"Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2012 жылғы 10 қыркүйектегі N 258 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2012 жылғы 12 қазанда N 1895 тіркелді. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 22 мамырдағы N 128 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев аудандық әкімдігінің 22.05.2013 N 128 қаулысымен

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабына, «Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметтерді сапалы ұсыну мақсатында Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы әкімінің орынбасары А.Т. Ысқақовқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Аудан әкімі                                      Қ. Қасенов

Тимирязев ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 10 қыркүйектегі № 258
қаулысымен бекітілді

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет Регламентінде (бұдан әрі - регламент) келесі ұғымдар қолданылады:
      1) ауылдық аумақтарды дамыту жөнiндегi уәкілетті орган – «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі» мемлекеттік мекемесі;
      2) бюджеттік кредит - «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну мөлшерін және ережесін бекіту туралы» 2009 жылғы 18 ақпандағы № 183 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен белгілеген мөлшерде тұрғын үй алуға немесе салуға бюджеттік кредит түріндегі тұтынушыларды әлеуметтік қолдау шарасы (бұдан әрі - Қаулы).
      3) көтерме жәрдемақы - Қаулымен белгілеген мөлшерде бір реттік ақшалай төлем түріндегі тұтынушыларды әлеуметтік қолдау шарасы;
      4) сенімді (агент) - аудан әкімінің атынан және оның тапсырмасы бойынша тұтынушыларға берілетін бюджеттік кредиттерді қамтамасыз ету бойынша қызметтерді атқаратын қаржы агенті.
      5) тұрақты жұмыс істейтін комиссия – аудандық мәслихат депутаттарынан, ауданның атқарушы органдары мен қоғамдық ұйымдары өкілдерінен тұратын тұтынушыларға әлеуметтік қолдау шарасын көрсету бойынша жұмыстарды ұйымдастыру үшін әкімдікпен құрылатын алқалық орган;

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» 2000 жылғы 27 қарашадағы Қазақстан Республикасы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызмет осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес мекенжай бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Мемлекеттік қызмет «Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы» Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шілдедегі Заңының 18-бабы 8-тармағының, «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеу және тұру үшін келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну мөлшерін және ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 18 ақпандағы № 183 қаулысы, «Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын ұсыну» мемлекеттік қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 31 қаңтардағы № 51 қаулысының негізінде көрсетіледі.
      7. Көтерме жәрдемақы және бюджеттік кредит түріндегі әлеуметтік қолдау шаралары не қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
      8. Мемлекеттік қызмет ауылдық елді-мекендерге жұмыс істеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына: қалаларда және өзге де елді мекендерде тұрып жатқан және ауылдық елді мекендерде жұмыс істеуге және тұруға тілек білдірген денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандықтары бойынша жоғары және жоғарыдан кейінгі, техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білім беру ұйымдарының түлектеріне, сондай-ақ көрсетілген білімі бар мамандарға (бұдан әрі - тұтынушылар) ұсынылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат, сондай-ақ оларды толтыру үлгілерін осы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекенжай бойынша уәкілетті www.tm.sko.kz интернет – ресурстарында және де мемлекеттік қызмет көрсету орындарында уәкілетті органның стенділерінде алуға болады.
      10. Мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, жұмыс күндері, кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, 13-00-ден 14-00 сағатқа дейінгі түскі үзіліспен, 9-00-ден 18-00 сағатқа дейін көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету орындары күту залы ақпараттық стенділермен, құжаттарды толтыру үлгілері бар тағандармен жабдықталады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) осы регламенттің 13-тармағында белгіленген қажетті құжаттар тұтынушымен тапсырылған сәттен бастап:
      күнтізбелік отыз тоғыз күн ішінде көтерме жәрдемақы төленеді;
      күнтізбелік отыз екі күн ішінде осы регламенттің 2-қосымшасын сәйкес нысан бойынша Келісім жасасу рәсімі жүзеге асырады және Келісім жасалғаннан кейін отыз жұмыс күні ішінде тұрғын үй сатып алуға немесе салу үшін бюджеттік кредит ұсынылады;
      әлеуметтік қолдау шараларын ұсынудан бас тартылған жағдайда үш жұмыс күні ішінде уәкілетті орган тұтынушыға дәлелді жауапты жолдайды;
      2) тұтынушы жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейінгі күтудің жол берілетін ең көп уақыты он минуттан аспайды;
      3) тұтынушы жүгінген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің жол берілетін ең көп уақыты отыз минуттан аспайды.
      13. Мемлекеттік қызметті алу үшін тұтынушы уәкілетті органға ұсынады:
      1) осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;
      2) жеке тұлғаны куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      3) жаңа жұмыс орны бойынша кадрлық қызметпен расталған еңбек кітапшасының көшірмесі;
      4) азаматтарды тіркеу кітапшасының (үй кітапшасы) көшірмесі немесе тиісті елді мекенде тұратынын растайтын анықтама;
      5) білімі туралы дипломның көшірмесі;
      6) салық төлеушінің тіркеу туралы куәлігінің көшірмесі;
      7) жеке әлеуметтік кодты беру туралы куәліктің көшірмесі;
      8) жылжымайтын мүлікті бағалау актісі (кредит алу үшін);
      9) тұрғын үй салу үшін ұсынылған жер телімін пайдалану құқығына акті;
      Құжаттар салыстырып тексеру үшін түпнұсқаларымен және көшірмелерімен беріледі, содан кейін құжаттардың түпнұсқалары тұтынушыға өтініш берген күні қайтарылады.
      14. Өтініш бланкісі уәкілетті органның жауапты тұлғасымен беріледі.
      15. Тұтынушымен толтырылған өтініш және мемлекеттік қызмет алу үшін талап етілетін қоса берілетін құжаттар уәкілетті органның жауапты маманына тапсырылады.
      16. Тұтынушыға мемлекеттік қызмет алу үшін барлық қажетті құжаттарды тұтынушының тапсырғандығын растайтын және онымен әлеуметтік қолдау шараларын алу күні көрсетілетін қолхат беріледі.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі тұтынушыға байланыс телефоны бойынша не уәкілетті органға өзі барған кезде хабарланады.
      18. Бас тартуға негіздеме осы регламенттің 13-тармағында көрсетілген күмәнді құжаттарды беру дерегі болып табылады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіндегі іс-әрекеттер (өзара әрекеттестік) тәртібінің сипаттамасы

      19. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушыдан өтініш алған мерзімнен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін беруге дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы уәкілетті органға өтініш береді және қызмет алу үшін қажетті құжаттар тізбесін тапсырады;
      2) уәкілетті органның жауапты маманы өтінішті қабылдайды, журналға тіркейді, тұтынушыға олармен әлеуметтік қолдау шараларын алу күнінен тұратын қолхат береді және уәкілетті органның басшысына тапсырады;
      3) уәкілетті органның басшысы келіп түскен құжаттармен танысуды жүзеге асырады және жауапты орындаушыға жолдайды;
      4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын, ұсынылған құжаттардың сенімділігін (күмәнді құжаттарды тапсырған жағдайда үш жұмыс күні ішінде тұтынушыға бас тарту туралы дәлелді жауап беріледі) тексереді, қаржы қаражатының қажеттілігіне есеп жүргізеді және құжатты қабылдаған күннен бес күнтізбелік күн ішінде тұрақты жұмыс істейтін комиссияға (бұдан әрі - комиссия) қарауға жолдайды;
      5) комиссия уәкілетті органнан құжаттар келіп түскен күннен он күнтізбелік күн ішінде ұсынылған құжаттарды қарайды және әлеуметтік қолдау көрсету шараларын беру туралы Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы әкімдігіне ұсынады (бұдан әрі- аудан әкімдігі);
      6) аудан әкімдігі комиссияның ұсынысы келіп түскен сәттен он күнтізбелік күн ішінде әлеуметтік қолдау шараларын көрсету туралы қаулы қабылдайды;
      7) қаулыны қабылдағаннан кейін жеті күнтізбелік күн ішінде басшысы тұлғасында уәкілетті органмен, тұтынушы және сенімді (агент) арасында әлеуметтік қолдау шараларын беру туралы Келісім жасалады;
      8) Келісім жасағаннан кейін:
      1) уәкілетті орган жеті күнтізбелік күн ішінде көтерме жәрдемақы сомасын тұтынушылардың жеке есеп шотына аударады;
      2) сенімді (агент) Қазақстан Республикасы заңнамасымен бекітілген тәртіпте отыз жұмыс күні ішінде тұтынушыға тұрғын үй сатып алуға немесе салуға кредит береді.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық–функционалдық бірліктер қатысады (бұдан әрі – ҚФБ):
      1) уәкілетті органның жауапты маманы;
      2) уәкілетті органның басшысы;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;
      4) тұрақты жұмыс істейтін комиссия;
      5) аудан әкімдігі;
      6) сенімді (агент);
      21. Әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (үдерістерінің) бірізділігі мен өзара әрекетін мәтіндік кестелік сипаттау әр әкімшілік әрекеттің (процедураның) орындалу мерзімін көрсетумен осы регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.
      22. Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ үдерісіндегі әкімшілік әрекеттердің қисынды бірізділігі арасындағы өзара әрекетті көрсететін сызба осы регламенттің 5-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      23. Мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын уәкілетті органның басшысы және уәкілетті органның лауазымды тұлғалар, тұрақты жұмыс істейтін комиссия мүшелері (бұдан әрі – лауазымды тұлға) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметті сапалы және тиімді көрсетуге, сонымен қатар Қазақстан Республикасының заңнамасында қарастырылған тәртібінде белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуді жүзеге асыруға, мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы олармен қабылданатын шешімдерге және әрекеттерге (әрекетсіздік) жауап береді.

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және
тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру,
әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын
ұсыну» мемлекеттік қызмет регламентіне 1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша уәкілетті орган

Уәкілетті органның атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

«Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданының ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімі» мемлекеттік мекемесі

151100, Солтүстік Қазақстан облысы Тимирязев ауданы, Тимирязев селосы, Уәлиханов көшесі, үй 1

Күн сайын сағат 9.00-ден бастап, 18.00-ге дейін 13.00-14.00 түскі үзіліс, демалыс-
сенбі және жексенбі

8-(71537)-2-15-33,

2-17-96

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және
тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру,
әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын
ұсыну» мемлекеттік қызмет регламентіне 2-қосымша

Ауылдық елді мекендерге жұмыс iстеуге және тұруға келген денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт және ветеринария мамандарына әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну туралы үлгi келiсiм

      Елдi мекен _________ 20 ___ жылғы «__»_________________________
Бұдан әрі «Әкiмшi» деп аталатын «__________________» мемлекеттiк мекемесi атынан басшы ________________________________ бiр тараптан, бұдан әрi «Алушы» деп аталатын әлеуметтiк көмек алушы __________________________, басқа тараптан және бұдан әрi «Сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент)» деп аталатын _____________________________ үшiншi тараптан төмендегiлер туралы осы өзара мiндеттемелер келiсiмiн жасасты:
      1. Келiсiмінің нысанасы.
      Тараптар өзара жауапкершiлiктi және келiсiмдi ескере отырып, ешқандай тараптан мәжбүр етiлмей тараптар толық көлемде орындауы тиiс мiндеттемелер қабылдайды, атап айтқанда:
      1) Әкiмшi, ________________________________ мәслихатының (20 ___ жылғы «__»_______ №_____) шешiмiнiң негiзiнде өзiне мынадай түрдегi әлеуметтiк қолдау шараларын ұсыну мiндеттемелерін қабылдайды:
__________________________________________________________ теңге мөлшерiнде көтерме жәрдемақы;
___ жыл мерзiмге _________________________________________ теңге сомасында тұрғын үй сатып алуға немесе салуға бюджеттiк кредит.
      2) Алушы өзiне жоғарыда көрсетiлген әлеуметтiк қолдау шараларын алған кезде елдi мекенiнде орналасқан ______________ (денсаулық сақтау, бiлiм беру, әлеуметтiк қамсыздандыру, мәдениет, спорт, ветеринария) ұйымында кемiнде бес жыл уақыт қызмет
iстеуге мiндеттеме қабылдайды.
      3) Сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент) өзiне тапсырма шарты негiзiнде әкiмшiнiң атынан және оның есебiнен және оның нұсқауына сәйкес бюджеттiк кредит беруге байланысты белгiлi бiр тапсырмаларды орындауға мiндеттеме қабылдайды.
      2. Тараптардың құқықтары мен мiндеттемелерi
      1). Әкiмшi:
      алушыдан осы Келiсiмге сәйкес өзiне алған мiндеттемелердi адал және тиiсiнше орындауды талап етуге құқылы.
      2) Әкiмшi:
      аудан әкiмдiгiнiң қаулысы қабылданғаннан кейiн он жұмыс күнi iшiнде және осы Келiсiм негiзiнде көтерме жәрдемақысының тағайындалған сомасын алушының жеке есеп шотына аударуға мiндеттi.
      3. Алушының:
      1) комиссияның жұмыс органының талабы бойынша қажеттi құжаттарды тапсыру кезiнде әлеуметтiк қолдау шараларын ерiктi түрде таңдауға;
      2) бес жыл мерзiм өткенге дейiн, өндiрiстiк жағдайларға немесе әкiмшiлiктiң бастамасына байланысты басқа ауылдық елдi мекендерге жұмысқа ауысқан кезде алынған әлеуметтiк қолдау шараларына құқығын сақтауға құқығы бар.
      4.Алушы:
      1) Әлеуметтiк қолдау шараларын алған күннен бастап 60 жұмыс күні iшiнде комиссияның жұмыс органына бюджет қаражатының мақсатты пайдаланылғаны туралы туралы растау құжаттарын беруге;
      2) меншiгiне сатып алынған/салынған жылжымайтын мүлiктi әдiлет органдарында тiркегеннен кейiн сенiм бiлдiрiлген өкiлге (агентке) тұрғын үйге арналған құжаттардың түпнұсқаларын осы Келiсiмдi кемiнде бес жыл мерзiмге қамтамасыз ету жөнiндегi кепiл ретiнде беруге;
      3) жұмыс органына тоқсан сайын жұмыс орнынан анықтама ұсынуға;
      4) осы Келiсiмнiң шарттары орындалмаған жағдайда әлеуметтiк қолдау шаралары ретiнде алынған бюджет қаражатын толық көлемде қайтаруды қамтамасыз етуге мiндеттi.
      5. Сенiм бiлдiрiлген өкiлдiң(агент):
      1) алушымен есеп айырысуды жүргiзуге;
      2) алушының қаржылық жағдайына мониторинг жүргiзуге құқығы бар.
      6. Сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент):
      1) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес бюджеттiк қызмет көрсетуге;
      2) кредиттiк шарт бойынша әлеуметтiк қолдау шараларын алған маман мiндеттемелерiнiң орындалуына мониторинг жүргiзуге;
      3)Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес алушылардан берешектi өндiрiп алуды жүзеге асыруға мiндеттi.
      3. Дауларды шешу.
      1) Осы Келiсiмдi орындау кезiнде туындауы мүмкiн барлық мүшелелер мен келiспеушiлiктер мүмкiндiгiне қарай тараптардың арасында келiссөздер жолымен шешiлетiн болады.
      2) Егер даулар мен келiспеушiлiктер келiссөздер жолымен реттелмейтiн болса, олар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес сот тәртiбiмен шешiлуге тиiс.
      4. Келiсiмнiң қолданылу мерзiмi
      1) Осы Келiсiм тараптардың қол қойған күнiнен бастап күшiне енедi. Келiсiмнiң қолданысы 20___ жылғы «__»____________ басталады.
      2) Келiсiм бiрдей заң күшi бар үш данада жасалды.
      5. Тараптардың заңды мекенжайлары
      Әкiмшi Алушы Сенiм бiлдiрiлген өкiл (агент)
_______ _________ ______________________________
_______ _________ ______________________________
_______ _________ ______________________________

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және
тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру,
әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын
ұсыну» мемлекеттік қызмет регламентіне 3-қосымша

____________________ аудан
(облыстық маңызы бар қала)
___________________облыс әкімі
______________________________
Аты – жөні, тегі
______________________________
өтініш берушінің мекен жайы
______________________________
жұмыс орны, лауазымы
______________________________
тегі, аты, әкесінің аты

Өтініш

      Сізден Келісім (қоса беріледі) шарттарында және мөлшерінде көтерме жәрдемақы төлеуге және/немесе тұрғын үй сатып алуға/ салуға бюджеттік кредит ресімдеуге құқығын беруді сұраймын.

____________ ____________
күні қолы

Құжаттар қабылданды.
20 ____жылғы «___» __________

____ ____________________________________________________
қолы құжатты қабылдаған тұлғаның Т.А.Ә. (кесу сызығы)

      Өзгерістен туындаған жағдайда 15 жұмыс күні ішінде олар туралы хабарлауға міндеттенемін. Жалған ақпараттар мен жасанды құжаттар бергені үшін жауапкершілікке тартылатындығы жөнінде ескертілді.
      20 ____жылғы «___» __________ __ дана қоса берілген құжаттар санымен ____________ азаматтың (азаматшаның) өтініші қабылданды.

____ ______________________________________________

қолы құжатты қабылдаған тұлғаның Т.А.Ә.

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және
тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру,
әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын
ұсыну» мемлекеттік қызмет регламентіне 4-қосымша

Әрбір ҚФЕ әкімшілік әрекеттердің (үдерістердің) бірізділігі мен өзара мәтіндік кестелік сипаттау

Негізгі үдеріс (жүріс, жұмыс ағыны) әрекеті


әрекеттің № (жұмыстың барысы)

1

2

3

4

5

1

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты орындаушы
сы

Тұрақты жұмыс істейтін комиссия

Аудан әкімдігі

2

Әрекеттің атауы (про
цестің, рәсімнің,
операция
ның) олардың сипаттама
сы

өтінішті қабылдай
ды, журналға тіркейді, тұтынушы
ға олар
мен әлеу
меттік қолдау шараларын алу күнінен тұратын қолхат береді және уәкілетті органның басшысына тапсырады

тұтынушы
мен ұсы
нылған құ
жаттарды қарастыру

Құжаттар
дың то
лықтығын, ұсынылған құжаттар
дың дұрыс
тығын тексеру (күмәнді құжаттар
ды тапсырған жағдайда үш жұмыс күні ішінде тұ
тынушыға бас тарту туралы дәлелді жауап береді), қаржы қа
ражатының қажеттілігіне есеп жүргізеді және құ
жаттарды қабылда
ған күннен бастап бес күн
тізбелік күн ішін
де ко
миссияға қарауға жолдайды

Ұсыныл
ған құ
жаттар
мен
қарау
және тұ
тынушыға
әлеумет
тік қол
дау ша
раларын
беру
туралы
әкімдік
ке ұсыну

Әлеумет
тік қолдау шараларын беру туралы қаулы қабылдау

3

Аяқтау нысаны деректер, құжат, ұйымдастырушылық - өкімдік шешім)

қолхат

Келіп түскен құжаттарды жауапты орындаушы
ға тапсыру

Бас тарту туралы дәлелді жауап не құжаттар
ды тұрақ
ты жұмыс
істейтін
комиссия
ға жолдау

Ұсыныс

Аудан
әкімдігі
нің қаулысы

4

Орындалу мерзімдері

30 минуттан аспайды

1 жұмыс күн ішінде

Бас тартылған жағдайда 3 жұмыс күні ішінде тұ
тынушыға дәлелді жауап; 5 күнтізбе
лік күн ішінде ко
миссияға жолдайды

10 күн
тізбелік күн ішінде

10 күн
тізбелік күн ішінде

5

Келесі іс-
әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

Негізгі үдеріс (жүріс, жұмыс ағыны) әрекеті

әрекеттің № (жұмыстың барысы)

6

7

Келісім жасағаннан кейін

ҚФБ атауы

басшысы тұлғасында уәкілетті органмен, тұтынушы және сенімді тұлға (агент)

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Сенімді тұлға (агент)

Әрекеттің атауы (процестің, рәсімнің, операцияның) олардың сипаттамасы

Әлеуметтік қолдау шараларын беру туралы Келісім жасау

Тұтынушының жеке есеп шотына көтерме жәрдемақы сомасын аудару

Қазақстан Республикасының заңнамасымен бекітілген тәртіпте тұтынушыға тұрғын үй сатып алуға және салуға бюджеттік кредит беру

Аяқтау нысаны і (деректер, құжат, ұйым
дастырушы
лық-өкімдік шешім)

Келісім

Төлем тапсырмасы

Қарыз немесе жалға беру келісім шарты

Орындалу мерзімдері

7 күнтізбе
лік күн ішінде

7 күнтізбелік күн ішінде

30 жұмыс күні ішінде

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7


Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

1 топ

ҚФБ
Уәкілетті органның жауапты маманы

2 топ

ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

3 топ

ҚФБ
Уәкілет
ті ор
ганның
жауапты
орындау
шысы

4 топ

ҚФБ
Тұрақты жұмыс істейтін комиссия

5 топ

ҚФБ
Аудан әкімдігі

6 топ

ҚФБ
Сенімді (агент)

№ 1 әрекет
Құжаттар
ды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу, уәкілет
ті орган
ның басшы
лыққа тапсыру

№ 2 әрекет
Тұтынушы
мен ұсынылған құжаттарды қарау, жауапты маманға тапсыру

№ 3 әрекет

Құжаттар
ды толық
тығын,
ұсыныл
ған құ
жаттард
ың дұ
рыстығын
тексеру,
тұрақты
жұмыс
істейтін
комиссия
ға жол
дау

№ 4 әрекет
Ұсынылған
құжаттар
ды қарау
және тұ
тынушыға
әлеумет
тік қол
дау шара
ларын
беру тура
лы аудан
әкімдігі
не ұсыну

№ 5 әрекет
Әлеумет
тік
қолдау
шараларын
беру
туралы
қаулы
қабылдау



№ 6 әрекет
басшысы тұлғасында уәкілетті органмен, тұтынушы
мен және сенімді (агентпен) бірлесіп әлеуметтік қолдау шараларын беру туралы Келісім жасау

№ 7 әрекет
Тұтынушы
ның жеке
есеп
шотына
көтерме
жәрдема
қы
сомасын
аудару



№ 8 әрекет
Қазақстан
Республи
касының
заңнамасы
мен бекі
тілген
тәртіпте
тұтынушы
ға тұрғын
үй сатып
алуға
және
салуға
бюджеттік
кредит
беру

Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс.

1 топ

ҚФБ

Уәкілетті органның жауапты маманы

2 топ

ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

3 топ

ҚФБ
Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

№ 1 әрекет
Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу, уәкілетті органның басшылыққа тапсыру

№ 2 әрекет
Тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қарау, жауапты маманға тапсыру

№ 3 әрекет

Құжаттарды толықтығын, ұсынылған құжаттардың дұрыстығын тексеру, бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау және тұтынушыға жолдау

«Ауылдық елді мекендерге жұмыс істеуге және
тұруға келген денсаулық сақтау, білім беру,
әлеуметтік қамсыздандыру, мәдениет, спорт және
ветеринария мамандарына әлеуметтік қолдау шараларын
ұсыну» мемлекеттік қызмет регламентіне 5–қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ процесіндегі әкімшілік әрекеттердің қисынды бірізділігі арасындағы өзара әрекеттесуді бейнелейтін сызбалар

Об утверждении регламента государственной услуги "Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты"

Постановление акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 10 сентября 2012 года N 258. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 12 октября 2012 года N 1895. Утратило силу постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 22 мая 2013 года N 128

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Тимирязевского района Северо-Казахстанской области от 22.05.2013 N 128

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан «Об административных процедурах» от 27 ноября 2000 года, постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 «Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам», в целях качественного предоставления государственных услуг акимат Тимирязевского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Тимирязевского района Северо-Казахстанской области Искакова А.Т.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким района                                      К. Касенов

Утвержден
постановлением акимата
Тимирязевского района
от 10 сентября 2012 года № 258

Регламент государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты»

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты» (далее – регламент) используются следующие понятия:
      1) уполномоченный орган по развитию сельских территорий – государственное учреждение «Отдел сельского хозяйства и ветеринарии Тимирязевского района Северо-Казахстанской области»;
      2) бюджетный кредит – мера социальной поддержки потребителей в виде бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья в размере, установленном Постановлением Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2009 года № 183 «Об утверждении размеров и Правил предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты»(далее - Постановление);
      3) подъемное пособие - мера социальной поддержки потребителей в виде единовременной денежной выплаты, в размере, установленном Постановлением.
      4) поверенный (агент) - финансовое агентство, выполняющее от имени и по поручению акима района функции по обслуживанию бюджетных кредитов, предоставляемых потребителям.
      5) постоянно действующая комиссия - коллегиальный орган, создаваемый акиматом района для организации работы по оказанию мер социальной поддержки потребителям, состоящий из депутатов районного маслихата, представителей исполнительных органов района и общественных организаций.

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      3. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел сельского хозяйства и ветеринарии Тимирязевского района Северо-Казахстанской области» (далее – уполномоченный орган) по адресу согласно приложению 1 к настоящему регламенту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга оказывается на основании пункта 8 статьи 18 Закона Республики Казахстан от 8 июля 2005 года «О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий», постановления Правительства Республики Казахстан от 18 февраля 2009 года № 183 «Об утверждении размеров и Правил предоставления мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты», постановления Правительства Республики Казахстан от 31 января 2011 года № 51 «Об утверждении стандарта государственной услуги «Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты».
      7. Результатом оказываемой государственной услуги являются меры социальной поддержки в виде подъемного пособия и бюджетного кредита, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      8. Государственная услуга предоставляется специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты: выпускникам организаций высшего и послевузовского, технического и профессионального, послесреднего образования по специальностям здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, а также специалистам, имеющим указанное образование, проживающим в городах и иных населенных пунктах и изъявившим желание работать и проживать в сельских населенных пунктах (далее – потребители).
      9. Полную информацию о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, а также образцы их заполнения можно получить по адресу, указанному в приложении 1 к настоящему регламенту, интернет-ресурсе уполномоченного органа www.tm.sko.kz, а также на стендах уполномоченного органа в местах предоставления государственной услуги.
      10. Государственная услуга оказывается в рабочие дни, кроме выходных и праздничных дней, в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания, с 9-00 до 18-00 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-00 часов.
      11. Места предоставления государственной услуги оснащены информационными стендами, стойками с образцами заполнения документов.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      12. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 13 настоящего регламента:
      в течение тридцати девяти календарных дней выплачивается подъемное пособие;
      в течение тридцати двух календарных дней осуществляется процедура заключения Соглашения по форме, согласно приложению 2 к настоящему регламенту, и в течение тридцати рабочих дней после заключения Соглашения предоставляется бюджетный кредит на приобретение или строительство жилья;
      в случае отказа в предоставлении мер социальной поддержки, уполномоченный орган в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более десяти минут;
      3) максимальное время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более тридцати минут.
      13. Для получения государственной услуги потребитель представляет в уполномоченный орган:
      1) заявление по форме согласно приложению 3 к настоящему регламенту;
      2) копию документа, удостоверяющего личность;
      3) копию трудовой книжки, заверенную кадровой службой по новому месту работы;
      4) копию книги регистрации граждан (домовой книги) или справку, подтверждающую проживание в соответствующем населенном пункте;
      5) копию диплома об образовании;
      6) копию свидетельства о регистрации налогоплательщика;
      7) копию свидетельства о присвоении социального индивидуального кода;
      8) акт оценки недвижимого имущества (для получения бюджетного кредита);
      9) акт на право пользования земельным участком, предоставленным для строительства жилья.
      Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются потребителю в день подачи заявления.
      14. Бланк заявления выдается должностным лицом уполномоченного органа.
      15. Заполненное потребителем заявление и прилагаемые к нему документы, требуемые для получения государственной услуги, сдаются ответственному специалисту уполномоченного органа.
      16. Потребителю выдается расписка, подтверждающая, что потребитель сдал все необходимые документы для получения государственной услуги и указывается дата получения им мер социальной поддержки.
      17. Результат оказания государственной услуги потребителю сообщается по контактному телефону, либо при личном посещении уполномоченного органа.
      18. Основанием для отказа является факт предоставления недостоверных документов, указанных в пункте 13 настоящего регламента.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      19. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган и предоставляет необходимый перечень документов на предоставление услуги;
      2) ответственный специалист уполномоченного органа осуществляет прием и регистрацию заявления в журнале, выдает потребителю расписку, в которой содержится дата получения им мер социальной поддержки и передает руководителю уполномоченного органа;
      3) руководитель уполномоченного органа осуществляет ознакомление с поступившими документами и направляет ответственному исполнителю;
      4) ответственный исполнитель уполномоченного органа осуществляет проверку полноты документов, достоверность представленных документов (в случае предоставления недостоверных документов в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ об отказе), производит расчеты потребности финансовых средств и в течение пяти календарных дней со дня принятия документов направляет на рассмотрение постоянно действующей комиссии (далее – комиссия);
      5) комиссия в течение десяти календарных дней с момента поступления документов от уполномоченного органа рассматривает предоставленные документы и рекомендует акимату Тимирязевского района Северо- Казахстанской области ( далее - акимат района) о предоставлении потребителю мер социальной поддержки.
      6) акимат района в течение десяти календарных дней с момента поступления рекомендации комиссии принимает постановление о предоставлении мер социальной поддержки потребителю;
      7) в течение семи календарных дней после принятия постановления акимата района, между уполномоченным органом, в лице руководителя, потребителем и поверенным (агентом) заключается Соглашение о предоставлении мер социальной поддержки потребителю;
      8) После заключения Соглашения:
      1) уполномоченный орган в течение семи календарных дней перечисляет сумму подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей;
      2) поверенный (агент) в течение тридцати рабочих дней в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, предоставляет потребителю кредит на приобретение или строительство жилья.
      20. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) ответственный специалист уполномоченного органа;
      2) руководитель уполномоченного органа;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      4) постоянно действующая комиссия;
      5) акимат района;
      6) поверенный (агент).
      21. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 4 к настоящему регламенту.
      22. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 5 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      23. Ответственными лицами за оказание государственной услуги являются руководитель и должностные лица уполномоченного органа, члены постоянно действующей комиссии, участвующие в процессе оказания государственной услуги (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и эффективность оказания государственной услуги, а также за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1 к регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и
проживания в сельские населенные пункты»

Уполномоченный орган по оказанию государственной услуги

Наименование

Юридический адрес

График работы

Контактные телефоны

Государственное учреждение «Отдел сельского хозяйства и ветеринарии Тимирязевского района Северо-Казахстанской области»

151100, Северо-Казахстанская область, Тимирязевский район, село Тимирязево, улица Валиханова, дом 1

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, с 13.00-14.00 обеденный перерыв, выходной - суббота и
воскресенье

8(71537) 2-15-33, 2-17-96

Приложение 2 к регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и
проживания в сельские населенные пункты»

Соглашение о предоставлении мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и проживания в сельские населенные пункты

      Населенный пункт _________________ "___" __________ 20__ года
      Государственное учреждение "___________________________" в лице руководителя _______________, именуемое в дальнейшем "Администратор", с одной стороны, получатель социальной помощи,______________________, именуемый в дальнейшем "Получатель", с другой стороны и ________________________________, именуемый в дальнейшем "Поверенный (агент)", с третьей стороны, заключили настоящее Соглашение взаимных обязательств о нижеследующем:
      1. Предмет Соглашения.
      Стороны, учитывая взаимную ответственность и согласие, без принуждения ни с чьей стороны принимают на себя обязательства, которые должны быть исполнены в полном объеме сторонами, а именно:
      1. Администратор на основании решения маслихата ______________ (№ ____ от "___"_______ 20__ года), принимает на себя обязательства предоставить меры социальной поддержки в виде:
      1) подъемного пособия в размере _______________________ тенге;
      2) бюджетного кредита на приобретение/строительство жилья в сумме _____________________________ тенге сроком на ____ лет.
      2. Получатель принимает на себя обязательства при получении вышеуказанных мер социальной поддержки не менее пяти лет отработать в организации __________________ (здравоохранения, образования, социального обеспечения, культуры, спорта, ветеринарии), расположенной в сельском населенном пункте _________________.
      3. Поверенный (агент) принимает на себя обязательства на основе договора поручения совершать от имени и за счет администратора и в соответствии с его указаниями определенные поручения, связанные с бюджетным кредитованием.
      2. Права и обязанности сторон.
      1. Администратор вправе:
      1) требовать от получателя добросовестного и надлежащего исполнения обязательств, взятых на себя в соответствии с настоящим Соглашением.
      2. Администратор обязан:
      1) в течение десяти рабочих дней после принятия постановления акимата района (города областного значения) и на основании настоящего Соглашения перечислить назначенную сумму подъемного пособия на индивидуальный лицевой счет получателя.
      3. Получатель имеет право:
      1) добровольного выбора мер социальной поддержки при предоставлении необходимых документов по требованию рабочего органа комиссии;
      2) сохранять право на полученные меры социальной поддержки при переводе на работу в другие сельские населенные пункты до истечения пятилетнего срока, связанном с производственными условиями или по инициативе администрации.
      4. Получатель обязан:
      1) в течение 60 рабочих дней со дня получения мер социальной поддержки представить в рабочий орган комиссии подтверждающие документы о целевом использовании бюджетных средств;
      2) после регистрации в органах юстиции приобретенной в собственность/построенной недвижимости представить оригиналы документов на жилье поверенному (агенту) в качестве залога по обеспечению данного Соглашения сроком не менее чем на пять лет;
      3) ежеквартально представлять в рабочий орган справку с места работы;
      4) обеспечить возврат в полном объеме полученных в качестве мер социальной поддержки бюджетных средств при неисполнении условий данного Соглашения.
      5. Поверенный (агент) имеет право:
      1) проводить расчеты с получателем;
      2) проводить мониторинг финансового состояния получателя.
      6. Поверенный (агент) обязан:
      1) обслуживать бюджетный кредит в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;
      2) осуществлять мониторинг выполнения обязательств специалиста, получившего меры социальной поддержки по кредитному договору;
      3) осуществлять взыскание задолженности с получателя в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      3. Разрешение споров.
      1) Все вопросы и разногласия, которые могут возникнуть при исполнении настоящего Соглашения, будут по возможности решаться путем переговоров между Сторонами.
      2) В случае, если споры и разногласия не могут быть урегулированы путем переговоров, они подлежат разрешению в судебном порядке в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан.
      4. Срок действия Соглашения.
      1) Настоящее Соглашение вступает в силу со дня его подписания сторонами.
      Начало действия Соглашения с "___"_________ 20__ года.
      2) Соглашение составлено в трех экземплярах, имеющих одинаковую юридическую силу.
      5. Юридические адреса сторон.
      Администратор Получатель Поверенный (агент)
_______________________ ________________ ______________________
_______________________ ________________ ______________________

Приложение 3 к регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и
проживания в сельские населенные пункты»

Акиму
_________________ района
(города областного значения)
_________________ области
_________________________
фамилия, инициалы
от ______________________
фамилия, имя, отчество
_________________________
место работы, должность
_________________________
заявителя, проживающего по адресу
_________________________

Заявление

      Прошу Вас выплатить мне подъемное пособие и/или предоставить право на оформление бюджетного кредита на приобретение/строительство жилья в размере и на условиях Соглашения (прилагается).
      ________________ _________________
      дата подпись

      Документы приняты:
      "____" ________ 20____ года

_______________ ___________________________________________________
      подпись Ф.И.О. должностного лица, принявшего документы
____________________________________________________________________
      (линия отреза)

      В случае возникновения изменений, обязуюсь в течение 15 рабочих дней сообщить о них. Предупрежден(а) об ответственности за представление недостоверных сведений и поддельных документов.

Заявление гр. ____________________ с прилагаемыми документами в количестве ____________ штук принято "____" __________ 20____ года.
_______________ ___________________________________________________
      подпись Ф.И.О. должностного лица, принявшего документы

Приложение 4 к регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и
проживания в сельские населенные пункты»

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ

Действие основного процесса (хода, потока работ)


№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

1

Наименование СФЕ

Ответственный специалист уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Постоянно действующая комиссия

Акимат района

2

Наименование действий (процесса, процедуры операции) и их описание

осуществляет прием и регистрацию заявления в журнале, выдает потребителю расписку, в которой содержится дата получения им мер социальной поддержки и передает руководителю уполномоченного органа

Рассмотрение представленных потребителем документов

проверка полноты документов, достоверности представленных документов (в случае предоставления недостоверных документов в течение трех рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ об отказе), производит расчеты потребности финансовых средств и в течение пяти календарных дней со дня принятия документов направляет на рассмотрение комиссии

рассмотрение предоставленных документов и рекомендация акимату района о предоставлении потребителю мер социальной поддержки

Принятие постановления о предоставлении мер социальной поддержки

3

Форма завершения (данные документ, организационно-распорядительное решение)

расписка

Передача поступивших документов ответственному исполнителю уполномоченного органа

мотивированный ответ об отказе, либо направление документов на постоянно действующую комиссию

Рекомендация

Постановление акимата района

4

Срок исполнения

Не более 30 минут

В течение 1 рабочего дня

в случае отказа в течение 3 рабочих дней направляет потребителю мотивированный ответ;

в течение 5 календарных дней направляет в постоянно действующую комиссию

В течение 10 календарных дней

в течение 10 календарных дней

5

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

Действия основного процесса (хода, потока работ)

№ действия
(хода, потока работ)

6

7

после заключения Соглашения

Наименование СФЕ

уполномоченный орган, в лице руководителя, потребитель и поверенный (агент)

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Поверенный (агент)

Наименование действия(процесса, процедуры,операции) и их
описание

Заключение Соглашения о предоставлении мер социальной поддержки

Перечисление суммы подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей

Предоставление потребителю кредита на приобретение или строительство жилья

Предоставление потребителю бюджетного кредита на приобретение и строительство жилья, в порядке установленном законодательством Республики Казахстан

Форма завершения(данные, документ,организационно-распорядительное решение)

Соглашение

Платежное поручение

Договор займа и залога

Сроки исполнения

В течение 7 календарных дней

в течение 7 календарных дней

в течение 30 рабочих дней

Номер следующего действия

7


Варианты использования. Основной процесс

Группа 1 СФЕ

Ответственный специалист уполномоченного органа

Группа 2 СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Группа 4 СФЕ

Постоянно действующая комиссия

Группа 5 СФЕ

Акимат района

Группа 6 СФЕ

Поверенный (агент)

Действие № 1

Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, передача руководству уполномоченного органа

Действие № 2

Рассмотрение представленных потребителем документов, передача ответственному исполнителю

Действие № 3

Проверка полноты документов, достоверности представленных документов, направление на постоянно действующую комиссию

Действие № 4

рассмотрение предоставленных документов и рекомендация акимату района о предоставлении потребителю мер социальной поддержки

Действие № 5 Принятие постановления о предоставлении мер социальной поддержки



Действие № 6 Заключение Соглашения о предоставлении мер социальной поддержки, между уполномоченным органом, в лице руководителя, потребителем и поверенным (агентом)

Действие № 7 Перечисление суммы подъемного пособия на индивидуальные лицевые счета потребителей



Действие № 8 Предоставление потребителю бюджетного кредита на приобретение или строительство жилья в порядке установленном законодательством Республики Казахстан

Варианты использования. Альтернативный процесс

Группа 1 СФЕ

Ответственный специалист уполномоченного органа

Группа 2 СФЕ

Руководитель уполномоченного органа

Группа 3 СФЕ

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Действие № 1

Прием документов, выдача расписки, регистрация заявления, передача руководству уполномоченного органа

Действие № 2

Рассмотрение представленных потребителем документов, передача ответственному исполнителю

Действие № 3

Проверка полноты документов, достоверности представленных документов, подготовка мотивированного ответа об отказе и направление потребителю

Приложение 5 к регламенту государственной услуги
«Предоставление мер социальной поддержки специалистам здравоохранения, образования, социального обеспечения,
культуры, спорта и ветеринарии, прибывшим для работы и
проживания в сельские населенные пункты»

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ