"Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2013 жылғы 11 сәуірдегі № А-3/151 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 13 мамырда № 3731 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2013 жылғы 3 маусымдағы № А-5/225 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 03.06.2013 № А-5/225 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Әкiмшiлiк рәсiмдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес Ақмола облысының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:
      1. «Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар беру» мемлекеттік қызметінің қоса берілген регламенті бекітілсін.
      2. Облыс әкімдігінің осы қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Қ.Айтмұхаметов

Ақмола облысы әкімдігінің
2013 жылғы 11 сәуірдегі
№ А-3/151 қаулысымен  
бекітілген       

«Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар беру» мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ұғымдар

      1. Осы «Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар беру» мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрi – Регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушылар – оқуды аяқтаған және техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және қосымша кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыратын денсаулық сақтау саласында білім беру ұйымында аттестаттаудан өткен жеке тұлғалар болып табылады (бұдан әрі – ұйым);
      2) құрылымдық-функционалдық бірліктер – мемлекеттік қызметтер көрсету үдерісіне қатысатындар (ұйымның жауапты тұлғалар, ақпараттық жүйелер немесе олардың қосалқы жүйелері) (бұдан әрі – ҚФБ).

2. Жалпы ережелер

      2. Осы регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1 бабының 4-тармағына сәйкес әзірленген.
      3. Мемлекеттік қызмет техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және қосымша кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыратын денсаулық сақтау саласында білім беру ұйымдарында көрсетіледі.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі, осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген құжаттардың телнұсқа беру ұйымның бекітілген бағалар прейскурантына сәйкес қолма-қол және/немесе ақшасыз есеп айырысу бойынша ақылы көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызметті алушыға телнұсқа төленген соманы және күнін растайтын төлем құжаты болған кезде беріледі.
      6. Мемлекеттік қызмет мыналардың негізінде көрсетіледі:
      1) «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы»
2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасы Кодексінің 175178-баптарына;
      2) «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі Заңы;
      3) «Білім туралы мемлекеттік үлгідегі құжаттардың түрлері мен нысандарын және оларды беру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 28 желтоқсандағы № 1310 қаулысы;
      4) «Медицина және фармацевтика кадрларының біліктілігін арттыру және қайта даярлау ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2009 жылғы
11 қарашадағы № 691 бұйрығы;
      5) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 11 желтоқсандағы № 1575 қаулысымен бекітілген «Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар беру» мемлекеттік қызметінің стандарты.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі мыналарды тапсыру болып табылады:
      1) Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша – диплом;
      2) Қосымша кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша, қайта даярлауды аяқтағаннан кейін, біліктілік арттырудан кейін – куәлік.
      Аккредиттеу органдарының, аккредиттелген білім беру ұйымдарының және білім беру оқыту бағдарламаларының тізіліміне енгізілген аккредиттеу органдарында мамандандырылған аккредиттеуден өткен білім беру ұйымдары азаматтарға аккредиттелген білім беру оқыту бағдарламалары (мамандықтар) бойынша білім туралы өзіндік үлгідегі құжаттарды бере алады.
      Қайта даярлау, біліктілігін жоғарылату туралы құжаттар «Медицина және фармацевтика кадрларының біліктілігін арттыру және қайта даярлау ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2009 жылғы 11 қарашадағы № 691 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша беріледі.
      Қайта даярлау, біліктілігін жоғарылату туралы құжаттарға ұйымның бірінші басшысы немесе оның орынбасары қол қояды және ол ұйымның мөрімен куәландырылады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін басқа мүдделі мемлекеттік органдардың қатысуы талап етілмейді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      9. Мемлекеттік қызмет техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі және қосымша кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыратын денсаулық сақтау саласында білім беру ұйымдарында осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес мекенжай бойынша көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет білім алушы оқудан өткен ұйымның не оның филиалының орналасу орны бойынша көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарында қажетті құжаттар тізбесі және оларды толтыру үлгілері, мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпарат орналастырылған стендтер бар.
      Мемлекеттік қызмет дене мүмкіндігі шектеулі адамдарға қол жетімді болу үшін пандусы бар кіреберіспен жабдықталған ғимараттарда көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз, жылдамдатылған қызмет көрсетусіз, демалыс және мереке күндерінен басқа күндері ұйымның iшкi тәртiбiнiң қағидаларына сәйкес түскі үзiлiспен, сағат 10:00-ден 17:00-ге дейiн көрсетіледі.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері қорытынды аттестаттау комиссиясының (біліктілік комиссиясы) немесе ұйым басшысының шешімі қабылданған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспауға тиіс.
      Жеке тұлғаға құжат салтанатты жағдайда жеке өзіне беріледі.
      Құжатты жеке өзі алу мүмкіндігі болмаған жағдайда ол белгіленген тәртіппен ресімделген сенімхат бойынша басқа адамға беріледі.
      11. Тиiстi бiлiм беру бағдарламасының игерілуін растайтын құжат мемлекеттік қызметті алушыға қолма-қол беріледі.
      12. Құжаттардың телнұсқалары мен оларға қосымшалар жоғалған құжаттардың орнына беріледі. Телнұсқаны беру үшін құжатты жоғалтқан азаматтың ұйым басшысының атына оны жоғалту жағдайы жазылған өтініші негіз болып табылады.
      Азамат құжатты жоғалғандығы туралы ақпаратты мерзімді баспасөз басылымында орналастырғаннан кейін ұйым басшысы немесе оны алмастыратын адам құжаттың телнұсқасын беру туралы шешімді қабылдайды.
      Құжаттың телнұсқасы өтініш түскен күннен бастап бір айдан кешіктірмей беріледі.
      Құжаттың телнұсқасы құжаттың түпнұсқасы берілген тегіне, атына және әкесінің атына беріледі.
      Құжаттардың телнұсқалары түпнұсқасы беру туралы шешім қабылданған сәтте қолданыстағы үлгі бланкілерінде беріледі және ұйымының басшысы және оның оқу жұмысы жөніндегі орынбасары қол қояды.
      Берілетін құжаттың бланкісінде оң жақ жоғарғы бұрышында «Түпнұсқаның орнына берілген № ____ телнұсқа» деген мөртабан қойылады.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы өтініш және осы Регламенттің 12 немесе 14 тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырады;
      2) оқу бөлімінің маманы өтінішті тіркеуді жүзеге асырады, тұтынушыға (заңды өкіліне) қолхат береді және ұйымның басшысына тапсырады;
      3) ұйымның басшысы құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны белгілейді, қарар жазады және жауапты орындаушыға жібереді;
      4) жауапты орындаушы құжатты немесе құжаттың телнұсқасын немесе осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген құжат немесе құжаттың телнұсқасын беруді тоқтату туралы дәлелденген жауапты ресімдейді және қол қою үшін ұйымның басшысына жібереді;
      5) ұйымның басшысы құжатқа немесе құжаттың телнұсқасына немесе осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген құжат немесе құжаттың телнұсқасын беруді тоқтату туралы дәлелденген жауапқа қол қояды және жауапты орындаушыға жібереді;
      6) жауапты орындаушы құжатты немесе құжаттың телнұсқасын немесе осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген құжат немесе құжаттың телнұсқасын беруді тоқтату туралы дәлелденген жауапты тұтынушыға (заңды өкіліне) өзі жеке келгенде қолма-қол береді.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-қимылдар (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      14. Даярлаудан, біліктілік жоғарылатудан және кадрлар даярлаудан өткені туралы құжатты алу үшін жеке тұлғалар келесі құжаттарды ұсыну тиіс:
      1) жеке куәлік;
      2) кету қағазы немесе білім алушының ұйым алдында берешегінің жоқтығын растайтын өзге құжат.
      15. Мемлекеттік қызметті ұсынуды тоқтату үшін білім алушының ұйымның алдындағы қаржылай немесе өзге де берешектері негіз болып табылады.
      Қаржылық немесе өзге де берешектерді жойған жағдайда мемлекеттік қызметті алушыға осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген құжат беріледі.
      16. Мемлекеттік қызметті алуға барлық қажетті құжаттарды тапсыру кезінде мемлекеттік қызметті алушы барлық құжаттарды алғаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) сауал нөмірі және қабылдау күні;
      2) өтініш білдірілген мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) атаулар және қоса берілген құжаттардың саны;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтініш алған білім беру ұйымы өкілінің тегі, аты, әкесінің аты.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі мемлекеттік қызметті алушы (заңды өкіліне) жеке келгенде жеткізіледі.
      18. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі ҚФБ жұмыс істейді:
      1) білім беру ұйымының басшысы;
      2) жауапты орындаушы;
      3) білім беру ұйымының маманы.
      19. Әрбір ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының жүйелілігі және өзара іс-әрекетінің мәтінмен сипатталған сызбанұсқасы осы Регламенттің 2-қосымшасында әрбір әкімшілік іс-қимылды орындау мерзімі көрсетілуімен баяндалған.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ үдерісінде әкімшілік іс-қимылдардың логикалық жүйелілігі арасындағы өзара іс-әрекетті көрсететін кесте осы Регламенттің 3-қосымшасында баяндалған.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      21. Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлғалар білім беру ұйымының басшысы және жауапты орындаушы болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде осы Регламенттің талаптарын бұзғаны үшін білім беру ұйымының басшысы және жауапты орындаушы Қазақстан Республикасының заңнамалық актілеріне сәйкес жауапкершілікке тартады.

«Денсаулық сақтау саласы кадрларының
даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан
және қайта даярлаудан өткені туралы
құжаттар беру» мемлекеттік қызмет 
көрсету регламентіне 1-қосымша  

Денсаулық сақтау саласында мемлекеттік қызмет көрсету бойынша білім беру ұйымдарының тізбесі

Ұйымның атауы

Заңды мекенжайы

Байланыс мәліметтері

1.

Ақмола облысының денсаулық сақтау басқармасы жанындағы «Көкшетау медицина колледжі» мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны

020000, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Глинин көшесі, 54

телефон/факс 8(7162)31 56 21, 31 56 20

«Денсаулық сақтау саласы кадрларының
даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан
және қайта даярлаудан өткені туралы
құжаттар беру» мемлекеттік қызмет 
көрсету регламентіне 2-қосымша  

Әкімшілік іс-қимылдардың (рәсімдер) жүйелілігі және өзара іс-әрекетінің сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

ҚФБ атауы

Білім беру ұйымының маманы

Ұйымның басшысы

Жауапты орындаушы

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операция) және оның сипаттамасы

Өтінішті қабылдау, тіркеу, алушыға (заңды өкіліне) құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беру

Құжаттармен танысу, жауапты орындаушыны белгілеу, өтінішке қарар жазу

Ұсынылған құжаттарды зерделеу. Білім туралы құжатты немесе құжаттың телнұсқасын беруді тоқтату туралы дәлелденген жауапты немесе білім туралы құжаттың телнұсқасын ресімдеу және қол қою үшін ұйымның басшысына жіберу

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-басқару шешімі)


Білім туралы құжатқа немесе құжаттың телнұсқасына немесе құжаттың телнұсқасын беруді тоқтату туралы дәлелденген жауапқа қол қою

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алушыға (заңды өкіліне) өзі жеке келгенде қолма-қол беру

Орындау мерзімі

15 минут

1 жұмыс күн

14 жұмыс күн

15 жұмыс күн бойы

2-кесте. Пайдалану варианттары. Негізгі үдеріс.

Іс-әрекет № (жұмыс барысы, ағыны)

1

2

3

ҚФБ атауы

Білім беру ұйымының маманы

Ұйымның басшысы

Жауапты орындаушы

Іс-әрекет атауы (үдеріс, рәсім, операция) және оның сипаттамасы

Өтінішті қабылдау, тіркеу, алушыға (заңды өкіліне) құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беру

Құжаттармен танысу, жауапты орындаушыны белгілеу, өтінішке қарар жазу

Ұсынылған құжаттарды зерделеу. Білім туралы құжатты немесе құжаттың телнұсқасын беруді тоқтату туралы дәлелденген жауапты немесе білім туралы құжаттың телнұсқасын ресімдеу және қол қою үшін ұйымның басшысына жіберу

Аяқталу нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастыру-басқару шешімі)


Білім туралы құжатқа немесе құжаттың телнұсқасына немесе құжаттың телнұсқасын беруді тоқтату туралы дәлелденген жауапқа қол қою

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алушыға (заңды өкіліне) өзі жеке келгенде қолма-қол беру

Орындау мерзімі

15 минут

1 жұмыс күн

14 жұмыс күн

15 жұмыс күн бойы

3-кесте. Пайдалану варианттары. Альтернативтік үдеріс.

1 топ ҚФБ

Білім беру ұйымының маманы

2 топ
ҚФБ
Ұйымның басшысы

3 топ ҚФБ Жауапты орындаушы

№ 1 іс-әрекет

Өтінішті қабылдау, тіркеу, алушыға (заңды өкіліне) құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беру

№ 2 іс-әрекет

Құжаттармен танысу, мемлекеттік қызмет көрсету үшін жауапты орындаушыны белгілеу

№ 3 іс-әрекет

Құжаттарды қарастыру, бас тарту туралы хабарлама дайындау


№ 4 іс-әрекет

Тоқтату туралы хабарламаға қол қою


№ 5 іс-әрекет
 

Мемлекеттік қызмет алушыға тоқтату туралы хабарлама беру



«Денсаулық сақтау саласы кадрларының
даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан
және қайта даярлаудан өткені туралы
құжаттар беру» мемлекеттік қызмет 
көрсету регламентіне 3-қосымша  

Әкімшілік іс-қимылдарының қисынды жүйелілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызбанұсқа

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения"

Постановление акимата Акмолинской области от 11 апреля 2013 года № А-3/151. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 13 мая 2013 года № 3731. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 3 июня 2013 года № А-5/225

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 03.06.2013 № А-5/225.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах» акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения».
      2. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.

      Аким области                               К.Айтмухаметов

Утвержден     
постановлением акимата
Акмолинской области от
11 апреля 2013 года
№ А-3/151     

Регламент государственной услуги «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения» (далее - Регламент) используются следующие понятия:
      1) получатели государственной услуги – физические лица, закончившие обучение и прошедшие итоговую аттестацию в организации образования в области здравоохранения, реализующей программы технического и профессионального, послесреднего и дополнительного профессионального образования (далее - организация);
      2) структурно-функциональные единицы – участвующие в процессе оказания государственной услуги (ответственные лица организации, информационные системы или их подсистемы) (далее - СФЕ).

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      3. Государственная услуга оказывается в организациях образования в области здравоохранения, реализующей программы технического и профессионального, послесреднего и дополнительного профессионального образования.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно, выдача дубликатов документов, указанных в пункте 7 настоящего Регламента, оказывается платно по наличному и/или безналичному расчету согласно утвержденному прейскуранту цен организации.
      Получателю государственной услуги дубликат выдается при наличии платежного документа, подтверждающего сумму и дату оплаты.
      6. Государственная услуга оказывается на основании:
      1) Статей 175178 Кодекса Республики Казахстан от 18 сентября 2009 года «О здоровье народа и системе здравоохранения»;
      2) Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года «Об образовании»;
      3) Постановления Правительства Республики Казахстан от 28 декабря 2007 года № 1310 «Об утверждении видов и форм документов об образовании государственного образца и Правил их выдачи».
      4) Приказа и.о. Министра здравоохранения Республики Казахстан от 11 ноября 2009 года № 691 «Об утверждении Правил повышения квалификации и переподготовки медицинских и фармацевтических кадров»;
      5) Стандарта государственной услуги «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 декабря 2012 года № 1575.
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача:
      1) по профессиональным учебным программам технического и профессионального, послесреднего образования - диплома;
      2) по программам дополнительного профессионального образования по окончании переподготовки - удостоверения, повышения квалификации – свидетельства.
      Организации образования, прошедшие специализированную аккредитацию в аккредитационных органах, внесенных в реестр аккредитационных органов, аккредитованных организаций образования и образовательных учебных программ, могут выдавать гражданам документы об образовании собственного образца по аккредитованным образовательным учебным программам (специальностям).
      Документы о переподготовке, повышении квалификации выдаются по форме, установленной в Правилах повышения квалификации и переподготовки медицинских и фармацевтических кадров, утвержденных приказом и.о. Министра здравоохранения Республики Казахстан от 11 ноября 2009 года № 691.
      Документы о переподготовке, повышении квалификации подписываются первым руководителем организации или его заместителем и скрепляются печатью организации.
      8. Участие других заинтересованных государственных органов для оказания государственной услуги не требуется.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Государственная услуга оказывается в организации образования в области здравоохранения, реализующей программы технического и профессионального, послесреднего и дополнительного профессионального образования (далее - организация) по адресу согласно приложению 1 к указанному регламенту.
      Государственная услуга оказывается по местонахождению организации либо ее филиала, в которых обучающийся проходил обучение. В местах предоставления государственной услуги имеются стенды с перечнем необходимых документов и образцами их заполнения, информация о порядке оказания государственной услуги.
      Государственная услуга оказывается в здании, которое оборудовано входом с пандусом, предназначенным для доступа людей с ограниченными физическими возможностями.
      Государственная услуга оказывается с 10:00 до 17:00 часов, с перерывом на обед в соответствии с правилами внутреннего распорядка организации, кроме выходных и праздничных дней, без предварительной записи, ускоренного обслуживания.
      10. Сроки оказания государственной услуги не должны превышать 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня принятия решения итоговой аттестационной комиссии (квалификационной комиссии) или руководителя организации.
      Документ физическому лицу выдается в торжественной обстановке лично.
      В случае отсутствия возможности личного получения документа, он выдается другому лицу по доверенности, оформленной в установленном порядке.
      11. Документ, подтверждающий освоение соответствующей образовательной программы, выдается получателю государственной услуги нарочно.
      12. Дубликаты документов и приложения к ним выдаются вместо утраченных документов. Основанием для выдачи дубликата является заявление получателя государственной услуги, утерявшего документ, на имя руководителя организации, в котором излагаются обстоятельства его утраты.
      Решение о выдаче дубликата документа принимается руководителем организации или лицом, его заменяющим, после размещения гражданином информации об утере документа в периодическом печатном издании.
      Дубликат документа выдается не позднее одного месяца со дня поступления заявления.
      Дубликат документа выдается на фамилию, имя, отчество, на которые был выдан подлинник документа.
      Дубликаты документов выдаются на бланках образца, действующего на момент принятия решения о выдаче дубликата, и подписываются руководителем организации и его заместителем по учебной работе.
      На выдаваемом бланке документа в правом верхнем углу проставляется штамп «Дубликат взамен подлинника № ______».
      13. Этапы оказания государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление и необходимые документы, указанные в пункте 12 либо 14 настоящего Регламента в учебную часть организации образования;
      2) специалист учебной части осуществляет регистрацию заявления, выдает потребителю (законному представителю) расписку и передает руководителю организации;
      3) руководитель организации ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя, налагает резолюцию и направляет ответственному исполнителю;
      4) ответственный исполнитель оформляет документ или дубликат документа либо мотивированный ответ о приостановлении в выдаче документа или дубликата документа, указанного в пункте 7 настоящего Регламента и направляет руководителю организации для подписания;
      5) руководитель организации подписывает документ или дубликат документа либо мотивированный ответ о приостановлении в выдаче документа или дубликата документа, указанного в пункте 7 настоящего Регламента, и направляет ответственному исполнителю;
      6) ответственный исполнитель выдает документ или дубликат документа либо мотивированный ответ о приостановлении в выдаче документа или дубликата документа, указанного в пункте 7 настоящего Регламента, потребителю (законному представителю) при личном посещении нарочно.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Для получения документа о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров физические лица должны предъявить следующие документы:
      1) удостоверение личности;
      2) обходной лист или иной документ, подтверждающий отсутствие задолженности обучающегося перед организацией.
      15. Основанием для приостановления предоставления государственной услуги является финансовая или иная задолженность обучающегося перед организацией.
      В случае устранения финансовой или иной задолженности, получателю государственной услуги выдается документ, указанный в пункте 7 настоящего Регламента.
      16. При сдаче всех необходимых документов для получения государственной услуги получателю государственной услуги выдается расписка о получении всех документов, в которой содержатся:
      1) номер и дата приема запроса;
      2) вид запрашиваемой государственной услуги;
      3) количество названий и приложенных документов;
      4) дата (время) и место выдачи документов;
      5) фамилия, имя, отчество представителя организации образования, принявшего заявление на оформление документов.
      17. Доставка результата оказания государственной услуги осуществляется при личном посещении получателя государственной услуги (законного представителя).
      18. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие СФЕ:
      1) руководитель организации образования;
      2) ответственный исполнитель;
      3) специалист организации образования.
      19. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) изложено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      20. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, изложены в приложении 3 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу.

      21. Ответственными лицами за оказание государственной услуги являются руководитель и ответственный исполнитель организации образования.
      За нарушения требований настоящего регламента при оказании государственной услуги руководитель и ответственный исполнитель организации образования несут ответственность в соответствии с законодательными актами Республики Казахстан.

Приложение 1          
к регламенту государственной услуги
«Выдача документов о прохождении
подготовки, повышения квалификации
и переподготовки кадров     
отрасли здравоохранения»    

Перечень организаций образования в области здравоохранения по оказанию государственной услуги

Наименование организации

Юридический адрес

Контактные данные

1.

Государственное коммунальное казенное предприятие «Кокшетауский медицинский колледж» при управлении здравоохранения Акмолинской области

Индекс: 020000, Акмолинская область, город Кокшетау, улица Глинина, 54

Телефон/факс 8 (7162) 31 56 21 31 56 20

Приложение 2         
к Регламенту государственной услуги
«Выдача документов о прохождении
подготовки, повышения квалификации
и переподготовки кадров    
отрасли здравоохранения»   

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур)

Таблица 1. Описание действий СФЕ

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Специалист организации образования

Руководитель организации

Ответственный исполнитель

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием, регистрация заявления, выдача получателю (законному представителю) расписки о приеме документов

Ознакомление с документами, определение ответственного исполнителя и наложение резолюции на заявление

Изучение представленных документов. Подготовка документа об образовании или дубликата либо мотивированного ответа о приостановлении в выдаче документа об образовании или дубликата документа об образовании, передает руководителю организации для подписания

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)


Подписание документа об образовании или дубликата либо мотивированного ответа в приостановлении в выдаче документа об образовании или дубликата документа об образовании

Выдача результата оказания государственной услуги получателю (законному представителю) при личном посещении нарочно

Сроки исполнения

15 минут

1 рабочий день

14 рабочих дней

В течение 15 рабочих дней

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс.

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Специалист организации образования

Руководитель организации

Ответственный исполнитель

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием, регистрация заявления, выдача получателю (законному представителю) расписки о приеме документов

Ознакомление с документами, определение ответственного исполнителя и наложение резолюции на заявление

Изучение представленных документов. Подготовка документа об образовании или дубликата документа об образовании либо мотивированного ответа о приостановлении в выдаче документа об образовании или дубликата документа об образовании, передает руководителю организации для подписания

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)


Подписание документа об образовании или дубликата документа об образовании либо мотивированного ответа о приостановлении в выдаче документа об образовании или дубликата документа об образовании

Выдача результата оказания государственной услуги получателю (законному представителю) при личном посещении нарочно

Сроки исполнения

15 минут

1 рабочий день

14 рабочих дней

В течение 15 рабочих дней

Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

Группа 1
СФЕ
Специалист организации образования

Группа 2
СФЕ
Руководитель организации образования

Группа 3
СФЕ
Ответственный исполнитель

Действие № 1

Прием документов, регистрация, выдача получателю (законному представителю) расписки о приеме документов

Действие № 2

Ознакомление с документами, определение ответственного исполнителя для оказания государственной услуги

Действие № 3

Рассмотрение документов, подготовка уведомления об отказе


Действие № 4

Подписание уведомления о приостановлении


Действие № 5
 

Выдача уведомления о приостановлении получателю государственной услуги



Приложение 3         
к Регламенту государственной услуги
«Выдача документов о прохождении
подготовки, повышения квалификации
и переподготовки кадров    
отрасли здравоохранения»   

Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий