"Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзуi жөнiндегi қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызметінің регламентін бекіту туралы

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2012 жылғы 19 желтоқсандағы № 382 Қаулысы. Оңтүстік Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 желтоқсанда № 2187 тіркелді. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 27 маусымдағы № 157 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 27.06.2013 № 157 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабының 4-тармағына сәйкес Оңтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Қ.Тұяқбаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                А.Мырзахметов

Оңтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің
2012 жылғы «19» желтоқсандағы
№ 382 қаулысымен бекітілген

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызметінің регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» электрондық мемлекеттік қызметі «Оңтүстік Қазақстан облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – қызмет беруші), сондай-ақ «электрондық үкіметтің» www.e.gov.kz веб-порталы арқылы немесе www.elicense.kz «Е-лицензиялау» веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1130 қаулысымен бекітілген «Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі-Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметтің автоматтандыру деңгейі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық.
      5. Осы электрондық мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі-Регламент) пайдаланылатын ұғымдар және қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      2) «электрондық үкіметтің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырланған үкіметтік ақпаратқа қолжетімділіктің бірыңғай терезесін білдіретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      3) «Е-лицензиялау» веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатылған, қайта қалпына келтірілген және қолданысын тоқтатқан лицензиялар, сондай-ақ лицензия беретін лицензияның сәйкестендіру нөмірін орталықтан құрайтын қызметтің лицензияланатын түрін (кіші түрін) жүзеге асырушы лицензиаттың (объектілері, орындары, учаскелері) филиалдары, өкілдіктері туралы мәліметті қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ);
      4) «электрондық үкіметтің» шлюзі– электрондық қызметтерді іске асыру шеңберінде «электрондық үкімет» ақпараттық жүйелерін ықпалдастыру үшін арналған ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ЭҮШ);
      5) «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі - заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыру кезінде банк және «электрондық үкіметтің» операцияларының жекеленген түрлерін жүзеге асыратын екінші деңгейдегі банктердің, ұйымдардың және  арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮТШ);
      6) «Заңды тұлғалар» мемлекеттік дерекқорлар базасы – ақпаратты автоматты жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай ұқсастыруын ендіру және мемлекеттік басқару органдарына және өзге де субъектілерге олардың өкілеттіліктері шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және дұрыс мәліметтерді беру мақсатында жеке бірыңғай бизнес нөмірлерінің ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      7) алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін заңды тұлға;
      8) бизнес - сәйкестендіру нөмірі – бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын заңды тұлға (филиал және өкілдік) және дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      9) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйеге жүгінетін және оларды пайдаланатын субъект;
      10) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      11) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      12) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      13) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды пайдаланумен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      14) лицензияның электронды нысаны – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ресімделетін және берілетін, қағаз тасығыштағы лицензияға салалас электронды құжат түріндегі лицензия;
      15) бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе - нотариалдық қызметтің автоматтандырылуы және әділет органдары мен нотариалдық палаталардың өзара әрекеттесуі үшін арналған ақпаратты-бағдарламалық кешен (бұдан әрі-БНАЖ);
      16) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің және қызмет көрсету үдерісінде қатысатын ақпараттық жүйелердің тізбесі;
      17) АЖО-автоматтандырылған жұмыс орны.

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде қызмет беруші әрекетінің тәртібі

      6. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы қадамдық іс-қимылы және шешімдері осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы):
      1) алушы өзінің ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП-та тіркеуді жүзеге асырады, ол алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (ЭҮП-та тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс - алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП-қа алушының пароль енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-да тіркелген алушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-үдеріс – алушы деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты ЭҮП-мен авторизациядан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – алушы осы Регламентте көрсетілген қызметті «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-де таңдайды, қызмет көрсету және нысанның құрылымы мен форматтық талаптарының есебімен, сұрау нысанына электронды түрде қажетті құжаттарды бекіте отырып, оны алушының толтыруы үшін экранға сұрау нысанын шығару;
      6) 4-үдеріс – қызметтерді ЭҮТШ-та төлеу, одан кейін бұл ақпарат «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-ға түседі;
      7) 2-шарт - қызмет көрсеткені үшін төлем фактісін  «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тексеру;
      8) 5-үдеріс – қызметтерді «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да көрсеткені үшін төлемдердің болмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      9) 6-үдеріс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және тізімде кері қайтарылған тіркеу куәліктерінің (жойылған) жоқ болуын, сондай-ақ сұрауда көрсетілген БСН арасында және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін ЭҮП-да тексеру;
      11) 7-үдеріс – алушының ЭЦҚ-ның нақтылығын растамаумен байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 8-үдеріс – алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      13) 9-үдеріс - «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да электронды құжатты (алушының сұрауын) тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да сұрауды өңдеу;
      14) 4-шарт – лицензия беру үшін алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін қызмет берушінің тексеруі;
      15) 10-үдеріс – алушының «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-ғы деректерінде бұзушылықтарының бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      16) 11-үдеріс – алушының ЭҮП құрған қызмет (электрондық лицензия) нәтижелерін алуы. Электронды құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен құрылады.
      7. Қызмет беруші арқылы қадамдық іс-қимылы және шешімі осы регламентке 2-қосымшада келтірілген (электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы):
      1) 1-үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет беруші қызметкерінің логин мен парольді  «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-ға енгізуі;
      2) 1-шарт – қызмет берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің нақтылығын «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да логин және пароль арқылы тексеру;
      3) 2-үдеріс – қызмет беруші қызметкерінің деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да құру;
      4) 3-үдеріс – осы Регламентте көрсетілген қызметтерді қызмет беруші қызметкерінің таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және қызмет көрсету қызметкерінің алушы деректерін енгізуі, сондай-ақ алушы өкілінің сенімхаты негізінде (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, өзгедей сенімхат куәландырылған жағдайда сенімхат деректері енгізілмейді);
      5) 4-үдеріс – ЭҮШ арқылы алушы деректері туралы ЗТ МДҚ-ға, сондай ақ алушы өкілінің деректері туралы БНАЖ-ға сұраныс жіберу;
      6) 2-шарт – алушы деректерінің ЗТ МДҚ-да, БНАЖ-да бар болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс - алушы деректерінің ЗТ МДҚ-да, сенімхат деректерінің БНАЖ-да жоқ болуына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаны құру;
      8) 6-үдеріс – құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгісі бөлігінде сұрау нысанын толтыру және алушы ұсынған қажетті құжаттарды қызмет беруші қызметкерінің сканерлеуі және оларды сұраныс нысанына тіркеу;
      9) 7-үдеріс – сұрауды «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да қызметтерді өңдеу;
      10) 3-шарт – қызмет берушінің лицензия беру үшін алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      11) 8-үдеріс - «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да алушы деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 9-үдеріс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да құрылған қызмет нәтижелерін алушының алуы. Электронды құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен құрылады.
      8. Қызметтің сұранысы мен жауабының нысандары «Е-лицензиялау» www.elicense.kz веб-порталында келтірілген.
      9. Алушының электрондық мемлекеттік қызмет бойынша сұраныстың орындалу мәртебесін тексеру әдісі: «электрондық үкімет» порталындағы «Қызмет алу тарихы» бөлімінде, сондай-ақ қызмет көрсетушіге жүгінгенде.
      10. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажетті ақпаратты және кеңесті саll – орталықтың (1414) телефонынан алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЭҮП;
      2) ЭҮШ;
      3) ЭҮТШ;
      4) «Е-лицензиялау» МДБ АЖ;
      5) ЗТ МДҚ;
      6) қызмет беруші.
      12. Әрбір іс-қимылды орындау мерзімін көрсете отырып, іс қимылдар (рәсім, функциялар, операциялар) тізбектілігінің мәтінді кестелік сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасында келтірілген;
      13. Іс-қимылдардың сипатталуларына сәйкес олардың логикалық тізбектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграмма осы регламенттің 2-қосымшасында келтірілген.
      14. Алушыларға қызметтерді көрсету нәтижелері осы регламенттің 3-қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Қызметтерді көрсету үдерісінде алушыларға қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпараттар мен ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау);
      16. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Интернетке шығу;
      2) электронды лицензия берілетін тұлғада ЖСН/БСН бар болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) ЭЦҚ пайдаланушының болуы;
      5) екінші деңгейдегі банкіде банкілік карточкасының немесе ағымдағы шотының бар болуы.

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі
қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»
электрондық мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ-ның іс-қимылдарын сипаттау

№ іс-қимыл (жұмыстар барысы, ағыны )

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

ҚФБ-ның атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

ЭҮТШ

ЭҮП

Алушы

ЭҮП

Алушы

«Е-лицензиялау» АЖ

«Е-лицензиялау» АЖ

«Е-лицензиялау» АЖ

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және олардың сипаттамасы

ЭЦҚ тіркеу куәлігінің тұтынушының компьютеріндегі интернет баузеріне бекіту

Алушының деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Электронды түрде қажетті құжаттарды бекіте отырып, қызметті таңдайды және сұрау деректерін құрады

Қызметтерді төлеу

Төлемнің жоқ болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құрады

Сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ таңдау

Алушының ЭЦҚ нақтылығының расталмауына байланысты  бас тарту туралы хабарламаны құрады  

ЭЦҚ арқылы сұрауды куәландыру (қол қою) 

Электрондық құжатты, өтінішті (алушының сұрауын) және сұранысты өңдеу

Алушы деректерінде бұзушылықтардың бар болуына байланысты сұратылғанқызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру

Электрондық құжат

Аяқталу нысаны

(деректер, құжат, ұйымдастыру-өкімдік шешімдер )

Сұранысты сәтті қалыптастырғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Сұранысты сәтті қалыптастырғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Әрекеттің сәтті аяқталғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Сұранысты бағыттау

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Сұранысты бағыттау

Өтінішке нөмір берумен сұранысты тіркеу

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Электронды лицензия, қайта берілген лицензия, лицензия көшірмесі

Орындау мерзімдері

10-15 секунд

20 секунд

1,5 минут

1,5 минут

10-15 секунд

10-15 секунд

10-15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

20 секунд

15 жұмыс күні, 10 жұмыс күні, 2 жұмыс күні

Келесі іс-қимылдың нөмірі

2-егер алушының деректерінде бұзушылықтар бар болса;

3 – егер авторизация сәтті өтсе

-

4

5 – егер төлемесе, 6- егер төлесе

-

7-егер ЭЦҚ қате болса; 8 – ЭЦҚ қате болмаса

-

-

Лицензия беру үшін қызмет берушінің біліктілік талаптарына және негіздерге алушының сәйкестігін тексеру



2 кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФЕ-нің іс - әрекеттерін сипаттау

1

Іс - әрекеттің (жұмыс барысының, ағынының) №

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» АЖ МДБ

Қызмет беруші

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ

«Е-лицензиялау» АЖ МДБ

Қызмет беруші

«Е-лицензиялау» АЖ МДБ

«Е-лицензиялау» АЖ МДБ

«Е-лицензиялау» АЖ МДБ

3

Іс - әрекеттің

(процестің, рәсімнің, операцияның)   атауы және оның сипаттамасы

«Е-лицензиялау» АЖ МДБ-да авторизациялау

Деректерде қателіктердің болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Қызмет көрсетушінің қызметкерімен қызметті таңдау

ЖТ МДБ/ЗТ МДБ пайдаланушының деректері туралы сұрау жолдау

Деректерде қателіктердің болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Құжаттарды тіркей отырып, сұрау нысанын толтыру

«Е-лицензиялау» АЖ МДБ-да электронды құжатты тіркеу және «Е-лицензиялау» АЖ МДБ-да қызметті өңдеу

«Е-лицензиялау» АЖ МДБ-дағы пайдаланушының деректерінде қателіктердің болуына байланысты бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Электронды құжат (электронды лцензия)

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру - өкімдік шешім)

Сұранысты сәтті қалыптастыр- ғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Сұранысты сәтті қалыптастырғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Сұранысты бағыттау

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Сұранысты сәтті қалыптастырғандығы туралы хабарламаны бейнелеу

Өтінішке нөмір берумен сұранысты жүйеде тіркеу

Сұратылған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру

Электронды лицензия, қайта берілген лицензия, лицензия көшірмесі

5

Орындау мерзімдері

10-15 секунд

20 секунд

1,5 минут

1,5 минут

20 секунд

10-15 секунд

10-15 секунд

20 секунд

15 жұмыс күні, 10 жұмыс күні, 2 жұмыс күні

6

Келесі іс  -әрекеттің нөмірі

қызмет берушінің логині мен паролі туралы деректердің түпнұсқалығын «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да тексеру

-

4

5 – егер пайдаланушы деректерінде бұзушылықтар болса;

6 – авторлау сәтті өтсе



8-егер «Е-лицензиялау» МДБ АЖ-да сұрау салу бойынша деректер жоқ болса; 9-егер сұрау салуда деректер табылса

-


«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі
қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»
электрондықмемлекеттік қызметінің регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы       


 

Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалды өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы 

      Шартты белгілер: 


 

«Заңды тұлғалардың түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі
қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру»
электрондық мемлекеттік қызметінің регламентіне
3-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтің «сапа» және «қолжетімділік» көрсеткіштерін анықтау үшін сауалнама нысаны__________________________________________________________

(электрондық мемлекеттік қызметтің атауы)

      1. Сіз электронды мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі сапасымен және нәтижесімен қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз электронды мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанғаттансыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Постановление областного акимата Южно-Казахстанской области № 382 от 19 декабря 2012 года. Зарегистрировано Департаментом юстиции Южно-Казахстанской области 29 декабря 2012 года № 2187. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27 июня 2013 года № 157

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Южно-Казахстанской области от 27.06.2013 № 157.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте сохранена авторская орфография и пунктуация.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат Южно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Туякбаева С.К.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня первого официального опубликования.

      Аким области                               А. Мырзахметов      

      Утвержден постановлением акимата
      Южно-Казахстанской области
      от 19 декабря 2012 года
      № 382

Регламент электронной государственной услуги
      «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов» (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление предпринимательства и промышленности Южно-Казахстанской области» (далее – услугодатель), а также через веб-портал «электронного правительства» по адресу: www.egov.kz или веб-портал «Е-лицензирование» по адресу: www.elicense.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги (далее – стандарт) «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1130 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги (далее - Регламент):
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса (далее – ИС);
      2) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      3) веб–портал «Е-лицензирование» – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»);
      4) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      5) платежный шлюз «электронного правительства» – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и «электронного правительства» при осуществлении платежей юридических лиц (далее – ПШЭП);
      6) государственная база данных «Юридические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      7) получатель – юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      8) бизнес–идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      9) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      11) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      12) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      13) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      14) электронная форма лицензии – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      15) единая нотариальная информационная система – это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее - ЕНИС);
      16) структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, государственных учреждений или иных организаций, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги;
      17) АРМ – автоматизированное рабочее место.

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование», указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6 - выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД «Е-лицензирование» для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД «Е-лицензирование» сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности-данные доверенности не заполняются);
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ЮЛ о данных получателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      12) процесс 9 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД «Е-лицензирование». Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу приведены веб-портал «Е-лицензирование» www.elicense.kz.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении к услугодателю.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ПШЭП;
      4) ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      5) ГБД ЮЛ;
      6) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Технические условия оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие БИН у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

      Приложение 1
      к регламенту электронной
      государственной услуги
      «Выдача лицензии, переоформление,
      выдача дубликатов лицензии на
      осуществление вида деятельности
      по сбору (заготовке), хранению,
      переработке и реализации юридическими
      лицами лома и отходов цветных
      и черных металлов»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП
 

1

№ действия
(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

2

Наименование СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

ПШЭП

ПЭП

Получатель

ПЭП

Получатель

ИС «Е-лицензирование»

ИС «Е-лицензирование»

ИС «Е-лицензирование»

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Оплата услуги

Формирует сообщение об отказе в связи с отсутствием оплаты

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя

Удостоверение (подписание) запрос посредством ЭЦП

Регистрация электронного документа заявление (запроса получателя и обработка запроса

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Электронный документ

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Отображение уведомления об успешном завершении действия.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Электронная лицензия, переоформленная лицензия, дубликат лицензии

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минут

1,5 минут

10–15 секунд

10–15 секунд

10–15 секунд

1,5 минут

1,5 минут

20 секунд

15 рабочих дней, 10 рабочих дней, 2 рабочих дня.

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных получателя; 3–если авторизация прошла успешно

4

5 – если не оплатил, 6 – если оплатил
 
 

7– если в ЭЦП ошибка, 8 – если ЭЦП без ошибки

-

-

10-проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиями основаниям для выдачи лицензии

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

2

Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД «Е-лицензирование»

Услугодатель

ГБД ЮЛ

ИС ГБД «Е-лицензирование»

Услугодатель

ИС ГБД «Е-лицензирование»

ИС ГБД «Е-лицензирование»

ИС ГБД «Е-лицензирование»

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ИС ГБД «Е-лицензирование»

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных получателя в ГБД ЮЛ

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация электронного документа в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»

Электронный документ (электронная лицензия)
 

4

Форма завершения (данные, документ организационно–распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению.

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге.

Электронная лицензия, переоформленная лицензия, дубликат лицензии

5

Сроки исполнения

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минут

1,5 минут

20 секунд

10–15 секунд

10–15 секунд

20 секунд

15 рабочих дней, 10 рабочих дней, 2 рабочих дня.

6

Номер следующего действия

1 - Проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

4

5– если есть нарушения в данных получателя; 6–если авторизация прошла успешно

-

-

8– если в ИС ГБД «Е-лицензирование» отсутствуют данные по запросу, 9 –

если данные по запросу найдены

-

-

      Приложение 2
      к регламенту электронной
      государственной услуги
      «Выдача лицензии, переоформление,
      выдача дубликатов лицензии на
      осуществление вида деятельности
      по сбору (заготовке), хранению,
      переработке и реализации юридическими
      лицами лома и отходов цветных
      и черных металлов»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП


 

      Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
      электронной государственной услуги через услугодателя


 

Условные обозначения:

Приложение 3
      к регламенту электронной
      государственной услуги
      «Выдача лицензии, переоформление,
      выдача дубликатов лицензии на
      осуществление вида деятельности
      по сбору (заготовке), хранению,
      переработке и реализации юридическими
      лицами лома и отходов цветных
      и черных металлов»

Форма анкеты для определения показателей
      электронной государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________

(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.