"Качир ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі көрсететін мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Качир аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 07 қарашадағы N 417/16 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 05 желтоқсанда N 3267 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Качир аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 19 маусымдағы N 182/6 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Качир аудандық әкімдігінің 19.06.2013 N 182/6 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына 4 тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметті сапалы көрсету мақсатында аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген:
      1) "Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін оларға құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен қызмет көрсететін мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті;
      4) "Жалғызілікті, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Г.Е. Біләлеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Н. Күлжан

Качир ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 7 қарашадағы
N 417/16 қаулысымен  
бекітілген      

"Семей ядролық сынақ полигонында ядролық сынақтардың
салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және
есепке алу" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен азаматтарды тіркеу және есепке алу" мемлекеттік қызмет регламенті (әрі қарай - Регламент) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін, әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік стандарттарды бекіту туралы" N 394 қаулысына (әрі қарай - Стандарт) сәйкес дайындалды.
      2. Мемлекеттік қызметті "Качир ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай - арнайы комиссияның жұмыс органы) ұсынады.
      Және де балама негізінде Тереңкөл ауылы, Тургенев көшесі, 85а мекенжайы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы ұсынылады (әрі қарай - орталық).
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен Қазақстан Республикасының  азаматтарын тіркеу және есепке алу туралы шешім жөнінде хабарлама не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз тасығыштағы дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты жұмыс органы ғимаратында, орталықта орналасқан стенттерден алуға болады.
      6. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат Качир ауданы әкімдігі ресми сайтында www.terenkol.pavlodar.gov.kz. орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібінің талаптары

      7. Мемлекеттік қызмет Тереңкөл ауылы, Тургенев көшесі, 85а, мекенжайы бойынша арнайы комиссияның жұмыс органы ғимаратында демалыс пен мерекелі күндерден басқа күндері аптасына бес күн, 9-00 сағаттан 18-30 сағатқа дейін 13-00-ден 14-30 сағатқа дейінгі үзіліспен көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      арнайы комиссияның жұмыс органында - жиырма күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде;
      орталықта - жиырма күнтізбелік күннен аспайтын мерзімде (мемлекеттік қызметке құжат қабылдау және беру (нәтиже) күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет тұтынушысына қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты арнайы комиссияның жұмыс органында 15 минуттан аспайды, орталықта – 30 минут.
      Құжаттарды қабылдау кезек тәртібінде, алдын-ала жазылусыз және жылдам қызмет көрсетумен жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Стандарттың 16 тармағында қарастырылған жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі, немесе сенімхат негізінде әрекет ететін сенімді өкіл келгенде ұсынылады.
      12. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11 тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      13. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) арнайы комиссияның жұмыс органында – тұтынушыны тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты – жөні көрсетілген талон;
      2) орталықта – тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы Стандарттың  14 тармағында көрсетілген реквизиттерді көрсетумен қолхат беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мына құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) арнайы комиссияның жұмыс органының төрағасы;
      2) арнайы комиссияның жұмыс органының жауапты тұлғасы.
      15. Осы регламенттің 1-қосымшасында әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір құрылымдық-функционалды бірліктер қарапайым іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      16. Осы регламенттің 2-қосымшасында олардың сипаттамасына сай іс-әрекеттердің қисынды реттілігі (мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) мен құрылымдық-функционалды бірліктер арасындағы өзара байланысты көрсететін нобайы ұсынылған.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Уәкілетті органның лауазымды тұлғаларына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олардың шешім қабылдау мен әрекетімен (әрекетсіздігіне) Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған тәртіпте жауапкершілік жүктеледі.

"Семей ядролық сынақ полигонындағы
ядролық сынақтардың салдарынан 
зардап шеккен азаматтарды есепке
алу және тіркеу" мемлекеттік  
қызмет көрсету регламентіне   
1 қосымша            

Құрылымдық-функционалды бірліктер әкімшілік іс-әрекеттерінің
өзара қарым-қатынас және реттік сипаттамасы

      Арнайы комиссияның жұмыс органына өтініш білдіргенде


Іс-әрекеттің негізгі үдерісі(барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) N

1

2

3

4

2

құрылымдық-функционалды бірліктер атауы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Арнайы комиссияның жұмыс органының маманы

Арнайы комиссияның жұмыс органының төрағасы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушылармен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаның немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасын дайындау

Семей ядролық сынақ полигонындағы ядролық сынақтардың салдарынан зардап шеккен Қазақстан Республикасы  азаматтарын есепке алу және тіркеу туралы хабарламаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талоны

Қол қою

Хабарламаның немесе мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауаптың жобасы

Тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсыну туралы хабарламаны беру немесе

бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан аспайды

1 күнтізбелік күн

17 күнтізбелік күннен ішінде

15 минуттан аспайды

"Семей ядролық сынақ полигонындағы
ядролық сынақтардың салдарынан 
зардап шеккен азаматтарды есепке
алу және тіркеу" мемлекеттік  
қызмет көрсету регламентіне   
2 қосымша            

Іс-әрекеттердің қисынды реттілік пен
өз ара байланысты көрсететін схема

      Тұтынушы уәкілетті органға өтініш білдіргенде

Качир ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 7 қарашадағы
N 417/16 қаулысымен  
бекітілген      

"Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін
оларға құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін оларға құжаттарды ресімдеу " мемлекеттік қызмет регламенті (әрі қарай - Регламент) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін, әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік стандарттарды бекіту туралы" N 394 қаулысына (әрі қарай - Стандарт) сәйкес дайындалды.
      2. Мемлекеттік қызметті "Качир ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай - уәкілетті орган) ұсынады.
      Және де балама негізінде Тереңкөл ауылы, Тургенев көшесі, 85а мекенжайы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы ұсынылады (әрі қарай - орталық).
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Өтініш беруші алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі мүгедектерге протездік-ортопедиялық көмек ұсыну үшін құжаттарды ресімдеу туралы қағаз жеткізгіштегі хабарлама не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты уәкілетті орган ғимаратында, орталықта орналасқан стенттерден алуға болады.
      6. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат Качир ауданы әкімдігі ресми сайтында www.terenkol.pavlodar.gov.kz. орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі талаптары

      7. Мемлекеттік қызмет Тереңкөл ауылы, Тургенев көшесі, 85а, мекенжайы бойынша уәкілетті орган ғимаратында демалыс пен мерекелі күндерден басқа күндері аптасына бес күн, 9-00 сағаттан 18-30 сағатқа дейін 13-00-ден 14-30 сағатқа дейінгі үзіліспен көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен бастап:
      уәкілетті органда - он жұмыс күні ішінде;
      орталыққа - он жұмыс күні ішінде (құжатты қабылдаған күн мен (нәтижесін) берген күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) тұтынушы өтініш жасаған  күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызмет алғанға дейін (талон алғанға дейін) күтудің ең көп рұқсат етілген уақыты (талон алғанға дейін) 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтініш жасаған күні сол жерде  көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейін күтудің ең көп шекті уақыты уәкілетті органда 15 минуттан, орталықта 30 минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау кезек тәртібінде, алдын-ала жазылусыз және жылдам қызмет көрсетумен жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Стандарттың 16 тармағында қарастырылған жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі, немесе сенімхат негізінде әрекет ететін сенімді өкіл келгенде ұсынылады.
      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін Стандарттың 11 тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      13. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) уәкілетті органда - мемлекеттік қызметті алуға тұтынушы тіркелген және алатын күні, қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі;
      2) орталықта – тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы Стандарттың  14 тармағында көрсетілген реквизиттерді көрсетумен қолхат беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мына құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) уәкілетті органның бас маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы.
      15. Осы регламенттің 1-қосымшасында әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір құрылымдық-функционалды бірліктер қарапайым іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      16. Осы регламенттің 2-қосымшасында олардың сипаттамасына сай іс-әрекеттердің қисынды реттілігі (мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) мен құрылымдық-функционалды бірліктер арасындағы өзара байланысты көрсететін нобайы ұсынылған.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Уәкілетті органның 1лауазымды тұлғаларына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олардың шешім қабылдау мен әрекетімен (әрекетсіздігіне) Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған тәртіпте жауапкершілік жүктеледі.

"Мүгедектерге протездік-ортопедиялық
көмек ұсыну үшін оларға құжаттарды
ресімдеу" мемлекеттік қызмет   
көрсету регламентіне      
1 қосымша          

Құрылымдық-функционалды бірліктер әкімшілік іс-әрекеттерінің
өзара қарым-қатынас және реттік сипаттамасы

      арнайы комиссияның жұмыс органына өтініш білдіргенде


Іс-әрекеттің негізгі үдерісі(барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының)

1

2

3

4

5

2

Құрылым дық-функционалды бірліктер  атауы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті орган  бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті орган бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын қарау

Журналда тіркеу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талоны

Қол қою

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасы

Хабарламаға немесе дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қою

Тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсыну туралы хабарламаны беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан аспайды

2 жұмыс күні ішінде

4 жұмыс күні ішінде

2 жұмыс күні ішінде

30 минуттан аспайды

"Мүгедектерге протездік-ортопедиялық
көмек ұсыну үшін оларға құжаттарды
ресімдеу" мемлекеттік қызмет   
көрсету регламентіне      
2 қосымша          

Іс-әрекеттердің қисынды реттілік пен
өз ара байланысты көрсететін схема

      Тұтынушы уәкілетті органға өтініш білдіргенде

Качир ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 7 қарашадағы
N 417/16 қаулысымен  
бекітілген      

"Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен қызмет көрсететін
мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік
мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтік қызмет көрсетуге
арналған құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен қызмет көрсететін мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтік қызмет көрсетуге арналған құжаттарды ресімдеу" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін, әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік стандарттарды бекіту туралы" N 394 қаулысына (әрі қарай - Стандарт) сәйкес дайындалды.
      2. Мемлекеттік қызметті "Качир ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай - уәкілетті орган) ұсынады.
      Және де балама негізінде Тереңкөл ауылы, Тургенев көшесі, 85а мекенжайы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы ұсынылады (әрі қарай - орталық).
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны – автоматтандырылмаған.
      4. Өтініш беруші алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен қызметтер көрсететін мемлекеттік және мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу туралы хабарлама не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты уәкілетті орган ғимаратында, орталықта орналасқан стенттерден алуға болады.
      6. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат Качир ауданы әкімдігі ресми сайтында www.terenkol.pavlodar.gov.kz. орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі талаптары

      7. Мемлекеттік қызмет Тереңкөл ауылы, Тургенев көшесі, 85а, мекенжайы бойынша уәкілетті орган ғимаратында демалыс пен мерекелі күндерден басқа күндері аптасына бес күн, 9-00 сағаттан 18-30 сағатқа дейін 13-00-ден 14-30 сағатқа дейінгі үзіліспен көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері тұтынушының қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен бастап:
      уәкілетті органға - он жеті жұмыс күні ішінде;
      орталыққа - он жеті жұмыс күні ішінде (мемлекеттік қызмет құжатын (нәтиже) қабылдау және беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) тұтынушы жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің ең көп рұқсат етілген уақыты (талон алғанға дейін) 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің ең көп рұқсат етілген уақыты уәкілетті органда 15 минуттан, орталықта 30 минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау кезек тәртібінде, алдын-ала жазылусыз және жылдам қызмет көрсетумен жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Стандарттың 16 тармағында қарастырылған жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі, немесе сенімхат негізінде әрекет ететін сенімді өкіл келгенде ұсынылады.
      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін Стандарттың 11 тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      13. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) уәкілетті органда - өтініш берушінің тіркелген және мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі;
      2) орталықта – тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы Стандарттың  14 тармағында көрсетілген реквизиттерді көрсетумен қолхат беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мына құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) уәкілетті органның бас маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы.
      15. Осы регламенттің 1-қосымшасында  әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір құрылымдық-функционалды бірліктер қарапайым іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      16. Осы регламенттің 2-қосымшасында олардың сипаттамасына сай іс-әрекеттердің қисынды реттілігі (мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) мен құрылымдық-функционалды бірліктер арасындағы өзара байланысты көрсететін нобайы ұсынылған.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Уәкілетті органның лауазымды тұлғаларына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олардың шешім қабылдау мен әрекетімен (әрекетсіздігіне) Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған тәртіпте жауапкершілік жүктеледі.

"Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен
қызмет көрсететін мемлекеттік және 
мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік
мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтік  
қызмет көрсетуге арналған      
құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік   
қызмет көрсету регламентіне      
1 қосымша             

Құрылымдық-функционалды бірліктер әкімшілік
іс-әрекеттерінің өзара қарым-қатынас және реттік сипаттамасы

      Арнайы комиссияның жұмыс органына өтініш білдіргенде

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының)

1

2

3

4

5

2

құрылымдық-функционалды бірліктер атауы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті орган бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті орган бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің,

рәсімнің, операцияның)

атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын қарау

Журналда тіркеу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талоны

Қол қою

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасы

Хабарламаға немесе дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қою

Тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсыну туралы хабарламаны беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күні

7 жұмыс күні ішінде

7 жұмыс күні ішінде

30 минуттан аспайды

"Мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен
қызмет көрсететін мемлекеттік және 
мемлекеттік емес медициналық-әлеуметтік
мекемелерде (ұйымдарда) әлеуметтік  
қызмет көрсетуге арналған      
құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік   
қызмет көрсету регламентіне      
2 қосымша             

Іс-әрекеттердің қисынды реттілік пен
өз ара байланысты көрсететін схема

      Тұтынушы уәкілетті органға өтініш білдіргенде

Качир ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 7 қарашадағы
N 417/16 қаулысымен  
бекітілген      

"Жалғызілікті, жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның
күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек
балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды
ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Жалғызілікті , жалғыз тұратын қарттарға, бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне мұқтаж мүгедектерге және мүгедек балаларға үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу" мемлекеттік қызмет регламенті (әрі қарай - Регламент) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін, әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік стандарттарды бекіту туралы" N 394 қаулысына (әрі қарай - Стандарт) сәйкес дайындалды.
      2. Мемлекеттік қызметті "Качир ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (әрі қарай - уәкілетті орган) ұсынады.
      Және де балама негізінде Тереңкөл ауылы, Тургенев көшесі, 85а мекенжайы бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы ұсынылады (әрі қарай - орталық).
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету түрі: автоматтандырылмаған.
      4. Тұтынушы алатын көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі үйде әлеуметтік қызмет көрсетуге құжаттарды ресімдеу туралы хабарлама не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты уәкілетті орган ғимаратында, орталықта орналасқан стенттерден алуға болады.
      6. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат Качир ауданы әкімдігі ресми сайтында www.terenkol.pavlodar.gov.kz. орналасқан.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі талаптары

      7. Мемлекеттік қызмет Тереңкөл ауылы, Тургенев көшесі, 85а, мекенжайы бойынша уәкілетті орган ғимаратында демалыс пен мереке күндерден басқа күндері аптасына бес күн, 9-00 сағаттан 18-30 сағатқа дейін 13-00-ден 14-30 сағатқа дейінгі үзіліспен көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәтінен бастап:
      уәкілетті органда - он төрт жұмыс күні ішінде;
      орталыққа - он төрт жұмыс күні ішінде (мемлекеттік қызметтің құжатын (нәтиже) қабылдау және беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) тұтынушы жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің ең көп рұқсат етілген уақыты (талон алғанға дейін) 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің ең көп рұқсат етілген уақыты уәкілетті органда 15 минуттан, орталықта 30 минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау кезек тәртібінде, алдын-ала жазылусыз және жылдам қызмет көрсетумен жүзеге асырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Стандарттың 16 тармағында қарастырылған жағдайларда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі
іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызмет тұтынушының өзі, немесе сенімхат негізінде әрекет ететін сенімді өкіл келгенде ұсынылады.
      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін Стандарттың 11 тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      13. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) уәкілетті органда - өтініш берушінің тіркелген және мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі;
      2) орталықта – тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы Стандарттың  14 тармағында көрсетілген реквизиттерді көрсетумен қолхат беріледі.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мына құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) уәкілетті органның бас маманы;
      2) уәкілетті органның бастығы.
      15. Осы регламенттің 1-қосымшасында әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, әрбір құрылымдық-функционалды бірліктер қарапайым іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы келтірілген.
      16. Осы регламенттің 2-қосымшасында олардың сипаттамасына сай іс-әрекеттердің қисынды реттілігі (мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде) мен құрылымдық-функционалды бірліктер арасындағы өзара байланысты көрсететін нобайы ұсынылған.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Уәкілетті органның лауазымды тұлғаларына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олардың шешім қабылдау мен әрекетімен (әрекетсіздігіне) Қазақстан Республикасының заңнамасымен қарастырылған тәртіпте жауапкершілік жүктеледі.

"Жалғызілікті, жалғыз тұратын қарттарға,
бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне 
мұқтаж мүгедектерге және мүгедек   
балаларға үйде әлеуметтік қызмет   
көрсетуге құжаттарды ресімдеу"    
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1 қосымша               

Құрылымдық-функционалды бірліктер әкімшілік іс-әрекеттерінің
өзара қарым-қатынас және реттік сипаттамасы

      Тұтынушы уәкілетті органға өтініш білдіргенде


Іс-әрекеттің негізгі үдерісі(барысы, жұмыс ағыны)

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының)

1

2

3

4

5

2

құрылымдық-функционалды бірліктер  атауы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті орган бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті орган бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын дайындау

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын қарау

Журналда тіркеу

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талоны

Қол қою

Хабарламаның немесе қызметті ұсынуда дәлелді бас тарту туралы жауаптың жобасын

Хабарламаға немесе дәлелді бас тарту туралы жауапқа қол қою

Тұтынушыға мемлекеттік қызметті ұсыну туралы хабарламаны беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күні

10 жұмыс күні ішінде

1 жұмыс күні

15 минуттан аспайды

"Жалғызілікті, жалғыз тұратын қарттарға,
бөгде адамның күтіміне және жәрдеміне 
мұқтаж мүгедектерге және мүгедек   
балаларға үйде әлеуметтік қызмет   
көрсетуге құжаттарды ресімдеу"    
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2 қосымша             

Іс-әрекеттердің қисынды реттілік пен
өз ара байланысты көрсететін схема

      Тұтынушы уәкілетті органға өтініш білдіргенде

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Качирского района"

Постановление акимата Качирского района Павлодарской области от 07 ноября 2012 года N 417/16. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 05 декабря 2012 года N 3267. Утратило силу постановлением акимата Качирского района Павлодарской области от 19 июня 2013 года N 182/6

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Качирского района Павлодарской области от 19.06.2013 N 182/6.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного оказания государственных услуг, акимат Качирского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Регистрация и учет  граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне";
      2) регламент государственной услуги "Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи";
      3) регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (организациях), предоставляющих услуги за счет государственных бюджетных средств";
      4) регламент государственной услуги "Оформление документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи".
      2.1Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Белялеву Г.Е.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Н. Күлжан

Утверждено     
постановлением акимата   
Качирского района     
от 7 ноября 2012 года N 417/16

Регламент государственной услуги "Регистрация и учет
граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний
на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Регистрация и учет граждан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне" (далее - Регламент) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее - Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Качирского района" (далее - рабочий орган специальной комиссии).
      Также государственная услуга предоставляется через центр обслуживания населения на альтернативной основе (далее – центр), по адресу село Теренколь, улица Тургенева, 85а.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Результатом завершения оказываемой государственной услуги является уведомление о принятии решения о регистрации и учете граждан Республики Казахстан, пострадавших вследствие ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      5. Информация о порядке оказания государственной услуги содержится на информационных стендах, расположенных в помещении рабочего органа специальной комиссии, центра.
      6. Информация о государственной услуге размещается на официальном сайте акимата Качирского района www.terenkol.pavlodar.gov.kz.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается в здании рабочего органа специальной комиссии по адресу село Теренколь, улица Тургенева, 85а, пять дней в неделю, кроме выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов.
      8. Срок оказания государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      в рабочий орган специальной комиссии – не более двадцати календарных дней;
      в центр – не более двадцати календарных дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (не получения талона) не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут в рабочем органе специальной комиссии, 30 минут в центре.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Государственная услуга предоставляется путем личного посещения потребителя, либо уполномоченного представителя, действующего на основании доверенности.
      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      13. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в рабочем органе специальной комиссии - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием реквизитов, указанных в пункте 14 Стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      1) начальник рабочего органа специальной комиссии;
      2) специалист рабочего органа специальной комиссии.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональной единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональной единицы представлена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      17. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Регистрация и учет граждан,   
пострадавших вследствие ядерных 
испытаний на Семипалатинском    
испытательном ядерном полигоне" 

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий структурно-функциональной
единицы при обращении в рабочий орган специальной комиссии


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование структурно-функциональной единицы

главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист рабочего органа специальной комиссии

Начальник рабочего органа специальной комиссии

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления регистрации и учета граждан, пострадавших в следствии ядерных испытаний на Семипалатинском испытательном ядерном полигоне либо мотивированный ответ об отказе предоставления государственной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Резолюция

Проект уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

1 календарный день

В течение  17 календарных дней

Не более 15 минут

Приложение 2        
к регламенту государственной услуги
"Регистрация и учет граждан,   
пострадавших вследствие ядерных 
испытаний на Семипалатинском    
испытательном ядерном полигоне" 

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
при обращении в рабочий орган специальной комиссии

Утверждено     
постановлением акимата   
Качирского района     
от 7 ноября 2012 года N 417/16

Регламент государственной услуги "Оформление документов на
инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Оформление документов на инвалидов для предоставления им протезно-ортопедической помощи" (далее - Регламент) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандарта государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Качирского района" (далее - уполномоченный орган).
      Также государственная услуга предоставляется через центр обслуживания населения на альтернативной основе (далее – центр), по адресу село Теренколь, улица Тургенева, 85а.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит заявитель, является уведомление об оформление документов на инвалидов для предоставления протезно-ортопедической помощи, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги на бумажном носителе.
      5. Информация о порядке оказания государственной услуги содержится на информационных стендах, расположенных в помещении уполномоченного органа.
      6. Информация о государственной услуге размещается на официальном сайте акимата Качирского района www.terenkol.pavlodar.gov.kz.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа по адресу село Теренколь, улица Тургенева, 85а, пять дней в неделю, кроме выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов.
      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      в уполномоченном органе - в течение десяти рабочих дней;
      в центр – в течение десяти рабочих дней (дата приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона), не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, не более 15 минут в уполномоченном органе, 30 минут в центре.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Государственная услуга предоставляется путем личного посещения потребителя, либо уполномоченного представителя, действующего на основании доверенности.
      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      13. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием реквизитов, указанных в пункте 14 Стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      1) главный специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональной единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональной единицы представлена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      17. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на инвалидов
для предоставления им      
протезно-ортопедической помощи" 

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий СФЕ

      При обращении в уполномоченный орган


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

талон о приеме документов

резолюция

Проект уведомления или мотивированного ответа об отказе в предоставлении  услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

В течение  2 рабочих дней

В течение 4 рабочих дней

В течение 2 рабочих дней

Не более 30 минут

Приложение 2         
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на инвалидов
для предоставления им      
протезно-ортопедической помощи" 

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

      При обращении потребителем в уполномоченный орган

Утверждено     
постановлением акимата   
Качирского района     
от 7 ноября 2012 года N 417/16

Регламент государственной услуги "Оформление документов
на социальное обслуживание в государственных и
негосударственных медико-социальных учреждениях
(организациях), предоставляющих услуги за счет
государственных бюджетных средств"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Оформление документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (организациях), предоставляющих услуги за счет государственных бюджетных средств" (далее - Регламент) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандарта государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Качирского района" (далее - уполномоченный орган).
      Также государственная услуга предоставляется через центр обслуживания населения на альтернативной основе (далее – центр), по адресу село Теренколь, улица Тургенева, 85а.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит заявитель, является уведомление об оформлении документов на социальное обслуживание в государственных и негосударственных медико-социальных учреждениях (организациях), предоставляющих услуги за счет государственных бюджетных средств, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      5. Информация о порядке оказания государственной услуги содержится на информационных стендах, расположенных в помещении уполномоченного органа.
      6. Информация о государственной услуге размещается на официальном сайте акимата Качирского района www.terenkol.pavlodar.gov.kz.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа по адресу село Теренколь, улица Тургенева, 85а, пять дней в неделю, кроме выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов.
      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      в уполномоченный орган - в течение семнадцати рабочих дней;
      в центр – в течение семнадцати рабочих дней (дата приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона), не может превышать 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя не может превышать 15 минут в уполномоченном органе, 30 минут в центре.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Государственная услуга предоставляется путем личного посещения потребителя, либо уполномоченного представителя, действующего на основании доверенности.
      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      13. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием реквизитов, указанных в пункте 14 Стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      1) главный специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональной единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональной единицы представлена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      17. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обслуживание в государственных и 
негосударственных медико-социальных
учреждениях (организациях),    
предоставляющих услуги за счет  
государственных бюджетных средств"

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий структурно-функциональной единицы

      При обращении в уполномоченный орган


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование структурно-функциональной единицы

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

талон о приеме документов

резолюция

Проект уведомления или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

1 рабочий день

В течение 7 рабочих дней

В течение 7 рабочих дней

Не более 30 минут

Приложение 2         
к регламенту государственной услуги
"Оформление документов на социальное
обслуживание в государственных и 
негосударственных медико-социальных
учреждениях (организациях),    
предоставляющих услуги за счет  
государственных бюджетных средств"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

      При обращении потребителем в уполномоченный орган

Утверждено     
постановлением акимата   
Качирского района     
от 7 ноября 2012 года N 417/16

Регламент государственной услуги "Оформление документов
на социальное обслуживание на дому для одиноких,
одиноко проживающих престарелых, инвалидов и
детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Оформление документов на социальное обслуживание на дому для одиноких, одиноко проживающих престарелых, инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе и помощи" (далее - Регламент) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандарта государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Качирского района" (далее - уполномоченный орган).
      Также государственная услуга предоставляется через центр обслуживания населения на альтернативной основе (далее – центр), по адресу село Теренколь, улица Тургенева, 85а.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление об оформлении документов на оказание социального обслуживания на дому, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      5. Информация о порядке оказания государственной услуги содержится на информационных стендах, расположенных в помещении уполномоченного органа.
      6. Информация о государственной услуге размещается на официальном сайте акимата Качирского района www.terenkol.pavlodar.gov.kz.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается в здании уполномоченного органа по адресу село Теренколь, улица Тургенева, 85а, пять дней в неделю, кроме выходных и праздничных дней, с 9-00 часов до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов.
      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) срок оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      в уполномоченный орган - в течение четырнадцати рабочих дней;
      в центр – в течение четырнадцати рабочих дней (дата приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона), не может превышать 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, не может превышать 15 минут в уполномоченном органе, 30 минут в центре.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Государственная услуга предоставляется путем личного посещения потребителя, либо уполномоченного представителя, действующего на основании доверенности.
      12. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      13. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации и получения заявителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов с указанием реквизитов, указанных в пункте 14 Стандарта.
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      1) главный специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа.
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональной единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      16. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональной единицы представлена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      17. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги 
"Оформление документов на социальное 
обслуживание на дому для одиноких,  
одиноко проживающих престарелых,   
инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся
в постороннем уходе и помощи"    

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий структурно-функциональной единицы

      При обращении в уполномоченный орган


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование структурно-функциональной единицы

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

талон о приеме документов

резолюция

Проект уведомления или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

1 рабочий день

В течение 10 рабочих дней

1 рабочий день

Не более 15 минут

Приложение 2         
к регламенту государственной услуги 
"Оформление документов на социальное 
обслуживание на дому для одиноких,  
одиноко проживающих престарелых,   
инвалидов и детей-инвалидов, нуждающихся
в постороннем уходе и помощи"    

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий

      При обращении потребителем в уполномоченный орган