"Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 27 тамыздағы N 224 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 28 қыркүйекте N 1888 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 24 мамырдағы N 141 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Аққайың аудандық әкімдігінің 24.05.2013 N 141 қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызметтің қоса берілген регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары С.Ө. Мұқановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Р. Елубаев

Аққайың ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 27 тамыздағы № 224
қаулысымен бекітілді

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызмет регламенті 1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Тұрғын үй көмегін тағайындау» Регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) құрылымдық-функционалдық бірліктер – бұл уәкілетті органдардың, мемлекеттік органдардың, мемлекеттік органдары құрылымдық бөлімшелерінің жауапты тұлғалары, ақпараттық жүйелер және олардың кіші жүйелері (бұдан әрі – ҚФБ);
      2) уәкілетті орган - «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызмет «Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен, сондай-ақ, мемлекеттік қызмет осы Регламенттің 12-қосымшаларына сәйкес мекенжай бойынша баламалы негізде Солтүстік Қазақстан облысы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалының Аққайың аудандық бөлімі (бұдан әрі - Орталық) арқылы көрсетіледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет түрі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Осы Регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      5. Мемлекеттік қызмет «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97-бабының 2-тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бекітілген Тұрғын үй көмегін көрсету ережесінің 2-тарауы, «Жергілікті атқарушы органдармен көрсетілетін әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысы және жергілікті өкілді органдардың (мәслихаттардың) шешімдері негізінде көрсетіледі.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) немесе қағаз тасымалдағышта мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: осы жерде тұрақты тұратын, тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар, аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) (бұдан әрі – тұтынушылар) көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен қажетті құжаттар туралы толық ақпарат уәкілетті органның akk_soz@mail.ru интернет-ресурстарында, уәкілетті органның, Орталықтың стендтерінде, ресми ақпарат көздерінде орналасқан.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері тұтынушы осы Регламенттің 11-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      - уәкілетті органда – он күнтізбелік күн ішінде;
      - Орталықта – он күнтізбелік күн ішінде (мемлекеттік қызмет құжатын (нәтижесін) қабылдау және беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне енбейді);
      2) тұтынушы өтiнiш берген күнi орында көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң рұқсат етілген ең көп уақыты бiр тұтынушыға қызмет көрсетуге уәкiлеттi органда 15 минуттан, Орталықта 30 минуттан есептегенде кезектегi адамдардың санына байланысты болады;
      3) тұтынушы өтiнiш берген күнi орында көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi тұтынушыға қызмет көрсетуге күтудің рұқсат етiлген ең көп уақыты уәкiлеттi органда 15 минуттан аспайды, Орталықта – 30 минут.
      10. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушы келесі құжаттарды ұсынады:
      1) өтініш;
      2) тұтынушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін;
      3) тұрғын үйге құқығын белгілейтін құжаттың көшірмесін;
      4) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесін (ол алынып тасталған жағдайда мекенжай анықтамасын);
      5) отбасының табысын растайтын құжаттар;
      6) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге арналған нысаналы жарнаның мөлшері туралы есеп шот;
      7) жергілікті атқарушы органмен (тұрғын үй инспекциясымен) келісілген, пәтерлердің меншік иелері мен жалдаушыларының (қосымша жалдаушылардың) жалпы жиналысында бекітілген кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлерін жүргізуге арналған шығыстар сметасы негізінде кондоминиум объектісін басқару органы ұсынатын және кондоминиум объектісін басқару органы басшысының мөрімен, қолымен расталған кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы есеп шот;
      8) коммуналдық қызметтерді тұтыну есеп шоттары;
      9) коммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      10) тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы есеп шот.
      Мемлекеттік қызмет алу үшін қажетті құжаттардың түпкілікті тізбесі жергілікті өкілетті органдардың (мәслихаттардың) шешімімен айқындалады.
      12. Уәкілетті органда өтініш үлгілері күту залындағы стендтерде орналастырылады немесе құжаттарды қабылдайтын қызметкерде болады.
      Орталықта өтініш үлгілері күту залындағы арнайы тіреуде орналасқан.
      13. Мемлекеттiк қызмет алуға қажеттi толтырылған өтiнiш керекті құжаттармен уәкiлеттi органның жауапты тұлғасына тапсырылады.
      Жауапты адамның кабинет нөмiрi туралы мәлiметтер мемлекеттiк қызмет көрсету жөнiнде ақпарат жазылған уәкiлеттi органның стендтеріне орналастырылған.
      Мемлекеттiк қызмет Орталық арқылы көрсетiлгенде құжаттар «терезелердiң» мақсаттары мен орындайтын функциялары туралы ақпарат орналастырылған «терезелер» арқылы қабылданады, сондай-ақ Орталық инспекторының тегi, аты, әкесiнiң аты және лауазымы көрсетiледi.
      14. Барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн тұтынушыға беріледі:
      1) уәкiлеттi органда – тұтынушымен мемлекеттiк қызметті тіркеу мен алу датасын, құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі аты-жөні көрсетумен талон беріледі.
      2) орталықта – сәйкесінше құжаттарды қабылдау туралы қолхат берiледi:
      өтiнiштi қабылдау күнi мен нөмiрi;
      сұралатын мемлекеттiк қызмет түрi;
      қоса берiлген құжаттардың саны мен атаулары;
      құжаттарды беру күнi, уақыты және орны;
      құжаттарды ресiмдеуге өтiнiштi қабылдаған Орталық инспекторының тегi, аты, әкесiнiң аты.
      15. Тұрғын үй көмегiн тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарлама беру:
      1) уәкiлеттi органның тұтынушысы тiкелей өзi баруымен уәкілетті органға жүгiнген кезде не пошталық хабарлама арқылы;
      2) Орталыққа өзi барған кезде мерзiмдері көрсетiлген қолхат негiзiнде күн сайын «терезелер» арқылы жүзеге асырылады.
      16. Уәкілетті орган, егер тұрғын үйді (тұрғын үй ғимаратын) күтіп ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметі телекоммуникация желісіне қосылған телефон қызметінің абоненттік төлемінің көтерілген бөлігі үшін, жеке меншік тұрғын үй қорынан жергілікті атқару органымен жалданған тұрғын үй төлемдерінің осы мақсаттарға жергілікті уәкілдік органмен (мәслихатпен) белгілеген отбасы шығындары деңгейі шама шегінен аспайтын жағдайда тұтынушыға қызмет ұсынудан бас тартады.
      Мемлекеттiк қызмет көрсетудi тоқтата тұрудың негiздемесi жергiлiктi өкiлдiк органдардың (мәслихаттардың) шешiмiмен айқындалады.
      17. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушыдан өтініш алған мерзімнен бастап көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесін беруге дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      уәкілетті орган арқылы:
      1) уәкілетті органның жауапты маманы мемлекеттік қызмет көрсету үшін тұтынушыдан белгіленген үлгідегі өтінішті және қажетті құжаттар тізбесін алады, тұтынушыға арызын және қоса берілген құжаттарын алғандығы жөнінде талон береді, өтінішті журналға тіркейді, өтінішке кіріс нөмірін қояды және қалыптастырылған істі уәкілетті орган басшысына тапсырады;
      2) уәкілетті органның басшысы келіп түскен құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны белгілейді, бұрыштама салады және құжаттарды жауапты орындаушыға тапсырады;
      3) жауапты орындаушы тұрғын үй көмегін алуға тұтынушы қызметінің құқығын анықтауға келіп түскен құжаттарды қарайды және тұрғын үй көмегін тағайындау туралы тұтынушыға хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды және қол қою үшін уәкілетті органның басшысына жолдайды;
      4) уәкілетті органның басшысы тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және мемлекеттік қызмет нәтижесін тұтынушыға беру үшін уәкілетті органның жауапты маманына тапсырады;
      5) уәкілетті органның жауапты маманы тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап береді.
      Орталық арқылы:
      тұтынушы анықтама беру туралы Орталыққа өтініш береді;
      1) Орталық инспекторы өтінішті тіркейді, тұтынушыға сәйкесінше құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді және құжаттарды Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына береді;
      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды жинайды, құжаттар тізімдемесін құрастырады, құжаттарды уәкілетті органға жолдайды;
      3) уәкілетті органның жауапты маманы алынған құжаттарды тіркеуден өткізеді және оларды уәкілетті органның басшысына қарауға тапсырады;
      4) уәкілетті органның басшысы келіп түскен құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны белгілейді, бұрыштама салады және құжаттарды уәкілетті органның жауапты орындаушысына жібереді;
      5) уәкілетті органның жауапты орындаушысы келіп түскен құжаттарды қарайды, хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды, қол қою үшін уәкілетті органның басшысы жібереді;
      6) уәкілетті органның басшысы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты қарайды, құжатқа қол қояды және жауапты маманға тапсырады;
      7) уәкілетті органның жауапты маманы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа жолдайды;
      8) Орталық инспекторы тұтынушыға хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап береді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі іс-әрекеттер (өзара әрекеттестік) тәртібінің сипаттамасы

      18. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (әрі қарай - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның басшысы;
      2) уәкілетті органның жауапты маманы;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;
      4) Орталық инспекторы;
      5) Орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторы.
      19. Әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) бірізділігі мен өзара әрекетін мәтіндік кестелік сипаттау әр әкімшілік әрекеттің (процедураның) орындалу мерзімін көрсетумен осы Регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ процесіндегі әкімшілік әрекеттердің қисынды бірізділігі арасындағы өзара әрекетті бейнелейтін сызба осы Регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      21. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысушылар уәкілетті органның, Орталықтың басшысы мен уәкілетті органның лауазымды тұлғалары (бұдан әрі – лауазымды тұлға) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметті сапалы және тиімді көрсетуге, сонымен қатар Қазақстан Республикасының заңнамасында қарастырылған тәртібінде белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыруға, мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы олармен қабылданатын шешімдерге және әрекеттерге (әрекетсіздік) жауап береді.
      22. Мемлекеттік қызмет нәтижесімен келіспеген жағдайда тұтынушы заңнамамен белгіленген тәртіпте сотқа шағымдауға құқылы.
      23. Жазбаша өтінішпен арызданған тұлғаға берілген шағымға жауап алу датасы мен уақыты, өтінішті қарау тәртібі туралы білуге болатын тұлғалардың байланыс телефондары көрсетілген талон беріледі.

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет Регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша уәкілетті орган

Уәкілетті органның атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

«Аққайың аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, 9 мая көшесі, 27

Күн сайын сағат 9.00 бастап 18.00 дейін, 13.00-14.00 түскі үзіліс, демалыс – сенбі және жексенбі

8(71532)2-12-65

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет Регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы

р/с №

Халыққа қызмет көрсету орталығының атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

1

Солтүстік Қазақстан облысы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалының Аққайың аудандық бөлімі

Солтүстік Қазақстан облысы, Аққайың ауданы, Смирново селосы, Труда көшесі, 11

Күн сайын түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 19.00 дейін, демалыс – жексенбі

8(71532)2-25-86

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет Регламентіне
3-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің (шаралардың) бірізділігі мен өзара әрекеттерін сипаттау 1-кесте. ҚФБ іс-әрекеттерін сипаттау

Негізгі (баламалы) процестің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның Жауапты маманы

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Барлық қажетті құжаттармен өтінішті қабылдау және тұтынушыға талон беру, өтінішті тіркеу, құжаттарды басшыға тапсыру

Өтінішке бұрыштама салу және құжаттарды уәкілетті органның жауапты орындаушысына тапсыру

Тұрғын үй көмегін алуға тұтынушы құқығын анықтау үшін құжаттарды қарау, тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау

Аяқтау үлгісі (деректер, құжат, ұйым
дастырушылық–
өкімдік шешімі)

Құжаттарды тіркеу, тұтынушыға талон беру

Бұрыштама

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жобасын басшыға қол қоюға тапсыру

Орындалу мерзімдері

15 минуттан артық емес

1 жұмыс күні ішінде

8 жұмыс күні ішінде

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

Негізгі (баламалы) процестің іс-әрекеттер сипаттамасының жалғасы (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

4

5

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Аяқтау үлгісі (деректер, құжат, ұйым
дастырушылық–
өкімдік шешімі)

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Орындалу мерзімдері

1 Жұмыс күні ішінде

15 минуттан артық емес

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

5


Кесте 2. Уәкілетті органдағы ҚФБ-ң Орталықтың (ХҚКО) қатысуымен іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі (баламалы) процестің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

4

5

ҚФБ атауы

Орталық инспектоы

Орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Барлық қажетті құжаттармен өтінішті қабылдау және оларды тіркеу, қолхат беру

Құжаттарды жинау, тізілім құрау және құжаттарды уәкілетті органға жіберу

Тұтынушының өтінішін тіркеу, уәкілетті органның басшысына бұрыштама қою үшін беру

Өтінішке бұрыштама қою және уәкілетті органның жауапты орындаушысына тапсыру

Тұтынушының тұрғын үй көмегін алу құқығын анықтау үшін құжаттарды қарау, тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық–
өкімдік шешім)

Өтініштерді тіркеу, тұтынушыға қолхат беру, құжаттарды Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына беру

Құжаттарды уәкілетті органға жіберу

Кіріс нөмірін қою және бұрыштама қою үшін істерді уәкілетті органның басшысына беру

Бұрыштама (тапсырыс)

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап жобасына қол қою үшін басшыға тапсыру

Орындалу мерзімдері

30 минуттан артық емес

Күніне бір реттен кем емес

15 минут

1 жұмыс күні ішінде

8 күнтізбелік күн ішінде

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

Негізгі (баламалы) процестің іс-әрекеттер сипаттамасының жалғасы (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

6

7

8

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қою

Хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық–
өкімдік шешім)

Құжатқа қол қою

Мемлекеттік қызмет нәтижесін Орталыққа тапсыру

Тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні ішінде

Тіркеу 15 минут ішінде, Орталыққа беру күніне бір реттен кем емес

30 минуттан артық емес

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7

8


3 кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі процесс.

1 топ ҚФБ Орталық инспекторы

2 топ ҚФБ Орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторы

3 топ ҚФБ Уәкілетті органның жауапты маманы

4 топ ҚФБ Уәкілетті органның басшысы

5 топ ҚФБ Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

№1 әрекет. Құжаттарды қабылдайды, қолхат береді, өтінішті тіркейді

№ 2 әрекет. Жинақтаушы бөлімге құжаттарды жинайды

№ 4 әрекет. Орталықтан немесе тұтынушыдан өтініш қабылдайды, тіркейді, өтінішті уәкілетті органның басшысына жолдайды

№ 5 әрекет. Орындау үшін жауапты орындаушыны белгілейді, бұрыштама салады

№ 6 әрекет. Өтінішті қарайды, хабарлама дайындайды, құжаттарды басшыға тапсырады

№ 9 әрекет. Тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама береді

№ 3 әрекет. Құжаттарды уәкілетті органға жібереді

№ 8 әрекет. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаны журналға тіркейді. Орталыққа тапсырады немесе тұтынушыға береді

№ 7 әрекет. Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаға қол қояды

Тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама береді

4 кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы процесс.

1 топ ҚФБ Орталық инспекторы

2 топ ҚФБ Орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторы

3 топ ҚФБ Уәкілетті органның жауапты маманы

4 топ ҚФБ Уәкілетті органның басшысы

5 топ ҚФБ Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

№1 әрекет. Құжаттарды қабылдайды, қолхат береді, өтінішті тіркейді

№ 2 әрекет. Жинақтаушы бөлімге құжаттарды жинайды

№ 4 әрекет. Орталықтан немесе тұтынушыдан өтініш қабылдай
ды, тіркейді, өтінішті уәкілетті органның басшысына жолдайды

№ 5 әрекет. Орындау үшін жауапты орындаушыны белгілейді, бұрыштама салады

№ 6 әрекет. Өтінішті қарайды, бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды, құжаттарды басшыға тапсырады

№ 9 әрекет. Тұтынушыға бас тарту туралы дәлелді жауап береді

№ 3 әрекет. Құжаттарды уәкілетті органға жібереді

№ 8 әрекет. Бас тарту туралы дәлелді жауапты журналға тіркейді. Бас тарту туралы дәлелді жауапты Орталыққа тапсырады немесе тұтынушыға береді

№ 7 әрекет. Бас тарту туралы дәлелді жауап қол қояды

Тұтынушыға бас тарту туралы дәлелді жауап береді

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет Регламентіне
4-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің қисынды бірізділігі арасындағы өзара әрекеттесуді бейнелейтін сызбалар 2 сызба. Тұтынушының уәкілетті органға жүгінген кезіндегі ҚФБ әрекетін сипаттау

2 сызба. Тұтынушының Орталыққа жүгінген кезіндегі ҚФБ әрекетін сипаттау

Об утверждении регламента государственной услуги государственного учреждения "Аккайынский отдел занятости и социальных программ"

Постановление акимата Аккайынского района Северо-Казахстанской области от 27 августа 2012 года N 224. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 28 сентября 2012 года N 1888. Утратило силу - постановлением акимата Аккайынского района Северо-Казахстанской области от 24 мая 2013 года N 141

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Аккайынского района Северо-Казахстанской области от 24.05.2013 N 141

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Назначение жилищной помощи».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Муканова С.У.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                Р. Елубаев

Утвержден
постановлением акимата
Аккайынского района
от 27 августа 2012 года № 224

Регламент государственной услуги «Назначение жилищной помощи» 1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте «Назначение жилищной помощи» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) структурно–функциональные единицы – это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы (далее – СФЕ);
      2) уполномоченный орган – государственное учреждение «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ».

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ», а также через Аккайынский районный отдел Филиала республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по Северо-Казахстанской области (далее – Центр) по адресу согласно приложениям 12 к настоящему Регламенту.
      3. Форма оказываемой государственной услуги - частично автоматизированная.
      4. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      5. Государственная услуга оказывается на основании пункта 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», главы 2 Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314, постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами» и решений местного представительного органа (маслихата).
      6. Результатом оказания государственной услуги является уведомление о назначении жилищной помощи (далее - уведомление), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      7. Государственная услуга оказывается физическим лицам: малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, имеющим право на получение жилищной помощи (далее - потребители).
      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, располагается на интернет - ресурсе уполномоченного органа akk_soz@mail.ru, на стендах уполномоченного органа, Центра, в официальных источниках информации.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 11 настоящего Регламента:
      в уполномоченный орган - в течение десяти календарных дней;
      в Центр - в течение десяти календарных дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного заявителя в уполномоченном органе, в Центре - 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут в уполномоченном органе и 30 минут в Центре.
      10. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      11. Для получения государственной услуги потребитель представляет следующие документы:
      1) заявление;
      2) копию документа, удостоверяющего личность потребителя;
      3) копию правоустанавливающего документа на жилище;
      4) копию книги регистрации граждан (в случае ее отмены адресную справку);
      5) документы, подтверждающие доходы семьи;
      6) счет о размере целевого взноса на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;
      7) счет о размере ежемесячных взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, предъявляемый органом управления объекта кондоминиума, на основании сметы расходов на проведение отдельных видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, согласованный с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией), утвержденной на общем собрании собственников и нанимателей (поднанимателей) квартир и заверенный печатью, подписью руководителя органа управления объекта кондоминиума;
      8) счета на потребление коммунальных услуг;
      9) квитанцию-счет за услуги коммуникации или копия договора на оказание услуг связи;
      10) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, предъявленный местным исполнительным органом.
      Исчерпывающий перечень документов, необходимых для получения государственной услуги определяется решением местного представительного органа (маслихата).
      12. В уполномоченном органе формы заявлений размещаются на стендах в зале ожидания, либо у сотрудника, принимающего документы.
      В Центре бланки размещаются на специальной стойке в зале ожидания.
      13. Необходимые для получения государственной услуги заполненная форма заявления с необходимыми документами сдаются ответственному лицу уполномоченного органа.
      Сведения о номере кабинета ответственного лица, расположены на стенде уполномоченного органа, где размещена информация по предоставлению государственной услуги.
      При оказании государственной услуги через Центр прием документов осуществляется посредством «окон», на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях «окон», а также указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора Центра.
      14. После сдачи всех необходимых документов потребителю выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы.
      2) в Центре - расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества инспектора Центра, принявшего заявление на оформление документов.
      15. Выдача уведомления о назначении (отказе в назначении) жилищной помощи, осуществляется:
      1) при обращении в уполномоченный орган посредством личного посещения потребителем уполномоченного органа, либо посредством почтового сообщения;
      2) при личном обращении в Центр осуществляется посредством «окон» ежедневно на основании расписки в указанный в ней срок.
      16. Уполномоченным органом в предоставлении государственной услуги отказывается в случае, если оплата на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенной к сети телекоммуникации, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, не превышает предельно-допустимый уровень расходов семьи на эти цели, определенный местным представительным органом (маслихатом).
      Основание для приостановления оказания государственной услуги определяется решением местного представительного органа (маслихата).
      17. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      через уполномоченный орган:
      1) ответственный специалист уполномоченного органа принимает у потребителя заявление установленного образца и необходимый перечень документов на предоставление государственной услуги, выдает талон потребителю о приеме его заявления с прилагаемыми документами, проводит регистрацию обращения в журнале, присваивает входящий номер на заявлении, и сформированное дело передает руководителю уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа осуществляет ознакомление с поступившими документами, определяет ответственного исполнителя, накладывает резолюцию и отправляет документы ответственному исполнителю;
      3) ответственный исполнитель рассматривает поступившие документы на определение права потребителя услуги на получение жилищной помощи, готовит уведомление потребителю о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе, и передает руководителю уполномоченного органа для подписания;
      4) руководитель уполномоченного органа подписывает уведомление потребителю о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе, и передает ответственному специалисту уполномоченного органа для выдачи потребителю результата государственной услуги;
      5) ответственный специалист уполномоченного органа выдает потребителю уведомление о назначении жилищной помощи либо мотивированный ответ об отказе.
      через Центр:
      потребитель подает заявление о выдаче справки в Центр;
      1) инспектор Центра регистрирует заявление, выдает расписку потребителю услуги о приеме соответствующих документов и передает документы инспектору накопительного отдела Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра осуществляет сбор документов, составляет реестр, отправляет документы в уполномоченный орган;
      3) ответственный специалист уполномоченного органа проводит регистрацию полученных документов и передает их на рассмотрение руководителю уполномоченного органа;
      4) руководитель уполномоченного органа осуществляет ознакомление с поступившими документами, определяет ответственного исполнителя, накладывает резолюцию и отправляет документы к ответственному исполнителю уполномоченного органа;
      5) ответственный исполнитель уполномоченного органа рассматривает поступившие документы, готовит уведомление, либо мотивированный ответ об отказе, направляет для подписания руководителю уполномоченного органа;
      6) руководитель уполномоченного органа рассматривает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги, подписывает документы и передает ответственному специалисту;
      7) ответственный специалист уполномоченного органа регистрирует уведомление либо мотивированный ответ об отказе и направляет результат оказания государственной услуги в Центр;
      8) инспектор Центра выдает потребителю уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.

4.Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      18. Структурно-функциональные единицы (далее СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель уполномоченного органа;
      2) ответственный специалист уполномоченного органа;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      4) инспектор Центра;
      5) инспектор накопительного отдела Центра.
      19. Текстовое табличное описание последовательности простых действий (процедур, функций, операций) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия указаны в приложении 3 к настоящему регламенту.
      20. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 4 к настоящему Регламенту.

5.Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      21. Ответственными лицами за оказание государственной услуги являются руководитель и должностные лица уполномоченного органа, Центра, участвующие в процессе оказания государственной услуги (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и эффективность оказания государственной услуги, а также за принимаемые им решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.
      22. В случае несогласия с результатами государственной услуги потребитель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством порядке.
      23. Потребителю, обратившемуся с письменной жалобой, выдается талон с указанием даты и времени получения ответа на поданную жалобу, контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.

Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»

Уполномоченный орган по оказанию государственной услуги

Наименование
уполномоченного органа

Юридический
адрес и адрес электронной почты

График работы

Контактный
телефон

Государственное учреждение «Аккайынский районный отдел занятости и социальных программ»

Северо-Казахстанская область Аккайынский район село Смирново,
улица 9 мая, 27

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, 13.00-14.00 обеденный перерыв, выходной - суббота и воскресенье

8(71532)2-12-65

Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»

Центр обслуживания населения по оказанию государственной услуги


п\п

Наименование
Центра обслуживания населения

Юридический адрес

График работы

Контактный
телефон

1.

Аккайынский районный отдел Филиала республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по Северо-Казахстанской области

Северо-Казахстанская область Аккайынский район село Смирново,
улица Труда, 11

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов без обеда, выходной-
воскресенье

8(71532)2-25-86

Приложение 3
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) Таблица 1. Описание действий СФЕ в уполномоченном органе

Действие основного (альтернативного) процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Ответственный специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Ответственный специалист уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления со всеми необходимыми документами, выдача талона потребителю, регистрация заявления передача документов руководителю уполномоченного органа

Визирование заявления и передача документов ответственному исполнителю уполномоченного органа

Рассмотрение документов для определения права потребителя на получение жилищной помощи, подготовка уведомления потребителю о назначении жилищной помощи либо мотивированного ответа об отказе

Форма завершения (данные, документ, организацион
но–распоряди
тельное решение)

Регистрация документов, выдача талона о приеме документов потребителю

Виза (резолюция)

Передача руководителю на подпись проекта уведомления о назначении жилищной помощи, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Сроки исполнения

Не более 15 минут

В течение 1 рабочего дня

В течение 8 календарных дней

Номер следующего действия

2

3

4

Продолжение описания действий основного (альтернативного) процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

4

5

Наименование СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Ответственный специалист уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Подписание уведомления о назначении жилищной помощи либо мотивированного ответа об отказе

Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Форма завершения (данные, документ, организационно–
распорядительное решение)

Подписание уведомления о назначении жилищной помощи, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Выдача потребителю уведомления, либо мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

В течение 1 рабочего дня

Не более 15 минут

Номер следующего действия

5

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ уполномоченного органа с участием Центра

Действие основного (альтернативного) процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наименование СФЕ

Инспектор Центра

Инспекторнакопи
тельного отдела Центра

Ответственный специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного

органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления со всеми необходимыми документами и их регистрация, выдача расписки

Сбор доку
ментов, составление реестра, отправление документов в уполномоченный орган

Регистрация заявления потребителя, передача дел для визы руководителю уполномоченного органа

Визирова
ние заявления и передача ответственному исполнителю уполномоченного органа

Рассмотрение документов для определения права потребителя

на получение жилищной помощи, подготовка уведомления о назначении жилищной помощи, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно-
распоряди
тельное решение)

Регистрация заявления, выдача расписки потребителю, передача документов инспекто
ру нако
пительно
го отдела Центра

Отправка
докумен
тов в уполномо
ченный орган

Присвоение входящего номера и передача дел руководителю уполномоченного органа для визы

Виза (резолюция)

Передача руководителю на подпись уведомления о назначении жилищной помощи, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Сроки исполнения

Не более 30 минут

Не менее
1 раза в день

15 минут

В течение 1 рабочего дня

В течение 8 кален
дарных дней

Номер следующ. действия

2

3

4

5

6

Продолжение описания действий (основного) альтернативного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

6

7

8

Наименова
ние СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Ответственный специалист уполномоченного органа

Инспектор
накопительного отдела Центра

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Подписание уведомления о назначении жилищной помощи или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Выдача потребителю уведомления о назначении жилищной помощи либо мотивированного ответа об отказе

Форма завершения (данные, документ, организаци
онно–рас
порядитель
ное решение)

Подписание уведомления о назначении жилищной помощи, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Передача результата оказания государственной услуги в Центр

Выдача потребителю уведомления о назначении жилищной помощи либо мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

В течение 1 рабочего дня

Регистрация в течение 15 минут,передача в Центр не менее одного раза в день

Не более 30 минут

Номер следующего действия

7

8


Таблица 3. Варианты использования. Основной процесс.

Группа 1
СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2
СФЕ Инспектор накопитель
ного отдела Центра

Группа 3
СФЕ Ответственный специалист уполномоченного органа

Группа 4
СФЕ
Руководство уполномоченного органа

Группа 5
СФЕ
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Действие № 1
Прием документов,
выдача расписки,
регистрация заявления

Действие № 2 Сбор документов в нако
пительный отдел

Действие № 4 Прием заявления из Центра или от по
требителя, регистра
ция, направление заявления руководству уполномочен
ного органа

Действие № 5 Определение ответственного исполнителя для исполнения, наложение резолюции

Действие № 6
Рассмотрение заявления,
подготовка уведомления, передача документов руководству

Действие № 9
Выдача уведомления о назначении жилищной помощи потребителю

Действие № 3 Направление документов в уполномоченный орган

Действие № 8 Регистрация уведомления о назначении жилищной помощи в журнале. Передача в Центр или выдача потребителю

Действие № 7
Подписание уведомления о назначении жилищной помощи

Выдача уведомления о назначении жилищной помощи потребителю

Таблица 4. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Группа 1 СФЕ Инспектор Центра

Группа 2 СФЕ Инспектор накопитель
ного отдела Центра

Группа 3 СФЕ Ответственный специалист уполномоченного органа

Группа 4 СФЕ
Руководство уполномоченного органа

Группа 5 СФЕ
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Действие № 1 Прием документов,выдача расписки,регистрация заявления

Действие № 2 Сбор документов в нако
пительный отдел

Действие № 4 Прием заявления из Центра или от потребителя, регистрация, направление заявления руководству уполномочен
ного органа

Действие № 5 Определение ответственного исполнителя для исполнения, наложение резолюции

Действие № 6 Рассмотрение заявления,подготовка мотивированного ответа об отказе, передача документов руководству

Действие № 9 Выдача мотивированного ответа об отказе потребителю

Действие № 3 Направление документов в уполномоченный орган

Действие № 8 Регистрация мотивированного отказа, передача мотивированного ответа об отказе в Центр или выдача потребителю

Действие № 7
Подписание мотивированного ответа об отказе

Выдача мотивированного ответа об отказе потребителю

Приложение 4
к Регламенту государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»

Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий Схема 1. Описание действий СФЕ при обращении потребителя в уполномоченный орган

Схема 2. Описание действий СФЕ при обращении потребителя услуги в Центр