Мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Жамбыл облысы әкімдігінің 2012 жылғы 27 желтоқсандағы № 425 қаулысы. Жамбыл облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 7 ақпанда № 1886 болып тіркелді. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 қазандағы № 293 қаулысымен

     РҚАО ескертпесі:
     Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.
     Ескерту. Күші жойылды - Жамбыл облысы әкімдігінің 30.10.2014 № 293 қаулысымен
      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1 бабының 4 тармақшасына сәйкес Жамбыл облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Мұратбай Сматайұлы Жолдасбаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкіміҚ. Бозымбаев

 Жамбыл облысы әкімдігінің 
2012 жылғы 27 желтоқсан
№ 425 қаулысымен бекітілген

«Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызметті облыстардың жергілікті атқарушы органдары (бұдан әрі – жергілікті атқарушы органдар) осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті конкурс өткізу арқылы:
      1) аңшылық алқаптарды бекіту кезінде – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Орман және аңшылық шаруашылығы комитетінің Жамбыл облыстық аумақтық инспекциясы (бұдан әрі – 1 инспекция) осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген мекенжай бойынша;
      2) балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекіту кезінде – Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Балық шаруашылығы комитетінің Балқаш-Алакөл облысаралық бассейндік балық шаруашылығы инспекциясы және Шу-Талас облысаралық бассейндік балық шаруашылығы инспекциясы (халықаралық және республикалық маңызы бар балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері бойынша) (бұдан әрі–2 инспекция) осы регламентке 3-қосымшада көрсетілген мекенжай бойынша немесе жергілікті атқарушы орган (жергілікті маңызы бар балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері бойынша) осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген мекенжай бойынша көрсетеді.
      Балқаш көлінің балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру бойынша конкурсты Қазақстан Республикасы Үкіметінің актісімен құралатын комиссия өткізеді.
      Жеке меншiктегi немесе жеке және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың уақытша жер пайдалануындағы жер учаскелеріндегі аңшылық алқаптары олар белгіленген біліктілік талаптарына сәйкес болған және Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Орман және аңшылық шаруашылығы комитетінің Жамбыл облыстық аумақтық инспекциясының ұсынымы болған кезде олардың өтінімі бойынша конкурс өткізусіз жергілікті атқарушы органның қаулысымен оларға бекітіліп беріледі.
      2.Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет:
      1) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1108 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» қаулысымен бекітілген «Облыстың жергілікті атқарушы органдарының жануарлар дүниесін пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру мен аңшылық және балық шаруашылықтарының қажеттіліктері үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы» мемлекеттік қызметтер стандарттары (бұдан әрі- Стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушы) көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет мынадай мерзімдерде көрсетіледі:
      1) конкурс өткізу кезінде:
      өткізілген конкурстың қорытындылары бойынша хаттама жасау – конкурстың өтінімі бар конверттерді ашқан күннен бастап он жұмыс күні ішінде;
      тиісті инспекцияның конкурстың қорытындылары туралы хаттаманы жергілікті атқарушы органға жолдауы – конкурстың қорытындыларын шығару күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде;
      жергілікті атқарушы органның аңшылық алқаптарды немесе балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін мемлекеттік қызмет алушыларға бекітіп беру туралы шешім қабылдауы – конкурс қорытындылары туралы хаттаманы алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде;
      2) мемлекеттік қызмет алушыларға осы тұлғалардың жеке меншігіндегі немесе уақытша жер пайдалануындағы жер учаскелеріндегі аңшылық алқаптарын бекітіп беру кезінде, сондай-ақ олар бойынша бекітіп беру мерзімі аяқталған аңшылық алқаптарын қайта бекітіп беру кезінде – мемлекеттік қызмет алушы осы регламенттің 11-тармағының 2) және 3) тармақшаларында айқындалған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап жиырма күн ішінде;
      3) қажетті құжаттарды тапсыру кезінде кезекте күтудің жол берілетін ең ұзақ уақыты – отыз минуттан аспайды;
      4) мемлекеттік қызмет нәтижесін алу кезіндегі кезекте күтудің жол берілетін ең ұзақ уақыты – отыз минуттан аспайды;
      5) мемлекеттік қызмет алушы осы регламенттің 11-тармағының 2) тармақшасында айқындалған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап ұсынылған құжаттардың толық болуын тексеру мерзімі – екі жұмыс күні.
      Осы тармақтың 2) тармақшасында белгіленген мерзімдерде қаулы берілмеген немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап ұсынылмаған жағдайда қаулы берілген деп есептеледі және екі жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызмет алушыға берілуге жатады.
      6. Мемлекеттік қызмет ақысыз түрде көрсетіледі.
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі жергілікті атқарушы органның аңшылық алқаптарды немесе балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін мемлекеттік қызмет алушыларға бекітіп беру туралы қағаз тасығыштағы қаулысы (бұдан әрі – қаулы) не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат және мемлекеттік қызмет регламенті ( бұдан әрі-Регламент) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің www.minagri.gov.kz, Жамбыл облыстық әкімдігінің http://www.zhambyl.kz, Балқаш-Алакөл облысаралық бассейндік балық шаруашылығы инспекциясының Balkhash_bio@ mail.ru, Шу-Талас облысаралық бассейндік балық шаруашылығы инспекциясының fisher_taraz@bk.ru, Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы» коммуналды мемлекеттік мекемесінің www.dpr__TARAZ mail.ru интернет-ресурстарында немесе осы регламентке 1, 2 және 3-қосымшаларда көрсетілген мекенжайлар бойынша орналасқан жергілікті атқарушы органның және инспекциялардың кеңселерінен алуға болады.
      9. Жұмыс кестесі: жұмыс күндері жергілікті атқарушы органның сағат 13.00-ден 15.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін, Инспекцияларда сағат 13.00-ден 14.00-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ға дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі және мереке күндері.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі іс-әрекеттер тәртібінің сипаттамасы.

      10. Аңшылық алқаптарды бекітіп беру кезінде мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы мыналарды ұсынады:
      1) конкурс өткізу кезінде:
      осы регламентке 4-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аңшылық алқаптарын бекітіп беру бойынша конкурсқа қатысуға өтініш;
      осы регламентке 5-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар (түпнұсқалары немесе нотариалды куәландырылған көшірмелері);
      мемлекеттік қызмет алушы жарғысы және анықтамасы, (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған) көшірмелері – заңды тұлғалар үшін;
      кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру құқығын растайтын құжаттың көшірмесі, сондай-ақ жеке куәлігінің немесе паспортының, (салыстырып тексеру үшін түпнұсқасы ұсынылмаған жағдайда нотариалды куәландырылған) көшірмелері – жеке тұлғалар үшін;
      Конкурстық өтінімді конкурсқа қатысушылар нөмірленген беттерімен тігілген түрінде ұсынады, соңғы беттері олардың қол қоюымен расталады;
      2) мемлекеттік қызмет алушыларға осы тұлғалардың жеке меншігіндегі немесе уақытша жер пайдалануындағы жер учаскелеріндегі аңшылық алқаптарын бекітіп беру кезінде:
      1) еркін нысандағы өтініш;
      осы регламентке 5-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар (түпнұсқалары немесе нотариалды куәландырылған көшірмелері);
      тиісті құқықтарды растайтын жер учаскесіне сәйкестендіру құжаттарының көшірмелері;
      3) бекітіп беру мерзімі аяқталған аңшылық алқаптарын қайта бекітіп беру кезінде:
      еркін нысандағы өтініш;
      осы регламентке 5-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар (түпнұсқалары немесе нотариалды куәландырылған көшірмелері);
      аңшылық шаруашылығын жүргізу шарты бойынша міндеттемелердің сақталуын растайтын құжаттар.
      11. Балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру кезінде мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушылар мыналарды ұсынады:
      1) осы регламентке 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Конкурсқа қатысуға өтініш;
      2) осы регламентке 7-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын құжаттар (түпнұсқалары немесе нотариалдық куәландырылған көшірмелері):
      құрылтай құжаты, анықтама, (нотариалды куәландырылған көшірмелері) – заңды тұлғалар үшін;
      Қазақстан Республикасы азаматының жеке куәлігі немесе паспорты, (нотариалды куәландырылған көшірмелері), заңды тұлғаны құрусыз кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруға құқығын беретін құжаттар – жеке тұлғалар үшін;
      әрбір су айдыны және (немесе) учаскесі бойынша мемлекеттік қызмет алушының басшысы жеке бекіткен белгіленген нысандағы балық шаруашылығын дамыту жоспары (түпнұсқасы);
      балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері бұрын бекітіп берілген жеке және заңды тұлғалар үшін – өткен жылы өсімін молайту және балық қорғау іс-шараларына қаржы бөлінгеңдігін растайтын және бөлінген квоталарды игеруі туралы және 2-инспекциямен келісілген ақпарат (түпнұсқасы);
      ағымдағы жылғы 1 қаңтарға (өткен қаржылық жылға) салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің болмауы (болуы) туралы салық органының анықтамасы;
      мыналарды жүзеге асыру үшін сервитутты ұсыну туралы мемлекеттік қызмет алушының бірінші басшысының қолы қойылған жазбаша міндеттеме:
      бақылаулы аулау – Ауыл шаруашылығы министрлігі Балық шаруашылығы комитетінежәне (немесе) 2-инспекцияға;
      ғылыми-зерттеулік аулау – жеке және заңды тұлғаларға;
      әуесқойлық (спорттық) балық аулау – жеке тұлғаларға (түпнұсқасы);
      3) Балқаш көлі жүйесінің балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері үшін:
      уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша негізгі құралдардың, балық ресурстар және басқа да су жануарларын аулау мен қайта өңдеу жөніндегі технологиялық жабдықтың және басқа да материалдық–техникалық құралдардың, сондай–ақ ағымдағы мелиорацияны жүргізу және жас шабақтарды құтқару үшін техникалық құралдардың болуы туралы анықтама;
      аулаушы және көлік, оның ішінде шағын өлшемді флотты тіркеу туралы аумақтық көліктік бақылау органының анықтамасы;
      4) жергілікті маңызы бар балық қырылу қаупі бар су айдындары және (немесе) учаскелері үшін – уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша балық шаруашылығы мелиорациялық жұмыстарын жүргізу үшін негізгі құралдардың болуы туралы анықтама;
      5) салина артемиясы цисталарын аулау үшін болашағы бар ащы-тұзды балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері үшін – салина артемиясы цисталарын жинау үшін құралдардың, жинау, сақтау және өңдеу жөніндегі технологиялық жабдықтар мен басқа да материалдық-техникалық құралдардың болуы туралы анықтама;
      6) басқа да балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері үшін:
      аулаушы және көлік, оның ішінде шағын өлшемді флотты тіркеу туралы аумақтық көліктік бақылау органының анықтамасы (жүзгіш құралдар болған кезде);
      Балық шаруашылығын дамыту жоспарында тиісті іс-шаралар көрсете отырып, өтініш беруші басшысының қолы қойылған акваөсіруді жүргізу туралы жазбаша міндеттеме (акваөсірумен айналысуды көздейтін тұлғалар үшін).
      12. Мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған өтініш бланкісін Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің www.minagri.gov.kz, Жамбыл облыстық әкімдігінің http://www.zhambyl.kz, Балқаш-Алакөл облысаралық бассейндік балық шаруашылығы инспекциясының Balkhash_bio@ mail.ru, Шу-Талас облысаралық бассейндік балық шаруашылығы инспекциясының fisher_taraz@bk.ru, Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы» коммуналды мемлекеттік мекемесінің www.dpr__TARAZ mail.ru интернет-ресурстарында немесе осы регламентке 1, 2 және 3-қосымшаларда көрсетілген мекенжайлар бойынша орналасқан жергілікті атқарушы органның және инспекциялардың кеңселерінен алуға болады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттар:
      конкурс өткізу кезінде – конкурс өткізу туралы хабарламада көрсетілген мекенжай бойынша конкурстық комиссияның хатшысына;
      мемлекеттік қызмет алушыларға осы тұлғалардың жеке меншігіндегі немесе уақытша жер пайдалануындағы жер учаскелеріндегі аңшылық алқаптарын бекітіп беру кезінде, сондай-ақ олар бойынша бекітіп беру мерзімі аяқталған аңшылық алқаптарын қайта бекітіп беру кезінде – осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген мекенжай бойынша орналасқан тиісті инспекцияның кеңсесіне тапсырылады.
      14. Мемлекеттік қызмет алушыға:
      1) құжаттарды қабылдау нөмірін және күнін;
      2) сұратылатын мемлекеттік қызмет түрін;
      3) қоса берілген құжаттар санын және атауларын;
      4) мемлекеттік қызметті алу күнін (уақытын) және құжаттарды беру орнын;
      5) құжаттарды қабылдаған жауапты тұлғаның тегін, атын, әкесінің атын;
      6) мемлекеттік қызмет алушының тегін, атын, әкесінің атын (жеке тұлға үшін) немесе атауын (заңды тұлға үшін), байланыс деректерін көрсете отырып, қажетті құжаттарды қабылдау туралы қолхат беріледі.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі мемлекеттік қызмет алушыға немесе сенімхат бойынша уәкілетік берілген тұлғаға жеке келген кезде беріледі.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіз:
      1) конкурс өткізу кезінде – мемлекеттік қызмет алушының конкурстық өтінімін конкурс шарттарына сәйкес келмейтін деп тану;
      2) мемлекеттік қызмет алушыларға осы тұлғалардың жеке меншігіндегі немесе уақытша жер пайдалануындағы жер учаскелеріндегі аңшылық алқаптарын бекітіп беру кезінде – осы регламентке 4-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес болмауы және (немесе) шаруашылық аралық аңшылықты жайластыру материалдарының болмауы;
      3) бекітіп беру мерзімі аяқталған аңшылық алқаптарын қайта бекітіп беру кезінде – осы регламентке 4-қосымшада көрсетілген біліктілік талаптарына сәйкес болмауы және (немесе) аңшылық шаруашылығын жүргізу шарты бойынша міндеттемелерін орындамау.
      17.Құрылымдық-функционалдық бірліктердің және әкімшілік іс-әрекеттердің өзара байланыстылығының қисынды дәйектілігінің кестесі, осы регламентке 8 және 9 қосымшаларда көрсетілген.

  «Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар
мен балық шаруашылығы су
айдындарын және (немесе) учаскелерін
бекітіп беру мен аңшылық және балық
шаруашылықтарының қажеттіліктері 
үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде 
шешімдер қабылдауы» мемлекеттік
қызмет регламентіне
1-қосымша

Облыстық жергілікті атқарушы органның мекенжайы


АтауыОрналасқан жерінің мекенжайыБайланыс деректеріИнтернет-ресурс
Жамбыл облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы» коммуналды мемлекеттік мекемеТараз қаласы, Абай даңғылы 133-А үйітел.:
8 (7262)43-68-38, факс:43-68-38, 45-44-15
www.dpr__TARAZ mail.ru

 «Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар
мен балық шаруашылығы су
айдындарын және (немесе) учаскелерін
бекітіп беру мен аңшылық және балық
шаруашылықтарының қажеттіліктері 
үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде 
шешімдер қабылдауы» мемлекеттік
қызмет регламентіне
2-қосымша

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Орман және аңшылық шаруашылығы комитетінің аумақтық инспекциясының мекенжайы


АтауыЗаңды мекенжайыБайланыс телефоны, электрондық пошта адресі
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Орман және аңшылық шаруашылығы комитетінің Жамбыл облыстық аумақтық инспекциясы Тараз қаласы, Әл-Фараби көшесі, 11-үйтел.: 8–726–2–34–12–84;
8–726–2–34–12–84;
электрондық поштасы:
tarazcontrol@minagri.kz
Балқаш-Алакөл облысаралық бассейндік балық шаруашылығы инспекциясы Қапшағай қаласы 5 шағын аудан, 1-үйтел.: 8-727-7-24-80-17
электрондық поштасы:
Balkhash_bio@mail.ru

 Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар
мен балық шаруашылығы су
айдындарын және (немесе) учаскелерін
бекітіп беру мен аңшылық және балық
шаруашылықтарының қажеттіліктері 
үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде 
шешімдер қабылдауы» мемлекеттік
қызмет регламентіне
3-қосымша

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Балық шаруашылығы комитетінің аумақтық инспекцияларының мекенжайлары


АтауыЗаңды мекенжайыБайланыс телефоны, электронды пошта
Шу-Талас облысаралық бассейндік балық шаруашылығы инспекциясыТараз қаласы
Исатай көшесі, 10-үй
тел.: 8-726-2-51-95-76;
электрондық поштасы:
fisher_taraz@bk.ru
Балқаш-Алакөл облысаралық бассейндік балық шаруашылығы инспекциясыҚапшағай қаласы
5 шағын аудан, 1-үй
тел.:
8-727-7-24-80-17;
электрондық поштасы:
Balkhash_bio@ mail.ru

  «Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар
мен балық шаруашылығы су
айдындарын және (немесе) учаскелерін
бекітіп беру мен аңшылық және балық
шаруашылықтарының қажеттіліктері 
үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде 
шешімдер қабылдауы» мемлекеттік
қызмет регламентіне
4-қосымша

      ___________________________________________________________________
      (конкурсты ұйымдастырушының толық атауы)
      ___________________________________________________________________
      (өтініш беруші заңды тұлғаның толық атауы немесе жеке тұлғаның Т.А.Ә.)
       Аңшылық алқаптарын бекітіп беру жөніндегі конкурсқа қатысуға өтініш
       __________________________ 20 жылғы «___» ____________
      (елді мекен)
      _________________ облысының ___________________ ауданында аңшылық
      алқаптарын бекітіп беру жөніндегі конкурсқа қатысуға конкурстық
      өтінімді қабылдауды сұраймын.Өтініш беруші туралы мәліметтер:
      1. Меншік нысаны ___________________________________________________
      2. Құрылған жылы ___________________________________________________
      3. Тіркеу туралы куәлік _____________________________________________
      ___________________________________________________________________
      (№, кім және қашан берді)
      4. Заңды мекенжайы (мекенжайы) ______________________________________
      ___________________________________________________________________
      (индекс, қала, аудан, облыс, көше, үй №-і, телефон, факс)
      5. Есеп шоты ________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      (шот №-і, банктің атауы және орналасқан жері)
      6. Филиалдар және өкiлдiктер ________________________________________
      (орналасқан жері және деректемелері)
      7. Қоса берілген құжаттар: __________________________________________
      ___________________________________________________________________
       8. Мен конкурстық өтінімде берілген ақпарат үшін жауапты боламын,
      менің конкурстық өтінімім жеңімпаз болып таңылған жағдайда аңшылық
      шаруашылығын жүргізуге шарт жасасуға міндеттенемін.
       Жеке/заңды тұлға _________________ ___________________________
      M.O. (қолы) (Т.А.Ә.)

  «Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар
мен балық шаруашылығы су
айдындарын және (немесе) учаскелерін
бекітіп беру мен аңшылық және балық
шаруашылықтарының қажеттіліктері 
үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде 
шешімдер қабылдауы» мемлекеттік
қызмет регламентіне
5-қосымша

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын біліктілік талаптары:

      Аңшылық алқаптарын бекітіп беру жөніндегі конкурсқа қатысушыларға мынадай біліктілік талаптары қойылады:
      1) аңшылық шаруашылығын оның санатына қарай жүргізу үшін материалдық-техникалық базаның болуы;
      2) қаржыландыру көздері мен көлемін көрсете отырып, үш жылға арналған аңшылық шаруашылығы ұйымын дамыту жоспары (қорғау, өсімін молайту және биотехникалық іс-шараларды күшейтуді, жануарлар санының оңтайлы тығыздығын қамтамасыз етуді, ішкі шаруашылық аңшылық ісін ұйымдастыруды, аңшылық шаруашылығын абаттандыруды өткізу мерзімін қоса алғанда);
      3) аңшылық шаруашылығының санатына сәйкес келетін және Аңшылық шаруашылығы ұйымдарының қорықшылық қызметі туралы үлгілік ереженің талаптарына сәйкес қорықшылық қызметтің (не оны құру туралы жазбаша міндеттеменің) болуы;
      4) конкурсқа қатысушының қаржылық әлеуетін растайтын құжаттар:
      анықтама берілген күннің алдындағы үш айдан астам уақытқа созылған конкурсқа қатысушы міндеттемелерінің барлық түрі бойынша банк немесе банк филиалы алдында мерзімі өтіп кеткен берешектің жоқ екені туралы конкурсқа қатысушыға қызмет көрсетілетін банктің немесе банк филиалының қол қойылған және мөр басылған анықтамасының түпнұсқасы (егер конкурсқа қатысушы екінші деңгейдегі бірнеше банктің немесе филиалдардың, сондай-ақ шетелдік банктің клиенті болған жағдайда, бұл анықтама осындай банктердің әрқайсысынан беріледі). Анықтама конкурстық өтінімдер салынған конверттер ашылатын күннің алдындағы отыз күнтізбелік күннің ішінде берілу тиіс;
      соңғы қаржы жылы үшін бірінші басшы немесе оны алмастыратын тұлға қол қойған бухгалтерлік теңгерімнің түпнұсқасы;
      5) міндетті төлемдер бойынша бюджетке берешектің болмауы:
      тиісті салық органының үш айдан астам салық берешегінің және міндетті зейнетақылық жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ болуы не конкурстық өтінімдер салынған конверттерді ашу күнінің алдындағы отыз күнтізбелік күннен кешіктірмей берілген бір теңгеден кем салық берешегінің және міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің бар екендігі туралы анықтамасының түпнұсқасы;
      6) білімін және еңбек өтілін көрсете отырып, жоғары немесе арнайы орта білімі бар (аңшылық тану, аң шаруашылығы, аңшылық танушы биолог, биология, ветеринариялық дәрігер, зоотехник, зооинженер мамандықтары бойынша) немесе жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласында 1 жылдан кем емес жұмыс тәжірибесі бар мамандарының болуы (не конкурста жеңімпаз болған жағдайда, осындай мамандарды жұмысқа қабылдауы туралы жазбаша міндеттемесі).

  «Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар
мен балық шаруашылығы су
айдындарын және (немесе) учаскелерін
бекітіп беру мен аңшылық және балық
шаруашылықтарының қажеттіліктері 
үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде 
шешімдер қабылдауы» мемлекеттік
қызмет регламентіне
6-қосымша

Балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру жөніндегі конкурсқа қатысуға өтініш

       ___________________________________________________________________
      (су айдындары, учаскелері) бойынша балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру жөніндегі конкурсқа қатысуға рұқсат етуді және қажетті конкурстық құжаттаманы беруді сұраймын.
      1. Өтініш беруші туралы мәліметтер (заңды тұлғаның атауы,
      ведомстволық тиістігі (болған кезде), жеке тұлғаның тегі, аты,
      әкесінің аты, деректемелері, мекенжайы) _____________________________
      ___________________________________________________________________
      2. ________________ облысы әкімдігінің 20__ жылғы «____»___________ №
      ___________________________________ қаулысына және _________________
      ___________________________ аумақтық бөлімшесімен жасалған 20__ жылғы
      «__» _______ № _____ шартқа сәйкес бұрын бекітіліп берілген су айдыны
      және (немесе) учаске ________________________________________________
      3. Өтініш берілетін балық шаруашылығы су айдыны және (немесе)
      учаскесі____________________________________________________________
      Өтініш берілген балық шаруашылығы су айдынын және (немесе) учаскесін
      бекітіп беру мерзімі_________________________________________________
      _______________________________________________________________ жыл.
      4. Конкурстық құжаттамамен танысқанымды және жалған ақпарат ұсынғаным
      үшін жауапкершілік туралы хабардар етілгендігімді растаймын.
       Берілген күні 20___ жылғы «___» ___________________
       Өтініш беруші _____________________________ ____________

 (Т.А.Ә. немесе ұйымның атауы) МО қолы
«Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар
мен балық шаруашылығы су
айдындарын және (немесе) учаскелерін
бекітіп беру мен аңшылық және балық
шаруашылықтарының қажеттіліктері
үшін сервитуттарды белгілеу жөнінде
шешімдер қабылдауы» мемлекеттік
қызмет регламентіне
7-қосымша

Балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру жөніндегі конкурсқа қатысушыларға қойылатын біліктілік талаптары

      Балық шаруашылығы су айдындарын және (немесе) учаскелерін бекітіп беру жөніндегі конкурсқа қатысушыларға мынадай біліктілік талаптары қойылады:
      1) жұмыстар тізбесі мен көлемін, оларды орындау мерзімдерін және қаржыландыру көздерін көрсете отырып, жануарлар дүниесін қорғау, өсімін молайту және пайдалану саласындағы уәкілетті орган (бұдан әрі - уәкілетті орган) белгілеген үлгілік нысан бойынша жасалған мемлекеттік қызмет алушының басшысы бекіткен Балық шаруашылығын дамыту жоспарының болуы;
      2) ағымдағы (алдыңғы қаржылық) жылғы 1 қаңтарға салық берешегінің, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің болмауы;
      3) мемлекеттік қызмет алушының бірінші басшысының қолы қойылған жазбаша міндеттемемен расталған уәкілетті органның ведомствосына және оның аумақтық бөлімшелеріне бақылаулы аулауды, жеке және заңды тұлғаларға ғылыми-зерттеулік аулауды, жеке тұлғаларға әуесқойлық (спорттық) балық аулауды жүзеге асыру үшін сервитутты ұсыну;
      4) Арал, Каспий теңіздерінің, Зайсан, Балқаш көлдерінің, Алакөл көлдер жүйесінің, Бұқтырма, Шүлбі, Шардара, Қапшағай су қоймаларының және Қиғаш, Іле, Сырдария, Жайық өзендерінің балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері үшін:
      шаруашылық қызметі бағыттарының бірі балық шаруашылығын жүргізу және (немесе) онымен байланысты өндіріс болуы тиіс;
      балық аулау (олжалау) және көліктік флотының, кәсіпшілік аулау құралдарының болуы;
      балық аулау өнімдерін қайта өңдеу мен сақтауға арналған өндірістік базасының, ағымдағы мелиорацияны жүргізу мен шабақтарды құтқаруға арналған техникалық құралдарының болуы;
      5) жергілікті маңызы бар балық қырылу қаупі бар су айдындары және (немесе) учаскелері үшін – аулау құралдарының, ағымдағы мелиорациялық жұмыстарды жүргізу үшін жүзу құралдары мен материалдық-техникалық базасының болуы;
      6) салина артемиясы цисталарын аулау перспективасы бар ащы-тұзды балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері үшін:
      салина артемиясы цисталарын жинауға және бастапқы өңдеуге арналған құралдарының болуы;
      түпкі өңдеу (жуу және кептіру жабдығы), сақтау (тоңазытқыш жабдығы) үшін жабдықтарының болуы;
      өндірілетін шикізатты сапалы талдау үшін зертхананың болуы;
      7) басқа да балық шаруашылығы су айдындары және (немесе) учаскелері үшін - жүзу құралдары мен аулау құралдарының болуы.

  «Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар
мен балық шаруашылығы су айдындарын
және (немесе) учаскелерін бекітіп
беру мен аңшылық және балық
шаруашылықтарының қажеттіліктері
үшін сервитуттарды белгілеу
жөнінде шешімдер қабылдауы»
мемлекеттік қызмет регламентіне 8-қосымша

1. Кесте. Инспекцияларға, жергілікті атқару органға конкурсқа өтінген кезде құрылымдық-функционалдық бірліктері іс-әрекеттерінің сипаттамасы:


1Іс-әрекеттер(жұмыс барысының, ағымының) №12345
2Құрылымдық-функциональдық бірліктерінің атауыИнспекциялардың, жергілікті атқару органның конкурстық комиссияларының хатшыларыИнспекциялардың, жергілікті атқару органның конкурстық комиссияларыИнспекциялардың, жергілікті атқару органның конкурстық комиссияларыОблыстық атқарушы органның кеңсесі, бөлім басшылары, маманы,Облыстық атқарушы органның маманы
3Іс-әрекеттер (үдірістің, тәртіптің, мәміленің) атауы және олардың сипаттамасыҚызмет алушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеуКонкурстың өтінімі бар конверттерді ашу, құжаттарды қарастыру, қорытындыларын шығаруконкурстың қорытындылары туралы хаттаманы жергілікті атқарушы органға жолдау үшін шығысқа тіркеу Аңшылық алқаптарды, балық шаруашылығы су айдындарын бекітіп беру туралы қаулы әзірлеу, келісу және қабылдауға енгізуқаулы тіркеу
4Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленуші шешімдер)Құжаттарды қабылдағандығы туралы қолхатӨткізілген конкурстың хаттамасын жасау– конкурстың қорытындылары туралы хаттаманы жергілікті атқарушы органға жолдауқаулы қабылдауМемлекеттік қызмет алушыға қаулыны беру
5Орындау уақыттары30 минуттан аспайдыКонкурстың өтінімі бар конверттерді ашқан күннен бастап 10 жұмыс күннен бастап он жұмыс күн ішіндеконкурстың қорытындыларын шығару күнінен бастап үш жұмыс күні ішіндеконкурс қорытындылары туралы хаттаманы алған күннен бастап бес жұмыс күні ішінде30 минуттан аспайды
6Келесі іс-әрекеттің нөмірі2345 

  «Облыстың жергілікті атқарушы
органдарының жануарлар дүниесін
пайдаланушыларға аңшылық алқаптар мен
балық шаруашылығы су айдындарын және
(немесе) учаскелерін бекітіп беру
мен аңшылық және балық шаруашылықтарының
қажеттіліктері үшін сервитуттарды
белгілеу жөнінде шешімдер қабылдауы»
мемлекеттік қызмет регламентіне
9-қосымша

2. Кесте. Инспекцияларға, жергілікті атқару органға конкурссыз бекітіп беруге өтінген кезде құрылымдық-функционалдық бірліктері іс-әрекеттерінің сипаттамасы:


1Іс-әрекеттер (жұмыс барысының, ағымының) №1234
2Құрылымдық-функциональдық бірліктерінің атауыИнспекциялардың мамандарыИнспекциялардың мамандарыОблыстық атқарушы органның кеңсесі, бөлім басшылары, маманы,Облыстық атқарушы органның маманы
3Іс-әрекеттер (үдірістің, тәртіптің, мәміленің) атауы және олардың сипаттамасыҚызмет алушы ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеуҚұжаттардың толықтығын тексеру Аңшылық алқаптарды, балық шаруашылығы су айдындарын бекітіп беру туралы қаулыны әзірлеу, келісу және қабылдауға енгізуқаулыны тіркеу
4Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушы-иеленуші шешімдер)Құжаттарды қабылдағандығы туралы қолхатДұрыстығының қорытындысын шығару, ұсыным жолдау қаулыны қабылдауМемлекеттік қызмет алушыға қаулыны беру
5Орындау уақыттары30 минуттан аспайдыТапсырған сәттен бастап 2 жұмыс күн ішіндеайқындалған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап 20 күннен артық емесекі жұмыс күні ішінде беріледі
6Келесі іс-әрекеттің нөмірі234 

      

Об утверждении регламента государственных услуг

Постановление Жамбылского областного акимата от 27 декабря 2012 года № 425. Зарегистрировано Департаментом юстиции Жамбылской области 7 февраля 2013 года № 1886. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 30 октября 2014 года № 293

     Примечание РЦПИ.
     В тексте документа сохранена пунктуация и орфография
     оригинала.
     Сноска. Утратило силу постановлением акимата Жамбылской области от 30.10.2014 № 293
      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года акимат Жамбылской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1.Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства»
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возлагается на заместителя акима области Жолдасбаева Муратбая Сматаевича.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.
 
 

      Аким области

К. Бозумбаев


Утвержден постановлением 
акимата Жамбылской области
от 27 декабря 2012 года
№ 425

Регламент государственной услуги «Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами областей (далее – местные исполнительные органы) по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Государственная услуга оказывается посредством проведения конкурса:
      1) при закреплении охотничьих угодий –Жамбылской территориальной инспекцией Комитета лесного и охотничьего хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – инспекция 1) по адресу, указанным в приложении 2 к настоящему регламенту;
      2) при закреплении рыбохозяйственных водоемов и (или) участков – Шу-Таласской межобластной бассейновая инспекция рыбного хозяйства, Балхаш-Алакольская межобластная бассейновая инспекция рыбного хозяйства Комитета рыбного хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (по рыбохозяйственным водоемам и (или) участкам международного и республиканского значений) (далее – инспекции 2) по адресам, указанным в приложении 3 к настоящему регламенту, или местным исполнительным органом (по рыбохозяйственным водоемам и (или) участкам местного значения) по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Конкурс по закреплению рыбохозяйственных водоемов и (или) участков озера Балхаш проводится комиссией, создаваемой актом Правительства Республики Казахстан.
      Охотничьи угодья на земельных участках, находящихся в частной собственности или во временном землепользовании физических и негосударственных юридических лиц, закрепляются за ними без проведения конкурса по их заявке постановлением местного исполнительного органа при условии соответствия их установленным квалификационным требованиям и наличии представления Жамбылской территориальной инспекций Комитета лесного и охотничьего хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании:
      Стандарта государственной услуги «Принятие местными исполнительными органами области решения по закреплению охотничьих угодий и рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за пользователями животным миром и установлению сервитутов для нужд охотничьего и рыбного хозяйства», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1108 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам» (далее-Стандарт).
      4. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      5. Государственная услуга оказывается в следующие сроки:
      1) при проведении конкурса:
      составление протокола по итогам проведенного конкурса – в течение десяти рабочих дней со дня вскрытия конвертов с конкурсной заявкой;
      направление соответствующей инспекцией протокола об итогах конкурса в местный исполнительный орган – в течение трех рабочих дней со дня подведения итогов конкурса;
      принятие решения местным исполнительным органом о закреплении охотничьих угодий или рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за получателем государственной услуги – в течение пяти рабочих дней со дня получения протокола об итогах конкурса;
      2) при закреплении охотничьих угодий за получателями государственной услуги на земельных участках, находящихся в частной собственности или во временном землепользовании данных лиц, а также при перезакреплении охотничьих угодий, срок закрепления по которым истек – не более двадцати рабочих дней с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в подпунктах 2) и 3) пункта 11 настоящего регламента;
      3) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов – не более тридцати минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении результата государственной услуги – не более тридцати минут;
      5) срок проверки полноты представленных документов с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в подпункте 2) пункта 11 настоящего регламента, – в течение двух рабочих дней.
      В случае невыдачи постановления или непредставления мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в сроки, установленные в подпункте 2) настоящего пункта, постановление считается выданным и подлежит передаче получателю государственной услуги в течение двух рабочих дней.
      6. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      7. Результатом оказываемой государственной услуги являются постановление местного исполнительного органа о закреплении охотничьих угодий или рыбохозяйственных водоемов и (или) участков за получателем государственной услуги (далее – постановление) на бумажном носителе либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.
 

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Информация о государственной услуге и регламента государственной услуги (далее-Регламент) размещаются на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан – www.minagri.gov.kz,акимата Жамбылской области http://www.zhambyl.kz, Жамбылской территориальной инспекций Комитета лесного и охотничьего хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан tarazcontrol@minagri.kz, Шу-Таласской межобластной бассейновой инспекций рыбного хозяйства fisher_taraz@bk.ru, Балхаш-Алакольской межобластной бассейновой инспекции рыбного хозяйства Balkhash_bio@mail.ru Комитета рыбного хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан, коммунального государственного учреждения «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области» www.dpr__TARAZ mail.ru или в канцеляриях местного исполнительного органа и инспекции, находящихся по адресам, указанным в приложениях 12 и 3 к настоящему регламенту.
      9. График работы в рабочие дни местного исполнительного органа: ежедневно с 9.00 до 19.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 15.00 часов, в инспекциях с 9.00 до 18.00 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 15.00 часов, выходные суббота, воскресенье и праздничные дни.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
 

3. Описание порядка действий в процессе оказания государственной услуги

      10 Для получения государственной услуги при закреплении охотничьих угодий получатели государственной услуги представляют:
      1) при проведении конкурса:
      заявление на участие в конкурсе по закреплению охотничьих угодий по форме согласно приложению 4 к настоящему регламенту;
      документы, подтверждающие соответствие квалификационным требованиям, указанным в приложении 5 к настоящему регламенту (подлинники или нотариально засвидетельствованные копии);
      копии устава и справка государственной услуги в качестве юридического лица, (нотариально засвидетельствованные в случае непредставления оригиналов для сверки) – для юридических лиц;
      копии документа, подтверждающего право на осуществление предпринимательской деятельности, а также копию удостоверения личности или паспорта, (нотариально засвидетельствованные в случае непредставления оригиналов для сверки) – для физических лиц.
      Конкурсная заявка представляется участниками конкурса в прошитом виде с пронумерованными страницами, последняя страница заверяется их подписями;
      2) при закреплении охотничьих угодий за получателями государственной услуги на земельных участках, находящихся в частной собственности или во временном землепользовании данных лиц:
      заявление в произвольной форме;
      документы, подтверждающие соответствие квалификационным требованиям, указанным в приложении 5 к настоящему регламенту (подлинники или нотариально засвидетельствованные копии);
      копии идентификационных документов на земельный участок, подтверждающих соответствующие права;
      3) при перезакреплении охотничьих угодий, срок по которым истек:
      заявление в произвольной форме;
      документы, подтверждающие соответствие квалификационным требованиям, указанным в приложении 5 к регламенту (подлинники или нотариально засвидетельствованные копии);
      документы, подтверждающие соблюдение обязательств по договору на ведение охотничьего хозяйства.
      11.Для получения государственной услуги при закреплении рыбохозяйственных водоемов и (или) участков получатели государственной услуги представляют:
      1) заявление на участие в конкурсе по форме согласно приложению 6 к настоящему регламенту;
      2) документы, подтверждающие соответствие квалификационным требованиям, указанным в приложении 7 к настоящему регламенту (подлинники или нотариально заверенные копии):
      учредительный документ, справка,(нотариально заверенные копии) для юридических лиц;
      удостоверение личности гражданина Республики Казахстан или паспорт, (нотариально заверенные копии), документы, предоставляющие право на осуществление предпринимательской деятельности без образования юридического лица, – для физических лиц;
      утвержденный руководителем получателя государственной услуги план развития, рыбного хозяйства установленной формы по каждому водоему и (или) участку отдельно (подлинник); для физических и юридических лиц, за которыми ранее закреплялись рыбохозяйственные водоемы и (или) участки – информацию, подтверждающую вложение средств на воспроизводственные и рыбоохранные мероприятия и освоение выделенных квот в истекшем году и согласованную с инспекцией 2 (подлинник);
      справку налогового органа об отсутствии (наличии) налоговой задолженности, задолженности по обязательным пенсионным взносам и социальным отчислениям на 1 января текущего (предыдущего финансового) года.
      письменное обязательство за подписью руководителя получателя государственной услуги о предоставлении сервитута для осуществления:
      контрольного лова – Комитету рыбного хозяйства Министерства сельского хозяйства и (или) инспекции 2;
      научно-исследовательского лова - физическим и юридическим лицам;
      любительского (спортивного) рыболовства - физическим лицам (подлинник);
      3) для рыбохозяйственных водоемов и (или) участков системы Балхашского озера:
      справку о наличии основных средств, технологического оборудования и других материально-технических средств по добыче и переработке рыбных ресурсов и других водных животных, а также технических средств для проведения текущей мелиорации и спасения молоди по форме, установленной уполномоченным органом;
      справку территориального органа транспортного контроля о регистрации добывающего и транспортного флота, в том числе маломерного;
      4) для замороопасных водоемов и (или) участков местного значения - справку о наличии основных средств для проведения рыбохозяйственных мелиоративных работ по форме, установленной уполномоченным органом;
      5) для горько-соленых рыбохозяйственных водоемов и (или) участков, перспективных для добывания цист артемии салина, - справку о наличии орудий для сбора, технологического оборудования и других материально-технических средств по сбору, хранению и переработке цист артемии салина;
      6) для прочих рыбохозяйственных водоемов и (или) участков:
      справку территориального органа транспортного контроля о регистрации добывающего и транспортного флота, в том числе маломерного (при наличии плавательных средств);
      письменное обязательство о ведении аквакультуры за подписью руководителя заявителя с отражением соответствующих мероприятий в Плане развития рыбного хозяйства (для лиц, предполагающих заниматься аквакультурой).
      12. Бланки заявления на оказание государственной услуги можно получить на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан – www.minagri.gov.kz.акимата Жамбылской области http://www.zhambyl.kz, Жамбылской территориальной инспекций Комитета лесного и охотничьего хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан tarazcontrol@minagri.kz, Шу-Таласской межобластной бассейновой инспекций рыбного хозяйства fisher_taraz@bk.ru, Балхаш-Алакольской межобластной бассейновай инспекций рыбного хозяйства Balkhash_bio@mail.ru Комитета рыбного хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан, коммунального государственного учреждения «Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Жамбылской области» www.dpr__TARAZ mail.ru или в канцеляриях местного исполнительного органа и инспекций, находящихся по адресам, указанным в приложениях 12 и 3 к настоящему регламенту.
      13.Документы, необходимые для получения государственной услуги сдаются:
      при проведении конкурса – секретарю конкурсной комиссии, находящемуся по адресу, указанному в объявлении о проведении конкурса;
      при закреплении охотничьих угодий за получателями государственной услуги на земельных участках, находящихся в частной собственности или во временном землепользовании данных лиц, а также при перезакреплении охотничьих угодий, срок закрепления по которым истек, – в канцелярию соответствующей инспекции, находящейся по адресу, указанному в приложении 2 к настоящему регламенту.
      14. Получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема документов;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;
      6) фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименования (для юридических лиц), контактных данных получателя государственной услуги.
      15. Результат оказания государственной услуги выдается получателю государственной услуги или уполномоченному лицу по доверенности при личном посещении.
      16. Основанием для отказа в оказании государственной услуги являются:
      1) при проведении конкурса – признание конкурсной заявки получателя государственной услуги не соответствующей условиям конкурса;
      2) при закреплении охотничьих угодий за получателем государственной услуги на земельных участках, находящихся в частной собственности или во временном землепользовании данных лиц, – несоответствие квалификационным требованиям, указанным в приложении 4 к настоящему регламенту, и (или) отсутствие материалов межхозяйственного охотоустройства;
      3) при перезакреплении охотничьих угодий, срок по которым истек, – не соответствие квалификационным требованиям, указанным в приложении 4 к настоящему регламенту, и (или) невыполнение обязательств по договору на ведение охотничьего хозяйства.
      17.Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий и структурно-функциональные единицы, приведена в приложениях 8 и 9 к настоящему регламенту.
 


Приложение 1
к регламенту государственной
услуги «Принятие местными
исполнительными органами области
решения по закреплению охотничьих 
угодий и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за пользователями
животным миром и установлению
сервитутов для нужд охотничьего
и рыбного хозяйства»

Адреса и контактные данные местного исполнительного органа области
 

Наименование

Адреса

Контактные данные

Интернет- ресурс


Коммунальное государственное учреждение «Управление природных ресурсов и регулирования акимата Жамбылской области»

г. Тараз, проспект Абая, 133-А

тел.: 8 (7262) 43-68-38,
факс 43-68-38, 45-44-15

www.dpr__TARAZ mail.ru


   


Приложение 2
к регламенту государственной
услуги «Принятие местными
исполнительными органами области
решения по закреплению охотничьих 
угодий и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за пользователями
животным миром и установлению
сервитутов для нужд охотничьего
и рыбного хозяйства»

Адреса территориальных инспекций Комитета лесного и охотничьего хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан
 

Наименование

Юридический адрес

Контактный телефон, адрес электронной почты

Жамбылская территориальная инспекция Комитета лесного и охотничьего хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан

г. Тараз, ул. Аль-Фараби, 11

тел.: 8-726-2-34-12-84;
8-726-2-34-12-84;
электронная почта:
tarazcontrol@minagri.kz

Балхаш-Алакольская межобластная бассейновая инспекция рыбного хозяйства

г. Капчагай, мкр-н 5, д. 1

тел.: 8-727-7-24-80-17;
электронная почта:
Balkhash_bio@mail.ru

   


Приложение 3
к регламенту государственной
услуги «Принятие местными
исполнительными органами области
решения по закреплению охотничьих 
угодий и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за пользователями
животным миром и установлению
сервитутов для нужд охотничьего
и рыбного хозяйства»

Адреса территориальных инспекций Комитета рыбного хозяйства Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан
 

Наименование

Юридический адрес

Контактный телефон, адрес электронной почты

Шу-Таласская межобластная бассейновая инспекция рыбного хозяйства

г. Тараз, ул. Исатая, д. 10

тел: 8-726-2-51-95-76;
электронная почта:
fisher_taraz@bk.ru

Балхаш-Алакольская межобластная бассейновая инспекция рыбного хозяйства

г. Капшагай 5 мкр, дом -1

тел.:
8-727-7-24-80-17;
электронная почта:
Balkhash_bio@ mail.ru

   


Приложение 4
к регламенту государственной
услуги «Принятие местными
исполнительными органами области
решения по закреплению охотничьих 
угодий и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за пользователями
животным миром и установлению
сервитутов для нужд охотничьего
и рыбного хозяйства»

      В ___________________________________________________________________
      (полное наименование организатора конкурса)
      от __________________________________________________________________
      (полное наименование юридического лица или Ф.И.О. физического лица-заявителя)
      Заявление на участие в конкурсе по закреплению охотничьих угодий
       ________________________ «___»____________20 ___ г.
      (населенный пункт)
       Прошу принять конкурсную заявку на участие в конкурсе по закреплению охотничьих угодий в ______________________ районе _______ ____________ области;
      Сведения о заявителе:
      1. Форма собственности: _______________________________________
      2. Год создания: ______________________________________________
      3. Свидетельство о регистрации: _______________________________
      (№, кем и когда выдано)
      4. Юридический адрес (адрес): _________________________________
      (индекс, город, район, область, улица,
      № дома, телефон, факс)
      5. Расчетный счет: ____________________________________________
      (№ счета, наименование и местонахождение банка)
      6. Филиалы и представительства: _______________________________
      (местонахождение и реквизиты)
      7. Прилагаемые документы: _____________________________________
       ______________________________________________________________
       8. Я несу ответственность за представленную в конкурсной заявке информацию, обязуюсь в случае признания моей конкурсной заявки выигравшей, заключить договор на ведение охотничьего хозяйства.
 

      Физическое/юридическое лицо ________________ _________________


(подпись) (Ф.И.О.) М.П.
Приложение 5
к регламенту государственной
услуги «Принятие местными
исполнительными органами области
решения по закреплению охотничьих 
угодий и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за пользователями
животным миром и установлению
сервитутов для нужд охотничьего
и рыбного хозяйства»

Квалификационные требования, предъявляемые к участникам конкурса

      К участникам конкурса по закреплению охотничьих угодий предъявляются следующие квалификационные требования:
      1) наличие материально-технической базы для ведения охотничьего хозяйства в зависимости от его категорий;
      2) план развития охотохозяйственной организации на три года с указанием источников и объемов финансирования (включая усиление охранных, воспроизводственных и биотехнических мероприятий, обеспечение оптимальной плотности численности животных, сроки проведения внутрихозяйственного охотоустройства, благоустройства охотничьего хозяйства);
      3) наличие егерской службы в соответствии с категорией охотничьего хозяйства и отвечающей требованиям Типового положения о егерской службе охотохозяйственных организаций (либо письменное обязательство об ее создании);
      4) документы, подтверждающие финансовую состоятельность участника конкурса:
      оригинал справки банка или филиала банка с подписью и печатью, в котором обслуживается участник конкурса, об отсутствии просроченной задолженности по всем видам обязательств участника конкурса, длящейся более трех месяцев, предшествующих дате выдачи справки, перед банком или филиалом банка (в случае, если участник конкурса является клиентом нескольких банков второго уровня или филиалов, а также иностранного банка, данная справка представляется от каждого из таких банков). Справка должна быть выдана в течение тридцати календарных дней, предшествующих дате вскрытия конвертов с конкурсными заявками;
      оригинал бухгалтерского баланса за последний финансовый год, подписанного первым руководителем или лицом, его замещающим;
      5) отсутствие задолженности в бюджет по обязательным платежам:
      оригинал справки соответствующего налогового органа об отсутствии налоговой задолженности и задолженности по обязательным пенсионным взносам и социальным отчислениям более, чем за три месяца либо о наличии налоговой задолженности и задолженности по обязательным пенсионным взносам и социальным отчислениям менее одного тенге, выданной не ранее тридцати календарных дней, предшествующих дате вскрытия конвертов с конкурсными заявками;
      6) наличие специалистов имеющих высшее или среднее специальное образование (по специальности охотоведение, звероводство, биолог-охотовед, биология, ветеринарный врач, зоотехник, зооинженер) или имеющих опыт и стаж работы не менее одного года в области охраны, воспроизводства и использования животного мира, с указанием образования и стажа работы (либо письменное обязательство о принятии на работу таких специалистов в случае победы в конкурсе).
 


Приложение 6
к регламенту государственной
услуги «Принятие местными
исполнительными органами области
решения по закреплению охотничьих 
угодий и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за пользователями
животным миром и установлению
сервитутов для нужд охотничьего
и рыбного хозяйства»

Заявление на участие в конкурсе по закреплению рыбохозяйственных водоемов и (или) участков

       Прошу допустить для участия в конкурсе по закреплению рыбохозяйственных водоемов и (или) участков по ______________________
      ____________________________________________________________________
      (водоемы, участки)
      и выдать необходимую конкурсную документацию.
      1. Сведения о заявителе (наименование юридического лица,
      ведомственная принадлежность (при наличии), фамилия, имя, отчество
      физического лица, реквизиты, адрес) ________________________________
      ____________________________________________________________________
       2. Ранее закрепленный рыбохозяйственный водоем и (или) участок
      ____________________________________________________________________
      согласно постановлению акимата _____________________________________
      области от «__» _______ 20___ г. № ___ и договора на ведение рыбного хозяйства № ____ от «__» ______ 20__ г., заключенного с территориальным подразделением _____________________________________
       3. Заявляемый рыбохозяйственный водоем и (или) участок
      ____________________________________________________________________
      __________________________________________________________________
      Заявляемый срок закрепления рыбохозяйственного водоема и (или)
      участка _____________________________________________лет.
       4. Подтверждаю, что ознакомлен с конкурсной документацией и
      осведомлен об ответственности за представление недостоверных
      сведений.
       Дата подачи: «___» _________ 20 ___ г.
       Заявитель ____________________________________________
      (Ф.И.О. или наименование организации) М.П. подпись
 


Приложение 7
к регламенту государственной
услуги «Принятие местными
исполнительными органами области
решения по закреплению охотничьих 
угодий и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за пользователями
животным миром и установлению
сервитутов для нужд охотничьего
и рыбного хозяйства»

Квалификационные требования, предъявляемые к участникам конкурса по закреплению рыбохозяйственных водоемов и (или) участков

      К участникам конкурса по закреплению рыбохозяйственных водоемов и (или) участков предъявляются следующие квалификационные требования:
      1) наличие плана развития рыбного хозяйства, составляемого по типовой форме, установленной уполномоченным органом в области охраны, воспроизводства и использования животного мира (далее – уполномоченный орган), с указанием перечня и объема работ, сроков их выполнения и источников финансирования, утвержденного руководителем получателя государственной услуги;
      2) отсутствие налоговой задолженности, задолженности по обязательным пенсионным взносам и социальным отчислениям на 1 января текущего (предыдущего финансового) года на 1 января текущего (предыдущего финансового) года;
      3) предоставление сервитута для осуществления контрольного лова ведомству уполномоченного органа и его территориальным подразделениям, научно-исследовательского лова физическим и юридическим лицам, любительского (спортивного) рыболовства физическим лицам, подтвержденное письменным обязательством за подписью руководителя получателя государственной услуги;
      4) для рыбохозяйственных водоемов и (или) участков Аральского, Каспийского морей, озер Зайсан, Балхаш, Алакольской системы озер, Бухтарминского, Шульбинского, Шардаринского, Капшагайского водохранилищ и рек Кигач, Или, Сырдарья, Урал:
      одним из направлений хозяйственной деятельности должно быть ведение рыбного хозяйства и (или) связанное с ним производство;
      наличие рыболовного (добывающего) и транспортного флота, промысловых орудий лова;
      наличие производственной базы для переработки и хранения продукции рыболовства, технических средств для проведения текущей мелиорации и спасения молоди;
      5) для замороопасных водоемов и (или) участков местного значения - наличие орудий лова, плавательных средств и материально-технической базы для проведения текущих мелиоративных работ;
      6) для горько-соленых рыбохозяйственных водоемов и (или) участков, перспективных для добывания цист артемии салина:
      1) наличие орудий для сбора и первичной переработки цист артемии салина;
      наличие оборудования для конечной переработки (промывочное и сушильное оборудование), хранения (холодильное оборудование);
      наличие лаборатории для качественного анализа добываемого сырья;
      7) для прочих рыбохозяйственных водоемов и (или) участков – наличие плавательных средств и орудий лова.
 


Приложение 8
к регламенту государственной
услуги «Принятие местными
исполнительными органами области
решения по закреплению охотничьих 
угодий и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за пользователями
животным миром и установлению
сервитутов для нужд охотничьего
и рыбного хозяйства»

Схема 1. Описание действий структурно-функциональных единиц при подаче заявок на конкурс в инспекции и местный исполнительный орган
 

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование структурно-функциональной единицы

Секретари конкурсных комиссии инспекции, областного исполнительного органа

Конкурсные комиссии инспекции, областного исполнительного органа

Конкурсные комиссии инспекции, областного исполнительного органа

Канцелярия, руководители отделов, специалисты областного исполнительного органа

Специалисты областного исполнительного органа

3

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

Прием и регистрация документов предложенный получателем государственной услуги

Вскрытие конвертов с конкурсной заявкой, проверка документов и вынесение заключений

Исходящая регистрация протокола об итогах конкурса для направление в местный исполнительный орган

Разработка, согласования и внесение для принятие постановления

Регистрация постановления

4

Форма завершения
(данные, документ,
организационно-распорядительное
решение)

Расписка о приеме документов

Составление протокола конкурса

направление протокола об итогах конкурса в местный исполнительный орган

принятие постановления

Вручение постановления получателю государственной услуги

5

Сроки исполнения

не более тридцати минут

в течение десяти рабочих дней со дня вскрытия конвертов с конкурсной заявкой

в течение трех рабочих дней со дня подведения итогов конкурса

в течение пяти рабочих дней со дня получения протокола об итогах конкурса

не более тридцати минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5


   


Приложение 9
к регламенту государственной
услуги «Принятие местными
исполнительными органами области
решения по закреплению охотничьих 
угодий и рыбохозяйственных водоемов
и (или) участков за пользователями
животным миром и установлению
сервитутов для нужд охотничьего
и рыбного хозяйства»

Схема 2. Описание действий структурно-функциональных единиц при подаче заявок на закрепление без конкурса проведения в инспекции и местный исполнительный орган
 

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование структурно-функциональной единицы

Специалист инспекции

Специалист инспекции

Канцелярия, руководители отделов, специалисты областного исполнительного органа

Специалисты областного исполнительного органа

3

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их описание

Прием и регистрация документов предложенный получателем государственной услуги

Проверка полноты представленных документов

Разработка, согласования и внесение для принятие постановления

Регистрация постановления

4

Форма завершения(данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Вынесение заключений о полноты документов направление в областной исполнительный орган представление

принятие постановлении

Вручение постановления получателю государственной услуги

5

Сроки исполнения

не более тридцати минут

в течение 2 рабочих дней со дня сдачи документов

не более двадцати рабочих дней с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов

в течение 2 рабочих дней

6

Номер следующего
действия

2

3

4