Теміртау қаласы мен Ақтау кенті тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы

Қарағанды облысы Теміртау қалалық мәслихатының 2012 жылғы 11 сәуірдегі N 3/6 шешімі. Қарағанды облысы Теміртау қаласының Әділет басқармасында 2012 жылғы 15 мамырда N 8-3-140 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Теміртау қалалық мәслихатының 2013 жылғы 26 сәуірдегі N 15/4 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Теміртау қалалық мәслихатының 26.04.2013 N 15/4 (алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 01.01.2013 бастап туындаған құқықтық қатынастарға таралады) шешімімен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы N 2314 "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" қаулысы, Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 5 шілдедегі "Байланыс туралы" Заңы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі N 512 "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" қаулысы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 19 шілдедегі N 710 "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мәселелері" қаулысы негізінде, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына сәйкес қалалық мәслихат ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Теміртау қаласы мен Ақтау кенті тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету ережесі бекітілсін.
      2. Осы шешім алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2012 жылдың 1 қаңтарынан бастап туындаған құқықтық қатынастарға таралады.

      Сессия төрағасы                            А. Ломакин

      Мәслихат хатшысы                           В. Свиридов

      КЕЛІСІЛДІ

      "Теміртау қаласының жұмыспен
      қамту және әлеуметтік бағдарламалар
      бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
      бастығы
      _________ Ю. Ким
      11 сәуір 2012 ж.

Теміртау қалалық мәслихаттың
2012 жылғы 11 сәуірдегі
N 3/6 шешімімен бекітілген

Теміртау қаласы мен Ақтау кенті тұрғындарына тұрғын үй көмегін көрсету ережесі

      Осы Ереже Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 97-бабына, Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 5 шілдедегі "Байланыс туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы  N 2314 "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 14 сәуірдегі N 512 "Әлеуметтік тұрғыдан қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне өтемақы төлеудің кейбір мәселелері туралы" қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 19 шілдедегі N 710 "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мәселелері" қаулысына сәйкес дайындалған және Теміртау қаласы мен Ақтау кенті аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен тәртібін анықтайды.

1. Жалпы ереже

      1. Осы Ережеде мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) – Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар;
      2) коммуналдық қызметтер – тұрғын үйде (тұрғын ғимаратта) көрсетілетін және сумен жабдықтауды, кәрізді, газбен жабдықтауды, электрмен жабдықтауды, жылумен жабдықтауды, қоқысты әкетуді, лифттерге қызмет көрсетуді қамтитын қызметтер;
      3) кондоминиум – үй-жай азаматтардың, заңды тұлғалардың, мемлекеттің дара (бөлек) меншігінде болатын, ал ортақ мүлік оларға ортақ үлестік меншік құқығымен тиесілі болатын жағдайда, жылжымайтын мүлікке меншіктің нысаны;
      4) кондоминиум объектісін басқару органы – кондоминиум объектісін басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;
      5) кондоминиум объектісінің ортақ мүліктерін күрделі жөндеу жұмыстары – ғимараттың (объектінің) негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерін өзгертумен байланыспаған, қажет болған жағдайда конструкциялық элементтері мен инженерлік жабдықтар жүйелерін алмастырып табиғи немесе моральдық тозуды жоятын құрылыстық және ұйымдастырушы-техникалық кешенді шаралары;
      6) отбасы – некеден (ерлі-зайыптылықтан), туыстықтан, жекжаттықтан, бала асырап алудан немесе балаларды тәрбиеге алудың өзге де нысандарынан туындайтын және отбасы қатынастарын нығайтып, дамытуға септігін тигізуге арналған мүліктік және жеке мүліктік емес құқықтар мен міндеттерге байланысты адамдар тобы;
      7) отбасының жиынтық табысы – тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы алған кірістердің жалпы сомасы;
      8) өтініш беруші (жеке тұлға) – тұрғын үй көмегін тағайындау үшін жеке өз атынан немесе отбасы атынан өтініш беретін адам (бұдан әрі - өтініш беруші);
      9) тұрғын үй көмегін тағайындау үшін құжаттарды қабылдау бойынша уәкілетті орган – "Қарағанды облысының Халыққа қызмет көрсету орталығы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - ХҚКО);
      10) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстар - кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесін күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеудің үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге жұмсалатын шығыстарға, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтерді төлеуге жұмсалатын шығыстарға жалпы жиналыстың шешімімен белгіленген ай сайынғы жарналар арқылы төленетін үй-жайлардың (пәтерлердің) меншік иелері шығыстарының міндетті сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін немесе оның жекелеген түрлерін күрделі жөндеуге ақша жинақтауға жұмсалатын жарналар;
      11) уәкілетті орган – "Теміртау қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - уәкілетті орган);
      12) шекті жол берілетін шығыстар үлесі – телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде отбасының (азаматтың) бір айда тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының (азаматтың) орташа айлық жиынтық кірісіне пайызбен қатынасы;
      13) шот – жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығыстарды төлеуге арналған және тұрғын үй көмегін тағайындау кезеңінде қызметті жеткізушімен электрондық және қағаз тасымалдағыштарда немесе өтініш берушімен қағаз тасымалдағышта ұсынылатын құжат.
      2. Тұрғын үй көмегі аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға):
      жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға арналған жарналарға жұмсалған шығындарға;
      тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді тұтынуға;
      байланыс саласындағы заңнамада белгіленген тәртіппен тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне;
      жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысына ақы төлеуге беріледі.
      Отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегін есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетілген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретінде айқындалады.
      Тұрғын үй көмегі қызметтерді жеткізушілер ұсынған шоттар бойынша көрсетіледі.
      3. Тұрғын үй көмегі егер де өтемақылық шаралармен қамтылатын тұрғын үй ауданының нормасы шегінде жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға жұмсалған шығыстар отбасының бюджетінде осы мақсаттарға жұмсалған шекті жол берілетін шығыстар үлесінен асқан жағдайда, алайда жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға, сондай-ақ телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне жұмсалған шығыстардың нормативтері нақты тұратын жалпы ауданынан артық болмаған жағдайда, Теміртау қаласы мен Ақтау кентінде тұрақты тұратын, осы тұрғын үйде тіркелген, тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) көрсетіледі.
      Жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға, сондай-ақ телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілуіне шекті жол берілетін шығыстар үлесі отбасының жиынтық табысының 10 пайызы мөлшерінде белгіленеді. Шекті жол берілетін шығыстар үлесі аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) көмек көрсету үшін өлшем болып табылады.

2. Тұрғын үй көмегін көрсетудің нормативтерін анықтау

      4. Уәкілетті орган тұрғын үй көмегін келесі тәртіпте көрсетеді:
      1) өтемақымен қамтамасыз етілетін тұрғын үй ауданының нормалары тұрғын үй заңнамасымен бекітілген (көпбөлмелі пәтерлерде (үйлерде) адам басына 18 шаршы метр), отбасының әр мүшесіне ұсынылған тұрғын үй нормаларына балама, бір бөлмелі пәтерлерде (тұрғын үйлерде) тұратын азаматтар үшін тұрғын үй ауданының нормасы – тұрғын үйдің жалпы ауданы, көп бөлмелі пәтерлерде (тұрғын үйлерде) тұратын жалғыз басты азаматтар үшін тұрғын үй ауданының нормасы – 30 шаршы метр;
      2) коммуналдық қызметті тұтыну нормалары:
      нақты шығындар бойынша газды тұтыну, бірақ (тұрғын үй көмегін есептеген кезде, екі қабаттан аспайтын тұрғын үй ғимаратының пәтерлеріндегі баллонды газ ескеріледі):
      орталықтандырылған ыстық суы бар, газ плиталарымен жабдықталған үйлерде бір адамға айына 8 килограммнан;
      орталықтандырылған ыстық суы жоқ, газ плиталарымен жабдықталған үйлерде бір адамға айына 10 килограммнан артық емес;
      қатты отынды тұтыну нақты шығындар бойынша қызметтерді жеткізушінің шоттарын (түбіртектерді, жөнелтпе құжаттарды, фактура-шоттарды, анықтамаларды) ұсына отырып, бірақ:
      7 ай жылу беру мезгілін есептегенде тұрғын үйдің 1 шаршы метр ауданын жылыту үшін – 1-2 қабатта салынған үйлер үшін 161 килограмм көмір, 3-5 қабатта салынған үйлер үшін 98 килограмм көмірден артық емес (тұрғын үй көмегін есептеу барысында статистика жөніндегі облыстық органдардың мәліметтері бойынша өткен тоқсандағы Теміртау қаласында қалыптасқан көмір бағасы пайдаланылады);
      нақты шығындар бойынша бір адамның электр қуатын тұтыну, бірақ:
      газ плиталарымен жабдықталған үйлерде айына 80 киловаттан;
      электр плиталарымен жабдықталған үйлерде айына 100 киловаттан аспауы тиіс;
      3) суық суды, кәрізді, ыстық суды, қоқысты шығару қызметін лифттерге қызмет көрсетуді пайдалану, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға жұмсалған шығыстардың нормаларын басқару үлгісіне қарамастан (басқарудың заңды үлгісін ресімдеген пәтерлер меншік иелерінің кооперативтері, өзін-өзі басқару комитеттері, үй комитеттері) қызметтерді жеткізуші немесе тарифтерді белгілейтін орган бекіткен тарифтер негізінде белгіленеді.
      5. Жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға белгіленген нормадан жоғары шығыстарын төлеу жалпы негізде жүргізіледі.
      6. Әлеуметтік қорғалатын азаматтарға телекоммуникация қызметін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифінің көтерілу сомасы Қазақстан Республикасының Үкіметімен белгіленген тәртіпте тұрғын үй көмегі арқылы өтемақы төленуге жатады.

3. Тұрғын үй көмегін тағайындау және төлеу тәртібі

      7. Тұрғын үй көмегін уәкілетті орган ұсынады және тұрғылықты мекен-жайы бойынша жеке тұлғаларға тағайындалады.
      8. Тұрғын үй көмегін келесі отбасылар ресімдей алмайды:
      1) егер бір айдан астам уақыт бойы стационарлық ем алып жатқан, диспансерлік тіркеуде тұрған, туберкулездің белсенді түрімен ауыратын, бірінші, екінші топ мүгедектеріне, мүгедек балаларға, сексен жастан асқан адамдарға күтім көрсететін, жеті жасқа дейінгі баланың тәрбиесімен айналысатын тұлғалардан басқа, жұмыспен қамту мәселесі жөніндегі уәкілетті органда тіркелмеген, құрамында жұмысқа қабілетті азаматтары болса;
      2) егер жеке меншігінде бір бірліктен артық тұрғын үйі (пәтері, үйі) бар немесе тұрғын үй-жайларды жалдауға берсе;
      3) жұбайының қайда екенін білмейтін (жасыратын) және осы мәселе бойынша құқық қорғау органдарына арызданбаған, құрамында заңды некеде тұратын тұлғалары бар болса.
      9. Ішімдікке немесе есірткіге құмар отбасы мүшелерімен, немесе 18 жасқа толмаған тұлғалармен бірге тұратын пәтерлердің иесі болып табылатын зейнеткерлер мен мүгедектерге тұрғын үй көмегі бір адамға (18 шаршы метр) арналған тұрғын үй көлемінің нормалары және бір бөлмелі немесе көп бөлмелі пәтерде тұруына байланыссыз бір адамға коммуналдық қызметті тұтыну нормативтерінің негізінде ұсынылады.
      10. Орынды себептерсіз аймақтық деңгейде халықты жұмыспен қамтуға және әлеуметтік қорғау уәкілетті органның ұсынысынан бас тартқан жұмыссыздарға (олардың отбасыларына), сондай-ақ өз шешімі бойынша әлеуметтік жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмыстарға қатысудан, кәсіптік даярлаудан, қайта даярлаудан, біліктілігін арттырудан бас тартқандарға тұрғын үй көмегі тағайындалмайды.
      Құрамында жұмыссыздар бар отбасыларға тұрғын үй көмегі оның жұмысқа орналасқан, оның ішінде әлеуметтік жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысына, кәсіптік даярлауға, қайта даярлауға, біліктілігін арттыруға жіберілген күннен бастап қайта тағайындалады.
      11. Жанжалды, таласты немесе кикілжің жағдайлар пайда болған кезде, тұрғын үй көмегін тағайындау мәселесі сот тәртібімен шешілуі мүмкін.
      12. Тұрғын үй көмегінің мөлшері жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, нормалар шегінде коммуналдық қызметтерді тұтынуға жұмсалған шығыстар үшін нақты есептелген төлемақы, сондай-ақ телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақының көтерілу айырмашылығы сомасынан артық болуы мүмкін емес.
      13. Жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға жұмсалған шығыстардың нақты есептелген сомасы жөніндегі мәліметтерді коммуналдық қызметтерді жеткізуші (электрондық немесе қағаз тасымалдағышта) және (немесе) жеке тұлға (қағаз тасымалдағышта) ұсынады.
      14. Уәкілетті орган қызметтерді жеткізушілердің, кондоминиум объектілерін басқару органдарының есеп шоттарына тұрғын үй көмегін төлеуді және тұрғын үй көмегін одан әрі алушылардың дербес шоттарына аударуды екінші деңгейдегі банктер арқылы жүзеге асырады. Жеке шоттарға тұрғын үй көмегін аудару үшін өтініш беруші келесі құжаттарын ұсынуы тиіс:
      1) салық төлеушінің тіркеу нөмірі;
      2) әлеуметтік жеке код беру туралы куәлік.
      15. Тұрғын үй көмегінің төлемдерін қаржыландыру бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылады.

4. Тұрғын үй көмегін көрсету мерзімдері мен кезеңділігі

      16. Тұрғын үй көмегін барлық қажетті құжаттармен бірге өтініш берген айдан бастап уәкілетті орган 1 жыл мерзімге тағайындайды. Отбасының табысы мен құрамы жөніндегі, сондай-ақ тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға жұмсалған шығыстар жөніндегі мәліметтер уәкілетті органға тоқсан сайын ұсынылады.
      Егер өтініш беруші ағымдағы тоқсанның екінші немесе үшінші айында өтініш білдірген болса, тұрғын үй көмегі ағымдағы тоқсанның барлық айына тағайындалады (келесіде тоқсан сайын өтініш беретін жағдайда).
      17. Тұрғын үй көмегін алушылар тұрғын үй көмегін алу құқығына немесе мөлшеріне әсер ететін жағдайлар туралы 10 күн ішінде уәкілетті органға хабарлауға тиісті.
      Тұрғын үй көмегін заңсыз немесе асыра тағайындалуына әкеліп соқтырған жалған мәліметтерді бергені үшін отбасыға (азаматқа) тұрғын үй көмегін тағайындау және төлеу тағайындалған кезеңде тоқтатылады, ал тұрғын үй көмегі ретінде заңсыз алынған сома өз еркімен, ал одан бас тартқан жағдайда - сот арқылы қайтарылады.
      18. Жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтерге, телекоммуникация қызметтерін көрсеткені үшін абоненттік төлемақы тарифтері, шекті жол берілетін шығыстар үлесі өзгерген жағдайда тиісті өзгерістер басталған сәттен бастап алдында тағайындалған жәрдемақылар қайта есептеледі.
      19. Тұрғын үй көмегін тағайындау кезінде, отбасының басқа қалаларда уақытша тұратыны тиісті құжаттармен расталған тұлғалар есепке алынбайды.

5. Тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш беру және есептеу тәртібі

      20. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін азамат (отбасы) тұрғылықты жері бойынша уәкілетті органға немесе ХҚКО өтініш береді (осы Ережеге 1-қосымша) және келесі құжаттарды ұсынады:
      1) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      2) тұрғын үйге құқық беретін құжаттың көшірмесі және техникалық паспорты;
      3) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі;
      4) өтініш берушінің отбасылық жағдайын растайтын құжаттың көшірмесі (65 жастан жоғары жеке тұратын жалғызілікті тұлғалардан басқа тұлғалардың некеге тұру немесе некені бұзу туралы куәліктері, қаза болу туралы куәлік, N 4 үлгідегі туу туралы анықтамасы);
      5) отбасы мүшелерінің табысын және отбасы мүшелерінің айналысатын қызмет түрін растайтын құжаттар (еңбек кітапшасы, еңбек келісім шартының көшірмесі, жұмыспен қамту мәселесі жөніндегі уәкілетті органнан анықтама, оқу (мектептен басқа) немесе қызмет орнынан анықтама, мүгедектігі жөніндегі анықтаманың көшірмесі);
      6) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін ұстауға жұмсалған шығыстар туралы мәлімет (түбіртек, анықтама, хабарлама);
      7) орталықтандырылған жылудың жоқтығы және қатты отынды пайдалануды растайтын мәлімет, қатты отынды пайдалануды растайтын шот (түбіртектер, жөнелтпе құжаттар, фактура-шоттар, анықтамалар);
      8) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге арналған нысаналы жарнаның мөлшері туралы шот;
      9) жергілікті атқарушы органмен (тұрғын үй инспекциясымен) келісілген, пәтерлердің меншік иелері мен жалдаушыларының (қосымша жалдаушылардың) жалпы жиналысында бекітілген кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлерін жүргізуге арналған шығыстар сметасы негізінде кондоминиум объектісін басқару органы ұсынатын және мөрмен, кондоминиум объектісін басқару органы басшының колымен расталған тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шот;
      10) коммуналдық қызметтерді тұтыну шоттары (сыйымды немесе баллонды газды қолданған жағдайда – анықтама, түбіртек);
      11) телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шоты немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      12) тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот.
      Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқада және көшірмелерде тапсырылады, одан кейін құжаттардың түпнұсқалары өтініш берушіге қайтарылып беріледі.
      21. Тапсырылған құжаттарды қараудың қорытындысы бойынша уәкілетті орган осы Ереженің 234-қосымшаларына сәйкес үлгі бойынша бланктерді толтырады.
      Келісім шарт екі данада жасалып, оның біреуі тұрғын үй көмегін алушыда сақталады. Аталған келісім шарт тұрғын үй көмегін көрсету үшін негіздеме болып табылады.
      Келесі тоқсандарда отбасының құрамы мен тұратын тұрғын үйдің жалпы ауданының көлемі өзгерусіз қалса, онда осы Ереженің 2-қосымшасына сәйкес үлгідегі бланк толтырылмайды.
      22. Қажет болған жағдайда уәкілетті орган тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш берген отбасының материалдық-тұрмыстық жағдайын тексеруге құқылы. Тексеру актісі тұрғын үй көмегін алушының жеке ісіне тіркеледі.
      23. Тұрғын үй көмегінің мөлшері телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін нормалар шегінде тұтынуға ақы төлеу сомасы мен отбасының осы мақсаттарға жұмсалған шығыстардың шекті жол берілетін деңгейі арасындағы айырмасы ретінде есептеледі.

Теміртау қаласы мен Ақтау кенті тұрғындарына
тұрғын үй көмегін көрсету ережесіне
1-қосымша

Уәкілетті органға

                         ____________________________________________
                          (елді мекен, аудан, облыс)
                         ____________________________________________
                          (елді мекен, аудан)
                         ______________________ мекен-жайында тұратын
                         (көше, үйдің, пәтердің N, телефон N)
                         ___________________________________________
                         (Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты)
                         жеке куәліктің N ___________________________
                         берген _________________________
                         берілген күні ______________________________
                         ӘЖК N _____________________________________
                         СТН ________________________________________                           ЖСН ________________________________________

Отбасының тіркелу нөмірі _____________

ӨТІНІШ

      Менің отбасыма тұрғын үй көмегін тағайындауыңызды сұраймын.
      Менің отбасым ____ адамнан тұрады.
      Өтінішке қоса қажетті құжаттарды ұсындым.
Дербес шоттың N _______________. Қызметті жеткізушінің атауы ________________________
(кондоминиум объектісінің жалпы мүлігін ұстауға, жылыту жүйесіне, суық суға, канализацияға, ыстық суға, қоқыс шығаруға, тоққа, газге, телефонға, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, лифттерді жөндеу жұмыстарының шығындары)
Дербес шоттың N ________. Қызметті жеткізушінің атауы _______________ (кондоминиум объектісінің жалпы мүлігін ұстауға, жылыту жүйесіне, суық суға, канализацияға, ыстық суға, қоқыс шығаруға, тоққа, газге, телефонға, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, лифттерді жөндеу жұмыстарының шығындары)
Дербес шоттың N _________. Банктің атауы ____________________________ (кондоминиум объектісінің жалпы мүлігін ұстауға, жылыту жүйесіне, суық суға, канализацияға, ыстық суға, қоқыс шығаруға, тоққа, газге, телефонға, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, лифттерді жөндеу жұмыстарының шығындары)
Дербес шоттың N ________. Кондоминиум объектісін басқару органы _______ (кондоминиум объектісінің жалпы мүлігін ұстауға, жылыту жүйесіне, суық суға, канализацияға, ыстық суға, қоқыс шығаруға, тоққа, газге, телефонға, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, лифттерді жөндеу жұмыстарының шығындары)
      Мен және менің отбасымның мүшелері, біздің келісіміміздің дәлелі ретінде отбасы мүшелерінің жеке және заңды тұлғаларға көрсетуге болатын табыстары туралы ақпаратты "Теміртау қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесіне беруге рұқсат етеміз.
      Теріс мәліметтерді және жалған құжаттарды ұсынғаны үшін жауапқа тартылатыным жөнінде алдын ала ескертілді.
Менің (менің отбасымның) табыстарын Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау Министрлігінің зейнетақы төлеу бойынша мемлекеттік орталық қорының мәліметтерімен салыстыруға келісемін.

"____"__________ 20____ж. _____________________________
                              (өтініш берушінің қолы)

Құжаттардың қабылданған күні
"____"__________ 20____ж. ________ __________________________________
                           (қолы)   (құжатты қабылдаған тұлғаның Т.А.Ә., лауазымы)

Теміртау қаласы мен Ақтау кенті тұрғындарына
тұрғын үй көмегін көрсету ережесіне
2-қосымша

Отбасының тіркелу нөмірі ____________

Отбасы құрамы және тұратын тұрғын үйдің жалпы ауданының көлемі туралы МӘЛІМЕТ

_____________________________________________________________________
                        (өтініш берушінің Т.А.Ә.)

_____________________________________________________________________
                         (үйдің мекен-жайы)

Өтініш берушінің отбасылық жағдайы __________________________________
Отбасы _______ адамнан құрылған. Тұрғын үйдің ауданы _______________ шаршы метр.
____________ жылғы N ________ _______________________________________
                               (тұрғын үйге құқық беретін құжаттың атауы)

Отбасы мүшелерінің Т.А.Ә.

Туылған күні, айы, жылы

Өтініш берушіге туыстық қатынасы






















Өтініш берушінің қолы __________________ Маманның қолы ______________

Күні __________________________________

Теміртау қаласы мен Ақтау кенті тұрғындарына
тұрғын үй көмегін көрсету ережесіне
3-қосымша

Отбасының тіркелу нөмірі _____________

20___ жылғы _______________ тоқсандағы өтініш берушінің отбасы мүшелерінің алған табысы туралы МӘЛІМЕТ

_____________________________________________________________________
                        (өтініш берушінің Т.А.Ә.)

т/б N

Отбасы мүшелерінің Т.А.Ә.

Құжатпен расталған табыстардың сомасы

Басқа да мәлімделген табыстар



табыс түрі

сомасы, теңге

табыс түрі

сомасы, теңге























































Өтініш берушінің қолы _____________ Маманның қолы __________________
Күні __________________________________

Теміртау қаласы мен Ақтау кенті тұрғындарына
тұрғын үй көмегін көрсету ережесіне
4-қосымша

20___ жылғы _______________ тоқсандағы тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысына, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін ұстауға, күрделі жөндеуге және (немесе) күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығыстар туралы МӘЛІМЕТ

_____________________________________________________  Әлеуметтік топ
            (өтініш берушінің Т.А.Ә.)                  зейнеткер -
______________________________________________________ мүгедек -
            (үйдің мекен-жайы)                         жұмысшы -
                                                       жұмыссыз -
                                                       басқалары -

Тұрғын үйдің жалпы ауданы ________ ш.м. Бөлме саны ________ Әлеуметтік норма _____________ ш.м.
Үйдің жалпы сипаттамасы ____________________________________________
            (орталықтандырылған немесе баллонды газ, электр плитасы)

20___ жылғы ____ тоқсандағы жиынтық табыс _____________

т/б N

Төлем түрі

________
(ай)
есептелгені

________
(ай)
есептелгені

_________
(ай)
есептелгені

1

Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін ұстауға жұмсалған шығыстар




Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге жұмсалған нысаналы жарна




Кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарна




2

Жылу беру (орталықтандырылған жылыту, қатты отын)




3

Суық су




4

Кәріз




5

Ыстық су




6

Қоқыс шығару




7

Электр энергиясы




8

Газ




9

Телефон




10

Тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысы





БАРЛЫҒЫ:




20___ ж. "___"___________ Маманның қолы ____________________________

Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи населению города Темиртау и поселка Актау

Решение Темиртауского городского маслихата Карагандинской области от 11 апреля 2012 года N 3/6. Зарегистрировано Управлением юстиции города Темиртау Карагандинской области 15 мая 2012 года N 8-3-140. Утратило силу решением Темиртауского городского маслихата Карагандинской области от 26 апреля 2013 года N 15/4

      Сноска. Утратило силу решением Темиртауского городского маслихата Карагандинской области от 26.04.2013 N 15/4 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на правоотношения, возникшие с 01.01.2013).

      На основании Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", Постановления Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", Закона Республики Казахстан от 5 июля 2004 года "О связи", Постановления Правительства Республики Казахстан от 14 апреля 2009 года N 512 "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", Постановления Правительства Республики Казахстан от 19 июля 2008 года N 710 "Вопросы Министерства юстиции Республики Казахстан", в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", городской маслихат РЕШИЛ:
      1. Утвердить Правила предоставления жилищной помощи населению города Темиртау и поселка Актау.
      2. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и распространяется на правоотношения, возникшие с 1 января 2012 года.

      Председатель сессии                        А. Ломакин

      Секретарь маслихата                        В. Свиридов

      СОГЛАСОВАНО

      Начальник
      государственного учреждения
      "Отдел занятости и социальных
      программ города Темиртау"
      ____________________ Ю.Ким
      11 апреля 2012 года

Утверждены
решением Темиртауского
городского маслихата
от 11 апреля 2012 года N 3/6

Правила предоставления жилищной помощи населению города Темиртау и поселка Актау

      Настоящие Правила разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", Законом Республики Казахстан от 5 июля 2004 года "О связи", постановлением Правительства Республики Казахстан N 2314 от 30 декабря 2009 года "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", постановлением Правительства Республики Казахстан N 512 от 14 апреля 2009 года "О некоторых вопросах компенсации повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам", постановлением Правительства Республики Казахстан N 710 от 19 июля 2008 года "Вопросы Министерства юстиции Республики Казахстан" и определяют размер и порядок оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) города Темиртау и поселка Актау.

1. Общие положения

      1. В Правилах используются следующие основные понятия:
      1) малообеспеченные семьи (граждане) – лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи.
      2) коммунальные услуги - услуги, предоставляемые в жилом доме (жилом здании) и включающие водоснабжение, канализацию, газоснабжение, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление и обслуживание лифтов;
      3) кондоминиум - форма собственности на недвижимость, при которой помещения находятся в индивидуальной (раздельной) собственности граждан, юридических лиц, государства, а общее имущество принадлежит им на праве общей долевой собственности;
      4) орган управления объектом кондоминиума – физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по управлению объектом кондоминиума;
      5) капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума – комплекс строительных и организационно-технических мероприятий по устранению физического и морального износа не связанных с изменениями основных технико-экономических показателей здания (объекта), с заменой, при необходимости конструктивных элементов и систем инженерного оборудования;
      6) семья – круг лиц, связанных имущественными и личными неимущественными правами и обязанностями, вытекающими из брака (супружества), родства, свойства, усыновления (удочерения) или иной формы принятия детей на воспитание и призванными способствовать укреплению и развитию семейных отношений;
      7) совокупный доход семьи – общая сумма доходов, полученных семьей за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      8) заявитель (физическое лицо) – лицо, обратившееся от себя лично или от имени семьи за назначением жилищной помощи (далее заявитель);
      9) уполномоченный орган по приему документов по назначению жилищной помощи - государственное учреждение "Центр обслуживания населения Карагандинской области" (далее - ЦОН);
      10) расходы на содержание жилого дома (жилого здания) - обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, расходы на приобретение, установку, эксплуатацию и проверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, расходы на оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также взносы на накопления денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;
      11) уполномоченный орган – государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ города Темиртау" (далее – уполномоченный орган);
      12) доля предельно-допустимых расходов – отношение предельно-допустимого уровня расходов семьи (гражданина) в месяц на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, к совокупному доходу семьи (гражданина) в процентах;
      13) счет – документ на оплату расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, который предоставляется на бумажных и электронных носителях поставщиками услуг, либо на бумажном носителе заявителем за период назначения жилищной помощи.
      2. Жилищная помощь предоставляется малообеспеченным семьям (гражданам), на оплату:
      расходов на содержание жилого дома (жилого здания), семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах) или являющимся нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      потребления коммунальных услуг семьям (гражданам), являющимися собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;
      услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, семьям (гражданам), являющимися собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища, в порядке, установленном законодательством в области связи;
      арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.
      Расходы семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.
      Жилищная помощь, оказывается, по предъявленным счетам поставщиков услуг.
      3. Жилищная помощь предоставляется малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в городе Темиртау и поселке Актау, зарегистрированным в данном жилище, являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища, в том случае, если расходы на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах нормы площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами, но не более фактически занимаемой общей площади, нормативов расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, а также повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций, в бюджете семьи превышают долю предельно-допустимых расходов на эти цели.
      Доля предельно-допустимых расходов на содержание жилого дома (жилого здания), оплату потребления коммунальных услуг, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, а также повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 10 процентов. Доля предельно-допустимых расходов является критерием для оказания помощи малообеспеченным семьям (гражданам).

2. Определение нормативов оказания жилищной помощи

      4. Жилищная помощь предоставляется уполномоченным органом в следующем порядке:
      1) нормы площади жилища, обеспечиваемые компенсационными мерами, эквивалентны нормам предоставления жилища на каждого члена семьи, установленными жилищным законодательством (18 квадратных метров, на человека в многокомнатных квартирах (домах)), норма площади жилища для граждан, проживающих в однокомнатных квартирах (домах) - общая площадь жилища, норма площади жилища для одиноко проживающих граждан, проживающих в многокомнатных квартирах (домах), - 30 квадратных метров;
      2) нормы потребления коммунальных услуг:
      потребление газа по фактическим расходам, но не более (при расчете жилищной помощи баллонный газ учитывается в квартирах жилого здания, имеющего не более двух этажей):
      8 килограмм в месяц на одного человека в домах, оборудованных газовыми плитами, при наличии центрального горячего водоснабжения;
      10 килограмм в месяц на одного человека в домах, оборудованных газовыми плитами, при отсутствии центрального горячего водоснабжения;
      потребление твердого топлива по фактическим расходам, с предъявлением счетов поставщиков услуг (квитанции, накладные, счета-фактуры, справки), но не более:
      на отопление 1 квадратного метра площади жилища в расчете на отопительный сезон 7 месяцев - 161 килограмм угля для домов 1-2-этажной постройки, 98 килограмм угля для домов 3-5-этажной постройки (при расчете жилищной помощи применяются цены на уголь, сложившиеся в городе Темиртау за истекший квартал по данным областных органов по статистике);
      потребление электроэнергии на одного человека по фактическим расходам, но не более:
      80 киловатт в месяц в домах, оборудованных газовыми плитами;
      100 киловатт в месяц в домах, оборудованных электрическими плитами;
      3) нормы потребления холодной воды, канализации, горячей воды, мусороудаления, обслуживания лифтов, расходов на содержание жилого дома (жилого здания), независимо от формы управления (кооперативы собственников квартир, комитеты самоуправления, домовые комитеты, оформившие юридическую форму правления) устанавливаются на основе тарифов, утвержденных поставщиками услуг или органом, утверждающим тариф.
      5. Оплата расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, сверх установленной нормы производится на общих основаниях.
      6. Сумма повышения тарифов абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций социально защищаемым гражданам подлежит компенсации через механизм жилищной помощи в порядке, установленном Правительством Республики Казахстан.

3. Порядок назначения и выплаты жилищной помощи

      7. Жилищная помощь предоставляется уполномоченным органом и назначается физическим лицам по месту их жительства.
      8. Жилищную помощь не могут оформить семьи:
      1) если в них имеются трудоспособные граждане, не зарегистрированные в уполномоченном органе по вопросам занятости, за исключением лиц, больных активной формой туберкулеза, находящихся на диспансерном учете, в период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, осуществляющих уход за инвалидами первой и второй групп, детьми-инвалидами, лицами старше восьмидесяти лет, занятых воспитанием ребенка в возрасте до семи лет;
      2) если имеют на праве собственности более одной единицы жилища (квартиры, дома) или сдающие жилые помещения в наем (аренду);
      3) имеющие в составе лиц, состоящих в законном браке, которые не знают (не указывают) местонахождение супруга и не обращались по этому вопросу в правоохранительные органы.
      9. Пенсионерам и инвалидам, являющимися собственниками квартир, проживающим с членами семьи, страдающими алкогольной или наркотической зависимостью, либо с лицами, не достигшими 18 лет, жилищная помощь предоставляется исходя из норм площади жилища на одного человека (18 квадратных метров) и нормативов потребления коммунальных услуг на одного человека, независимо от проживания в однокомнатной или многокомнатной квартире.
      10. Жилищная помощь не назначается безработным (их семьям), без уважительных причин отказавшимся от предложенного уполномоченным органом, обеспечивающим содействие занятости населения и социальную защиту от безработицы на региональном уровне, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, от профессиональной подготовки, переподготовки, повышения квалификации, самовольно прекратившим участие в таких работах и обучении.
      Жилищная помощь семьям, в которых есть безработные, восстанавливается со дня его трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, направления на профессиональную подготовку, переподготовку, повышения квалификации.
      11. В случае возникновения конфликтных, спорных или нестандартных ситуаций решение вопроса о назначении жилищной помощи может быть разрешено в судебном порядке.
      12. Размер жилищной помощи не может превышать суммы фактически начисленной платы за расходы на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг, в пределах норм, арендную плату за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, а также разницы увеличения абонентской платы за оказание услуг телекоммуникаций.
      13. Сведения о фактически начисленной сумме за расходы на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг, арендную плату за пользование жилищем, предоставляют поставщики коммунальных услуг (на бумажных или электронных носителях) и (или) физические лица (на бумажных носителях).
      14. Выплата жилищной помощи осуществляется уполномоченным органом через банки второго уровня, на расчетные счета поставщиков услуг, органов управления объектов кондоминиума с дальнейшим зачислением жилищной помощи на лицевые счета получателей. Для зачисления жилищной помощи на лицевые счета заявитель предоставляет следующие документы:
      1) регистрационный номер налогоплательщика;
      2) свидетельство о присвоении социального индивидуального кода.
      15. Финансирование выплат жилищной помощи осуществляется за счет бюджетных средств.

4. Сроки и периодичность предоставления жилищной помощи

      16. Жилищная помощь назначается уполномоченным органом с месяца подачи заявления со всеми необходимыми документами сроком на 1 год. Сведения о доходах и составе семьи, а также о расходах на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг, арендную плату за пользование жилищем, ежеквартально предоставляются в уполномоченный орган.
      Если заявитель обратился во втором или третьем месяце текущего квартала, жилищная помощь назначается на весь текущий квартал (при последующих ежеквартальных обращениях).
      17. Получателям жилищной помощи необходимо в течении 10 дней информировать уполномоченный орган об обстоятельствах, влияющих на право получения или на размер жилищной помощи.
      За предоставление заведомо недостоверных сведений, повлекших за собой назначение завышенной или незаконной жилищной помощи, назначение и выплата жилищной помощи семье (гражданину) прекращаются на период ее назначения, а незаконно полученные в виде жилищной помощи суммы подлежат возврату в добровольном порядке, а в случае отказа - в судебном порядке.
      18. При изменении доли предельно-допустимых расходов, тарифов на содержание жилого дома (жилого здания), коммунальные услуги, арендную плату за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, абонентскую плату за оказание услуг телекоммуникаций производится перерасчет ранее назначенных пособий с момента наступления соответствующих изменений.
      19. При назначении жилищной помощи в семье не учитываются лица, временно проживающие в других городах, что подтверждается соответствующим документом.

5. Порядок обращения и начисления жилищной помощи

      20. Для назначения жилищной помощи гражданин (семья) обращается в уполномоченный орган или в ЦОН по месту жительства с заявлением (приложение 1 к настоящим Правилам) и предоставляет следующие документы:
      1) копию документа, удостоверяющего личность заявителя;
      2) копию правоустанавливающего документа на жилище и технический паспорт;
      3) копию книги регистрации граждан;
      4) копия документа, подтверждающего семейное положение заявителя (свидетельства о браке или расторжении брака, свидетельство о смерти, за исключением одиноко проживающих лиц старше 65 лет, справка о рождении формы N 4);
      5) документы, подтверждающие доходы членов семьи и род деятельности членов семьи (трудовая книжка, копия трудового договора, справка с уполномоченного органа по вопросам занятости, справка с места учебы (кроме школы) или службы, копия справки об инвалидности);
      6) сведения (квитанции, справки, извещения) о расходах на содержание общего имущества объекта кондоминиума;
      7) сведения об отсутствии центрального отопления и потреблении твердого топлива, счет (квитанции, накладные, счета-фактуры, справки) на потребление твердого топлива;
      8) счет о размере целевого взноса на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;
      9) счет о размере ежемесячных взносов расходов на содержание жилого дома (жилого здания), предъявляемый органом управления объекта кондоминиума, на основании сметы расходов на проведение отдельных видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, согласованной с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией), утвержденной на общем собрании собственников и нанимателей (поднанимателей) квартир и заверенный печатью, подписью руководителя органа управления объекта кондоминиума;
      10) счета на потребление коммунальных услуг (при потреблении емкостного или баллонного газа – справки, квитанции);
      11) квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копию договора на оказание услуг связи;
      12) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, предъявленный местным исполнительным органом.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      21. По результатам рассмотрения представленных документов уполномоченным органом заполняются бланки по форме согласно приложениям 234 к настоящим Правилам.
      При отсутствии изменений в последующие кварталы в составе семьи и размере общей площади занимаемого жилища, бланк по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам, не заполняется.
      22. При необходимости уполномоченный орган имеет право обследовать материально - бытовое положение семьи, обратившейся за назначением жилищной помощи. Акт обследования приобщается в личное дело получателя жилищной помощи.
      23. Размер жилищной помощи рассчитывается как разница между суммой оплаты расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм и предельно-допустимого уровня расходов семьи на эти цели.

Приложение 1
к Правилам предоставления жилищной помощи
населению города Темиртау и поселка Актау

В уполномоченный орган
________________________________________________
      (населенный пункт, район, область)
от _____________________________________________
_______________________________________________
      (фамилия, имя, отчество заявителя)
проживающего по адресу __________________________
                        (город, район)

________________________________________________
(улица, N дома и квартиры, N телефона)
удостоверение личности N ________________________
выдано _________________________________________
дата выдачи _____________________________________
N СИК _________________________________________
РНН ___________________________________________
ИИН ___________________________________

_________ Регистрационный номер семьи

ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу назначить моей семье жилищную помощь.
      Моя семья состоит из _____ человек.
      К заявлению прилагаю необходимые документы.
      N лицевого счета _________. Наименование поставщика услуг _____________ (за расходы на содержание жилого дома (жилого здания), отопление, холодную воду, канализацию, горячую воду, вывоз мусора, электроэнергию, газ, телефон, арендную плату за пользование жилищем, обслуживание лифтов).
      N лицевого счета ________. Наименование поставщика услуг ___________ (за расходы на содержание жилого дома (жилого здания), отопление, холодную воду, канализацию, горячую воду, вывоз мусора, электроэнергию, газ, телефон, арендную плату за пользование жилищем, обслуживание лифтов).
      N лицевого счета ____________. Наименование банка _____________________ (за расходы на содержание жилого дома (жилого здания), отопление, холодную воду, канализацию, горячую воду, вывоз мусора, электроэнергию, газ, телефон, арендную плату за пользование жилищем, обслуживание лифтов).
      N лицевого счета ____________. Орган управления объекта кондоминиума ____________________
(за расходы на содержание жилого дома (жилого здания), целевой взнос на содержание жилого дома (жилого здания)
      Я и члены моей семьи даем свое разрешение на раскрытие информации о доходах, которое может быть предъявлено юридическим и физическим лицам, как подтверждение нашего согласия на выдачу государственному учреждению "Отдел занятости и социальных программ города Темиртау" сведений о доходах членов нашей семьи.
      Предупрежден (а) об ответственности за представление недостоверных сведений и поддельных документов.
      Согласен (а) на сверку моих (моей семьи) доходов с данными базы Государственного центра по выплате пенсий Министерства труда и социальной защиты населения.
"___"_____________20____ г. ______________________
                             (подпись заявителя)

      Документы приняты
"___"_________20___ г. ________ _________________________________
                        подпись  (Ф.И.О., должность лица, принявшего документы)

Приложение 2
к Правилам предоставления жилищной помощи
населению города Темиртау и поселка Актау

_________ Регистрационный номер семьи

СВЕДЕНИЯ
о составе семьи и размере общей площади занимаемого жилища

_____________________________________________________________________
                        (Ф.И.О. заявителя)

_____________________________________________________________________
                        (домашний адрес)

Семейное положение заявителя ________________________________________
Состав семьи _________ человек. Занимаемая площадь _________ квадратных метров.
_________________________________                      N ___ от _____
(наименование правоустанавливающего документа на жилище)

N п/п

Ф.И.О. членов семьи

Число, месяц, год рождения

Родственное отношение к заявителю





























Подпись заявителя ____________ Подпись специалиста __________________
Дата ________________________________

Приложение 3
к Правилам предоставления жилищной помощи
населению города Темиртау и поселка Актау

_________ Регистрационный номер семьи

СВЕДЕНИЯ
о полученных доходах членов семьи заявителя
в _______________ квартале 20___ года

_____________________________________________________________________
                        (Ф.И.О. заявителя)

N п/п

Ф.И.О. членов семьи

Документально подтвержденные суммы доходов

Прочие заявленные доходы

вид дохода

сумма, тенге

вид дохода

сумма, тенге























































Подпись заявителя ____________________ Подпись специалиста __________
Дата_______________________________

Приложение 4
к Правилам предоставления жилищной помощи
населению города Темиртау и поселка Актау

СВЕДЕНИЯ
о расходах на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг, услуг связи, арендной платы за пользование жилищем
за _______________ квартал 20___ года

                                                 Социальная группа
__________________________________________       пенсионер -
          (Ф.И.О. заявителя)                     инвалид -
_____________________________________________    работающий -
             (домашний адрес)                    безработный -
                                                 прочие -

Общая площадь ____ кв.м. Количество комнат ____. Социальная норма ____ кв.м.
Общая характеристика дома ___________________________________________
                  (газ емкостной или баллонный, электрические плиты)

Совокупный доход за __ квартал 20__года _______________

N п/п

Вид платежа

Начислено за
________
(месяц)

Начислено за
_______
(месяц)

Начислено за
_______
(месяц)

1

Расходы на содержание общего имущества объекта кондоминиума




Целевой взнос на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума




Взносы на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума




2

Отопление (центральное, твердое топливо)




3

Холодная вода




4

Канализация




5

Горячая вода




6

Вывоз мусора




7

Электроэнергия




8

Газ




9

Телефон




10

Арендная плата за пользование жилищем





ИТОГО:




"__"______________ 20__ г. Подпись специалиста _________________