Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін және тексеру парағының нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2013 жылғы 04 мамырдағы № 06-7/64 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 29 мамырда № 8485 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 2014 жылғы 31 желтоқсандағы № 88 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі Төрағасының 31.12.2014 № 88 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 6 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Заңының 13-бабы 3-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса берілген:
      1) Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері.
      2) Мемлекеттік қызметтерді көрсететін мемлекеттік органдар үшін тексеру парағының нысаны бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Инспекция және бақылау бөлімі (Л. Шекимова):
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін, оны бұқаралық ақпарат құралдарында ресми және Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің ресми интернет-ресурсында жариялауды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының орынбасары С.Қ. Ахметжановқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық оны бірінші рет ресми жариялағаннан бастап қолданысқа енгізіледі бірақ, 2013 жылғы 20 мамырдан ерте емес.

      Төраға                                     А. Байменов

Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері
агенттігі Төрағасының  
2013 жылғы 4 мамырдағы  
№ 06-7/64 бұйрығымен   
бекітілген       

Мемлекеттік қызметтер көрсету бойынша тәуекел дәрежесін бағалау
критерийлері

1. Жалпы ережесі

      1. Осы Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері (бұдан әрі – Критерийлер) Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 6 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» Заңының 13-бабы 3-тармағын және Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңын орындау мақсатында мемлекеттік қызмет көрсететін тексерілетін субъектілерді тиісті тәуекел тобына жатқызу үшін әзірленген.
      2. Осы Критерийлерде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы тәуекел – сапасыз мемлекеттік қызмет көрсету және мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттары мен регламенттерін қолдану нәтижесінде мемлекеттік қызметтердің тұтынушыларына жағымсыз нәтиженің туу ықтималдығы;
      2) тексерілетін субъекті – орталық мемлекеттік орган, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органы, қаладағы аудандар, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар, ауылдық округтер әкімдері;
      3) тиімді қызмет – Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің 2013 жылғы 9 қаңтардағы № 06-7/2 және Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің 2013 жылғы 10 қаңтардағы № 22 бірлескен бұйрығымен бекітілген, Нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде № 8260 тіркелген Мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасын бағалау әдістемесіне (бұдан әрі – Әдістеме) сәйкес 70 баллдан жоғары алған тексерілетін субъектілердің қызметі;
      4) тиімсіз қызмет – Әдістемеге сәйкес 50 баллдан төмен алған тексерілетін субъектілердің қызметі;
      5) төмен тиімді қызмет – Әдістемеге сәйкес 50 баллдан 70 баллға дейін алған тексерілетін субъектілердің қызметі.

2. Объективті критерийлерді ескере отырып, субъектілерді
жоғары, орташа не шамалы тәуекел топтарына таратып бөлу

      3. Алғашқыда мемлекеттік қызметтерді көрсету бойынша орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау нәтижелері бойынша тиімді қызмет көрсеткен тексерілетін субъектілер «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 6-бабы 2) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысымен бекітілетін Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімінде көрсетілген қызметтер түрінің саны мен көрсетілген қызметтер саны ескеріліп, төменгі тәуекел дәрежесіне, төмен тиімді қызмет көрсеткен бақылау субъектілері – тәуекел дәрежесінің орташа тобына, тиімсіз қызмет көрсеткен тексерілетін субъектілер – тәуекел дәрежесінің жоғары тобына жатқызылады.
      4. Әр тәуекел критерийі бойынша шекті мөлшерде тиісті бал беріледі.
      Тәуекел дәрежесін бағалаудың критерийлері болып мыналар табылады:
      1) мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартының болмауы – 10 балл;
      2) мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген регламентінің болмауы – 10 балл;
      3) мемлекеттік қызметке шағымдану:
      есеп кезеңінде көрсетілген жалпы қызмет санының 0,1-ден 2 %-ға дейін – 2 балл;
      есеп кезеңінде көрсетілген жалпы қызмет санының 2-ден 5 %-ға дейін – 5 балл;
      есеп кезеңінде көрсетілген жалпы қызмет санының 5 %-дан жоғары – 10 балл;
      4) мемлекеттік қызметтер көрсету мерзімдерінің сақталмауы:
      есеп кезеңінде көрсетілген жалпы қызмет санының 0,1-ден 2 %-ға дейін – 2 балл;
      есеп кезеңінде көрсетілген жалпы қызмет санының 2-ден 5 %-ға дейін – 5 балл;
      есеп кезеңінде көрсетілген жалпы қызмет санының 5 %-дан жоғары – 10 балл;
      5) мемлекеттік қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттарын әзірлеуінде немесе пысықтауында қатысуының болмауы – 10 балл;
      6) мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруды қамтамасыз етудің болмауы – 10 балл;
      7) мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобаларын жария талқылауын жүргізбеу – 10 балл;
      8) мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасына ішкі бақылау нәтижелерін мониторингілеу шеңберінде дұрыс емес есептік ақпаратты ұсыну – 10 балл;
      9) көрсетілетін қызметті алушыларды мемлекеттік қызметтер көрсетудің тәртібі туралы хабардар етпеу – 10 балл.
      5. Барлық критерийлер бойынша жалпы жиынтық қорытындыны анықтау үшін тәуекел критерийлері бойынша балдар қосылады.
      6. Барлық критерийлер бойынша жиынтық қорытындының нәтижелері тексерілетін субъектілерді тәуекел дәрежесінің топтары бойынша қайта бөлу үшін қолданылады.
      7. Тексерілетін субъектілерді тәуекел дәрежесінің топтары бойынша қайта бөлу мынадай түрде жүргізіледі:
      1) бес жылда 1 рет тексеру жиілігімен тәуекел дәрежесінің төменгі тобына 0-ден 30-ға дейін бал жинаған тексерілетін субъектілер жатады;
      2) үш жылда 1 рет тексеру жиілігімен тәуекел дәрежесінің орташа тобына 31-ден 40-қа дейін бал жинаған тексерілетін субъектілер жатады;
      3) бір жылда 1 рет тексеру жиілігімен тәуекел дәрежесінің жоғары тобына 41-ден жоғары бал жинаған тексерілетін субъектілер жатады.
      Баллдарды санау үшін ашық 10 балдық бағана қолданылады.

3. Қорытынды ережелер

      8. Тәуекел деңгейі жоғары немесе орташа субъектілерді тексеру кезеңділігі тексеру нәтижелеріне тәуелді болады.
      Тексерулердің нәтижесінде бұзушылықтар анықталған және анағұрлым жоғары балл алған жағдайда, орташа немесе төмен тәуекел дәрежесіндегі субъектілер тиісінше жоғары немесе орташа тәуекел дәрежесіне ауыстырылатын болады.
      9. Тәуекел дәрежесінің бір деңгейі шеңберінде тексерулер жүргізу үшін субъектілерді іріктеу принциптері:
      1) берілген (алған) баллдардың едәуір сомасы бойынша;
      2) берілген баллдар тең болған жағдайда, едәуір тексерілмеген кезеңі бар субъектілер тексеру жоспарына енгізіледі.
      Тәуекел дәрежесінің бір топ шеңберінде тексеру жүргізу үшін субъектілерді іріктеу Агенттіктің лауазымды адамдарымен тексерілетін субъектілердің қызметіне тексерулердің нәтижелеріне сәйкес жарты жылда бір рет жүргізіледі.

Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері
агенттігі Төрағасының  
2013 жылғы 4 мамырдағы  
№ 06-7/64 бұйрығымен   
бекітілген        

Нысан

Мемлекеттік қызметтерді көрсететін бақылау
субъектілері үшін тексеру парағы

Тексеруді тағайындаған мемлекеттік органның атауы
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Тексеруді тағайындау туралы акт __________________________________
                                         (№, күні)
Бақылау субъектісінің атауы
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

ЖСН ______________________________________________________________

Орналасқан жердің мекен-жайы (бақылау субъектісінің заңды мекен-жайы) __________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Тексерудің басталған күні ________________________________________ 

Талаптар тізбесі

Ия

Жоқ

1

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген стандартының болуы



2

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бекітілген регламентінің болуы



3

Мүмкіндігі шектеулі адамдардың мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алуы кезінде оларға қажетті жағдайлар жасау



4

Көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы қолжетімді нысанда толық және анық ақпарат ұсыну



5

Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыру



6

Көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген мерзімдерде қарауға және оларды қарау нәтижелері туралы хабардар ету



7

Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша қызмет алушылар шағымдарының қарау мерзімдерін сақтау



8

Көрсетілетін қызметті алушылардың сұрау салуы бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтің орындалу сатысы туралы хабардар ету



9

Көрсетілетін қызметті алушылардың бұзылған құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіруге бағытталған шараларды қолдану



10

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары мен регламенттерінің қолжетімділігін қамтамасыз етуі



11

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері бойынша ақпараттың Агенттікке және оның аумақтық бөлімшелеріне ұсынылуын қамтамасыз етуі



12

Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығына мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратты ұсыну



13

Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылауды жүргізу



14

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының жобасын жария талқылау үшін оны «электрондық үкіметтің» веб-порталында, өзінің интернет-ресурсында және (немесе) облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органының, қаладағы аудан, аудандық маңызы бар қала, кент, ауыл, ауылдық округ әкімінің интернет-ресурстарында орналастыру



15

Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының жобасы туралы хабардар етудің мерзімдерін сақтау



16

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының жобасын жария талқылаудың аяқталғаны туралы есеп жасау



17

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының жобасын жария талқылаудың аяқталғаны туралы есептің Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтер туралы заңнамасына сәйкес келуі



18

Мемлекеттік қызмет көрсетудің регламентін әзірлеу және бекіту мерзімдерін сақтау



19

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілген немесе өзгертілгеннен кейін оның көрсету тәртібі туралы ақпаратты жаңарту



20

«Электрондық үкіметтің» веб-порталында, интернет-ресурстарда және басқа да бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызмет туралы есепті орналастыру



21

Көрсетілетін қызметті берушілердің, мүдделі жеке және заңды тұлғалардың қатысуымен мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызмет туралы есептерге жария талқылаулар өткізу



22

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингі қорытындысын ескере отырып, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру жөнінде шаралар қолдану



23

Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасына сәйкес қызмет берушілердің міндеттерін орындау



24

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарының жобаларын жария талқылау тәртібі Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы заңнамасына сәйкестігі



25

Қазақстан Республикасының заңдарында тегін ұсынылуға кепілдік берілген мемлекеттік қызметтерді тегін негізде көрсету



Тексерудің аяқталу күні ________________________________________

Тексеруді жүргізуге уәкілетті лауазымды адамдар:
_______________________  __________  ___________________________
(аты-жөні, лауазымы)                           (қолы)
_______________________  __________  ___________________________
(аты-жөні, лауазымы)                           (қолы)

Тексерілетін субъектінің басшысы
таныстым:
_______________________  __________  ___________________________
(аты-жөні, лауазымы)                            (қолы)

Об утверждении критериев оценки степени рисков и формы проверочного листа по оказанию государственных услуг

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 4 мая 2013 года № 06-7/64. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 мая 2013 года № 8485. Утратил силу приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 31 декабря 2014 года № 88

      Сноска. Утратил силу приказом Председателя Агентства РК по делам государственной службы и противодействию коррупции от 31.12.2014 № 88 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после его первого официального опубликования).

      В соответствии с пунктом 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) Критерии оценки степени риска по оказанию государственных услуг;
      2) Форму проверочного листа для государственных органов, оказывающих государственные услуги.
      2. Отделу инспекции и контроля Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы (Л. Шекимова) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа его официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на официальном интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы Ахметжанова С.К.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования, но не ранее 20 мая 2013 года.

      Председатель                               А. Байменов

Утверждены          
приказом Председателя Агентства
Республики Казахстан    
по делам государственной службы
от 4 мая 2013 года № 06-7/64

Критерии оценки степени риска по оказанию государственных услуг

1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска по оказанию государственных услуг (далее - Критерии) разработаны во исполнение пункта 3 статьи 13 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» и Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» для отнесения проверяемых субъектов по оказанию государственных услуг к определенной группе риска.
      2. В настоящих Критериях использованы следующие понятия:
      1) риск в сфере оказания государственных услуг - вероятность причинения вреда получателям государственных услуг в результате некачественного оказания государственных услуг и применения стандартов и регламентов оказания государственных услуг;
      2) проверяемый субъект – центральный государственный орган, местный исполнительный орган области, города республиканского значения, столицы, района, городов областного значения, аким района в городе, города районного значения, поселка, села, сельского округа;
      3) эффективная деятельность – деятельность проверяемых субъектов, оцененная по итогам ежегодной оценки свыше 70 баллов согласно Методике оценки качества оказания государственных услуг, утвержденной совместным приказом Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 9 января 2013 года № 06-7/2 и Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 10 января 2013 года № 22, зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8260 (далее – Методика);
      4) неэффективная деятельность – деятельность проверяемых субъектов, оцененная по итогам ежегодной оценки ниже 50 баллов согласно Методике;
      5) низкоэффективная деятельность – деятельность проверяемых субъектов, оцененная по итогам ежегодной оценки от 50 до 70 баллов согласно Методике.

2. Распределение субъектов к группам высокого, среднего и незначительного риска с учетом объективных критериев

      3. Первично проверяемые субъекты по результатам ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы, городов и районов областей, города республиканского значения, столицы по качеству оказания государственных услуг, показавшие эффективную деятельность, с учетом количества видов государственных услуг указанных в Реестре государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам, утверждаемый постановлением Правительства Республики Казахстан в соответствии подпунктом 2) статьи 6 Закона Республики Казахстан «О государственных услугах» и количества оказанных услуг относятся к группе незначительной степени риска, проверяемые субъекты с низкоэффективной деятельностью - к группе средней степени риска, проверяемые субъекты с неэффективной деятельностью - к группе высокой степени риска.
      4. По каждому критерию риска присваиваются соответствующие баллы, имеющие предельный размер.
      Критериями оценки степени риска являются:
      1) отсутствие утвержденного стандарта оказания государственной услуги – 10 баллов;
      2) отсутствие утвержденного регламента оказания государственной услуги – 10 баллов;
      3) обжалование государственной услуги:
      от 0,1 % до 2 % от общего количества оказанных государственных услуг за отчетный период – 2 балла;
      от 2 % до 5 % от общего количества оказанных государственных услуг за отчетный период - 5 баллов;
      свыше 5 % от общего количества оказанных государственных услуг за отчетный период – 10 баллов;
      4) нарушение сроков оказания государственной услуги:
      от 0,1 % до 2 % от общего количества оказанных государственных услуг за отчетный период – 2 балла;
      от 2 % до 5 % от общего количества оказанных государственных услуг за отчетный период - 5 баллов;
      свыше 5 % от общего количества оказанных государственных услуг за отчетный период – 10 баллов;
      5) отсутствие участия услугополучателей в разработке или доработке стандартов оказания государственных услуг – 10 баллов;
      6) отсутствие обеспечения повышения квалификации работников в сфере оказания государственных услуг – 10 баллов;
      7) не проведение публичного обсуждения проектов стандартов государственных услуг – 10 баллов;
      8) предоставление недостоверной отчетной информации в рамках мониторинга результатов внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг – 10 баллов;
      9) не информирование получателей услуг о порядке оказания государственной услуги – 10 баллов.
      5. Баллы по критериям риска суммируются для определения общего суммарного итога по всем критериям.
      6. Результаты суммарного итога по всем критериям риска используются для перераспределения субъектов контроля по группам степени рисков.
      7. Перераспределение проверяемых субъектов по группам степени рисков осуществляется следующим образом:
      1) к группе незначительной степени риска с частотой проверок 1 раз в пять лет относятся проверяемые субъекты, набравшие от 0 до 30 баллов;
      2) к группе средней степени риска с частотой проверок 1 раз в три года относятся проверяемые субъекты, набравшие от 31 до 40 баллов;
      3) к группе высокой степени риска с частотой проверок 1 раз в год относятся проверяемые субъекты, набравшие свыше 40 баллов.
      Для подсчета баллов используется открытая 10 бальная шкала.

3. Заключительные положения

      8. Периодичность проверок субъектов высокой или средней степени риска определяется в зависимости от выявленных нарушений по результатам предыдущих проверок.
      В случае выявления по результатам проверок нарушений и получения более высоких баллов, субъекты средней или незначительной степени риска будут переведены соответственно в высокую или среднюю степень риска в течение месяца после завершения проверки.
      9. Принципы отбора субъектов для проведения проверок в рамках одного уровня степени риска:
      1) по наибольшей сумме присвоенных (полученных) баллов;
      2) в случае равенства присвоенных баллов, в план проверок включается субъект, имеющий наибольший не проверенный период.
      Отбор субъектов для проведения проверок в рамках одного уровня степени риска проводится должностными лицами Агентства раз в полугодие согласно результатам проверок деятельности субъектов контроля по вопросам качества оказания государственных услуг.

Утвержден          
приказом Председателя Агентства
Республики Казахстан    
по делам государственной службы
от 4 мая 2013 года № 06-7/64

Форма           

         Проверочный лист для проверяемых субъектов, оказывающих
                        государственные услуги

Наименование государственного органа, назначившего проверку
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

Акт о назначении проверки _________________________________________
___________________________________________________________________
                                         (№, дата)

Наименование субъекта контроля

___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
БИН _______________________________________________________________

Адрес места нахождения (юридический адрес субъекта контроля)

___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

Дата начала проверки _______________________________________________

Перечень требований

Да

Нет

1

Наличие утвержденных стандартов оказания государственных услуг



2

Наличие утвержденных регламентов оказания государственных услуг



3

Cоздание необходимых условий для лиц с ограниченными возможностями при получении ими государственных услуг



4

Предоставление полной и достоверной информации о порядке оказания государственных услуг услугополучателям в доступной форме



5

Повышение квалификации работников в сфере оказания государственных услуг



6

Рассмотрение жалоб услугополучателей и их информирование о результатах рассмотрения в сроки, установленные Законом Республики Казахстан «О государственных услугах»



7

Соблюдение сроков рассмотрения жалоб услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг



8

Информирование по запросу услугополучателей о стадии исполнения государственной услуги



9

Принятие мер, направленных на восстановление нарушенных прав, свобод и законных интересов услугополучателей



10

Обеспечение доступности стандартов и регламентов государственных услуг



11

Обеспечение предоставления информации в Агентство и его территориальные подразделения информации по результатам внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг



12

Предоставление информации о порядке оказания государственных услуг в Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг



13

Проведение внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг в соответствии с законодательством Республики Казахстан



14

Размещение проекта стандарта государственной услуги для его публичного обсуждения на веб-портале «электронного правительства», своем интернет-ресурсе и (или) интернет-ресурсах местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения, акима района в городе, города районного значения, поселка, села, сельского округа



15

Соблюдение сроков информирования услугополучателей о проекте стандарта государственной услуги



16

Составление отчета о завершении публичного обсуждения проекта стандарта государственной услуги



17

Соответствие отчета о завершении публичного обсуждения проекта стандарта государственной услуги к предъявляемым требованиям



18

Соблюдение сроков разработки и утверждения регламента государственной услуги



19

Соблюдение сроков актуализации информации о порядке оказания государственной услуги после утверждения или изменения стандарта государственной услуги



20

Размещение на веб-портале «электронного правительства», интернет-ресурсе и других средствах массовой информации отчета о деятельности по вопросам оказания государственных услуг



21

Проведение публичных обсуждений отчетов о деятельности в сфере оказания государственных услуг с участием услугодателей, заинтересованных физических и юридических лиц



22

Принятие мер по повышению качества оказания государственных услуг с учетом заключений общественного мониторинга качества оказания государственных услуг



23

Соблюдение обязанностей услугодателей согласно законодательству Республики Казахстан в сфере оказания государственных услуг



24

Соответствие порядка проведения публичных обсуждений проектов стандартов государственных услуг требованиям законодательства Республики Казахстан в сфере оказания государственных услуг.



25

Предоставление государственной услуги на бесплатной основе, бесплатное предоставление которых гарантировано законами Республики Казахстан



Дата окончания проверки _____________________________________

Должностные лица, уполномоченные на осуществление проверки:

_____________________________              __________________________
       (Ф.И.О., должность)                        (подпись)

_____________________________              __________________________
       (Ф.И.О., должность)                        (подпись)

Руководитель проверяемого субъекта
ознакомлен:

_____________________________              __________________________
       (Ф.И.О., должность)                             (подпись)