"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 12 желтоқсандағы N 374/44 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 15 қаңтарда N 3337 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 18 маусымдағы N 190/41 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Лебяжі аудандық әкімдігінің 18.06.2013 N 190/41 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Заңының 31-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізілімін бекіту туралы» № 745 қаулысына сәйкес Лебяжі ауданы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                А. Құрманова

Павлодар облысы      
Лебяжі ауданы әкімдігінің 
2012 жылғы 12 желтоқсандағы
№ 374/44 қаулысымен бекітілді

«Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру,
мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау
шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы регламент «Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) көрсету тәртібін белгілейді.
      2. Көрсетілетін мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 желтоқсандағы № 51 қаулысымен бекітілген «Ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттiк қызмет стандарты (бұдан әрі - стандарт) негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызмет Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Аққу ауылы, Вс. Иванова 94, телефоны 8 (71839) 21534 мекенжайында орналасқан ауылдық аумақтарды дамыту бойынша аудандық өкілетті орган «Лебяжі ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі» Мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – өкілетті орган) көрсетіледі.
      5. Көтерме жәрдемақы және бюджеттiк кредит түрiндегi әлеуметтiк қолдау шаралары не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет демалыс және мереке күндерiн қоспағанда, жұмыс күндерi, кезек күту тәртiбiмен, алдын ала жазылусыз және жеделдетiлген қызмет көрсетусiз, 13-00-ден 14-30 сағатқа дейiнгi түскi үзiлiспен, 9-00-ден 18-30 сағатқа дейiн көрсетiледi.
      7. Мемлекеттiк қызмет ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына: қалаларда және өзге де елдi мекендерде тұрып жатқан және ауылдық елдi мекендерде жұмыс iстеуге және тұруға тiлек бiлдiрген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандықтары бойынша жоғары және жоғарыдан кейiнгi, техникалық және кәсiптiк, ортадан кейiнгi бiлiм беру ұйымдарының түлектерiне, сондай-ақ көрсетілген білімі бар мамандарға (бұдан әрi – тұтынушылар) ұсынылады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы стандарттың 11-тармағында белгiленген қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      күнтiзбелiк отыз тоғыз күн iшiнде көтерме жәрдемақы төленедi;
      күнтiзбелiк отыз екi күн iшiнде осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша Келiсiм жасасу рәсiмi жүзеге асырылады және Келiсiм жасалғаннан кейiн отыз жұмыс күнi iшiнде тұрғын үй сатып алу немесе салу үшiн бюджеттiк кредит ұсынылады;
      әлеуметтiк қолдау шараларын ұсынудан бас тартылған жағдайда үш жұмыс күнi iшiнде уәкiлеттi орган тұтынушыға дәйектелген жауап жолдайды;
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң ең жоғарғы шектi уақыты - он минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi пайдаланушыға қызмет көрсетудiң ең көп уақыты - отыз минуттан аспайды.
      9. Стандарттың 11-тармағында көрсетiлген дәйексiз құжаттарды ұсыну фактiсi бас тарту үшiн негiз болып табылады.

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсi кезiнде
iс-әрекеттердiң (өзара iс-әрекеттердiң) сипаттамасы

      10. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсi кезiнде мынадай құрылымдық-функционалды бiрлiктер (бұдан әрi – бірліктер) қатыстырылған:
      1) уәкiлеттi органның маманы;
      2) уәкiлеттi органның бастығы;
      3) аудан әкiмi аппаратының маманы;
      4) аудан әкiмi аппаратының басшысы;
      5) аудан әкiмдiгi;
      6) сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң (агенттiң) өкiлi;
      7) сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң (агенттiң) бастығы.
      11. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекеттердi (рәсiмдердi) орындаудың мерзiмiн көрсетумен әрбiр бірлік бойынша әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (рәсiмдердiң) кезектiлiгi мен өзара iс-әрекеттердiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы регламенттiң 1-қосымшасында көрсетiлген.
      12. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң логикалық кезектiлiгi және бірлік арасындағы өзара байланысты көрсететiн схема регламенттiң 2-қосымшасында көрсетiлген.
      13. Мемлекеттiк қызмет алу үшiн тұтынушыдан сұраныс түскен мезгiлден бастап мемлекеттiк қызметтiң нәтижесiн бергенге дейiнгi мемлекеттiк қызмет жүзеге асыру кезеңдерi:
      1) тұтынушы стандарттың 11-тармағында белгiленген қажеттi құжаттарды қоса отырып уәкiлеттi органға өтiнiш тапсырады;
      2) уәкiлеттi орган құжаттарды қабылдауды және тiркеудi жүзеге асырады және тұрақты түрде жұмыс iстейтiн комиссияға қарастыру үшiн жолдайды;
      3) тұрақты түрде жұмыс iстейтiн комиссия түскен құжаттарды қарастырады және аудан әкiмдiгiне әлеуметтiк қолдау шараларын көрсетудi немесе бас тартуды ұсынады;
      4) әлеуметтiк қолдау шараларын ұсынудан бас тартылған жағдайда, уәкiлеттi орган дәлелдi жауап жiбередi;
      5) қолдаған жағдайда әкiмдiк әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды және оны уәкiлеттi орган және/немесе сенiм бiлдiрiлген өкiлге (агентке) жолдайды;
      6) уәкiлеттi орган, сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент) және тұтынушы Келiсiм жасайды;
      7) тұрғын үй сатып алуға немесе салуға кредит берiлген кезде:
      уәкiлеттi орган сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң (агент) шотына қаражат аударады;
      сенiм бiлдiрiлген агент тұрғын үй сатып алуға және салуға бюджеттiк кредиттi ресiмдеу рәсiмiн жүзеге асырады;
      8) көтерме жәрдемақы ұсынылған кезде уәкiлеттi орган тұтынушының жеке шотына көтерме жәрдемақысын аударады.
      14. Мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн құжаттарды қабылдауды уәкiлеттi органның бiр маманы және сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң (агент) бiр маманы жұмыс күнi iшiнде ауылдық аумақтарды дамыту жөнiндегi ауданның уәкiлеттi органының жұмыс кестесi негiзiнде жүзеге асырады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      15. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін бұзғаны үшін лауазымды тұлғалар Қазақстан Республикасының заңдарымен көзделген жауапкершілікте болады.

«Ауылдық елдi мекендерге жұмыс  
iстеуге және тұруға келген денсаулық
сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк  
қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
ветеринария мамандарына әлеуметтiк
қолдау шараларын ұсыну»    
мемлекеттiк қызмет регламентiне
1-қосымша            

Әкiмшiлiк iс-әрекеттердiң (рәсiмдердiң) кезектiлiгi мен өзара
iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы 1-кесте.

Құрылымдық-функционалды
бiрлiктердiң iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

Негiзгi үдерiстiң (жұмыстар барысының, ағынының) iс-әрекеттерi

Iс-әрекеттiң
(жұмыс
барысының,
ағынының)
реттiк нөмiрi

1

2

3

Бірліктің атауы

Уәкiлеттi органның
маманы

Уәкiлеттi
органның бастығы

Әкiм
аппаратының
маманы

Iс-әрекеттiң
(үдерiстiң,
рәсiмнiң,
операцияның)
атауы және
оның
сипаттамасы

Өтiнiштердi, қажеттi
құжаттарды
қабылдайды,
көшiрмелерiн
тұпнұсқаларымен
салыстырғаннан кейiн
тiркейдi және талон
бередi

Қаражаттардың
қажеттiлiгiн
есептейдi және
құжаттарды
тұрақты жұмыс
iстейтiн
комиссияның
қарауына
енгiзедi

Әкiмдiк
қаулысының
жобасын
әзiрлейдi
және оны
келiсiмге
жолдайды

Аяқтау нысаны
(деректер,
құжат,
ұйымдық-өкiмгерлiк
шешiм)

Құжаттар жинағын
құрастыру, қолхат
беру

Әлеуметтiк
қолдау шараларын
ұсыну немесе
одан бас тарту
туралы тұрақты
жұмыс iстейтiн
комиссияның
шешiмi

Әкiмдiк
қаулысының
жобасы

Орындау
мерзiмi

30 минут

5 күнтізбелік күн

7 күнтізбелік күн

Келесi
iс-әрекеттiң
нөмiрi

2

3

4

      кестенiң жалғасы:

Негiзгi үдерiстiң (жұмыстар барысының, ағынының) iс-әрекеттерi

4

5

6

7

Әкiм
аппаратының
басшысы

Аудан
(облыстық
маңызы бар
қала)
әкiмдiгi

Уәкiлеттi органның
маманы

Сенiм
бiлдiрiлген өкiл
(агент)

Қаулы жобасын
әкiмдiктiң
отырысының
күн тәртiбiне
енгiзедi

Мамандарға
әлеуметтiк қолдау
шараларын ұсыну
туралы қаулы
қабылдайды

Келiсiм жобасын
дайындайды және қол
қоюға енгiзедi

Келiсiм жобасын
қол қоюға
енгiзедi

Әкiмдiк қаулысының
жобасы

Әкiмдiк
қаулысы

Келiсiм

Келiсiм

2 күнтізбелік күн

8 күнтізбелік күн

3 күнтізбелік күн

2 күнтізбелік күн


6

7

8

      кестенiң жалғасы:

Негiзгi үдерiстiң (жұмыстар барысының, ағынының) iс-әрекеттерi

Iс-әрекеттiң
(жұмыстар
барысының,
ағынының)
реттiк нөмiрi

8

9

10

Бірліктің атауы

Уәкiлеттi органның
бастығы

Сенiм бiлдiрiлген
өкiлдiң (агенттiң)
басшысы

Уәкiлеттi органның
бастығы

Iс-әрекеттiң
(үдерiстiң,
рәсiмнiң,
операцияның)
атауы және
оның
сипаттамасы

Келiсiмге қол
қояды

Келiсiмге қол
қояды

Көтерме
жәрдемақының
сомасын
тұтынушылардың
жеке шоттарына
аударады

Аяқтау нысаны
(деректер,
құжат,
ұйымдық-
өкiмгерлiк
шешiм)

Келiсiм

Келiсiм

Ақылы тапсырма

Орындау
мерзiмi

1 күнтізбелік күн

1 күнтізбелік күн

7 күнтізбелік күн

Келесi
iс-әрекеттiң
нөмiрi

9

10

11

      кестенiң жалғасы:

Негiзгi үдерiстiң (жұмыстар барысының, ағынының) iс-әрекеттерi

11

12

Сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент)

Сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң (агенттiң) басшысы

Тұрғын үй сатып алу немесе салу үшiн
бюджеттiк кредиттi ресiмдеу үрдiсiн
жүзеге асырады

Тұрғын үй сатып алу немесе салу үшiн
бюджеттiк кредит қаражатын аударуды жүзеге
асырады

Қарыз және кепiл шарттары

Ақылы тапсырма

28 күнтізбелік күн

2 күнтізбелік күн

      2-кесте. Пайдалану нұсқалары.

Негiзгi үдерiс – әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну
туралы шешiм бекiтiлген жағдайда

Негiзгi үдерiс (жұмыстар барысы, ағыны)

Уәкiлеттi органның
маманы

Уәкiлеттi органның
бастығы

Әкiм аппаратының
маманы

№ 1 iс-әрекет
Өтiнiштердi, қажеттi
құжаттарды
қабылдайды,
тұпнұсқаларымен салыстырғаннан кейiн
тiркейдi және
қолхаттарды бередi
(30 мин)

№ 2 iс-әрекет
Қаражаттардың
қажеттiлiгiн
есептейдi және
құжаттарды тұрақты
жұмыс iстейтiн
комиссияның қарауына
енгiзедi (5 күнтізбелік күн)

№ 3 iс-әрекет
Әкiмдiк қаулысының
жобасын әзiрлейдi
және оны келiсiмге
жолдайды (7 күнтізбелік күн)

№ 5 iс-әрекет
Келiсiмнiң жобасын
әзiрлейдi және қол
қою үшiн енгiзедi
(4 күнтізбелік күн)




№ 7 iс-әрекет
Келiсiмге қол қояды
(1 күнтізбелік күн)



№ 9 iс-әрекет
Көтерме
жәрдемақысының
сомасын тұынушылардың
жеке есеп-шотына
аударады
(7 күнтізбелік күн)


      кестенiң жалғасы:

Негiзгi үдерiс (жұмыстар барысы, ағыны)

Әкiм аппаратының
басшысы

Сенiм бiлдiрiлген
өкiлдiң (агенттiң)
өкiлi

Сенiм бiлдiрiлген
өкiлдiң (агенттiң)
басшысы

№ 4 iс-әрекет
Қаулының жобасын
әкiмдiктiң отырысының
күн тәртiбiне
енгiзедi
(3 күнтізбелік күн)




№ 6 iс-әрекет
Келiсiмнiң жобасын
қол қою үшiн
енгiзедi (1 күнтізбелік күн)




№ 8 iс-әрекет
Келiсiмге қол қояды
(1 күнтізбелік күн)


№ 10 iс-әрекет
Тұрғын үйдi алу
немесе салу үшiн
бюджеттiк кредиттi
ресiмдеудi жүзеге
асырады (28 күнтізбелік күн)

№ 11 iс-әрекет
Тұрғын үй сатып алуға
немесе салуға
бюджеттiк кредиттiң
қаражаттарын аударуды
жүзеге асырады
(2 күнтізбелік күн)

      3-кесте. Пайдалану нұсқалары.

Баламалы үдерiс - әлеуметтiк қолдау шараларын ұсынудан
бас тарту туралы шешiм бекiтiлген жағдайда

Баламалы үдерiс (жұмыстар барысы, ағыны)

Уәкiлеттi органның
маманы

Уәкiлеттi органның бастығы

№ 1 iс-әрекет
Өтiнiштердi, қажеттi құжаттарды
қабылдайды, көшiрмелерiн
тұпнұсқаларымен салыстырады, тiркейдi
және қолхатты бередi (30 мин)

№ 2 iс-әрекет
Қаражаттардың қажеттiлiгiн есептейдi және
құжаттарды тұрақты жұмыс iстейтiн
комиссияның қарауына енгiзедi
(5 күнтізбелік күн)


№ 3 iс-әрекет
Дәйектемесiз құжаттарды ұсынған жағдайда,
тұрақты жұмыс iстейтiн комиссияның
шешiмiнiң негiзiнде тұтынушыға себебiн
көрсете отырып жазбаша бас тарту туралы
жауап жолдайды (3 күнтізбелік күн)

«Ауылдық елдi мекендерге жұмыс  
iстеуге және тұруға келген денсаулық
сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк  
қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
ветеринария мамандарына әлеуметтiк
қолдау шараларын ұсыну»    
мемлекеттiк қызмет регламентiне
2-қосымша            

Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген
Денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру,
мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау
шараларын ұсыну сұлбасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 12 декабря 2012 года N 374/44. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 15 января 2013 года N 3337. Утратило силу постановлением акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 18 июня 2013 года N 190/41

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Лебяжинского района Павлодарской области от 18.06.2013 N 190/41.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", статьей 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат Лебяжинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты».
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                А. Курманова

Утверждено          
постановлением акимата    
Лебяжинского района     
Павлодарской области     
от 12 декабря 2012 года № 374/44

Регламент государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки специалистам
здравоохранения, образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и
проживания в сельские населенные пункты»

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент определяет порядок оказания государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» (далее - государственная услуга).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании стандарта «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2011 года № 51 (далее - стандарт).
      4. Государственная услуга предоставляется районным уполномоченным органом по развитию сельских территорий государственным учреждением «Отдел экономики и бюджетного планирования Лебяжинского района» расположенным по адресу Павлодарская область, Лебяжинский район село Акку, улица Вс. Иванова 94, телефон 8 (71839) 21534, (далее – уполномоченный орган).
      5. Результатом оказания государственной услуги является мера социальной поддержки в виде подъемного пособия и бюджетного кредита, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      6. Государственная услуга оказывается в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов.
      7. Государственная услуга предоставляется специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты: выпускникам организаций высшего и послевузовского, технического и профессионального, послесреднего образования по специальностям здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, а также специалистам, имеющим указанное образование, проживающим в городах и иных населенных пунктах и изъявившим желание работать и проживать в сельских населенных пунктах (далее – потребители).
      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 стандарта:
      в течение тридцати девяти календарных дней выплачивается подъемное пособие;
      в течение тридцати двух календарных дней осуществляется процедура заключения Соглашения по форме согласно приложению 2 к стандарту и в течение тридцати рабочих дней после заключения Соглашения предоставляется бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья;
      в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более десяти минут;
      3) максимальное время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут.
      9. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является факт предоставления потребителем недостоверных документов, указанных в пункте 11 стандарта.

2. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      10. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - единицы):
      1) специалист уполномоченного органа;
      2) начальник уполномоченного органа;
      3) специалист аппарата акима района;
      4) руководитель аппарата акима района;
      5) акимат района;
      6) представитель поверенного (агента);
      7) руководитель поверенного (агента).
      11. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к регламенту.
      12.Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и единиц приведены в приложении 2 к регламенту.
      13. Этапы оказания государственной услуги с момента получения запроса от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган с приложением необходимых документов, определенных в пункте 11 стандарта;
      2) уполномоченный орган осуществляет прием и регистрацию документов и направляет для рассмотрения в постоянно действующую комиссию;
      3) постоянно действующая комиссия рассматривает поступившие документы и рекомендует акимату района предоставить меру социальной поддержки либо отказать;
      4) в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган направляет мотивированный ответ;
      5) в случае поддержки, акимат принимает постановление об оказании мер социальной поддержки и направляет его в уполномоченный орган и/или поверенному (агенту);
      6) уполномоченный орган, поверенный (агент) и потребитель заключают Соглашение;
      7) при предоставлении кредита на приобретение или строительство жилья:
      уполномоченный орган перечисляет средства на счет поверенного (агента);
      поверенный агент осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья;
      8) при предоставлении подъемного пособия уполномоченный орган перечисляет подъемное пособие на индивидуальный счет потребителя.
      14. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляются одним специалистом уполномоченного органа и одним специалистом поверенного (агента) в течение рабочего дня на основании графика работы уполномоченного органа района по развитию сельских территорий.

3. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственные услуги

      15. За нарушение порядка оказания государственной услуги должностные лица несут ответственность, предусмотренную законами Республики Казахстан.

Приложение 1               
к регламенту государственной услуги  
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры,   
спорта и ветеринарии, прибывшим для работы
и проживания в сельские населенные пункты»

Описание последовательности и взаимодействие
административных действий (процедур)

      Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист аппарата акима

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Принимает заявления, необходимые документы, сверяет копии с оригиналами, регистрирует и выдает талон

Производит расчет потребности финансовых средств и вносит документы на рассмотрение постоянно действующей комиссии

Разрабатывает и согласовывает проект постановления акимата

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование досье, выдача расписки

Решение постоянно действующей комиссии о предоставлении мер социальной поддержки или в их отказе

Проект постановления акимата

Сроки исполнения

30 минут

5 календарных дней

7 календарных дней

Номер следующего действия

2 колонка

3 колонка

4 колонка

      продолжение таблицы:

Действия основного процесса (хода, потока работ)

4

5

6

7

Руководитель аппарата акима

Акимат района

Специалист уполномоченного органа

Представитель поверенного (агента)

Вносит проект постановления в повестку дня заседания акимата

Принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки специалистам

Подготавливает проект соглашения и вносит на подписание

Вносит проект соглашения на подписание

Проект постановления акимата района

Постановление акимата

Соглашение

Соглашение

2 календарных дня

8 календарных дней

3 календарных дня

2 календарных дня


6

7

8

      продолжение таблицы:

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

8

9

10

Наименование единиц

Начальник уполномоченного органа

Руководитель поверенного (агента)

Начальник уполномоченного органа

Наименование действия (процесса процедура, операции) и их описание

Подписывает Соглашение

Подписывает Соглашение

Перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Соглашение

Соглашение

Платежное поручение

Сроки исполнения

1 календарный день

1 календарный день

7 календарных дней

Номер следующего действия

9

10

11

      продолжение таблицы:

Действия основного процесса (хода, потока работ)

11

12

Представитель поверенного (агента)

Руководитель поверенного (агента)

Осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья

Осуществляет перечисление средств бюджетного кредита на приобретенное или строительство жилья

Договоры займа и залога

Платежное поручение

28 календарных дней

2 календарных дня

      Таблица 2. Варианты использования.

Основной процесс – в случае утверждения решения
о предоставлении мер социальной поддержки

Основной процесс (ход, поток работ)

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист аппарата акима

Действие № 1 принимает заявления, необходимые документы, сверяет копии с оригиналами, регистрирует и выдает расписку (30 мин)

Действие №2 Производит расчет потребности финансовых средств и вносит документы на рассмотрение постоянно действующей комиссии (5 календарных дней)

Действие № 3 Разрабатывает и согласовывает проект постановления акимата (7 календарных дней)

Действие № 5 подготавливает проект Соглашения и вносит на подписание (4 календарных дня)




Действие № 7 Подписывает Соглашение (1 календарный день)



Действие № 9 Перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей (7 календарных дней)


      продолжение таблицы:

Основной процесс (ход, поток работ)

Руководитель аппарата акима

Представитель поверенного (агента)

Руководитель поверенного (агента)

Действие № 4 вносит проект постановления в повестку дня заседания акимата района (3 календарных дня)




Действие №6 вносит проект Соглашения на подписание (1 календарный день)




Действие № 8 Подписывает Соглашение (1 календарный день)


Действие № 10 Осуществляет процедуру оформления бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья (28 календарных дней)

Действие № 11 Осуществляет перечисление средств бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья (2 календарных дня)

      Таблица 3. Варианты использования.

Альтернативный процесс – в случае утверждения решения об
отказе в предоставлении мер социальной поддержки

Альтернативный процесс (ход, поток работ)

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Действие № 1 принимает заявление, необходимые документы, сверяет копии с оригиналами, регистрирует и выдает расписку (30 мин)

Действие № 2 производит расчет потребности финансовых средств и вносит документы на рассмотрение постоянно действующей комиссии (5 календарных дней)


Действие № 3 при предоставлении недостоверных документов, на основании решения постоянно действующей комиссии направляет потребителю письменный отказ с указанием причин (3 календарных дня)

Приложение 2               
к регламенту государственной услуги  
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры,   
спорта и ветеринарии, прибывшим для работы
и проживания в сельские населенные пункты»

Схема предоставления мер социальной поддержки специалистам
здравоохранения, образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и
проживания в сельские населенные пункты