"18 жасқа дейінгі балалары бар отбасыларға мемлекеттік жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттік қызмет регламентін бекiту туралы

Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 2012 жылғы 22 қарашадағы N 43/05 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 21 желтоқсанда N 2046 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 17 мамырдағы N 19/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 17.05.2013 N 19/01 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Нормативтік құқықтық актілер туралы" 1998 жылғы 24 наурыздағы, "Әкімшілік рәсімдер туралы" Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңдарына және "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі N 394 қаулысына сәйкес Саран қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "18 жасқа дейінгі балалары бар отбасыларға мемлекеттік жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Саран қаласы әкімінің орынбасары Гүлмира Сериковна Беделбаеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнiнен бастап он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгiзiледi.

      Саран қаласының әкімі                      С. Касимов

Саран қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 22 қарашадағы
N 43/05 қаулысымен
бекітілген

"18 жасқа дейiнгi балалары бар отбасыларға
мемлекеттiк жәрдемақылар тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі түсініктер

      1. Қолданылатын терминдер мен аббревиатуралар анықтамасы:
      1) балалары бар отбасыларға берілетін мемлекеттік жәрдемақы - он сегіз жасқа дейiнгі балаларға тағайындалатын және төленетін ай сайынғы мемлекеттік жәрдемақы (бұдан әрі - балаларға жәрдемақы);
      2) ҚФБ - мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мүдделі органдардың жауапты тұлғалары - құрылымдық-функционалдық бірліктері, ақпараттық жүйелер немесе олардың қосалқы жүйелері;
      3) уәкілетті орган - "Саран қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі;
      4) халыққа қызмет көрсету орталығы - "жалғыз терезе" қағидаты бойынша өтініштерді қабылдау және құжаттарды беру жөнінде жеке және (немесе) заңды тұлғаларға мемлекеттік қызметтер көрсетілуін ұйымдастыруды жүзеге асыратын, республикалық мемлекеттік кәсіпорын.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы "18 жасқа дейiнгi балалары бар отбасыларға мемлекеттiк жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрі - регламент) 18 жасқа дейiнгi балалары бар отбасыларға мемлекеттiк жәрдемақылар тағайындау рәсімін айқындайды (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет).
      3. Мемлекеттік қызмет "Саран қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен, (бұдан әрі - уәкілетті орган), тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган жоқ болған жағдайда тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін Ақтас кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне (бұдан әрі - кент әкімі), сондай-ақ баламалы негізде халыққа қызмет көрсету орталығы: Қазақстан Республикасы көлік және коммуникация министірлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің Қарағанды облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорнының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Саран қаласындағы бөлімі немесе Қазақстан Республикасы көлік және коммуникация министірлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің Қарағанды облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорнының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Саран қаласындағы бөлімі Ақтас кентіндегі өкілеттілігі арқылы көрсетіледі (бұдан әрі - орталық), (байланыс деректері осы регламенттегі 1 қосымшада көрсетілген).
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттiк қызмет "Балалы отбасыларға берiлетiн мемлекеттiк жәрдемақылар туралы" 2005 жылғы 28 маусымдағы Қазақстан Республикасы Заңының 4 бабы 1 тармағының, 3) тармақшасының, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2005 жылғы 2 қарашадағы N 1092 қаулысымен бекiтiлген Балалы отбасыларға берiлетiн мемлекеттiк жәрдемақыларды тағайындау және төлеу ережесiнiң 2 тарауының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 қаулысының негiзiнде ұсынылады.
      6. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi тұтынушыға (18 жасқа дейiнгi балаларға жәрдемақы тағайындау туралы қағаз жеткiзгiштегi хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткiзгiштегi дәлелдi жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібіне талаптар

      7. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға көрсетіледі: 18 жасқа дейiнгi балалары бар, отбасының жан басына шаққандағы табысы азық-түлiк себетi құнынан төмен Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын Қазақстан Республикасының азаматтарына және оралмандарға (бұдан әрi - тұтынушылар) көрсетiледi.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      1) мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi тұтынушы осы регламенттің 13 тармағында анықталған қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      уәкiлеттi органға - он жұмыс күнi iшiнде;
      тұрғылықты жері бойынша кент әкiмiне - күнтiзбелiк отыз күннен аспайды;
      орталыққа - күнтiзбелiк он күн iшiнде (мемлекеттiк қызметке құжат қабылдау және беру (нәтиже) күнi мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi);
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң жол берiлетiн ең көп уақыты бiр тұтынушыға қызмет көрсетуге уәкiлеттi органда, ауылдық округтiң әкiмi 15 минуттан, орталықта - 30 минуттан есептегенде кезектегi адамдардың санына байланысты болады;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет тұтынушыға қызмет көрсетудiң жол берiлетiн ең көп уақыты уәкiлеттi органда - 15 минуттан аспайды, кент әкімінде және орталықта - 30 минут.
      9. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      10. Уәкiлеттi органның немесе ауылдық округ әкiмiнiң жұмыс кестесi: демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейiн түскi үзiлiспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейiн.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiнде жүзеге асырылады.
      Орталықтың жұмыс кестесi: күн сайын сағат 9.00-ден 20.00-ге дейiн үзiлiссiз, орталық филиалдары мен өкiлдiктерiнде - демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiн қоспағанда, күн сайын сағат 13.00-ден 14.00-ге дейiн түскi үзiлiспен сағат 9.00-ден 19.00-ге дейiн.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусiз "электронды" кезек тәртiбiнде жүзеге асырылады.
      11. Тұтынушыдан өтініш алған сәттен бастап және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сәтіне дейін мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы осы регламенттің 13 тармағында айқындалған қажетті құжаттармен уәкілетті органға, тұрғылықты жері бойынша кент әкіміне немесе, орталыққа өтініш береді;
      2) кент әкімі, орталық құжаттарды қабылдауды, тіркеуді, тізілім құруды жүзеге асырады және құжаттарды уәкілетті органға тапсырады;
      3) уәкілетті орган тұтынушы уәкілетті органға өтініш білдірген кездегі немесе кент әкімінен, орталықтан ұсынылған, құжаттарды қарастыруды, тіркеуді жүзеге асырады, хабарлама немесе, мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін кент әкіміне, орталыққа немесе уәкілетті органға өтініш берген жағдайда, тұтынушыға жолдайды;
      4) кент әкімі, орталық тұтынушыға хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      Қоса берілген құжаттармен бірге өтініштерді уәкілетті органға жеткізуді және кері қайтаруды орталық өтініштерді қабылдаған күні екі реттен кем емес курьерлік байланыс арқылы жүзеге асырады.
      12. Уәкілетті органда және орталықта мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең аз саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер
(өзара әрекет) тәртібінің сипаттамасы

      13. Тұтынушы мемлекеттiк қызмет алу үшiн мынадай құжаттарды тапсырады:
      1) балаларға арналған жәрдемақыны тағайындау үшiн белгiленген үлгiдегi өтiнiш;
      2) баланың (балалардың) тууы туралы куәлiгiнiң (куәлiктерiнiң) көшiрмесi (көшiрмелерi);
      3) өтiнiш берушiнiң жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi;
      4) отбасының тұрғылықты жерi бойынша тiркелгенiн растайтын құжаттың көшiрмесi (азаматтарды тiркеу кiтапшасының көшiрмесi не мекенжай бюросының анықтамасы не ауылдық округ әкiмiнiң анықтамасы);
      5) белгiленген үлгiдегi отбасының құрамы туралы мәлiметтер;
      6) белгiленген үлгiдегi отбасы мүшелерiнiң табысы туралы мәлiметтер;
      7) асырап алушылар, қорғаншылар (қамқоршылар) тиiстi органның асырап алу немесе баланы қорғаншылыққа (қамқорлыққа) алу туралы шешiмiнiң үзiндi көшiрмесiн ұсынады.
      Салыстырып тексеру үшiн құжаттардың түпнұсқалары мен көшiрмелерi ұсынылады, содан кейiн құжаттардың түпнұсқалары тұтынушыға қайтарылады. Балаларға арналған жәрдемақыны алу құқығы тоқсан сайын отбасы мүшелерiнiң табысы туралы мәлiметтердi бере отырып расталады.
      Ата-анасының бiреуi, қорғаншылары немесе қамқоршылары жәрдемақы тағайындау туралы жеке өтiнiш жасай алмайтын жағдайда, ата-аналар, қамқоршы немесе қорғаншы белгiленген тәртiппен берiлген сенiмхат негiзiнде жәрдемақы тағайындау туралы өтiнiшпен баруға басқа адамдарға өкiлеттiк беруге құқылы.
      14 Барлық қажеттi құжаттар тапсырылғаннан кейiн тұтынушыға:
      1) уәкiлеттi органда немесе кент әкiмiнде - мемлекеттiк қызметтi тiркеу және алу күнi, құжаттарды қабылдаған адамның тегi мен аты-жөнi көрсетiлген, құжаттардың тапсырылғанын растайтын талон берiледi;
      2) орталықта:
      өтiнiштiң нөмiрi және қабылданған күнi;
      сұралатын мемлекеттiк қызметтiң түрi;
      қоса берiлген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күнi, уақыты және орны;
      құжаттарды ресiмдеуге өтiнiштi қабылдаған орталық инспекторының тегi, аты, әкесiнiң аты көрсетiлген тиiстi құжаттарды қабылдау туралы қолхат берiледi.
      15. 18 жасқа дейiнгi балаларға арналған жәрдемақы тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама беру:
      уәкiлеттi органға немесе кент әкiмiне жеке өтiнiш жасағанда не пошталық хабарлама арқылы;
      орталыққа өтiнiш бергенде қолхат негiзiнде онда көрсетiлген мерзiмде "терезе" арқылы күн сайын жүзеге асырылады.
      16. Уәкiлеттi органда:
      1) егер әкесi немесе анасы (асырап алушылар) бiрiншi, екiншi топтағы мүгедектердiң, мүгедек балалардың, сексен жастан асқан адамдардың, үш жасқа дейiнгi баланың күтiмiмен айналысатын жағдайларды қоспағанда, баланың еңбекке жарамды ата-анасы (асырап алушылар) жұмыс iстемейтiн, күндiзгi оқу бөлiмiнде оқымайтын, әскерде қызметiн өткермейтiн және жұмыспен қамту органдарында жұмыссыз ретiнде тiркелмеген болса;
      2) отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы азық-түлiк себетiнiң белгiленген құнынан асып түскен жағдайда жәрдемақы тағайындаудан бас тартады.
      Мемлекеттiк қызметтi көрсетудi тоқтату үшiн мыналар негiздеме болып табылады:
      1) баланың қайтыс болуы;
      2) баланы толық мемлекет қарауына алу;
      3) өтiнiш берушiнiң жәрдемақыны заңсыз тағайындауға әкеп соқтыратын жалған мәлiметтердi беруi;
      4) Қазақстан Республикасының неке-отбасы заңнамасында белгiленген жағдайларда ата-аналарды ата-аналық құқығынан айыру немесе шектеу, асырап алуды заңсыз деп тану немесе жою, қорғаншыларды (қамқоршыларды) өздерiнiң мiндеттерiн орындаудан босату немесе шеттету.
      Мемлекеттiк қызметтi орталық арқылы көрсеткен кезде уәкiлеттi орган жоғарыда аталған себептер бойынша бас тарту себебiн жазбаша дәлелдейдi және құжаттар топтамасын алған күннен бастап күнтiзбелiк он күн iшiнде қайтарады және кейiннен тұтынушыға беру үшiн орталыққа жiбередi.
      Құжаттардың ресiмделуiнде қателер анықталған кезде, осы регламенттің 13 тармағында көзделген құжаттар топтамасын толық ұсынбаған және құжаттар дұрыс ресiмделмеген жағдайда құжаттар топтамасын алған күннен бастап күнтiзбелiк үш күн iшiнде қайтарады және кейiннен тұтынушыға беру үшiн орталыққа жiбередi.
      Мемлекеттiк қызметтi тоқтата тұру үшiн негiздемелер көзделмеген.
      17. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) кент әкімі;
      2) кент әкімінің қызметкері;
      3) орталық инспекторы;
      4) уәкілетті органның басшысы;
      5) уәкілетті органның жауапты тұлғасы.
      18. Әр әкімшілік әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдердің) реттілігі мен өзара әрекеттесуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламентке 2 қосымшада келтірілген.
      19. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде ҚФБ және әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы регламентке 3 қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      20. Мемлекеттік қызмет көрсетуге уәкілетті орган басшысы, кент әкімі және орталық басшысы жауапты тұлға болып табылады (бұдан әрі - лауазымды тұлғалар).
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтің сапасына және белгіленген мерзімінде іске асырылуына Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.

"18 жасқа дейiнгi балалары
бар отбасыларға мемлекеттiк
жәрдемақылар тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1 қосымша

"18 жасқа дейiнгi балалары бар отбасыларға мемлекеттiк жәрдемақылар тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету бойынша уәкілетті органның, кент әкімінің және орталықтардың байланыс деректері

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша функцияларды жүзеге асыратын уәкілетті органның, кент әкімінің және халыққа қызмет көрсету орталықтарының атауы

Орналасқан жері, мекенжайы, электронды мекен жайы

Байланыс телефоны

1

2

3

"Саран қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі

101200, Қарағанды облысы, Саран қаласы, Жеңіс көшесі, 45, N 8 кабинет
otspn@rambler.ru

8 (72137)

42928

"Ақтас кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

101203, Қарағанды облысы, Ақтас кенті, Кржижановский көшесі, 27
Aktas_apparat@krg.gov.kz

8 (72137)

55024

Қазақстан Республикасы көлік және коммуникация министірлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің Қарағанды облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорнының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Саран қаласындағы бөлімі

101200, Қарағанды облысы, Саран қаласы, Жамбыл көшесі, 85/3
saran-2012@mail.ru

8 (72137)

50309

Қазақстан Республикасы көлік және коммуникация министірлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің Қарағанды облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорнының шаруашылық жүргізу құқығындағы филиалының Саран қаласындағы бөлімі Ақтас кентіндегі өкілеттілігі

101200, Қарағанды облысы, Ақтас кенті, Первомайская көшесі 16б
saran-2012@mail.ru

8 (72137)

55034

"18 жасқа дейiнгi балалары
бар отбасыларға мемлекеттiк
жәрдемақылар тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2 қосымша

Әр әкімшілік әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (рәсімдердің) реттілігі мен өзара әрекеттесуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы

      1) уәкілетті органға өтініш білдірген кезде:

1 Кесте. ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

1

3

4

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Өтінішті қабылдау, Құжаттарды тексеру

Ұсынылған құжаттар топтамасын қарастыру, бұрыштама қою

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Мемлекеттік қызметті тұтынушыға талон беру

Уәкілетті органның жауапты тұлғасына жолдау

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты басшыға қол қоюға жолдау

Орындалу мерзімдері

15 минуттан аспайды

Өтінішті қабылдаған күннен бастап бір жұмыс күні ішінде

7 жұмыс күні

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

2



Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Өтінішті тіркеу



Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Құжаттарды уәкілетті органның басшысына бұрыштама қою үшін жолдау



Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні ағымында



Негізгі үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

5

6

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Хабарламаға немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы-өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Мемлекеттік қызметті көрсету туралы нәтижені уәкілетті органның жауапты тұлғасына беру

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

      2) кент әкіміне өтініш білдірген кезде:

Негізгі үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

1

3

4

5

ҚФБ атауы

Кент әкімінің қызметкері

Кент әкімі

Кент әкімінің қызметкері

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Өтінішті қабылдау, Құжаттарды тексеру

Ұсынылған құжаттар топтамасын қарастыру, бұрыштама қою

Құжаттарды дайындау және тізілім құру

Өтінішті тіркеу

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Тұтынушыға талон беру

Кент әкімінің қызметкеріне жолдау

Құжаттарды уәкілетті органға беру

Құжаттарды уәкілетті органның басшысына бұрыштама қою үшін жолдау

Орындалу мерзімдері

15 минуттан аспайды

Өтінішті қабылдаған күні 1 күнтізбелік күн ішінде

18 күнтізбелік күннен аспайды

1 күнтізбелік күн

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

2




Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Өтінішті тіркеу




Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Бұрыштама қою үшін кент әкіміне жолдау




Орындалу мерзімдері

1 күнтізбелік күн




Негізгі үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

6

7

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Ұсынылған құжаттар топтамасын қарастыру, бұрыштама қою

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы-өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Уәкілетті органның жауапты тұлғасына жолдау

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты басшыға қол қоюға жолдау

Орындалу мерзімдері

1 күнтізбелік күн

6 күнтізбелік күн

Негізгі үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

8

9

10

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты басшысы

Уәкілетті органның тұлғасы

Кент әкімінің қызметкері

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Мемлекеттік қызметті көрсету туралы нәтижені уәкілетті органның жауапты тұлғасына беру

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап туралы нәтижені орталыққа тапсыру

Тұтынушыға хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Орындалу мерзімдері

1 күнтізбелік күн

1 күнтізбелік күн

1 күнтізбелік күн

Баламалы үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

1

3

4

ҚФБ атауы

Орталық инспекторы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Уәкілетті органның басшысы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Өтінішті қабылдау, Құжаттарды тексеру

Өтінішті тіркеу

Ұсынылған құжаттар топтамасын қарастыру, бұрыштама қою

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Мемлекеттік қызметті алушыға қолхат беру

Құжаттарды арнайы комиссияның жұмыс органының басшысына бұрыштама қою үшін жолдау (тиісті емес құжаттарды рәсімдеу, құжаттар топтамасын толық ұсынбаған, құжаттарды рәсімдеуде қателіктер табылған кезде, келесі әрекеттер N 3.1. ден N.6.1. ге дейін

Уәкілетті органның жауапты тұлғасына жолдау

Орындалу мерзімдері

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күні

Құжаттарды қабылдаған күні бір жұмыс ағымында

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

2

3.1

4.1

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Тізілім құру

Кері қайтару себебінің жазбаша негіздемесін дайындау

Кері қайтару себебінің жазбаша негіздемесіне қол қою

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Құжаттарды уәкілетті органға тапсыру

Кері қайтару себебінің жазбаша негіздемесін уәкілетті органның басшысына жолдау

Уәкілетті органының жауапты тұлғасына беру

Орындалу мерзімдері

Өтінішті қабылдаған күні екі реттен кем емес

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

Баламалы үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

5.1

6.1

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Орталық инспекторы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Кері қайтару себебінің жазбаша негіздемесін тіркеу

Құжаттардың кері қайтару себебінің жазбаша негіздемесін тіркеу

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы-өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Кері қайтару себебінің жазбаша негіздемесін және орталыққа құжаттарды беру

Кері қайтару себебінің жазбаша негіздемесін және құжаттарды тұтынушыға беру

Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

Баламалы үдерістің әрекеттері (барысы, жұмыс ағымы)

Әрекет N (барысы, жұмыс ағымы)

5

6

7

8

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты тұлғасы

Орталық инспекторы

Әрекет (үдерістің, операцияның, рәсімнің) атауы және олардың сипатталуы

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хабарламаны немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Аяқталу нысаны (ұйымдастырушы- өкімдік шешім, мәлімет, құжат)

Хабарлама немесе, мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты басшыға қол қоюға жолдау

Мемлекеттік қызметті көрсету туралы нәтижені уәкілетті органның жауапты тұлғасына тапсыру

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап туралы нәтижені орталыққа тапсыру

Хабарлама немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Орындалу мерзімдері

7 жұмыс күні

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

"18 жасқа дейiнгi балалары
бар отбасыларға мемлекеттiк
жәрдемақылар тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламентіне
3 қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде ҚФБ және әкімшілік әрекеттердің логикалық реттілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбалар

      1) уәкілетті органға өтініш білдірген кезде:

      2) кент әкіміне өтініш білдірген кезде:

      3) орталыққа өтініш білдірген кезде:

Об утверждении регламента государственной услуги "Назначение государственных пособий семьям, имеющим детей до 18 лет"

Постановление акимата города Сарани Карагандинской области от 22 ноября 2012 года N 43/05. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 21 декабря 2012 года N 2046. Утратило силу постановлением акимата города Сарани Карагандинской области от 17 мая 2013 года N 19/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Сарани Карагандинской области от 17.05.2013 N 19/01.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами", акимат города Сарани ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламент государственной услуги "Назначение государственных пособий семьям, имеющим детей до 18 лет".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Сарани Бедельбаеву Гульмиру Сериковну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким города Сарани                         С. Касимов

Утвержден
постановлением акимата
города Сарани
от 22 ноября 2012 года
N 43/05

Регламент государственной услуги
"Назначение государственных пособий семьям,
имеющим детей до 18 лет"

1. Основные понятия

      1. Определения используемых терминов и аббревиатур:
      1) государственное пособие семьям, имеющим детей - денежная выплата в виде: ежемесячного государственного пособия, назначаемого и выплачиваемого на детей до восемнадцати лет (далее - пособие на детей);
      2) СФЕ - структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги - ответственные лица заинтересованных органов, информационные системы или их подсистемы;
      3) уполномоченный орган - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ города Сарани";
      4) центр обслуживания населения - республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна".

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент государственной услуги "Назначение государственных пособий семьям, имеющим детей до 18 лет" определяет процедуру назначения государственных пособий семьям, имеющим детей до 18 лет (далее - государственная услуга).
      3. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ города Сарани" (далее - уполномоченный орган), при отсутствии уполномоченного органа по месту жительства государственная услуга оказывается государственным учреждением "Аппарат акима поселка Актас" (далее - аким поселка), а также на альтернативной основе через центры обслуживания населения: Отдел города Сарани филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан или представительство в поселке Актас отдела города Сарани филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее - центр), (контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему регламенту).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга предоставляется на основании подпункта 3) пункта 1 статьи 4 Закона Республики Казахстан от 28 июня 2005 года "О государственных пособиях семьям, имеющим детей", главы 2 Правил назначения и выплаты государственных пособий семьям, имеющим детей, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 2 ноября 2005 года N 1092 и постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление о назначении пособия на детей до 18 лет (далее - уведомление), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, постоянно проживающим в Республике Казахстан и оралманам, имеющим детей до 18 лет, среднедушевой доход семьи которых ниже стоимости продовольственной корзины (далее - потребители).
      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 13 настоящего регламента:
      в уполномоченный орган - в течение десяти рабочих дней;
      акиму поселка по месту жительства - не более тридцати календарных дней;
      в центр - в течение десяти рабочих дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя в уполномоченном органе, у акима поселка и в центре - 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут в уполномоченном органе, у акима поселка и 30 минут в центре.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. График работы уполномоченного органа, акима поселка: ежедневно с 09.00 часов до 18.00 часов с обеденным перерывом с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      График работы центра: ежедневно с 09.00 часов до 20.00 часов без перерыва, а в филиалах и представительствах центра - ежедневно с 09.00 часов до 19.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке "электронной очереди", без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель государственной услуги подает заявление вместе с необходимыми документами, определенными в пункте 13 настоящего регламента, в уполномоченный орган, акиму поселка по месту жительства или в центр;
      2) аким поселка, центр осуществляет прием документов, регистрацию, составление реестра и готовит документы для передачи в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган осуществляет рассмотрение, регистрацию документов, представленных от акима поселка, из центра или потребителя при подаче заявления в уполномоченный орган, подготавливает уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и направляет результат оказания государственной услуги акиму поселка, в центр или потребителю, в случае подачи заявления в уполномоченный орган.
      4) аким, поселка, центр выдает потребителю уведомление, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      Доставка заявлений с прилагаемыми документами и обратно в уполномоченный орган осуществляется центром посредством курьерской связи не менее двух раз в день приема заявлений.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в центре, у акима поселка и уполномоченном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      13. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      1) заявление на назначение пособия на детей установленного образца;
      2) копию (копии) свидетельства (свидетельств) о рождении ребенка (детей);
      3) копию документа, удостоверяющего личность заявителя;
      4) копию документа, подтверждающего регистрацию по месту жительства семьи (копию книги регистрации граждан, либо справку адресного бюро, либо справку акима сельского округа);
      5) сведения о составе семьи установленного образца;
      6) сведения о доходах членов семьи установленного образца;
      7) усыновители (удочерители), опекуны (попечители) представляют выписку из решения соответствующего органа об усыновлении (удочерении) или установлении опеки (попечительства) над ребенком.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются потребителю. Право на получение пособия на детей ежеквартально подтверждается представлением сведений о доходах.
      В случае невозможности личного обращения одного из родителей, опекунов или попечителей с заявлением о назначении пособий родители, опекуны или попечители вправе уполномочить других лиц на обращение с заявлением о назначении пособий на основании доверенности, выданной в установленном порядке.
      14. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе или у акима поселка - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в центре - расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора центра, принявшего заявление на оформление документов.
      15. Доставка уведомления о назначении (отказе в назначении) пособия на детей до 18 лет осуществляется:
      при личном обращении в уполномоченный орган или к акиму поселка, либо посредством почтового сообщения;
      при личном обращении в центр посредством "окон" ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.
      16. Уполномоченным органом в назначении пособия отказывается:
      1) если в семье трудоспособные родители (усыновители) ребенка не работают, не учатся по дневной форме обучения, не служат в армии и не зарегистрированы в качестве безработного в органах занятости, кроме случаев, когда отец или мать (усыновители) заняты уходом за инвалидами первой, второй группы, детьми инвалидами, лицами старше восьмидесяти лет, ребенком до трех лет;
      2) в случае, когда среднедушевой доход семьи превышает установленный размер продовольственной корзины.
      Основаниями для прекращения предоставления государственной услуги являются:
      1) смерть ребенка;
      2) определение ребенка на полное государственное обеспечение;
      3) представление заявителем недостоверных сведений, повлекших за собой незаконное назначение пособия;
      4) лишение или ограничение в родительских правах родителей, признание недействительным или отмена усыновления (удочерения), освобождение или отстранение от исполнения своих обязанностей опекунов (попечителей) в случаях, установленных брачно-семейным законодательством Республики Казахстан.
      При осуществлении государственной услуги через центр уполномоченный орган по вышеуказанным причинам письменно мотивирует причину отказа и возвращает документы в течение десяти календарных дней после получения пакета документов и направляет в центр для последующей выдачи потребителю.
      При выявлении ошибок в оформлении документов, предоставления неполного пакета документов, предусмотренного пунктом 13 настоящего регламента, и ненадлежащего оформления документов, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней после получения пакета документов возвращает их в центр с письменным обоснованием причин возврата для последующей выдачи потребителю.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не предусмотрено.
      17. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) аким поселка;
      2) сотрудник акима поселка;
      3) инспектор центра;
      4) руководитель уполномоченного органа;
      5) ответственное лицо уполномоченного органа.
      18. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      19. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      20. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа, аким поселка, руководитель центра (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию государственной услуги в установленные сроки, в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Назначение государственных
пособий семьям, имеющим
детей до 18 лет"

Контактные данные уполномоченного органа, акима поселка и центров обслуживания населения по оказанию государственной услуги "Назначение государственных пособий семьям, имеющим детей 18 лет"

Наименование уполномоченного органа, акима поселка и центра, осуществляющих функции по оказанию государственной услуги Наименование уполномоченного органа и центра обслуживания населения, осуществляющие функции по оказанию государственной услуги в области социальной защиты

Месторасположение, адрес электронный адрес

Контактный телефон

1

2

3

Государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ города Сарани"

101200, Карагандинская область, город Сарань, улица Победы, 45, кабинет N 8
otspn@rambler.ru

8 (72137) 42928

Государственное учреждение "Аппарат акима поселка Актас"

101203, Карагандинская область, поселок Актас, улица Кржижановского, 27
Aktas_apparat@krg.gov.kz

8 (72137) 55024

Отдел города Сарани филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

101200, Карагандинская область, город Сарань, улица Жамбыла, 85/3
saran-2012@mail.ru

8 (72137) 50309

Представительство в поселке Актас отдела города Сарани филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения по Карагандинской области" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центра обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан

101203, Карагандинская область, поселок Актас, улица Первомайская 16б
saran-2012@mail.ru

8 (72137) 55034

Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Назначение государственных
пособий семьям, имеющим
детей до 18 лет"

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия

      1) при обращении в уполномоченный орган:

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

1

3

4

Наименование СФЕ

Ответственное лицо уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием заявления, проверка документов

Рассмотрение представленного пакета документов, наложение резолюции

Подготовка уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Выдача талона потребителю государственной услуги

Направление ответственному лицу уполномоченного органа

Направление руководителю на подпись уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Сроки исполнения

Не более 15 минут

В течение одного рабочего дня в день приема заявления

7 рабочих дней

N действия
(хода, потока работ)

2



Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Регистрация заявления



Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Направление документов руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции



Сроки исполнения

В течение 1 рабочего дня



Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

5

6

Наименование СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Подписание уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Передача ответственному лицу уполномоченного органа результата об оказании государственной услуги

Выдача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю государственной услуги

Сроки исполнения

1 рабочий день

1 рабочий день

      2) при обращении к акиму поселка:

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

1

3

4

5

Наименование СФЕ

Сотрудник акима поселка

Аким поселка

Сотрудник акима поселка

Ответственное лицо уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления, проверка документов

Рассмотрение представленного пакета документов, наложение резолюции

Подготовка документов и составление реестра

Регистрация заявления

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Выдача талона потребителю

Направление сотруднику акима поселка

Передача документов в уполномоченный орган

Направление документов руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции

Сроки исполнения

не более 15 минут

В течение одного календарного дня в день приема заявления

Не более 18 календарных дней

1 календарный день

N действия (хода, потока работ)

2




Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация заявления




Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Направление акиму поселка для наложения резолюции




Сроки исполнения

1 календарный день




Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

6

7

Наименование СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры операции)и их описание

Рассмотрение представленного пакета документов, наложение резолюции

Подготовка уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление ответственному лицу уполномоченного органа

Направление руководителю на подпись уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Сроки исполнения

1 календарный день

6 календарных дней

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

8

9

10

Наименование СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Сотрудник акима поселка

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Подписание уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Передача ответственному лицу уполномоченного органа результата об оказании услуги

Передача уведомления или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в центр

Выдача уведомления или мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

Сроки исполнения

1 календарный день

1 календарный день

1 календарный день

Действия альтернативного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

1

3

4

Наименование СФЕ

Работник центра

Ответственное лицо уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием заявления, проверка документов

Регистрация заявления,

Рассмотрение представленного пакета документов, наложение резолюции

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Выдача расписки получателю государственной услуги

Направление документов руководителю уполномоченного органа для наложения резолюции (при выявлении ошибок в оформлении документов, предоставления неполного пакета документов, ненадлежащего оформления документов, следующие действия с N 3.1 по N 6.1)

Направление ответственному лицу уполномоченного органа

Сроки исполнения

Не более 30 минут

1 рабочий день

В течение одного рабочего дня в день приема документов

N действия

(хода, потока работ)

2

3.1

4.1

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Составление реестра

Подготовка письменного обоснования причин возврата

Подписание письменного обоснования причин возврата

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Передача документов в уполномоченный орган

Направление на подпись руководителю уполномоченного органа письменного обоснования причин возврата

Передача ответственному лицу уполномоченного органа

Сроки исполнения

Не менее двух раз в день приема заявлений

1 рабочий день

1 рабочий день

Действия альтернативного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

5.1

6.1

Наименование СФЕ

Ответственное лицо уполномоченного органа

Инспектор центра

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Регистрация письменного обоснования причин возврата

Регистрация письменного обоснования причин возврата документов

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Передача письменного обоснования причин возврата и документов в центр

Выдача письменного обоснования причин возврата и документов получателю государственной услуги

Сроки исполнения

1 рабочий день

1 рабочий день

Действия альтернативного процесса (хода, потока работ)

N действия
(хода, потока работ)

5

6

7

8

Наименование СФЕ

Ответственное лицо уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Инспектор

центра

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Подготовка уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Подписание уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Направление руководителю на подпись уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Передача ответственному лицу уполномоченного органа результата об оказании государственной услуги

Передача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в центр

Выдача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги потребителю

Сроки исполнения

7 рабочих дней

1 рабочий день

1 рабочий день

1 рабочий

Приложение 3
к регламенту
государственной услуги
"Назначение государственных
пособий семьям, имеющим
детей до 18 лет"

Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ

      1) при обращении в уполномоченный орган:

      2) при обращении к акиму поселка:

      3) при обращении в центр: