"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 10 қазандағы N 335 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 16 қарашада N 1951 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 24 мамырдағы N 178 қаулысымен Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 10 қазандағы N 335 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 16 қарашада N 1951 тіркелді

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар аудандық әкімдігінің 24.05.2013 N 178 қаулысымен

      «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 3137-баптарына, «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабының 4-тармағына, «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 қаңтардағы № 51қаулысына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. Қоса берілген «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі» мемлекеттік мекемесінің бастығына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкiмi                                А. Тастеміров

Солтүстік Қазақстан облысы
Ақжар ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 10 қазандағы № 335
қаулысымен бекітілді

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламенті 1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет Регламентінде (бұдан әрі - регламент) келесі ұғымдар қолданылады:
      1) ауылдық аумақтарды дамыту жөнiндегi уәкілетті орган – «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының ауыл шаруашылық және ветеринария бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
      2) бюджеттік несие - «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» (бұдан әрі - қаулы) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 18 ақпандағы № 183 бекітілген қаулысымен белгіленген мөлшерде тұрғын үй алуға немесе салуға бюджеттік несие түрінде тұтынушыларды әлеуметтік қолдау шарасы;
      3) көтерме жәрдемақы – қаулымен белгіленген мөлшерде бір жолғы ақшалай төлем түрінде тұтынушыларды әлеуметтік қолдау шарасы;
      4) сенім білдірілген өкіл (агент) - аудан әкімінің атынан және оның тапсырмасы бойынша тұтынушыларға берілетін бюджеттік несиелерді қамтамасыз ету бойынша қызметтерді атқаратын қаржы агенті;
      5) тұрақты жұмыс істейтін комиссия – аудандық мәслихат депутаттарынан, ауданның атқарушы органдары мен қоғамдық ұйымдары өкілдерінен тұратын тұтынушыларға әлеуметтік қолдау шарасын көрсету бойынша жұмыстарды ұйымдастыру үшін әкімдікпен құрылатын алқалық орган.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызмет осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес мекенжай бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының ауыл шаруашылық және ветеринария бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет «Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шілдедегі Заңының 18 бабы 8-тармағының, «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну мөлшерін және ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 18 ақпандағы № 183 қаулысы, «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 қаңтардағы № 51 қаулысының негізінде көрсетіледі.
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі көтерме жәрдемақы немесе бюджеттік несие түрінде әлеуметтік қолдау шаралары не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      8. Мемлекеттік қызмет ауылды елді-мекендерде тұру және жұмыс істеу үшін келген денсаулық сақтау, білім, әлеуметтік қамтамасыз ету, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына: денсаулық сақтау, білім, әлеуметтік қамтамасыз ету, мәдениет, спорт және ветеринария мамандықтары бойынша жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі ұйым, техникалық және кәсіби, орта білімнен кейінгі білім ұйымдарын тәмамдаған түлектерге, сондай-ақ жоғарыда аталған білімі бар қалада және басқа елді мекенде тұратын және ауылды елді мекенде жұмыс істеуге және тұруға тілек білдерген мамандарға беріледі (бұдан әрі - тұтынушы).
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат, сондай-ақ оларды толтыру үлгілерін осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекенжай бойынша уәкілетті органның akzhar-selhoz@sko.kz интернет – ресурстарында және де мемлекеттік қызмет көрсету орындарында уәкілетті органның стенділерінде алуға болады.
      10. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, жұмыс күндері, кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, 13-00-ден 14-00 сағатқа дейінгі түскі үзіліспен, 9-00-ден 18-00 сағатқа дейін көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету орындары ақпараттық стенділермен, құжаттарды толтыру үлгілері бар тағандармен жабдықталады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) осы регламенттің 13-тармағында белгіленген қажетті құжаттар тұтынушымен тапсырылған сәттен бастап:
      отыз тоғыз күнтізбелік күн ішінде көтерме жәрдемақы төленеді;
      отыз екі күнтізбелік күн ішінде осы регламенттің 2-қосымшасын сәйкес нысан бойынша Келісім жасау рәсімдерін жүзеге асырады және Келісім жасағаннан кейін отыз жұмыс күні ішінде тұрғын үй салуға немесе алуға бюджеттік несие беріледі;
      әлеуметтік қолдау шараларын беруден бас тартқан жағдайда уәкілетті орган үш жұмыс күні ішінде дәлелді жауапты тұтынушыға жолдайды;
      2) тұтынушы жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейінгі күтудің жол берілетін ең көп уақыты он минуттан аспайды;
      3) тұтынушы жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің жол берілетін ең көп уақыты отыз минуттан аспайды.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы уәкілетті органға мыналарды ұсынады:
      1) осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
      2) жеке тұлғаны куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      3) жаңа жұмыс орны бойынша кадрлық қызметпен расталған еңбек кітапшасының көшірмесі;
      4) азаматтарды тіркеу кітапшасының (үй кітапшасы) көшірмесі немесе тиісті елді мекенде тұратынын растайтын анықтама;
      5) білімі туралы дипломның көшірмесі;
      6) салық төлеушінің тіркеу туралы куәлігінің көшірмесі;
      7) жеке әлеуметтік кодты беру туралы куәліктің көшірмесі;
      8) жылжымайтын мүлікті бағалау актісі (несие алу үшін);
      9) тұрғын үй салу үшін ұсынылған жер телімін пайдалану құқығына акті;
      Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларымен және көшірмелерімен беріледі, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары тұтынушыға өтініш берген күні қайтарылады.
      14. Өтініш бланкісі уәкілетті органның жауапты тұлғасымен беріледі.
      15. Тұтынушымен толтырылған өтініш және мемлекеттік қызмет алу үшін талап етілетін қоса берілетін құжаттар уәкілетті органның жауапты маманына тапсырылады.
      16. Тұтынушыға мемлекеттік қызмет алу үшін барлық қажетті құжаттарды тұтынушының тапсырғандығын растайтын және онымен әлеуметтік қолдай шараларын алу күні көрсетілетін қолхат беріледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі тұтынушыға байланыс телефоны бойынша не уәкілетті органға өзі барға кезде хабарланады.
      18. Бас тартуға негіздеме осы регламенттің 13-тармағында көрсетілген күмәнді құжаттарды беру дерегі болып табылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-әрекеттер (өзара әрекеттестік) тәртібінің сипаттамасы

      19. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушыдан өтініш алған мерзімнен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін беруге дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы уәкілетті органға өтініш береді және қызмет алу үшін қажетті құжаттар тізбесін тапсырады;
      2) уәкілетті органның жауапты маманы құжаттарды қабылдау және үндеулерді тіркеуді жүзеге асырады, тұтынушыға олармен әлеуметтік қолдау шараларын алу күнінен тұратын қолхат береді және уәкілетті органның басшысына тапсырады;
      3) уәкілетті органның басшысы келіп түскен құжаттармен танысуды жүзеге асырады және жауапты орындаушыға жолдайды;
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын, ұсынылған құжаттардың сенімділігін (күмәнді құжаттарды тапсырған жағдайда үш жұмыс күні ішінде тұтынушыға бас тарту туралы дәлелді жауап беріледі) тексереді, қаржы қаражатының қажеттілігіне есеп жүргізеді және құжатты қабылдаған күннен бес күнтізбелік күн ішінде тұрақты жұмыс істейтін комиссияға (бұдан әрі - комиссия) қарауға жолдайды;
      5) комиссия уәкілетті органнан құжаттар келіп түскен күннен он күнтізбелік күн ішінде ұсынылған құжаттарды қарайды және әлеуметтік қолдау көрсету шараларын беру туралы Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы әкімдігіне (бұдан әрі – аудан әкімдігі) ұсынады.
      6) аудан әкімдігі комиссияның ұсынысы келіп түскен сәттен он күнтізбелік күн ішінде тұтынушыға әлеуметтік қолдау шараларын көрсету туралы қаулы қабылдайды;
      7) қаулыны қабылдағаннан кейін жеті күнтізбелік күн ішінде аудан әкімдігі басшы тұлғасындағы уәкілетті орган арасында тұтынушы және сенімді тұлға арасында (агент) тұтынушыға әлеуметтік қолдау шараларын беру туралы Келісім жасалады;
      8) Келісім жасағаннан кейін:
      1) уәкілетті орган жеті күнтізбелік күн ішінде көтерме жәрдемақы сомасын тұтынушылардың жеке есеп шотына аударады;
      2) сенімді тұлға (агент) Қазақстан Республикасы заңнамасымен бекітілген тәртіпте отыз жұмыс күні ішінде тұтынушыға тұрғын үй сатып алуға немесе салуға несие береді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне келесі құрылымдық – функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі – ҚФБ):
      1) уәкілетті органның жауапты маманы;
      2) уәкілетті органның басшысы;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;
      4) тұрақты жұмыс істейтін комиссия;
      5) аудан әкімдігі;
      6) сенім білдірілген өкіл (агент).
      21. Әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) бірізділігі мен өзара әрекетін мәтіндік кестелік сипаттау әр әкімшілік әрекеттің (процедураның) орындалу мерзімін көрсетумен осы регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.
      22. Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ процесіндегі әкімшілік әрекеттердің қисынды бірізділігі арасындағы өзара әрекетті көрсететін сызба осы регламенттің 5-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      23. Мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын уәкілетті органның басшысы және лауазымды тұлғалар, тұрақты жұмыс істейтін комиссия мүшелері (бұдан әрі – лауазымды тұлға) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметті сапалы және тиімді көрсетуге, сонымен қатар Қазақстан Республикасының заңнамасында қарастырылған тәртібінде белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыруға, мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы олармен қабылданатын шешімдерге және әрекеттерге (әрекетсіздік) жауап береді.

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге
және тұруға келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік
қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламентіне
1 қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша уәкілетті орган

Уәкілетті органның атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

«Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданының ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Ақжар ауданы Талшық селосы, Целинная көшесі, 13

Күн сайын сағат 9.00-ден бастап, 18.00-ге дейін 13.00-14.00 түскі үзіліс, демалыс-
сенбі және жексенбі

8 (71546) 21-2-87

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге
және тұруға келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік
қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламентіне
2 қосымша

Ауылды елді мекендерге тұру және жұмыс істеу үшін келген денсаулық сақтау, білім, әлеуметтік қамтамасыз ету, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын беру туралы үлгі келісім

      Елді мекен _________20___ жылғы «____» ____________
      Бұдан әрі «Әкімші» деп аталатын «_________________» мемлекеттік мекемесі атынан басшы __________________ бір тараптан, бұдан әрі «Алушы» деп аталатын әлеуметтік көмек алушы __________________, басқа тараптан және бұдан әрі «Сенім білдірілген өкіл (агент)» деп аталатын ___________________ үшінші тараптан төмендегілер туралы осы өзара міндеттемелер Келісімін жасасты:

1. Келісімнің нысанасы

      Тараптар өзара жауапкершілікті және келісімді ескере отырып, ешқандай тараптан мәжбүр етілмей тараптар толық көлемде орындалуы тиіс міндеттемелер қабылдайды, атап айтқанда:
      1. Әкімші, ______________ мәслихатының (20 __ жылғы «__» ________ № __) шешімінің негізінде өзіне мынадай түрдегі әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну міндеттемелерін қабылдайды:
      1) _____ теңге мөлшерінде көтерме жәрдемақы;
      2) _____ жыл мерзіміге _____ теңге сомасында тұрғын үй сатып алуға немесе салуға бюджеттік кредит.
      2. Алушы өзіне жоғарыда көрсетілген әлеуметтік қолдау шараларын алған кезде елді мекенінде орналасқан ______________ (денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт, ветеринария) ұйымында кемінде 5 жыл уақыт қызмет істеуге міндеттеме қабылдайды.
      3. Сенім білдірілген өкіл (агент) өзіне тапсырма шарты негізінде әкімшінің атынан және оның есебінен және оның нұсқауына сәйкес бюджеттік кредит беруге байланысты белгілі бір тапсырмаларды орындауға міндеттеме қабылдайды.

2. Тараптардың құқықтары мен міндеттемелері

      1. Әкімші:
      1) алушыдан осы Келісімге сәйкес өзіне алған міндеттемелерді адал және тиісінше орындауды талап етуге құқылы;
      2. Әкімші:
      1) аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімдігінің қаулысы қабылдағаннан кейін он жұмыс күні ішінде және осы Келісім негізінде көтерме жәрдемақысының тағайындалған сомасын алушының жеке есеп шотына аударуға міндетті.
      3. Алушының:
      1) комиссияның жұмыс органының талабы бойынша қажетті құжаттарды тапсыру кезінде әлеуметтік қолдау шараларын ерікті түрде таңдауға;
      2) бес жыл мерзімөткенге дейін, өндірістік жағдайларға немесе әкімшіліктің бастамасына байланысты басқа аулдық елді мекендерге жұмысқа ауысқан кезде алынған әлеуметтік қолдау шараларына құқығын сақтауға құқысы бар.
      4. Алушы:
      1) әлеуметтік қолдау шараларын алған күннен бастап 60 жұмыс күні ішінде комиссияның жұмыс органына бюджет қаражаттының мақсатты пайдаланылғаны туралы растау құжаттарын беруге;
      2) меншікгіне сатып алынған /салынған жылжымайтын мүлікті әділет органында тіркегеннен кейін сенім өкілге (агентке) тұрғын үйге арналған құжаттардың түпнұсқаларын осы Келісімді кемінде бес жыл мерзімге қамтамасыз ету жөніндегі кепіл ретінде беруге;
      3) жұмыс органына тоқсан сайын жұмыс орнынан анықтама ұсынуға;
      4) осы Келісімнің шарттары орындамаған жағдайда әлеуметтік қолдау шаралары ретінде алынған бюджет қаражатын толық көлемде қайтаруды қамтамасыз етуге міндетті.
      5. Сенім білдірілген өкіл (агент):
      1) алушымен есеп айырысуды жүргізуге;
      2) алушының қаржылық жағдайына мониторинг жүргізуге құқысы бар.
      6. Сенім білдірілген өкіл (агент):
      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес бюджеттік кредитке қызмет көрсетуге;
      2) кредиттік шарт бойынша әлеуметтік қолдау шараларын алған маман міндеттемелерінің орындалуына мониторинг жүргізуге;
      3) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес алушылардан берешекті өндуруп алыду жүзеге асыруға міндетті.

3. Дауларды шешу

      1) осы Келісімді орындау кезінде туындауы мүмкін барлық мәселелер мен келіспеушіліктер мүмкіндігіне қарай Тараптардың арасында келіссөздер жолымен шешілетін болады.
      2) егер даулар мен келіспеушіліктер келіссөздер жолымен реттелмейтін болса, олар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес сот тәртібімен шешілуге тиіс.

4. Келісімінің қолданылу мерзімі

      1) Осы Келісім тараптардың қол қойған күнінен бастап күшіне енеді.
      2) Келісімнің қолданысы 20 ___ жылғы «___» _________ басталады
      3) Келісім бірдей заң күші бар үш данада жасалды.

5. Тараптардың заңды мекенжайлары

      Әкімшік              Алушы       Сенім білдірілген өкіл (агент)
      ________________ _________________ ____________________
      ________________ _________________ ____________________
      ________________ _________________ ____________________

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге
және тұруға келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік
қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

________________________аудан
(облыстық маңызы бар қала)
__________________облыс әкімі
_____________________________
Аты – жөні, тегі
_____________________________
өтініш берушінің мекен жайы
_____________________________
жұмыс орны, лауазымы
_____________________________
тегі, аты, әкесінің аты

Өтініш

      Сізден Келісім (қоса беріледі) шарттарында және мөлшерінде көтерме жәрдемақы төлеуге және/немесе тұрғын үй сатып алуға/ салуға бюджеттік несие ресімдеуге құқығын беруді сұраймын.

____________ ____________
күні қолы

      Құжаттар қабылданды.
      20 ____жылғы «___» __________
      ____________ ______________________________________________
      қолы құжатты қабылдаған тұлғаның Т.А.Ә.
      ___________________________________________________________
      (кесу сызығы)

      Өзгерістен туындаған жағдайда 15 жұмыс күні ішінде олар туралы хабарлауға міндеттенемін. Жалған ақпараттар мен жасанды құжаттар бергені үшін жауапкершілікке тартылатындығы жөнінде ескертілді.
20 ____жылғы «___» __________ __ дана қоса берілген құжаттар санымен ____________ азаматтың (азаматшаның) өтініші қабылданды.

      ____________ ______________________________________________
      қолы             құжатты қабылдаған тұлғаның Т.А.Ә.

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге
және тұруға келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік
қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламентіне
4-қосымша

Негізгі процестің әрекеттері (жұмыстың барысы) 1 өтініш берушіге


әрекет-
тің № (жұмыс-
тың барысы)

1

2

3

4

5

1

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Тұрақты жұмыс істейтін комиссия

Аудан әкімдігі

2

Әрекет-
тің атауы (процес-
тің, рәсімнің, опера-
цияның) олардың сипат-
тамасы

Өтінішті тіркеу және тұтынушы-
мен ұсынылған құжаттар-
ды қабылдау

тұтынушы-
мен ұсынылған құжаттар-ды қарастыру

Құжаттардың толықтығын, ұсынылған құжаттардың дұрыстығын тексеру (күмәнді құжаттарды тапсырған жағдайда үш жұмыс күні ішінде тұтынушыға бас тарту туралы дәлелді жауап береді), қаржы қаражатының қажеттілі-
гіне есеп жүргізеді және құжаттарды қабылдаған күннен бастап бес күнтізбелік күн ішінде комиссияға қарауға жолдайды

Ұсынылған құжаттар-мен қарау және тұтынушы-ға әлеумет-
тік қолдау шараларын беру туралы әкімдікке ұсыну

Әлеуметтік қолдау шараларын беру туралы қаулы қабылдау

3

Аяқтау нысаны деректер, құжат, ұйымдастырушы-
лық-
өкімдік шешім)

Қолхат

Келіп түскен құжаттар-ды уәкілетті органның жауапты орындау-
шысына тапсыру

Бас тарту туралы дәлелді жауап не құжаттарды тұрақты жұмыс істейтін комиссияға жолдау

Ұсыныс

Аудан әкімдігі-
нің қаулысы

4

Орындалу мерзім-
дері

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күн ішінде

Бас тартылған жағдайда 3 жұмыс күні ішінде тұтынушыға дәлелді жауап жолдайды; 5 күнтізбелік күн ішінде тұрақты жұмыс істейтін комиссияға жолдайды

10 күн-
тізбелік күн ішінде

10 күнтіз-
белік күн ішінде

5

Келесі іс-әре-
кеттің нөмірі

2

3

4

5

6

Негізгі процестің әрекеттері (жұмыстың барысы) 1 өтініш берушіге

әрекеттің № (жұмыстың барысы)

6

7

Келісім жасағаннан кейін

ҚФБ атауы

басшысы тұлғасындағы уәкілетті орган, тұтынушы және сенімді тұлға (агент)

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Сенімді тұлға (агент)

Әрекеттің атауы (процестің, рәсімнің, операцияның) олардың сипаттамасы

Әлеуметтік қолдау шараларын беру туралы Келісім жасау

Тұтынушының жеке есеп шотына көтерме жәрдемақы сомасын аудару

Тұтынушыға Қазақстан Республикасы заңнамасымен белгіленген мөлшерде тұрғын үй алуға немесе салуға бюджеттік несие беру

Аяқтау ныса-
ны (деректер, құжат, ұйым-
дастырушылық-
өкімдік шешім)

Келісім

Төлемдік тапсырма

Жалға және кепілдікке беру шарты

Орындалу мерзімдері

7 күнтізбелік күн ішінде

7 күнтізбелік күн ішінде

30 жұмыс күні ішінде

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7


Пайдалану нұсқалары. Баламалы процесс.

1-топ ҚФБ Уәкілетті органның жауапты маманы

2-топ ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

3-топ ҚФБ
Уәкілетті органның жауапты орындаушы-сы

4-топ ҚФБ
Тұрақты жұмыс істейтін комиссия

5-топ ҚФБ Аудан әкімдігі

6-топ ҚФБ Сенімді тұлға (агент)

№ 1-әрекет
Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу, уәкілетті органның басшылыққа тапсыру

№ 2-
әрекет Тұтынушы-
мен ұсынылған құжаттарды қарау, жауапты маманға тапсыру

№ 3-әрекет Құжаттарды толықты-
ғын, ұсынылған құжаттар-
дың дұрыстығын тексеру, тұрақты жұмыс істейтін комиссияға жолдау

№ 4-
әрекет
Ұсынылған құжаттар-ды қарау және тұтынушы-ға әлеумет-
тік қолдау шараларын беру туралы аудан әкімдігі-не ұсыну

№ 5-әрекет
Әлеуметтік қолдау шараларын беру туралы қаулы қабылдау



№ 6-әрекет
Басшысы тұлғасын-
дағы уәкілетті орган, тұтынушы және сенімді тұлға (агент) арасында әлеуметтік қолдау шараларын беру туралы Келісім жасау

№ 7-әрекет Тұтынушы-
ның жеке есеп шотына көтерме жәрдемақы сомасын аудару



№ 8-
әрекет Тұтыну-
шыға Қазақ-
стан Респуб-ликасы заңна-
масымен белгі-
ленген мөлшер-де тұрғын үй алуға немесе салуға бюджет-тік несие беру

Пайдалану нұсқалары. Баламалы процесс.

1-топ ҚФБ Уәкілетті органның жауапты маманы

2-топ ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

3-топ ҚФБ
Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

№ 1-әрекет
Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу, уәкілетті органның басшылыққа тапсыру

№ 2-әрекет
Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қарау, жауапты маманға тапсыру

№ 3-әрекет Құжаттарды толықтығын, ұсынылған құжаттардың дұрыстығын тексеру, бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау және тұтынушыға жолдау

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге
және тұруға келген денсаулық сақтау, білім
беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет,
спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік
қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламентіне
5-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ процесіндегі әкімшілік әрекеттердің қисынды бірізділігі арасындағы өзара әрекеттесуді бейнелейтін сызбалар

Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 10 октября 2012 года N 335. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 16 ноября 2012 года N 1951. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 24 мая 2013 года N 178

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акжарского района Северо-Казахстанской области от 24.05.2013 N 178

      В соответствии со статьями 3137 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года № 51 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты», акимат Акжарского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на начальника государственного учреждения «Отдел сельского хозяйства и ветеринарии Акжарского района Северо-Казахстанской области».
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                А. Тастемиров

Утвержден
постановлением акимата
Акжарского района
Северо-Казахстанской области
от 10 октября 2012 года № 355

Регламент государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» 1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» (далее – регламент) используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган по развитию сельских территорий – государственное учреждение «Отдел сельского хозяйства и ветеринарии Акжарского района Северо-Казахстанской области»;
      2) бюджетный кредит - мера социальной поддержки потребителей в виде бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья в размере, установленном постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2009 года № 183 «Об утверждении размеров и Правил предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» (далее – постановление);
      3) подъемное пособие - мера социальной поддержки потребителей в виде единовременной денежной выплаты в размере, установленном постановлением;
      4) поверенный (агент) - финансовое агентство, выполняющее от имени и по поручению акима района функции по обслуживанию бюджетных кредитов, предоставляемых потребителям;
      5) постоянно действующая комиссия - коллегиальный орган, создаваемый акиматом района для организации работы по оказанию мер социальной поддержки потребителям, состоящий из депутатов районного маслихата, представителей исполнительных органов района и общественных организаций.

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      3. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел сельского хозяйства и ветеринарии Акжарского района Северо-Казахстанской области» (далее – уполномоченный орган) по адресу согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная. 5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга оказывается на основании пункта 8 статьи 18 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года «О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий», постановления Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2009 года № 183 «Об утверждении размеров и Правил предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты», постановления Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года № 51 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты».
      7. Результатом оказываемой государственной услуги являются меры социальной поддержки в виде подъемного пособия и бюджетного кредита, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      8. Государственная услуга предоставляется специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты: выпускникам организаций высшего и послевузовского, технического и профессионального, послесреднего образования по специальностям здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, а также специалистам, имеющим указанное образование, проживающим в городах и иных населенных пунктах и изъявившим желание работать и проживать в сельских населенных пунктах (далее – потребители).
      9. Полную информацию о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения можно получить по адресу, указанному в приложении 1 к настоящему регламенту, интернет-ресурсе уполномоченного органа akzhar-selhoz@sko.kz, а также на стендах уполномоченного органа в местах предоставления государственной услуги.
      10. Государственная услуга оказывается в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, с 9-00 до 18-00 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-00 часов.
      11. Места предоставления государственной услуги оснащены информационными стендами, стойками с образцами заполнения документов.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      12. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 13 настоящего регламента:
      в течение тридцати девяти календарных дней выплачивается подъемное пособие;
      в течение тридцати двух календарных дней осуществляется процедура заключения Соглашения по форме, согласно приложению 2 к настоящему регламенту, и в течение тридцати рабочих дней после заключения Соглашения предоставляется бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья;
      в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более десяти минут;
      3) максимальное время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут.
      13. Для получения государственной услуги потребитель представляет в уполномоченный орган:
      1) заявление по форме согласно приложению 3 к настоящему регламенту;
      2) копию документа, удостоверяющего личность;
      3) копию трудовой книжки, заверенную кадровой службой по новому месту работы;
      4) копию книги регистрации граждан (домовой книги) или справку, подтверждающую проживание в соответствующем населенном пункте;
      5) копию диплома об образовании;
      6) копию свидетельства о регистрации налогоплательщика;
      7) копию свидетельства о присвоении социального индивидуального кода;
      8) акт оценки недвижимого имущества (для получения бюджетного кредита);
      9) акт на право пользования земельным участком, предоставленным для строительства жилья.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются потребителю в день подачи заявления.
      14. Бланк заявления выдается должностным лицом уполномоченного органа.
      15. Заполненное потребителем заявление и прилагаемые к нему документы, требуемые для получения государственной услуги, сдаются ответственному специалисту уполномоченного органа.
      16. Потребителю выдается расписка, подтверждающая, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги и указывается дата получения им мер социальной поддержки.
      17. Результат оказания государственной услуги потребителю сообщается по контактному телефону, либо при личном посещении уполномоченного органа.
      18. Основанием для отказа является факт предоставления недостоверных документов, указанных в пункте 13 настоящего регламента.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      19. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган и предоставляет необходимый перечень документов на предоставление услуги;
      2) ответственный специалист уполномоченного органа осуществляет прием документов и регистрацию обращения, выдает потребителю расписку, в которой содержится дата получения им мер социальной поддержки и передает руководителю уполномоченного органа;
      3) руководитель уполномоченного органа осуществляет ознакомление с поступившими документами и направляет ответственному исполнителю;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа осуществляет проверку полноты документов, достоверность представленных документов (в случае предоставления недостоверных документов в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ об отказе), производит расчеты потребности финансовых средств и в течение пяти календарных дней со дня принятия документов направляет на рассмотрение постоянно действующей комиссии (далее – комиссия);
      5) комиссия в течение десяти календарных дней с момента поступления документов от уполномоченного органа рассматривает предоставленные документы и рекомендует акимату Акжарского района Северо–Казахстанской области (далее - акимат района) о предоставлении потребителю мер социальной поддержки.
      6) акимат района в течение десяти календарных дней с момента поступления рекомендации комиссии принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки потребителю;
      7) в течение семи календарных дней после принятия постановления акимата района, между уполномоченным органом в лице руководителя, потребителем и поверенным (агентом) заключается Соглашение о предоставлении мер социальной поддержки потребителю;
      8) После заключения Соглашения:
      1) уполномоченный орган в течение семи календарных дней перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей;
      2) поверенный (агент) в течение тридцати рабочих дней в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, предоставляет потребителю кредит на приобретение или строительство жилья.
      20. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно - функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) ответственный специалист уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      4) постоянно действующая комиссия;
      5) акимат района;
      6) поверенный (агент).
      21. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 4 к настоящему регламенту.
      22. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 5 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      23. Ответственными лицами за оказание государственной услуги являются руководитель и должностные лица уполномоченного органа, члены постоянно действующей комиссии участвующие в процессе оказания государственной услуги (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и эффективность оказания государственной услуги, а также за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры, спорта и
ветеринарии, прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты»

Уполномоченный орган по оказанию государственной услуги

Наименование
уполномоченного органа

Юридический
адрес

График работы

Контактный
телефон

Государственное учреждение «Отдел сельского хозяйства и ветеринарии Акжарского района Северо-Казахстан-
ской области»

Северо-Казахстан-
ская область Акжарского район село Талшик,
улица Целинная, 13

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, 13.00-14.00 обеденный перерыв, выходной -
суббота и
воскресенье

8 (71546)
21-2-87

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры, спорта и
ветеринарии, прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты»

Соглашение о предоставлении мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты

      Населенный пункт _________________ "___" __________ 20__ года
      Государственное учреждение "___________________________" в лице руководителя _______________, именуемое в дальнейшем "Администратор", с одной стороны, получатель социальной помощи,______________________, именуемый в дальнейшем "Получатель", с другой стороны и ______________________________________, именуемый в дальнейшем "Поверенный (агент)", с третьей стороны, заключили настоящее Соглашение взаимных обязательств о нижеследующем:

1. Предмет Соглашения

      Стороны, учитывая взаимную ответственность и согласие, без принуждения ни с чьей стороны принимают на себя обязательства, которые должны быть исполнены в полном объеме сторонами, а именно:
      1. Администратор на основании решения маслихата ______________ (№ ____ от "___"_______ 20__ года), принимает на себя обязательства предоставить меры социальной поддержки в виде:
      1) подъемного пособия в размере _______________________ тенге;
      2) бюджетного кредита на приобретение/строительство жилья в сумме _____________________________ тенге сроком на ____ лет.
      2. Получатель принимает на себя обязательства при получении вышеуказанных мер социальной поддержки не менее пяти лет отработать в организации __________________ (здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта, ветеринарии), расположенной в сельском населенном пункте _________________.
      3. Поверенный (агент) принимает на себя обязательства на основе договора поручения совершать от имени и за счет администратора и в соответствии с его указаниями определенные поручения, связанные с бюджетным кредитованием.

2. Права и обязанности сторон

      1. Администратор вправе:
      1) требовать от получателя добросовестного и надлежащего исполнения обязательств, взятых на себя в соответствии с настоящим Соглашением.
      2. Администратор обязан:
      1) в течение десяти рабочих дней после принятия постановления акимата района (города областного значения) и на основании настоящего Соглашения перечислить назначенную сумму подъемного пособия на индивидуальный лицевой счет получателя.
      3. Получатель имеет право:
      1) добровольного выбора мер социальной поддержки при предоставлении необходимых документов по требованию рабочего органа комиссии;
      2) сохранять право на полученные меры социальной поддержки при переводе на работу в другие сельские населенные пункты до истечения пятилетнего срока, связанном с производственными условиями или по инициативе администрации.
      4. Получатель обязан:
      1) в течение 60 рабочих дней со дня получения мер социальной поддержки представить в рабочий орган комиссии подтверждающие документы о целевом использовании бюджетных средств;
      2) после регистрации в органах юстиции приобретенной в собственность/построенной недвижимости представить оригиналы документов на жилье поверенному (агенту) в качестве залога по обеспечению данного Соглашения сроком не менее чем на пять лет;
      3) ежеквартально представлять в рабочий орган справку с места работы;
      4) обеспечить возврат в полном объеме полученных в качестве мер социальной поддержки бюджетных средств при неисполнении условий данного Соглашения.
      5. Поверенный (агент) имеет право:
      1) проводить расчеты с получателем;
      2) проводить мониторинг финансового состояния получателя.
      6. Поверенный (агент) обязан:
      1) обслуживать бюджетный кредит в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;
      2) осуществлять мониторинг выполнения обязательств специалиста, получившего меры социальной поддержки по кредитному договору;
      3) осуществлять взыскание задолженности с получателя в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

3. Разрешение споров

      1) Все вопросы и разногласия, которые могут возникнуть при исполнении настоящего Соглашения, будут по возможности решаться путем переговоров между Сторонами.
      2) В случае, если споры и разногласия не могут быть урегулированы путем переговоров, они подлежат разрешению в судебном порядке в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.

4. Срок действия Соглашения

      1) Настоящее Соглашение вступает в силу со дня его подписания сторонами.
      Начало действия Соглашения с "___"_________ 20__ года.
      2) Соглашение составлено в трех экземплярах, имеющих одинаковую юридическую силу.

5. Юридические адреса сторон

      Администратор              Получатель      Поверенный (агент)
      _______________________ ________________ ______________________
      _______________________ ________________ ______________________
      _______________________ ________________ ______________________

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры, спорта и
ветеринарии, прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты»

Акиму
_________________ района
(города областного значения)
_________________ области
_________________________
фамилия, инициалы
от ______________________
фамилия, имя, отчество
_________________________
место работы, должность
_________________________
заявителя, проживающего по адресу
_________________________

Заявление

      Прошу Вас выплатить мне подъемное пособие и/или предоставить право на оформление бюджетного кредита на приобретение/строительство жилья в размере и на условиях Соглашения (прилагается).

__________ ___________
дата       подпись

      Документы приняты:
      "____" ________ 20____ года

_______________________________________________________________
      подпись Ф.И.О. должностного лица, принявшего документы

____________________________________________________________________
                           (линия отреза)
      В случае возникновения изменений, обязуюсь в течение 15 рабочих дней сообщить о них. Предупрежден(а) об ответственности за представление недостоверных сведений и поддельных документов.
      Заявление гр. ____________________ с прилагаемыми документами в количестве ____________ штук принято "____" __________ 20____ года.
      ___________ ___________________________________________________           подпись     Ф.И.О. должностного лица, принявшего документы

Приложение 4
к регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры, спорта и
ветеринарии, прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты»

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ

Действие основного процесса (хода, потока работ)


№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

1

Наимено-
вание СФЕ

Ответст-
венный специалист уполномо-
ченного органа

Руководи-
тель уполномо-
ченного органа

Ответст-
венный исполни-
тель уполно-
моченного органа

Постоянно действую-щая комиссия

Акимат района

2

Наимено-
вание действий (процес-
са, процедуры операции) и их описание

Регистра-
ция заявления и прием представ-
ленных потребите-лем документов

Рассмотрение представ-
ленных потребите-лем документов

Проверка полноты докумен-
тов, досто-
верности представ-
ленных документов (в случае предостав-ления недосто-
верных документов в течение трех рабочих дней направляет потребите-лю мотивиро-
ванный ответ об отказе), производит расчеты потребнос-ти финансовых средств и в течение пяти календар-
ных дней со дня принятия документов направляет на рассмотре-ние комиссии

Рассмот-
рение предос-
тавленных документов и рекомен-
дация акимату района о предос-
тавлении потреби-
телю мер социаль-
ной поддержки

Принятие постанов-ления о предос
тавлении мер социаль-
ной поддержки

3

Форма заверше-
ния (данные документ, организа-ционно-
распоря-
дительное решение)

Расписка

Передача поступив-
ших документов ответст-
венному исполните-лю уполномо-
ченного органа

мотивиро-
ванный ответ об отказе, либо направле-
ние документов на постоянно действую-
щую комиссию

Рекомен-
дация

Постанов-ление акимата района

4

Срок исполне-
ния

не более 30 минут

в течение 1 рабочего дня

в случае отказа в течение 3 рабочих дней направляет потребите-лю мотивиро-
ванный ответ; в течение 5 календар-
ных дней направляет в постоянно действую-
щую комиссию

в течение 10 календар-ных дней

в течение 10 календар-ных дней

5

Номер следующе-го действия

2

3

4

5

6

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

6

7

после заключения Соглашения

Наименование СФЕ

уполномоченный орган в лице руководителя, потребитель и поверенный (агент)

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Поверенный (агент)

Наименование действия
(процесса, процедуры,
операции) и их
описание

Заключение Соглашения о предоставлении мер социальной поддержки

Перечисление суммы подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей

Предоставление потребителю бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан

Форма завершения
(данные, документ, организа-
ционно-
распоряди-
тельное
решение)

Соглашение

Платежное поручение

Договор займа и залога

Сроки исполнения

В течение 7 календарных дней

в течение 7 календарных дней

в течение 30 рабочих дней

Номер следующего
действия

7


Варианты использования. Основной процесс

Группа 1 СФЕ Ответствен-ный специалист уполномо-
ченного органа

Группа 2 СФЕ Руководи-
тель уполномо-
ченного органа

Группа 3 СФЕ Ответствен-ный исполнитель уполномо-
ченного органа

Группа 4 СФЕ Постоян-
но действую-щая комиссия

Группа 5 СФЕ Акимат района

Группа 6 СФЕ Поверен-
ный (агент)

Действие № 1 Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, передача руководству уполномо-
ченного органа

Действие № 2 Рассмотре-
ние представ-
ленных потребите-
лем документов, передача ответствен-ному исполнителю

Действие № 3 Проверка полноты документов, достовер-
ности представ-
ленных документов, направление на постоянно действующую комиссию

Действие № 4 Рассмот-
рение предос
тавленных докумен-
тов и рекомен-
дация акимату района о предос-
тавлении потреби-
телю мер социаль-
ной поддержки

Действие № 5 Принятие постанов-
ления о предостав-
лении мер социальной поддержки



Действие № 6 Заключение Соглашения о пре-
доставлении мер социальной поддержки, между уполномо-
ченным органом в лице руководи-
теля, потребите-
лем и поверенным (агентом)

Действие № 7 Перечисле-
ние суммы подъемного пособия на индивиду-
альные лицевые счета потребите-
лей



Действие № 8 Предос
тавление потреби-
телю бюджет-
ного кредита на приобре-
тение или строи-
тельство жилья в порядке, установ-
ленном законода-тельством Республи-ки

Варианты использования. Альтернативный процесс

Группа 1 СФЕ Ответственный специалист уполномоченного органа

Группа 2 СФЕ Руководитель уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Действие № 1 Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, передача руководителю уполномоченного органа

Действие № 2 Рассмотрение представленных потребителем документов, передача ответственному исполнителю уполномоченного органа

Действие № 3 Проверка полноты документов, достоверности представленных документов, подготовка мотивированного ответа об отказе и направление потребителю

Приложение 5
к регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки
специалистам здравоохранения, образования,
социального обеспечения, культуры, спорта и
ветеринарии, прибывшим для работы и проживания
в сельские населенные пункты»

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ