      мұнда:
      Аn –жабдықтар мен көлік құралдары үшін бір жылға жалдау ақысы;
      С – бухгалтерлік есеп деректері бойынша жабдықтардың қалдық құны.
      100 пайыз тозған жабдықтар мен көлік құралдарын мүліктік жалға (жалдауға) беру кезінде қалдық құны бастапқы (қалпына келтіру) құнынан 10 пайыз мөлшерінде қабылданады.
      Nam – "Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы" 2008 жылғы 10 желтоқсанындағы Қазақстан Республикасы Кодексінің (Салық кодексі) 110-бабына сәйкес амортизацияның шекті нормалары;
      Кn – төмендету коэффициенті (жабдықтар мен көлік құралдары алпыс пайыздан аса тозу кезінде қолданылады) – 0,8 мөлшерінде, сауда-сатып алу (делдалдық) қызметтерді қоспағанда өндірістік қызметті ұйымдастыру және халыққа қызмет көрсету саласын дамыту үшін шағын кәсіпкерлік субъектілеріне беру кезінде – 0,5 мөлшерінде).
      Мемлекеттік мекемелерге жабдықтар мен көлік құралдарын беру кезінде – 0,0 мөлшерінде.
      Мүліктік жалдау бойынша 1 шаршы метрге сағатына төлеу мөлшерлемесі айына жұмыс күндерінің және тәуліктегі жұмыс сағаттарының санына мүліктік жалдау бойынша ай сайынғы төлем мөлшерлемесін математикалық бөлу жолымен анықталады.
      С. м. 1 ш. м. = С: 22:8х Н.к х Н.с. (ай сайынғы құны: 22:8 х нақты күндері х нақты сағаттары), мұнда:
      С. м. 1 ш. м. – сағатына 1 ш. м. төлемі бойынша мөлшерлеме
      С – жалдау ақысының ай сайынғы мөлшерлемесі
      22 – 1 айдағы жұмыс күндерінің саны
      8 – күніне жұмыс сағаттарының саны
      Н. к. – нақты жұмыс істеген күндер
      Н. с. – нақты жұмыс істеген сағаттар
      Сағатына 1 шаршы метрге мүліктік жалдау бойынша төлем мөлшерлемесі өтініш берушінің жұмыс кестесін ұсынуына сәйкес мүлік толық емес күнге жалға берілген жағдайларда (спорттық, акт және көрме залдары, оқу аудиториялары) қолданылады.
      Білім беру мекемелеріндегі үй жайларды мүліктік жалға (жалдауға) ұсынылған жалдау ақысының есебі оқу жылына жүргізіледі (тиісті жылдың 1 қыркүйегінен бастап 31 мамыры аралығында).
      Біржолғы іс-шараларды жүргізу кезінде жалдау ақысының есебін шаршы метр жалдайтын алаңға 100,0 теңгеге көбейту жолымен жүргізсін.

Об утверждении Правил передачи объектов коммунального имущества в имущественный наем (аренду)

Постановление Жамбылского областного акимата от 29 ноября 2012 года № 346. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области от 10 января 2013 года № 1874. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 28 мая 2014 года № 154

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 28.05.2014 № 154.
      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.
      В соответствии с Гражданским кодексом Республики Казахстан (Особенная часть) от 1 июля 1999 года, Законом Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила передачи объектов коммунального имущества в имущественный наем (аренду).
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Садибекова Гани Калыбаевича.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Бозумбаев

  Утверждены постановлением
акимата Жамбылской области
от 29 ноября 2012 года № 346

Правила
передачи объектов коммунального имущества в имущественный наем (аренду)
1. Общие положения

      1. Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе" (далее – Закон), Гражданским кодексом Республики Казахстан (Особенная часть) от 1 июля 1999 года и определяют порядок передачи объектов коммунального имущества в имущественный наем (аренду).
      2. Объектами имущественного найма (аренды) являются движимое и недвижимое имущество (вещи), находящиеся на балансе коммунальных юридических лиц и поступивших в распоряжение местного исполнительного органа в установленном законодательством порядке (далее - объекты).
      Деньги, ценные бумаги и имущественные права государства не могут быть объектом (предметом) договора имущественного найма (аренды).
      3. Передача в имущественный наем (аренду) объектов осуществляется местным исполнительным органом, в лице исполнительного органа, финансируемого из местного бюджета, уполномоченного на распоряжение коммунальным имуществом (далее - наймодатель).
      4. Нанимателями (арендаторами) государственного имущества выступают физические и негосударственные юридические лица, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан (далее - наниматель).
      5. Договор имущественного найма (аренды) (далее - договор), заключается на срок не более трех лет с правом продления срока действия договора при надлежащем выполнении условий договора на основании решения (приказа) наймодателя.
      Продление срока действия договора, осуществляется путем заключения дополнительного соглашения к основному договору на основании решения (приказа) наймодателя, если до истечения установленного договором срока балансодержатель не представил наймодателю письменный отказ в продлении срока действия договора.
      Договор считается прекращенным по истечении установленного договором срока, за исключением продления срока действия договора.
      Договор может предусматривать условие об отчуждении объекта, переданного в наем (аренду), нанимателю в случаях, прямо предусмотренных статьями 105, 106, 120 и 145 Закона и иными законами Республики Казахстан.
      6. Наймодатель проводит анализ предоставления в имущественный наем (аренду) имущества, закрепленного за коммунальными юридическими лицами.
      7. Особенности заключения договора на предоставление в пользование физическим и юридическим лицам памятников истории и культуры, являющихся государственной собственностью, определяются Законом Республики Казахстан от 2 июля 1992 года "Об охране и использовании объектов истоpико-культуpного наследия".

2.Передача объектов в имущественный наем (аренду) без проведения тендера

      8. Предоставление в имущественный наем (аренду) объектов, производится на тендерной основе, за исключением случаев предоставления помещений, зданий и сооружений площадью до 100 квадратных метров, оборудования остаточной стоимостью не более 150-кратного месячного расчетного показателя и помещений учебных заведений и научных организаций на срок не более одного месяца для проведения курсовых занятий, конференций, семинаров, концертов и спортивных мероприятий.
      Ответственность за соответствие размеров, занимаемых нанимателем помещений размерам помещений, указанным в договоре, несет балансодержатель объекта.
      9. В случае подачи двух и более заявок на предоставление в имущественный наем (аренду) объектов, предусмотренных пунктом 8 настоящих Правил, передача их в имущественный наем (аренду) осуществляется с проведением тендера.
      10. При предоставлении объекта в имущественный наем (аренду) без проведения тендера к заявке на предоставление объекта в имущественный наем (аренду) (в произвольной форме) (далее - заявка) нанимателя прилагаются следующие документы:
      1) письменное согласие балансодержателя на предоставление объекта в имущественный наем (аренду);
      2) обоснование потребности в объекте;
      3) для юридических лиц - копии свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации), учредительных документов (учредительный договор и устав), свидетельства налогоплательщика с обязательным предъявлением оригинала для сверки либо нотариально засвидетельствованные копии указанных документов;
      для физических лиц - копии свидетельства о государственной регистрации индивидуального предпринимателя, документа, удостоверяющего личность физического лица, свидетельства налогоплательщика и домовой книги с обязательным предъявлением оригинала для сверки либо нотариально засвидетельствованные копии указанных документов;
      4) для акционерных обществ - выписку из реестра держателей ценных бумаг;
      для товариществ с ограниченной ответственностью - выписку из реестра участников товарищества (в случае ведения реестра участников товарищества);
      5) для иностранных юридических лиц - учредительные документы с нотариально заверенным переводом на казахский и русский языки;
      6) справку налогового органа об отсутствии налоговой задолженности на момент подачи заявки.
      11. Заявка на предоставление объекта в имущественный наем (аренду) рассматривается наймодателем не более 15 календарных дней.
      По результатам рассмотрения заявок и представленных документов наймодателем принимается одно из следующих решений:
      1) о сдаче объекта в имущественный найм (аренду) по целевому назначению;
      2) о проведении тендера по данному объекту в соответствии с главой 4 настоящих Правил;
      3) об отказе с указанием причин в письменном виде.
      12. Договор с нанимателем заключается руководителем наймодателя, либо лицом, исполняющим его обязанности, не позднее пятнадцати рабочих дней со дня подачи заявки, на условиях, отвечающих пунктам 47, 50, 51, 52 настоящих Правил в соответствии с типовым договором имущественного найма (аренды) государственного имущества, утвержденным Правительством Республики Казахстан.
      13. Передача объекта балансодержателем нанимателю осуществляется по акту приема-передачи в соответствии с главой 6 настоящих Правил.
      14. Предоставление в имущественный наем (аренду) помещений для осуществления банковских операций (расчетно-кассовые центры банков, акционерного общества "Казпочта"), независимо от размеров площади помещений, производится на тендерной основе, за исключением площадей для установки банкоматов и мультикасс.

3.Подготовка к проведению тендера

      15. При принятии решения о проведении тендера наймодатель:
      1) формирует тендерную комиссию;
      2) определяет дату и место проведения тендера, его условия, а также критерии выбора победителя тендера;
      3) утверждает тендерную документацию;
      4) принимает гарантийные взносы;
      5) утверждает протоколы заседания тендерной комиссии;
      6) обеспечивает заключение договора с победителем тендера;
      7) по окончании тендера возвращает участникам тендера гарантийные взносы, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 26 настоящих Правил;
      8) осуществляет иные полномочия, предусмотренные настоящими Правилами.
      16. В качестве организатора тендера выступает наймодатель.
      17. В состав тендерной комиссии включаются представители наймодателя, балансодержателя и других заинтересованных государственных органов и организаций. Наймодатель при необходимости привлекает независимых специалистов и экспертов. Председателем комиссии является представитель наймодателя.
      Состав комиссии утверждается приказом наймодателя.
      18. Тендерная комиссия осуществляет следующие функции:
      1) в установленный наймодателем срок и на основе представленных им данных об объекте разрабатывает условия тендера, основным из которых является минимальная ставка арендной платы, которая не может быть ниже ставки арендной платы, рассчитанной в соответствии с пунктом 57 настоящих Правил;
      2) подготавливает тендерную документацию и другие необходимые документы для объявления тендера;
      3) проводит тендер;
      4) оформляет протокол заседания тендерной комиссии, содержащий заключение, определяющее победителя тендера или иное решение по итогам тендера.
      19. Наймодатель обеспечивает публикацию извещения о проведении тендера в периодических печатных изданиях не менее чем за пятнадцать календарных дней до их проведения на казахском и русском языках.
      20. Извещение о проведении тендера включает следующие сведения:
      1) наименование наймодателя;
      2) условия проведения тендера и критерии выбора победителя;
      3) краткую характеристику объекта тендера;
      4) дату, время и место проведения тендера;
      5) сроки принятия заявлений на участие в тендере;
      6) срок имущественного найма (аренды) и размер стартовой ставки арендной платы (которая рассчитывается, не ниже расчетной ставки, утвержденной наймодателем в соответствии с пунктом 57 настоящих Правил);
      7) размер гарантийного взноса, сроки и банковские реквизиты для его внесения;
      8) перечень документов, необходимых для участия в тендере;
      9) срок заключения договора;
      10) адрес, сроки и условия получения тендерной документации и ознакомления с объектом тендера.
      21. Тендерная документация должна содержать следующие основные разделы:
      1) сведения об объекте тендера;
      2) требования по содержанию заявления и представляемых вместе с ней документов;
      3) условия и порядок проведения тендера;
      4) критерии выбора победителя тендера;
      5) проект договора;
      6) форма заявления на участие в тендере.

4. Проведение тендера

      22. Регистрация участников тендера производится со дня публикации извещения о проведении тендера и заканчивается за один рабочий день до проведения тендера.
      23. После публикации извещения о проведении тендера наймодатель обеспечивает свободный доступ всем желающим к информации об объектах и правилам проведения тендера.
      24. Для участия в тендере претенденту в установленные наймодателем сроки необходимо представить:
      1) заявление на участие в тендере, содержащее согласие претендента на участие в тендере и его обязательства по выполнению условий тендера и заключению соответствующего договора;
      2) предложения по условиям тендера в запечатанном конверте;
      3) для юридических лиц - копии свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации), учредительных документов (учредительный договор и устав), и свидетельства налогоплательщика с обязательным предъявлением оригинала для сверки либо нотариально засвидетельствованные копии указанных документов;
      для физических лиц - копии свидетельства о государственной регистрации индивидуального предпринимателя, документа, удостоверяющего личность физического лица, свидетельства налогоплательщика и домовой книги с обязательным предъявлением оригинала для сверки либо нотариально засвидетельствованные копии указанных документов;
      4) для акционерных обществ - выписку из реестра держателей ценных бумаг;
      для товариществ с ограниченной ответственностью - выписку из реестра участников товарищества (в случае ведения реестра участников товарищества);
      5) для иностранных юридических лиц - учредительные документы с нотариально заверенным переводом на казахский и русский языки;
      6) копию платежного поручения, подтверждающего перечисление гарантийного взноса;
      7) справку налогового органа об отсутствии налоговой задолженности на момент подачи заявления.
      25. Заявление составляется в соответствии с требованиями и условиями, определенными в тендерной документации. Заявления принимаются в двойных конвертах. Во внешнем конверте должны содержаться документы, перечисленные в пункте 24 настоящих Правил. Во внутреннем конверте должны содержаться предложения претендента. Внутренний конверт на момент подачи заявки должен быть закрыт и опечатан претендентом.
      26. При приеме заявления наймодатель проверяет наличие документов, за исключением содержащихся во внутреннем конверте. В случае если документы не соответствуют требованиям, указанным в пункте 24 настоящих Правил, наймодатель отказывает в приеме и регистрации заявления.
      27. Прием заявления производится при предоставлении документов в адрес наймодателя в прошитом виде, с пронумерованными страницами и с заверением последней страницы подписью и печатью (для физического лица, если таковая имеется). Регистрация лиц, желающих принять участие в тендере, отражается в журнале регистрации.
      28. Участники тендера вносят гарантийный взнос в размере, сроки и порядке, указанные в извещении о проведении тендера на депозитный счет наймодателя.
      Размер гарантийного взноса не может быть изменен после опубликования извещения. Получателем гарантийного взноса является наймодатель.
      29. Гарантийный взнос для участия в тендере устанавливается тендерной комиссией в размере месячной арендной платы за объект, передаваемый в имущественный наем (аренду), рассчитанной без учета коэффициентов, учитывающих вид деятельности нанимателя и организационно-правовую форму нанимателя.
      30. Гарантийный взнос является обеспечением следующих обязательств победителя тендера:
      1) подписать протокол о результатах тендера в случае победы на тендере;
      2) заключить договор в соответствии с протоколом о результатах тендера.
      31. Гарантийный взнос не возвращается наймодателем:
      1) участнику тендера в случае письменного отказа от участия в тендере менее чем за три календарных дня до его проведения;
      2) победителю в случае его отказа от заключения договора на условиях, отвечающих предложениям победителя тендера.
      Во всех остальных случаях гарантийные взносы возвращаются в срок не позднее десяти банковских дней со дня подачи заявления о возврате гарантийного взноса, поданного участником тендера с указанием реквизитов этого участника. Заявления участников тендера о возврате гарантийных взносов принимаются после поступления взносов на счет наймодателя.
      32. В случае изменения тендерной комиссией условий тендера извещение обо всех изменениях должно быть опубликовано в периодических печатных изданиях не менее чем за пять календарных дней до проведения тендера на казахском и русском языках.
      Лица, подавшие заявление на участие в тендере до опубликования извещения об изменении условий тендера и отказавшиеся в связи с этим от участия в тендере, на основании письменного заявления могут требовать возврата гарантийного взноса и понесенных ими расходов.
      33. Один гарантийный взнос дает возможность участия в тендере на один объект.
      34. Участники тендера:
      1) участвуют в тендере лично или через своих представителей на основании соответствующим образом оформленной доверенности;
      2) бесплатно получают дополнительные сведения, уточнения по выставляемому на тендер объекту;
      3) предварительно осматривают объект;
      4) обращаются в суд при нарушении его прав;
      5) отзывают свое заявление на участие не менее чем за три календарных дня до начала тендера, сообщив об этом письменно наймодателю.
      35. Если на момент окончания срока приема заявлений зарегистрировано не более одного заявления, тендер признается не состоявшимся (за исключением второго и последующих тендеров). Решение о несостоявшемся тендере оформляется соответствующим протоколом.
      36. В день проведения тендера, на заседании члены тендерной комиссии вскрывают внутренние конверты с предложениями участников тендера и оглашают их предложения. Перед вскрытием конвертов комиссия проверяет их целостность, что фиксируется в протоколе вскрытия внутренних конвертов.
      При вскрытии конвертов и оглашении предложений могут присутствовать участники тендера или их уполномоченные представители.
      37. Тендерная комиссия проверяет соответствие представленных предложений требованиям, содержащимся в тендерной документации. В случае если представленные предложения не соответствуют требованиям, содержащимся в тендерной документации, указанные предложения не подлежат дальнейшему рассмотрению и лицо, подавшее такое заявление, утрачивает статус участника тендера, что фиксируется в протоколе вскрытия конвертов.
      38. В протоколе вскрытия конвертов отражается следующая информация о лице, утратившего статус участника тендера:
      для юридических лиц Республики Казахстан - наименование, дата государственной регистрации (перерегистрации) и регистрационный номер (номер перерегистрации) юридического лица, а также документа, удостоверяющего полномочия их представителя;
      для физических лиц – фамилия, имя, отчество, номер и дата выдачи удостоверения личности или паспорта.
      В данный протокол включаются точные сведения, подтверждающие несоответствие предложения, представленного лицом, утратившим статус участника тендера, требованиям, содержащимся в тендерной документации.
      39. После оформления протокола вскрытия конвертов тендерная комиссия удаляется на совещание для обсуждения и оценки предложений.
      40. Решения тендерной комиссии принимаются простым большинством голосов присутствующих членов тендерной комиссии, при равенстве голосов - голос председателя тендерной комиссии является решающим.
      41. Заседания тендерной комиссии являются правомочными, если на них присутствует не менее 2/3 членов тендерной комиссии. При этом, члены тендерной комиссии могут отсутствовать по уважительной причине с предоставлением подтверждающих документов.
      42. Победителем тендера признается участник тендера, предложивший, по решению тендерной комиссии, наибольшую сумму арендной платы за объект и отвечающий всем требованиям, содержащимся в тендерной документации.

5. Оформление результатов тендера

      43. Заключение тендерной комиссии, определяющее победителя тендера или иное решение по итогам тендера, в однодневный срок после завершения тендера оформляется протоколом, подписывается всеми членами тендерной комиссии, и утверждается наймодателем.
      Протокол, определяющий победителя тендера, подписывается также лицом, выигравшим тендер.
      Копия протокола о результатах тендера в обязательном порядке направляется всем участникам тендера, а также победителю и является документом, согласно которому заключается договор.
      44. В протоколе содержатся следующие данные:
      1) состав тендерной комиссии;
      2) условия тендера;
      3) сведения об объекте;
      4) сведения об участниках тендера и их предложения;
      5) сведения о победителе тендера или иное решение по итогам тендера с указанием причины отсутствия победителя;
      6) условия, на которых победитель выиграл тендер;
      7) обязательства сторон по подписанию договора.
      45. На основании протокола о результатах тендера с победителем заключается договор на условиях, отвечающих предложениям победителя тендера в соответствии с типовым договором имущественного найма (аренды) государственного имущества, утвержденным Правительством Республики Казахстан.
      46. Договор с победителем тендера заключается руководителем наймодателя, либо лицом, исполняющим его обязанности, не позднее десяти календарных дней со дня подписания протокола тендера.
      47. Договор, заключенный на срок свыше одного года подлежит государственной регистрации и считается заключенным с момента такой регистрации.
      Государственная регистрация договоров осуществляется за счет средств нанимателя.
      48. Победителю тендера сумма внесенного гарантийного взноса засчитывается в счет платы за пользование объектом тендера по заключенному договору.
      49. В случае письменного отказа победителя заключить договор на условиях, отвечающих предложениям победителя тендера, наймодатель в однодневный срок определяет победителя из числа оставшихся участников тендера (если число оставшихся не менее двух) на условиях, отвечающих пункту 42 настоящих Правил, либо принимает решение о проведении нового тендера.
      50. Сдача арендуемых объектов в субаренду, а также производство за счет собственных средств нанимателя неотделимых улучшений объекта, неотделимые без вреда для арендованного объекта, осуществляются по согласованию с исполнительным органом, финансируемого из местного бюджета, уполномоченного на распоряжение коммунальным имуществом, с согласия балансодержателя и письменного разрешения местного исполнительного органа.
      Отделимые улучшения объектов, произведенные нанимателем, являются его собственностью, если иное не предусмотрено договором.
      Стоимость неотделимых улучшений объекта, произведенных нанимателем с согласия наймодателя, компенсируется за счет средств местного бюджета.
      51. Для получения разрешения на осуществление неотделимых улучшений исполнительный орган, финансируемый из местного бюджета, уполномоченный на распоряжение коммунальным имуществом предоставляет в местный исполнительный орган соответствующее обращение с приложением следующих документов:
      1) заявки нанимателя;
      2) согласие балансодержателя на проведение неотделимых улучшений объекта;
      3) проектно-сметной документации в составе общей пояснительной записки, в которой дается краткая характеристика вносимых неотделимых улучшений и обоснование необходимости их проведения, а также сводного сметного расчета стоимости;
      4) расчетов и чертежей объемно-планировочных, конструктивных и инженерных проектных решений для вновь возводимых объектов.
      Местный исполнительный орган в месячный срок рассматривает указанное обращение и информирует исполнительный орган, финансируемого из местного бюджета, уполномоченного на распоряжение коммунальным имуществом о согласии или отказе в проведении неотделимых улучшений объекта.
      После получения разрешения местного исполнительного органа наниматель приступает к проведению неотделимых улучшений объекта.
      Для компенсации стоимости неотделимых улучшений объекта, произведенных нанимателем, необходимо представить в местный исполнительный орган соответствующее обращение с приложением следующих документов:
      1) заявка нанимателя на получение компенсации;
      2) письменное разрешение местного исполнительного органа на проведение неотделимых улучшений объекта;
      3) документация, разрешающая ввод в эксплуатацию объекта после реконструкции и технического перевооружения объектов (акты государственной комиссии, акты рабочей комиссии по вводу в эксплуатацию объекта);
      4) акт выполненных работ.
      Для подтверждения внесенных неотделимых улучшений местный исполнительный орган может привлекать необходимых специалистов и экспертов.
      По итогам рассмотрения представленных документов местный исполнительный орган принимает соответствующее решение.
      52. В случаях, когда обязанность по осуществлению капитального ремонта возлагается на нанимателя объекта, стоимость капитального ремонта объекта засчитывается в счет платы по договору. Стоимость и другие условия производства капитального ремонта объекта должны быть письменно согласованы с местным исполнительным органом, согласно требованиям, предусмотренным пунктом 51 настоящих Правил.

6. Передача объекта по акту приема-передачи

      53. Не позднее десяти рабочих дней после подписания договора объект передается балансодержателем нанимателю по акту приема-передачи, который утверждается наймодателем.
      54. В акте приема-передачи указываются:
      1) место и дата составления акта;
      2) наименование и реквизиты документов, в соответствии с которыми представители уполномочены представлять интересы сторон;
      3) номер и дата подписания договора, в соответствии с которым производится передача объекта;
      4) техническое состояние передаваемого объекта, с перечнем выявленных неисправностей;
      5) подписи представителей, заверенные печатями сторон.
      55. Акт приема-передачи составляется в шести экземплярах на казахском и русском языках, два из которых хранятся у наймодателя, два у балансодержателя и два передаются нанимателю.
      56. По всем неурегулированным настоящими Правилами вопросам стороны договора руководствуются нормами действующего законодательства Республики Казахстан.

7. Арендная плата

      57. При передаче объектов в имущественный наем (аренду) расчет ставки арендной платы осуществляется наймодателем на основании базовой ставки и размеров применяемых коэффициентов, учитывающих тип строения, вид нежилого помещения, степень комфортности, территориальное расположение, вид деятельности нанимателя, организационно-правовую форму нанимателя, определяемых согласно приложению к настоящим Правилам.
      Базовая ставка арендной платы – 2 (два) месячных расчетных показателя.
      При передаче объектов в имущественный наем (аренду) размер коэффициента, учитывающего территориальное расположение объекта, устанавливается наймодателем на основании коэффициента зонирования, установленного уполномоченным государственным органом в сфере регистрации прав на недвижимое имущество.
      58. Плата устанавливается за все нанятое имущество в целом или отдельно по каждой из его составных частей в твердой сумме платежей, вносимых периодически или единовременно, которая предусматривается в договоре.
      При расчете платы за наем части помещений в здании необходимо учитывать доступ к местам общего пользования пропорционально долевому использованию нанимателем этих площадей.
      59. В плату за имущественный наем (аренду) не включаются платежи за коммунальные услуги, отчисления на текущий и капитальный ремонт, платежи за обслуживание объекта. Эти платежи оплачиваются нанимателем непосредственно ведомственной охране, эксплуатационным, коммунальным, санитарным и другим службам.
      60. Ставки арендной платы за пользование имуществом могут изменяться не чаще одного раза в год, если иное не предусмотрено договором.
      61. Арендная плата перечисляется в местный бюджет.

8. Разрешение споров

      62. Споры, возникающие при передаче объекта в имущественный наем по договору, разрешаются путем переговоров.
      В случае недостижения соглашения споры разрешаются в судебном порядке.

  Приложение
к Правилам передачи
объектов коммунального имущества
в имущественный наем (аренду)

Определение расчетной ставки арендной платы государственного нежилого фонда, находящегося на балансе коммунальных предприятий и государственных учреждений и размеры применяемых коэффициентов

      Расчетная ставка арендной платы за 1 квадрат метров в год = не менее 2 (два) минимальных расчетных показателя в год.

N п/п
вид коэффициентов
Размер коэффициента
1
Коэффициент, учитывающий тип строения (Кт.):
 
1.1 офисное
1,0
1.2 производственное
0,8
1.3 складское, котельная
0,6
2
Коэффициент, учитывающий вид нежилого помещения (Кк)
 
2.1 отдельно стоящее строение
1,0
2.2 встроено-пристроенная часть
0,9
2.3. цокольная (полуподвальная) часть
0,7
2.4. подвальная часть
0,6
3
 
Коэффициент, учитывающий степень комфортности (Кск)
 
3.1 для помещений со всеми инженерно-техническими устройствами (центральная отопительная система, горячая вода, водопроводы и канализации)
1,0
3.2. при отсутствии каких-либо видов коммуникаций
0,9
3.3 при отсутствии всех видов коммуникаций
0,7
4
Коэффициент, учитывающий территориальное расположение (К.р.)
 
4.1 для города Тараз:
центр города *
окраина города, микрорайоны
1,2
1,1
 
4.2 для районного центра
1,0
4.3 поселок, село (ауыл)
0,8
5
5.1 Коэффициент, учитывающий вид деятельности нанимателя (Кв.д.)
 
Для расчетно-кассовых центров банков, акционерного общества "Казпочта" для обслуживания населения (в зданиях государственных учреждений с ограниченным доступом применяется понижающий коэффициент - 0,5)
2,5
 
5.2 для брокерской деятельности и оказания таможенных услуг, обменных пунктов и организаций, деятельность которых связана с рынком ценных бумаг, страховых, инвестиционных компаний, нотариальных контор, адвокатских контор
3,0
 
5.3 для организации общественного питания, торговли, гостиничных услуг для организации питания сотрудников в зданиях государственных учреждений с ограниченным доступом для организации школьного питания
2,5
 
1,2
 
0,5
 
5.4 для организации услуг в области:
науки и высшего образования
среднего образования
дошкольного образования
5.5 для организации услуг в области здравоохранения, культуры и спорта
5.7 для прочих
 
1,0
0,5
0,5
 
1,0
2,0
6
 
 
 
Коэффициент, учитывающий организационно-правовую форму нанимателя (Копф)
 
6.1 для благотворительных и общественных организаций, некоммерческих организаций
0,5
6.2 для субъектов малого предпринимательства для организации производственной деятельности и развития сферы услуг населению, за исключением торгово-закупочной (посреднической деятельности)
0,9
6.3 для акционерных обществ (товариществ с ограниченной ответственностью пятьдесят и более процентов акций (долей участия) или контрольный пакет акций которые принадлежат государству и получающих не менее 90 процентов дохода от выполнения бюджетных программ
1,0
 
6.4 для прочих
1,0

      
      Примечание:
      1. В случае освобождения от арендной платы коммунальных учреждений, размещенных на объектах республиканской собственности, арендная плата с республиканских учреждений, размещенных на объектах на объектах коммунальной собственности также не взимается.
      2. Расчет годовой арендной платы при предоставлении в имущественный наем (аренду) объектов государственного нежилого фонда, находящихся на балансе коммунальных государственных учреждений осуществляется:
      Аn= Рбс х S х Кт х Кк х Кск х Кр х Квд х Копф, где:
      Рбс – базовая ставка арендной платы за 1 квадратный метр,
      S – Арендная площадь, квадратный метр
      Кт – коэффициент, учитывающий тип строения
      Кк - коэффициент, учитывающий вид нежилого помещения
      Кск - коэффициент, учитывающий степень комфортности
      Кр - коэффициент, учитывающий территориальное расположение
      Квд - коэффициент, учитывающий вид деятельности нанимателя
      Копф,- коэффициент, учитывающий организационно-правовую форму нанимателя
      3. Расчет арендной платы при сдаче в имущественный наем (аренду) оборудования и автотранспортных средств осуществляется по формуле:
      Аn = C х Nам /100 х Кn
      где:
      Аn –ставка арендной платы за оборудование и транспортные средства в год.
      C –остаточная стоимость оборудования по данным бухгалтерского учета.
      При сдаче в имущественный наем (аренду) оборудования и транспортных средств с износом 100 процентов остаточная стоимость принимается в размере 10 процентов от первоначальной (восстановительной) стоимости.
      Nам –предельные нормы амортизации в соответствии со статьей 110 Кодекса Республики Казахстан от 10 декабря 2008 года "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)
      Кn- понижающий коэффициент (применяются при износе оборудования и транспортных средств более шестидесяти процентов) – в размере 0,8, при предоставлении субъектам малого предпринимательства для организации производственной деятельности и развития сферы услуг населения, за исключением торгово-закупочной (посреднической) деятельности,- в размере 0,5;
      При предоставление оборудования и транспортных средств государственным учреждениям - в размере 0,0.
      Ставка оплаты по имущественному найму за 1 квадратных метров в час определяется путем математического деления ежемесячной ставки оплаты по имущественному найму на количество рабочих дней в месяц и рабочих часов в сутки.
      Ст ч 1 кв.м = С: 22:8х Ф.д х Ф.ч. (ежемесячная стоимость: 22:8 х факт дни х фактические часы), где:
      Ст ч 1 кв.м – ставка по оплате 1 квадратный метр в час
      С - ежемесячная ставка арендной платы
      22 - количество рабочих дней в месяце
      8 - количество рабочих часов в день
      Ф.д - фактически отработанные дни
      Ф.ч. - фактически отработанные часы
      Ставка оплаты по имущественному найму за 1 квадратный метр в час применяется в случаях, когда имущество сдается на неполный день (спортивные, актовые и выставочные залы, учебные аудитории), согласно предоставленному заявителями графика работы и согласованного с балансодержателем имущества.
      Расчет арендной платы предоставленных в имущественный найм (аренду) помещений, находящихся в учреждениях образования, производится за учебный год (с 1 сентября по 31 мая соответствующего года).
      При проведении разовых мероприятий расчет арендной платы производить путем умножения 100,0 тенге на занимаемую площадь квадратный метр.