Мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012 жылғы 27 тамыздағы N 968/8 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 28 қыркүйекте N 3228 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 555/6 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 19.06.2013 N 555/6 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. барлық мәтін бойынша "Оқушыларды және тәрбиеленушілерді жалпы білім беретін ұйымдарына тегін жеткізу мен кейін үйіне апарып салуды қамтамасыз ету" сөздері "Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" сөздермен ауыстырылды - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012.11.01 N 1191/117 (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік ресімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңы 31-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, Екібастұз қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      Ескерту. 2 тармақшаға өзгеріс енгізілді - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012.11.01 N 1191/11 (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Екібастұз қаласы әкімінің орынбасары А.Қ. Мардановаға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Екібастұз қаласының әкімі                  А. Вербняк

Екібастұз қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 27 тамыздағы  
N 968/8 қаулысымен   
бекітілді        

"Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды
әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Павлодар облысы, Екібастұз қаласы, Мәшһүр Жүсіп көшесі, 101 мекенжайында орналасқан, телефоны: 8 (718 7) 771688, факс: 771692, электрондық мекенжайы: www.ekibastuz-goroo@yandex.ru "Екібастұз қаласы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.
      5. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысымен бекітілген "Жетімдерді, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу"" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012.11.01 N 1191/11 (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсетуді аяқтаудың нәтижесі Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес жетім балаларды, ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларды әлеуметтік қамсыздандыруға арналған құжаттарды ресімдеу немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылған талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат уәкілетті органның дәлізінде орналасқан стендтерде орналастырылады.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      1) тұтынушымен тиісті құжаттар тапсырылған сәттен бастап (құжаттарды қабылдау және беру күндері мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) отыз жұмыс күнін құрайды;
      2) өтініш иесінің өтiнiш жасаған күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алғанға дейiн күтудiң ең көп шектi уақыты – 30 минуттан аспайды;
      3) өтініш иесінің өтiнiш жасаған күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi көрсетудiң ең көп шектi уақыты – 30 минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттiк қызмет демалыс және мереке күндерiнен басқа, жұмыс күндерi, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiнгi түскi үзiлiспен ұсынылады.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек ретімен жүзеге асырылады.
      10. Уәкілетті органмен мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту тұтынушымен Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырмаған жағдайда мүмкін.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның бір маманымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы уәкілетті органға Стандарттың 11-тармағында белгіленген қажетті құжаттарды ұсынады.
      Мемлекеттік қызметті алу үшін бар барлық құжаттарды тапсырған кезде тұтынушыға:
      уәкілетті органда өтініш білдірген кезде – барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат беріледі, онда тұтынушының мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетіледі.
      Тұтынушыға қызмет көрсету нәтижесін жеткізу тәсілі: уәкілетті органы өтініш білдірген кезде – анықтама тұтынушының өзі барғанда беріледі.
      Егер тұтынушы құжаттарды алуға мерзімінде бармаған жағдайда уәкілетті орган дайын анықтамалар мен қаралған құжаттардың екі ай сақталуын жүзеге асырады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      уәкілетті органның маманы;
      уәкілетті органның бастығы;
      қала әкімдігі.
      14. Әр әкімшілік іс-әрекетті (рәсімді) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ-інің әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) мәтіндік кестелік сипатталуының реті мен өзара іс-қимылы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде іс-әрекеттің және ҚФБ-інің логикалық реті арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба, осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында уәкілетті органның лауазымды тұлғалары, олармен қабылданған шешімдері мен әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген тәртіпте жауапты болады.

"Жетімдерді, ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған 
балаларды әлеуметтік  
қамсыздандыруға арналған
құжаттарды ресімдеу" 
мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне 
1-қосымша       

1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктің
(бұдан әрі – ҚФБ) іс-әрекетін сипаттау

Негізгі үдеріс әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің N (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

2

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы

Қорғаншылық және қамқоршылық жөніндегі кеңес

Уәкілетті органның маманы

Қала әкімдігі

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3

Іс-әрекеттің (үдеріс, рәсім, операциялар) атауы және оларды  сипаттау

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Баланы тәрбиелеуге үміттенген тұлғаның тұрғын үй-тұрмыстық жағдайын тексереді, қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігін немесе қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы қорытынды шығарады

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу туралы қала әкімдігі қаулысының жобасын әзірлейді және келіседі

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу туралы қаулы қабылдайды

Қала әкімдігі қаулысынан үзінді немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын дайындайды

Қала әкімдігі қаулысынан үзінді немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасына қол қояды

Тұтынушыға қала әкімдігі қаулысынан үзінді немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап береді

4

Аяқтау нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Барлыққұжаттарды алғандығы туралы қолхат

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу қажеттілігін немесе қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеуден бас тарту туралы қорытынды

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу туралы қала әкімдігі қаулысының жобасы

Қорғаншылықты (қамқоршылықты) белгілеу туралы қаулы

Қала әкімдігі қаулысынан үзінді немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасы

Қала әкімдігі қаулысынан үзінді немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Қала әкімдігі қаулысынан үзінді немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

5

Орындау мерзімі

30 минуттан аспайды

12 жұмыс күні

7 жұмыс күні

7 жұмыс күні

1 жұмыс күні

1 жұмыс күні

30 минуттан аспайды

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

7


"Жетімдерді, ата-анасының
қамқорлығынсыз қалған 
балаларды әлеуметтік  
қамсыздандыруға арналған
құжаттарды ресімдеу" 
мемлекеттік қызмет  
көрсету регламентіне 
2-қосымша       

Мемлекеттік қызмет ұсыну сұлбасы

Екібастұз қаласы әкімдігінің
2012 жылғы 27 тамыздағы  
N 968/8 қаулысымен   
бекітілді        

"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды
жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

      Ескерту. Тақырыпқа өзгеріс енгізілді - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012.11.01 N 1191/11 (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызметі бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Екібастұз қаласы әкімдігінің білім бөлімі" мемлекеттік мекемесімен, кенттер, ауылдар және ауылдық округтер әкімдерінің аппаратарымен (бұдан әрі – уәкілетті органдар) көрсетіледі.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгеріс енгізілді - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012.11.01 N 1191/11 (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.
      5. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы N 1119 қаулысымен бекітілген "Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде тұратын балаларды жалпы білім беру ұйымдарына және үйлеріне кері тегін тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012.11.01 N 1191/11 (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      6. Мемлекеттік қызмет жұмыс күндері сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі асқа 13.00-ден 14.30-ға дейін үзіліспен, демалыс және мейрам күндерін қоспағанда, оқу жылы ішінде, осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетіледі.
      Қабылдау кезек тәртібінде алдын ала жазылусыз және тездетілген қызмет көрсетусіз тәртіпте жүзеге асырылады.
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызметті аяқтау нәтижесі осы стандарттың 6-қосымшасына сәйкес білім алушылар мен тәрбиеленушілерді білімнің жалпы беру ұйымдарына және үйлеріне тегін тасымалдауды қамтамасыз ету туралы анықтама бере отырып, білімнің жалпы білім беру ұйымдарына және керісінше үйге тегін тасымалдауды қамтамасыз етуі немесе қызмет көрсетуді ұсынудан бас тарту болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылған талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат уәкілетті органдардың ақпараттық стендтерінде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі мына сәттен басталады:
      1) мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін өтініш (өтініш түскен сәттен бастап 5 күн ішінде) 5 жұмыс күнді құрайды;
      2) тұтынушының өтiнiш жасаған күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алғанға дейiн (тіркеу кезінде) күтудiң ең көп шектi уақыты – 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушының өтiнiш жасаған күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi көрсетудiң ең көп шектi уақыты – 30 минуттан аспайды.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіз Стандарттың 11-тармағында көрсетілген тұтынушымен құжаттарды толық топтамасын ұсынбауы болады.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның бір маманымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсыру кезінде тұтынушыға өтінішті қабылдаған күні мен нөмірі, уәкілетті орган маманының тегі, аты, әкесінің аты және қызмет көрсетуді алатын күні көрсетілген қажетті құжаттарды алғандығы туралы қолхат беріледі.
      14. Уәкілетті орган тұтынушы құжатының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялығын қамтамасыз етеді.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      уәкілетті органның маманы;
      уәкілетті органның басшысы.
      16. Әр әкімшілік іс-әрекетті (рәсімді) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ-інің әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) мәтіндік кестелік сипатталуының реті мен өзара іс-қимылы осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде іс-әрекеттің және ҚФБ-інің логикалық реті арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба, осы регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында уәкілетті органның лауазымды тұлғалары, олармен қабылданған шешімдері мен әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген тәртіпте жауапты болады.

"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде  
тұратын балаларды жалпы білім беру  
ұйымдарына және үйлеріне кері тегін  
тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша              

      Ескерту. Тақырыпқа өзгеріс енгізілді - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012.11.01 N 1191/11 (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Р/с N Ауылдық округ әкімі аппараттарының толық атауы Елді мекен атауы Байланыс телефоны Заңды мекенжайы Сайттың мекенжайы
1 2 3 4 5 6

1

"Екібастұз қаласы әкімдігінің білім бөлімі" ММ

Екібастұз қаласы

8(7187)771688 Факс: 771692

Екібастұз қаласы, Мәшһүр Жүсіп көшесі, 101

www.ekibastuzgoroo@yandex.ru

2

"Екібастұз қаласы Шідерті поселкесі әкімінің аппараты" ММ

Шідерті п. Заречное ауылы, Водник подхозы, АП мекемесі

8(7187)398552 8(7187)398298

141220 Шідерті п. Ленин көшесі, 20

жоқ

3

"Екібастұз қаласы Ақкөл ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Ақкөл ауылы, Жақсат ауылы, Зеленая роща ауылы

8(7187)742083

140114 Ақкөл ауылы, Строительная көшесі, 18

жоқ

4

"Екібастұз қаласы Сарықамыс ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Сарықамыс ауылы, Қуандық ауылы

8(7187)742769

141215 Сарықамыс ауылы

жоқ

5

"Екібастұз қаласы Өлеңті ауылдық  округі әкімінің аппараты" ММ

Тай ауылы, Көксиыр ауылы, Қаражар ауылы

8(7187)743306

141217 Тай ауылы, Тәуелсіздік көшесі, 33

жоқ

6

"Екібастұз қаласы Екібастұз ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Төртүй ауылы, Мыңтомар ауылы

8(7187)743513, 743511

141219 Төртүй ауылы, Школьная көшесі, 12

жоқ

7

"Екібастұз қаласы Төрт-Құдық ауылы  әкімінің аппараты" ММ

Төрт-Құдық ауылы, Бозшакөл ст., N 112 разъезд

8(7187)745377

141218 Төрт-Құдық ауылы, Ленин көшесі, 10

жоқ

8

"Екібастұз қаласы Теміржол ауылдық округі әкімінің аппараты" ММ

Құлакөл ауылы 003 бөлімшесі

8(7187)744765

141214 Құлакөл ауылы, Центральная көшесі, 116

жоқ

"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде  
тұратын балаларды жалпы білім беру  
ұйымдарына және үйлеріне кері тегін  
тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша              

      Ескерту. Тақырыпқа өзгеріс енгізілді - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012.11.01 N 1191/11 (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Құрылымдық-функционалдық бірліктің
(бұдан әрі – ҚФБ) іс-әрекетін сипаттау

Үдерістердің әрекеті (барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің N (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

4


ҚФБ атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның маманы

2

Іс-әрекеттің (үдеріс, рәсім, операциялар) атауы және оларды сипаттау

Қажетті құжаттарды қабылдау, тіркеу

Анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасын дайындау

Анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасына қол қою

Тұтынушыға анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру

3

Аяқтау нысаны  (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Қажетті құжаттарды алғандығы туралы қолхат беру

Анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап жобасы

Анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Анықтама немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

4

Орындау мерзімі

30 минуттан аспайды

2 жұмыс күні

1 жұмыс күні

30 минуттан аспайды

5

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4


"Шалғайдағы ауылдық елді мекендерде  
тұратын балаларды жалпы білім беру  
ұйымдарына және үйлеріне кері тегін  
тасымалдауды ұсыну үшін құжаттар қабылдау"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша              

      Ескерту. Тақырыпқа өзгеріс енгізілді - Павлодар облысы Екібастұз қалалық әкімдігінің 2012.11.01 N 1191/11 (жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Мемлекеттік қызмет ұсыну сұлбасы

Об утверждении регламентов государственных услуг

Постановление акимата города Экибастуза Павлодарской области от 27 августа 2012 года N 968/8. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 28 сентября 2012 года N 3228. Утратило силу постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 555/6

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 19.06.2013 N 555/6.

      Сноска. По всему тексту слова "Обеспечение бесплатного подвоза обучающихся и воспитанников к общеобразовательной организации образования и обратно домой" заменены словами "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах" постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 01.11.2012 N 1191/11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан" от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат города Экибастуза ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей";
      2) регламент государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах".
      Сноска. Подпункт 2 с изменениями, внесенными постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 01.11.2012 N 1191/11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима города Экибастуза Марданову А.К.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Экибастуза                     А. Вербняк

УТВЕРЖДЕН      
постановлением акимата    
города Экибастуза      
от 27 августа 2012 года N 968/8

Регламент государственной услуги "Оформление
документов на социальное обеспечение сирот, детей,
оставшихся без попечения родителей"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Отдел образования акимата города Экибастуза" (далее – уполномоченный орган) по адресу: Павлодарская область, город Экибастуз, улица Мәшһүр Жүсіп, 101, телефоны: 8 (718 7) 771688, факс: 771692, электронный адрес: www.ekibastuz-goroo@yandex.ru.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - потребитель).
      5. "Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан 31 августа 2012 года N 1119 (далее – Стандарт).
      Сноска. Пункт 5 в редакции постановления акимата города Экибастуза Павлодарской области от 01.11.2012 N 1191/11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      6. Результатом завершения оказываемой государственной услуги является оформление документов на социальное обеспечение сирот, детей, оставшихся без попечения родителей, согласно приложению 3 Стандарта, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Полная информация о порядке государственной услуги располагается на стендах, расположенных в фойе уполномоченного органа.
      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) составляют тридцать рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя составляет - не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя - не более 30 минут.
      9. Государственная услуга оказывается в рабочие дни, с 9.00 до 18.30 часов, перерыв с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Уполномоченным органом в предоставлении государственной услуги может быть отказано в случае непредставления потребителем одного из документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      11. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним специалистом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет в Уполномоченный орган документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается расписка о получении всех документов, в которой содержится дата получения потребителем государственной услуги.
      Способ доставки результата оказания услуги потребителю осуществляется при обращении в уполномоченный орган: справка выдается при личном обращении потребителя.
      В случаях, если потребитель не обратился за получением документов в срок, уполномоченный орган осуществляет хранение готовых справок и рассмотренных документов в течение двух месяцев.
      13. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      специалист уполномоченного органа;
      начальник уполномоченного органа;
      акимат города.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обеспечение сирот, детей,    
оставшихся без попечения родителей" 

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональной
единицы (далее – СФЕ)


Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

2

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Совет по опеке и попечительству

Специалист уполномоченного органа

Акимат города

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Проводит обследование жилищно-бытовых условий жизни лица, претендующего на воспитание ребенка, выносит заключение о необходимости установления опеки (попечительства) либо об отказе в установлении опеки (попечительства)

Разрабатывает и согласовывает проект постановления акимата города об установлении опеки (попечительства)

Принимает постановление об установлении опеки (попечительства)

Готовит проект выписки из постановления акимата города либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписывает выписку из постановления акимата города либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Выдает потребителю выписку из постановления акимата города  либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о получении всех документов

Заключение о необходимости установления опеки (попечительства) либо об отказе в установлении опеки (попечительства)

Проект постановления акимата города об установлении опеки (попечительства)

Постановление об установлении опеки (попечительства)

Проект выписки из постановления акимата города либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выписка из постановления акимата города либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Выписка из постановления акимата города  либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

не более 30 минут

12 рабочих дней

7 рабочих дней

7 рабочих дней

1 рабочий день

1 рабочий день

не более 30 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7


Приложение 2         
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обеспечение сирот, детей,    
оставшихся без попечения родителей"

Схема процесса предоставления государственной услуги

УТВЕРЖДЕН      
постановлением акимата    
города Экибастуза      
от 27 августа 2012 года N 968/8

Регламент государственной услуги "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим
в отдаленных сельских пунктах"

      Сноска. Заголовок с изменениями, внесенными постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 01.11.2012 N 1191/11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах" (далее – государственная услуга) предоставляется государственными учреждениями "Отдел образования акимата города Экибастуза", аппаратами акимов поселков, сел и сельских округов города Экибастуза (далее – уполномоченные органы).
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 01.11.2012 N 1191/11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - потребитель).
      5. Государственная услуга оказывается на основании стандарта   "Прием документов для предоставления бесплатного подвоза к общеобразовательным организациям и обратно домой детям, проживающим в отдаленных сельских пунктах", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан 31 августа 2012 года N 1119 (далее – Стандарт).
      Сноска. Пункт 5 в редакции постановления акимата города Экибастуза Павлодарской области от 01.11.2012 N 1191/11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      6. Государственная услуга предоставляется в течение учебного года в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Результатом завершения оказываемой государственной услуги является обеспечение обучающихся и воспитанников бесплатным подвозом к общеобразовательной организации образования и обратно домой с выдачей справки об обеспечении бесплатным подвозом к общеобразовательной организации и обратной домой, согласно приложению  6 к Стандарту, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на информационных стендах уполномоченных органов.
      9. Сроки оказания государственной услуги с момента:
      1) обращения для получения государственной услуги (в течение 5-ти дней с момента поступления заявления) составляет 5 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (при регистрации) – не более 30 (тридцати) минут;
      3) максимальное допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения не более 30 (тридцати) минут.
      10. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги служит предоставление потребителем неполного пакета документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      11. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним специалистом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      12. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      13. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги потребителю выдается расписка в получении необходимых документов с указанием номера и даты приема заявления, фамилии, имени, отчества специалиста уполномоченного органа, выдавшего расписку с указанием даты получения услуги.
      14. Уполномоченный орган обеспечивает сохранность, защиту и конфиденциальность информации о содержании документа потребителя.
      15. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа.
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      17. Схема, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 3 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      18. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Прием документов для предоставления 
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,  
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

      Сноска. Заголовок с изменениями, внесенными постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 01.11.2012 N 1191/11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

N п/п Полное наименование аппарата акима сельского округа Наименование населенного пункта Контактный телефон Юридический адрес Адрес сайта
1 2 3 4 5 6

1

ГУ "Отдел образования акимата города Экибастуза"

город Экибастуз

8 (718 7) 771688,
факс: 771692,

город Экибастуз, улица Мәшһүр Жүсіп, 101

www.ekibastuz-goroo@yandex.ru

2

ГУ "Аппарат акима поселка Шидерты города Экибастуза"

п. Шидерты Учреждение АП, с. Подхоз водник, с. Заречное

8(7187) 398552
8(7187) 398298

141220
п. Шидерты,
улица Ленина, 20

нет

3

ГУ "Аппарат акима Аккольского сельского округа города Экибастуза"

с. Акколь, с. Жаксат, с. Зеленая роща

(87187) 742083

141210
с. Акколь,
ул. Строительная, 18

нет

4

ГУ "Аппарат акима
Сарыкамысского сельского округа города Экибастуза"

с. Сарыкамыс,
с. Куандык,

(87187) 742769

141215
с. Сарыкамыс

нет

5

ГУ "Аппарат акима
Олентинского сельского округа города Экибастуза"

с. Тай,
с. Коксиыр,
с. Каражар

(87187) 743306

141217
с. Тай,
ул. Тәуелсіздік, 33

нет

6

ГУ "Аппарат акима
Экибастузского
сельского округа
города Экибастуза"

с. Тортуй,
с. Мынтомар

(87187) 743513, 743511

141219
с. Тортуй,
ул. Школьная, 12

нет

7

ГУ "Аппарат акима села Торт-Кудук города Экибастуза"

с. Торт-кудук,
ст. Бозщакуль,
разъезд N 112

(87187) 745377

141218
с. Торт-кудук,
ул. Ленина, 10

нет

8

ГУ "Аппарат акима Железнодорожного сельского округа города Экибастуза"

с. Кулаколь, Отделение 003

(87187)  744765

141214 с. Кулаколь ул. Центральная, 116

нет

Приложение 2        
к регламенту государственной услуги
"Прием документов для предоставления 
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,  
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

      Сноска. Заголовок с изменениями, внесенными постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 01.11.2012 N 1191/11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Описание действий структурно-функциональных
единиц (далее – СФЕ)

Действия процессов (хода, потока работ)
N п/п N действия (хода, потока работ) 1 2 3 4

1

Наименование СФЕ

Специалист уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

2

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием необходимых документов, регистрация

Подготовка проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание проекта справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги потребителю

3

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача расписки в получении необходимых документов

Проект справки либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Справка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

4

Сроки исполнения

не более 30 минут

2 рабочих дня

1 рабочий день

не более 30 минут

5

Номер следующего действия

2

3

4


Приложение 3        
к регламенту государственной услуги
"Прием документов для предоставления 
бесплатного подвоза к общеобразовательным
организациям и обратно домой детям,  
проживающим в отдаленных сельских пунктах"

      Сноска. Заголовок с изменениями, внесенными постановлением акимата города Экибастуза Павлодарской области от 01.11.2012 N 1191/11 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Схема процесса предоставления государственной услуги