"Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзуi жөнiндегi қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2012 жылғы 29 желтоқсандағы № 352 Қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2013 жылғы 23 қаңтарда № 2202 тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 15 тамыздағы № 244 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 15.08.2013 № 244 қаулысымен.

      «Ақпараттандыру туралы» 2007 жылғы 11 қаңтардағы, «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының заңдарына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуі және өткізуі жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы (Г.М. Байжауынова) осы қаулының белгіленген заңнамалық тәртіпте әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін және бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет - ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Б.Б. Қанешевке жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.



      Облыс әкімі                             Б. Мұхаметжанов



      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникация
      министрінің міндетін атқарушы
      С.С. Сарсенов
      29 желтоқсан 2012 жыл

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2012 жылғы 29 желтоқсанда
№ 352 қаулысымен бекітілген

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті
 
1. Жалпы ережелер

      1. «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – қызмет) «Маңғыстау облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет көрсетуші), сондай - ақ www.e.gov.kz «электрондық үкімет» веб-порталы немесе www.elicense.kz «Е - лицензиялау» веб - порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Осы қызмет «Лицензиялау туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қантардағы Заңы, «Өнеркәсіп және экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1130 қаулысымен бекітілген «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік қызмет стандарты негізінде жүзеге асырылады.
      3. Қызметтің автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) пайдаланылатын ұғымдар мен қысқарған сөздер:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық - бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, беруге және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      2) «электронды үкімет» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі –ЭҮП);
      3) «Е - лицензиялау» веб – порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатыла тұрған, жаңартылған және қолданылуы тоқтатылған лицензиялар, сондай - ақ лицензияланатын қызмет түрін (кіші түрін) жүзеге асыратын лицензиаттың филиалдары, өкілдіктері (объектілері, пункттері, учаскелері) туралы мәліметтерді қамтитын, лицензиарлар беретін лицензиялардың сәйкестендіру нөмірін орталықтандырып қалыптастыратын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – «Е - лицензиялау» МДҚ АЖ);
      4) «электрондық үкімет» шлюзі – электрондық қызметтерді іске асыру бойынша «электрондық үкіметті» шоғыландыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ)
      5) «электрондық үкімет» төлемді шлюзі – банктік операцияларының жеке түрлерін жүзеге асыратын ұйымдардың, екінші деңгейлі банктердің ақпараттық жүйелер арасындағы өзара әрекеттестікті және жеке, заңды тұлғалардың төлемдерді жүзеге асыру кезінде «электрондық үкіметі» қамтамасыз ету үшін арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ЭҮТШ);
      6) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер қоры – ақпаратты автоматты жинақтауға, сақтау мен өңдеуге, Қазақстан Республикасындағы заңды тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және олар туралы мемлекеттік органдар мен басқа да субъектілерге олардың өкілеттіктерінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзекті және шынайы деректер беру мақсатында Бизнес - сәйкестіндіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДҚ);
      7) алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін заңды тұлға;
      8) бизнес-сәйкестендiру нөмiрi – заңды тұлға (филиал мен өкiлдiк) және қызметiн бiрлескен кәсiпкерлiк түрiнде жүзеге асыратын дара кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр(бұдан әрі – БСН);
      9) пайдаланушы – өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оны өз қажетіне жарататын субъект (алушы, қызмет көрсетуші);
      10) транзакциялық қызмет – пайдаланушыларға электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдалана отырып, өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      11) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терімі (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      12) электрондық құжат – ақпарат электронды цифрлы нысанда берілген және электрондық цифрлық құжат арқылы куәландырылған құжат;
      13) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды қолдана отырып, электронды нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      14) электрондық лицензия – қағаз жеткiзгiштегi лицензияға тең, ақпараттық технологиялар пайдаланыла отырып ресiмделетiн және берiлетiн электрондық құжат нысанындағы лицензия;
      15) Бiрыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе – бұл нотариалдық қызметтiң автоматтандыруы және әдiлеттiк органдарының өзара әрекеттесуi және нотариалдық палаталар үшiн қолайлы аппаратты - бағдарламалық кешен (бұдан әрі – БНАЖ);
      16) құрылымдық функционалдық бірліктер – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын мемлекеттік органдардың, мемлекеттік мекемелердің және өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі (бұдан әрі – ҚФБ);
      17) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-қосымшасында ЭҮП арқылы көрсетілген адымдық әрекеттері мен шешімдері (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс - қимылдың № 1 диаграммасы):
      1) алушы ЭҮП тіркелуді ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң көмегімен жүзеге асырады, алушының компьютерінің ғаламтор - браузерінде сақталынады (ЭҮП-да тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1 - үдеріс – ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде алушының компьютерін ғаламтор-браузеріне тіркеу, электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушының паролін ЭҮП қосу үдерісі;
      3) 1 - шарт – логин (БСН) және пароль арқылы алушының тіркелуі жөнінде ЭҮП деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      4) 2 - үдеріс – алушы деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторландырудан бас тарту туралы ЭҮП хабарламасын қалыптастыру;
      5) 3 - үдеріс – алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұраным нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен нысандық талаптарын ескере отырып, алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізу), қажетті құжаттарды электрондық түрде сұраным нысанына бекіту;
      6) 4 - үдеріс – ЭҮТШ қызметінің төлемі, содан кейін осы ақпарат «Е - лицензиялау» АЖ МДБ түседі;
      7) 2 - шарт – «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ қызмет көрсетуіне нақты төлемдерді тексеру;
      8) 5 - үдеріс – «Е - лицензиялау» МДҚ АЖ қызмет көрсетуіне төлемдердің жоқтығына байланысты, сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      9) 6 - үдеріс – сұрау салуын куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн алушымен таңдауы;
      10) 3 - шарт – ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң мерзiм әрекеті және қайтарып алған (күшін жойған) ЭҮП тiркеу куәлiгiнiң тізімінде жоқ болуына сәйкестігін, сонымен қатар БСН сұрау салуында және ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетілген ЖСН/БСН аралығында сәйкестендiру деректерді тексеру;
      11) 7 - үдеріс – алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8 - үдеріс – алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуіне сұрау салуының толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (қол қою);
      13) 9 - үдеріс – «Е - лицензиялау» МДҚ АЖ электрондық құжатты тіркеу (алушы сұранымы) және сұранымды «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ-да өңдеу;
      14) 4 - шарт – қызмет көрсетушінің алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздемеге сәйкестігін тексеруі;
      15) 10 - үдеріс – «Е - лицензиялау» МДҚ АЖ т алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты, сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы ЭҮП хабарламаны қалыптастыруы;
      16) 11 - үдеріс – ЭҮП қалыптасқан қызмет қорытындысын (электрондық лицензия) алушымен алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен қалыптасады.
      7. Қызмет берушінің электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі адымдық әрекеттері мен шешімдері (функционалдық өзара іс - қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.
      1) 1-үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін «Е - лицензиялау» МДҚ АЖ - ға қызмет көрсетуші қызметкерінің логин мен құпия сөзін енгізуі (авторлану үрдісі);
      2) 1 - шарт – «Е - лицензиялау» МДҚ АЖ - да қызмет көрсетушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің нақтылығын логин және құпия сөз арқылы тексеру;
      3) 2  -үдеріс – қызмет көрсетушінің қызметкері туралы деректерде бұзушылықтар болуына байланысты «Е - лицензиялау» МДҚ АЖ - да авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3 - үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұраным нысанын экранға шығару және қызмет көрсетуші қызметкерінің алушы деректерін, сондай - ақ сенімхат бойынша алушының өкілінің мәлiметтерін енгізуі (нотариалдық куәландырылған сенiмхат, басқа да куәландырылған сенiмхат болған жағдайда – сенiмхат деректері толтырылмайды);
      5) 4 - үдеріс – алушы деректері туралы сұранымды ЭҮШ арқылы ЗТ МДҚ жіберу;
      6) 2 шарт – алушы деректерінің барын ЗТ МДҚ тексеру;
      7) 5 - үдеріс – ЗТ МДҚ алушы деректерінің болмауына байланысты, деректердің алуға мүмкінсіздігі туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      8) 6 - үдеріс – қағаз нысанда құжаттың болуы туралы белгі бөлігінде сұраным нысанын толтыру және қызмет көрсетуші қызметкерінің алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерден өткізуі және оларды сұраным нысанына тіркеуі;
      9) 7 - үдеріс – «Е - лицензиялау» МДҚ АЖ сұрау салуды тіркеу және «Е - лицензиялау» АҚ МДБ қызметті өңдеу;
      10) 3 - шарт – қызмет көрсетушінің алушының біліктілік талаптарына және лицензия беру үшін негіздемеге сәйкестігін тексеруі;
      11) 8 - үдеріс – «Е - лицензиялау» МДҚ АЖ алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9 - үдеріс – «Е - лицензиялау» МДҚ АЖ қалыптасқан қызмет қорытындысын (электрондық лицензия) алушымен алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен қалыптасады.
      8. Қызметке сұрау салуды және жауапты толтыру нысандары www.elicense.kz «Е - лицензиялау» веб - порталында көрсетілген.
      9. Сұрау салуды өңдегеннен кейін алушыға мынадай амалдармен сұрау салуды өңдеу нәтижесін қарауға мүмкіндік беріледі: «ашу» кнопкасын басқаннан кейін – сұрау салу нәтижесі дисплей экранына шығарылады;«сақтау» кнопкасын басқаннан кейін – алушы сұратқан Adobe Acrobat нысандағы магнитті жеткізгіште сақталады.
      10. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңестерді ЭҮП саll – орталығының телефоны: (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсету үдерісіндегі өзара іс - қимыл тәртібінің сипаттамасы

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезінде келесі ҚФБ қатысады:
      1) ЭҮП;
      2) ЭҮШ;
      3) ЭҮТШ;
      4) «Е-лицензиялау» МДҚ АЖ;
      5) ЗТ МДҚ;
      6) БНАЖ;
      7) қызмет беруші.
      12. Осы Регламенттiң 1-қосымшасында әрбiр iс - қимылдың орындалу мерзiмiн көрсете отырып, қарапайым iс - қимылы (функциялар, рәсiмдер, операциялар) дәйектiлiгiнiң мәтiндiк, кестелік сипаттамасы көрсетілген.
      13. Осы Регламенттiң 2-қосымшасында көрсетілген олардың сипаттамаларымен сәйкес (электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiнде) iс-қимылының қисынды дәйектiлiгi арасындағы өзара байланысты көрсететiн диаграмма көрсетiлген.
      14. Алушыларға қызметтi көрсету нәтижелерi осы Регламенттiң 3-қосымшасынасәйкес сапа мен қол жетiмдiлiк көрсеткiштерiмен өлшенедi.
      15. Алушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты заңсыз түрде алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты заңсыз өзгертуден қорғау);

      3) қол жетімділік (ақпаратты және ресурстарды заңсыз ұстаудан қорғау).
      16. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) электрондық лицензия берілетін тұлғаның БСН болуы;
      3) «ЭҮП» авторизациялау;
      4) пайдаланушының ЭЦҚ-ның болуы;
      5) банк карточкасының немесе екінші деңгейдегі банкте ағымдағы шотының болуы.

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және
өткiзу жөніндегі қызмет
түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру»
электрондық
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекетінің сипаттамасы
 

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысы- ның, ағынының) №

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

ЭҮТП

ЭҮП

Алушы

3

Іс-қимылдың (үдерiс-тiң, рәсiмдеудiң, опера- цияның) атауы және олардың сипатта-масы

ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн-де тұтынушы-ның компьюте-рін ғаламтор-браузері-не тіркеу

Алушының деректе- рінде бұзушы- лықтар болуына байланыс-ты,бас тарту хабарла- маны қалыптас-тырады

Қызметтi таңдау, және элект- рондық түрде қажетті құжат- тарды тіркеуі-мен өтінім дерек- терді қалып- тастыру

Қызмет-тің төлемі

Төлем- дердің жоқтығы-на байла- нысты, бас тарту туралы хабарла-маны қалып- тастыра-ды

Сұрау салуын куәлан-дыру

(қол қою) үшін ЭЦҚ таңдау

4

Аяқтау нысаны (дерек- тер, құжат, ұйымдық-басшылық ету шешiмi)

Сұрау салуды табысты құрастыру туралы ескертудi бейнелеу

Сұрау салынатын электрон-дық мемлекет-тік қызметтен бас тарту туралы хабарла- маны қалыптас-тырады

Сұрау салуды табысты құрасты-ру туралы ескерту-дi бейнелеу

Әрекет-ті табысты құрас- тыру туралы ескер- тудi бейне- леу

Сұрау салына- тын элект- рондық мемле- кеттік қызмет- тен бас тарту туралы хабарла-маны қалыптастырады

Сұрау салуды марш- руттау

5

Орындау мерзiм- дерi

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минут

1,5 минут

10–15 секунд

10–15 секунд

6

Келесi іс-қи- мылдың нөмiрi

2– егер тұтынушы-ның деректе- рінде бұзушы- лықтар бар болғанда; 3–егер қуаттау ойдағыдай өткенде

4

5 – егер төлеме-се,

6 – егер төлесе
 

7– егер ЭЦҚ қате, 8 – егер ЭЦҚ қатесіз

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағынының) №

7

8

9

10

11

2

ҚФБ атауы

ЭҮП

Алушы

ЭҮП

ЭҮП

ЭҮП

3

Іс-қимыл- дың (үдерiстiң, рәсiмдеу- дiң, операция- ның) атауы және олардың сипаттама-сы

Алушының ЭЦҚ түпнұсқа-лығының растал- мауына байланыс-ты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

ЭЦҚ арқылы сұрау салуын куәлан-дыру

(қол қою)

«Е-лицензиялау» АЖ электрон- дық құжатты (тұтынушы-ның сұрау салуы) тіркеу және

«Е-лицен- зиялау» АЖ сұрау салуды өңдеу

«Е-лицензия-лау» АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтар болуынан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрон-дық құжат (электрондық лицензия)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- басшылық ету шешiмi)

Сұрау салынатын электрон-дық мемлекет-тік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптас-тырады

Сұрау салуды маршруттау

Өтінішке нөмер тіркеуімен сұрау салуды тіркеу

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Электрон-дық лицензия

5

Орындау мерзiмдерi

10–15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

20 секунд

15 жұмыс күні

10 жұмыс күні

2 жұмыс күні

6

Келесi іс-қимыл- дың нөмiрi

-

-

10- қызмет берушімен лицензия беру үшін тұтынушы- ның біліктілік талаптары-на және негізіне сәйкестігін тексеру

-

 

Таблица 2. Қызмет беруші арқылы ҚФБ әрекетінің сипаттамасы

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

Қызмет беруші

ГБД ЮЛ

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

3

Іс-қимыл-дың (үдерiс- тiң, рәсiмдеу-дiң, операция-ның) атауы және олардың сипаттамасы

«Е-лицен- зиялау» МДҚ АЖ авторизацияланады

Алушының деректерінде бұзушылық-тар болуына байланысты, бас тарту туралы хабарлама-сын қалыптастыру

Қызмет-ті қызмет беруші қызмет-керімен таңдау

Алушы- ның деректерін тексе- руіне сұрау салуды ЗТ МДҚ жолдау

Алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты, бас тарту туралы хабарламасын қалыптастыру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- басшылық ету шешiмi)

Сұрау салуды табысты құрастыру туралы ескертудi бейнелеу

Сұрау салынатын электрон- дық мемлекет- тік қызметтен бас тарту

туралы хабарлама-сын қалыптастыру

Сұрау салуды табысты құрастыру

туралы ескертудi бейнелеу

Сұрау салуды маршруттау

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламасын қалыптастыру

5

Орындау мерзiмдерi

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минут

1,5 минут

1,5 минут

6

Келесi іс-қимыл-дың нөмiрi

1 - қызмет беруші кәсіпкері-нің логин және пароль деректер- дің түпнұсқалығын

«Е-лицен- зиялау» МДҚ АЖ тексеру

4

5– егер тұтыну-шының деректерінде бұзушы-лықтар бар болған-да;

6–егер қуаттау ойдағы-дай өткенде

-

Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-қимылы

1

Іс-қимыл (жұмыс барысының, ағынының) №

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ »

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

«Е-лицензиялау» МДҚ АЖ

3

Іс-қимыл-дың (үдерiс-тiң, рәсiмдеу-дiң, операция-ның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды тіркеумен сұрау салу нысанын толтыру

«Е-лицензия-лау» АЖ электрондық құжатты тіркеу және «Е-лицензия-лау» АЖ сұрау салуды өңдеу

«Е-лицензия-лау» МДҚ АЖ алушының деректерінде бұзушылықтар болуынан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат

(электрондық лицензия)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық- басшылық ету шешiмi)

Сұрау салуды табысты құрастыру туралы ескертудi бейнелеу

Өтінішке нөмер тіркеуімен сұрау салуды тіркеу

Сұрау салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық лицензия

5

Орындау мерзiмдерi

10–15 секунд

1,5 минут

20 секунд

-15 жұмыс күні

10 жұмыс күні

2 жұмыс күні

6

Келесi іс-қимылдың нөмiрi

-

8– егер сұрау салу бойынша

«Е-лицензия-лау» МДҚ АЖ деректердің болмағандығы.

9 – егер сұрау салу бойынша деректердің табылғандығы

-

-


«Заңды тұлғалардың түстi
және қара металл сынықтары
мен қалдықтарын жинауы
(дайындауы), сақтауы, қайта
өңдеуi және өткiзу жөніндегі
қызмет түрін жүзеге асыруға
лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру»
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне 2 - қосымша
 

ЭҮШ арқылы электрондық мемлекеттiк қызметтердi көрсету кезiнде функционалдық iс - қимылының № 1 диаграммасы

(сызбаны қағаз нұсқасынан қараңыз)

Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттiк қызметтердi көрсету кезiнде функционалдық iс - қимылының № 2 диаграммасы

(сызбаны қағаз нұсқасынан қараңыз)

Шартты белгілер:
(шартты белгілерді қағаз нұсқасынан қараңыз)

«Заңды тұлғалардың түстi
және қара металл сынықтары
мен қалдықтарын жинауы
(дайындауы), сақтауы, қайта
өңдеуi және өткiзу жөніндегі
қызмет түрін жүзеге асыруға
лицензия беру, қайта
ресімдеу,лицензияның телнұсқаларын
беру» электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне 3 - қосымша

Электрондық мемлекеттiк қызметтерiнiң «сапа» және «қолжетiмдiлiк» көрсеткiштерiн анықтау үшiн сауалнаманың нысаны
_______________________________________________________
(қызметтiң атауы)

      1. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнiң сапасына және нәтижесiне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету тәртiбi туралы ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанған жоқпын;
      2) iшiнара канағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Постановление областного акимата Мангистауской области от 29 декабря 2012 года за № 352. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 23 января 2013 года N 2202. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15 августа 2013 года № 244

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15.08.2013 № 244.

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов».
      2. Управлению предпринимательства и промышленности Мангистауской области (Байжаунова Г.М.) обеспечить в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции и официальное опубликование в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области Канешева Б.Б.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной
      регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.



      Аким области                             Б. Мухамеджанов.
 
 

      «СОГЛАСОВАНО»

      Исполняющий обязанности
      министра транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      Сарсенов С.С.
      «29» декабря 2012 года

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от «29» декабря 2012 года № 352

Регламент электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензиина осуществление вида деятельности по сбору (заготовке),хранению, переработке и реализации юридическими лицамилома и отходов цветных и черных металлов

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензиина осуществление вида деятельности по сбору (заготовке),хранению, переработке и реализации юридическими лицамилома и отходов цветных и черных металлов» (далее – услуга) оказывается государственным учреждением «Управление предпринимательства и промышленности Мангистауской области» (далее – услугодатель), а также через веб-портал «электронного правительства» www.e.gov.kz или веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      2. Данная услуга оказывается на основании Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «О лицензировании», стандарта государственнойуслуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензиина осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицамилома и отходов цветных и черных металлов», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1130 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области промышленности и экспортного контроля и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан».
      3. Степень автоматизации услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламентеэлектронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензиина осуществление вида деятельности по сбору (заготовке),хранению, переработке и реализации юридическими лицамилома и отходов цветных и черных металлов»(далее – Регламент):
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса (далее – ИС);
      2) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      3) веб–портал «Е-лицензирование» – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);
      4) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      5) платежный шлюз «электронного правительства» – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и «электронного правительства» при осуществлении платежей физических и юридических лиц (далее – ПШЭП);
      6) государственная база данных «Юридические лица» – информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о нихактуальных и достоверных сведений органам государственного управленияи прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      7) получатель – юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      8) бизнес-идентификационный номер, уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      9) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      11) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      12) электронный документ– документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      13) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      14) электронная лицензия – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      15) Единая нотариальная информационная система– это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат(далее – ЕНИС);
      16) структурно–функциональные единицы –перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги(далее – СФЕ);
      17) АРМ – автоматизированное рабочее место.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электроннойгосударственной услуги 

      6. Пошаговые действия и решения через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование», указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетомее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 – выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ЮЛ о данных получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      9. После обработки запроса получателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:после нажатия кнопки «открыть» – результат запроса выводится на экран дисплея; после нажатия кнопки «сохранить» – результат запроса сохраняется на заданном получателем магнитном носителе в формате AdobeAcrobat.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра:(1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги 

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ПШЭП;
      4) ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      5) ГБД ЮЛ;
      6) ЕНИС
      7) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14.Результаты оказания услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги потребителям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие БИН у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

 Приложение 1
к регламенту электронной государственной
услуги «Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензиина осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению,переработке и реализации
юридическими лицами лома и отходов цветных
и черных металлов»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП
 

Действие основного процесса (хода, потока, работ)

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

2

Наименование СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

ПШЭП

ПЭП

Получатель

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства ЭЦП

Формирует сообщение

об отказе в связи

с имеющимисянарушениями

в данных

потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Оплата услуги

Формирует сообщение об отказе в связи с отсутствием оплаты

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение  уведомления об успешном формировании

запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Отображение  уведомления об успешном формировании запроса.

Отображение  уведомления об успешном завершении действия.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

20  секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

10–15  секунд

10–15  секунд

6

Номер следующего действия

2– если есть

нарушения в данных потребителя;

3–если авторизация прошла успешно

4

5 – если не оплатил,

6 – если оплатил

7– если в ЭЦП ошибка,

8 – если ЭЦП без ошибки


Действие основного процесса (хода, потока, работ)

1

№ действия

(хода, потока работ)

7

8

9

10

11

2

Наименование СФЕ

ПЭП

Получатель

ИС «Е-лицензирование»

ИС «Е-лицензирование»

ИС «Е-лицензирование»

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя

Удостоверение (подписание) запрос посредством

ЭЦП

Регистрация  электронного документа заявление (запроса потребителя)

в ИС «Е-лицензирование» и обработка запроса

в ИС «Е-лицензирование»

Формирование  сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в

ИС«Е-лицензирование»

Электронный документ  (электронная лицензия)

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Электронная лицензия

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

20  секунд

15 рабочих дней,

10 рабочих дней,

2 рабочих дня

6

Номер следующего действия

-

-

10–проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии



Таблица 2.Описание действий СФЕ через услугодателя
 

Действие основного процесса (хода, потока, работ)

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД

«Е-лицензирование»

Услугодатель

ГБД ЮЛ/ЕНИС

ИС ГБД

«Е-лицензирование»

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на 

ИС ГБД

«Е-лицензирование»

Формирует сообщение

об отказе  в связи

с имеющимися нарушениями

в данных

Выбор

сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных потребителя в

ГБД ЮЛ и ЕНИС

Формирование

сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение  уведомления об успешном формировании запроса

Формирование

сообщения

об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение  уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

10  секунд

1,5 минуты

1,5 минуты

1,5 минуты

6

Номер следующего действия

1 – Проверка

в ИС ГБД

«Е-лицензирование» подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

4

5– если есть нарушения в данных потребителя; 6–если авторизация прошла успешно

-


Действие основного процесса (хода, потока, работ)

1

№ действия

(хода, потока работ)

6

7

8

9

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД

«Е-лицензирование»

ИС ГБД

«Е-лицензирование»

ИС ГБД

«Е-лицензирование»

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация электронного документа в ИС ГБД

«Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»

Формирование сообщения

об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися

нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД

«Е-лицензирование»

Электронный документ

(электронная лицензия)
 

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение  уведомления об успешном формировании запроса

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Электронная лицензия.

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

10-15секунд

20 секунд

15 рабочих дней,

10 рабочих дней,

2 рабочих дня

6

Номер следующего действия

-

8– если в  ИС ГБД

«Е-лицензирование» отсутствуют данные по запросу, 9 –если данные по запросу найдены

-

-

   

 Приложение 2
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача лицензии,переоформление,
выдача дубликатов лицензиина
осуществление вида деятельности
по сбору (заготовке),хранению,
переработке и реализации
юридическими лицамилома и
отходов цветных и черных металлов»
 

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия
при оказании электронной государственной услуги через ПЭП
(схему смотрите в бумажном варианте)

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя
(схему смотрите в бумажном варианте)

Условные обозначения:
(условные обозначения смотрите в бумажном варианте)  

Приложение 3
к регламенту электронной
государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензиина
осуществление вида деятельности
по сбору (заготовке),хранению,
переработке и реализации
юридическими лицамилома и
отходов цветных и черных металлов»
 

 Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

______________________________________________________

(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.