"Бюджеттік мониторинг жүргізу нұсқауын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2009 жылғы 16 ақпандағы № 68 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2013 жылғы 24 маусымдағы № 294 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 03 шілдеде № 8553 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 30 қарашадағы № 629 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Қаржы министрінің 30.11.2016 № 629 бұйрығымен.

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Бюджеттік мониторинг жүргізу нұсқауын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2009 жылғы 16 ақпандағы № 68 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5574 болып тіркелген) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетiлген бұйрықпен бекiтiлген Бюджеттiк мониторинг жүргiзу нұсқауында:

      8-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның кірістерді талдау және салық және кеден заңнамасы мәселелерін үйлестіру функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесі есепті айдан кейінгі айдың 17-сі күнінен кешіктірмей, республикалық бюджетке түсетін салықтар мен төлемдердің түрлері бойынша жыл басынан жоспарды асыра орындау немесе орындамау себептерін талдауды функциясына бюджеттің атқарылуын жиынтық талдауды жүргізу кіретін құрылымдық бөлімшеге осы Нұсқаудың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ұсынады.

      Республикалық және жергілікті (облыс бюджеті (республикалық маңызы бар қала, астана), аудан бюджеті (облыстық маңызы бар қала)) бюджеттерге түсетін түсімдердің түрлері бойынша жыл басынан жоспарды асыра орындау немесе орындамау себептерін талдау осы Нұсқаудың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жасалады.

      Бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдар тоқсан сайын есептіден кейінгі айдың 25-і күніне дейін жергілікті бюджет кіріс бөлігінің артығымен атқарылу немесе атқарылмау себептерін талдауды бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға және жергілікті атқарушы органдарға ұсынады.

      Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган тоқсан сайын есептіден кейінгі айдың 25-і күніне дейін республикалық бюджет жоспарының асыра орындалу немесе орындалмау себептерін талдауды Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсынады.";

      17-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "17. Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның кірістерді талдау және салық және кеден заңнамасы мәселелерін үйлестіру функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесі осы Нұсқаудың 6-қосымшасына сәйкес нысан бойынша ай сайынғы талдамалы ақпаратты дайындау және бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның сайтында орналастыру мақсатында мемлекеттік бюджет кірістерінің атқарылу деректерін қалыптастырады.";

      19-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "19. Жоспарды асыра орындау немесе орындамау себептерін көрсете отырып, мұнай секторы ұйымдарынан Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына түсетін тікелей салықтардың түсімдерін талдауды бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің түсуін қамтамасыз ету саласындағы басшылықты жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесі жүргізеді және ай сайын есепті айдан кейінгі айдың 20-сы күніне дейін бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның Қазақстан Республикасының Ұлттық қоры бойынша есепке алу мен есептілік саласындағы салааралық үйлестіру мен әдіснамалық жетекшілік ету функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесіне ұсынады.";

      21-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "21. Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның республикалық бюджеттің атқарылуы және жергілікті бюджеттердің атқарылуына, Қазақстан Республикасының Ұлттық қорына қызмет көрсету саласында іске асыру және бақылау функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесі есепті айдан кейінгі айдың 12-сі күніне кешіктірмей, бюджеттік бағдарламалардың іске асырылуын талдау жүргізу үшін бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның мемлекеттік бюджет шығыстарын талдау функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесіне бюджеттің шығыс бөлігінің атқарылуы жөніндегі ақпаратты ұсынады.

      Бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның мемлекеттік бюджет шығыстарын талдау функцияларын жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесі "Бюджеттік процесс мониторингі" бағдарламалық қамтымында төлемдер мен міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспарларының орындалмау себептері жөнінде түзетулерді жүзеге асырады және есепті айдан кейінгі айдың 20-сі күнінен кешіктірмей бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның функциясына бюджеттің атқарылуын жиынтық талдау жүргізу кіретін құрылымдық бөлімшесіне осы Нұсқаудың 9-қосымшасына сәйкес республикалық бюджеттің шығыс бөлігінің атқарылуы туралы талдамалы есепті ұсынады.";

      25-тармақта:

      бірінші және екінші бөліктері мынадай редакцияда жазылсын:

      "25. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері есепті айдан кейінгі айдың алғашқы жеті күнінен кешіктірмей бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдарға МБМ бағдарламасындағы "Бюджеттің атқарылуы туралы мерзімді есептілікті қалыптастыру" кіші жүйесінде қалыптастырылған бюджеттік бағдарламаларды іске асыру мониторингінің нәтижелері туралы есепті ұсынады. Аталған есепте әрбір бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша төлемдер бойынша жоспарлардың орындалмау себептері және қаржыландыру жоспарларының орындалмауына әкеп соқтырған факторларды көрсете отырып, міндеттемелер бойынша жоспарға сәйкес міндеттемелерді уақтылы қабылдамау себептері егжей-тегжей толтырылады.

      Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың бюджетті атқару жөніндегі жергілікті уәкілетті органдары тоқсан сайын есептіден кейінгі 15-і күнінен кешіктірмей бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға осы Нұсқаудың 9-қосымшасына сәйкес бюджеттік мониторинг нәтижелері бойынша жергілікті бюджеттің атқарылуы туралы талдамалы есепті ұсынады.";

      26 және 27-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "26. Бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне тәуелді емес объективті себептерге мыналар жатады:

      еңбекақы төлеу қоры (бұдан әрі – ЕТҚ) бойынша үнемдеу (бос орындардың болуы, ақысыз демалыстар беру және еңбекке уақытша жарамсыздық парақтары бойынша төлемдер есебінен ағымдағы шығындар, әлеуметтік салық, әлеуметтік аударымдар, банк қызметтеріне ақы төлеу бойынша үнемдеу);

      ол бойынша Үкіметтің шешімдері қабылданбаған бөлінетін бюджеттік бағдарламалар бойынша бөлінбеген қалдық;

      басқа себептер бойынша үнемдеу (бағамдық айырма, форс-мажорлық жағдайлар (көзделуі, қандай да болмасын іс-шаралармен алдын алуы немесе жойылуы мүмкін емес жағдайлар), бағаның және тұтынудың заттай көлемінің өзгеруі есебінен қалыптасқан түгел пайдаланылмаған қаражат қалдығы, бюджет қаражатын алушылардың жоспарланғанға қарағанда іс жүзіндегі санының азаюы, кредиттер, қарыздар бойынша сыйақы (мүдде) мөлшерлемесінің өзгеруі, іссапарлар кестесінің өзгеруі, жол жүру, іс-шаралар өткізу мерзімінің ауысуына байланысты өзге ағымдағы шығындар бойынша іс-шаралар жоспарының өзгеруі.";

      "27. Басқа (субъективтік) себептерге мыналар жатқызылады:

      мемлекеттік сатып алу бойынша өтпей қалған конкурстар;

      бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаны тиімді басқармауы (конкурстық рәсімдерді уақтылы өткізбеу, оларды өткізу мерзімдерін ауыстыру, жасалмаған шарттар, қаржы жоспарларға өзгерістер енгізу, төлем құжаттарын ұзақ келісу, бюджет қаражатының талап етілмеуі, көтеріңкі құндық және сандық көрсеткіштер, жылдық жоспарларды негізсіз айлар бойынша бөлу);

      орындалмаған шарттық міндеттемелер (өнім берушілердің шарт талаптарын бұзуы, өнім берушілердің тауарларды жеткізбеуі, тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) берушілердің орындалған жұмыстар актілерін, шот-фактураларды, нарықты талдауын уақтылы бермеуі);

      бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру жөнінде нормативтік құқықтық актілерді уақтылы қабылдамау және басқа себептер.";

      29-тармақта:

      4)6) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:

      "4) 17 – 20-бағандарда бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Нұсқаудың 26-тармағында жазылған, бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне тәуелді емес объективті себептер бойынша қалыптасқан соманы көрсетеді;

      5) 21 – 25-бағандарда бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері Нұсқаудың 27-тармағында жазылған басқа (субъективті) себептер бойынша қалыптасқан жалпы соманы жеке көрсетеді;

      6) 26, 27-бағандарда бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ай сайын төлемдер бойынша бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) жоспарының орындалмау және есепті кезеңде міндеттемелердің уақтылы қабылданбау немесе қабылданбау себептерін көрсетеді.";

      7) тармақша алынып тасталсын;

      мынадай мазмұндағы 33-1 және 33-2-тармақтармен толықтырылсын:

      "33-1. Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері ағымдағы айдың жиырмасы күнінен кешіктірмей бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға осы Нұсқаудың 15-қосымшасына сәйкес төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарының күтілетін орындалуы туралы ақпаратты ұсынады;

      33-2. Осы Нұсқаудың 15-қосымшасында көрсетілген төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарының күтілетін орындалуы туралы ақпарат былайша толтырылады:

      1) 1–4-бағандарда Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрінің 2013 жылғы 13 наурыздағы № 71 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8397 болып тіркелген) Бірыңғай бюджеттік сыныптаманың функционалдық сыныптамасына сәйкес бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің кодтары мен атаулары, бағдарлама мен кіші бағдарлама көрсетіледі;

      2) 5–6-бағандарда әрбір бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша қаржы жылының басынан өсу қорытындысымен, сондай-ақ алдағы айға арналған төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарының сомасы көрсетіледі;

      3) 7–8-бағандарда әрбір бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша қаржы жылының басынан өсу қорытындысымен, сондай-ақ алдағы айға арналған бюджет шығыстары бойынша күтілетін атқарылу сомасы көрсетіледі;

      4) 9-10-бағандарда әрбір бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша шығыстар жөнінде күтілетін атқарылудың пайызы көрсетіледі;

      5) 11-12-бағандарда әрбір бюджеттік бағдарлама (кіші бағдарлама) бойынша қаржы жылының басынан өсу қорытындысымен, сондай-ақ алдағы айға арналған жоспардың болжамдалатын атқарылу сомасы көрсетіледі.";

      4-бөлім мынадай редакцияда жазылсын:

      "4. Стратегиялық жоспарды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаларды іске асыруын талдау.

      43. Стратегиялық жоспарды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері қаржы жылының қорытындысы бойынша бюджеттік бағдарламаларды іске асыру туралы есепті осы Нұсқаудың 14-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жасайды.

      Бюджеттік бағдарламаларды іске асыру туралы есеп ағымдағы қаржы жылының 15 ақпанына дейінгі мерзімде әрбір бюджеттік бағдарламаның бөлінісінде оған түсіндірме жазбамен қағаз және магнитті (электрондық) тасығыштарда бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға және бюджетті атқару жөніндегі тиісті жергілікті уәкілетті органға беріледі.

      44. Осы Нұсқаудың 14-қосымшасында көрсетілген өткен қаржы жылындағы бюджеттік бағдарламаларды іске асыру туралы есеп былайша толтырылады:

      "Бюджеттік бағдарламаның коды мен әкімшісі" деген жол бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің коды мен атауы көрсетіледі;

      "Бюджеттік бағдарлама" деген жол бойынша бюджеттік бағдарламаның атауы көрсетіледі;

      "Бюджеттік бағдарлама әкімшісінің коды" деген 1-бағанда бюджеттік бағдарлама әкімшісінің коды көрсетіледі;

      "Бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның) коды" деген 2-бағанда бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның) коды көрсетіледі;

      "Бюджеттік бағдарламаның атауы" деген 3-бағанда бюджеттік бағдарламаның атауы көрсетіледі;

      "Тікелей нәтиже көрсеткіші" деген 4, 5-бағандарда бюджеттік бағдарламаның қойған мақсатына қол жеткізу үшін бюджеттік бағдарламаны іске асыру нәтижелерін көрсететін жоспарлы және іс жүзінде орындалған сандық көрсеткіштер көрсетіледі;

      "Тікелей нәтиже көрсеткішіне қол жеткізу" деген 6-бағанда пайыздармен іс жүзінде қол сандық көрсеткіштердің жоспарымен ара қатынасы көрсетіледі;

      "Есепті жылға көзделген жоспар" деген 7-бағанда бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес есепті жылға жоспарланған сомасы көрсетіледі;

      "Есепті жылдағы атқарылу (төленген міндеттемелер)" деген 8-бағанда есепті жылда төленген міндеттемелер сомасы көрсетіледі;

      "Атқарылу %" деген 9-бағанда есепті жылдағы атқаруды (төленген міндеттемелер) есепті жылға көзделген жоспарға бөлу және оны жүз пайызға көбейту жолымен орындалу пайызы көрсетіледі;

      "Атқарылмау сомасы" деген 10-бағанда 7-бағанның көрсеткішінен 8-бағанның көрсеткішін шегеру жолымен анықталатын есепті жылдағы бюджет қаражатының атқарылмау сомасы көрсетіледі;

      "Қол жеткізе алмау себептері" деген 11-бағанда тікелей нәтиже көрсеткіштері бойынша орындалмаған (түгел орындалмаған) іс-шаралар, сондай-ақ олардың орындалмау (түгел орындалмау) себептері көрсетіледі.

      45. Бюджеттік бағдарламаларды іске асыру туралы есеппен бір уақытта ұсынылатын түсіндірме жазба мыналарды қамтиды:

      1) бюджеттік бағдарламаның атауы;

      2) бюджеттік бағдарламаны іске асыруға арналған жоспарлы және іс жүзіндегі шығыстар (мың теңге), сондай-ақ өткен қаржы жылында осы бюджеттік бағдарлама бойынша бюджет шығыстары туралы ақпарат және тауарлардың (жұмыстардың, көрсетілетін қызметтердің) бірлігі үшін іс жүзіндегі шығыстар;

      3) бюджет қаражатының атқарылмау сомасы және олардың себептері;

      4) тікелей нәтиженің жоспарланған және іс жүзінде қол жеткізілген сандық көрсеткіштері туралы сандық ақпарат (даналар, бірліктер, шаршы метрлер және тағы сол сияқты), алдыңғы қаржы жылындағы бюджеттік бағдарлама нәтижелері: тікелей нәтиженің қол жеткізілген сандық көрсеткіштерінің және бір бірлікке іс жүзінде көрсетілген қызметтердің саны (тауарлар, жұмыстар);

      5) өткен есепті жылдың басымен салыстырғанда тиісті бюджеттік бағдарлама бойынша дебиторлық және кредиторлық берешектің болуы туралы ақпарат, оның ішінде пайда болған берешектердің себептерін және оларды өтеу жөнінде қабылданған (қабылданатын) шараларды көрсете отырып, өткен жылдар берешегі;

      6) бақылау органдары жүргізген бюджет қаражатын пайдаланудың атаулылығы мен нысаналы сипаттығы, растайтын құжаттарды қоса бере отырып, бұзушылықтарды жою жөнінде қабылданған шараларды баяндай отырып, Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуы тұрғысынан (әрқайсысының бөлінісінде) тексеру жөніндегі ақпаратты қамтиды.

      46. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган Стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері берген ақпараттар, ішкі бақылау қызметтерінің материалдары, сондай-ақ ішкі және сыртқы факторлардың әсерін анықтау негізінде бюджеттік бағдарламаның нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткізу жөнінде талдау жүргізеді.

      47. Бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті орган бюджеттік бағдарламалардың нәтиже көрсеткішіне қол жеткізудің талдауын оның негізінде алынған ақпаратты Түсімдер бойынша тиісті бюджетті атқару туралы, сондай-ақ бюджеттік бағдарламаларды іске асыру туралы талдамалық есепке енгізу үшін жүзеге асырады.".

      8, 9, 14-қосымшалар осы бұйрыққа 1, 2, 3-қосымшаларға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес 15-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Бюджеттік рәсімдер әдіснамасы департаменті (З.А. Ерназарова) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуiн қамтамасыз етсiн.

      3. Ақпараттық технологиялар департаментi (Д.Ж. Күнтубаев) "Бюджеттiк процесс мониторингi" бағдарламалық қамтымына тиісті өзгерістер енгізсін.

      4. Осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелген күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi.

Қазақстан Республикасының


Қаржы министрі

Б. Жәмішев


  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2013 жылғы 24 маусымдағы
№ 294 бұйрығына
1-қосымша
Бюджеттік мониторинг жүргізу
Нұсқауына 8-қосымша

200___ жылғы ________________ жағдай
Есеп бойынша бюджеттiк бағдарламаларды (кiшi бағдарламаларды)
іске асыру мониторингiнiң нәтижелерi туралы

      Бюджеттiк бағдарлама әкiмшiсi

      Бюджеттiң түрi

      Есептi кезең Өлшем бiрлiгi

       мың теңге

Коды

Атауы

Бір жылға арналған жиынтық қаржыландыру жоспары

Есепті кезеңге арналған жиынтық қаржыландыру жоспары

Қабылданған міндеттемелер

Төленген міндеттемелер

Атқарылу % (9 - бағ./7 - бағ.*100)

Атқарылмау сомасы (9 - бағ.-7 - бағ.)

Қабылданбаған міндеттемелер сомасы (8-бағ. - 6-бағ.)

Бір жылға арналған күтілетін орындалуы

Атқарылу % (13 - бағ./5 - бағ.*100)

Бір жылға күтілетін атқарылмау сомасы (13-бағ. - 5-бағ.)

ББӘ

Бағдарлама

Кіші бағдарлама

міндеттемелер бойынша

төлемдер бойынша

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15




Барлығы















оның ішінде:















ЕТҚ бойынша үнемдеу

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х




бағамдық айырма

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х




оның ішінде:















Ағымдағы бюджеттік бағдарламалар





























Даму бағдарламалар



























      кестенің жалғасы

оның ішінде

Ескерту (жоспардың орындалмау себептерін бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) әкімшілерінің негіздеуі

Ескерту (бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) әкімшілерінің міндеттемелерді өз уақытылы қабылдау не қабылдамауының негіздемесі

мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша үнемдеу

объективті, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне тәуелді емес

оның ішінде

басқа (субъективтік) себептер

оның ішінде

ЕТҚ бойынша үнемдеу

Үкіметтің шешімдері қабылданбаған бөлінетін бюджеттік бағдарламалар бойынша бөлінбеген қалдық

басқа себептер бойынша үнемдеу

мемлекеттік сатып алу бойынша өтпей қалған конкурстар

бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаны тиімді басқармауы (конкурстық рәсімдерді уақтылы өткізбеу, оларды өткізу мерзімдерін ауыстыру, жасалмаған шарттар, қаржы жоспарларға өзгерістер енгізу, төлем құжаттарын ұзақ келісу, бюджет қаражатының талап етілмеуі, көтеріңкі құндық және сандық көрсеткіштер, жылдық жоспарларды негізсіз айлар бойынша бөлу)

орындалмаған шарттық міндеттемелер (өнім берушілердің шарт талаптарын бұзуы, өнім берушілердің тауарларды жеткізбеуі, тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) берушілердің орындалған жұмыстар актілерін, шот-фактураларды, нарықты талдауын уақтылы бермеуі)

бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру жөнінде нормативтік құқықтық актілерді уақтылы қабылдамау және басқа себептер

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

























х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х






































      Ескерту: * 13-бағанды бюджеттік бағдарламалар әкімшілері

       ағымдағы жылғы 9 айдың қорытындысынан бастап

       ағымдағы жылдың соңына дейін толтырады.

      Орталық атқарушы органның жауапты

      хатшысы (белгіленген тәртіппен

      орталық атқарушы орган жауапты

      хатшысының өкілеттіктері жүктелген _________ ___________________

      лауазымды тұлға)/мемлекеттік мекеме (қолы) (қолды таратып жазу)

      басшысы

      Қаржы қызметінің басшысы ________ ____________________

       (қолы) (қолды таратып жазу)

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2013 жылғы 24 маусымдағы
№ 294 бұйрығына
2-қосымша
Бюджеттік мониторинг жүргізу
Нұсқауына 9-қосымша

200 ____ жылғы _________________ жағдай бойынша
_______________ бюджеттің орындалуы туралы талдамалы есеп

      Бюджет түрі __________

      Мерзімділігі ***

       мың теңге

Коды

Атауы

Бір жылға арналған жиынтық қаржыландыру жоспары

Есепті кезеңге арналған жиынтық қаржыландыру жоспары

Қабылданған міндеттемелер

Төленген міндеттемелер

Атқарылу % (9 - бағ./7 - бағ.*100)

Атқарылмау сомасы (9 - бағ.-7 - бағ.)

Қабылданбаған міндеттемелер сомасы (8-бағ. - 6-бағ.)

Бір жылға арналған күтілетін орындалуы

Атқарылу % (13 - бағ./5 - бағ.*100)

Бір жылға күтілетін атқарылмау сомасы (13-бағ. - 5-бағ.)

ББӘ

Бағдарлама

Кіші бағдарлама

міндеттемелер бойынша

төлемдер бойынша

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15




Барлығы















оның ішінде:















Ағымдағы бағдарлама





























Даму бағдарламасы



























      кестенің жалғасы

оның ішінде

Ескерту (жоспардың орындалмау себептерін бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) әкімшілерінің негіздеуі

Ескерту (бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) әкімшілерінің міндеттемелерді өз уақытылы қабылдау не қабылдамауының негіздемесі

мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша үнемдеу

объективті, республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшілеріне тәуелді емес

оның ішінде

басқа (субъективтік) себептер

оның ішінде

ЕТҚ бойынша үнемдеу

Үкіметтің шешімдері қабылданбаған бөлінетін бюджеттік бағдарламалар бойынша бөлінбеген қалдық

басқа себептер бойынша үнемдеу

мемлекеттік сатып алу бойынша өтпей қалған конкурстар

бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бюджеттік бағдарламаны тиімді басқармауы (конкурстық рәсімдерді уақтылы өткізбеу, оларды өткізу мерзімдерін ауыстыру, жасалмаған шарттар, қаржы жоспарларға өзгерістер енгізу, төлем құжаттарын ұзақ келісу, бюджет қаражатының талап етілмеуі, көтеріңкі құндық және сандық көрсеткіштер, жылдық жоспарларды негізсіз айлар бойынша бөлу)

орындалмаған шарттық міндеттемелер (өнім берушілердің шарт талаптарын бұзуы, өнім берушілердің тауарларды жеткізбеуі, тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) берушілердің орындалған жұмыстар актілерін, шот-фактураларды, нарықты талдауын уақтылы бермеуі)

бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) іске асыру жөнінде нормативтік құқықтық актілерді уақтылы қабылдамау және басқа себептер

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

























х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х






































      Ескерту: * 13-бағанды бюджеттік бағдарлама әкімшісі

       толтырады а.ж. 9 айдың қорытындыларынан бастап

       және ағымдағы жылдың соңына дейін

       *** осы Нұсқаудың 23-тармағына сәйкес есепті тоқсан

       сайын ұсыну осы Нұсқаудың 25-тармағына сәйкес

       есепті ай сайын ұсыну

      Бюджетті атқару жөнінде уәкілетті

      органның құрымдылық бөлімшесінің

      басшысы _________ _____________________

       (қолы) (қолды таратып жазу)

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2013 жылғы 24 маусымдағы
№ 294 бұйрығына
3-қосымша
Бюджеттік мониторинг жүргізу
Нұсқауына 14-қосымша

_____ қаржы жылында бюджеттік бағдарламаның
іске асырылуы туралы есеп

      Бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің коды мен атауы: _________

      Бюджеттік бағдарлама _________________

Бюджеттік бағдарлама әкімшісінің коды

Бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның) коды

Бюджеттік бағдарламаның атауы

Тікелей нәтиже көрсеткіші

Тікелей нәтиже көрсеткішіне қол жеткізу

Есепті жылға көзделген жоспар (мың теңге)

Есепті жылдағы атқарылу (төленген міндеттемелер) (мың теңге)

Атқарылу % (8-бағ./7-бағ.)*100%

Атқарылмау сомасы мың теңге) (7-бағ-8-бағ)

Қол жеткізе алмау себептері

жоспар

факт

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11














































































Бюджеттік қаражаттар
(мың теңге)



х

х






х


      Орталық атқарушы органның Жауапты

      хатшысы(белгіленген тәртіппен оған

      орталық атқарушы органның жауапты

      хатшысының өкілеттігі жүктелген

      лауазымды тұлға)/мемлекеттік

      мекеменің басшысы _______ ___________________

       (қолы) (қолды таратып жазу)

  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2013 жылғы 24 маусымдағы
№ 294 бұйрығына
4-қосымша
Бюджеттік мониторинг жүргізу
Нұсқауына 15-қосымша

Төлемдер бойынша қаржыландыру жоспарының күтілетін орындалысы
туралы 20 _______ жылғы _______________ жағдай бойынша
Ақпарат

      Бюджеттік бағдарлама әкімшісі

      Бюджет түрі (республикалық)

      Есептік кезең (ай сайын)

      Өлшем бірлігі (мың теңге)

Коды

ББӘ

Бағдарлама

Кіші бағдарлама

Жыл басындағы төлемдер бойынша жоспары

Алдағы айға арналған төлемдер бойынша жоспары

Арттырылған жиынтық жоспарының орындалысының күтілуі

Алдағы айға арналған жоспарының күтілуі

Орындалысы, %. гр.7 / гр.5 * 100

Орындалысы, %. гр.8 / гр.6 * 100

Жоспардың орындалмауы гр.7-гр.5

Жоспардың орындалмауы гр.8-гр.6

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12














































































































      Орталық атқарушы органның Жауапты

      хатшысы (орталық атқарушы органы

      Жауапты хатшысының уәкілеттілігі

      белгіленген тәртіпте жүктелген,

      яғни лауазымдық тұлға)/

      мемлекеттiк мекеме басшысы _______________ ____________________

       (қолы) (қолды таратып жазу)

      Қаржы қызметінің басшысы _______________ ____________________

       (қолы) (қолды таратып жазу)

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 16 февраля 2009 года № 68 "Об утверждении Инструкции по проведению бюджетного мониторинга"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 24 июня 2013 года № 294. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 3 июля 2013 года № 8553. Утратил силу приказом Министра финансов Республики Казахстан от 30 ноября 2016 года № 629.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра финансов РК от 30.11.2016 № 629.

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 16 февраля 2009 года № 68 «Об утверждении Инструкции по проведению бюджетного мониторинга» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 5574) следующие изменения и дополнения:
      в Инструкции по проведению бюджетного мониторинга, утвержденной указанным приказом:
      пункт 8 изложить в следующей редакции:
      «8. Структурное подразделение центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, осуществляющее функции анализа доходов и координации вопросов налогового и таможенного законодательства, не позднее 17-го числа месяца, следующего за отчетным месяцем, представляет анализ причин перевыполнения или неисполнения плана с начала года по видам налогов и платежей в республиканский бюджет структурному подразделению, в функции, которого входит проведение сводного анализа исполнения бюджета, по форме, согласно приложению 2 к настоящей Инструкции.
      Анализ причин перевыполнения или неисполнения плана с начала года по видам поступлений в республиканский и местные (бюджет области (города республиканского значения, столицы), бюджет района (города областного значения)) бюджеты, составляется по форме, согласно приложению 2 к настоящей Инструкции.
      Местные уполномоченные органы по исполнению бюджета анализ причин перевыполнения или неисполнения доходной части местного бюджета представляет в центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета и местные исполнительные органы ежеквартально, до 25 числа месяца, следующего за отчетным.
      Центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета ежеквартально, до 25 числа месяца, следующего за отчетным представляет в Правительство Республики Казахстан анализ причин перевыполнения или неисполнения плана республиканского бюджета.»;
      пункт 17 изложить в следующей редакции:
      «17. Структурное подразделение центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, осуществляющее функции анализа доходов и координации вопросов налогового и таможенного законодательства, формирует данные исполнения доходов государственного бюджета в целях подготовки и размещения ежемесячной аналитической информации на сайте центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета по форме, согласно приложению 6 к настоящей Инструкции.»;
      пункт 19 изложить в следующей редакции:
      «19. Анализ поступлений прямых налогов от организаций нефтяного сектора в Национальный фонд Республики Казахстан, с указанием причин перевыполнения или неисполнения плана проводится структурным подразделением центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, осуществляющим руководство в сфере обеспечения поступлений налогов и других обязательных платежей в бюджет, и представляется ежемесячно до 20-го числа месяца, следующего за отчетным месяцем, в структурное подразделение центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, осуществляющее функции межотраслевой координации и методологического руководства в области учета и отчетности по Национальному фонду Республики Казахстан.»;
      пункт 21 изложить в следующей редакции:
      «21. Структурное подразделение центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, осуществляющее реализационные и контрольные функции в сфере исполнения республиканского бюджета и обслуживания исполнения местных бюджетов, Национального фонда Республики Казахстан не позднее 12-го числа месяца, следующего за отчетным месяцем, представляет информацию по исполнению расходной части бюджета структурному подразделению центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, осуществляющему функции анализа расходов государственного бюджета для проведения анализа реализации бюджетных программ.
      Структурное подразделение центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, осуществляющее функции анализа расходов государственного бюджета, осуществляет поправки по причинам неисполнения планов финансирования по платежам и обязательствам в программном обеспечении «Мониторинг бюджетного процесса» и не позднее 20-го числа месяца, следующего за отчетным месяцем, представляет аналитический отчет об исполнении расходной части республиканского бюджета, согласно приложению 9 к настоящей Инструкции структурному подразделению центрального уполномоченного органа по исполнению бюджета, в функции, которого входит проведение сводного анализа исполнения бюджета»;
      в пункте 25:
      часть первую и вторую изложить в следующей редакции:
      «25. Администраторы бюджетных программ не позднее первых семи рабочих дней месяца, следующего за отчетным месяцем, представляют уполномоченным органам по исполнению бюджета отчет о результатах мониторинга реализации бюджетных программ, сформированный в программе МБП подсистемы «Формирование периодической отчетности об исполнении бюджета». В данном отчете по каждой бюджетной программе (подпрограмме) детально заполняются причины неисполнения планов по платежам и причины несвоевременного принятия обязательств в соответствии с планом по обязательствам с указанием факторов, приведших к неисполнению планов финансирования.
      Местные уполномоченные органы по исполнению бюджета области, города республиканского значения и столицы представляют ежеквартально не позднее 15-го числа, следующего за отчетным кварталом в центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета аналитический отчет об исполнении местного бюджета по результатам бюджетного мониторинга, согласно приложению 9 к настоящей Инструкции.»;
      пункты 26 и 27 изложить в следующей редакции:
      «26. К объективным, не зависящим от администратора бюджетных программ причинам относятся:
      экономия по фонду оплаты труда (далее – ФОТ) (экономия по текущим затратам за счет наличия вакантных должностей, предоставления отпусков без содержания и выплаты по листкам временной нетрудоспособности, по социальному налогу, социальным отчислениям, оплаты банковских услуг);
      нераспределенный остаток по распределяемым бюджетным программам, по которому решения Правительства не приняты;
      экономия по другим причинам (курсовая разница, форс-мажорные обстоятельства (обстоятельства, которые не могут быть предусмотрены, предотвращены или устранены какими-либо мероприятиями), остаток недоиспользованных средств, сложившийся за счет изменения цен и натурального объема потребления, уменьшение фактического количества получателей бюджетных средств, против запланированного, изменение ставки вознаграждения (интереса) по кредитам, займам, изменение графика командировок, изменение плана мероприятий по прочим текущим затратам, в связи с переносом сроков выезда, проведения мероприятий).
      27. К другим (субъективным) причинам относят:
      несостоявшиеся конкурсы по государственным закупкам;
      неэффективное управление бюджетной программой администраторами бюджетных программ (несвоевременное проведение конкурсных процедур, перенос сроков их проведения, незаключенные договора, необходимость внесения изменений в план финансирования, длительное согласование документов по оплате, невостребованность бюджетных средств, завышенные стоимостные и количественные показатели, несвоевременное проведение необходимых бюджетных процедур, необоснованное помесячное распределение годовых планов);
      невыполненные договорные обязательства (срыв поставщиками условий договора, отсутствие поставки товаров поставщиками, несвоевременное предоставление актов выполненных работ, счетов-фактур, анализа рынка поставщиков товаров (работ, услуг));
      несвоевременное принятие нормативных правовых актов по реализации бюджетных программ (подпрограмм) и другие причины.»;
      в пункте 29:
      подпункты 4) – 6) изложить в следующей редакции:
      «4) в графах 17 – 20 администраторами бюджетных программ указываются суммы, сложившиеся по объективным причинам, не зависящим от администратора бюджетных программ в отдельности, по изложенным в пункте 26 Инструкции;
      5) в графах 21 - 25 администраторами бюджетных программ указываются суммы, сложившиеся по другим (субъективным) причинам, в отдельности по изложенным в пункте 27 Инструкции;
      6) в графах 26, 27 администраторами бюджетных программ ежемесячно указываются причины неисполнения плана бюджетных программ (подпрограмм) по платежам и несвоевременного принятия либо непринятия обязательств за отчетный период.»;
      подпункт 7) исключить;
      дополнить пунктами 33-1 и 33-2 следующего содержания:
      «33-1. Администраторы республиканских бюджетных программ не позднее двадцатого числа текущего месяца представляют в центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета информацию об ожидаемом исполнении плана финансирования по платежам согласно приложению 15 к настоящей Инструкции;
      33-2. Информация об ожидаемом исполнении плана финансирования по платежам, указанная в приложении 15 к настоящей Инструкции, заполняется следующим образом:
      1) в графах 1-4 указываются коды и наименования администратора бюджетных программ, программа и подпрограмма согласно функциональной классификации Единой бюджетной классификации, утвержденной приказом Министра экономики и бюджетного планирования Республики Казахстан от 13 марта 2013 года № 71 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8397);
      2) в графах 5-6 сумма плана финансирования по платежам, нарастающим итогом с начала финансового года, а также на предстоящий месяц по каждой бюджетной программе (подпрограмме);
      3) в графах 7-8 указывается сумма ожидаемого исполнения по расходам бюджета нарастающим итогом с начала финансового года, а также на предстоящий месяц по каждой бюджетной программе (подпрограмме);
      4) в графах 9-10 указывается процент ожидаемого исполнения по расходам по каждой бюджетной программе (подпрограмме);
      5) в графах 11-12 указывается сумма прогнозируемого неисполнения плана нарастающим итогом с начала финансового года, а также на предстоящий месяц по каждой бюджетной программе (подпрограмме).»;
      раздел 4 изложить в следующей редакции:
      «4. Анализ реализации бюджетных программ, администраторов бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы.
      43. Администраторы бюджетных программ не разрабатывающие стратегический план, по итогам финансового года составляют отчет о реализации бюджетных программ по форме согласно приложению 14 к настоящей Инструкции.
      Отчет о реализации бюджетных программ представляется в центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета и соответствующий местный уполномоченный орган по исполнению бюджета до 15 февраля текущего финансового года в разрезе каждой бюджетной программы с пояснительной запиской к нему на бумажном и магнитном (электронных) носителях.
      44. Отчет о реализации бюджетных программ за истекший финансовый год, указанный в приложении 14 к настоящей Инструкции, заполняется следующим образом:
      по строке «Код и администратор бюджетной программы» указывается код и наименование администратора бюджетных программ;
      по строке «Бюджетная программа» указывается наименование бюджетной программы;
      в графе 1 «Код администратора бюджетной программы» указывается код администратора бюджетной программы;
      в графе 2 «Код бюджетной программы (подпрограммы)» указывается код бюджетной программы (подпрограммы);
      в графе 3 «Наименование бюджетной программы» указывается наименование бюджетной программы;
      в графах 4, 5 «Показатель прямого результата» отражаются запланированные и фактически выполненные количественные показатели, отражающие результаты реализации бюджетной программы для достижения поставленной цели бюджетной программы;
      в графе 6 «Достижение показателя прямого результата» указывается соотношение фактически достигнутых количественных показателей с плановыми в процентах;
      в графе 7 «План, предусмотренный на отчетный год» указываются суммы, запланированные на отчетный год согласно плану финансирования администратора бюджетных программ по платежам;
      в графе 8 «Исполнение за отчетный год (оплаченные обязательства)» показывается сумма оплаченных обязательств за отчетный год;
      в графе 9 «% исполнения» показывается процент исполнения, путем деления исполнения за отчетный год (оплаченные обязательства) к плану, предусмотренному на отчетный год и умножением на сто процентов;
      в графе 10 «Сумма неисполнения» показываются суммы неисполнения бюджетных средств за отчетный год, которая определяется путем вычитания от показателя графы 7 показателя графы 8;
      в графе 11 «Причины недостижения» показываются невыполненные (недовыполненные) мероприятия по показателям прямого результата, а также причины их невыполнения (недовыполнения).
      45. Представляемая одновременно с Отчетом о реализации бюджетных программ пояснительная записка содержит:
      1) наименование бюджетной программы;
      2) плановые и фактические расходы на реализацию бюджетной программы (тысячах тенге), а также информация о расходах бюджета по данной бюджетной программе за предыдущий финансовый год и фактические расходы на единицу товаров (работ, услуг);
      3) сумму неисполнения бюджетных средств и их причины;
      4) количественную информацию о запланированных и фактически достигнутых количественных показателей прямого результата (штуки, единицы, квадратные метры и так далее), результаты бюджетной программы за предыдущий финансовый год: количество достигнутых количественных показателей прямого результата и фактически, предоставленных услуг (товары, работы) на единицу;
      5) информацию о наличии дебиторской и кредиторской задолженности по соответствующей бюджетной программе, в сравнении с началом истекшего отчетного года, в том числе задолженность прошлых лет с указанием причин образовавшихся задолженностей и предпринятые (предпринимаемые) меры по их погашению;
      6) информацию по проведенным органами контроля проверкам (в разрезе каждого) на предмет адресности и целевого характера использования бюджетных средств, соблюдения законодательства Республики Казахстан, эффективности реализации бюджетных программ с изложением принятых мер по устранению нарушений, с приложением подтверждающих документов.
      46. Уполномоченный орган по исполнению бюджета на основании представленной информации администраторами бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы, материалов служб внутреннего контроля, а также определения влияния внутренних и внешних факторов, проводит анализ по достижению показателей результата бюджетной программы.
      47. Уполномоченный орган по исполнению бюджета осуществляет анализ достижения показателей результата бюджетных программ для включения полученной на его основе информации в Аналитический отчет об исполнении соответствующего бюджета по поступлениям, а также о реализации бюджетных программ.».
      приложения 8914 изложить в новой редакции согласно приложениям 123 к настоящему приказу;
      дополнить приложением 15 согласно приложению 4 к настоящему приказу.
      2. Департаменту методологии бюджетных процедур (Ерназарова З.А.) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Департаменту информационных технологий (Кунтубаев Д.Ж.) внести соответствующие изменения в программное обеспечение «Мониторинг бюджетного процесса».
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      Министр финансов
      Республики Казахстан                       Б. Жамишев

Приложение 1      
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан 
от 24 июня 2013 года № 294

Приложение 8     
к Инструкции по проведению
бюджетного мониторинга

            Отчет о результатах мониторинга реализации
                   бюджетных программ (подпрограмм)
          по состоянию на _______________________20____ года

Администратор бюджетной программы
Вид бюджета
Отчетный период
Ед.измерения

тыс.тенге

Код

Наиме-
нование

Свод-
ный
план
финанси-
рования
на год

Сводный
план
финанси-
рования
на отчетный
период

Принятые
обяза-
тельства

Оплачен-
ные
обяза-
тельства

% исполне-
ния
(гр.9/гр.7*100)

Сум-
ма
неисполнен-
ия (гр.9-гр.7)

Сум-
ма
непри-
нятых
обяза-
тельств
(гр.8-гр.6)

Ожидае-
мое
исполне-
ние
плана
на год

% испол-
нения
(гр.13/гр.5*100)

Ожидаемая
сумма
неиспол-
нения
на год (гр.13 - гр.5)

АБП

Про-
грамма

Под-
программа

по обязательствам

по платежам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15




Всего















в том числе:















экономия по ФОТ

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х




курсо-
вая
разница

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х




из них:















Текущие
бюджет-
ные
прог-
раммы





























Прог-
раммы
развития
















...












продолжение таблицы

в том числе

Примеча-
ние
(обоснова-
ние
администра-
торов
бюджет-
ных
прог-
рамм
(под-
программ)
причин
неисполне-
ния
плана
по платежам)

Примеча-
ние
(обоснова-
ние
администра-
торов
бюджет-
ных
программ
(под-
программ)
причин
несвоевремен-
ного
принятия
либо
неприня-
тия
обяза-
тельств)

эконо-
мия
по резуль-
татам
гос.
заку-
пок

объектив-
ные,
независя-
щие
от администра-
торов
республи-
канских
бюджет-
ных
прог-
рамм

в том числе

другие
(субъек-
тивные)
причины

в том числе

эконо-
мия по ФОТ

нераспре-
деленный
остаток
по распре-
деляемым
бюджет-
ным
програм-
мам,
по которому
решения
Прави-
тельства
не приняты

экономия по другим причинам

несостояв-
шиеся
конкурсы
по государствен-
ным
закуп-
кам

неэф-
фективное
управле-
ние
бюджет-
ной
програм-
мой
администра-
торами
бюджет-
ных
программ
(несвоевремен-
ное
проведе-
ние
конкурс-
ных
процедур,
перенос
сроков
их проведения,
незаключен-
ные
договора,
необходи-
мость
внесения
изменений
в план
финанси-
рования,
длитель-
ное
согласова-
ние
докумен-
тов
по оплате,
невостребован-
ность
бюджет-
ных
средств,
завышен-
ные
стоимост-
ные и
количествен-
ные
показатели,
несвоевремен-
ное
проведение
необходимых
бюджет-
ных
процедур,
необоснован-
ное
помесяч-
ное
распре-
деление
годовых
планов)

невыполнен-
ные
договор-
ные
обяза-
тельства
(срыв постав-
щиками
условий
договора,
отсутствие
поставки
товаров
поставщи-
ками,
несвоевремен-
ное
предоставле-
ние
актов
выполнен-
ных
работ,
счетов-
фактур,
анализа
рынка
поставщи-
ков
товаров
(работ,
услуг));

несвое-
времен-
ное
принятие
норматив-
ных
правовых
актов
по
реализа-
ции
бюджет-
ных
прог-
рамм
(подпрог-
рамм)
и другие
причины

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

























х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х





































Примечание: *    графа 13 заполняется администраторами бюджетных
                 программ
                 начиная с итогов 9-ти месяцев т.г. и до конца
                 текущего года.

Ответственный секретарь центрального исполнительного
органа (должностное лицо, на которого в установленном
порядке возложены полномочия ответственного
секретаря центрального исполнительного
органа)/руководитель государственного учреждения __________  ________
                                       (подпись)(расшифровка подписи)

Руководитель финансовой службы                   _________ __________
                                       (подпись)(расшифровка подписи)

 Приложение 2   
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан 
от 24 июня 2013 года № 294

Приложение 9     
к Инструкции по проведению
бюджетного мониторинга

           Аналитический отчет об исполнении ______ бюджета
             по состоянию на ________________ 20___ года

Вид бюджета ___________________
Периодичность ***

                                                            тыс.тенге

Код

Наименова-
ние

Свод-
ный
план
финанси-
рования
на год

Сводный
план
финанси-
рования
на отчетный
период

Приня-
тые
обяза-
тельства

Оплачен-
ные
обяза-
тельства

% исполне-
ния
(гр.9/гр.7*100)

Сумма
неисполне-
ния
(гр.9-гр.7)

Сумма
неприня-
тых
обяза-
тельств
(гр.8-гр.6)

Ожида-
емое
исполне-
ние
плана
на год

% исполне-
ния (гр.13/гр.5*100)

Ожидаемая
сумма
неисполне-
ния
на год
(гр.13 - гр.5)

АБП

Програм-
ма

Под-
программа

по
обяза-
тельст-
вам

по
платежам

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15




Всего















из них:















Текущие
программы





























Программы
разви-
тия


























продолжение таблицы

в том числе

Примечание
(обоснова-
ние
администра-
торов
бюджетных
программ
(под-
программ)
причин
неисполне-
ния
плана
по
платежам)

Примеча-
ние
(обоснова-
ние
администра-
торов
бюджет-
ных
программ
(под-
программ)
причин
несвоевремен-
ного
принятия
либо
непринятия
обяза-
тельств)

эконо-
мия
по резуль-
татам
гос.
заку-
пок

объектив-
ные,
независя-
щие
от администра-
торов
республика-
нских
бюджет-
ных
программ

в том числе

другие
(субъек-
тивные)
причины

в том числе

экономия
по ФОТ

нераспре-
деленный
остаток
по распре-
деляемым
бюджет-
ным
програм-
мам,
по которому
решения
Прави-
тельства
не приняты

экономия по другим причинам

несостояв-
шихся
конкурсов
по государствен-
ным
закупкам

неэф-
фективное
управление
бюджетной
программой
администра-
торами
бюджетных
программ
(несвоевре-
менное
проведение
конкурсных
процедур,
перенос
сроков
их
проведения,
незаключен-
ные
договора,
необходи-
мость
внесения
изменений
в план
финанси-
рования,
длитель-
ное
согласова-
ние
документов
по оплате,
невостребован-
ность
бюджетных
средств,
завышен-
ные
стоимост-
ные и
количествен-
ные
показатели,
несвоевремен-
ное
проведение
необходимых
бюджетных
процедур,
необоснован-
ное
помесячное
распре-
деление
годовых
планов)

невыполнен-
ные
договорные
обяза-
тельства
(срыв постав-
щиками
условий
договора,
отсутствие
поставки
товаров
постав-
щиками,
несвоевремен-
ное
предоставле-
ние
актов
выполнен-
ных
работ,
счетов-
фактур,
анализа
рынка
постав-
щиков
товаров
(работ,
услуг));

несвоевремен-
ное
принятие
норматив-
ных
правовых
актов
по
реализации
бюджетных
программ
(под-
программ)
и другие
причины

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

























х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х

х





































Примечание: *      графа 13 заполняется начиная с итогов 9-ти месяцев
                   т.г. и до конца текущего года.
           ***     ежеквартально для предоставления отчета согласно
                   пункту 23 настоящих Правил; ежемесячно для
                   предоставления отчета согласно пункту 25 настоящих
                   Правил

Руководитель структурного
подразделения уполномоченного
органа по исполнению бюджета _______________ _______________________
                                (подпись)      (расшифровка подписи)

Приложение 3   
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан 
от 24 июня 2013 года № 294

Приложение 14     
к Инструкции по проведению
бюджетного мониторинга

                  Отчет о реализации бюджетных программ
                       за _______ финансовый год

Код и администратор бюджетной программы ___________________
Бюджетная программа                     __________________

Код
администра-
тора
бюджетной
программы

Код
бюджетной
программы
(под-
программы)

Наименова-
ние
бюджетной
программы

Показатель
прямого
результата

Достиже-
ние
показателя
прямого
результата

План,
предусмотрен-
ный на
отчетный
год
(тыс.тенге)

Исполне-
ние
за отчетный
год
(оплачен-
ные
обяза-
тельства)
(тыс.тенге)

% исполне-
ния
(гр.8/гр.7)*100%

Сумма
неисполне-
ния
(тыс.
тенге) (гр.7-гр.8)

Причины
недостиже-
ния

план

факт

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11














































































Объем бюджетных средств
(тыс.тенге)

х

х






х

Ответственный секретарь
центрального исполнительного
органа (должностное лицо, на
которого в установленном
порядке возложены полномочия
ответственного секретаря
центрального исполнительного
органа)/руководитель государственного
учреждения    ___________________           _____________________
                   (подпись)                (расшифровка подписи)

Приложение 4   
к приказу Министра финансов
Республики Казахстан 
от 24 июня 2013 года № 294

Приложение 15     
к Инструкции по проведению
бюджетного мониторинга

                  Информация об ожидаемом исполнении плана
                         финансирования по платежам
            по состоянию _______________________на 20______года

Администратор бюджетной программы
Вид бюджета (республиканский)
Отчетный период (ежемесячно)
Ед.измерения (тыс.тенге)

Код

АБП

Програм-
ма

Под-
программа

План
по
платежам
с начала
года

План
по
платежам
на
предстоя-
щий
месяц

Ожидае-
мое
исполне-
ние
плана
с нараст-м
итогом

Ожидаемое
исполне-
ние
плана
на
предст-й
месяц

% исполне-
ния
гр.7 / гр.5 * 100

% исполне-
ния
гр.8 / гр.6 * 100

Неисполне-
ние
плана гр.7-гр.5

Неисполне-
ние
плана гр.8-гр.6

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12













































































































Ответственный секретарь
центрального исполнительного
органа (должностное лицо,
на которого в установленном
порядке возложены полномочия ответственного
секретаря центрального исполнительного
органа)/руководитель
государственного учреждения    ________________  _________________
                                 (подпись)    (расшифровка подписи)

Руководитель финансовой службы ________________  __________________
                                 (подпись)    (расшифровка подписи)