"Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы әкімдігінің 2012 жылғы 28 желтоқсандағы N 66/13 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 15 ақпанда N 2168 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 25/11 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 28.05.2014 № 25/11 (алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы "Нормативтік құқықтық актілер туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы "Ақпарат және мұрағат ісі саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" N 2315 және 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулыларына сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Қарағанды облысының мұрағаттар және құжаттама басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыдан туындайтын қажетті шаралар қабылдасын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Ж.О. Жылбаевқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Ә. Құсайынов

      Келісілді

      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникация
      министрі
      А. Жұмағалиев
      6 қаңтар 2013 ж.

Қарағанды облысы әкімдігінің
2012 жылғы 28 желтоқсандағы
N 66/13 қаулысымен
бекітілген

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) "Қарағанды облысының мұрағаттар және құжаттама басқармасы" мемлекеттік мекемесімен, мемлекеттік мұрағаттармен, баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – қызмет беруші) арқылы, сондай-ақ www.еgov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет "Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2007 жылғы 30 маусымдағы N 561 қаулысына өзгерiс пен толықтырулар енгiзу туралы және мемлекеттiк қызмет стандарттарын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2009 жылғы 30 желтоқсандағы N 2315 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 09 қазандағы N 1278 қаулысымен бекітілген "Мұрағаттық анықтамалар беру" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметтің автоматтандырылу деңгейі: ішінара автоматтандырылған (медиа-алшақтықты қамтитын электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық қызмет көрсету.
      5. Осы "Мұрағаттық анықтамалар беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) қолданылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге арналған жүйе;
      2) бизнес-сәйкестендiру нөмiрi – бiрлескен кәсiпкерлiк түрiнде қызметтердi жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкiлдiк) және жеке кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi – БСН);
      3) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір;
      4) ЖАО – жергілікті атқарушы органдар "Қарағанды облысының мұрағаттар және құжаттама басқармасы", тікелей электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуші облыстың мемлекеттік мұрағаттары;
      5) ЖАО АЖ – жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесі/Қазақстан Республикасының "электрондық үкімет" шлюзінің шағын жүйесі ретінде Өңірлік шлюз" ақпараттық жүйесі, жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орыны бөлігінде;
      6) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) – бұл белгілі кезеңде электрондық қызмет көрсетуге қатысатын өкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері тізбесі;
      7) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керсінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      8) мемлекеттік электрондық қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      9) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      10) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      11) БНАЖ – Қазақстан Республикасының бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесі;
      12) ХҚКО – Халыққа қызмет көрсету орталығы;
      13) ХҚКО АЖ – Халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесі;
      14) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      15) "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтерге қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе;
      16) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы;
      17) "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) – электрондық қызметтерді жүзеге асыру шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін ықпалдастыруға арналған ақпараттық жүйе;
      18) "электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ) – ЖАО ішкі жүйелері/шағын жүйелері мен ЖАО электрондық қызмет көрсету үдерісіне қатысатын сыртқы ақпараттық жүйелері арасындағы ақпараттық өзара қарым-қатынасты қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе.

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша
қызмет беруші жұмысының тәртіптері

      6. ЭҮП арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдардың N 1 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген:
      1) тұтынушы ЖСН/БСН және пароль арқылы ЭҮП тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – қызметті алу үшін тұтынушымен ЖСН/БСН және парольды енгізу (авторизация үдерісі);
      3) 1-шарт – ЖСН/БСН және пароль арқылы тіркелген тұтынушы туралы мәліметтердің дұрыстығын ЭҮП тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының мәліметтерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты ЭҮПмен авторизациялауда бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – осы Регламентте көрсетілген қызметті тұтынушымен таңдау, құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып қызмет көрсету мен нысанды толтыру үшін сұраныс нысандарын экранға шығару (мәліметтерді енгізу), Стандарттың 11-тармағында көрсетілген сұраныс нысанына электрондық түрде қажетті құжаттар көшірмелерін бекіту, сондай-ақ, сұранысты куәландыру (қол қою) үшін тұтынушымен ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 2-шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және шақыртылған (күші жойылған) ЖАО АЖ тіркеу куәліктері тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестігін (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) тексеру;
      7) 4-үдеріс – Тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұралған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – Тұтынушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсету үшін сұранысты куәландыру және қызмет берушімен өңдеу үшін ЭҮӨШ АЖО ЭҮШ арқылы электрондық құжатты (сұранысты) бағыттау;
      9) 6-үдеріс – Электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО тіркеу;
      10) 3-шарт – Тұтынушы қоса ұсынған, Стандартта және қызмет көрсетуге негіздемеде көрсетілген құжаттардың сәйкестігін қызмет берушімен тексеру (өңдеу);
      11) 7-үдеріс – тұтынушының құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – тұтынушымен ЭҮӨШ АЖО қалыптасқан қызмет нәтижесін (электрондық құжат нысанында мұрағаттық анықтаманың дайындығы туралы хабарлама) алу. Электрондық құжат қызмет берушінің өкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануы арқылы қалыптасады.
      7. Қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдардың N 2 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген:
      1) 1-үдеріс – қызмет берушінің қызметкерімен қызмет көрсету үшін ЭҮӨШ АЖО ЖСН/БСН және парольді енгізу (авторизация үдерісі);
      2) 2-үдеріс – қызмет берушінің қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдау, қызмет көрсету үшін сұраныс нысандарын экранға шығару және қызмет берушінің қызметкерімен тұтынушының мәліметтерін енгізу;
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ/ЭҮӨШ арқылы ЖТ ММБ/ЗТ ММБ-на тұтынушының мәліметтері туралы сұранысты бағыттау;
      4) 1-шарт – ЖТ ММБ/ЗТ ММБ тұтынушы мәліметтерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – ЖТ ММБ/ЗТ ММБ тұтынушы мәліметтерінің болмауына байланысты мәліметтерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – қызмет беруші қызметкерімен қағаздық нысандағы құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде сұраныс нысанын толтыру және қызмет көрсетуге толтырылған сұраныс нысанын (енгізілген мәліметтерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО тіркеу;
      8) 2-шарт – қоса ұсынылған, Стандартта және қызмет көрсетуге негіздемеде көрсетілген құжаттардың сәйкестігін қызмет берушімен тексеру (өңдеу);
      9) 7-үдеріс – тұтынушының құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – тұтынушымен ЭҮӨШ АЖО қалыптасқан қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтама) алу. Электрондық құжат қызмет берушінің өкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануы арқылы қалыптасады.
      8. ХҚКО арқылы қызмет берушінің адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдардың N 3 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген:
      1) 1-үдеріс – Орталық операторының қызмет көрсету үшін ХҚКО АЖ АЖО логин мен парольді енгізуі (авторизация үдерісі);
      2) 2-үдеріс – Орталық операторымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдау, қызмет көрсету үшін сұраныс нысандарын экранға шығару және Орталық операторымен тұтынушының мәліметтерін, сондай-ақ тұтынушы өкілінің сенімхаты бойынша мәліметтерді (нотариалды куәландырылған сенімхат жағдайында, сенімхат басқаша куәландырылған жағдайда – сенімхат мәліметтері толтырылмайды) енгізу;
      3) 3-үдеріс – ЖТ ММБ/ЗТ ММБ-на ЭҮШ арқылы тұтынушының мәліметтері туралы, сондай-ақ БНАЖ арқылы тұтынушы өкілінің сенімхаты мәліметтері туралы сұранысты бағыттау;
      4) 1-шарт – ЖТ ММБ/ ЗТ ММБ тұтынушы мәліметтерінің, БНАЖ сенімхат мәліметтерінің болуын тексеру;
      5) 4-үдеріс – ЖТ ММБ/ ЗТ ММБ тұтынушы мәліметтерінің, БНАЖ сенімхат мәліметтерінің болмауына байланысты мәліметтерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – Орталық операторымен қағаздық нысандағы құжаттардың болуы туралы белгі бөлігінде сұраныс нысанын толтыру және тұтынушы ұсынған құжаттарды сканирлеу, оларды сұраныс нысанына бекіту және қызмет көрсетуге толтырылған сұраныс нысанын (енгізілген мәліметтерді) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6-үдеріс – ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-на Орталық операторының ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (тұтынушы сұранысын) бағыттау;
      8) 7-үдеріс – электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО тіркеу;
      9) 2-шарт – тұтынушы қоса ұсынған, Стандартта және қызмет көрсетуге негіздемеде көрсетілген құжаттардың сәйкестігін қызмет берушімен тексеру (өңдеу);
      10) 8-үдеріс – тұтынушының құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9-үдеріс – тұтынушымен Орталық операторы арқылы қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтама) алу.
      9. Сұранысты толтыру және қызметке жауап нысаны www.egov.kz. "электрондық үкімет" веб-порталында келтірілген.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранысты орындау мәртебесін алушымен тексеру әдісі: ЭҮП "Қызметтерді алу тарихы" бөлімінде, сондай-ақ, ЖАО немесе ХҚКО өтініш білдірген кезде.
      11. Электрондық мемлекеттік қызмет жөнінде ақпарат алу үшін, сондай-ақ олардың сапасын бағалау (оның ішінде шағымдану) қажеттілігі жағдайында байланыс телефонының нөмірі: 8 (7212) 56-91-08, Порталдың сall-Орталығы телефоны бойынша: (1414).

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      12. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ тізбесі:
      Қызмет беруші;
      Орталық операторы;
      ЭҮП;
      ЭҮШ;
      ЭҮӨШ АЖО;
      ХҚКО АЖ;
      ЖТ ММБ/ЗТ ММБ;
      БНАЖ.
      13. Әрбір іс-қимылдың орындалу мерзімі көрсетілген ҚФБ іс-қимылы дәйектілігінің мәтіндік, кестелік сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      14. ҚФБ сипаттамасына сәйкес іс-қимылдардың (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграммалар осы Регламентке 1-қосымшада (N 123 диаграммалар) келтірілген.
      15. Осы Регламентке 345-қосымшаларда электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі соған сәйкес ұсынылуы тиіс бланкілердің нысандары, үлгілері көрсетілген.
      16. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы Регламентке 6-қосымшаға сәйкес сапа мен қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      17. Тұтынушылармен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттарды алудан қорғау);
      2) тұтастық (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттардың өзгеруінен қорғау);
      3) қолжетімділік (рұқсат етілмеген іс-қимылдармен ақпараттар мен қорларды ұстаудан қорғау).
      4) тұтынушы белгіленген мерзімде ала алмаған құжаттардың сақталуы.
      18. Электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсетудің техникалық шарттары: компьютердің болуы, ғаламторға шығу, анықтама берілетін тұлғада ЖСН болуы, ЭҮП авторизациясы, пайдаланушының ЭЦҚ болуы.

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
1-қосымша

ЖАО арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік
қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдардың
N 1 диаграммасы

ХҚКО арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік
қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдардың
N 2 диаграммасы

ЭҮП арқылы ішінара автоматтандырылған электрондық мемлекеттік
қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдардың
N 3 диаграммасы

Кесте. Шартты белгілер

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
2-қосымша

      1 кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) N

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтыну-шы

ЭҮП

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН және пороль бойынша ЭҮП авторизацияланады

Тұтынушының мәліметтерінде орын алған бұзушылықтарға байланыс-ты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Қызметті таңдайды және ЭЦҚ тұтынушының таңдауымен сұраныс мәліметтерін қалыптастырады

ЭЦҚ тұтынушының мәліметтерінде орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Сұраныстың сәтті қалыптасқаны туралы хабарламаны бейнелеу

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұранысты маршруттау

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

5

Орындау мерзімдері

30 сек – 1 минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2 – тұтынушы мәліметтерінде бұзылушылықтар болса;
3 – егер авторизация сәтті өтсе

4 - тұтынушы мәліметтерінде бұзылушылықтар болса;
5 – егер бұзылушылық болмаса

-

      кестенің жалғасы

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) N

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою) және сұранысты ЭҮӨШ АЖО бағыттау

Құжатты тіркеу

Тұтынушының құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Тұтынушымен қызмет нәтижесін (электрондық құжат нысанында мұрағаттық анықтаманың дайындығы туралы хабарлама) алу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Сұранысты маршруттау

Өтініш нөмірін иеленіп сұранысты тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Шығатын құжатты бейнелеу

5

Орындау мерзімдері

30 сек – 1 минут

1 минут

30 сек

15 күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

-

7 - тұтынушы мәліметтерінде бұзылушылықтар болса;
8 – егер бұзылушылық болмаса

-

-

      2 кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) N

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

Қызмет беруші

Қызмет беруші

ЖТ ММБ/ЗТ ММБ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЖСН мен пароль арқылы ЭҮӨШ АЖО авторизацияланады

Қызмет берушінің қызметкерімен таңдау

Тұтынушының мәліметтері туралы сұранысты ЖТ ММБ/ЗТ ММБ бағыттау

ЖТ ММБ/ЗТ ММБ мәліметтердің болмауы туралы хабарламаны қалыптастыру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Өтініш нөмірін иелене отырып жүйеде сұранысты тіркеу

Сұраныстың сәтті қалыптасқаны туралы хабарламаны бейнелеу

Сұранысты маршруттау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

5

Орындау мерзімдері

10-15 сек

10 сек

1,5 мин

10-15 сек

6

Келесі әрекеттің нөмірі

-

4 – бұзылушылықтар болса;
5 –  бұзылушылық болмаса

-

      кестенің жалғасы

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) N

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Сканирленген құжаттарды бекіте және ЭЦҚ куәландыра отырып сұраныс нысанын толтыру

Құжатты тіркеу

Тұтынушының құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Тұтынушымен қызмет нәтижесін алу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Сұранысты маршруттау

Өтінішке нөмір иелене отырып жүйеде сұранысты тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтама) қалыптастыру

5

Орындау мерзімдері

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

15 күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

6

7 – бұзылушылықтар болса;
8 – бұзылушылықтар болмаса

-

-

      3 кесте. ХҚКО арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау

1

Әрекет (жұмыстар барысының, ағынының) N

1

2

3

4

2

ҚФБ атауы

ХҚКО АЖ АЖО

Орталық операторы

Орталық операторы

ЖТ ММБ/ЗТ ММБ БНАЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, рәсімдеудің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Логин мен пароль бойынша Орталық операторы авторизацияланады

Қызметті таңдайды және сұраныс мәліметтерін қалыптастырады

Сұранысты  ЖТ ММБ/ЗТ ММБ БНАЖ бағыттау

Тұтынушы мәліметтерінің болмауына байланыс-ты мәліметтерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама-ны қалыптастырады

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешімі)

Өтініш нөмірін иелене отырып жүйеде сұранысты тіркеу

Сұраныстың сәтті қалыптасқаны туралы хабарламаны бейнелеу

Сұранысты маршруттау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

5

Орындау мерзімдері

30 сек – 1 минут

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4 - тұтынушы мәліметтерінде бұзылушылықтар болса;
5 – бұзылушылықтар болмаса

-

      кестенің жалғасы

1

5

6

7

8

9

2

Орталық операторы

Орталық операторы

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

ЭҮӨШ АЖО

3

Қажетті құжаттарды сұраныс нысанына бекіте отырып сұранысты толтыру және ЭЦҚ куәландыру

ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) құжатты бағыттау

Құжатты тіркеу

Тұтынушының құжаттарында орын алған бұзушылықтарға байланыс-ты қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Тұтынушымен қызмет нәтижесін алу

4

Сұраныстың сәтті қалыптасқаны туралы хабарламаны бейнелеу

Сұранысты маршруттау

Өтініш нөмірін иелене отырып сұранысты тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтама) қалыптастыру

5

30 сек – 1 минут

1 минут

1 минут

30 сек – 1 минут

15 күн

6

-

-

8 – бұзылушылықтар болса;
9 – бұзылушылықтар болмаса

-

-

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
3-қосымша

      Электрондық мемлекеттік қызметке сауалнама-өтініштің
                         экрандық нысаны

                                Мемлекеттік мұрағат директоры:
                                _____________________________________
                                                           (Директордың аты-жөні)
                                өтініш беруші: ______________________
                                                           (Тұтынушының аты-жөні)
                                Мекенжайы: __________________________
                                                          (Тұтынушының мекенжайы)
                                Телефоны: ___________________________
                                                      (Тұтынушының байланыс телефоны)

                        Сауалнама-өтініш

1 Мәлімет сұралатын тұлға үшін


1.1 Тұлғаның аты-жөні


1.2 Аты-жөнін өзгерту


1.3 Туған жылы


1.4 Индексі көрсетілген пошталық мекенжайы, байланыс телефоны


2 Мәлімет не жайында сұралады


3 Мәлімет қайда және қандай мақсатта сұралады


4 Анықтама сұратылған кезең


5 Жұмыс, қызмет, оқу орнының нақты атауы

Атауы

Кезеңнен

Кезеңге дейін

Лауазымы









Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370-ІІ от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
мемлекеттік мұрағатының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол
қойылған деректерін қамтиды
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
государственного архива

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
4-қосымша

      Электрондық мемлекеттік қызметке жағымды жауаптың
            (мұрағаттық анықтаманың) шығу нысаны

Кімге _______________________________________________________________
                        Өтінушінің аты-жөні немесе компанияның атауы
Мұрағаттық анықтама түрі ____________________________________________
Анықтамада сұралатын кезең __________________________________________
_____________________________________________________________________
                        (мұрағаттық анықтаманың мазмұны көрсетіледі)
Негіз _______________________________________________________________

      Мұрағат директоры ______________________________
                                          (аты-жөні)

      Мұрағатшы ______________________________________
                                          (аты-жөні)

      Анықтамаға құжаттар қоса ұсынылады:

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370-ІІ от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
мемлекеттік мұрағатының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол
қойылған деректерін қамтиды
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
государственного архива

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
5-қосымша

      Электрондық мемлекеттік қызметке теріс жауаптың
           (мұрағаттық анықтаманың) шығу нысаны

                                    Кімге: __________________________
                                                            (Тұтынушының аты-жөні)

      Сіз сұрау салған деректер бойынша ақпарат жоқ екендігін
хабарлаймыз.

      Бас тартудың себебі: __________________________________________

      Мұрағат маманы: _______________________________________________
                                                (аты-жөні)

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370-ІІ от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
мемлекеттік мұрағатының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол
қойылған деректерін қамтиды
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
государственного архива

"Мұрағаттық анықтамалар беру"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
6-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтің "сапа" және "қолжетімділік"
көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнаманың нысаны

_____________________________________________________________________
                        (қызметтің атауы)

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

      2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) ішінара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата Карагандинской области от 28 декабря 2012 года N 66/13. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 15 февраля 2013 года N 2168. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 28 мая 2014 года № 25/11

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 28.05.2014 № 25/11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах", Законом Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2315 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации и архивного дела" и от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача архивных справок".
      2. Государственному учреждению "Управление архивов и документации Карагандинской области" принять необходимые меры, вытекающие из настоящего постановления.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Жилбаева Ж.О.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после первого официального опубликования.

      Аким области                               А. Кусаинов

      Согласовано

      Министр
      транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      А. Жумагалиев
      06 января 2013 г.

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 28 декабря 2012 года
N 66/13

Регламент электронной государственной услуги
"Выдача архивных справок"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача архивных справок" (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление архивов и документации Карагандинской области", государственными архивами, на альтернативной основе через центры обслуживания населения (далее – услугодатель), а также через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – ПЭП).
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Выдача архивных справок", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 09 октября 2012 года N 1278 "О внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2315 "О внесении изменения и дополнений в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 июня 2007 года N 561 и об утверждении стандартов государственных услуг" (далее - Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система (далее – ИС) – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      2) бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) – уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства;
      3) индивидуальный идентификационный номер (далее – ИИН) – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      4) МИО – местные исполнительные органы "Управление архивов и документации Карагандинской области", государственные архивы области, непосредственно предоставляющие электронную государственную услугу;
      5) ИС МИО - информационная система местных исполнительных органов/информационная система "Региональный шлюз, как подсистема шлюза "электронного правительства" Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника местного исполнительного органа;
      6) структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ) – перечень структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      7) медиа-разрыв – чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      8) электронная государственная услуга - государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      9) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      11) ЕНИС – единая нотариальная информационная система;
      12) ЦОН – Центр обслуживания населения;
      13) ИС ЦОН – информационная система центров обслуживания населения;
      14) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      15) веб-портал "электронного правительства" (далее – ПЭП) – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      16) электронная цифровая подпись (далее – ЭЦП) — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      17) шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг;
      18) Региональный шлюз "электронного правительства" (далее – РШЭП) – информационная система, обеспечивающая информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) потребитель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН/БИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод потребителем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном потребителе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 – выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор потребителем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП потребителя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      12) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (уведомление о готовности архивной справки в форме электронного документа), сформированный АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в АРМ РШЭП ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных потребителя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП/РШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      10) процесс 8 – получение потребителем результата услуги (архивной справки) сформированной АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Пошаговые действия и решения услугодателя через ЦОН (диаграмма N 3) функционального взаимодействия при оказании услуги приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператора Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных потребителя, а также данных по доверенности представителя потребителя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных потребителя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя потребителя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных потребителем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      7) процесс 6 - направление электронного документа (запроса потребителя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя;
      11) процесс 9 – получение потребителем через оператора Центра результата услуги (архивной справки).
      9. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портале "электронного правительства" www.egov.kz.
      10. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе "История получения услуг", а также при обращении в МИО или ЦОН.
      11. Номер контактного телефона для получения информации об электронной государственной услуге, также в случае необходимости оценки (в том числе обжалования) их качества: 8 (7212) 56-91-08, по телефону саll-центра Портала: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания
электронной государственной услуги

      12. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      Услугодатель;
      Оператор Центра;
      ПЭП;
      ШЭП;
      АРМ РШЭП;
      ИС ЦОН;
      ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      ЕНИС.
      13. Текстовое табличное описание последовательности действий СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) СФЕ в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 1 (диаграммы N 123) к настоящему Регламенту.
      15. В приложениях 345 к настоящему Регламенту приведены формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги.
      16. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 6 к настоящему Регламенту.
      17. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов);
      4) сохранность документов, которые потребитель не получил в установленные сроки.
      18. Технические условия оказания электронной государственной услуги: наличие компьютера, выход в Интернет, наличие ИИН у лица, которому выдается справка, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП пользователя.

Приложение 1
к регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача архивных справок"

Диаграмма N 1
функционального взаимодействия при оказании частично
автоматизированной электронной государственной услуги через МИО

Диаграмма N 2
функционального взаимодействия при оказании частично
автоматизированной электронной государственной услуги через ЦОН

Диаграмма N 3
функционального взаимодействия при оказании частично
автоматизированной электронной государственной услуги через ПЭП

Условные обозначения

Приложение 2
к регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача архивных справок"

      Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ПЭП по ИИН и пароля.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, выбором потребителя ЭЦП.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя ЭЦП

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных потребителя;
3 – если авторизация прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных потребителя;
5 – если нарушений нет

-

      продолжение таблицы

1

N действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Потребитель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Удостоверение (подписание) посредством ЭЦП потребителя и направление запроса в АРМ РШЭП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги (уведомление о готовности архивной справки в форме электронного документа)

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа.

Отображение выходного документа

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

1 минута

30 сек

15 дней

6

Номер следующего действия

-

7 - если есть нарушения в данных потребителя;
8 – если нарушений нет

-

-

      Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя.


N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4


Наименование СФЕ

Услугодатель

Услугодатель

Услугодатель

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ


Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на АРМ РШЭП через ИИН и пароля

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса о данных потребителя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ

Формирование сообщения об отсутствие данных ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ


Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Маршрутизация запроса.

Формирование мотивированного отказа.


Сроки исполнения

10-15 сек

10 сек

1,5 мин

10-15 сек


Номер следующего действия

-

4 – если есть нарушения;
5 – если нарушений нет

-

      продолжение таблицы


N действия (хода, потока работ)

5

6

7

8


Наименование СФЕ

Услугодатель

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП


Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Заполнение формы запроса с прикреплением сканированных документов и удостоверением ЭЦП

Регистрация документа

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги


Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги (архивной справки)


Сроки исполнения

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

15 дней


Номер следующего действия

6

7 – если есть нарушения;
8 – если нарушений нет

-

-

      Таблица 3. Описание действий СФЕ через ЦОН

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ

АРМ ИС ЦОН

Оператор Центра

Оператор Центра

ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется оператор Центра по логину и паролю

Выбирает услугу и формирует данные запроса

Направление запроса в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ЕНИС

Формирует сообщение о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных потребителя

4

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа.

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

6

Номер следующего действия

2

3

4 - если есть нарушения в данных потребителя;
5 – если нарушений нет

-

      продолжение таблицы

1

5

6

7

8

9

2

Оператор Центра

Оператор Центра

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

АРМ РШЭП

3

Заполнение запроса с прикрепление к форме запроса необходимых документов и удостоверение ЭЦП

Направление документа удостоверенного (подписанного) ЭЦП

Регистрация документа

Формирование сообщения об отказе в услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах потребителя

Получение потребителем результата услуги

4

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование мотивированного отказа.

Формирование результата услуги-(архивной справки)

5

30 сек – 1 минута

1 минута

1 минута

30 сек – 1 минута

15 дней

6

-

-

8 – если есть нарушения;
9 – если нарушений нет

-

-

Приложение 3
к регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача архивных справок"

         Экранная форма анкеты-заявления на электронную
                      государственную услугу

                                     Директор государственного архива
                                     ________________________________
                                                                 (ФИО директора)
                                     Заявитель: _____________________
                                                                 (ФИО потребителя)
                                     Адрес:__________________________
                                                                 (Адрес потребителя)
                                     Телефон:________________________
                                                      (Контактный телефон потребителя)

                        Анкета-заявление

1 Для лица о котором запрашиваются сведения:


1.1 Фамилия, имя, отчество лица


1.2 Изменения ФИО


1.3 Дата рождения


1.4 Почтовый адрес с указанием индекса, контактный телефон


2 О чем запрашиваются сведения


3 Куда и для какой цели запрашивается сведения


4 Период, за который запрашивается справка


5 Точное название места работы, службы, учебы:

Наименование

Период c

Период по

Должность









Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370 ЗРК от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
мемлекеттік мұрағатының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол
қойылған деректерін қамтиды
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
государственного архива

Приложение 4
к регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача архивных справок"

      Выходная форма положительного ответа (архивной справки)
                 на электронную государственную услугу

Кому: _______________________________________________________________
                        (ФИО заявителя или Наименование компании)
Вид архивной справки: _______________________________________________
Период за который запрашивается справка: ____________________________
_____________________________________________________________________
                    (указывается содержание архивной справки)
Основание: __________________________________________________________

      Директор архива: _____________________________
                                          (ФИО)
      Архивист: ____________________________________
                                          (ФИО)

      К справке прилагаются документы:

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370 ЗРК от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
мемлекеттік мұрағатының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол
қойылған деректерін қамтиды
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
государственного архива

Приложение 5
к регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача архивных справок"

      Выходная форма отрицательного ответа (архивной справки)
             на электронную государственную услугу

                                        Кому: _______________________
                                                             (Ф.И.О. потребителя)

      Доводим до сведения, что по запрошенным Вами данным информации
не имеется.

      Причина отказа: _______________________________________________

      Специалист архива: ____________________________________________
                                                   (Ф.И.О.)

Осы құжат "Электрондық құжат және электрондық цифрлық қолтаңба
туралы" 2003 жылғы 7 қаңтардағы N 370-II ҚРЗ 7-бабының 1-тармағына
сәйкес қағаз тасылмадағы құжатқа тең.
Данный документ согласно пункту 1 статья 7 N 370 ЗРК от 7 января 2003
года "Об электронном документе и электронной цифровой подписи"
равнозначен документу на бумажном носителе.

Штрих-код "Электрондық әкімдік" ақпараттық жүйесі ұсынған және
мемлекеттік мұрағатының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол
қойылған деректерін қамтиды
Штрих-код содержит данные, предоставленные информационной системой
"Электронный акимат" и подписанные электронно-цифровой подписью
государственного архива

Приложение 6
к регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача архивных справок"

Форма анкеты для определения показателей
электронной государственной услуги: "качество" и "доступность"

_____________________________________________________________________
                        (наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.