Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті мемлекеттік қызметшілерінің қызмет этикасы қағидаларын бекіту туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2013 жылғы 28 қарашадағы № 219-н/қ бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2013 жылы 11 желтоқсанда № 8948 тіркелді. Күші жойылды - Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті төрағасының 2016 жылғы 3 ақпандағы № 17-н/қ бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 03.02.2016 № 17-н/қ бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшiлерiнiң ар-намыс кодексі туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 3 мамырдағы № 1567 Жарлығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Президентінің 2013 жылғы 1 қазандағы № 651 Жарлығының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті мемлекеттік қызметшілерінің қызмет этикасы қағидалары бекітілсін.
      2. Заң бөлімі (Ю.Ф. Энгель) заңнамамен белгіленген тәртіпте:
      1) бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
      2) бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін оны күнтізбелік он күн ішінде бұқаралық ақпарат құралдарына ресми жариялануға жолдасын.
      3. Бұйрықтың орындалуын бақылау аппарат басшысына (М.Т. Райымқұлов) жүктелсін.
      4. Бұйрық өздеріне қатысы бойынша Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің лауазымды адамдарының назарына жеткізілсін.
      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Төраға                                      А. Мусин

Республикалық бюджеттің  
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитеті Төрағасының 
2013 жылғы 28 қарашадағы  
№ 219-н/қ бұйрығымен    
бекітілген         

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп
комитеті мемлекеттік қызметшілерінің қызмет этикасы қағидалары

      1. Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті мемлекеттік қызметшілерінің қызмет этикасы қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) «Мемлекеттік қызмет туралы» Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі Заңына, «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 2 шiлдедегі Заңына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2005 жылғы 3 мамырдағы № 1567 Жарлығымен бекітілген Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің ар-намыс кодексіне (Мемлекеттік қызметшілердің қызмет этикасы ережелеріне), Қазақстан Республикасы Президентінің 2002 жылғы 5 тамыздағы № 917 Жарлығымен бекітілген Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитеті туралы ережеге, Қазақстан Республикасы Президентінің 2009 жылғы 7 сәуірдегі № 788 Жарлығымен бекітілген Мемлекеттік қаржылық бақылау стандарттарына, 1998 жылы ИНТОСАИ-дың (Жоғары қаржы бақылау органдарының халықаралық ұйымы) XVI Конгресінде қабылданған ИНТОСАИ-дың этика кодексіне сәйкес әзірленді.
      2. Қағидалар атқаратын лауазымына қарамастан, Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің (бұдан әрі – Есеп комитеті) мемлекеттік қызметшілері мінез-құлқының негізгі нормаларын айқындайды.
      3. Есеп комитетінің басшылығы:
      1) өз міндеттерін тиісінше орындағаны, жұмысты нақты қалыптасқан жағдайды ескере отырып ұйымдастырғаны және жоспарлағаны;
      2) бағынысты қызметкерлерден олардың лауазымдық міндеттерінен тыс тапсырмалар орындауды талап етпегені; басқа адамдарды құқыққа қайшы теріс қылықтар жасауға мәжбүрлемегені;
      3) өздері басқарып отырған бөлімше мемлекеттік қызметшілерінің лауазымдық міндеттерін және тапсырмаларын сапалы орындауына жауапты болғаны;
      4) адамгершілік мінез-құлықтың үлгісі болғаны;
      5) қызметтік міндеттерін тиімді атқару үшін өзінің кәсіби деңгейі мен біліктілігін арттырғаны;
      6) әділ болғаны, өзінің кәсіби қызметіне ешкімнің, соның ішінде туыстарының, достарының немесе таныстарының ықпал етуіне жол бермегені;
      7) өзіне жүктелген міндеттерді объективті орындауға күмән туғызатын кез-келген іс-әрекет жасаудан және шешім қабылдаудан бойын аулақ ұстағаны;
      8) өзінің лауазымдық міндеттерін орындау процесінде басқа да тұлғаларға шыдамдылық, сыпайылық, әдептілік пен құрмет көрсеткені, бағынысты қызметкерлерден осыны талап еткені;
      9) бағынысты қызметкерлердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы сақтауына жеке бақылауды қамтамасыз еткені, сыбайлас жемқорлық көріністерінің алдын алу жөнінде уақтылы және толыққанды шараларды қабылдағаны;
      10) осы Қағидалар талаптарының бұзылу фактілеріне түбегейлі ден қойғаны, кінәлі адамдардың жауаптылығымен қатар, өзінің жеке жауаптылығы мәселесін қоюға да дайын болғаны жөн.
      4. Есеп комитеті құрылымдық бөлімшесінің басшысы қызметтен тыс уақытта жалпы қабылданған моральдық-этикалық нормаларды ұстанғаны, қоғамға жат мінез-құлық жағдайларына жол бермегені жөн.
      5. Сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылауды жүзеге асыру жөніндегі топ жетекшісі:
      1) сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылаудың барлық рәсімдері кезінде бақылау тобының барлық мүшелерінің этикалық талаптарды сақтауын бақылағаны;
      2) топ мүшелерін бақылау объектісі қызметкерлерінің бой әдеп қылықтарынан қорғағаны және бұл жөнінде бақылау объектісінің басшысын хабардар еткені;
      3) Есеп комитетінің басшылығына сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылаудың принциптері мен стандарттарын сақтауға қауіп-қатер төндіретін жағдайлар туралы хабарлағаны, оларды жою не барынша азайту бойынша тиісті шараларды қамтамасыз еткені;
      4) Есеп комитетінің басшылығына бақылау тобы мүшелерінің этикалық талаптарды сақтамау жағдайлары жөнінде кінәлі тұлғалардың жауаптылығы туралы нақты ұсыныстар енгізе отырып хабарлағаны;
      5) бақылау объектісінің пікірінен, қоғамдық пікірдің ықпалынан тәуелсіз болғаны, өзінің іс-әрекеттерімен қоғам тарапынан негізді сынға себеп туғызбағаны, сынағаны үшін қудалаушылыққа жол бермегені, орынды сын-пікірді кемшіліктерді жою және өзінің кәсіби қызметін жақсарту үшін пайдаланғаны жөн.
      6. Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшілері өз міндеттерін орындау барысында:
      1) өз жұмысын біліктілікпен орындағаны, өзінің тұжырымдарын, қорытындыларын, ұсынымдары мен өзге де құжаттарын жеке біржақтылыққа, жалған нанымға не басқалардың тарапынан жасалған қысымға емес, тексерілген және жеткілікті көлемдегі объективті ақпаратқа негіздегені;
      2) сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылауды жүзеге асырудың тәртібін регламенттейтін актілерді мүлтіксіз сақтағаны;
      3) сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылау саласындағы өзінің біліктілігін жоғары деңгейде ұстағаны, өзінің кәсіби білімін ұдайы жаңартып, практикалық дағдыларын жетілдіріп отырғаны;
      4) адал болғаны, өзінің кәсіби қызметіне ешкімнің ықпал етуіне жол бермегені, өзінің адалдығына күмән келтіретін, лауазымдық міндеттерін орындауға әсерін тигізетін жеке, қаржылық және іскери байланыстардан бойын аулақ ұстағаны;
      5) өз жұмысында адалдық пен әдептілік көрсеткені, кеңпейіл және ақжарқын болғаны, кәсіби қызметін жүзеге асыру кезінде адамдармен сыпайы қарым-қатынас жасағаны, азаматтық және қызметтік борышына әрдайым адал болғаны;
      6) өзінің бүкіл қызметімен Есеп комитетінің беделін одан әрі дамытуға және нығайтуға ықпалын тигізгені;
      7) ұжымда моральдық-психологиялық ахуалға:
      Есеп комитеті басшылығының өз құзыреті шегінде берген тапсырмаларын теріс талқылаудың;
      сыбыс пен өсек-аяң таратудың, әріптестеріне біржақты қарым-қатынастың зиян әкелетінін білгені;
      8) тапсырылған жұмысты адал орындағаны, құжаттармен мұқият және байыпты жұмыс істегені, әрдайым Есеп комитетінің мүдделерін басшылыққа алғаны;
      9) басшылардың тапсырмаларын орындау процесінде тек объективті де анық мәліметтерді бергені;
      10) Есеп комитетімен еңбек қатынастарын тоқтатқан кезде, қолындағы бар құжаттаманы, ақпаратты өзінде олардың көшірмелерін қалдырмай, толық көлемде Есеп комитеті басшылығына өткізгені;
      11) бір-біріне кеңпейіл болғаны, қарым-қатынаста қарапайымдылық пен байсалдылық көрсеткені, әріптестеріне залал келтіретін негізсіз сыннан және өзге де қасақана іс-әрекеттерден бойларын аулақ ұстағаны;
      12) бақылау объектісінде әріптесін ауыстырған кезде оған қатысты таза ниетті болмаған іс-әрекеттерден бойын аулақ ұстағаны, бақылау объектісімен не өзге де тұлғалармен әріптесінің ауыстырылу фактісін, оның жеке басының және іскерлік сапасын талқыламағаны;
      13) иесі бүркемеленген немесе мемлекеттік қызметшілердің беделін түсіру мақсатын көздейтін өтініштерді (арыздарды) қарауға жол бермегені;
      14) өзінің қызметтік міндеттерін атқару кезеңінде киім киюдің іскерлік стилін ұстанғаны жөн.
      7. Есеп комитеті мемлекеттік қызметшілерінің кәсіби қызметтен тыс жеке қарым-қатынастары қызметте жоғарылауға, көтермелеуге не жазалауға, кадрлық және әлеуметтік мәселелерді шешуге негіз болмауы тиіс.
      8. Есеп комитеті мемлекеттік қызметшілерінің сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылауды жүргізуге тартылған мамандармен қарым-қатынастары іскери және биязы болу керек.
      9. Сондай-ақ кәсіпқойлық лауазымдық өкілеттіктерді орындау барысында алынған ақпаратқа қатысты кәсіби құпияларды сақтау жөніндегі міндеттерді тиісті дәрежеде орындау арқылы көрініс табуы тиіс.
      10. Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшілері сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылауды жүзеге асыру кезінде:
      1) әдептілігімен, қарапайымдылығымен, бақылау объектісіне құрметімен астасқан талапшылдығы мен табандылығын көрсете отырып, Есеп комитетін мемлекеттік қаржылық бақылаудың жоғары органы ретінде лайықты танытқаны;
      2) бақылау объектісін әділ, объективті және білікті тексергені;
      3) бақылау объектісінен қажетті құжаттарды ұсынуларын сыпайы және әдепті түрде талап еткені;
      4) бақылау объектісінің атына орынсыз іс-қимылдан, ауыр сөз айтудан, бақылау объектісінің қызметі туралы біржақты пікірлер мен пайымдаулар айтудан бойын аулақ ұстағаны;
      5) туындаған мәселелерді бақылау объектісімен талқылау кезінде өзінің көзқарасын тиісті нормативтік құқықтық актілердің нақты нормаларына міндетті түрде сілтеме жасай отырып, кеңпейілділікпен, насихатсыз, біржақтылық көрсетпей, дәлелді және айқын түрде қорғағаны;
      6) мерекелік дастарқаннан, орынсыз көңіл бөлу шараларынан, жұмыс орнында ысырапшылықтан, сыйлық немесе тарту алудан, сондай-ақ сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылау барысында ұсынылатын қызметтерден бойын аулақ ұстағаны;
      7) бақылау объектісі өкілдерімен сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылаудың объективтілігіне әсерін тигізуі мүмкін өзара қарым-қатынастан аулақ болғаны не мемлекеттік қызметшіге кез келген нысанда қысым көрсетуге жол берілмейтінін білдіре отырып, өзара қарым-қатынасты дереу тоқтатқаны жөн.
      11. Есеп комитеті мемлекеттік қызметшілерінің арасындағы қарым-қатынас Есеп комитетінің алдына қойылған міндеттерді орындаудың өзара жауаптылығына, қызметтік борышқа адалдыққа, шынайылыққа және сындарлылыққа негізделеді.
      12. Құрылымдық бөлімшелерді не сыртқы мемлекеттік қаржылық бақылауды жүзеге асыру жөніндегі топтарды басқаратын Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшілері:
      1) ұжымда Есеп комитетінің алдында тұрған міндеттерді дұрыс түсінуімен, осы міндеттерді бірге шешу қабілетімен және ынтасымен, ұжымдағы жұмыстың жайлылығы деңгейімен, кеңпейіл және шынайы өзара қарым-қатынастармен, ұжымның оң дәстүрлерімен сипатталатын қолайлы моральдық-психологиялық ахуалды қамтамасыз еткені;
      2) сыбыс пен өсек-аяңның таралуын, әділетсіздік көріністерін болдырмай, бағынысты қызметкерлердің өзара қарым-қатынастарын этикалық нормалар негізінде реттегені;
      3) кәсіби қызметтің әдістерін әзірлегені, нормативтік құқықтық базаны дамытқаны, бағынысты қызметкерлерді нормативтік құқықтық актілермен уақтылы қамтамасыз еткені, олардың кәсіби деңгейін арттыруға қамқорлық жасағаны;
      4) бағынысты қызметкерлерге қатысты негізсіз айыптауларға, дөрекілік, адамдық қадір-қасиетін кемсіту, жөнсіздік, орынсыз мінез-құлық фактілеріне жол бермегені жөн.
      13. Есеп комитеті қызметінің мәселелері бойынша көпшілік алдында сөйлеуді Есеп комитеті Төрағасы немесе оған уәкілеттік берілген лауазымды адамдар жүзеге асырады.
      Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшілері мемлекеттік қызметтің беделіне нұқсан келтірмей, пікірсайысты әдепті түрде жүргізеді.
      14. Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшілері мемлекеттік саясат және қызметтік ісінің мәселелері жөніндегі өз пікірін, егер ол:
      1) мемлекет саясатының негізгі бағыттарына сәйкес немесе;
      2) жариялауға рұқсат етілмеген қызметтік ақпаратты ашатын болса;
      3) мемлекеттің лауазымды адамдарының, мемлекеттік басқару органдарының, басқа да мемлекеттік қызметшілердің атына әдепке сай емес сөздер айтудан тұрса, көпшілік алдында білдірмегені жөн.
      15. Мемлекеттік саясатты жүргізумен, мемлекеттік органның және мемлекеттік қызметшілердің қызметтерімен байланысты емес мәселелер бойынша мемлекеттік қызметшілердің мемлекеттік органның атынан жариялымдарына жол берілмейді. Педагогикалық, ғылыми және өзге де шығармашылық қызмет бойынша материалдар жариялауды мемлекеттік қызметші жеке тұлға ретінде тек өз атынан жүзеге асырады.
      16. Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшісіне сыбайлас жемқорлық жасаған деп көпшілік алдында негізсіз айып тағылған жағдайда, ол осындай айыптауды анықтаған күннен бастап бір ай мерзімде оны теріске шығару жөнінде шаралар қолданады.
      17. Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшілері сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұрады, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға не сыбайлас жемқорлықпен жымдасқан немесе сыбайлас жемқорлық үшін жағдай туғызатын әрекеттерге жол бермейді.
      Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшілері басқа мемлекеттік қызметшілер тарапынан болатын сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық фактілерінің жолын кеседі.
      18. Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшілері, егер сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық туралы анық ақпаратты білетін болса, мұндай құқық бұзушылықты болғызбау және тоқтату жөнінде қажетті шаралар қолданады, соның ішінде жоғары тұрған басшыға жазбаша нысанда дереу хабарлайды. Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшілері өзін басқа тұлғалардың сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар жасауға көндіру жағдайлары туралы да аталған тұлғалар мен органдарға жазбаша нысанда дереу хабарлайды.
      Төраға не ол уәкілеттік берген лауазымды адам ақпаратты алған күннен бастап бір ай мерзімде Есеп комитеті мемлекеттік қызметшісінің сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар, өзін осы бұзушылықтарды жасауға көндіру жағдайлары туралы мәлімдеулері бойынша, соның ішінде тексерулер ұйымдастыру және уәкілетті органдарға өтініштер жолдау арқылы шаралар қолданады.
      Төраға не ол уәкілеттік берген лауазымды адам сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың, өзін осы бұзушылықтарды жасауға көндірудің анық жағдайлары туралы хабарлаған Есеп комитетінің мемлекеттік қызметшісін оның құқықтарын, заңды мүдделерін кемсітетін қудалаудан қорғау жөнінде шаралар қабылдайды.

Об утверждении Правил служебной этики государственных служащих Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета

Нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 28 ноября 2013 года № 219-н/қ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 декабря 2013 года № 8948. Утратило силу приказом Председателя Счетного комитета по контролю за исполнением Республиканского бюджета от 3 февраля 2016 года № 17 н/қ

      Сноска. Утратило силу приказом Председателя Счетного комитета по контролю за исполнением Республиканского бюджета от 03.02.2016 № 17 н/қ.

      В соответствии с пунктом 2 Указа Президента Республики Казахстан «О внесении изменений в Указ Президента Республики Казахстан от 3 мая 2005 года № 1567 «О Кодексе чести государственных служащих Республики Казахстан» от 1 октября 2013 года № 651, ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила служебной этики государственных служащих Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета.
      2. Юридическому отделу (Энгель Ю.Ф.) в установленном законодательством порядке:
      1) обеспечить государственную регистрацию приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) направить на официальное опубликование в средства массовой информации приказ в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением приказа возложить на руководителя аппарата (Раймкулов М.Т.).
      4. Приказ довести до сведения должностных лиц Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета в части, их касающейся.
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Председатель                               А. Мусин

Утверждены приказом      
Председателя Счетного комитета
по контролю за исполнением  
республиканского бюджета   
от 28 ноября 2013 года № 219-н/қ

Правила служебной этики государственных служащих
Счетного комитета по контролю за исполнением
республиканского бюджета

      1. Правила служебной этики государственных служащих Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 июля 1999 года «О государственной службе», Законом Республики Казахстан от 2 июля 1998 года «О борьбе с коррупцией», Кодексом чести государственных служащих Республики Казахстан (Правилами служебной этики государственных служащих), утвержденным Указом Президента Республики Казахстан от 3 мая 2005 года № 1567, Положением о Счетном комитете по контролю за исполнением республиканского бюджета, утвержденным Указом Президента Республики Казахстан от 5 августа 2002 года № 917, Стандартами государственного финансового контроля, утвержденными Указом Президента Республики Казахстан от 7 апреля 2009 года № 788, Кодексом этики ИНТОСАИ (Международной организации высших органов финансового контроля), принятым на XVI Конгрессе ИНТОСАИ в 1998 году.
      2. Правила определяют основные нормы поведения государственных служащих Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета (далее - Счетный комитет) независимо от занимаемой должности.
      3. Руководству Счетного комитета следует:
      1) надлежаще исполнять свои обязанности, организовывать и планировать работу, с учетом реально складывающейся обстановки;
      2) не требовать от подчиненных исполнения поручений, выходящих за рамки их должностных обязанностей; не принуждать других лиц к совершению противоправных проступков;
      3) быть ответственным за качественное исполнение государственными служащими, возглавляемого им подразделения, должностных обязанностей, поручений;
      4) являться образцом нравственного поведения;
      5) повышать свой профессиональный уровень и квалификацию для эффективного исполнения служебных обязанностей;
      6) быть беспристрастным, не допускать влияния на свою профессиональную деятельность кого бы то ни было, в том числе своих родственников, друзей или знакомых;
      7) воздерживаться от любых действий и решений, которые могли бы вызвать сомнение в объективном исполнении возложенных на него обязанностей;
      8) проявлять терпение, вежливость, тактичность и уважение к другим лицам в процессе исполнения своих должностных обязанностей, требовать этого от подчиненных сотрудников;
      9) обеспечить личный контроль за соблюдением подчиненными антикоррупционного законодательства, принимать своевременные и исчерпывающие меры по предупреждению коррупционных проявлений;
      10) принципиально реагировать на факты нарушения требований настоящих Правил, быть готовым поставить, наряду с ответственностью виновных, вопрос и о своей личной ответственности.
      4. Руководителю структурного подразделения Счетного комитета во внеслужебное время следует придерживаться общепринятых морально-этических норм, не допускать случаев антиобщественного поведения.
      5. Руководителю группы по осуществлению внешнего государственного финансового контроля следует:
      1) контролировать соблюдение этических требований всеми членами группы контроля в течение всей процедуры внешнего государственного финансового контроля;
      2) оберегать членов группы от неэтичных поступков работников объекта контроля и ставить в известность о них руководителя объекта контроля;
      3) информировать руководство Счетного комитета об обстоятельствах, представляющих угрозу соблюдению принципов и стандартов внешнего государственного финансового контроля, обеспечить соответствующие меры по ее устранению либо ее минимизации;
      4) сообщать руководству Счетного комитета о случаях несоблюдения этических требований членами группы контроля, с внесением конкретных предложений об ответственности виновных лиц;
      5) быть независимым от мнения объекта контроля, влияния общественного мнения, своими действиями не давать повода для обоснованной критики со стороны общества, не допускать преследования за критику, использовать конструктивную критику для устранения недостатков и улучшения своей профессиональной деятельности.
      6. Государственным служащим Счетного комитета в ходе выполнения своих обязанностей следует:
      1) выполнять свою работу квалифицированно, выводы, заключения, рекомендации и иные документы основываются на проверенной и объективной информации достаточного объема, а не на личной предвзятости, предрассудках либо давлении со стороны;
      2) неукоснительно соблюдать акты, регламентирующие порядок осуществления внешнего государственного финансового контроля;
      3) поддерживать свою квалификацию на высоком уровне, постоянно обновлять свои профессиональные знания, совершенствовать практические навыки в области внешнего государственного финансового контроля;
      4) быть беспристрастными, не допускать влияния на свою профессиональную деятельность кого бы то ни было, воздерживаться от личных, финансовых и деловых связей, которые способны нарушить беспристрастность, отразиться на исполнении должностных обязанностей;
      5) в своей работе проявлять честность и порядочность, быть доброжелательными и открытыми, при осуществлении профессиональной деятельности с требуемым вниманием относиться к людям, всегда оставаться верными гражданскому и служебному долгу;
      6) всей своей деятельностью способствовать дальнейшему развитию и укреплению авторитета Счетного комитета;
      7) знать, что морально-психологическому климату в коллективе могут принести вред:
      негативное обсуждение поручений руководства Счетного комитета, данных им в пределах их компетенции;
      распространение слухов и сплетен, предвзятое отношение к коллегам;
      8) добросовестно выполнять порученную работу, внимательно и взвешенно работать с документами, всегда руководствоваться интересами Счетного комитета;
      9) в процессе исполнения поручений руководителей предоставлять только объективные и достоверные сведения;
      10) при прекращении трудовых отношений со Счетным комитетом в полном объеме передать руководству Счетного комитета всю имеющуюся документацию, информацию, не оставляя себе их копий;
      11) доброжелательно относиться друг к другу, проявлять в общении простоту и скромность, воздерживаться от необоснованной критики и иных умышленных действий, причиняющих ущерб коллегам;
      12) воздерживаться от нелояльных действий в отношении своего коллеги при замене его на объекте контроля, не обсуждать с объектом контроля либо иными лицами факт замены, личностные и деловые качества коллеги;
      13) не допускать рассмотрение обращений (заявлений), которые анонимны или преследуют цель дискредитации государственных служащих;
      14) придерживаться делового стиля в одежде в период исполнения своих служебных обязанностей.
      7. Личные отношения государственных служащих Счетного комитета вне профессиональной деятельности не должны служить основанием для продвижения по службе, поощрения либо наказания, решения кадровых и социальных вопросов.
      8. Отношения государственных служащих Счетного комитета с привлекаемыми к проведению внешнего государственного финансового контроля специалистами должны быть деловыми и корректными.
      9. Профессионализм также должен выражаться в надлежащем исполнении обязанности по хранению профессиональной тайны в отношении информации, полученной в ходе исполнения должностных полномочий.
      10. При осуществлении внешнего государственного финансового контроля государственным служащим Счетного комитета следует:
      1) достойно представлять Счетный комитет как высший орган государственного финансового контроля, проявляя твердость и принципиальность в сочетании с корректностью, скромностью, уважением к объекту контроля;
      2) справедливо, объективно и компетентно проверять объект контроля;
      3) требовать от объекта контроля представления необходимых документов в вежливой и тактичной форме;
      4) воздерживаться от непродуманных действий, резких высказываний в адрес объекта контроля, выражения предвзятых мнений и суждений о деятельности объекта контроля;
      5) при обсуждении с объектом контроля возникающих вопросов отстаивать свои позиции в доброжелательной форме, без нравоучений и предвзятости, убедительно и ясно, с обязательной ссылкой на конкретные нормы соответствующих нормативных правовых актов;
      6) воздерживаться от застолий, недопустимых знаков внимания, излишеств на рабочем месте, приема подарков или подношений, а также услуг, предлагаемых в ходе внешнего государственного финансового контроля;
      7) избегать взаимоотношений с представителями объекта контроля, которые могут повлиять на объективность внешнего государственного финансового контроля либо немедленно прекращать их, указывая на недопустимость давления на государственного служащего в любой форме.
      11. Отношения между государственными служащими Счетного комитета основываются на взаимной ответственности за качество выполнения поставленных перед Счетным комитетом задач, преданности служебному долгу, непредубежденности и конструктивизме.
      12. Государственным служащим Счетного комитета, возглавляющим структурные подразделения либо группы по осуществлению внешнего государственного финансового контроля следует:
      1) обеспечить благоприятный морально-психологический климат в коллективе, который должен характеризоваться правильным пониманием задач, стоящих перед Счетным комитетом, способностью и желанием совместно решать эти задачи, степенью комфортности работы в коллективе, доброжелательными и искренними взаимоотношениями, положительными традициями коллектива;
      2) регулировать взаимоотношения подчиненных на основе этических норм, исключая распространение слухов, сплетен, проявлений нечестности;
      3) разрабатывать методы профессиональной деятельности, развивать нормативно-правовую базу, своевременно снабжать нормативными правовыми актами подчиненных, заботиться о повышении их профессионального уровня;
      4) не допускать по отношению к подчиненным работникам необоснованных обвинений, фактов грубости, унижения человеческого достоинства, бестактности, некорректного поведения.
      13. Публичные выступления по вопросам деятельности Счетного комитета осуществляются Председателем Счетного комитета или уполномоченными на это должностными лицами.
      Государственные служащие Счетного комитета ведут дискуссии в корректной форме, не подрывая авторитета государственной службы.
      14. Государственным служащим Счетного комитета не следует публично выражать свое мнение по вопросам государственной политики и служебной деятельности, если оно:
      1) не соответствует основным направлениям политики государства;
      2) раскрывает служебную информацию, которая не разрешена к обнародованию;
      3) содержит неэтичные высказывания в адрес должностных лиц государства, органов государственного управления, других государственных служащих.
      15. Не допускаются публикации государственными служащими от имени государственного органа по вопросам, не связанным с проведением государственной политики, деятельностью государственного органа и государственных служащих. Публикация материалов по педагогической, научной и иной творческой деятельности может осуществляться государственным служащим только от собственного имени как частного лица.
      16. При предъявлении к государственному служащему Счетного комитета необоснованного публичного обвинения в коррупции он в месячный срок со дня обнаружения такого обвинения принимает меры по его опровержению.
      17. Государственные служащие Счетного комитета противостоят проявлениям коррупции, не допускают коррупционные правонарушения либо деяния, сопряженные с коррупцией или создающие условия для коррупции.
      Государственные служащие Счетного комитета пресекают факты коррупционных правонарушений со стороны других государственных служащих.
      18. Государственные служащие Счетного комитета, если располагают достоверной информацией о коррупционном правонарушении, принимают меры по предотвращению и прекращению такого правонарушения, в том числе незамедлительно в письменной форме информируют вышестоящего руководителя. Государственные служащие Счетного комитета также незамедлительно в письменной форме информируют указанные лица и органы о случаях склонения их другими лицами к совершению коррупционных правонарушений.
      Председатель либо уполномоченный им на то должностное лицо в месячный срок со дня получения информации принимают меры по заявлениям государственного служащего Счетного комитета о коррупционных правонарушениях, случаях склонения его к совершению данных нарушений, в том числе путем организации проверок и направления обращений в уполномоченные органы.
      Председатель либо уполномоченное им на то должностное лицо принимают меры по защите государственного служащего Счетного комитета, сообщившего о достоверных случаях коррупционных правонарушений, склонения его к совершению данных нарушений, от преследования, ущемляющего его права, законные интересы.