"Шарбақты ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Шарбақты аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 27 желтоқсандағы N 436/10 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 25 қаңтарда N 3392 тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Шарбақты аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 20 маусымдағы N 209/5 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Шарбақты аудандық әкімдігінің 20.06.2013 N 209/5 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі:
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңы 31-бабының 2-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, Шарбақты ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген:
      1) "Өтініш берушінің (отбасының) атаулы әлеуметтік көмек алушыларға тиесілігін растайтын анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Адамдарға, жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға жолдама беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Бақтылы Қайырбекқызы Қалыбаеваға жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Е.Асқаров

Павлодар облысы     
Шарбақты ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 27 желтоқсандағы
N 436/10 қаулысымен   
бекітілген        

"Өтініш берушінің (отбасының) атаулы әлеуметтік көмек
алушыларға тиесілігін растайтын анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Өтініш берушінің (отбасының) атаулы әлеуметтік көмек алушыларға тиесілігін растайтын анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрi - мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 Қаулысына (бұдан әрi - Стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттiк қызмет Павлодар облысы, Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы, 1 Май көшесі, 18 үй, "Шарбақты ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі, телефоны 8(71836)2-22-44, жұмыс кестесi: демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiн түскi үзiлiспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн, электрондық мекенжайы: sherb_zanet@mail.ru.
      3. Тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган болмаған жағдайда тұтынушы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мемлекеттік қызмет алу үшін кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық (селолық) округтің әкіміне (бұдан әрі – ауылдық округінің әкімі) жүгінеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесі өтініш берушінің (отбасының) атаулы әлеуметтік көмек алушыларға тиесілігін растайтын анықтама беру туралы хабарлама, не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы қағаз тасымалдағыштан жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға – мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушыларға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері Стандарттың 11-тармақта анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап он бес минуттан аспайды;
      2) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің шекті ең көп уақыты бір мемлекеттік қызмет алушыға қызмет көрсетуге он бес минуттан есептегенде кезектегі адамдардың санына байланысты болады;
      3) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – он бес минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі іс-әрекет
(өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      10. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тізбесін ұсыну тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсыру қажет.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      уәкілетті органның бас маманы.
      12. Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету және құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 3-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
адамдардың жауапкершілігі

      14. Уәкілетті органның басшысы және қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

"Өтініш берушінің (отбасының)   
атаулы әлеуметтік көмек алушыларға
тиесілігін растайтын анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша             

р/с N Ауылдық округ әкімі аппаратының атауы Заңды мекенжайы Байланыс телефоны

1.

"Шарбақты ауылдық әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Шарбақты ауылы, Советов көшесі 57

(871836) 21324

2.

"Александровка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Александровка ауылы, Жеңіс көшесі 27

(87136) 40292

3.

"Алексеевка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Алексеевка ауылы, Молодежная көшесі 23

(87136) 21537

4.

"Галкино ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Галкино ауылы, Ленина көшесі 92

(871836) 33404

5.

"Жылыбұлақ ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Жылыбұлақ ауылы, Садвақасов көшесі 23

(871836) 21518

6.

"Ильичевка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Богодаровка ауылы, Школьная көшесі 23

(871836) 40410

7.

"Қарабидай ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қарабидай ауылы, Бауыржан Момышұлы

(871836) 22079

8.

"Красиловка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Красиловка ауылы, Южная көшесі 64

(871836) 23100

9.

"Назаровка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Назаровка ауылы, Победа көшесі 11

(871836)40310

10.

"Орловка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Орловка ауылы, 1 Май көшесі 33

(871836)29766

11.

"Северный ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Северный ауылы, Калинина көшесі 20

(871836)21174

12.

"Сосновка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Сосновка ауылы, Ворошилов көшесі 23

(871836)21687

13.

"Татьяновка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Малиновка ауылы, Чкалов көшесі 21/1

(871836)40520

14.

"Хмельницкий ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Хмельницкий ауылы, Ленин көшесі 42

(871836)26400

15.

"Шегірен ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Шегірен ауылы, Целиная көшесі 28

(871836)28789

16.

"Шалдай ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Шалдай ауылы, Ленин көшесі 60

(871836)32299

"Өтініш берушінің (отбасының)   
атаулы әлеуметтік көмек алушыларға
тиесілігін растайтын анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша             

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің
(процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) N 1

2

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы

Уәкілетті органның бас маманы (ауылдық округтің әкімі)

3

Іс-әрекеттің (үдерістің,рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Қажетті құжаттарды қабылдау және тіркеу, анықтама беру немесе тұтынушыға дәлелденген бас тартуды беру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Ағымдағы тоқсанда атаулы әлеуметтік көмек алушыларға өтініш берушінің (отбасының) тиесілігін растайтын анықтама беру немесе не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы қағаз тасымалдағыштан жауап

5

Орындау мерзімдері

15 минуттан аспайды

6

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы


"Өтініш берушінің (отбасының)   
атаулы әлеуметтік көмек алушыларға
тиесілігін растайтын анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
3-қосымша             

Құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік
әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты
көрсететін сызба

Павлодар облысы     
Шарбақты ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 27 желтоқсандағы
N 436/10 қаулысымен   
бекітілген        

"Адамдарға, жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді
нысандарына қатысуға жолдама беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Адамдарға, жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға жолдама беру" мемлекеттік қызмет регламенті (бұдан әрi - мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 Қаулысына (бұдан әрi - Стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттiк қызмет Павлодар облысы, Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы, 1 Май көшесі, 18 үй, "Шарбақты ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі, телефоны 8(71836)2-22-44, жұмыс кестесi: демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiн түскi үзiлiспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн, электрондық мекенжайы: sherb_zanet@mail.ru.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі мемлекеттік қызмет алушы жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға қағаз жеткізгіште жолдама беру не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: Қазақстан Республикасының азаматтарына, оралмандарға, Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдіктерге, азаматтығы жоқ адамдарға (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап отыз минуттан аспайды;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты (талон алғанға дейін) отыз минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызмет алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің шекті ең көп уақыты - отыз минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16-тармағында көрсетiлген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісіндегі іс-әрекет
(өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      9. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тізбесін ұсыну тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсыру қажет.
      10. Уәкілетті органға өтініш берген кезде барлық қажетті құжаттардың тіркеуді жүргізетін уәкілетті органның қызметкеріне, тұтынушыға жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді нысандарына қатысуға жолдама.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      уәкілетті органның бас маманы.
      12. Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету және құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
адамдардың жауапкершілігі

      14. Уәкілетті органның басшысы және қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

"Адамдарға, жұмыспен қамтуға  
жәрдемдесудің белсенді     
нысандарына қатысуға жолдама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша             

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің
(процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) N 1

2

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы

Уәкілетті органның бас маманы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Қажетті құжаттарды қабылдау және тіркеу, жолдама бланкін беру немесе тұтынушыға дәлелденген бас тартуды беру

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Жолдама бланкі немесе дәлелденген бас тарту

5

Орындау мерзімдері

30 минуттан аспайды

6

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы


"Адамдарға, жұмыспен қамтуға  
жәрдемдесудің белсенді     
нысандарына қатысуға жолдама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша             

Құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік
әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты
көрсететін сызба

Павлодар облысы     
Шарбақты ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 27 желтоқсандағы
N 436/10 қаулысымен   
бекітілген        

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып
алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік сала мамандарына отын сатып алу бойынша әлеуметтік көмек тағайындау" мемлекеттік қызмет (бұдан әрi - мемлекеттік қызмет) регламенті Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 Қаулысына (бұдан әрi - Стандарт) сәйкес әзірленді.
      2. Мемлекеттiк қызмет Павлодар облысы, Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы, 1 Май көшесі, 18 үй, "Шарбақты ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі, телефоны 8(71836)2-22-44, жұмыс кестесi: демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейiн түскi үзiлiспен күн сайын сағат 9.00-ден 18.30-ға дейiн, электрондық мекенжайы: sherb_zanet@mail.ru.
      Тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган болмаған кезде тұтынушы мемлекеттік қызмет алу үшін мекенжайлары осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген кент, ауыл (село), ауылдық селолық) округтің әкіміне (бұдан әрі – селолық округтің әкімі) жүгінеді.
      Сондай-ақ мемлекеттік қызмет баламалы негізде Павлодар облысы бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорынның филиалы Шарбақты ауданының бөлімі (бұдан әрі – орталық) арқылы көрсетіледі, орталық келесi мекенжайда орналасқан: Павлодар облысы Шарбақты ауданы, Шарбақты ауылы, В.Чайко көшесі, 45/2 үй, телефоны 8(71836)2-33-36, орталықтың жұмыс кестесі: үзіліссіз 9.00-ден бастап 19.00-ге дейін күн сайын, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, электрондық мекенжайы: shar_con@mail.ru.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің тағайындау туралы қағаз жеткізгіштегі хабарлама, не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: ауылдық елді мекендерде тұратын және жұмыс істейтін мемлекеттік денсаулық сақтау, әлеуметтік қамсыздандыру, білім беру, мәдениет және спорт ұйымдарының мамандарына (бұдан әрі – тұтынушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне талаптар

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет тұтынушы Стандарттың 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      уәкілетті органда - он жұмыс күні ішінде;
      тұрғылықты жері бойынша селолық округ әкіміне – он бес жұмыс күні ішінде;
      орталықта – он жұмыс күні ішінде көрсетіледі (мемлекеттік қызметке құжат (нәтиже) қабылдау және беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің жол берілетін ең көп уақыты (талон алғанға дейін) – отыз минуттан аспайды;
      3) тұтынушыға өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушыға қызмет көрсетудің жол берілетін ең көп уақыты – 30 минуттан аспайды.
      Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      8. Стандарттың 16 тармағында көрсетiлген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тартылады.

3. Мемлекетті қызметті көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібін сипаттау

      9. Осы мемлекеттік қызметті алу үшін тізбесін ұсыну тұтынушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсыру қажет.
      10. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін тұтынушыға:
      1) уәкілетті органда немесе ауылдық округтің әкімінде – тұтынушыны тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон беріледі;
      2) орталықта - тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) ауылдық округінің әкімі;
      2) уәкілетті органның бас маманы;
      3) уәкілетті органның бастығы.
      12. Әрбір құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері, әрбір әкімшілік әрекеттің (процедураның) атқарылу мерзімін қоса көрсеткенде жазбаша кестелік сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшада көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету және құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты көрсететін сызба осы регламентке 3-қосымшада көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды
адамдардың жауапкершілігі

      14. Уәкілетті органның басшысы және қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету кезінде қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздіктер) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен белгіленген тәртіпте жауапкершілікке тартылады.

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік
сала мамандарына отын сатып алу 
бойынша әлеуметтік көмек тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
1-қосымша             

р/с N Ауылдық округ әкімі аппаратының атауы Заңды мекенжайы Байланыс телефоны

1.

"Шарбақты ауылдық әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Шарбақты ауылы, Советов көшесі 57

(871836) 21324

2.

"Александровка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Александровка ауылы, Жеңіс көшесі 27

(87136) 40292

3.

"Алексеевка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Алексеевка ауылы, Молодежная көшесі 23

(87136) 21537

4.

"Галкино ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Галкино ауылы, Ленина көшесі 92

(871836) 33404

5.

"Жылыбұлақ ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Жылыбұлақ ауылы, Садвақасов көшесі 23

(871836) 21518

6.

"Ильичевка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Богодаровка ауылы, Школьная көшесі 23

(871836) 40410

7.

"Қарабидай ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Қарабидай ауылы, Бауыржан Момышұлы

(871836) 22079

8.

"Красиловка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Красиловка ауылы, Южная көшесі 64

(871836) 23100

9.

"Назаровка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Назаровка ауылы, Победа көшесі 11

(871836)40310

10.

"Орловка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Орловка ауылы, 1 Май көшесі 33

(871836)29766

11.

"Северный ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Северный ауылы, Калинина көшесі 20

(871836)21174

12.

"Сосновка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Сосновка ауылы, Ворошилов көшесі 23

(871836)21687

13.

"Татьяновка ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Малиновка ауылы, Чкалов көшесі 21/1

(871836)40520

14.

"Хмельницкий ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Хмельницкий ауылы, Ленин көшесі 42

(871836)26400

15.

"Шегірен ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Шегірен ауылы, Целиная көшесі 28

(871836)28789

16.

"Шалдай ауылдық округтің әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

Шалдай ауылы, Ленин көшесі 60

(871836)32299

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік
сала мамандарына отын сатып алу 
бойынша әлеуметтік көмек тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
2-қосымша             

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің әкімшілік әрекеттерінің
(процедураларының) жүйелілігі және өзара әрекеттері

      1) уәкілетті органға өтінген кезде

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағымы)

1

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағымының) N

1

2

3

4

5

2

Құрылымдық-функционалдық бірліктердің атауы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

3

Әрекеттің атауы (үдерістің, рәсімнің, операцияның) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Құжаттарды қарастыру

Хабарлама жобасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындау

Хабарлама жобасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қарастыру

Журналда тіркеу

4

Аяқтау нысаны (мәліметте, құжат, ұйымдастыру-басқарушы шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талон

Қарар

Хабарлама жобасы не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарламаға жобасы не қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хабарламаны не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

5

Дайындау мерзімі

30 минуттан аспайды

2 жұмыс күн ішінде

3 жұмыс күн ішінде

3 жұмыс күн ішінде

30 минуттан аспайды

      2) ауылдық округ әкіміне өтінген кезде

Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағымы)

1

Әрекеттің (жұмыс барысының, ағымының) N

1

2

3

4

5

6

2

ҚФБ атауы

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

Ауылдық округінің әкімі

Уәкілетті органның бас маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның бас маманы

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманы

3

Әрекеттің атауы (үдерістің, рәсімнің, операцияның) және олардың сипаттамасы

Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және тіркеу

Ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеру

Хабарлама жобасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау

Хабарламаны не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты қарастыру

Журналда тіркеу

Журналда тіркеу

4

Аяқтау нысаны (мәліметте, құжат, ұйымдастыру-басқарушы шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы талон

Құжаттарды уәкілетті органға тапсыру

Хабарлама жобасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап

Хабарлама жобасын не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Ауылдық округ әкімі аппаратының маманына хабарламаны не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

Хабарламаны не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты беру

5

Дайындау мерзімі

30 минуттан аспайды

2 күнтізбелік күн ішінде

5 күнтізбелік күн ішінде

2 күнтізбелік күн ішінде

3 күнтізбелік күн ішінде

30 минуттан аспайды

"Ауылдық жерде тұратын әлеуметтік
сала мамандарына отын сатып алу 
бойынша әлеуметтік көмек тағайындау"
мемлекеттік қызмет регламентіне 
3-қосымша             

Құрылымдық-функционалдық бірліктер жүрісінде әкімшілік
әрекеттердің логикалық жүйелілігі арасындағы қарым-қатынасты
көрсететін сызба

      1) уәкілетті органға өтінген кезде

      2) ауылдық округ әкіміне өтінген кезде

Об утверждении регламентов государственных услуг, государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Щербактинского района"

Постановление акимата Щербактинского района Павлодарской области от 27 декабря 2012 года N 436/10. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 25 января 2013 года N 3392. Утратило силу постановлением акимата Щербактинского района Павлодарской области от 20 июня 2013 года N 209/5

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Щербактинского района Павлодарской области от 20.06.2013 N 209/5.

      Примечание РЦПИ:
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", пунктом 2 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республики Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Щербактинского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи";
      2) регламент государственной услуги "Выдача направлений лицам на участие в активных формах содействия занятости";
      3) регламент государственной услуги "Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива".
      2. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима района Калыбаеву Бахтылы Каирбековну.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Е.Аскаров

Утверждено         
постановлением акимата   
Щербактинского района    
от 27 декабря 2012 года N 436/10

Регламент государственной услуги
"Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя
(семьи) к получателям адресной социальной помощи"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи" (далее - государственная услуга) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Щербактинского района" (далее – уполномоченный орган), расположенным по адресу: Павлодарская область, Щербактинский район, село Шарбакты, улица 1 мая 18, телефон 8(71836) 2-17-12, график работы ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, адрес электронной почты sherb_zanet@mail.ru.
      3. При отсутствии уполномоченного органа по местожительству, получатель государственной услуги обращается за получением государственной услуги к акиму поселка, аула (села), аульного (сельского) округа (далее – аким сельского округа), указанных в приложении 1 к настоящему регламенту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      5. Результатом оказания государственной услуги является выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи в текущем квартале, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам – получателям государственной адресной социальной помощи (далее – потребитель).

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента предъявления необходимых документов, определенных в пункте 11 стандарта – не более пятнадцати минут;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, зависит от количества человек в очереди из расчета пятнадцати минут на обслуживание одного получателя государственной услуги;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги – не более пятнадцати минут. Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      8. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      9. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      10. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      11. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      главный специалист уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональных единиц с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональных единиц представлена в приложении 3 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      14. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача справки, подтверждающей   
принадлежность заявителя (семьи) к 
получателям адресной социальной помощи"

N п/п Наименование аппарата акима сельского округа Юридический адрес Контактный телефон

1.

Государственное учреждение "Аппарат акима Щербактинского сельского округа"

село Шарбакты, улица Советов, 57

(871836)21324

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима Александровского сельского округа"

село Александровка, улица Женис, 27

(871836)40292

3.

Государственное учреждение "Аппарат акима Алексеевского сельского округа"

с.Алексеевка, улица Молодежная, 23

(871836)21537

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима Галкинского сельского округа"

село Галкино, улица Ленина, 92

(871836)33404

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима Жылыбулакского сельского округа"

село Жылыбулак, улица Садвакасова, 23

(871836)21518

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Ильичевского сельского округа"

село Богодаровка, улица Школьная, 23

(871836)40410

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Карабидайского сельского округа"

село Карабидай, улица Бауржан Момыш

(871836)22079

8.

Государственное учреждение "Аппарат акима Красиловского сельского округа"

село Красиловка, улица Южная, 64

(871836)23100

9.

Государственное учреждение "Аппарат акима Назаровского сельского округа"

село Назаровка, улица Победа, 11

(871836)40310

10.

Государственное учреждение "Аппарат акима Орловский сельского округа"

село Орловка, улица 1 мая, 33

(871836)29766

11.

Государственное учреждение "Аппарат акима Северного сельского округа"

село Северное, улица Калинина, 20

(871836)21174

12.

Государственное учреждение "Аппарат акима Сосновского сельского округа"

село Сосновка, улица Ворошилова, 23

(871836)21687

13.

Государственное учреждение "Аппарат акима Татьяновского сельского округа"

село Малиновка, улица Чкалова, 21/1

(871836)40520

14.

Государственное учреждение "Аппарат акима Хмельницкого сельского округа"

село Хмельницкое, улица Ленина, 42

(871836)26400

15.

Государственное учреждение "Аппарат акима Чигириновского сельского округа"

село Чигириновка, улица Целиная, 28

(871842)28789

16.

Государственное учреждение "Аппарат акима Шалдайского сельского округа"

село Шалдай, улица Ленина, 60

(871836)32299

Приложение 2            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача справки, подтверждающей   
принадлежность заявителя (семьи) к 
получателям адресной социальной помощи"

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур) структурно-функциональных единиц

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация необходимых документов, выдача справки или мотивированного отказа потребителю

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Справка, подтверждающая принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи в текущем квартале, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе

5

Сроки исполнения

не более 15 минут

6

Наименование структурно-функциональных единиц


Приложение 3            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача справки, подтверждающей   
принадлежность заявителя (семьи) к 
получателям адресной социальной помощи"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
структурно-функциональных единиц

Утверждено         
постановлением акимата   
Щербактинского района    
от 27 декабря 2012 года N 436/10

Регламент государственной услуги
"Выдача направлений лицам на участие в активных
формах содействия занятости"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Выдача направлений лицам на участие в активных формах содействия занятости" (далее - государственная услуга) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Щербактинского района" (далее - уполномоченный орган), расположенным по адресу: Павлодарская область, Щербактинский район, село Шарбакты, улица 1 мая 18, телефон 8(71836) 2-22-44, график работы ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, адрес электронной почты sherb_zanet@mail.ru.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      4. Результатом оказываемой государственной услуги являются выдача потребителю государственной услуги направления на участие в активных формах содействия занятости на бумажном носителе либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, оралманам, иностранцам и лицам без гражданства, постоянно проживающим в Республике Казахстан (далее – потребитель).

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов – не более тридцати минут;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) – не более тридцати минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – не более тридцати минут.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      8. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      10. После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе сотрудником уполномоченного органа, осуществляющим регистрацию, потребителю выдается направление на участие в активных формах содействия занятости.
      11. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      главный специалист уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональных единиц с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональных единиц представлена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      14. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача направлений лицам на участие 
в активных формах содействия занятости"

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур) структурно-функциональных единиц

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация необходимых документов, выдача бланка направления либо мотивированного отказа потребителю

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Бланк направления либо мотивированный отказ

5

Сроки исполнения

не более 30 минут

6

Наименование структурно-функциональных единиц


Приложение 2            
к регламенту государственной услуги 
"Выдача направлений лицам на участие 
в активных формах содействия занятости"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
структурно-функциональных единиц

Утверждено         
постановлением акимата   
Щербактинского района    
от 27 декабря 2012 года N 436/10

Регламент государственной услуги
"Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы,
проживающим в сельской местности, по приобретению топлива"

1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги: "Назначение социальной помощи специалистам социальной сферы, проживающим в сельской местности, по приобретению топлива" (далее - государственная услуга) разработан в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее – Стандарт).
      2. Государственная услуга предоставляется государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Щербактинского района" (далее - уполномоченный орган), расположенным по адресу: Павлодарская область, Щербактинский район, село Шарбакты, улица 1 мая 18, телефон 8(71836)2-22-44, график работы ежедневно с 9.00 часов до 18.30 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней, адрес электронной почты sherb_zanet@mail.ru.
      При отсутствии уполномоченного органа по месту жительства, заявитель обращается за получением государственной услуги к акиму поселка, аула (села), аульного (сельского) округа (далее – аким сельского округа), по адресам указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Также государственная услуга предоставляется на альтернативной основе через отдел Щербактинского района филиала Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области (далее - центр), по адресу: Павлодарская область, Щербактинский район, село Шарбакты, улица В.Чайко 45/2, телефон 8(71836)2-33-36, график работы центра: ежедневно с 9.00 часов до 19.00 часов без перерыва, кроме праздничных и выходного дня, адрес электронной почты shаr_соn@mail.ru.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      4. Результатом оказания государственной услуги является уведомление о назначении либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      5. Государственная услуга оказывается физическим лицам: специалистам государственных организаций здравоохранения, социального обеспечения, образования, культуры и спорта, проживающим и работающим в сельских населенных пунктах (далее - потребитель).

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      6. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 Стандарта:
      в уполномоченный орган – в течение десяти рабочих дней;
      акиму сельского округа по месту жительства – в течение пятнадцати рабочих дней;
      в центр – в течение десяти рабочих дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) – не более тридцати минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – не более тридцати минут.
      Прием документов осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      8. В предоставлении государственной услуги отказывается в случаях, предусмотренных в пункте 16 Стандарта.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      9. Для получения государственной услуги потребитель представляет необходимые документы, определенные в пункте 11 Стандарта.
      10. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе или у акима сельского округа – талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в центре – расписка о приеме соответствующих документов.
      11. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      1) аким сельского округа;
      2) главный специалист уполномоченного органа;
      3) начальник уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) структурно-функциональных единиц с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры), приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      13. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и структурно-функциональных единиц представлена в приложении 3 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      14. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1             
к регламенту государственной услуги  
"Назначение социальной помощи специалистам
социальной сферы, проживающим в сельской
местности, по приобретению топлива"  

N п/п Наименование аппарата акима сельского округа Юридический адрес Контактный телефон

1.

Государственное учреждение "Аппарат акима Щербактинского сельского округа"

село Шарбакты, улица Советов, 57

(871836)21324

2.

Государственное учреждение "Аппарат акима Александровского сельского округа"

село Александровка, улица Женис, 27

(871836)40292

3.

Государственное учреждение "Аппарат акима Алексеевского сельского округа"

с.Алексеевка, улица Молодежная, 23

(871836)21537

4.

Государственное учреждение "Аппарат акима Галкинского сельского округа"

село Галкино, улица Ленина, 92

(871836)33404

5.

Государственное учреждение "Аппарат акима Жылыбулакского сельского округа"

село Жылыбулак, улица Садвакасова, 23

(871836)21518

6.

Государственное учреждение "Аппарат акима Ильичевского сельского округа"

село Богодаровка, улица Школьная, 23

(871836)40410

7.

Государственное учреждение "Аппарат акима Карабидайского сельского округа"

село Карабидай, улица Бауржан Момыш

(871836)22079

8.

Государственное учреждение "Аппарат акима Красиловского сельского округа"

село Красиловка, улица Южная, 64

(871836)23100

9.

Государственное учреждение "Аппарат акима Назаровского сельского округа"

село Назаровка, улица Победа, 11

(871836)40310

10.

Государственное учреждение "Аппарат акима Орловский сельского округа"

село Орловка, улица 1 мая, 33

(871836)29766

11.

Государственное учреждение "Аппарат акима Северного сельского округа"

село Северное, улица Калинина, 20

(871836)21174

12.

Государственное учреждение "Аппарат акима Сосновского сельского округа"

село Сосновка, улица Ворошилова, 23

(871836)21687

13.

Государственное учреждение "Аппарат акима Татьяновского сельского округа"

село Малиновка, улица Чкалова, 21/1

(871836)40520

14.

Государственное учреждение "Аппарат акима Хмельницкого сельского округа"

село Хмельницкое, улица Ленина, 42

(871836)26400

15.

Государственное учреждение "Аппарат акима Чигириновского сельского округа"

село Чигириновка, улица Целиная, 28

(871842)28789

16.

Государственное учреждение "Аппарат акима Шалдайского сельского округа"

село Шалдай, улица Ленина, 60

(871836)32299

Приложение 2             
к регламенту государственной услуги  
"Назначение социальной помощи специалистам
социальной сферы, проживающим в сельской
местности, по приобретению топлива"  

Описание последовательности и взаимодействие административных
действий (процедур) структурно-функциональных единиц

      1) при обращении в уполномоченный орган


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Рассмотрение документов

Подготовка проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Резолюция

Проект уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

В течение 2 рабочих дней

В течение 3 рабочих дней

В течение 3 рабочих дней

Не более 30 минут

      2) при обращении к акиму сельского округа


Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

2

Наименование структурно-функциональных единиц

Специалист аппарата акима сельского округа

Аким сельского округа

Главный специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Главный специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием и регистрация представленных потребителем документов

Проверка полноты предоставленных документов

Подготовка проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Рассмотрение проекта уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация в журнале

4

Форма завершения (данные, документ, организационно- распорядительное решение)

Талон о приеме документов

Предоставление документов в уполномоченный орган

Проект уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Подписание уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача специалисту аппарата акима сельского округа уведомления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

Не более 30 минут

В течение 2 рабочих дней

В течение 5 рабочих дней

В течение 2 рабочих дней

В течение 3 рабочих дней

Приложение 3             
к регламенту государственной услуги  
"Назначение социальной помощи специалистам
социальной сферы, проживающим в сельской
местности, по приобретению топлива"  

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий
структурно-функциональных единиц

      1) при обращении в уполномоченный орган

      2) при обращении к акиму сельского округа