"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 5 желтоқсандағы N 30/02 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 11 қаңтарда N 2102 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 20 маусымдағы N 16/05 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 20.06.2013 N 16/05 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметтерді көрсетуді сапалы ұсыну мақсатында, Ұлытау аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Берік Базылұлы Ақышбековке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ұлытау ауданы әкімінің
      міндетін атқарушы                          М. Оспанов

Ұлытау ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 5 желтоқсандағы
N 30/02 қаулысымен бекітілген

"Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті.

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) атаулы әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу бойынша уәкілетті орган – "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - уәкілетті орган);
      2) жан басына шаққандағы орташа табыс - отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбір мүшесіне келетін үлесі;
      3) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – бұл уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе оларға бағынысты жүйелер;
      4) мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі - АӘК) - жан басына шаққандағы орташа айлық табысы облыста белгіленген кедейлік шегінен төмен адамдарға (отбасыларға) мемлекеттен ақшалай нысанда берілетін төлем;
      5) тұтынушы - жеке тұлғалар: жан басына шаққандағы орташа табысы кедейшілік шегінен аспайтын Қазақстан Республикасының азаматтары, Ұлытау ауданының аумағында тұрақты тұратын оралмандар, босқындар, шетелдіктер және азаматтығы жоқ адамдар;
      6) учаскелік комиссия - атаулы әлеуметтік көмекке өтініш жасаған адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін тиісті әкімшілік - аумақтық бірлік әкімдерінің шешімімен құрылатын арнаулы комиссия.

2. Жалпы ережелер

      2. "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету - жан басына шаққандағы орташа табысы облыста белгіленген кедейлік шегінен төмен отбасыларға ақшалай түрде көмек көрсету мақсатында уәкілетті органмен жүзеге асырылатын әкімшілік рәсімі.
      3. Мемлекеттік қызметті уәкілетті орган ұсынады. Тұрғылықты жерінде уәкілетті орган болмаған жағдайда, тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін кент әкіміне өтініш береді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Осы мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Занының 2-бабы 1-тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2001 жылғы 24 желтоқсандағы "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру жөніндегі шаралар туралы" N 1685 қаулысымен бекітілген "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу ережесінің" 2 тарауына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдармен көрсетілетін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" N 394 қаулысына, Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесін бекіту туралы" N 237-ө бұйрығына, Қарағанды облысы әкімдігінің 2010 жылғы 5 сәуірдегі N 09/02 қаулысымен бекітілген "Әлеуметтік көмек көрсетуді өтінген тұлғалардың материалдық жағдайына тексеріс жүргізетін учаскелік комиссиялар туралы Ережесіне" сәйкес көрсетіледі.
      6. Тұтынушы алатын мемлекеттік қызметтің көрсетілу нәтижесі мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек тағайындау жөнінде хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіште дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызметті көрсетеді:
      уәкілетті орган, мекен-жайы: "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі, 101500, Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, Ұлытау селосы, Абай көшесі 23, телефон: 8 (71035) 21212, факс: 8 (71032) 21207;
      осы регламентке 3-қосымшаға сәйкес тұрғылықты жері бойынша кенттік және селолық округ әкімі.
      Жұмыс кестесі демалыс күндері (сенбі, жексенбі) және мереке күндерінен басқа, сағат 13.00-ден 14.00-ке дейінгі түскі үзіліспен, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз кезек күту тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі жөніндегі толық ақпарат "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесінің http://www.ulytau_akimat.kz ғаламтор-ресурсында, кенттік және селолық округ әкімінің стенділерінде, ресми ақпарат орналастырылады.
      9. Мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмдерi:
      1) тұтынушы осы Регламенттің 13-тармағында айқындалған қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмдерi:
      уәкiлеттi органға - жетi жұмыс күнi iшiнде;
      тұрғылықты жерi бойынша селолық округтың әкiмiне - жиырма екi жұмыс күнiнен кешiктiрмей;
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алғанға дейiн кезекте күтудiң ең жоғары шектi уақыты бiр өтiнiш берушiге қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезектегi адамдардың санына байланысты болады;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең ұзақ шектi уақыты – 15 минуттан аспайды.
      10. Мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тартылады:
      1) отбасының жан басына шаққандағы орташа табысы белгiленген кедейлiк шегiнен асатын жағдайда;
      2) мүгедектердi және стационарлық емделуде бiр айдан астам уақыт кезеңiнде болатын адамдарды, күндiзгi оқу нысанында оқитын оқушыларды, студенттердi, тыңдаушыларды, курсанттар мен магистранттарды, сондай-ақ I және II топтардағы мүгедектердi, сексен жастан асқан адамдарды, жетi жасқа дейiнгi балаларды бағып-күтумен айналысатын азаматтарды қоспағанда, жұмыспен қамту мәселелерi жөнiндегi уәкiлеттi органдарда тiркелмеген жұмыссыздарға және жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi шараларына қатысудан жазбаша түрде бас тартқан Қазақстан Республикасының еңбекке жарамды азаматтарына;
      3) уәкiлеттi органдар ұсынған жұмысқа, оның iшiнде әлеуметтiк жұмыс орнына немесе қоғамдық жұмысқа орналастырудан, кәсiби даярлаудан, қайта даярлаудан, бiлiктiлiгiн арттырудан дәлелсiз себептермен бас тартқан, осындай жұмыстарға қатысуды және оқуды өз бетiнше тоқтатқан жұмыссыздарға.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру үшін негіздемелер көзделмеген.
      11. Тұтынушыдан мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш түскен сәттен бастап мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру сәтіне дейін мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы қажетті құжаттармен уәкілетті органға немесе кент әкіміне өтініш береді;
      2) уәкілетті орган немесе кенттік және селолық округ әкімі өтінішті тіркейді және құжаттарды учаскелік комиссияға береді;
      3) учаскелік комиссия тұтынушының (оның отбасының) материалдық жағдайын тексереді, өтініш берушінің (отбасының) материалдық жағдайы туралы акті (бұдан әрі - тексеру актісі) және тұтынушыға АӘК ұсыну қажеттілігі немесе оның қажет емес екендігі туралы қорытынды дайындайды (бұдан әрі - қорытынды), қорытындыны уәкілетті органға немесе кент әкіміне береді;
      4) кенттік және селолық округ әкімі тұтынушының құжаттарын және қорытындыны уәкілетті органға береді;
      5) уәкілетті орган құжаттарды тіркейді, АӘК тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешімді қарастырады және қабылдайды, тағайындау туралы не бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер (өзара іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы

      12. Кенттік және селолық округі әкімдерімен уәкілетті органның жауапты орындаушысының құжаттарды қабылдауы осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша жүзеге асырылады.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін уәкілетті органда немесе кенттік және селолық округ әкімі тұтынушыға мемлекеттік қызметке тұтынушыны тіркелген және алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі және аты – жөні көрсетілген талон беріледі.
      13. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін келесі құжаттарды ұсынады:
      1) жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелерi көрсетiлген белгiленген үлгiдегi өтiнiш, әлеуметтiк жеке кодтың нөмiрi;
      2) белгiленген үлгiдегi отбасы құрамы туралы мәлiметтер;
      3) белгiленген үлгiдегi отбасы мүшелерi алған табыстары туралы мәлiметтер;
      4) белгiленген үлгiдегi жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы мәлiметтер;
      5) өтiнiш берушiнiң (отбасы мүшелерiнiң) тұрғылықты жерi бойынша тiркелгенiн растайтын құжаттың көшiрмесi не мекенжай анықтамасы не селолық және/немесе ауылдық әкiмдердiң анықтамасы;
      6) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң белсендi шараларына қатысқан жағдайда әлеуметтiк келiсiмшарттың көшiрмесi.
      Атаулы әлеуметтiк көмек алу құқығы тоқсан сайын табыс туралы құжаттарды берумен расталып отырады.
      14. Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 2 шілдедегі "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" Заңының 12-бабы, 1-тармағы, 7) тармақшасымен, Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі "Мемлекеттік қызмет туралы" Заңының 9-бабы, 1-тармағы, 10) тармақшасымен белгіленген, уәкілетті органмен қарастырылатын мәліметтерді ұсыну тәртібін қоспағанда, мемлекеттік қызметті тұтынушының ұсынған мәліметтері құпия болып табылады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның басшысы (1 ҚФБ);
      2) уәкілетті органның әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау және төлеу секторының меңгерушісі (бұдан әрі - уәкілетті орган секторының меңгерушісі) (2 ҚФБ);
      3) уәкілетті органның әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау және төлеу секторының маманы (бұдан әрі – уәкілетті орган секторының маманы) (3 ҚФБ);
      4) Ұлытау ауданы әкімдігінің шешімімен құрылған учаскелік комиссия (бұдан әрі - учаскелік комиссия) (4 ҚФБ);
      5) өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша кенттік және селолық округі әкімі (5 ҚФБ);
      6) өтініш берушінің тұрғылықты жері бойынша кенттік және селолық округі әкімі шешімімен құрылған учаскелік комиссия (бұдан әрі – кент және село әкімінің учаскелік комиссиясы) (6 ҚФБ).
      16. Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің (ресімінің) орындалу мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігі және өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі кезінде әкімшілік іс-әрекеттердің қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схемалар осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтерді көрсету барысындағы қабылдаған шешімдері мен іс-әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген тәртіпте жауапты болады.

"Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек
тағайындау" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

      1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктер іс-әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің (жұмыстардың барыстары, ағындары) іс-әрекеті


Іс-әрекет N (жұмыстардың барыстары,ағындары)

1 ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

3 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор маманы

4 ҚФБ
Учаскелік комиссия

1

Тұтынушының АӘК тағайындау жөніндегі өтінімі



Барлық қажетті құжаттармен өтінішті қабылдайды, АӘК тағайындауға өтінштерді есепке алу журналына тіркейді, тұтынушыға құжаттардың қабылданған күні көрсетіліп толтырылған жыртпалы талон береді, тұтынушының отбасы материалдық жағдайына тексеріс жүргізу үшін учаскелік комиссияға тапсырма жобасын дайындайды


Аяқтау нысаны



Тұтынушыға мемлекеттік қызметке тіркелген және алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты – жөні көрсетілген талон беру


Орындау мерзімі



15 минут


2

Тұтынушының отбасы материалдық жағдайына тексеріс жүргізуге тапсырма беру

Тұтынушының отбасы материалдық жағдайына тексеріс жүргізу үшін учаскелік комиссияға тапсырма береді




Аяқтау нысаны

Тұтынушының отбасы материалдық жағдайына тексеріс жүргізуге жазбаша тапсырма




Орындау мерзімі

1 жұмыс күні




3

Тұтынушының отбасы материалдық жағдайына тексеріс жүргізу




Жазбаша тапсырмаға сәйкес тұтынушының отбасы материалдық жағдайына тексеріс жүргізеді

Аяқтау нысаны




Тексеру актісі және АӘК тағайындауға мұқтаждығы жөнінде қорытынды


Орындау мерзімі




3 жұмыс күні

4

Уәкілетті орган секторының маманына құжаттарды береді




Учаскелік комиссияның тексеру актісімен және қорытындысымен құжаттарды тапсырады

Аяқтау нысаны




Учаскелік комиссияның тексеру актісі және қорытындысымен құжаттар, тіркеу

Орындау мерзімі




15 минут

5

Учаскелік комиссиядан құжаттарды қабылдау



Учаскелік комиссияның тексеру актісі және қорытындысымен құжаттарды қабылдайды


Аяқтау нысаны



Учаскелік комиссияның тексеру актісімен және қорытындысымен құжаттар,тіркеу


Орындау мерзімі



15 минут


6

АӘК есептеу және тағайындау рәсімі



Учаскелік комиссияның ұсынған құжаттары және қорытындысы негізінде АӘК тағайындау есебін жасайды және АӘК тағайындау және тағайындаудан бас тарту туралы шешімнің жобасын дайындайды


Аяқтау нысаны



АӘК тұтынушының жеке ісінің макеті


Орындау мерзімі



1 жұмыс күні


7

Құжаттарды тексеру рәсімі


Ұсынылған құжаттарды ресімдеуде толықтығын және дұрыстығын тексереді, шешімнің жобасына бұрыштама қояды және жеке іс макетін уәкілетті органның басшысына береді



Аяқтау нысаны


Бұрыштама қойылған АӘК тұтынушының жеке ісінің макеті



Орындау мерзімі


1 жұмыс күні



8

Шешім қабылдау

АӘК тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешімді қарайды және қабылдайды




Аяқтау нысаны

Орындалуға тиісті бекітілген шешіммен АӘК тұтынушының жеке ісі




Орындау мерзімі

15 минут




9

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімі




Қызметті тұтынушыға АӘК тағайындау туралы хабарлама ( не бас тарту туралы дәлелді жауап )

Аяқтау нысаны




Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындау мерзімі




1 жұмыс күні

1

Баламалы үдерістің (жұмыстардың барыстары, ағындары) іс-әрекеті


Әрекет N (жұмыстардың барыстары,ағындары)

1 ҚФБ Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

3 ҚФБ Уәкілетті органның сектор маманы

4 ҚФБ
Кенттік және селолық округі әкімі

5 ҚФБ
Кенттік және селолық округ әкімінің учаскелік комиссиясы

1

АӘК тағайындау жөнінде өтінім




Барлық қажетті құжаттармен өтінішті қабылдайды, АӘК тағайындауға өтінштерді есепке алу журналына тіркейді, тұтынушыға құжаттардың қабылданған күні көрсетіліп толтырылған жыртпалы талон береді


Аяқтау мерзімі




Тұтынушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің тіркелген және алатын күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты – жөні көрсетілген талон беру


Орындау мерзімі




15 минут


2

Тексеріс жүргізуге тапсырма беру




Тұтынушының отбасы материалдық жағдайын тексеру үшін учаскелік комиссияға тапсырма береді


Аяқтау мерзімі




Тұтынушының отбасы материалдық жағдайына тексеріс жүргізуге жазбаша тапсырма


Орындау мерзімі




3 жұмыс күні


3

Тұтынушының отбасы материалдық жағдайын тексеру





Тапсырмаға сәйкес тұтынушының отбасы материалдық жағдайына тексеріс жүргізеді

Аяқтау нысаны





Тексеру актісі және АӘК тағайындауға мұқтаждығы жөнінде қорытынды

Орындау мерзімі





5 жұмыс күні

4

Уәкілетті орган секторының маманына тұтынушының рәсімделген ісінің макетін беру




Барлық қажетті құжаттармен өтінішті және учаскелік комиссияның қорытындысын уәкілетті органға тапсырады


Аяқтау нысаны




АӘК ұсынуға өтініштерді есепке алу журналына тіркеу


Орындау мерзімі




Өтініш тіркелген сәттен бастап 15 жұмыс күн


5

Кент әкімінен құжаттар қабылдау



Барлық қажетті құжаттармен өтініш пен учаскелік комиссияның қорытындысын қабылдайды және АӘК тағайындауға өтінштерді есепке алу журналына тіркейді



Аяқтау нысаны



АӘК ұсынуға өтініштерді есепке алу журналына тіркеу



Орындау мерзімі



15 минут



6

АӘК тағайындау және есептеу рәсімі



Ұсынылған құжаттар және учаскелік комиссияның қорытындысы негізінде АӘК тағайындау есебін жасайды және АӘК тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешімнің жобасын дайындайды



Аяқтау нысаны



АӘК тұтынушының жеке ісінің макеті



Орындау мерзімі



4 жұмыс күні



7

Құжаттарды тексеру рәсімі


Ұсынылған құжаттарды ресімдеуде толықтығын және дұрыстығын тексереді, шешімнің жобасына бұрыштама қояды және жеке іс макетін уәкілетті органның басшысына береді




Аяқтау нысаны


Бұрыштама қойылған АӘК тұтынушының жеке ісінің макеті




Орындау мерзімі


1 жұмыс күні




8

Шешім қабылдау

АӘК тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешімді қабылдайды





Аяқтау нысаны

Орындалуға тиісті бекітілген шешіммен АӘК тұтынушының жеке ісі





Орындау мерзімі

15 минут





9

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімі



АӘК тағайындау туралы хабарлама (бас тарту туралы дәлелді жауап)



Аяқтау нысаны



Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап



Орындау мерзімі



1 жұмыс күні



      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

1 ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

3 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор маманы

4 ҚФБ
Учаскелік комиссия

N 2 іс-әрекет
Тексеріс жүргізуге тапсырма беру


N 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдау, тіркеу, тіркеу талонын беру, тексеріс үшін тапсырма жобасын дайындау

N 3 іс-әрекет
Тұтынушының отбасы материалдық жағдайына тексеріс



N 5 іс-әрекет

Учаскелік комиссияның тексеру актісі және қорытындысымен бірге құжаттарды қабылдау

N 4 іс-әрекет

Учаскелік комиссиядан уәкілетті органның маманына құжаттарды беру

N 8 іс-әрекет
Мемлекеттік қызметті ұсыну (немесе қызметті ұсынудан бас тарту) туралы шешім қабылдау

N 7 іс-әрекет
Құжаттарды ресімдеуде толықтығын және дұрыстығын тексеру, шешім жобасына қол қою

N 6 іс-әрекет
АӘК тағайындау есебі және АӘК тағайындауға немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешімнің жобасын дайындау




N 9 іс-
Қызметті тұтынушыны АӘК тағайындау туралы хабарлама (не бас тарту туралы дәлелді жауап)


      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

1 ҚФБ Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

3 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор маманы

5 ҚФБ
Кенттік және селолық округ әкімі

6 ҚФБ
Кенттік және селолық округ әкімінің учаскелік комиссиясы

N 8 іс-әрекет
Мемлекеттік қызметті ұсыну (немесе қызметті ұсынудан бас тарту) туралы шешім қабылдау

N 7 іс-әрекет
Құжаттарды ресімдеуде толықтығын және дұрыстығын тексеру, шешім жобасына бұрыштама қою

N 5 іс-әрекет
Кент әкімінен құжаттарды қабылдау, тіркеу

N 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдау, тіркеу, тіркелу талонын беру

N 3 іс-әрекет
Тұтынушының отбасы материалдық жағдайына тексеріс



N 6 іс-әрекет
АӘК тағайындау есебі және АӘК тағайындауға немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешімнің жобасын дайындау

N 2 іс-әрекет
Тексеріс жүргізу үшін учаскелік комиссияға тапсырма беру




N 9 іс-әрекет
АӘК тағайындау туралы хабарлама (не бас тарту туралы дәлелді жауап)

N 4 іс-әрекет
Өтінішті құжаттармен бірге уәкілетті органға береді


"Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек
тағайындау" мемлекеттік
қызмет көрсету
регламентіне
2-қосымша

Функционалдық өзара іс-қимылының схемалары.
Мемлекеттік қызмет көрсетудің негізгі үдерісі

Мемлекеттік қызмет көрсетудің баламалы үдерісі

"Мемлекеттік атаулы
әлеуметтік көмек
тағайындау" мемлекеттік
қызмет көрсету регламентіне
3-қосымша

N

Селолық округ атауы

Мекенжайы

Телефон N

1

Ұлытау

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Ұлытау селосы

8710352-12-24

2

Ақтас

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Ақтас кенті

87104120020

3

Карсақпай

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Қарсақпай кенті

87103423142

4

Жезді

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Жезді кенті

87103421550

5

Жанкелді

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Байқоңыр селосы

87104123211

6

Егінді

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Егінді селосы

87105951010

7

Аманкелді

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Аманкелді селосы

87103523133

8

Қаракеңгір

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Қаракеңгір селосы

87103524312

9

Қоскөл

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Қоскөл селосы

87104131010

10

Шеңбер

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Шеңбер селосы

87104132010

11

Терісаққан

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Терісаққан селосы

87104133010

12

Алғабас

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Алғабас селосы

87104134010

13

Борсеңгір

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Борсеңгір селосы

87103423578

14

Сарысу

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Сарысу селосы

87103423332

15

Мибұлақ

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы Мибұлақ селосы

87104123602

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи"

Постановление акимата Улытауского района Карагандинской области от 5 декабря 2012 года N 30/02. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 11 января 2013 года N 2102. Утратило силу постановлением акимата Улытауского района Карагандинской области от 20 июня 2013 года N 16/05

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Улытауского района Карагандинской области от 20.06.2013 N 16/05.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицами", в целях качественного предоставления государственных услуг, акимат Улытауского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Акышбекова Берика Базыловича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности акима
      Улытауского района                         М. Оспанов

Утвержден
постановлением акимата
Улытауского района
от 5 декабря 2012 года N 30/02

Регламент оказания государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте оказания государственной услуги "Назначение государственной адресной социальной помощи" (далее - Регламент) используется следующие основные понятия:
      1) уполномоченный орган по назначению и выплате государственной адресной социальной помощи - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района" (далее - уполномоченный орган);
      2) среднедушевой доход - доля совокупного дохода семьи, приходящегося на каждого члена семьи в месяц;
      3) структурно - функциональные единицы (далее - СФЕ) - это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      4) государственная адресная социальная помощь (далее - АСП) - выплата в денежной форме, предоставляемая государством лицам (семьям) с месячным среднедушевым доходом ниже черты бедности, установленной в области;
      5) потребитель - физические лица: граждане Республики Казахстан, оралманы, лица, имеющие статус беженца, иностранцы и лица без гражданства, постоянно проживающие на территории Улытауского района, со среднедушевым доходом, не превышающим черты бедности;
      6) участковая комиссия - специальная комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно-территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за адресной социальной помощью.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Назначение государственной адресной социальной помощи" - административная процедура, осуществляемая уполномоченным органом в целях оказания помощи в денежной форме лицам (семьям) со среднедушевым доходом ниже черты бедности, установленной в области.
      3. Государственную услугу предоставляет уполномоченный орган. При отсутствии уполномоченного органа по месту жительства, потребитель обращается за получением государственной услуги к акиму поселка.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Настоящая государственная услуга оказывается в соответствии с пунктом 1 статьи 2 Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи" от 17 июля 2001 года и главой 2 "Правил назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи", утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 декабря 2001 года N 1685 "О мерах по реализации Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами", Приказа Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года N 237-п "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи", "Положением об участковых комиссиях для проведения обследования материального положения лиц, обратившихся за социальной помощью", утвержденного постановлением акимата Карагандинской области N 09/02 от 5 апреля 2010 года.
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление о назначении государственной адресной социальной помощи (далее - уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственную услугу оказывают:
      уполномоченный орган, адрес: "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района" по адресу:101500, Карагандинская область, Улытауский район, село Улытау, улица Абая 23, телефон 8(71035) 21212, факс: 8(71035) 21207;
      аким поселковых и сельских округов по местожительству, согласно приложения 3 к настоящему регламенту.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на интернет-ресурсе государственного учреждения "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района" http://www.ulytau-akimat.kz, на стендах акима поселковых и сельских округов, в официальных источниках информации.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 13 настоящего Регламента:
      в уполномоченный орган - в течение семи рабочих дней;
      акиму сельского округа по месту жительства - не позднее двадцати двух рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается:
      1) в случае, когда среднедушевой доход семьи превышает установленный размер черты бедности;
      2) безработным, не зарегистрированным в уполномоченных органах по вопросам занятости, и трудоспособным гражданам Республики Казахстан, письменно отказавшимся от участия в активных мерах содействия занятости, кроме инвалидов и лиц, в период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, учащихся, студентов, слушателей, курсантов и магистрантов очной формы обучения, а также граждан, занятых уходом за инвалидами I и II группы, лицами старше восьмидесяти лет, детьми в возрасте до семи лет;
      3) безработным, без уважительных причин отказавшимся от предложенного уполномоченными органами трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место или общественную работу, от профессиональной подготовки, переподготовки, повышения квалификации, самовольно прекратившим участие в таких работах и обучении.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не предусмотрено.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента поступления заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление с необходимыми документами в уполномоченный орган или акиму поселка;
      2) уполномоченный орган или аким поселковых и сельских округов проводит регистрацию заявления и передает документы в участковую комиссию;
      3) участковая комиссия проводит обследование материального положения потребителя (его семьи), готовит акт обследования материального положения заявителя (семьи) (далее - акт обследования) и заключение о необходимости предоставления АСП потребителю или ее отсутствии (далее - заключение), передает заключение в уполномоченный орган или акиму поселка;
      4) аким поселковых и сельских округов передает документы потребителя и заключение в уполномоченный орган;
      5) уполномоченный орган регистрирует документы, рассматривает и принимает решение о назначении АСП или об отказе в назначении, оформляет уведомление о назначении либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов у акима поселковых и сельских округов и у ответственного исполнителя уполномоченного органа осуществляется по адресам, указанным в пункте 7 настоящего Регламента.
      После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе или у акима поселковых и сельских округов потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      13. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      1) заявление установленного образца с указанием реквизитов документа, удостоверяющего личность, номер социального индивидуального кода;
      2) сведения о составе семьи, установленного образца;
      3) сведения о полученных доходах членов семьи, установленного образца;
      4) сведения о наличии личного подсобного хозяйства, установленного образца;
      5) копия документа, подтверждающего регистрацию по месту жительства заявителя (членов семьи), либо адресная справка либо справка сельских и/или аульных акимов;
      6) копия социального контракта в случае участия в активных мерах содействия занятости.
      Право на получение адресной социальной помощи ежеквартально подтверждается представлением документов о доходах.
      14. Предоставляемые потребителем государственной услуги сведения являются конфиденциальными, за исключением случаев, предусматривающих предоставление сведений уполномоченным органом в порядке, установленном подпунктом 7 пункта 1 статьи 12 Закона Республики Казахстан "О борьбе с коррупцией" от 2 июля 1998 года, подпунктом 10 пункта 1 статьи 9 Закона Республики Казахстан "О государственной службе" от 23 июля 1999 года.
      15. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководитель уполномоченного органа (СФЕ 1);
      2) заведующий сектором назначения и выплаты социальных пособий уполномоченного органа (далее - заведующий сектором уполномоченного органа) (СФЕ 2);
      3) специалист сектора назначения и выплаты социальных пособий уполномоченного органа (далее - специалист сектора уполномоченного органа) (СФЕ 3);
      4) участковая комиссия, созданная решением акима города Балхаш (далее - участковая комиссия) (СФЕ 4);
      5) аким поселковых и сельских округов по местожительству заявителя (СФЕ 5);
      6) участковая комиссия, созданная решением акима поселковых и сельских округов по местожительству заявителя (далее - участковая комиссия акима поселковых и сельских округов) (СФЕ 6).
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      17. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      18. Должностные лица в ходе оказания государственных услуг несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в порядке, предусмотренном действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Назначение государственной
адресной социальной помощи"

      Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц


Действия основного процесса (хода, потока работ)


N действия (хода, потока работ)

СФЕ 1 Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2 Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

СФЕ 4
Участковая комиссия

1

Обращение потребителя по поводу назначения АСП



Принимает заявление со всеми необходимыми документами, регистрирует в журнале учета заявлений на назначение АСП, выдает потребителю заполненный отрывной талон с указанием даты приема документов, готовит проект поручения участковой комиссии для обследования материального положения семьи потребителя


Форма завершения



Выдача потребителю талона с указанием даты регистрации получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы


Срок исполнения



15 минут


2

Выдача поручения на проведение обследования материального положения семьи потребителя

Дает поручение участковой комиссии для проведения обследования материального положения семьи потребителя




Форма завершения

Письменное поручение на проведение обследования материального положения семьи потребителя




Сроки исполнения

1 рабочий день




3

Проведение обследования материального положения семьи потребителя




В соответствии с письменным поручением проводит обследование материального положения семьи потребителя

Форма завершения




Акт обследования и заключение о нуждаемости в назначении АСП


Сроки исполнения




3 рабочих дня

4

Передача документов специалисту сектора уполномоченного органа




Передает документы с актом обследования и заключением участковой комиссии

Форма завершения




Документы с актом обследования и заключением участковой комиссии, регистрация

Сроки исполнения




15 минут

5

Прием документов из участковой комиссии



Принимает документы с актом обследования и заключением участковой комиссии


Форма завершения



Документы с актом обследования и заключением участковой комиссии, регистрация


Сроки исполнения



15 минут


6

Процедура расчета и назначения АСП



На основании предоставленных документов и заключения участковой комиссии делает расчет назначения АСП и готовит проект решения о назначении или отказе в назначении АСП


Форма завершения



Макет личного дела потребителя АСП


Сроки исполнения



1 рабочий день


7

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления представленных документов, визирует проект решения и передает макет личного дела руководителю уполномоченного органа



Форма завершения


Завизированный макет личного дела потребителя АСП



Сроки исполнения


1 рабочий день



8

Принятие решения

Рассматривает и принимает решение о назначении или отказе в назначении АСП




Форма завершения

Личное дело потребителя АСП с утвержденным решением, подлежащим исполнению




Срок исполнения

15 мин




9

Процедура уведомления либо мотивированного ответа об отказе




Уведомление потребителю услуги о назначении (либо мотивированный ответ об отказе) АСП

Форма завершения




Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Сроки исполнения




1 рабочий день

1

Действия альтернативного процесса (хода, потока работ)


N действия (хода, потока работ)

СФЕ 1Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2 Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3 Специалист сектора уполномоченного органа

СФЕ 5
Аким поселковых и сельских округов

СФЕ 6
Участковая комиссия акима поселковых и сельских округов

1

Обращение по поводу назначения АСП




Принимает заявление со всеми необходимыми документами, регистрирует в журнале учета заявлений на назначение АСП, выдает потребителю заполненный отрывной талон с указанием даты приема документов


Форма завершения




Выдача потребителю талона с указанием даты регистрации государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы


Срок исполнения




15 минут


2

Выдача поручения на проведение обследования




Дает поручение участковой комиссии для обследования материального положения семьи потребителя


Форма завершения




Письменное поручение на проведение обследования материального положения семьи потребителя


Сроки исполнения




3 рабочих дня


3

Обследование материального положения семьи потребителя





В соответствии с поручением проводит обследование материального положения семьи потребителя

Форма завершения





Акт обследования и заключение о нуждаемости в назначении АСП

Сроки исполнения





5 рабочих дней

4

Передача оформленного макета дела потребителя специалисту сектора уполномоченного органа




Передает заявление со всеми необходимыми документами и заключением участковой комиссии в уполномоченный орган


Форма завершения




Регистрация в журнале учета заявлений на предоставление АСП


Сроки исполнения




15 рабочих дней с момента регистрации заявления


5

Прием документов от акима поселка



Принимает заявление со всеми необходимыми документами и заключением участковой комиссии и регистрирует в журнале учета заявлений на предоставление АСП



Форма завершения



Регистрация в журнале учета заявлений на предоставление АСП



Сроки исполнения



15 минут



6

Процедура расчета и назначения АСП



На основании предоставленных документов и заключения участковой комиссии делает расчет назначения АСП и готовит проект решения о назначении или отказе в назначении АСП



Форма завершения



Макет личного дела потребителя АСП



Сроки исполнения



4 рабочих дня



7

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления представленных документов, визирует проект решения и передает макет личного дела руководителю уполномоченного органа




Форма завершения


Завизированный макет личного дела потребителя АСП




Сроки исполнения


1 рабочий день




8

Принятие решения

Принимает решение о назначении или отказе в назначении АСП





Форма завершения

Личное дело потребителя АСП с утвержденным решением, подлежащим исполнению





Срок исполнения

15 мин





9

Процедура уведомления либо мотивированного ответа об отказе



Уведомление о назначении АСП (либо мотивированный ответ об отказе)



Форма завершения



Уведомление либо мотивированный ответ об отказе



Сроки исполнения



1 рабочий день



      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

СФЕ 1

Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2

Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3

Специалист сектора уполномоченного органа

СФЕ 4

Участковая комиссия

Действие N 2
Выдача поручения на проведение обследования


Действие N 1
Прием документов, регистрация, выдача регистрационного талона, подготовка проекта поручения для обследования

Действие N 3
Обследование материального положения семьи потребителя



Действие N 5
Прием документов с актом обследования и заключением участковой комиссии

Действие N 4
Передача документов из участковой комиссии специалисту уполномоченного органа

Действие N 8
Принятие решения о предоставлении государственной услуги (либо отказе в предоставлении услуги)

Действие N 7
Проверка полноты и правильности оформления документов, визирование проекта решения

Действие N 6
Расчет назначения АСП и подготовка проекта решения о назначении или отказе в назначении АСП




Действие N 9
Уведомление потребителя услуги о назначении АСП (либо мотивированный ответ об отказе)


      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

СФЕ 5
Аким поселковых и сельских округов

СФЕ 6
Участковая комиссия акима поселковых и сельских округов

Действие N 8
Принятие решения о предоставлении государственной услуги (либо отказе в предоставлении услуги)

Действие N 7
Проверка полноты и правильности оформления документов, визирование проекта решения

Действие N 5
Прием документов от акима поселковых и сельских округов регистрация

Действие N 1
Прием документов, регистрация, выдача регистрационного талона

Действие N 3
Обследование материального положения семьи потребителя



Действие N 6
Расчет назначения АСП и подготовка проекта решения о назначении или отказе в назначении АСП

Действие N 2
Выдача поручения участковой комиссии для обследования




Действие N 9
Уведомление о назначении АСП (либо мотивированный ответ об отказе)

Действие N 4
Передача заявления с документами в уполномоченный орган


Приложение 2
к регламенту оказания
государственной услуги
"Назначение государственной
адресной социальной помощи"

Схемы функционального взаимодействия.
Основной процесс оказания государственной услуги

Альтернативный процесс оказания государственной услуги

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Назначение государственной адресной
социальной помощи"

N

Наименование сельского округа

Адрес

N телефона

1

Улытауский

Карагандинская область Улытауский район село Улытау

87103521224

2

Актасский

Карагандинская область Улытауский район поселок Актас

87104120020

3

Карсакпайский

Карагандинская область Улытауский район поселок Карсакпай

87103423142

4

Жездинский

Карагандинская область Улытауский район поселок Жезды

87103421550

5

Жанкелдинский

Карагандинская область Улытауский район село Байконур

87104123211

6

Егиндинский

Карагандинская область Улытауский район село Егинды

87105951010

7

Аманкелдинский

Карагандинская область Улытауский район село Амангелды

87103523133

8

Каракенгирский

Карагандинская область Улытауский район село Каракенгир

87103524312

9

Косколский

Карагандинская область Улытауский район село Коскол

87104131010

10

Шенберский

Карагандинская область Улытауский район село Шенбер

87104132010

11

Терисакканский

Карагандинская область Улытауский район село Терисаккан

87104133010

12

Алгабаский

Карагандинская область Улытауский район село Алгабас

87104134010

13

Борсенгирский

Карагандинская область Улытауский район село Борсенгир

87103423578

14

Сарысуйский

Карагандинская область Улытауский район село Сарысу

87103423332

15

Мибулакский

Карагандинская область Улытауский район село Мибулак

87104123602