Тартқыш жылжымалы құрамның техникалық қызмет көрсетуі және жөндеудің түрлері мен мерзімдерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрінің м.а. 2013 жылғы 09 тамыздағы № 625 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 27 тамызда № 8663 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 29 наурыздағы № 300 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 29.03.2016 № 300 бұйрығымен.

      «Темір жол көлігін техникалық пайдалану қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 5 ақпандағы № 87 қаулысымен бекітілген Темір жол көлігін техникалық пайдалану қағидаларының 10-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған тартқыш жылжымалы құрамның техникалық қызмет көрсетуі және жөндеудің түрлері мен мерзімдері бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Көліктік бақылау комитеті (Қ.Б. Әбсаттаров):
      1) заңнамада белгіленген тәртіппен осы бұйрықтың мемлекеттік тіркеу үшін Қазақстан Республикасының Әділет министрлігіне ұсынуын;
      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден кейін оның бұқаралық ақпарат көздерінде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің интернет-ресурсында ресми түрде жариялануын және мемлекеттік органдарының интранет порталында (МОИП) орналастыруын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация вице-министрі А.Ғ. Бектұровқа жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министрдің м.а.                               Р. Скляр

Қазақстан Республикасы    
Көлік және коммуникация   
министрінің міндетін атқарушының
2013 жылғы 09 тамыздағы № 625
бұйрығымен бекітілді  

Тартқыш жылжымалы құрамның техникалық қызмет көрсетуі және
жөндеудің түрлері мен мерзімдері

Түрі сериясы Тартқыш жылжымалы құрам (бұдан әрі ТЖҚ)


Күрделі жөндеу

ТҚК-2

ТҚК-3

ТҚК-6

ТҚК-7

ТҚК-8

ТОУ-8

КР

сағатына/мың км

тәулігіне/ мың км

айына/ мың км

айына/ мың км

айына/ мың км

жылына/мың км

жылына/мың км

1. Магистральдық тепловоздар

2(3)ТЭ10М, У, УТ, ТЭП-70

_____
36-48

8,5 (7 – 10)
30 (25 – 35)

55 (50 – 60)
6 (5 – 7)

110 (100 – 120)
12 (11 – 13)

220 (200 – 240)
24 (22 – 26)

700 (650 – 750)
6 (5 – 7)

1400 (1300 – 1500)
12 (10 – 14)

ТЭ-3, 2ТЭ10В, Л

_____
36-48

8,5 (7 - 10)
30 (25 - 35)

55 (50 - 60)
6 (5 - 7)

110 (100 - 120)
12 (11 - 13)

220 (200 - 240)
24 (22 - 26)

700 (650 - 750)
6 (5 - 7)

-

2. Маневрлік тепловоздар

ТЭМ-2, 2А, 2М, 2У, 2УМ; ТЭМ18, ЧМЭ-3, 3Т

______
120-144

___________
30 (25 – 35)

_______
9(8 -10)

_________
18 (16 - 20)

_________
36 (32 - 40)

________
9 (8 - 10)

_________
18 (16 - 20)

3. Электровоздар

ВЛ80С, Т

_____
36-48

-

16 (14 - 18)
2 (1 - 3)

-

350 (300 - 400)
35 (30 - 40)

1100 (1000-1200)
9 (8 - 10)

2200 (2100 - 2400)
18 (16 - 20)

ВЛ80СК, ТК, ВЛ40М

_____
36-48

-

25 (22,5-27,5)
3 (2,5 – 3,5)

-

400 (360 - 440)
36 (32 - 40)

1200 (1080 - 1200)
9 (8-10)

-

ВЛ60К, П/К

_____
36-48

-

14 (12,5 - 15,5)
3 (2 - 4)

190 (170 - 210)
40 (38 - 42)

380 (340 - 420)
80 (76 - 84)

760 (680 - 840)

2300 (2070 - 2530)

4. Дизель - поездары

ДР-1В

_____
36-48

4,3 (4,0 - 5,0)
10 (9 - 11)

25 (23 - 27)
2 (1,8 – 2,2)

150 (140 - 160)
12 (11 - 13)

300 (280 - 320)
24 (22 - 26)

900 (850 - 950)
6 (5 - 7)

1800 (1700 - 1900)
12 (10 - 14)

5. Электр поездары

Барлық индексті ЭР

_____
36-48

2,3 (2,0-2,5)
5 (4 - 6)

25 (23 - 27)
2 (1,8 – 2,2)

150 (135 - 165)
12 (11 - 13)

300 (270 - 330)
24 (22 - 26)

600 (540 - 660)
8 (7 - 9)

1800 (1620 - 1980)
16 (14 - 18)

Барлық индексті ЭД9

_____
36-48

3,2 (3-3,5)
7 (6 - 8)

33 (30 - 36)
2,3 ( 2,2-2,5)

200 (180 - 220)
16 (14 - 18)

400 (360 - 440)
32 (28 - 36)

800 (720 - 880)
10 (9 - 11)

1800 (1620 - 1980)
16 (14 - 18)

ТЖҚ, МВЖҚ түрі сериясы

Техникалық қызмет көрсету мерзімдері

Магистральдық тепловоздар

ОЛ

СҚК-1

СҚК -2

СҚК -3

СҚК -4

СҚК -5

СҚК -6

СҚК -7

сағатына/мың км

тәулігіне/ мың км

тәулігіне/мың км

айына/мың км

айына/мың км

айына/мың км

жылына/мың км

жылына/мың км

2ТЭ10ВК, МК

_____
36-48

15 (12-18)
30 (25-35)

30 (25-35)
60 (55-65)

60 (50-70)
3,5 (3-4)

180 (160-200)
12 (11-13)

360 (320-400)
24 (22-26)

720 (680-800)
4 (3,5-4,5)

1400 (1200-1600)
7,5 (7-8)

ТЭ33А

-

_________
105 (92 - 120)

________
6,5 (6 -7,8)

________
13,5 (12 – 15,7)

________
27,5 (24 - 31)

__________
40,5 (36 –45)

-

-

2. Маневрлік тепловоздар

СKД6-E, ТЭМ-КZ

_______
120-144

_________
60 (55 - 65)

_______
9(8 -10)

________
36 (33 - 39)

_________
72 (66 - 78)

-

-

-

Электровоздар

KZ4A

_____
36-48

-

50 (40 -60)

250 (220 - 280)

500 (450-550)

1000 (900-1100)

2000 (1800-2200)

4000 (3600-4400)

KZ4AС

2-2,65
36-48

-

100 (85-115)
120-150

200 (180-220)
8-9

400 (360-440)
18

800 (720-880)
36-48

1600 (1440-1760)
6-8

3200 (2880-3520)
12-14

ТЖҚ түрі, сериясы

Техникалық қызмет көрсету

Күрделі жөндеу

ТҚК-2

ТҚК-3

ТҚК-6

ТҚК-7

ТҚК-8

ТОУ-8

КЖ

С.

С.

С.

Т.

Т.

Т.

Т.

1. Магистральдық тепловоздар

Барлық индексті 2(3)ТЭ10

1,2

24

56

8

12

35

45

ТЭП70

1,2

24

48

7

10

25

35

2. Маневрлік тепловоздар

ТЭМ-2, 2А, 2М, 2У, 2УМ; ТЭМ18, ЧМЭ-3, 3Т

1

12

24

6

8

25

35

3. Электровоздар

ВЛ80С, Т, ВЛ80ТК,СК

1

-

24

-

7

25

35

ВЛ60

1

-

12

3

8

-

-

ВЛ40М

1

-

12

-

5

16

30

4. Электрпойыздар

Барлық индексті ЭР, ЭД9

1,5

6

12

3

8

30

35

5. Дизель - пойыздары

ДР-1В

2

12

24

10

12

35

40

      ескертпесі:
      1. Жақшаларда орташа нормативтiк жүрiсiнен шеткi ауытқулар көрсетiлген. Есептер үшін жөндеуаралық жүрісінің орташа мәндері қолданылады.
      2. Алымда ТЖҚ, МВЖҚ шақырымдағы жөндеуаралық жүрісі, қорытынды бөлгішінде күнтізбелік мерзімдегі (тәулік, айлар, жылдар) жүрісі көрсетілген, бұл ретте жөндеуаралық жүріс ТЖҚ, МВЖҚ әр түріне есебі жүргізілген бірлектерінде есептеледі.
      ТҚК-2 техникалық қызмет көрсету аралығы ТЖҚ, МВЖҚ пайдалану паркінде болу уақытымен есептеледі. Маневрлік, шаруашылық, шығару, өткергіш, қосалқы және итеру қозғалысындағы (соның ішінде техникалық қызмет көрсету орталықтарынан алыс жерлерде орналасқан станцияларында) локомотивтердің барлық түрлеріне ТҚК-2 техникалық қызмет көрсетілуі ТЭМ, ЧМЭ, CKД6-E сериялы тепловоздарында пайдаланылатын жүріс нормалары бойынша арнайы локомотивтерге техникалық қызмет көрсету орталықтарында өткізілуі тиіс.
      ТҚК-3, ТҚК-6, ТҚК-7, ТҚК-8 техникалық қызмет көрсету және КЖ күрделі жөндеу мерзімдері ТЖҚ, МВЖҚ жүрісімен немесе күнтізбелік мерзіммен есептеледі.
      Жөндеуаралық жүрісінің күнтізбелік мерзіміне (тәулік, ай, жыл) пайдалы (маневрлік, шаруашылық және б.) жұмыс орындаған пайдалану паркінде орналасқан уақыты енгізіледі.
      Тәулік ішіндегі нормативтер маневрлік, шаруашылық, шығару, өткергіш, қосалқы және итеру қозғалысындағы локомотивтер, сондай-ақ шақырымдарда белгіленген нормативтік жүріске ұзақ уақыт жетпеген МВЖҚ үшін бекітілген.
      Рельс майлаушылар ретінде жаңартылған локомотивтер үшін жөндеуаралық жүріс нормалары аталған жаңарту жұмыстары өткізілген ТЖҚ түрі мен серияларына ұқсас белгіленеді.
      ТЖҚ, МВЖҚ жаңартылған сериялары мен түрлерінің, дизель-рельс құрамдарының (осы бұйрықта қарастырылмаған) жөндеу аралық жүріс нормативтері ТЖҚ, МВЖҚ жасаушы зауытының мен жаңарту жоба құрастырушысының техникалық жағдайларына сәйкес белгіленеді.
      Жаңа ТЖҚ жөндеуаралық жүрісінің көбею жағына өзгертілуі жасаушы зауытының ұсынымы бойынша, сондай-ақ ТЖҚ, МВЖҚ жеке түрлеріне сервистік қызмет көрсету, дизель құрамдары қолданыстағы қызмет көрсету жүйесінің өзгеруі және техникалық диагностикалау құралдарының қолданылу, ТЖҚ, МВЖҚ құрылымдарының маңызды бөліктерін жетілдіру және жаңарту кезінде рұқсат етіледі.
      ТЖҚ астынан шығармай қос доңғалақты КЖ-20 станогында қайрау уақыты, дайындау қорытынды жұмыстарын ескере отырып бір қос доңғалаққа 2 сағат 50 минутты құрайды. Басқа үлгідегі станоктарда қос доңғалақтың бандаждарын қайрау уақыты станоққа қоса берілетін құжаттамаға сәйкес белгіленеді.
      Сервистік қызмет көрсету кезіндегі ТЖҚ тұру мерзімі, оларды пайдалануға дайындау пайызына байланысты белгіленеді.
      Жөнделмегендердің жалпы пайызының нормативтері:
      электровоздар - 8,0;
      тепловоздар - 10,0;
      электросекциялар – 9,0;
      дизель-пойыздары – 9,0.
      Жөнделмегендердің деполық пайызының нормативтері:
      электровоздар - 7,0;
      тепловоздар - 9,0;
      электросекциялар – 8,0;
      дизель-пойыздары – 8,0.
      Жөнделмеген ТЖҚ, МВЖҚ деполық пайызының нормативі әр депоға ТЖҚ, МВЖҚ иесімен ай сайын белгіленеді.
      ТЖҚ, МВЖҚ техникалық қызмет көрсетуге және күрделі жөндеуге секциялар бойынша немесе көп секциялық жүйегі қою кезінде тұру уақыты секциялар бойынша қызмет көрсету кезінде бір секцияның нормативтік тұру ұзақтығы көп секциялы қызмет көрсету кезіндегі ТЖҚ, МВЖҚ жүйесіндегі секциялардың санына пропорционалды нормаландырылады.
      ТЖҚ-ның техникалық қызмет көрсету мен күрделі жөндеу ұзақтығының нормативтері бір бірлігіне белгіленген.
      МВЖҚ-ның ТҚК-2, ТҚК-3, ТҚК-6 техникалық қызмет көрсету ұзақтығы бір бірлігіне, ал МВЖҚ-ның ТҚК-7, ТКҚ-8, ТОУ-8, КЖ ұзақтығының нормативтері МВЖҚ бір секциясына белгіленген.
      Жаңа сериялы ТЖҚ, МВЖҚ, (осы бұйрықта көзделмеген) дизель-рельс құрамдары ұзақтығының нормативтері иесімен жасаушы зауытының техникалық жағдайларына сәйкес белгіленеді.
      Осы Қосымшада қаралмаған ТҚК, МВЖҚ бөлек түрлері үшін техникалық қызмет көрсету мен күрделі жөндеу ұзақтығы, ТЖҚ, МВЖҚ көрсетілген серияларына ұқсас түрінің сандық және әріптік белгілері есепке алынбай белгіленеді (мысалы, ТЭМ18 сериялы тепловоздар үшін ТЭМ-2 сериялы сериялы тепловоздарға белгіленген ұзақтық нормативтері қолданылады).

Об утверждении видов и сроков технического обслуживания, ремонта тягового подвижного состава

Приказ и.о. Министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан от 9 августа 2013 года № 625. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 27 августа 2013 года № 8663. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 29 марта 2016 года № 300

      Сноска. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 29.03.2016 № 300.

      В соответствии с пунктом 10 Правил технической эксплуатации железнодорожного транспорта, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 февраля 2013 года № 87 «Об утверждении Правил технической эксплуатации железнодорожного транспорта» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые виды и сроки технического обслуживания и ремонта тягового подвижного состава.
      2. Комитету транспортного контроля Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (Абсаттаров К.Б.) обеспечить:
      1) представление настоящего приказа в установленном законодательством порядке для государственной регистрации в Министерство юстиции Республики Казахстан;
      2) после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан официальное опубликование настоящего приказа в средствах массовой информации, в том числе на интернет-ресурсе Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан и размещение на интранет портале государственных органов (ИПГО).
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра транспорта и коммуникаций Республики Казахстан Бектурова А.Г.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      И.о. Министра                              Р. Скляр

Утверждены приказом     
исполняющего обязанности Министра
транспорта и коммуникаций   
Республики Казахстан     
от 9 августа 2013 года № 625 

       Виды и сроки технического обслуживания и ремонта тягового
                        подвижного состава

Тип, серия тягового подвижного состава (далее-ТПС)


Капитальный ремонт

ТО-2

ТО-3

ТО-6

ТО-7

ТО-8

ТОУ-8

КР

тыс.км/ час.

тыс.км / сут.

тыс.км / мес.

тыс.км / мес.

тыс.км / мес.

тыс.км / год

тыс.км / год

1. Тепловозы магистральные

2(3)ТЭ10М, У, УТ, ТЭП-70

_____
36-48

8,5 (7 – 10)
30 (25 – 35)

55 (50 – 60)
6 (5 – 7)

110 (100 – 120)
12 (11 – 13)

220 (200 – 240)
24 (22 – 26)

700 (650 – 750)
6 (5 – 7)

1400 (1300 – 1500)
12 (10 – 14)

ТЭ-3, 2ТЭ10В, Л

_____
36-48

8,5 (7 - 10)
30 (25 - 35)

55 (50 - 60)
6 (5 - 7)

110 (100 - 120)
12 (11 - 13)

220 (200 - 240)
24 (22 - 26)

700 (650 - 750)
6 (5 - 7)

-

2. Тепловозы маневровые

ТЭМ-2, 2А, 2М, 2У, 2УМ; ТЭМ18, ЧМЭ-3, 3Т

_______
120-144

_________
30 (25 – 35)

_______
9(8 -10)

_________
18 (16 - 20)

_________
36 (32 - 40)

________
9 (8 - 10)

_________
18 (16 - 20)

3. Электровозы

ВЛ80С, Т

_____
36-48

-

16 (14 - 18)
2 (1 - 3)

-

350 (300 - 400)
35 (30 - 40)

1100 (1000-1200)
9 (8 - 10)

2200 (2100 - 2400)
18 (16 - 20)

ВЛ80СК, ТК, ВЛ40М

_____
36-48

-

25 (22,5-27,5)
3 (2,5 – 3,5)

-

400 (360 - 440)
36 (32 - 40)

1200 (1080 - 1200)
9 (8-10)

-

ВЛ60К, П/К

_____
36-48

-

14 (12,5 - 15,5)
3 (2 - 4)

190 (170 - 210)
40 (38 - 42)

380 (340 - 420)
80 (76 - 84)

760 (680 - 840)

2300 (2070 - 2530)

4. Дизель - поезда

ДР-1В

_____
36-48

4,3 (4,0 - 5,0)
10 (9 - 11)

25 (23 - 27)
2 (1,8 – 2,2)

150 (140 - 160)
12 (11 - 13)

300 (280 - 320)
24 (22 - 26)

900 (850 - 950)
6 (5 - 7)

1800 (1700 - 1900)
12 (10 - 14)

5. Электропоезда

ЭР всех индексов

_____
36-48

2,3 (2,0-2,5)
5 (4 - 6)

25 (23 - 27)
2 (1,8 – 2,2)

150 (135 - 165)
12 (11 - 13)

300 (270 - 330)
24 (22 - 26)

600 (540 - 660)
8 (7 - 9)

1800 (1620 - 1980)
16 (14 - 18)

ЭД9 всех индексов

_____
36-48

3,2 (3-3,5)
7 (6 - 8)

33 (30 - 36)
2,3 ( 2,2-2,5)

200 (180 - 220)
16 (14 - 18)

400 (360 - 440)
32 (28 - 36)

800 (720 - 880)
10 (9 - 11)

1800 (1620 - 1980)
16 (14 - 18)

Тип, серия ТПС


Тепловозы магистральные

ОЛ

СО-1

СО-2

СО-3

СО-4

СО-5

СО-6

СО-7

тыс.км/ час.

тыс.км / сут.

тыс.км/сут.

тыс.км / мес.

тыс.км / мес.

тыс.км / мес.

тыс.км / год

тыс.км / год

2ТЭ10ВК, МК

_____
36-48

15 (12-18)
30 (25-35)

30 (25-35)
60 (55-65)

60 (50-70)
3,5 (3-4)

180 (160-200)
12 (11-13)

360 (320-400)
24 (22-26)

720 (680-800)
4 (3,5-4,5)

1400 (1200-1600)
7,5 (7-8)

ТЭ33А

-

__________
105 (92 - 120)

__________
6,5 (6 -7,8)

__________
13,5 (12 – 15,7)

__________
27,5 (24 - 31)

__________
40,5 (36 –45 )

-

-

2. Тепловозы маневровые

СKД6-E, ТЭМ-КZ

_______
120-144

_________
60 (55 - 65)

_______
9(8 -10)

__________
36 (33 - 39)

_________
72 (66 - 78)

-

-

-

Электровозы

KZ4A

_____
36-48

-

50 (40 -60)

250 (220 - 280)

500 (450-550)

1000 (900-1100)

2000 (1800-2200)

4000 (3600-4400)

KZ4AС

2-2,65
36-48

-

100 (85-115)
120-150

200 (180-220)
8-9

400 (360-440)
18

800 (720-880)
36-48

1600 (1440-1760)
6-8

3200 (2880-3520)
12-14

Тип, серия ТПС

Технические обслуживания

Капитальный ремонт

ТО-2

ТО-3

ТО-6

ТО-7

ТО-8

ТОУ-8

КР

Час.

Час.

Час.

Сут.

Сут.

Сут.

Сут.

1. Тепловозы магистральные

2(3)ТЭ10

всех индексов

1,2

24

56

8

12

35

45

ТЭП70

1,2

24

48

7

10

25

35

2. Тепловозы маневровые

ТЭМ-2, 2А, 2М, 2У, 2УМ; ТЭМ18, ЧМЭ-3, 3Т

1

12

24

6

8

25

35

3. Электровозы

ВЛ80С, Т, ВЛ80ТК,СК

1

-

24

-

7

25

35

ВЛ60

1

-

12

3

8

-

-

ВЛ40М

1

-

12

-

5

16

30

4. Электропоезда

ЭР, ЭД9

всех индексов

1,5

6

12

3

8

30

35

5. Дизель - поезда

ДР-1В

2

12

24

10

12

35

40

      Примечание:
      В скобках указаны предельные отклонения от среднего нормативного пробега. Для расчетов применяются средние значения межремонтных пробегов.
      В числителе указан межремонтный пробег ТПС, МВПС в километрах, а в знаменателе указан пробег в календарном сроке (сутки, месяцы, годы), при этом межремонтный пробег для каждого вида ТПС, МВПС исчисляется в тех единицах, в которых ведется его учет.
      Периодичность технического обслуживания ТО-2 исчисляется временем нахождения ТПС, МВПС в эксплуатируемом парке. Техническое обслуживание ТО-2 всех серий локомотивов, работающих в маневровом, хозяйственном, вывозном, передаточном, вспомогательном и подталкивающем движении (в том числе на удаленных от пунктов технического обслуживания станциях), должно производиться в специализированных пунктах технического обслуживания локомотивов по нормам пробегов, применяемым для тепловозов серии ТЭМ, ЧМЭ, CKД6-E.
      Периодичность технических обслуживаний ТО-3, ТО-6, ТО-7, ТО-8, ТОУ-8 и капитального ремонта КР исчисляется пробегом ТПС, МВПС или календарным сроком.
      В календарный срок межремонтных пробегов (сутки, месяц, год) включается только время нахождения ТПС, МВПС в эксплуатируемом парке, в период которого выполнялась полезная (маневровая, хозяйственная и др.) работа.
      Нормативы даны в сутках для локомотивов, занятых в маневровом, хозяйственном, вывозном, передаточном, вспомогательном, подталкивающем движении, а также МПВС, которые длительное время не нарабатывают нормативные пробеги, установленные в километрах.
      Для локомотивов, модернизированных под рельсосмазыватели, нормы межремонтных пробегов устанавливаются аналогично типам и сериям ТПС на базе которых произведена данная модернизация.
      На новые серии и модернизированные ТПС, МВПС, дизель - рельсовые составы (не предусмотренные в данном приказе) нормативы межремонтных пробегов устанавливаются согласно технических условий завода-изготовителя ТПС, МВПС и разработчика проекта модернизации.
      Разрешается изменение межремонтных пробегов новым ТПС в сторону увеличения по рекомендации заводов изготовителей, а также при сервисном обслуживании отдельных видов ТПС, МВПС, дизель - рельсовые составы по согласованию с владельцем при условии изменения существующей системы обслуживания и применении средств технической диагностики, усовершенствования и модернизации важнейших элементов конструкции ТПС, МВПС.
      Продолжительность обточки колесных пар без выкатки из-под ТПС, МВПС (ТО-4) на станке КЖ-20 с учетом времени на подготовительно-заключительные действия составляет 2 часа 50 минут на одну колесную пару. Норма продолжительности обточки бандажей колесных пар на станках других типов устанавливается в соответствии с документацией на станок.
      Продолжительность простоев ТПС, находящихся на сервисном обслуживании определяется в зависимости от процента их готовности в эксплуатации.
Норматив общего процента неисправных:
      электровозов - 8,0;
      тепловозов - 10,0;
      электросекций – 9,0;
      дизель-поездов – 9,0.
Норматив деповского процента неисправных:
      электровозов - 7,0;
      тепловозов - 9,0;
      электросекций – 8,0;
      дизель-поездов – 8,0.
      Норматив деповского процента неисправных ТПС, МВПС для каждого депо ежемесячно устанавливается собственником ТПС, МВПС.
      При постановке на техническое обслуживание и капитальный ремонт ТПС, МВПС посекционно или многосекционных систем, продолжительность простоя нормируется пропорционально при посекционном обслуживании и произведением нормативной продолжительности простоя одной секции на количество секций в системе ТПС, МВПС при многосекционном обслуживании.
      Нормативы продолжительности технических обслуживаний и капитального ремонта ТПС установлены на одну единицу.
      Нормативы продолжительности технических обслуживаний ТО-2, ТО-3, ТО-6 МВПС установлены на одну единицу, а нормативы продолжительности ТО-7, ТО-8, ТОУ-8, КР МВПС установлены на одну секцию МВПС.
      Нормативы продолжительности новых серий ТПС, МВПС, дизель - рельсовые составы (не предусмотренные в данном приказе) устанавливаются на основании технических условий завода-изготовителя владельцем.
      Для отдельных модификаций ТПС, МВПС не предусмотренных настоящим Приказом, нормативы продолжительности технических обслуживаний и капитальных ремонтов устанавливаются аналогично указанной серии ТПС, МВПС, без учета цифрового и буквенного обозначения модификации (к примеру, для тепловозов серии ТЭМ18, действуют нормативы продолжительности, установленные для тепловозов серии ТЭМ2).