"Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2012 жылғы 21 маусымдағы N 415/5 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 20 шілдеде N 12-2-203 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2013 жылғы 23 қаңтардағы N 70/1 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 23.01.2013 N 70/1 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің  2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, Ақсу қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау қала әкімінің орынбасары Б.З. Ысқақоваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі                                 Б. Бақауов

Ақсу қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 21 маусымдағы
N 415/5 қаулысымен  
бекітілген     

"Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды
әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті (бұдан әрі - регламент) Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына сәйкес әзірленді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 26 желтоқсандағы "Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы" N 518-ІV Кодексінің 115118-баптары, Қазақстан Республикасы Үкіметінің  2010 жылғы 26 ақпандағы N 140 қаулысымен бекітілген "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарты (бұдан әрі - стандарт) негізінде іске асырылады.
      4. Мемлекеттік қызмет "Ақсу қаласының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - білім бөлімі) көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі стандарттың 3-қосымшасына сәйкес жетім балаларды, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу (бұдан әрі – көшірме) немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi тұтынушының стандарттың 11-тармағында белгіленген тиісті құжаттарды тапсырған сәтiнен бастап:
      1) тұтынушымен тиісті құжаттар тапсырылған сәттен бастап (құжаттарды қабылдау және беру күндері мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) – отыз жұмыс күнін құрайды;
      2) өтініш иесінің өтiнiш жасаған күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алғанға дейiн күтудiң ең көп шектi уақыты - 30 минуттан аспайды;
      3) өтініш иесінің өтiнiш жасаған күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi көрсетудiң ең көп шектi уақыты - 30 минуттан аспайды.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Мемлекеттік қызмет білім бөліміне өтініш білдіргенде -  сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін үзіліспен, сенбі, жексенбі және мереке күндерін қоспағанда белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес көрсетіледі, қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз, кезек тәртiбiнде жүзеге асырылады.
      10. Мемлекеттік қызмет: Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Пушкин көшесі, 42 мекенжайы бойынша орналасқан білім бөлімінде, телефондары: 8 (718 37) 69595, факс: 51035, электрондық мекенжайы: aksu_gorono@mail.ru, білім бөлімінің бастығымен, тәрбие жұмысы және балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі сектордың бас маманымен көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы білім бөліміне немесе халыққа қызмет көрсету орталығына стандарттың 11-тармағында   белгіленген қажетті құжаттарды тапсырады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібі

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін, мемлекеттік қызметті алған күні көрсетіліп жазылған, барлық құжаттарды алғандығы туралы қолхат беріледі.
      Егер де тұтынушы білім бөліміне құжаттарды алуға қайтып келмесе, дайын анықтамаларды және қарастырылған құжаттарды екі ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтатуға немесе бас тартуға негіз бас тарту себебін көрсетумен жазбаша негіздемелі жауап стандарттың 16-тармағында көрсетілген талаптарды бұзу болып табылады.
      14. Білім бөліміне өтініш білдіргенде мемлекеттік қызмет көрсету процесінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) қатысады:
      1) тәрбие жұмысы және балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі сектордың маманы:
      2) білім бөлімінің бастығы.
      15. ҚФБ іс-әрекетінің реті осы регламенттің 1-қосымшасында   көрсетілген.
      16. Іс-әрекеттің және ҚФБ-інің логикалық реті арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба, осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген тәртіпте жауапты болады.

"Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз
қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға
арналған құжаттарды ресімдеу"      
мемлекеттік қызмет регламентіне    
1-қосымша              

1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктің
(бұдан әрі-ҚФБ) іс-әрекетін сипаттау

Негізгі процесс әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің N (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

4

5



ҚФБ атауы

Тәрбие жұмысы және балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі сектордың маманы

Білім бөлімінің бастығы

Тәрбие жұмысы және балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі сектордың маманы

Білім бөлімінің бастығы

Тәрбие жұмысы және балалардың құқықтарын қорғау жөніндегі сектордың маманы

2

Іс-әрекеттің  (үдеріс, рәсім, операциялар) атауы және оларды  сипаттау

Тұтынушы стандарттың 11-тармағында көрсетілген ұсынған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Тұтынушы ұсынған құжаттарды қарастыру

Жергілікті атқарушы органының актісін немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Жергілікті атқарушы органының актісін немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапты қарастыру

Көшірмені немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

3

Аяқтау нысаны  (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Құжаттарды тіркеу

Жергілікті атқарушы органының актісін немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындауға түскен құжаттарды ұсыну

Жергілікті атқарушы органының актісінің немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Құжатқа қол қою

Көшірме немесе көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап

4

Орындау мерзімі

30 минуттан аспайды

2 жұмыс күні

13 жұмыс күні

13 жұмыс күні

30 минуттан аспайды

5

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 баған

3 баған

4 баған

5 баған


"Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз
қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға
арналған құжаттарды ресімдеу"      
мемлекеттік қызмет регламентіне    
2-қосымша              

Білім бөліміне өтініш білдіргенде
мемлекеттік қызметті ұсыну сызбасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей"

Постановление акимата города Аксу Павлодарской области от 21 июня 2012 года N 415/5. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 20 июля 2012 года N 12-2-203. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 23 января 2013 года N 70/1

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 23.01.2013 N 70/1.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат города Аксу ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Искакову Б.З.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города                                Б. Бакауов

Утверждено         
постановлением акимата города Аксу
от 21 июня 2012 года N 415/5  

Регламент государственной услуги "Оформление
документов на социальное обеспечение сирот,
детей, оставшихся без попечения родителей"

1. Общие положения

      1. Регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей" (далее - регламент) разработан в соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах".
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга осуществляется на основании статей 115118 Кодекса Республики Казахстан "О браке (супружестве) и семье" от 26 декабря 2011 года, стандарта государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей" (далее – стандарт), утвержденный постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2010 года N 140.
      4. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел образования города Аксу" (далее – отдел образования).
      5. Результатом завершения оказываемой государственной услуги является оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей (далее - выписка) согласно приложению 3 к стандарту государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - потребитель).
      7. Сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов определенных пунктом 11 стандарта:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) составляют тридцать рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя составляет - не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя - не более 30 минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. Государственная услуга предоставляется при обращении в отдел образования - в соответствии с установленным графиком работы с 09.00 часов до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, за исключением субботы, воскресенья и праздничных дней, прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Государственная услуга оказывается в отделе образования, расположенного по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Пушкина, 42, телефоны: 8 (718 37) 69595, факс: 51035, электронный адрес: aksu_gorono@mail.ru, начальник отдела образования, главный специалист сектора по воспитательной работе и защите прав детей.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет в отдел образования либо в центр обслуживания необходимые документы, определенные в пункте 11 стандарта.

3. Порядок действий (взаимодействия) в
процессе оказания государственной услуги

      12. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается расписка о получении всех документов, в которой содержится дата получения потребителем государственной услуги.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в срок, отдел образования осуществляют хранение готовых справок и рассмотренных документов в течение двух месяцев.
      13. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги служит нарушение требований указанных в пункте 16 стандарта, с письменным обоснованием причин отказа.
      14. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги при обращении в отдел образования:
      1) специалист сектора по воспитательной работе и защите прав детей;
      2) начальник отдела образования.
      15. Последовательность действий СФЕ приведена в приложении 1 к настоящему регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      17. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность в порядке, установленном действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обеспечение сирот, детей, оставшихся
без попечения родителей"    

Таблица 1. Описание действий структурно
функциональной единицы (далее – СФЕ)

N Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5



Наименование СФЕ

Специалист сектора по воспитательной работе и защите прав детей

Начальник отдела образования

Специалист сектора по воспитательной работе и защите прав детей

Начальник отдела образования

Специалист сектора по воспитательной работе и защите прав детей

2

Наименование действий (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов, указанных в п. 11 стандарта

Рассмотрение представленных потребителем документов

Подготовка акта местного исполнительного органа или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение акта местного исполнительного органа или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача выписки или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

3

Форма завершения (данные документ, организационно-распорядительное решение)

Регистрация документов

Передача поступивших документов на подготовку акта местного исполнительного органа или мотивированного ответа об отказе

Проект акта местного исполнительного органа или мотивированного ответа об отказе

Подписание документа

Выписка или мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

4

Срок исполнения

Не более 30 минут

2 рабочих день

13 рабочих дней

13 рабочих дней

Не более 30 минут

5

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

5 колонка


Приложение 2        
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обеспечение сирот, детей, оставшихся
без попечения родителей"    

Схема предоставления государственной
услуги при обращении в отдел образования