"Мүгедектерге кресло-арбаларды беру үшін оларға құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 5 желтоқсандағы N 30/07 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 11 қаңтарда N 2107 тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 20 маусымдағы N 16/05 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 20.06.2013 N 16/05 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметтерді көрсетуді сапалы ұсыну мақсатында, Ұлытау аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Мүгедектерге кресло-арбаларды беру үшін оларға құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Берік Базылұлы Ақышбековке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ұлытау ауданы әкімінің
      міндетін атқарушы                          М. Оспанов

Ұлытау ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 5 желтоқсандағы
N 30/07 қаулысымен бекітілген

"Мүгедектерге кресло-арбаларды беру үшін оларға құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызметін көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Мүгедектерге кресло-арбаларды беру үшін оларға құжаттарды ресімдеу" регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) кресло-арба - мүгедектердiң белсендi және баяу жүріп-тұруы үшiн техникалық көмек түрі;
      2) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) - бұл уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе оларға бағынысты жүйелер;
      3) мүгедектi оңалтудың жеке бағдарламасы - мүгедектi оңалтуды өткiзудiң нақты көлемдерiн, түрлерi мен мерзiмдерiн белгiлейтiн құжат;
      4) тұтынушы - Қазақстан Республикасының азаматтары, мүгедек болып табылатын Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар;
      5) уәкілетті орган – "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі.

2. Жалпы ережелер

      2. Мүгедектерге кресло-арбаларды беру үшін оларға құжаттарды ресімдеу - мүгедектердің белсендi және баяу жүрiп-тұруы үшiн техникалық көмектің арнаулы түрін алуға мүгедектердің құқықтарын іске асыруға бағытталған мемлекеттік қызмет көрсету.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетуді уәкілетті орган көрсетеді.
      4. Көрсетілетін қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Көрсетілген мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 13 сәуірдегі "Қазақстан Республикасында мүгедектерді әлеуметтік қорғау туралы" Заңының 22-бабы 1-тармағының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 20 шілдедегі N 754 қаулысымен бекітілген мүгедектердi арнаулы жүріп-тұру құралдарымен қамтамасыз ету Ережесiнің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысының және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 қаулысының негізінде көрсетіледі.
      6. Тұтынушы алатын мемлекеттік қызметтің нәтижесі кресло-арба беру үшін құжаттарды ресімдеу туралы хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіште дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Уәкілетті органның орналасқан жері: 101500, Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, Ұлытау селосы, Абай көшесі 23, "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі, телефон: 8 (71035) 21212, факс: 8 (71032) 21207, электронды поштаның мекенжайы: ulytau_sobes@mail.ru.
      Жұмыс кестесі: күн сайын сағат 9.00-ден бастап 18.00-ге дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден бастап 14.00-ге дейін, демалыс күндері (сенбі, жексенбі) мен мереке күндерінен басқа.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат http://www.ulytau_akimat.kz интернет-ресурсында және уәкілетті органның ақпараттық стендісінде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы осы Регламенттің 13-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – он жұмыс күні ішінде;
      2) тұтынушы өтініш білдірген күнгі көрсетілетін орында мемлекеттік қызметті алғанға дейінгі күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты бір тұтынушыға қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезектегі адамдардың санына байланысты болады;
      3) тұтынушы өтініш білдірген күнгі орнында мемлекеттік қызмет көрсетудің ең ұзақ рұқсат етілген уақыты – 15 минуттан аспайды.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден келесі негіздемелер бойынша бас тартылады:
      1) тұтынушының кресло-арбалармен қамтамасыз етілуіне қарсы медициналық көрсетілімдері болғанда;
      2) аталған мемлекеттік қызмет көрсетуге талап етілетін құжаттардың біреуі болмағанда, құжаттарды ресімделуде қате анықталған кезде;
      3) ұсынылған мәліметтер мен осы Регламенттің 13-тармағында анықталған құжаттардың жалғандығы;
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұру үшін негіздемелер жоқ.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін тұтынушыдан өтініш түскен сәттен бастап және мемлекеттік қызметтер нәтижелерін берген сәтке дейінгі мемлекеттік қызметті көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы уәкілетті органға өтініш береді;
      2) уәкілетті орган алынған өтінішті тіркейді, тұтынушыдан ұсынылған құжаттарды қарауды жүзеге асырады, хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер (өзара іс-қимылдар) тәртібінің сипаттамасы

      12. Құжаттарды уәкілетті органда қабылдауды уәкілетті органның ардагерлермен, мүгедектермен және аз қамтамасыз етілген азаматтармен жұмыс секторының маманы жүзеге асырады.
      Қажетті құжаттардың барлығын уәкілетті органға тапсырғаннан кейін тұтынушыға тіркелген және мемлекеттік қызмет көрсетуді тұтынушының алатын күні, құжаттарды қабылдап алған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      13. Қызметті алу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
      1) жеке басын куәландыратын құжаттың деректемелері, әлеуметтік жеке кодының нөмірі (жеке сәйкестендіру нөмірі болғанда) көрсетілген белгіленген үлгідегі өтініш (осы Регламентке 1-қосымша);
      2) мүгедекті оңалтудың жеке бағдарламасы;
      3) жұмыс берушінің кінәсінен еңбек жарақаты немесе кәсіптік ауру салдарынан мүгедек болғандар үшін жұмыс беруші – жеке кәсіпкер қызметін тоқтатқан немесе заңды тұлға таратылған жағдайда – жазатайым оқиға туралы актінiң көшiрмесiн және жұмыс берушiнiң – жеке кәсіпкердің қызметiнiң тоқтатылуы немесе заңды тұлғаның таратылуы туралы құжат.
      Мүгедектің өзінің баруға мүмкіндігі болмаған жағдайда, нотариалды куәландыруды талап етпейтін сенімхат негізінде кресло-арба беруге өтініш жасауға басқа адамдарға уәкілеттік бере алады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның басшысы (ҚФБ 1);
      2) уәкілетті органның ардагерлермен, мүгедектермен және аз қамтамасыз етілген азаматтармен жұмыс секторының меңгерушісі (бұдан әрі – уәкілетті орган секторының меңгерушісі) (ҚФБ 2);
      3) уәкілетті органның ардагерлермен, мүгедектермен және аз қамтамасыз етілген азаматтармен жұмыс секторының маманы (бұдан әрі – уәкілетті орган секторының маманы) (ҚФБ 3).
      15. Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің (ресімінің) орындалу мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігі және өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттер мен ҚФБ қисынды дәйектілігі аралығындағы өзара байланысының схемасы осы Регламентке 3-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтерді көрсету барысындағы қабылдаған шешімдері мен іс-әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген тәртіпте жауапты болады.

"Мүгедектерге кресло-арбаларды
беру үшін оларға құжаттарды
ресімдеу" мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне
1-қосымша

уәкілетті органның басшысына
_________________________
кімнен ____________________
(тегі, аты, жөні) 
______________________________
______________________________
мекенжайда тұратын)  
______________________________
жеке куәлік нөмірі
______________________________

Берген мекеменің атауы, күні
______________________________
______________________________
әлеуметтік жеке код нөмірі

Ө т і н і ш

      Сізден мені, (немесе _______________________________)_______топ
мүгедегі___________________________________ кресло-арбамен қамтамасыз етуіңізді сұраймын.

Өтінішке келесі құжаттарды тіркеймін:______________________________

_________________________________________________________________

______________________________________________

Күні "____"____________ ____________ Қолы

--------------------------------------------------------------------
                                Талон

Азамат (азаматша) _____________________өтініші қосымша ұсынған құжаттарымен саны ____ дана

"_____"___________________________20 ____ жылы қабылданды

Тіркеу нөмірі N _________________________________

__________________________________________________________________
      (Құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі, аты, жөні, қолы)

"Мүгедектерге кресло-арбаларды
беру үшін оларға құжаттарды
ресімдеу" мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне
2-қосымша

      1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктер іс-әрекеттерінің сипаттамасы (ҚФБ)

Негізгі үдеріс іс-әрекеті (жолының, жұмыс ағынының)

Іс-әрекет N (барысының, жұмыс ағынының)

Іс-әрекеттің атауы (үдерістің, рәсімнің, операцияның) және оның сипаттамасы

ҚФБ 1

уәкілетті органның басшысы

(ҚФБ 2)

уәкілетті орган секторының меңгерушісі

(ҚФБ 3)

Уәкілетті орган секторының жауапты орындаушысы

1

Мемлекеттік қызмет алу үшін өтіну



Қажетті құжаттармен қоса өтінішті қабылдайды, кресло-арбаларды ұсыну үшін мүгедектердің өтініштерін тіркеу журналына тіркейді, тұтынушыға тіркеу талонын береді

Аяқтау нысаны



Өтінішті журналда тіркеу, тұтынушыға тіркеу талонын беру.

Орындау мерзімі



15 минут

2

Құжаттарды ресімдеу рәсімі



Тұтынушының құжаттары пакетін қалыптастырады және сектор меңгерушісіне тексеріске береді.

Аяқтау нысаны



Тұтынушы құжаттарының пакеті

Орындау мерзімі



3 жұмыс күні

3

Құжаттарды тексеру рәсімі


Ұсынылған құжаттардың толықтығы мен ресімдеудің дұрыстығын тексереді, хабарламаға (немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа) бұрыштама қояды және басшыға қол қоюға жолдайды.


Аяқтау нысаны


Тұтынушы құжаттарының пакеті


Орындау мерзімі


2 жұмыс күні


4

Хабарламаға не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қойғызу рәсімі

Мүгедектерге кресло-арба ұсыну үшін құжаттардың ресімделгені туралы хабарламаға, не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды



Аяқтау нысаны

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап



Орындау мерзімі

2 жұмыс күні



5

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімі



Тұтынушыға кресло-арба ұсыну үшін құжаттардың ресімделгені туралы хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіште дәлелді жауапты жолдау

Аяқтау нысаны



Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындау мерзімі



3 жұмыс күні

"Мүгедектерге кресло-арбаларды
беру үшін оларға құжаттарды
ресімдеу" мемлекеттік қызметін
көрсету регламентіне
3-қосымша

Функционалдық іс-қимыл схемасы. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им кресла-коляски"

Постановление акимата Улытауского района Карагандинской области от 5 декабря 2012 года N 30/07. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 11 января 2013 года N 2107. Утратило силу постановлением акимата Улытауского района Карагандинской области от 20 июня 2013 года N 16/05

     Сноска. Утратило силу постановлением акимата Улытауского района Карагандинской области от 20.06.2013 N 16/05.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного предоставления государственных услуг, акимат Улытауского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им кресла-коляски".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Акышбекова Берика Базыловича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности акима
      Улытауского района                         М. Оспанов

Утвержден
постановлением акимата
Улытауского района
от 5 декабря 2012 года N 30/07

Регламент оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им кресла-коляски"

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте оказания государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им кресла-коляски"" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) кресла-коляски - вид технической помощи для активного и пассивного передвижения инвалидов;
      2) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) – это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      3) индивидуальная программа реабилитации инвалида – документ определяющий конкретные объемы, виды и сроки проведения реабилитации инвалида;
      4) потребитель - граждане Республики Казахстан, иностранцы и лица без гражданства, постоянно проживающие на территории Республики Казахстан, являющиеся инвалидами;
      5) уполномоченный орган - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района.

2. Общие положения

      2. Оформление документов на инвалидов для предоставления им кресла-коляски – государственная услуга, направленная на реализацию прав инвалидов на получение специализированного вида технической помощи для активного и пассивного передвижения инвалидов.
      3. Государственную услугу предоставляет уполномоченный орган.
      4. Форма оказываемой услуги: не автоматизированная.
      5. Указанная государственная услуга оказывается на основании пункта 1 статьи 22, Закона Республики Казахстан "О социальной защите инвалидов в Республике Казахстан", Правил обеспечения инвалидов специальными средствами передвижения, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2005 года N 754, постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" и постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление об оформлении документов для предоставления кресла-коляски (далее - уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуг на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Местонахождение уполномоченного органа: 101500, Карагандинская область, Улытауский район, село Улытау, улица Абая 23, государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района", телефон: 8(71035) 21212, факс: 8(71035) 21207, адрес электронной почты: ulytau_sobes @mail.ru.
      График работы: ежедневно с 9.00 часов до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах располагается на интернет-ресурсе http://www.ulytau-akimat.kz, и информационном стенде уполномоченного органа.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 13 настоящего Регламента – в течение десяти рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного потребителя;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услугой, оказываемой на месте в день обращения - не более 15 минут.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается по следующим основаниям:
      1) наличие у потребителя медицинских противопоказаний в обеспечении креслами-колясками;
      2) отсутствие одного из требуемых документов для предоставления данной государственной услуги, при выявлении ошибок в оформлении документов;
      3) недостоверность представленных сведений и документов, определенных в пункте 13 настоящего Регламента.
      Оснований для приостановления оказания государственной услуги не имеется.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента поступления заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган;
      2) уполномоченный орган проводит регистрацию заявления, осуществляет рассмотрение представленных документов от потребителя, оформляет уведомление либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов в уполномоченном органе осуществляется специалистом сектора по работе с ветеранами, инвалидами и малообеспеченными гражданами уполномоченного органа.
      После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      13. Перечень документов, необходимых для получения услуги:
      1) заявление установленного образца с указанием реквизитов документа, удостоверяющего личность, номера социального индивидуального кода (при наличии индивидуального идентификационного номера) (приложение 1 к настоящему Регламенту);
      2) индивидуальная программа реабилитации инвалида;
      3) для инвалидов от трудового увечья или профессионального заболевания, полученного по вине работодателя, в случаях прекращения деятельности работодателя – индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица – копия акта о несчастном случае и документ о прекращении деятельности работодателя – индивидуального предпринимателя или ликвидации юридического лица.
      В случае невозможности личного обращения инвалид может уполномочить других лиц на обращение с заявлением для предоставления кресла-коляски на основании доверенности, не требующей нотариального удостоверения.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководитель уполномоченного органа (СФЕ 1);
      2) заведующий сектором по работе с ветеранами, инвалидами и малообеспеченными гражданами уполномоченного органа (далее - заведующий сектором уполномоченного органа) (СФЕ 2);
      3) специалист сектора по работе с ветеранами, инвалидами и малообеспеченными гражданами уполномоченного органа (далее – специалист сектора уполномоченного органа) (СФЕ 3).
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 3 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц оказывающих государственные услуги

      17. Должностные лица в ходе оказания государственных услуг несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в порядке, предусмотренном действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной услуги
"Оформление документов на инвалидов
для предоставления им кресла-коляски"

Руководителю уполномоченного органа

_________________________

от _________________________

(фамилия имя отчество)

______________________________
______________________________

(проживающего по адресу)

______________________________
номер удостоверения личности

______________________________

кем и когда выдан

______________________________

______________________________
номер социального
индивидуального кода

З а я в л е н и е

      Прошу Вас, обеспечить меня (или _____________________________), инвалида _______ группы кресло-коляской _________________________

_________________________________________________________________

К заявлению прилагаю следующие документы:________________________________________________________

__________________________________________________________________

Дата "____" __________                    ________________ Подпись

-------------------------------------------------------------------
                 Талон

Заявление гражданина (гражданки) ________________________________с прилагаемыми документами в количестве __ штук принято "__"__ 200 __г.
Регистрационный номер N ____________

_____________________________________________________________________
(Фамилия, имя, отчество лица, принявшего документы, подпись)

Приложение 2
к регламенту оказания государственной услуги
"Оформление документов на инвалидов
для предоставления им кресла-коляски"

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц (СФЕ)

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

СФЕ 1

Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2

Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3

Специалист сектора уполномоченного органа

1

Обращение по поводу получения государственной услуги



Принимает заявление со всеми необходимыми документами, регистрирует в журнале учета заявлений инвалидов для предоставления им кресла-коляски и выдает потребителю регистрационный талон

Форма завершения



Регистрация заявления в журнале, выдача потребителю регистрационного талона

Срок исполнения



15 минут

2

Процедура оформления документов



Формирует пакет документов потребителя и передает на проверку заведующему сектором.

Форма завершения



Пакет документов потребителя

Сроки исполнения



3 рабочих дня.

3

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления представленных документов, визирует уведомление (или мотивированный ответ об отказе) и направляет на подпись руководителю.


Форма завершения


Пакет документов потребителя


Сроки исполнения


2 рабочих дня


4

Процедура подписания уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Подписывает уведомление об оформлении документов для предоставления кресла-коляски, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги



Форма завершения

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе



Срок исполнения

2 рабочих дня



5

Процедура уведомления потребителя услуги



Уведомление потребителю об оформлении документов для предоставления кресла-коляски либо направление мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

Форма завершения



Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Срок исполнения



3 рабочих дня

Приложение 3
к регламенту оказания государственной услуги
"Оформление документов на инвалидов
для предоставления им кресла-коляски"

Схема функционального взаимодействия. Процесс оказания государственной услуги