Мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 28 қарашадағы N 546/11 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 21 желтоқсанда N 3298 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 25 шілдедегі N 236/7 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар аудандық әкімдігінің 25.07.2013 N 236/7 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 31-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес Павлодар ауданы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары А.Р. Солтанғазиновқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланған күннен кейін 10 күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімінің
      міндеттерін атқарушы                       Б. Әбиев

Павлодар облысы Павлодар ауданы
әкімдігінің 2012 жылғы 28  
қарашадағы N 546/11 қаулысымен
бекітілген        

"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген
денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру,
мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік
қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Павлодар қаласы, Қайырбаев көшесі, 32 мекен-жайы бойынша, телефон: 8 (7182) 32-00-40, орналасқан "Павлодар ауданының экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттiк қызмет ауылдық елдi мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына: қалаларда және өзге де елдi мекендерде тұрып жатқан және ауылдық елдi мекендерде жұмыс iстеуге және тұруға тiлек бiлдiрген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандықтары бойынша жоғары және жоғарыдан кейiнгi, техникалық және кәсiптiк, ортадан кейiнгi бiлiм беру ұйымдарының түлектерiне, сондай-ақ көрсетілген білімі бар мамандарға (бұдан әрi – тұтынушылар) ұсынылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 қаңтардағы N 51 қаулысымен бекітілген "Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы" (бұдан әрі – Стандарт) негiзiнде көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, жұмыс күндері, кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, 13-00-ден 14-30 сағатқа дейінгі түскі үзіліспен, 9-00-ден 18-30 сағатқа дейін көрсетіледі.
      7. Көтерме жәрдемақы және бюджеттік кредит түріндегі әлеуметтік қолдау шаралары не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет мынадай мерзімде ұсынылады:
      1) тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      күнтізбелік отыз тоғыз күн ішінде көтерме жәрдемақы төленеді:
      күнтiзбелiк отыз екi күн iшiнде Келiсiм жасасу рәсiмi жүзеге асырылады және Келiсiм жасалғаннан кейiн отыз жұмыс күнi iшiнде тұрғын үй сатып алу немесе салу үшiн бюджеттiк кредит ұсынылады;
      әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тартылған жағдайда үш жұмыс күні ішінде уәкілетті орган тұтынушыға дәйектелген жауап жолдайды;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің ең жоғарғы шекті уақыты - он минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті пайдаланушыға қызмет көрсетудің ең көп уақыты - отыз минуттан аспайды.
      9. Стандарттың 11-тармағында көрсетілген дәйексіз құжаттарды ұсыну фактісі бас тарту үшін негіз болып табылады.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның бір жауапты адамымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекетті қызметті көрсету барысында
әрекеттер (өзара әрекеттер) тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы Стандарттың 11-тармағында белгіленген құжаттарды ұсынады.
      12. Тұтынушыға мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырғанын растайтын қолхат беріледі және оның әлеуметтік қолдау шараларын алатын күні көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне уәкілетті органда мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      уәкілетті органның маманы;
      әлеуметтік көмек шараларын ұсыну туралы комиссия;
      аудан әкімдігі;
      уәкілетті органның бастығы.
      14. Әрбір ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету және ҚФБ жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      16. Уәкілетті органның лауазымды қызметкерлері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

"Ауылдық елді мекендерге жұмыс  
істеуге және тұруға келген денсаулық
сақтау, білім беру, әлеуметтік  
қамсыздандыру, мәдениет, спорт 
және ветеринария мамандарына   
әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша          

Құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – бірліктер)
әрекетінің сипаттамасы көтермеақы жәрдемақысын ұсыну кезінде

Негізгі үдерістің (жүріс, жұмыс ағыны) әрекеттері

1

Әрекет N (жүрістің, жұмыс ағынының)

1

2

3

4

5

6

7

2

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Әлеуметтік көмек шараларын ұсыну туралы комиссия

Уәкілетті органның маманы

Аудан әкімдігі

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бастығы

3

Әрекеттің (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушыдан қажетті құжаттарды қабылдайды, қолхат береді

Қаржы қаражаттарының қажеттілігін есептеуді жүргізеді, Тұтынушы-мен ұсынылған құжаттар пакетін комиссияға жібереді

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қарайды, әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну не ұсынудан бас тарту туралы шешім қабылдайды

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы аудан әкімдігі қаулысының  жобасын дайындайды және келіседі

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісімге қол қояды

Тұтынушылардың жеке есепшоттарына көтерме-ақы сомасын аударады

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешімі)

Қолхат

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну не ұсынудан  бас тарту туралы шешім

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну не ұсынудан бас тарту туралы шешім

Әлеуметтік қолдау шарасын ұсыну туралы аудан әкімдігі қаулысының  жобасы

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісім

Төлем тапсырмасы

5

Орындау мерзімі

30 минуттан аспайды

5 күнтізбелік күн

10 күнтізбелік күн

2 күнтізбелік күн

10 күнтізбелік күн

4

күнтізбелік күн

7 күнтізбелік күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

7


Құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – дд ҚФБ)
әрекетінің сипаттамасы тұрғын үй сатып алуға не
салуға бюджеттік кредит ұсыну кезінде

Негізгі үдерістің (жүріс, жұмыс ағыны) әрекеттері

1

Әрекет N (жүрістің, жұмыс ағынының)

1

2

3

4

5

6

7

2

Бірліктердің атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Әлеуметтік көмек шараларын ұсыну туралы комиссия

Уәкілетті органның маманы

Аудан әкімдігі

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бастығы

3

Әрекеттің (процестің, процедураның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұтынушыдан қажетті құжаттаржы қабылдайды, қолхат береді

Қаржы қаражаттарының қажеттілігін есептеуді жүргізеді, тұтынушымен ұсынылған құжаттар пакетін комиссияға жібереді

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қарайды, әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну не ұсынудан бас тарту туралы шешім қабылдайды

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы аудан әкімдігі қаулысының  жобасын дайындайды және келіседі

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы қабылдайды

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісімге қол қояды

Тұрғын үй сатып алуға не салуға  бюджеттік кредит сомасын сенімгерге (агентке) аударады

4

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешімі)

Қолхат

Құжаттар пакеті

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну не ұсынудан бас тарту туралы шешім

Әлеуметтік қолдау шарасын ұсыну туралы аудан әкімдігі қаулысының  жобасы

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы қаулы

Әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну туралы келісім

Төлем тапсырмасы

5

Орындау мерзімі

30 минуттан аспайды

5 күнтізбелік күн

10 күнтізбелік күн

2 күнтізбелік күн

5 күнтізбелік күн

7

күнтізбелік күн

2

күнтізбелік күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

7


"Ауылдық елді мекендерге жұмыс  
істеуге және тұруға келген денсаулық
сақтау, білім беру, әлеуметтік  
қамсыздандыру, мәдениет, спорт 
және ветеринария мамандарына   
әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша          

Көтермеақы жәрдемақысын ұсыну үшін
мемлекеттік қызметті ұсыну үдерісінің сызбасы

Тұрғын үй сатып алуға не салуға бюджеттік кредит ұсыну

Об утверждении регламента государственной услуги

Постановление акимата Павлодарского района Павлодарской области от 28 ноября 2012 года N 546/11. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 21 декабря 2012 года N 3298. Утратило силу постановлением акимата Павлодарского района Павлодарской области от 25 июля 2013 года N 236/7

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарского района Павлодарской области от 25.07.2013 N 236/7.

      В соответствии с пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики  Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах" акимат Павлодарского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты".
      2. Контроль за выполнением данного постановления возложить на заместителя акима района Солтангазинова А.Р.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении 10 календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Исполняющий обязанности
      акима района                               Б. Абиев

Утвержден       
постановлением акимата   
Павлодарского района    
Павлодарской области    
от 28 ноября 2012 года N 546/11

Регламент государственной услуги "Предоставление
мер социальной поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения, культуры,
спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и
проживания в сельские населенные пункты"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты" (далее – государственная услуга) предоставляется государственным учреждением "Отдел экономики и бюджетного планирования Павлодарского района" (далее – уполномоченный орган) по адресу: г. Павлодар, ул. Каирбаева, 32, 8 (7182) 32-11-45.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      4. Государственная услуга предоставляется специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты: выпускникам организаций высшего и послевузовского, технического и профессионального, послесреднего образования по специальностям здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, а также специалистам, имеющим указанное образование, проживающим в городах и иных населенных пунктах и изъявившим желание работать и проживать в сельских населенных пунктах (далее – потребители).
      5. Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги "Об утверждении стандарта государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года N 51 (далее – Стандарт).
      6. Государственная услуга оказывается в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов.
      7. Результатом оказываемой государственной услуги являются меры социальной поддержки в виде подъемного пособия и бюджетного кредита, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Государственная услуга предоставляется в следующие сроки:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов:
      в течение тридцати девяти календарных дней выплачивается подъемное пособие;
      в течение тридцати двух календарных дней осуществляется процедура заключения Соглашения, и в течение тридцати рабочих дней после заключения Соглашения предоставляется бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья;
      в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более десяти минут;
      3) максимальное время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут.
      9. Основанием для отказа в предоставлении государственной услуги является факт предоставления недостоверных документов, указанных в пункте 11 Стандарта.
      10. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется одним специалистом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги потребитель предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      12. Потребителю выдается расписка, подтверждающая, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги и указывается дата получения им мер социальной поддержки.
      13. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – единицы):
      специалист уполномоченного органа;
      комиссия о предоставлении мер социальной поддержки;
      акимат района;
      начальник уполномоченного органа.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги 
"Предоставление мер социальной   
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии,   
прибывшим для работы и проживания  
в сельские населенные пункты"   

Описание действий структурно-функциональных единиц
(далее - единиц) при предоставлении подъемного пособия

Действия основного процесса (хода, потока работ

N действия (хода,
потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Комиссия о предоставлении мер социальной поддержки

Специалист уполномоченного органа

Акимат района

Начальник уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Принимает и регистрирует необходимые документы от потребителя, выдает расписку

Производит расчеты потребности финансовых средств, направляет пакет документов, предоставленных потребителем в комиссию

Рассматривает предоставленные потребителем документы, принимает решение о предоставлении либо об отказе в предоставлении  мер социальной поддержки

Разрабатывает и согласовывает проект постановления акимата района о предоставлении мер социальной поддержки

Принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки

Подписывает соглашение о предоставлении мер социальной поддержки

Перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей

Форма завершения
(данные, документ, организационно-распорядительное
решение)

Расписка

Пакет документов

Решение о предоставлении либо об отказе в предоставлении  мер социальной поддержки

Проект постановления акимата района о предоставлении мер социальной поддержки

Постановление акимата района о предоставлении мер социальной поддержки

Соглашение о предоставлении мер социальной поддержки

Платежное поручение

Сроки исполнения

Не более 30 минут

5 календарных дней

10 календарных дней

2 календарных дня

10 календарных дней

4 календарных дней

7 календарных дней

Номер следующего
действия

2

3

4

5

6

7


Описание действий структурно-функциональных единиц
(далее - единиц) при предоставлении бюджетного
кредита на приобретение или строительство жилья

Действия основного процесса (хода, потока работ

N действия (хода,
потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Комиссия о предоставлении мер социальной поддержки

Специалист уполномоченного органа

Акимат района

Начальник уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Принимает и регистрирует необходимые документы от потребителя, выдает расписку

Производит расчеты потребности финансовых средств, направляет пакет документов, предоставленных потребителем в комиссию

Рассматривает предоставленные потребителем документы, принимает решение о предоставлении либо об отказе в предоставлении  мер социальной поддержки

Разрабатывает и согласовывает проект постановления акимата района о предоставлении мер социальной поддержки

Принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки

Подписывает соглашение о предоставлении мер социальной поддержки

Перечисляет сумму
бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья поверенному (агенту)

Форма завершения
(данные, документ,организационно-распорядительное
решение)

Расписка

Пакет документов

Решение о предоставлении либо об отказе в предоставлении  мер социальной поддержки

Проект постановления
акимата района о предоставлении мер социальной поддержки

Постановление акимата района о предоставлении мер социальной поддержки

Соглашение о предоставлении мер социальной поддержки

Платежное поручение

Сроки исполнения

Не более 30 минут

5 календарных дней

10 календарных дней

2 календарных дня

5 календарных дней

7 календарных дней

2 календарных дня

Номер следующего
действия

2

3

4

5

6

7


Приложение 2         
к регламенту государственной услуги 
"Предоставление мер социальной   
поддержки специалистам здравоохранения,
образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии,   
прибывшим для работы и проживания  
в сельские населенные пункты"   

Схема процесса предоставления государственной
услуги для предоставления подъемного пособия

Схема процесса предоставления государственной
услуги при предоставлении бюджетного кредита
на приобретение или строительство жилья