"Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев атындағы аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 27 тамыздағы N 381 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 5 қазанда N 1891 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 24 мамырдағы N 184 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданы әкімдігінің 24.05.2013 N 184 қаулысымен

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы «Әкімшілік рәсімдер туралы» Заңының 9-1-бабына сәйкес, Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау «Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесіне жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                В. Бубенко

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасының көлік
      және коммуникация министрі                 А.Қ. Жұмағалиев

Мағжан Жұмабаев ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 27 тамыздағы
№ 282 қаулысымен бекітілді

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу» электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Электрондық мемлекеттік қызмет «Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу» «Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен көрсетіледі (бұдан әрі - уәкілетті орган), сондай-ақ «электрондық үкімет» (бұдан әрі - Қызмет беруші) www.e.gov.kz. мекенжайы бойынша веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Жеке тұлғаларға: Қазақстан Республикасының азаматтарына, Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұрып жатқан шетелдіктер мен азаматтығы жоқ тұлғаларға – үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балалардың ата-аналарына және өзге заңды өкілдеріне электрондық мемлекеттік қызмет (бұдан әрі – тұтынушы) «Жергілікті атқарушы органдармен көрсетілетін әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысымен бекітілген «Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу» мемлекеттік қызмет көрсету стандарты негізінде әзірленді.
      3.Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған (медиа-алшақтықтары бар электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы «Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттарды ресімдеу» Регламентінде (бұдан әрі – Регламент) мынадай ұғымдар мен қысқартулар қолданылады:
      1) «электрондық үкіметтің» веб-порталы (бұдан әрі - ЭҮП) - нормативтік құқықтық база және электрондық мемлекеттік қызметтерді қоса, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа өзімен бірегей қол жетімділік терезені білдіретін ақпараттық жүйе;
      2) жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі - ЖСН) – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түрінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бар болған жағдайда немесе 2012 жылғы 31 желтоқсанға дейінгі мерзімімен оны алмастыратын СТН және ӘЖК );
      3) ақпараттық жүйе (бұдан әрі - АЖ) – ақпараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тасымалдауға және ұсынуға арналған жүйе;
      4) ЖАО АЖ – жергілікті атқарушы органдардың ақпараттық жүйесі/жергілікті атқарушы орган қызметкерінің автоматтандырылған жұмыс орны бөлігінде, Қазақстан Республикасы «электронды үкімет» шлюзінің кіші жүйесі ретіндегі «Өңірлік шлюз» ақпараттық жүйесі;
      5) Қазақстан Республикасының ұлттық куәландырушы орталығы (бұдан әрі - ҰКО) – «электрондық үкімет» қатысушыларына, мемлекеттік және мемлекеттік емес ақпараттық жүйелерге қызмет көрсететін куәландырушы орталық;
      6) Ұлттық куәландырушы орталық ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – «ҰҚО» АЖ) – тіркеу куәлігінің мәліметтерін сәйкестендіру үшін қызметті тұтынушының электрондық сандық қолтаңбасын пайдаланатын жүйе (бұдан әрі – тұтынушының ЭСҚ).
      7) жергілікті атқарушы орган (әкімдік) - облыстық, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімі басқаратын, өз құзыреті шегінде тиісті аумақта жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган; (бұдан әрі - ЖАО)
      8) медиа-алшақтық – құжаттарды электрондық нысаннан қағаз немесе керісінше нысанға өзгерту қажет кезінде қызметтерді көрсету процесінде қағаз және электрондық құжат айналымының кезектесуі;
      9) пайдаланушы - өзіне қажетті электрондық–ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінуші және оларды пайдаланатын субъект/тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке тұлға;
      10) «электрондық үкіметтің» өңірлік шлюзі (бұдан әрі – ЭҮӨШ) – ЖАО электрондық қызметтер көрсету процесіне қатысатын сыртқы ақпараттық жүйелердің және ЖАО жүйелері/кіші жүйелері арасында ақпараттық өзара әрекеттесуін қамтамасыз етуші ақпараттық жүйе;
      11) құрылымдық – функционалдық бірліктер – электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын уәкілетті орган, мемлекеттік органдары құрылымдық бөлімшелер, мемлекеттік органдардың жауапты тұлғалары (бұдан әрі – ҚФБ);
      12) транзакциялық қызмет – электрондық сандық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушымен көрсетілетін қызмет;
      13) уәкілетті орган - «Солтүстік Қазақстан облысы Мағжан Жұмабаев ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
      14) электрондық сандық қолтаңба (бұдан әрі - ЭСҚ) - электрондық сандық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігі мен мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық сандық таңбалардың жиынтығы;
      15) электрондық мемлекеттік қызметтер – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      16) электрондық құжат – ақпарат электрондық-сандық түрде ұсынылған және электрондық сандық қолтаңбамен берілген құжат;
      17) «электрондық үкімет» шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) электрондық қызметтерді іске асыру аясында «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін біріктіруге арналған ақпараттық жүйе;

2. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызмет беруші қызмет көрсету тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес тікелей аталған электрондық қызметті ұсынатын уәкілетті орган арқылы (ЖАО АЖ арқылы) жартылай автоматтандырылған мемлекеттік қызметін көрсетуде қызмет берушінің адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері (1 сурет):
      1) уәкілетті орган қызметшісі тұтынушыдан барлық қажетті құжаттарды қабылдайды, тіркелген күні, тұтынушының мемлекеттік қызметті алатын күні көрсетілген және құжатты қабылдаған тұлғаның аты-жөні жазылған талон береді;
      2) 1-үдеріс – ЖАО қызметкерімен ЖСН мен парольді электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО АЖ енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – ЖСН (СТН) және пароль арқылы уәкілетті органда тіркелген қызметкер туралы деректердің түпнұсқалығын ЖАО АЖ тексеру;
      4) 2-үдеріс – ЖАО қызметкерінің деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЖАО АЖ авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – уәкілетті органның қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру (мәліметтерді енгізу және сканерленген құжаттарды бекіту), сондай-ақ қол қою үшін уәкілетті органның қызметкерімен ЭСҚ тіркеу куәлігін таңдау;
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН, ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЖАО АЖ тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс – уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – уәкілетті органның қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызметті өңдеу;
      10) 7-үдеріс - уәкілетті органның қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін құру (үйде оқытылатын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы хабарлама немесе мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады;
      11) 8-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін уәкілетті органның қызметкерімен қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру;
      7. Қызмет берушінің ЭҮП АЖ арқылы адымдық іс-әрекеттері мен шешімдері осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (2 сурет):
      1) тұтынушы ЖСН мен пароль көмегімен ЭҮП АЖ тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс - тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін ЖСН мен парольді (авторизациялау процесі) ЭҮП енгізу процесі;
      3) 1-шарт – ЭҮП АЖ арқылы тіркелген тұтынушылар туралы ЭҮП деректер түпнұсқалығын тексеру, мемлекеттік қызметке ЭҮП АЖ арқылы сұрау жіберу;
      4) 2-үдеріс – тұтынушы мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизация жүргізуде ЭҮП бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушымен осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін экранға сұрау салу нысанын шығаруы және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескеріп, нысанды толтыру;
      6) 4-үдеріс – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұранымның толтырылған нысанына тұтынушының ЭСҚ арқылы қол қою (мәліметтерді енгізу, сканерленген құжаттарды бекіту);
      7) 2-шарт – сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкестілігін, (сұранымда көрсетілген ЖСН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН) ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және ЭҮП тіркеу куәлігінің шақыртылған (жойылған) тізімінде жоқтығын тексеру;
      8) 5-үдеріс - тұтынушының ЭСҚ түпнұсқалығы расталмауына байланысты сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – тұтынушы ЭСҚ қол қойылған электрондық құжатты (тұтынушы сұрауын) ЭҮШ /ЭҮӨШ арқылы ЖАО АЖ жолдау және электрондық мемлекеттік қызметті уәкілетті органның қызметкерімен өңдеу;
      10) 7-үдеріс – ЖАО қызметкерімен электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін құру (үйде оқытылатын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы хабарлама немесе мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап). Электрондық құжат ЖАО қызметкерінің ЭСҚ пайдаланумен құрылады және ЭҮП жеке кабинетке жіберіледі.
      8. Осы Регламенттің 45-қосымшаларында ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет алған жағдайда тұтынушыға ұсынылатын электрондық мемлекеттік қызметке толтырылған сұраным және өтініш нысанының экрандық нысаны келтірілген.
      9. Алушымен электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұранымның орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталы «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ уәкілетті органға өтініш білдіргенде.
      10. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету туралы қажетті ақпарат пен консультацияны ЭҮП саll-орталығының телефоны: (1414) бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі өзара әрекеттесу тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі - ҚФЕ):
      уәкілетті органның қызметкері.
      12. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімдер) орындалу мерзімін көрсетумен әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекетінің (рәсімдер) өзара әрекеттесуі және бірізділігін сипаттаудың мәтіндік кестесі осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген.
      13. Мемлекеттік қызмет және ҚФБ көрсету процессінде әкімшілік іс-әрекеттердің қисынды бірізділігінің арасындағы өзара байланысын бейнелейтін диаграммалар осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсетікіштерімен өлшенеді.
      15. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі ұсынылуына сәйкес осы Регламенттің 45-қосымшаларында көрсетілген бланк үлгілері, шаблондары, соның ішінде форматты-қисынды бақылау ережесін көрсетумен, хабарлама хат үлгілерін, хаттарды және ескертулерді қоса көрсетілу керек.
      16. Тұтынушымен электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) адамдардың конституциялық құқықтары мен бостандығын сақтау;
      2) қызметтік міндетін орындауда заңдылықты сақтау;
      3) сыпайылық;
      4) толық және нақты ақпарат ұсыну;
      5) жеке және заңды тұлғалар құжаттарының қорғалуы және құпиялығы.
      17. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің техникалық шарттары: Интернетке шығу, ЖСН болуы, ЭҮП авторизациялау, уәкілетті органның және пайдаланушы/ тұтынушының ЭСҚ болуы керек.

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек
балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін
құжаттар ресімдеу» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне 1-қосымша

1 кесте. Уәкілетті орган арқылы (ЖАО АЖ) іс-әрекеттерді сипаттау

1) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Тұтынушыдан барлық қажет құжаттарды қабылдап, құжаттарды тіркеген күні; құжатты қабылдаған тұлғаның тегі, аты және әкесінің аты көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдау туралы талон беріледі. ЖАО АЖ мәліметтерді енгізу

Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге уәкілетті органның қызметкеріне авторизация жүргізу және сұраным нысанын толтыру

Тұтынушы туралы мәліметтер алу үшін ОМО АЖ сұранымдар жолдау

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешім)

талон

Өтінішке нөмір белгілеумен сұрауды тіркеу

Сұраным жолдау

5

Орындау мерзімдері

15 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

4

5

6

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау. Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын құру

-

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу немесе негізделген бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Жүйеде шығыс құжатын қалыптастыру

-

5

Орындау мерзімдері

10 жұмыс күн ішінде

1 минуттан артық емес


6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

5

6

7

3) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

7

8

9

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Шығыс құжатын қалыптастыру

ЖАО қызметкерінің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы

-

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешім)

Уәкілетті органның қызметкері электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін қолма-қол немесе тұтынушы электрондық поштасына жіберу арқылы беру

Уәкілетті органның қызметкерінің ЭСҚ қол қойылған шығыс құжаты


5

Орындау мерзімдері

Электрондық поштаға жібергенде 1  минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

-

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

8

9

-

2 кесте. «электрондық үкімет» веб-порталы (ЭҮП АЖ) арқылы іс-әрекетті сипаттау

1) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

2

ҚФБ, АЖ атауы

ЭҮП АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЖАО АЖ

ЖАО

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

ЭҮП тұтынушыға авторизация жүргізу, сұраныс нысанын толтыру. Электрондық мемлекеттік қызмет алу үшін енгізілген мәліметтердің дұрыстығын тексеру.

ЖАО АЖ сұраным жолдау (енгізіл
ген мә
ліметтер
дің дұ
рыстығы
жағдайында)

Өтінішке нөмір белгілеу (енгізіл
ген мә
ліметтер
дің дұ
рыстығы
жағдайын
да)

Өтінішті орындау
ға қабылдау (енгізіл
ген мә
ліметтер
дің дұ
рыстығы
жағдайын
да)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешім)

Сұраным жасау туралы хабарлама көрсету немесе сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама жасау

Сұранымды жолдау (енгізіл
ген мә
ліметтер
дің дұ
рыстығы
жағдайын
да)

ЭҮП АЖ хабарламаны жолдау (енгізіл
ген мә
ліметтер
дің
дұрыстығы
жағдайын
да)

Жұмысқа қабылдау (енгізіл
ген мә
ліметтер
дің дұ
рыстығы
жағдайын
да)

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

15 минуттан артық емес

6

Келесі іс -әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

2) Негізгі процестің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекет
тің (жұмыс барысының, ағынының) №

5

6

7

8

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызметкері

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП АЖ

3

Іс-әрекет
тің
(процестің,
рәсімнің, операция
ның) атауы және оның сипаттамасы

Сұранымды орындау. Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар ресімдеу туралы немесе негізделген бас тарту туралы шешім қабылдау

Шығыс құжатын қалыптас
тыру

ЭҮП АЖ «жұмыс
та» мәр
тебесін
ауыстыру
туралы
хабарла
ма жолдау

«Жұмыста» мәртебесін көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйым
дастыру-
өкімдік шешім)

Хабарлама немесе негізделген бас тарту құру

Жүйеде шығыс құжатын жасау

Жолдау

Мәртебесін көрсету

5

Орындау мерзімдері

10 жұмыс күн ішінде

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

6

7

8

9

3) Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыс барысы, ағыны)

1

Іс-әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

9

10

11

12

2

ҚФБ, АЖ атауы

Уәкілетті органның қызметке
рі

ЖАО АЖ

ЭҮӨШ (ЭҮШ)

ЭҮП

3

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Шығыс құжатын құру

Уәкілетті органның қыз
меткерінің ЭСҚ шығыс құжатына қол қоюы. ЭҮП АЖ қызмет көрсе-ту мәртебесін ауыстыру туралы хабарлама жасау

ЭҮП шығыс құжатты шығару мәртебесіне ауыстыру туралы хабарлама жолдау

Шығыс құжатын көру мүмкіндігімен қызмет көрсетуді аяқтау туралы хабарлама көрсету

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешім)

Қол қойылған шығыс құжаты

ЭҮП шығыс құжатымен хабарлама жіберу

Жолдау

Шығыс құжатын көрсету

5

Орындау мерзімдері

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 минуттан артық емес

1 ми
нуттан артық емес

6

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

10

11

12

-

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек
балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін
құжаттар ресімдеу» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне 2-қосымша

      1 сурет. уәкілетті орган арқылы «жартылай автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы

      2 сурет. ЭҮП АЖ («электрондық үкімет» веб-порталы) арқылы «жартылай автоматтандырылған» электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі өзара функционалдық әрекеттесу диаграммасы

      Кесте. Шартты белгілер

Бастапқы хабарлама

Соңғы хабарлама

Аралық хабарлама

Соңғы қарапайым оқиғалар

Қате

Оқиға-таймерлер

Ақпараттық жүйе

Процесс

Шарт

Хабарлама ағыны

Басқару ағыны

Соңында тұтынушыға ұсынылатын электрондық құжат

      Ескерту:
      Диаграмманы үлгілік ресімдеу бизнес-процесті өңдеу үшін пайдаланылатын BPMN 1.2 графикалық нотацияларында келтірілген. BPMN-де өңдеу графикалық элементтің көп санды емес диаграммалары арқылы жүзеге асырылады. Бұл тұтынушыларға процесс логикасын тез түсінуге көмектеседі. Элементтердің төрт негізгі санатын көрсетеді:
      1) басқару ағынының объектілері: оқиға, іс-әрекет және логикалық операторлар;
      2) жалғастырушы объектілер: басқару ағыны, хабарлама және ассоциациялар ағыны;
      3) рөлдер: пулдер мен жолдар;
      4) артефактілер: мәліметтер, топтар және мәтіндік аңдатпалар.
      Осы төрт санат элементтері бизнес процестердің диаграммаларын құруға мүмкіндік береді. Модель ерекшелігі айқындығын арттыру үшін спецификация «Ескерту» бөлімінде келтірілуі тиіс басқару ағыны объектілерінің жаңа үлгілері мен артефактілерін құруға мүмкіндік береді.

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек
балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін
құжаттар ресімдеу» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне 3-қосымша

«Сапа» және «қол жетімділік» электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама үлгісі

____________________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процессінің сапасы мен нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) жартылай қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек
балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін
құжаттар ресімдеу» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне 4-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке өтініштің экрандық үлгісі

      Өтінішке қоса берілетін құжаттар:
      1. Тұтынушының жеке куәлігінің электрондық көшірмесі;
      2. Баланың туу туралы куәлігінің электрондық көшірмесі;
      3.Азаматтарды тіркеу кітабының электрондық көшірмесі немесе мекенжай бюродан анықтама немесе селолық округ әкімінен анықтама (тіркелімі туралы мәлімет);
      4. Психологиялық-педагогикалық консультация қорытындысының электрондық көшірмесі;
      5. Мүгедектігі туралы анықтаманың электрондық көшірмесі;
      6. Банкте есеп шоты болуы туралы құжаттың электрондық көшірмесі

«Үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек
балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін
құжаттар ресімдеу» электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету Регламентіне 5-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметке оң жауабының шығыс үлгісі (үйде оқитын және тәрбиеленетін мүгедек балаларды материалдық қамтамасыз ету үшін құжаттар)

Тұтынушыға ұсынылатын хабарламалар

      Хабарламалар өтінішті орындау мәртебесінің өзгеруіне қарай немесе қызмет көрсету мерзімін ұзарту жағдайында ұсынылады. Хабарлама мәтінімен еркін жол «Электрондық үкімет» порталындағы жеке кабинетте «Хабарлама» бөлімінде көрсетіледі.

Электрондық мемлекеттік қызметке теріс жауаптың (бас тарту) шығыс үлгісі

      Теріс жауаптың шығыс үлгісі комиссия қорытындысын құруда бас тартуды негіздеу мәтінімен хат түрінде еркін нысанда ұсынылады.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому"

Постановление акимата района имени Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области от 27 августа 2012 года N 381. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 5 октября 2012 года N 1891. Утратило силу постановлением акимата района Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области от 24 мая 2013 года N 184

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата района Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области от 24.05.2013 N 184

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года акимат района Магжана Жумабаева Северо–Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Оформление документов для материального обеспечения детей – инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ района Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области».
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                В. Бубенко

      «СОГЛАСОВАНО»:

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан                       Жумагалиев А.К.

Утвержден
постановлением акимата
района Магжана Жумабаева
от 27 августа 2012 года № 381

Регламент электронной государственной услуги «Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому»

Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому» (далее - электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ района Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области» (далее - уполномоченный орган), а также через веб-портал «электронного правительства» (далее - Услугодатель) по адресу: www.e.gov.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается физическим лицам: гражданам Республики Казахстан, иностранцам и лицам без гражданства, постоянно проживающим на территории Республики Казахстан  - родителям и иным законным представителям детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому (далее - потребители), на основании Стандарта государственной услуги «Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами».
      3.Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. В настоящем Регламенте «Оформление документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому» (далее - Регламент) используются следующие понятия и сокращения:
      1) веб-портал «электронного правительства» (далее - ИС «ПЭП») -  информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      2) индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) -  уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства;
      3) информационная система (далее - ИС) - система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса;
      4) ИС МИО – информационная система местных исполнительных органов/информационная система «Региональный шлюз, как подсистема шлюза «электронного правительства» Республики Казахстан, в части автоматизированного рабочего места сотрудника местного исполнительного органа;
      5) Национальный удостоверяющий центр Республики Казахстан (далее - НУЦ) - удостоверяющий центр, обслуживающий участников «электронного правительства», государственных и негосударственных информационных систем;
      6) информационная система Национальный удостоверяющий центр (далее - ИС «НУЦ») - система, используемая для идентификации данных регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи потребителя услуг (далее - ЭЦП потребителя);
      7) местный исполнительный орган (акимат) - коллегиальный исполнительный орган, возглавляемый акимом области, города республиканского значения и столицы, района (города областного значения), осуществляющий в пределах своей компетенции местное государственное управление и самоуправление на соответствующей территории (далее - МИО); 8) медиа-разрыв - чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      9) пользователь - субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими/потребитель - физическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      10) региональный шлюз «электронного правительства» (далее -  РШЭП) - обеспечивает информационное взаимодействие между внутренними системами/подсистемами МИО и внешними информационными системами, участвующими в процессе оказания электронных услуг МИО;
      11) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) - перечень структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      12) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      13) уполномоченный орган - государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ района Магжана Жумабаева Северо-Казахстанской области»;
      14) электронная цифровая подпись (далее - ЭЦП) - набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания;
      15) электронные государственные услуги - государственные услуги, оказываемые в электронной форме с применением информационных технологий;
      16) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      17) шлюз «электронного правительства» (далее - ШЭП) - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя при оказании частично автоматизированной электронной государственной услуги через уполномоченный орган (через ИС МИО), непосредственно предоставляющий данную электронную государственную услугу согласно приложению 2 к настоящему Регламенту (рисунок 1):
      1) сотрудником уполномоченного органа принимаются от потребителя все необходимые документы, выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы;
      2) процесс 1 - процесс ввода сотрудником уполномоченного органа ИИН и пароля (процесс авторизации) в ИС МИО для оказания электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка в ИС МИО подлинности данных о зарегистрированном сотруднике уполномоченного органа через ИИН (РНН) и пароль;
      4) процесс 2 - формирование сообщения об отказе в авторизации в ИС МИО в связи с имеющими нарушениями в данных сотрудника уполномоченного органа;
      5) процесс 3 - выбор сотрудником уполномоченного органа услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение формы (ввод данных и прикрепление сканированных документов) с учетом ее структуры и форматных требований, а также выбор сотрудником уполномоченного органа регистрационного свидетельства ЭЦП для подписания;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП сотрудника уполномоченного органа заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 - проверка соответствия идентификационных данных между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП), срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ИС МИО;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП сотрудника уполномоченного органа;
      9) процесс 6 - обработка электронной государственной услуги сотрудником уполномоченного органа;
      10) процесс 7 - формирование сотрудником уполномоченного органа результата оказания электронной государственной услуги (уведомление об оформлении документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника уполномоченного органа;
      11) процесс 8 - выдача сотрудником уполномоченного органа нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя через ИС ПЭП приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту (рисунок 2):
      1) пользователь/потребитель осуществляет регистрацию на ИС ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных потребителей на ПЭП);
      2) процесс 1 - процесс ввода потребителем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка подлинности данных о потребителе на ИС «ПЭП», запрос на электронную государственную услугу из ИС «ПЭП»;
      4) процесс 2 - формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющими нарушениями в данных потребителя;
      5) процесс 3 - выбор потребителем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение потребителем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований;
      6) процесс 4 - подписание посредством ЭЦП потребителя заполненной формы (введенных данных, прикрепленных сканированных документов) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) условие 2 - проверка срока действия регистрационного свидетельства и подлинности ЭЦП потребителя с использованием средства криптографической защиты потребителя (далее - СКЗИ потребителя) проверка соответствия идентификационных данных между ИИН, указанным в запросе и, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств ПЭП;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя;
      9) процесс 6 - направление подписанного ЭЦП потребителя электронного документа (запроса потребителя) через ШЭП/РШЭП в ИС МИО и обработка электронной государственной услуги сотрудником уполномоченного органа;
      10) процесс 7 - формирование сотрудником уполномоченного органа результата оказания электронной государственной услуги (уведомление об оформлении документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги). Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника уполномоченного органа и передается в личный кабинет на ПЭП.
      8. В приложениях 45 к настоящему Регламенту представлены экранные формы заполнения запроса и форма заявления на электронную государственную услугу, предоставляемые потребителю в случае получения электронной государственной услуги посредством ПЭП.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в уполномоченный орган.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      сотрудник уполномоченного органа.
      12. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания электронной государственной услуги потребителям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Формы, шаблоны бланков в соответствии с которыми должен быть представлен результат оказания электронной государственной услуги, в том числе с указанием правил форматно-логического контроля, включая формы уведомлений, писем и напоминаний указаны в приложениях 45 к настоящему Регламенту.
      16. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги потребителям:
      1) соблюдение конституционных прав и свобод человека;
      2) соблюдение законности при исполнении служебного долга;
      3) вежливость;
      4) предоставление исчерпывающей и полной информации;
      5) защита и конфиденциальность документов физических и юридических лиц.
      17. Технические условия оказания электронной государственной услуги: выход в Интернет, наличие ИИН, авторизация ПЭП, наличие ЭЦП сотрудника уполномоченного органа и пользователя/потребителя.

Приложение 1 к Регламенту электронной
государственной услуги «Оформление документов
для материального обеспечения детей-инвалидов,
обучающихся и воспитывающихся на дому»

Таблица 1. Описание действий посредством уполномоченного органа

      через уполномоченный орган (через ИС МИО)

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование СФЕ, ИС

сотрудник уполномоченного органа

ИС

МИО

РШЭП (ШЭП)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием от потребителя всех необходимых документов, выдача талона с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы, ввод данных в ИС МИО

Авторизация сотрудника уполномоченного органа в системе и заполнение формы запроса на оказания электронной государственной услуги

Маршрути
зация запросов в ИС ЦГО для получения данных о потребителе

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Талон

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Маршрути
зация запроса

5

Сроки исполнения

Не более 15 минут

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

2

3

4

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

4

5

6

2

Наименование СФЕ, ИС

сотрудник уполномоченного органа

ИС

МИО

РШЭП (ШЭП)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения об оформлении документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа

-

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование уведомления об оформлении документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа в системе

-

5

Сроки исполнения

В течении 10 рабочих дней

Не более 1 минуты

-

6

Номер следующего действия

5

6

7

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

7

8

9

2

Наименование СФЕ, ИС

сотрудник уполномоченного органа

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходного документа

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника уполномоченного органа

-

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача и доставка сотрудником уполномоченного органа нарочно или посредством отправки на электронную почту потребителя результата электронной государственной услуги

Подписанный ЭЦП сотрудника уполномоченного органа выходной документ

-

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты в случае отправки на электронную почту

Не более 1 минуты

-

6

Номер следующего действия

8

9

-

Таблица 2. Описание действий посредством ПЭП

      через веб-портал «электронного правительства» (через ИС ПЭП)

1) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2

Наименование СФЕ, ИС

ИС ПЭП

РШЭП (ШЭП)

ИС МИО

МИО

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизация пользователя/потребителя на ПЭП, заполнение формы запроса. Проверка корректности введенных данных для получения электронной государственной услуги

Маршрутизация запроса в ИС МИО (в случае коррект
ности введенных данных)

Присвоение номера заявлению (в случае коррект
ности введен
ных данных)

Принятие заявления на исполнение (в случае коррект
ности введен
ных данных)

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса или формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрути
зация запроса (в случае коррект
ности введенных данных)

Отправка уведомления на ИС ПЭП (в случае коррект
ности
введен
ных данных)

Принятие в работу (в случае коррект
ности введен
ных данных)

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 15 минут

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

2) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ, ИС

сотрудник уполномоченного органа

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Исполнение запроса. Принятие решения об оформлении документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа

Маршрутиза
ция уведомления о смене статуса «в работе» на ИС ПЭП

Отображение статуса «в работе»

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование уведомления, либо мотивированного отказа

Формирование выходного документа в системе

Маршрути
зация

Отображение статуса

5

Сроки исполнения

В течение 10 рабочих дней

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

6

7

8

9

3) Действия основного процесса (хода, потока работ)

1

№ действия (хода, потока работ)

9

10

11

12

2

Наименова
ние СФЕ, ИС

сотрудник уполномоченного органа

ИС МИО

ШЭП (РШЭП)

ИС ПЭП

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Создание выходно
го до
кумента

Подписание выходного документа ЭЦП сотрудника уполномоченного органа. Формирование уведомления о смене статуса оказания услуги на ИС ПЭП

Маршрутизация уведомления о смене статуса с выводом выходного документа на ПЭП

Отображение уведомления о завершении оказания услуги с возможностью просмотра выходного документа

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подписанный выходной документ

Отправка уведомления с выходным документом на ПЭП

Маршрутизация

Отображение выходного документа

5

Сроки исполнения

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

Не более 1 минуты

6

Номер следующего действия

10

11

12

-

Приложение 2 к Регламенту электронной
государственной услуги «Оформление документов
для материального обеспечения детей-инвалидов,
обучающихся и воспитывающихся на дому»

      Рисунок 1. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через уполномоченный орган (через ИС МИО)

      Рисунок 2. Диаграмма функционального взаимодействия при оказании «частично автоматизированной» электронной государственной услуги через ИС ПЭП (веб-портал «электронного правительства»)

      Таблица. Условные обозначения

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

События-таймеры

Информационная система

Процесс

Условие

Поток сообщений

Поток управления

Электронный документ, представляемый конечному потребителю

      Примечание:
      Типовое оформление диаграммы приведено в графической нотации BPMN 1.2, используемой для моделирования бизнес-процессов. Моделирование в BPMN осуществляется посредством диаграмм с небольшим числом графических элементов. Это помогает потребителям быстро понимать логику процесса. Выделяют четыре основные категории элементов:
      1) объекты потока управления: события, действия и логические операторы;
      2) соединяющие объекты: поток управления, поток сообщений и ассоциации;
      3) роли: пулы и дорожки;
      4) артефакты: данные, группы и текстовые аннотации.
      Элементы этих четырех категорий позволяют строить диаграммы бизнес процессов. Для повышения выразительности модели спецификация разрешает создавать новые типы объектов потока управления и артефактов, которые должны быть приведены в разделе «Примечания».

Приложение 3 к Регламенту электронной
государственной услуги «Оформление документов
для материального обеспечения детей-инвалидов,
обучающихся и воспитывающихся на дому»

Форма анкеты для определения показателей электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.

Приложение 4 к Регламенту электронной
государственной услуги «Оформление документов
для материального обеспечения детей-инвалидов,
обучающихся и воспитывающихся на дому»

Экранная форма заявления на электронную государственную услугу

      К заявлению прилагаются документы:
      1) Электронная копия удостоверения личности потребителя;
      2) Для детей-инвалидов - электронная копия свидетельства о рождении ребенка;
      3) Электронная копия документа, подтверждающего регистрацию по постоянному месту жительства (адресная справка либо справка сельских и/или аульных акимов);
      4) Электронная копия заключения психолого-медико-педагогической консультации;
      5) Электронная копия справки об инвалидности;
      6) Электронная копия документа о наличии счета в банке.

Приложение 5 к Регламенту электронной
государственной услуги «Оформление документов
для материального обеспечения детей-инвалидов,
обучающихся и воспитывающихся на дому»

Выходная форма положительного ответа (документов для материального обеспечения детей-инвалидов, обучающихся и воспитывающихся на дому) на электронную государственную услугу

Уведомления, предоставляемые потребителю

      Уведомления поставляются по мере изменения статуса исполнения заявления, либо в случае продления срока оказания услуги.
      Произвольная строка с текстом уведомления отражается в разделе «Уведомления» в личном кабинете на портале «электронного правительства».

Выходная форма отрицательного ответа (отказ) на электронную государственную услугу

      Выходная форма отрицательного ответа предоставляется в произвольной форме в виде письма с текстом обоснования отказа при формировании заключения комиссии.