Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 31 шілдедегі N 298 "Айыртау ауданының ауылдық (селолық) округ әкімдері аппараттарымен көрсетілетін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысына өзгерістер енгізу туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 13 қарашадағы N 453 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 21 желтоқсанда N 2018 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 23 мамырдағы N 223 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау аудандық әкімдігінің 23.05.2013 N 223 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы «Нормативтік құқықтық актілер туралы» Заңының 21,43-1-бабына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 31 шілдедегі № 298 «Айыртау ауданының ауылдық (селолық) округ әкімдері аппараттарымен көрсетілетін мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы» қаулысына (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде 2012 жылғы 3 қыркүйекте № 1815 тіркелген, 2012 жылғы 11 қазанда № 41 «Айыртау таңы» газетінде, 2012 жылғы 4 қазанда № 40, 2012 жылғы 11 қазанда № 41 «Айыртауские зори» газетінде жарияланған) келесі өзгерістер енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген «Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттiк қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда баяндалсын;
      1-тармақтың бесінші азат жолы – алынсын;
      «Бiлiм алушылар мен тәрбиеленушiлердi білімнің жалпы бiлiм беру ұйымдарына және үйге тегiн тасымалдауды қамтамасыз ету» мемлекеттiк қызметтi көрсету регламентінің күші жойылғаны танылсын.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы әкімінің орынбасары М.С.Қаскеевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы бірінші ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Солтүстік Қазақстан облысы
      Айыртау ауданының әкімі                    Е.Жанділдин

Солтүстік Қазақстан облысы
Айыртау ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 13 қарашадағы
№ 453 қаулысына
қосымша

Айыртау ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 31 шілдедегі № 298
қаулысымен бекiтiлдi

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы
анықтама беру» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттiк қызметiн (бұдан әрi – мемлекеттiк қызмет) осы регламенттiң 1-қосымшасында (бұдан әрі-регламент) көрсетiлген мекенжайлар бойынша селолық (ауылдық) округтер әкімінің аппараты (бұдан әрi - ЖАО), сондай-ақ баламалы негiзде Солтүстік Қазақстан облысы бойынша республикалық мемлекеттік кәсіпорны «Халыққа қызмет көрсету орталығы» филиалының Айыртау ауданы бойынша бөлімі «Халыққа қызмет көрсету орталығы» (бұдан әрi – Орталық) арқылы көрсетіледі.
      Шалғай орналасқан елді мекендердегі тұрғындардың мемлекеттік қызметтерге қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында, мемлекеттік қызметтерді Мобильді орталықтары арқылы көрсетуге жол беріледі.
      2. Көрсетiлетiн мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттік қызмет «Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі Заңының 3-бабы, 1-тармағының 3) тармақшасы, «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабының 4-тармағы, «Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 31 желтоқсандағы № 2318 қаулысының негізінде көрсетіледі.
      4. Мемлекеттiк қызметтi ұсыну туралы ақпарат осы регламенттiң 1-қосымшада көрсетiлген ЖАО-нің интернет-ресурсында, сондай-ақ осы регламенттiң 1-қосымшасында көрсетiлген мемлекеттiк қызмет көрсету орындарындағы стендiлерде орналастырылған, сонымен қатар мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат call-орталығы ақпараттық-анықтама қызметі (1414) телефон бойынша көрсетілуі мүмкін.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама (қағаз жеткізгіште) не мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызметті алушы) көрсетіледі.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері ЖАО-ға өтініш берген кезде:
      1) мемлекеттік қызмет өтініш берілген сәттен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде көрсетіледі;
      2) өтініш беруші өтініш берген күні көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейiнгi күтудiң ең жоғары шектi уақыты 10 (он) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары шектi уақыты 10 (он) минуттан аспайды;
      Орталыққа өтініш берген кезде:
      1) мемлекеттiк қызметтi алушы осы регламенттің 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі 2 (екі) жұмыс күнінен аспайды;
      2) өтініш беруші өтініш берген күні көрсетілетін мемлекеттік қызметті алғанға дейінгі күтудің ең жоғары шекті уақыты 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң ең жоғары шектi уақыты 20 (жиырма) минуттан аспайды;
      8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      9. Жұмыс кестесі:
      1) ЖАО: демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес күн сайын дүйсенбі мен жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін ұсынады. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      2) Орталықтар: мемлекеттік қызметті демалыс және мереке күндерін қоспағанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес күн сайын дүйсенбі мен сенбі аралығында сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін үзіліссіз көрсетіледі. Қабылдау тездетілген қызмет көрсетусіз «электронды» кезек күту тәртібімен жүзеге асырылады.
      Мобильді орталықтар Орталық бекіткен кестеге сәйкес, бір елді мекенде аптасына бір рет алты сағаттан кем емес уақытта құжаттар қабылдауды жүзеге асырады.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін күтуге және қажетті құжаттарды дайындауға жағдайлар жасалады (күтуге арналған зал, құжаттарды толтыру орындары қажетті құжаттар тізбесі және оларды толтыру үлгілері бар стенділермен жарақталады). Орталықтың ғимараты физикалық мүмкіндіктері шектеулі адамдардың кіруіне арналған пандусы бар, кіреберіспен жабдықталған.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы немесе оның өкілі (нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша) мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) ЖАО-ға өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызметті алушы жеке куәлігінің түпнұсқасын және оның көшірмелерін (салыстырып тексергеннен кейін жеке куәліктің түпнұсқасы қайтарылады) ұсына отырып, ауызша нысанда жүгінеді;
      2) орталықтарға өтініш жасаған кезде мемлекеттік қызметті алушы осы регламентқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш және жеке куәлігінің түпнұсқасын береді.
      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған мемлекеттік қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжат туралы мәліметті орталық қызметкері уәкілетті тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбамен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжаттар нысанында Орталықтың ақпараттық жүйесі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      Осы тармақтың 2) тармақшасында көрсетілген құжаттарды қабылдаған кезде Орталықтың және уәкілетті органның қызметкері мемлекеттік қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың түпнұсқасының түпнұсқалығын, сенімхаттарды мемлекеттік органдардың тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен алынған мәліметтермен салыстырып тексереді, осыдан кейін тұпнұсқаларын алушыға қайтарады.
      12. Орталықта бекітілген нысандағы өтініш бланкілері осы регламентқа 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша күту залында арнайы тағандарда, сондай-ақ, Орталық РМК интернет-ресурстарында орналастырылады: www.con.gov.kz.
      13. Мемлекеттік қызметті алушы осы регламенттің 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды осы регламентқа 1-қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша ЖАО мен Орталықтың қызметкерлеріне тапсырады.
      Орталықта құжаттарды қабылдау «кедергісіз» қызмет көрсету арқылы операциялық залда жүзеге асырылады.
      14. Мемлекеттік қызметті алу үшін барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) сұранымды қабылдау нөмірі және күні;
      2) сұратылған мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны және атауы;
      4) мемлекеттік қызметтің нәтижелерін беру күні (уақыты) және орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда);
      6) өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетіледі.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі мемлекеттік қызметті алушыға немесе оның өкіліне (нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша) жеке өзі келген кезде беріледі.
      Орталықта мемлекеттік қызметтің нәтижелерін беруді «терезелер» арқылы Орталық қызметкері жүзеге асырады.
      Егер мемлекеттік қызметті алушы қызмет нәтижесі үшін белгіленген мерзімде келмеген жағдайда, Орталық олардың бір ай ішінде сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды ЖАО тапсырады.
      16. Мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуге мынадай жағдайларда:
      1) осы регламентің 11-тармағында көрсетілген құжаттардың толық емес пакетін ұсынғанда;
      2) ЖАО-ның шаруашылық кітабында жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы деректер жоқ болғанда;
      3) «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 40-бабында көзделген негіздемелер бойынша бас тартылады.
      17. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызметті алушыдан өтініш қабылдау күнінен және мемлекеттік қызмет нәтижесін беру күніне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету сатылары:
      ЖАО-ға жүгінген кезде:
      1) ЖАО жауапты маманы ауызша өтінішті қабылдайды және тіркейді, алушының жеке басын куәландыратын құжаттардың түпнұсқасын көшірмемен салыстырып тексереді, осыдан кейін тұпнұсқаларын мемлекеттік қызметті алушыға қайтарады;
      2) ЖАО жауапты маманы ЖАО қосалқы шаруашылық кітапшасынан мемлекеттік қызметті алушының деректерін тексереді, анықтама толтырады немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап даярлайды және ЖАО басшысына қарау үшін ұсынады;
      3) ЖАО басшысы ұсынылған құжаттарды қарайды, анықтамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      4) ЖАО жауапты маманы жеке анықтаманы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және мемлекеттік қызметті алушыға береді.
      Орталыққа жүгінген кезде:
      1) мемлекеттік қызметті алушы анықтама алу үшін Орталыққа өтініш береді;
      2) Орталық инспекторы өтінішті тіркейді, мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызметті алу үшін сәйкес құжаттарды қабылдағаны туралы қызмет алушыға қолхат береді;
      3) Орталық инспекторы құжаттарды Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына тапсырады;
      4) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды жинауды жүзеге асырады, тізім құрастырады, орындау үшін құжаттарды ЖАО жолдайды;
      5) ЖАО жауапты маманы ЖАО қосалқы шаруашылық кітапшасы бойынша деректерді тексереді, анықтама толтырады немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды және қарау үшін ЖАО басшысына ұсынады;
      6) ЖАО басшысы ұсынылған құжаттарды қарайды, анықтамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      7) ЖАО жауапты маманы анықтаманы немесе ЖАО қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және оларды Орталыққа жібереді;
      8) Орталық инспекторы анықтама немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушыға береді.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісіндегі
iс-әрекеттер (өзара әрекеттестiк) тәртiбi

      18. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісіне келесi құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (одан әрi - ҚФБ) қатысады:
      мемлекеттік қызметті алушының уәкілетті органға тікелей өтiнiш жасаған кезінде:
      1) ЖАО-ның жауапты маманы;
      2) ЖАО басшысы.
      мемлекеттік қызметті алушының Орталыққа өтiнiш жасаған кезінде:
      1) Орталық инспекторы;
      2) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы;
      3) ЖАО-ның жауапты маманы;
      4) ЖАО-ның басшысы.
      19. Әрбір әкімшілік әрекетті орындау мерзімі көрсетіліп әрбір ҚФБ-мен әкімшілік әрекеттің (үдерістің) өзара әрекеті мен бір ізділіктің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.
      20. ҚФБ мен мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік әрекеттердің логикалық бір ізділігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде осы регламенттің 4-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершiлiгi

      21. Мемлекеттік қызметтер көрсетуге жауапты тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын ЖАО-ның және Орталықтың басшылары, лауазымды тұлғалары (әрі қарай – лауазымды тұлғалар) болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен тиімділігіне, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қабылдаған шешім мен әрекетке (әрекетсіздікке), Қазақстан Республикасының заңнамасымен қаралған тәртіпте белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетудің жүзеге асырылуына жауапты болады.

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттiк
қызмет регламентiне
1-қосымша

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру»
мемлекеттiк қызмет көрсететiн мемлекеттiк мекемелердiң тiзiмi

р/с

Мемлекеттік
мекеменің атауы

Орналасқан
мекенжайы

Байланыс
телефондары

1

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Антонов селолық
округі әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Антоновка селосы,
Ленин көшесі, 49

тел: 8 (71533)
2-71-17,
факс: 2-71-17

2

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Арықбалық
селолық округі
әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Арықбалық селосы
Центральная
көшесі, 17

тел: 8 (71533)
4-11-41,
факс: 4-11-41
Е-mail:
arikso141@mail.
ru

3

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Володар селолық
округі әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Саумалкөл селосы
М.Янко көшесі, 19

тел: 8 (71533)
2-18-57,
факс: 2-18-57
 Е-mail:
Volodar.so141
@mail.ru

4

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Гусаковка
селолық округі
әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Гусаковка селосы
Школьная
көшесі,40

тел: 8 (71533)
4-82-17,
факс: 4-82-17

5

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Жетікөл селолық
округі әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Саумалкөл селосы,
Березовая көшесі,
16

тел: 8 (71533)
2-11-86,
факс: 2-11-86

6

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Елецкий селолық
округі әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Елецкое селосы,
Зеленая көшесі,
38

тел: 8 (71533)
2-96-34,
факс: 2-96-34

7

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Имантау селолық
округі әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Имантау селосы,
Ленин көшесі, 51

тел: 8 (71533)
4-55-43,
факс: 4-55-43

8

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Казанка селолық
округі әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Казанка селосы,
Новая көшесі, 24

тел: 8 (71533)
2-31-48,
факс: 2-31-48

9

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Қаратал селолық
округі әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Қаратал селосы,
Орталық көшесі, 2

тел: 8 (71533)
2-93-23,
факс: 2-93-23

10

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Қамсақты
селолық округі
әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Карасевка селосы,
Мир көшесі,15

тел: 8 (71533)
2-53-22,
факс: 2-53-22

11

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Константиновка
селолық округі
әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Константиновка
селосы, Куйбышев
көшесі, 55

тел: 8 (71533)
4-51-74,
факс: 4-51-74
Е-mail:
akimat_konstant
inovka@mail.ru

12

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Лобанов селолық
округі әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Лобаново селосы,
Ленин көшесі, 29

тел: 8 (71533)
4-62-44,
факс: 4-62-44

13

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Нижнебурлук
селолық округі
әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Нижний Бурлук
селосы,
Центральная
көшесі, 34

тел: 8 (71533)
4-84-44,
факс: 4-84-44

14

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Сырымбет
селолық округі
әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Сырымбет селосы,
Школьная көшесі,
2

тел: 8 (71533)
5-39-57,
факс: 5-39-57

15

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
«Украин селолық
округі әкімінің
аппараты»
мемлекеттік
мекемесі

Солтүстік
Қазақстан облысы
Айыртау ауданы
Кирилловка
селосы, Ленин
көшесі, 38

тел: 8 (71533)
2-41-82,
факс: 2-41-82

16

Солтүстік
Қазақстан облысы
бойынша
республикалық
мемлекеттік
кәсіпорны
«Халыққа қызмет
көрсету
орталығы»
филиалының
Айыртау ауданы
бойынша бөлім

Солтүстік
Қазақстан облысы,
Айыртау ауданы,
Саумалкөл с.,
Сыздықов көшесі,
4

тел: 8 (71533)
2-01-84,
факс: 2-01-84

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттiк
қызмет регламентiне
2-қосымша

Үлгі

Өтініш

Мен, _____________________________________________________________________ (Т.А.Ә., төлқұжат деректері (жеке куәлік деректері)
_____________________________________________________________________ және жеке тұлғаның тұрғылықты жері)  _____________________________________________________________________  _________________________________________________________________
атынан әрекет (уәкілетті өкіл толтырады)

ететін ______________________________________________________ негізінде
(өкілеттілікті куәландыратын құжаттың деректеме

маған жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беруді сұраймын
Мына құжаттарды қоса беремін:  _____________________________________________________________________

Күні _________,_______________________________________________/_________
(өтініш берушінің/уәкілетті өкілдің Т.А.Ә. және қолы)  ____________________________________________________________/_______
(сұранымды қабылдаған маманның Т.А.Ә. және қолы)

Сұранымды орындау/қарау нәтижесі: ______________________________
  _____________________________________________________________________

тексерілді: күні ______________ 20__ ж.

_____________________________________________________________________(маманның Т.А.Ә. және қолы)

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттiк
қызмет регламентiне
3-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің (шаралардың)
бір ізділігі мен өзара әрекеттерін сипаттау
1-кесте. ЖАО арқылы құрылымдық-функционалдық бiрлiктердің
әрекеттеріне сипаттамасы

Негiзгi үдерістің әрекетi (барысы, жұмыс ағыны)

р/с

Әрекет
тiң №
(барысы,
жұмыс
ағыны)

1

2

3

4

1

ҚФБ
атауы

ЖАО-ның
жауапты
маманы

ЖАО-ның
жауапты
маманы

ЖАО-ның
басшысы

ЖАО-ның
жауапты
маманы

2

Iс-әре
кеттiң
(үдеріс,
рәсiм
дер, опе
рация
лар)
атауы
және
олардың
сипатта
масы

Ауызша
өтінішті
қабылдау
және
тіркеу,
жеке
басын
куәланды
ратын
құжаттың
түпнұсқа
сын көшір
месімен
салысты
рып
тексеру

ЖАО қосалқы
шаруашылық
кітабы
бойынша
мемлекеттік
қызметті
алушының
деректерін
тексеру,
анықтама
толтыру
немесе
мемлекеттік
қызмет
көрсетуден
бас тарту
туралы
дәлелді
жауап
дайындау
және қарау
үшін
ЖАО-ның
басшысына
тапсыру

Анықтаманы
немесе бас
тарту
туралы
дәлелдi
жауапты
қарастыру
және қол
қою

Анықтаманы
немесе мем
лекеттік
қызмет
көрсетуден
бас тарту
туралы
дәлелдi
жауапты
тіркеу
және мем
лекеттік
қызметті
алушыға
мемлекет
тік қызмет
көрсету
нәтижесін
беру

3

Аяқтау
нысаны
(мәлiмет
тер,
құжат,
ұйымдас
тыру-
өкiмдiк
шешiм
дер)

Өтінішті
тіркеу

Анықтама
немесе бас
тарту
туралы
дәлелдi
жауап

Анықтамаға
немесе бас
тарту
туралы
дәлелдi
жауапқа
қол қою

Анықтама
немесе бас
тарту
туралы
дәлелдi
жауап беру

4

Орындау
мерзiмi

10 минут
тан
аспайды

1 жұмыс
күні ішінде

1 жұмыс
күні
ішінде

10 минут
тан
аспайды

5

Келесi
iс-әре
кеттiк
нөмiрi

2

3

4


2 кесте. Орталық арқылы ҚФЕ әрекеттеріне сипаттама

Негiзгi үдерістің әрекетi (барысы, жұмыс ағыны)

Әрекеттiң №
(барысы,
жұмыс ағыны)

1

2

3

ҚФБ атауы

Орталық
инспекторы

Орталықтың
жинақтау
бөлімінің
инспекторы

Орталықтың
жинақтау
бөлімінің
инспекторы

Iс-әрекеттiң
(процесс,
рәсiмдер,
операциялар)
атауы және
олардың
сипаттамасы

Өтінішті
тіркейді,
сәйкес
құжаттарды
қабылдағаны
туралы
мемлекеттік
қызметті
алушыға
қолхат
береді

Журналға қол
қояды және
құжаттарды
жинайды

Тізім
құрастырады
және
құжаттарды
жолдайды

Аяқтау үлгісі
(мәлiметтер,
құжат, ұйым
дастыру-өкiм
дiк шешiмдер)

Қолхат

Жинақтау
бөліміне
құжаттарды
жинау

Құжаттарды
ЖАО-на жіберу

Орындау
мерзiмi

20 минуттан
аспайды

Күніне 3 рет

Күніне бір
реттен кем
емес

Келесi iс-
әрекеттiк
нөмiрi

2

3

4

Негiзгi үдерістің әрекетi (барысы, жұмыс ағыны)

Әрекеттiң №
(барысы,
жұмыс
ағыны)

4

5

6

7

ҚФБ атауы

ЖАО-ның
жауапты
маманы

ЖАО-ның
басшысы

ЖАО-ның
жауапты
маманы

Орталық
инспекторы

Iс-әрекет
тiң (про
цесс, рә
сiмдер, опе
рациялар)
атауы және
олардың
сипаттамасы

Орталықтан
құжаттарды
қабылдау,
ЖАО
қосалқы
шаруашылық
кітапшасы
бойынша
деректерді
тексеру,
анықтаманы
рәсімдейді
немесе бас
тарту
туралы
дәлелді
жауапты
дайындайды
немесе
көрсетуден
бас тарту
туралы
дәлелді
жауап
дайындайды
және қарау
үшін ЖАО
басшысына
ұсынады

Анықтаманы
немесе бас
тарту
туралы
дәлелді
жауапты
қарастыру
және қол
қою

Мемлекет
тік
қызмет
көрсету
нәтижесін
тіркеу
(анықтама
ны немесе
бас тарту
туралы
дәлелді
жауапты)

Мемлекеттік
қызмет
көрсету
нәтижесін
(анықтаманы
немесе бас
тарту
туралы
дәлелді
жауапты)
мемлекеттік
қызметті
алушыға
беру

Аяқтау
нысаны (мә
лiметтер,
құжат, ұйым
дастыру-өкi
мдiк
шешiмдер)

Құжаттарды
материалда
рымен
бірге
ЖАО-ның
басшысына
қол қоюға
тапсыру

Анықтамаға
немесе бас
тарту
туралы
дәлелді
жауапқа
қол қою

Анықтама
ны немесе
бас тарту
туралы
дәлелді
жауап,
Орталыққа
тапсыру

Анықтама
немесе бас
тарту
туралы
дәлелді
жауап

Орындау
мерзiмi

30 минут

1 сағат

1 жұмыс
күні
ішінде

20 минуттан
аспайды


5

6

7


Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

ҚФБ 1-тобы
Орталық
инспекторы

ҚФБ 2-тобы
ЖАО-ның
жауапты
маманы

ҚФБ 3-тобы
ЖАО-ның
басшысы

ҚФБ 4-тобы
ЖАО-ның
жауапты
маманы

№ 1 әрекет
Құжаттарды
қабылдау,
құжаттарды
қабылдау
туралы қолхат
беру,
өтінішті
тіркеу,
құжаттарды
ЖАО жіберу
үшін жинақтау
бөліміне
тапсыру

№ 2 әрекет
Орталықтан
немесе
мемлекеттік
қызметті
алушыдан
құжаттарды
қарау,
анықтама
рәсімдеу,
ЖАО-ның
басшысына
жіберу

№ 3 әрекет
Анықтаманы
қарастыру
және қол қою

№ 4 әрекет
Анықтаманы
тіркеу

№ 6 әрекет
Анықтаманы
мемлекеттік
қызметті
алушыға
тапсыру



№ 5 әрекет
Анықтаманы
мемлекеттік
қызметті
алушыға
немесе
Орталыққа
тапсыру

Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

ҚФБ 1-тобы
Орталық
инспекторы

ҚФБ 2-тобы
ЖАО-ның
жауапты
маманы

ҚФБ 3-тобы
ЖАО-ның
басшысы

ҚФБ 4-тобы
ЖАО-ның
жауапты
маманы

№ 1 әрекет
Құжаттарды
қабылдау,
құжаттарды
қабылдау
туралы қолхат
беру,
өтінішті
тіркеу,
құжаттарды
ЖАО-ға жіберу
үшін жинақтау
бөліміне
тапсыру

№ 2 әрекет
Орталықтан
немесе
мемлекеттік
қызметті
алушыдан
өтініш
қабылдау,
тіркеу,
құжаттарды
қарау, бас
тарту туралы
дәлелді
жауапты
рәсімдеу,
ЖАО-ның
басшысына
жіберу

№ 3 әрекет
Бас тарту
туралы
дәлелді
жауапқа қол
қою

№ 4 әрекет
Бас тарту
туралы
дәлелді
жауапты
тіркеу

№ 6 әрекет
Бас тарту
туралы
дәлелді
жауапты
мемлекеттік
қызметті
алушыға беру



№ 5 әрекет
Бас тарту
туралы
дәлелді
жауапты
Орталыққа
немесе
мемлекеттік
қызметті
алушыға
тапсыру

«Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы
туралы анықтама беру» мемлекеттiк
қызмет регламентiне
4-қосымша

1-сызба. Мемлекеттік қызметті алушының ЖАО-ға өтiнiш бiлдiргенде мемлекеттiк қызметтi ұсыну сызбасы

2-сызба. Мемлекеттік қызметті алушының Орталыққа өтiнiш бiлдiргенде мемлекеттiк қызметтi ұсыну сызбасы

О внесении изменений в постановление акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 31 июля 2012 года N 298 "Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых аппаратами акимов аульных (сельских) оругов Айыртауского района"

Постановление акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 13 ноября 2012 года N 453. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 21 декабря 2012 года N 2018. Утратило силу постановлением акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 23 мая 2013 года N 223

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области от 23.05.2013 N 223

      В соответствии с статьями 21,43-1 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» акимат Айыртауского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Айыртауского района Северо-Казахстанской области «Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых аппаратами акимов аульных (сельских) округов Айыртауского района» от 31 июля 2012 года № 298 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 1815 от 3 сентября 2012 года, опубликовано 11 октября 2012 года в районных газетах «Айыртау таңы» № 41, «Айыртауские зори» № 41) следующие изменения:
      регламент государственной услуги «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства» изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению;
      абзац пятый пункта 1 - исключить;
      регламент оказания государственной услуги «Обеспечение бесплатного подвоза обучающихся воспитанников к общеобразовательной организации образования и обратно домой» признать утратившим силу.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Айыртауского района Северо-Казахстанской области Каскеева М.С.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Айыртауского района
      Северо-Казахстанской области              Е. Жандильдин

Приложение
к постановлению акимата
Айыртауского района
Северо-Казахстанской области
от 13 ноября 2012 года № 453

Утвержден
постановлением акимата
Айыртауского района
Северо-Казахстанской области
от 31 июля 2012 года № 298

Регламент государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства» (далее – государственная услуга) оказывается аппаратами акимов аульных (сельских) округов (далее – МИО), а также отделом Айыртауского района филиала республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по Северо–Казахстанской области на альтернативной основе (далее – Центр), адреса которых указаны в приложении 1 к настоящему регламенту (далее – регламент).
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственной услуги через Мобильные Центры.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 3) пункта 1 статьи 3 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года «О государственной адресной социальной помощи», пункта 4 статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», постановления Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2009 года № 2318 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства».
      4. Информация о предоставлении государственной услуги размещена на интернет-ресурсе МИО, указанного в приложении 1 к настоящему регламенту, а также на стендах, расположенных в местах оказания государственной услуги, указанных в приложении 1 к настоящему регламенту, а также информация о порядке оказания государственной услуги может быть предоставлена по телефону информационно-справочной службы call-центра (1414).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги является справка о наличии личного подсобного хозяйства (на бумажном носителе) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      7. Сроки оказания государственной услуги при обращении в МИО:
      1) государственная услуга оказывается с момента обращения, в течение 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 10 (десяти) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 10 (десяти) минут;
      при обращении в Центр:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи необходимых документов получателем государственной услуги, указанных в пункте 11 настоящего регламента – не более 2 (двух) рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения заявителя – не более 20 (двадцати) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги – не более 20 (двадцати) минут.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. График работы:
      1) МИО: ежедневно, с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9-00 до 18-00 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-00 часов. Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      2) Центра: государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 19.00 часов без перерыва. Прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без ускоренного обслуживания.
      Мобильные Центры осуществляют прием документов согласно утвержденному Центром графику не менее шести рабочих часов в одном населенном пункте 1 раз в неделю.
      10. Для предоставления государственной услуги создаются условия для ожидания и подготовки необходимых документов (зал для ожидания, места для заполнения документов оснащаются стендами с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения). Здание Центра оборудовано входом с пандусами, предназначенными для доступа людей с ограниченными физическими возможностями.

2. Порядок оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги либо его представитель (по нотариально удостоверенной доверенности) представляют следующие документы:
      1) при обращении в МИО получатель государственной услуги обращается в устной форме с предоставлением оригинала документа, удостоверяющего личность и его копии (после сверки оригинал документа, удостоверяющего личность, возвращается);
      2) при обращении в Центр получатель государственной услуги предоставляет заявление по форме, согласно приложению 2 к настоящему регламенту и оригинал документа, удостоверяющего личность.
      Сведения о документе, удостоверяющего личность получателя государственной услуги, содержащиеся в государственных информационных системах работник Центра получает из соответствующих государственных информационных систем посредством информационной системы Центра в форме электронных документов, удостоверенных электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица.
      При приеме документа, указанного в подпункте 2) настоящего пункта, работник Центра и уполномоченного органа сверяют подлинность оригинала документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги, доверенности со сведениями, предоставленными из соответствующих государственных информационных систем государственных органов, после чего оригинал документа возвращается получателю.
      12. В Центре бланки заявлений, утвержденной формы, размещаются на специальной стойке в зале ожидания, по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту, а также на интернет-ресурсе РГП «Центр»: www.con.gov.kz.
      13. Получатель государственной услуги сдает необходимые документы, указанные в пункте 11 настоящего регламента, работникам МИО и Центра по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему регламенту.
      Прием документов в Центре осуществляется в операционном зале посредством «безбарьерного» обслуживания.
      14. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названия приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи результатов государственной услуги;
      5) фамилии, имени, (при наличии) отчества работника принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, (при наличии) отчества заявителя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.
      15. Результат оказания государственной услуги выдается получателю государственной услуги либо его представителю (по нотариально удостоверенной доверенности) при личном посещении.
      В Центре выдача результатов государственной услуги осуществляется работником Центра посредством «окон».
      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за результатом услуги в указанный срок, Центр обеспечивает их хранение в течение одного месяца, после чего передает их в МИО.
      16. В оказании государственной услуги получателю государственной услуги будет отказано в следующих случаях:
      1) предоставления неполного пакета документов, указанных в пункте 11 настоящего регламента;
      2) отсутствия данных о наличии личного подсобного хозяйства в по хозяйственной книге МИО;
      3) при обслуживании в Центре по основаниям, предусмотренным статьей 40 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации».
      17. Этапы оказания государственной услуги с момента обращения получателя государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      при обращении в МИО:
      1) ответственный специалист МИО принимает и регистрирует устное обращение, сверяет оригинал документа, удостоверяющего личность с копией, возвращает оригинал документа получателю государственной услуги;
      2) ответственный специалист МИО проверяет данные получателя государственной услуги в похозяйственной книге МИО, заполняет справку либо готовит мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и передает руководителю МИО для рассмотрения;
      3) руководитель МИО рассматривает представленные документы, подписывает справку либо мотивированный ответ об отказе;
      4) ответственный специалист МИО регистрирует справку либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и выдает получателю государственной услуги.
      при обращении в Центр:
      1) получатель государственной услуги подает заявление в Центр;
      2) инспектор Центра регистрирует заявление, выдает расписку получателю государственной услуги о приеме соответствующих документов, в которой содержится дата получения им результата государственной услуги;
      3) инспектор Центра передает документы инспектору накопительного отдела Центра;
      4) инспектор накопительного отдела Центра осуществляет сбор документов, составляет реестр, направляет документы в МИО для исполнения;
      5) ответственный специалист МИО принимает документы из Центра, проверяет данные получателя государственной услуги по похозяйственной книге МИО, заполняет справку либо готовит мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и передает руководителю МИО для рассмотрения;
      6) руководитель МИО рассматривает представленные документы, подписывает справку либо мотивированный ответ об отказе;
      7) ответственный специалист МИО регистрирует справку, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги МИО и направляет в Центр;
      8) инспектор Центра выдает получателю государственной услуги справку либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.

3. Порядок действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      18. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно–функциональные единицы (далее – СФЕ):
      при непосредственном обращении получателя государственной услуги в МИО:
      1) ответственный специалист МИО;
      2) руководитель МИО.
      при обращении получателя государственной услуги в Центр:
      1) инспектор Центра;
      2) инспектор накопительного отдела Центра;
      3) ответственный специалист МИО;
      4) руководитель МИО.
      19. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 3 к настоящему регламенту.
      20. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 4 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      21. Ответственными лицами за оказание государственной услуги являются руководители, должностные лица МИО и Центра, участвующие в процессе оказания государственной услуги (далее – должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и эффективность оказания государственной услуги, а также за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства»

Перечень государственных учреждений,
оказывающих государственную услугу «Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства»


Наименование
государственного
учреждения

Адрес месторасполо
жения

Контактные
данные

1

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Антоновского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Антоновка,
улица Ленина, 49

тел: 8 (71533)
2-71-17,
факс: 2-71-17

2

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Арыкбалыкского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Арыкбалык,
улица Центральная,
17

тел: 8 (71533)
4-11-41,
факс: 4-11-41
E-mail: arikso141@mail.
ru

3

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Володарского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Саумалколь,
улица М. Янко, 19

тел: 8 (71533)
2-18-57, факс:
2-18-57
E-mail:
Volodar.so@mail.
ru

4

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Гусаковского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Гусаковка,
улица Школьная, 40

тел: 8 (71533)
4-82-17,
факс: 4-82-17

5

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Жетыкольского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Саумалколь,
улица Березовая,
16

тел: 8 (71533)
2-11-86, факс:
2-11-86

6

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Елецкого
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Елецкое,
улица Зеленая, 38

тел: 8 (71533)
-96-34,
факс: 2-96-34

7

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Имантауского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Имантау,
улица Ленина, 51

тел: 8 (71533)
4-55-43,
факс: 4-55-43

8

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Казанского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Казанка,
улица Новая, 24

тел: 8 (71533)
2-31-48,
факс: 2-31-48

9

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Каратальского
сельского округа
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области»

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Каратал,
улица Орталык, 2

тел: 8 (71533)
2-93-23,
факс: 2-93-23

10

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Камсактинского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Карасевка,
улица Мира, 15

тел: 8 (71533)
2-53-22,
факс: 2-53-22

11

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Константиновско
го сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село
Константиновка,
улица Куйбышева,
55

тел: 8 (71533)
4-51-74,
факс: 4-51-74
E-mail:
akimat_konstanti
novka@mail.ru

12

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Лобановского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Лобаново,
улица Ленина, 29

тел: 8 (71533)
4-62-44,
факс: 4-62-44

13

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Нижнебурлукского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Нижний
Бурлук, улица
Центральная, 34

тел: 8 (71533)
4-84-44, факс:
4-84-44

14

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Сырымбетского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Сырымбет,
улица Школьная, 2

тел: 8 (71533)
5-39-57,
факс: 5-39-57

15

Государственное
учреждение
«Аппарат акима
Украинского
сельского
округа»
Айыртауского
района Северо-
Казахстанской
области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Кирилловка,
улица Ленина, 38

тел: 8 (71533)
2-41-82, факс:
2-41-82

16

Отдел по
Айыртаускому
району филиал
республиканского
государственного
предприятия
«Центр
обслуживания
населения» по
Северо-Казахстан
ской области

Северо-Казахстан
ская область,
Айыртауский район,
село Саумалколь,
улица Сыздыкова, 4

тел: 8 (71533)
2-01-84,
факс: 2-01-84

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства»

Форма

Заявление

Я,______________________________________________________________________________ (Ф.И.О., паспортные данные (данные удостоверения личности
_____________________________________________________________________ и место жительства физического лица) _____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

Действующий от имени _____________________________________________________________________ (заполняется уполномоченным представителем) на основании____________________________________________________________ (реквизиты документа, удостоверяющего полномочия)

Прошу предоставить мне справку о наличии личного подсобного хозяйства
Прилагаю следующие документы: _____________________________________________________________________

Дата _________________________________________/_________
      (Ф.И.О. и подпись заявителя/уполномоченного представителя)
      ________________________________________/_________
      (Ф.И.О. и подпись специалиста, принявшего запрос)

Результат выполнения /рассмотрения/ запроса: ________________________________________
_____________________________________________________________________
проверено: дата ______________ 2012__ г.

_____________________________________________________
(Ф.И.О. и подпись специалиста)

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства»

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур)
Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц через МИО

Действие основного процесса (хода, потока работ)

п/п

№ действия
(хода,
потока
работ)

1

2

3

4

1

Наименова
ние СФЕ

Ответствен
ный специ
алист МИО

Ответствен
ный специ
алист МИО

Руководи
тель МИО

Ответствен
ный специ
алист МИО

2

Наименова
ние дейст
вия (про
цесса про
цедура,
операции) и
их описание

Прием и
регистра
ция
устного
обращения,
сверка
оригинала
документа,
удостоверя
ющего
личность с
копией

Проверка
данных
получателя
государст
венной
услуги в
похозяйст
венной
книге МИО,
заполнение
справки
либо
подготовка
мотивирован
ного ответа
об отказе и
передача
руководите
лю МИО для
подписания

Рассмотре
ние и
подписание
справки
либо моти
вированно
го ответа
об отказе

Регистра
ция
справки
либо моти
вированно
го ответа
об отказе
в предо
ставлении
услуги и
выдача
результата
оказания
государст
венной
услуги
получателю
государст
венной
услуги

3

Форма
завершения
(данные,
документ,
организаци
онно-распо
рядительное
решение)

Регистра
ция
обращения

Справка
либо мотиви
рованный
ответ об
отказе

Подписание
справки
либо моти
вированно
го ответа
об отказе

Справка
либо моти
вированный
ответ об
отказе

4

Сроки
исполнения

не более
10 минут

в течение 1
рабочего
дня

в течение
1 рабочего
дня

не более
10 минут

5

Номер
следующего
действия

2

3

4


Таблица 2. Описание действий СФЕ через Центр

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока
работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Инспектор
Центра

Инспектор на
копительного
отдела Центра

Инспектор на
копительного
отдела Центра

Наименование
действия
(процесса,
процедуры,
операции) и их
описание

Регистрация
заявления,
выдача
расписки
получателю
государствен
ной услуги о
приеме соот
ветствующих
документов

Расписывается
в журнале и
собирает
документы

Составляет
реестр и
направляет
документы в
МИО

Форма завершения
(данные,
документ,
организационно-
распорядительное
решение)

Расписка

Сбор
документов в
накопительный
отдел

Отправка
документов в
МИО

Сроки исполнения

не более 20
минут

3 раза в день

не менее
одного раза в
день

Номер следующего
действия

2

3

4

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода,
потока
работ)

4

5

6

7

Наименова
ние СФЕ

Ответствен
ный специ
алист МИО

Руководи
тель МИО

Ответствен
ный специ
алист МИО

Инспектор
Центра

Наименова
ние дейст
вия (про
цесса, про
цедуры,
операции) и
их описание

Прием
документов
из Центра,
проверяет
данные
получателя
государст
венной
услуги в
похозяйст
венной
книге МИО,
заполняет
справку
либо
готовит
мотивирован
ный ответ
об отказе в
предоставле
нии госу
дарственной
услуги и
передает
руководите
лю МИО для
рассмотре
ния

Рассмотре
ние и
подписание
справки
либо мотиви
рованного
ответа об
отказе

Регистра
ция
результата
оказания
государст
венной
услуги
(справки
либо моти
вированно
го ответа
об отказе)

Выдача
справки
либо моти
вированного
ответа об
отказе
получателю
государст
венной
услуги

Форма
завершения
(данные,
документ,
организаци
онно- рас
порядитель
ное
решение)

Передача
документов
с матери
алами руко
водителю
МИО для
подписи

Подписание
справки
либо моти
вированного
ответа об
отказе

Справка
либо моти
вированный
ответ об
отказе.
Передача в
Центр

Справка
либо моти
вированный
ответ об
отказе

Сроки
исполнения

30 минут

1 час

в течение
1 рабочего
дня

не более 20
минут


5

6

7


Варианты использования. Основной процесс

Группа 1 СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2 СФЕ
Ответственный
специалист МИО

Группа 3 СФЕ
Руководитель
МИО

Группа 4 СФЕ
Ответственный
специалист
МИО

Действие № 1
Прием
документов,
выдача
расписки о
приеме
документов,
регистрация
заявления,
передача
документов в
накопительный
отдел для
направления в
МИО

Действие № 2
Прием
заявления из
Центра или
обращения от
получателя,
рассмотрение
документов,
оформление
справки и
направление
руководителю
МИО

Действие № 3
Рассмотрение
и подписание
справки

Действие № 4
Регистрация
справки

Действие № 6
Выдача справки
получателю
государствен
ной услуги



Действие № 5
Передача
справки
получателю
государствен
ной услуги
или в Центр

Варианты использования. Альтернативный процесс

Группа 1 СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2 СФЕ
Ответственный
специалист МИО

Группа 3 СФЕ
Руководитель МИО

Группа 4 СФЕ
Ответственный
специалист
МИО

Действие № 1
Прием
документов,
выдача
расписки о
приеме
документов,
регистрация
заявления,
передача
документов в
накопительный
отдел для
направления в
МИО

Действие № 2
Прием
заявления из
Центра или
обращения от
получателя,
рассмотрение
документов,
оформление мо
тивированного
ответа об
отказе,
направление
руководителю
МИО

Действие № 3
Подписание мо
тивированного
ответа об
отказе

Действие № 4
Регистрация
мотивированно
го ответа об
отказе

Действие № 6
Выдача моти
вированного
ответа об
отказе
получателю го
сударственной
услуги



Действие № 5
Передача моти
вированного
ответа об
отказе
получателю
государствен
ной услуги
или в Центр

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
«Выдача справок о наличии личного
подсобного хозяйства

Схема 1. Описание действий СФЕ при обращении получателя государственной услуги в МИО

Схема 2.  Описание действий СФЕ при обращении получателя государственной услуги в Центр