Ақтөбе қаласында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларын бекіту туралы

Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 2013 жылғы 20 желтоқсандағы № 188 шешімі. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 28 желтоқсанда № 3726 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 2016 жылғы 23 қарашадағы № 114 шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 23.11.2016 № 114 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін - өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы № 148 Заңының 6 бабына, Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы № 95–IV Бюджет Кодексінің 56 бабының 1 тармағының 4) тармақшасына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысының 2 тармағына сәйкес, Ақтөбе қалалық мәслихаты ШЕШІМ ЕТТІ:
      1. Ақтөбе қаласында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидалары қосымшаға сәйкес бекітілсін.
      2. Осы шешім ресми жариялануға жатады және 2014 жылдың 1 қаңтарынан бастап қолданысқа енгізіледі.
      Ақтөбе қалалық
мәслихатының сессия төрағасы
Ақтөбе қалалықмәслихатының хатшысы
      Ә.Тасимов С.Шынтасова
      КЕЛІСІЛДІ:
Ақтөбе облысының
әкімінің орынбасары
С.Нұрқатова

  Ақтөбе қалалық
мәслихатының кезекті
он тоғызыншы сессиясының
2013 жылғы 20 желтоқсандағы
№ 188 шешіміне қосымша
  Ақтөбе қалалық мәслихатының
кезекті он тоғызыншы
сессиясының 2013 жылғы 20
желтоқсандағы № 188 шешіміне
қосымша

Ақтөбе қаласында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидалары

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда – Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 10.06.2015 № 336 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      Ескерту. Қағидасындағы барлық мәтін бойынша "Ақтөбе қаласының "Қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" деген сөздері "Ақтөбе қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" деген сөздерімен ауыстырылды – Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 27.07.2015 № 81 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      Осы Ақтөбе қаласында әлеуметтік көмек көрсету, мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидалары (бұдан әрi – Қағидалар) 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн - өзi басқару туралы" Заңының 31 бабының 1 тармағының 24) тармақшасына және Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 4 желтоқсандағы № 95-IV Бюджет Кодексінің 56 бабының 1 тармағының 4) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысының 2 тармағына сәйкес әзiрленді (бұдан әрi - Үлгiлiк қағидалар).

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негiзгi терминдер мен ұғымдар:
      1) атаулы күндер – жалпы халықтық тарихи, рухани, мәдени маңызы бар және Қазақстан Республикасы тарихының барысына ықпал еткен оқиғалар;
      2) арнайы комиссия – өмiрлiк қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтiк көмек көрсетуге үмiткер адамның (отбасының) өтiнiшiн қарау бойынша Ақтөбе қаласы әкiмiнiң шешiмiмен құрылатын комиссия;
      3) ең төмен күнкөрiс деңгейi - Ақтөбе облысының статистика органы есептейтiн мөлшері бойынша ең төмен тұтыну себетiнiң құнына тең, бiр адамға қажеттi ең төмен ақшалай кiрiс;
      4) мереке күндерi - Қазақстан Республикасының ұлттық және мемлекеттiк мереке күндерi;
      5) отбасының жиынтық табысы - Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-ө бұйрығымен бекітілген (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2009 жылғы 28 тамызда № 5757 болып тіркелген) Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеу ережесіне сәйкес есептелетін, шартты ақшалай көмек тағайындауға жүгінген айдың алдындағы 3 айда ақшалай, сол сияқты заттай нысанда алынған табыстың жалпы сомасы;
      6) отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы - отбасының жиынтық табысының айына отбасының әрбiр мүшесiне келетiн үлесi;
      7) өмiрлiк қиын жағдай - азаматтың тыныс-тiршiлiгiн объективтi түрде бұзатын, ол оны өз бетiнше еңсере алмайтын ахуал;
      8) уәкiлеттi орган - жергiлiктi бюджет есебiнен қаржыландырылатын, әлеуметтiк көмек көрсетудi жүзеге асыратын Ақтөбе қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесi;
      9) уәкілетті ұйым - "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Ақтөбе облысы бойынша филиалы - "Әлеуметтік төлемдерді ведомствоаралық есептеу орталығы" департаменті;
      10) учаскелiк комиссия - әлеуметтiк көмек алуға өтiнiш бiлдiрген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу және қорытындылар дайындау үшiн Ақтөбе қаласы әкiмiнiң шешiмiмен құрылатын комиссия;
      11) қалалық жергілікті атқарушы органы жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларын іске асыру мақсатында құратын мемлекеттік мекеме - "Ақтөбе қаласының жұмыспен қамту орталығы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Жұмыспен қамту орталығы);
      12) шектi шама - әлеуметтiк көмектiң бекiтiлген ең жоғары мөлшерi;
      13) әлеуметтік келісімшарт - жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын Қазақстан Республикасының жұмыссыз, өз бетінше жұмыспен айналысатын және табысы аз азаматтары қатарындағы жеке тұлға мен халықты жұмыспен қамту орталығы арасындағы тараптардың құқықтары мен міндеттері;
      14) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты - ШАК тағайындау үшін отбасы атынан әрекет ететін еңбекке қабілетті жеке тұлға мен уәкілетті орган арасындағы тараптардың құқықтары мен міндеттерін айқындайтын келісім;
      15) отбасыға көмектің жеке жоспары (бұдан әрі - жеке жоспар) - уәкілетті орган өтініш берушімен бірлесіп әзірлеген жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және (немесе) әлеуметтік бейімдеу бойынша іс - шаралар кешені;
      16) әлеуметтік бейімдеу шаралары - әлеуметтік ортаның жағдайына қалыптасу үшін ұсынылатын, арнаулы әлеуметтік қызметтер, мүгедектерді оңалту құралдары, сондай - ақ жергілікті бюджет қаражаты есебінен қолданыстағы заңнамалар тәртібімен көрсетілетін (тұрғын үй көмегі, жергілікті өкілетті органдардың шешімі бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген топтарына әлеуметтік көмек) әлеуметтік қолдаудың өзге де шаралары;
      17) үміткер - "Өрлеу" жобасына қатысу үшін өз атынан және отбасы атынан жүгінген адам;
      18) шартты ақшалай көмек (бұдан әрі - ШАК) - отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарт талаптары бойынша жан басына шаққандағы орташа айлық табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің 60 пайызынан төмен жеке тұлғаларға немесе отбасыларға мемлекет беретін ақшалай нысандағы төлем;
      19) "Өрлеу" жобасы - отбасының (адамның) еңбекке қабілетті мүшелерінің жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуы және қажет болған жағдайда, еңбекке қабілеттілерін қоса алғанда, отбасы мүшелерінің (адамның) әлеуметтік бейімделуден өтуі шартымен отбасына (адамға) шартты ақшалай көмек беру бағдарламасы.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 27.07.2015 № 81 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      2. Осы Қағидалар Ақтөбе қаласында тұрақты тұратын адамдарға қолданылады.
      3. Әлеуметтік көмекке мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына Ақтөбе қаласының "Қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесімен Үлгілік қағидаларға және осы қағидаларда белгіленген тәртіпте беріледі.
      4. Әлеуметтiк көмек деп жергілікті атқарушы орган мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына (бұдан әрi - Алушылар) өмiрлiк қиын жағдай туындаған жағдайда, сондай - ақ атаулы күндер мен мереке күндерiне "Өрлеу" жобасына қатысушыларға ақшалай немесе заттай нысанда берілетін шартты ақшалай көмек түсiндіріледі.
      5. Әлеуметтiк көмек бiр рет және (немесе) мерзiмдi (ай сайын, тоқсан сайын, жартыжылдықта 1 рет) көрсетiледi.
      6. Атаулы күндер мен мереке күндерiнiң тiзбелерi болып табылады:
      Жеңіс күні - 9 мамыр;
      Балаларды қорғау күні - 1 маусым;
      Мүгедектер күні - қазан айының екінші жексенбісі;
      21-23 наурыз – Наурыз мейрамы.
      Ескерту. 6 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 25.12.2015 № 395 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күннен соң күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

2. Әлеуметтiк көмек алушылар санаттарының тiзбесi және әлеуметтiк көмектiң мөлшерлерi

      7. Ай сайынғы әлеуметтік көмек табыстарын есепке алмай көрсетіледі:
      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне коммуналдық қызметтерге 4,5 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;
      2) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына және мүгедектеріне теңестірілген адамдарға, жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына теңестірілген адамдардың басқа да санаттарына жылу маусымының 7 айы ішінде (қаңтардан сәуірге дейін, қазаннан желтоқсанға дейін) коммуналдық қызметтерге 1,7 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      3) мүгедек деп танылмаған, екінші рет некеге отырмаған, қайтыс болған Ұлы Отан соғысына қатысушылардың әйелдеріне (күйеулеріне), 1941 жылдың 22 маусымынан 1945 жылдың 9 мамыры аралығында кемінде 6 ай әскери қызмет өткерген және тылда жұмыс жасаған азаматтарға жылу маусымының 7 айы ішінде (қаңтардан сәуірге дейін, қазаннан желтоқсанға дейін) коммуналдық қызметтерге 1,1 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      4) Үйде оқитын мүгедек балалардың ата-аналарына немесе заңды өкілдеріне бір мүгедек балаға 1 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      5) аз қамтылған отбасыларға, мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алушыларға және он сегіз жасқа дейінгі балаларға төленетін ай сайынғы мемлекеттік жәрдемақы алушыларға 1 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.
      Ескерту. 7 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 17.02.2016 № 421 шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      8. Атаулы күндер мен мерекелік күндерге бір жолғы әлеуметтік көмек көрсетіледі:
      1) Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне, 9 мамыр - Жеңіс күніне орай 54 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      2) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына және мүгедектеріне теңестірілген адамдарға, 9 мамыр - Жеңіс күніне орай 32 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      3) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысына қатысушыларына теңестірілген адамдардың басқа да санаттарына, 9 мамыр - Жеңіс күніне орай 21,5 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      4) 1941 жылдың 22 маусымынан 1945 жылдың 9 мамыры аралығында кемінде 6 ай әскери қызмет өткерген және тылда жұмыс жасаған азаматтарға, 9 мамыр - Жеңіс күніне орай 10,4 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      5) мемлекеттік әлеуметтік жәрдемақы алушы мүгедектерге, қазан айының екінші жексенбісі мүгедектер күніне орай 24 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      6) атаулы әлеуметтік көмек алушылардың ішінде 18 жасқа дейінгі бала тәрбиелеп отырған аз қамтылған отбасыларға, 1 маусым - Балаларды қорғау күніне орай 16 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      7) мүгедек деп танылмаған, екінші рет некеге отырмаған, қайтыс болған Ұлы Отан соғысына қатысушылардың әйелдеріне (күйеулеріне), 9 мамыр - Жеңіс күніне орай 10,4 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      8) қайтыс болған ауғандық жауынгерлерінің ата-аналарына және екінші рет некеге отырмаған әйелдеріне, 9 мамыр - Жеңіс күніне орай 10,5 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      9) "Отан", "Даңқ" ордендерiмен наградталған, "Халық қаһарманы" атағын иеленген, Қазақстан Республикасының құрметтi атақтарына ие болған азаматтарға, 9 мамыр - Жеңіс күніне орай 10,5 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерiнде;
      10) ең төменгі зейнетақы мөлшерінен аспайтын зейнетақы төлемдерін алушыларға 21-23 наурыз – Наурыз мейрамына орай, 11,4 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде;
      11) бірге тұратын төрт және одан да көп кәмелетке толмаған балалары бар көп балалы отбасыларға, 21-23 наурыз – Наурыз мейрамына орай, 11,4 айлық есептік көрсеткіш мөлшерінде.
      Ескерту. 8 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 25.12.2015 № 395 (алғашқы ресми жарияланған күннен соң күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); 17.02.2016 № 421 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.
      9. Өмiрлiк қиын жағдайға тап болған кезде біржолғы әлеуметтік көмек көрсетіледі:
      1) Ұлы Отан соғысына қатысушылары мен мүгедектеріне 81 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде;
      2) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына және мүгедектеріне теңестірілген адамдарға 54 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде;
      3) жеңілдіктер мен кепілдіктер бойынша Ұлы Отан соғысы қатысушыларына теңестірілген адамдардың басқа да санаттарына 43 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде;
      4) зейнеткерлік жасқа жеткен адамдарға 32 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде;
      5) мүгедектерге, оның ішінде 18 жасқа дейінгі мүгедек баланы тәрбиелеп отырған адамдарға 32 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде;
      6) саяси қуғын - сүргін құрбандары, саяси қуғын-сүргіндерден зардап шеккен адамдарға 27 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде;
      7) көп балалы отбасыларға 32 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде;
      8) жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, балалар үйінің түлектеріне 32 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде;
      9) аз қамтылған азаматтарға 32 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде;
      10) әлеуметтік мәні бар аурулары (онкологиялық аурулары бар адамдар, АИТВ жұқтырған және туберкулездің әртүрлі түрімен ауыратын) бар азаматтарға 43 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде;
      11) қайтыс болған күні уәкілетті органда жұмыссыз ретінде тіркелген өлген адамдардың қайтыс болған туыстарын, жұбайларын жерлеуге, сол сияқты аз қамтылған отбасыларға кәмелетке толмаған балаларын жерлеуге 16 айлық есептiк көрсеткiш мөлшерінде;
      12) жетім балалар; балалар үйінің түлектері; бала кезінен мүгедектер; ата - анасының қамқорлығынсыз қалған балалар; төрт және одан да көп бірге тұрып жатқан кәмелетке толмаған балалары бар көп балалы отбасылар балалары арасынан қала нарығында талап етілетін мамандықтар бойынша Ақтөбе қаласының арнаулы орта оқу орындарында оқудың күндізгі нысанының оқуын төлеу үшін жалпы білім беретін мектептер түлектеріне.
      Ақшалай төлемдер оқудың іс жүзіндегі құны мөлшерінде жүргізіледі және 81 айлық есептiк көрсеткiштен артық емес мөлшерде оқу жылы ішінде екі бөліп аударылады. Оқуға ақшалай төлем есебінен оқытылатын мамандықтар тізбесін арнайы комиссия анықтайды.
      10. Азаматтарды өмiрлiк қиын жағдай туындаған кезде мұқтаждар санатына жатқызу үшiн:
      1) Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген негiздемелер;
      2) табиғи зiлзаланың немесе өрттiң салдарынан азаматқа (отбасына) не оның мүлкiне зиян келу не әлеуметтiк мәнi бар аурулардың болуы;
      3) Ақтөбе қаласы мәслихаты ең төмен күнкөрiс деңгейiне еселiк қатынаста белгiлейтiн шектен аспайтын жан басына шаққандағы орташа табыстың болуы негiздеме болып табылады;
      4) "Өрлеу" бағдарламасына қатысушы үміткер үшін жан басына шаққандағы табысы күнкөріс деңгейінің 60 пайызынан аспауы шарт.
      11. Осы Қағиданың 10 тармағының 4 тармақшасына сәйкес өмірлік қиын жағдай туындаған кездегі әлеуметтік көмек отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісім шарты негізіндегі (бұдан әрі - әлеуметтік келісім шарт негізінде көрсетілетін әлеуметтік көмек) отбасының (адамның) еңбекке қабілеттілерінің жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуы және қажет болған жағдайда, еңбекке қабілеттілерін қоса алғанда, отбасы мүшелерінің (адамның) әлеуметтік бейімделу өтуі шартымен қоса жан басына шаққандағы табысы күнкөріс деңгейінің 60 пайызынан аспаған кезде тағайындалады.
      12. Табиғи зілзала немесе өрт салдарынан өмірлік қиын жағдайлар туындаған кезде әлеуметтік көмек алу үшін өтініштерді қарау мерзімі:
      өмірлік қиын жағдайлар туындаған сәттен бастап алты айдан кеш емес.
      13. Барлық қажетті құжаттармен уәкілетті органға немесе ауылдық округ әкіміне шартты ақшалай көмек тағайындауға жүгінген ай өтініш берген ай болып саналады.
      14. Өмірлік қиын жағдайлардағы азаматтарға, егер жолыққан сәттің алдындағы тоқсанда отбасының (азаматтың) жан басына шаққандағы орташа табысы Ақтөбе облысы бойынша төменгі күнкөріс деңгейі мөлшерінен 1 еседен аспаса әлеуметтік көмек көрсетіледі (кірісі есептелмей әлеуметтік көмек көрсетілетін Ұлы Отан соғысына қатысушылар мен мүгедектерінен басқасы).
      15. Әрбір жекелеген жағдайда әлеуметтік келісім шарт негізіндегі ШАК - тен басқа, көрсетілетін әлеуметтік көмектің мөлшерін арнайы комиссия айқындайды және оны әлеуметтік көмекті көрсету қажеттілігі туралы қорытындыда көрсетеді.
      16. Отбасының әрбір мүшесіне (адамға) арналған ШАК мөлшері отбасының (адамның) жан басына шаққандағы орташа табысымен облыстарда белгіленген ең төменгі күнкөріс деңгейінің 60 пайызы арасындағы айырма ретінде айқындалады.
      Отбасының құрамы өзгерген жағдайда, отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартына отыру кезіндегі көрсетілген табыстарды ескере отырып МАӘК төлеуді тоқтатқан жағдайда, ШАК мөлшері көрсетілген мән - жайлар орын алған кезден бастап, бірақ оны тағайындаған кезден кейін ғана қайта есептеледі.

3. Әлеуметтiк көмек көрсету тәртiбi

      17. Осы Қағидаларда күшіне енгенге дейін, оны алған Қағидалардың 7 тармағында көрсетілген адамдарға ай сайынғы әлеуметтік көмек алушылардың өтініштері талап етілмей көрсетіледі. Қайта өтініш жасаған адамдар өтінішке қоса мынадай құжаттарды тапсырады:
      1) жеке басын куәландыратын құжат;
      2) өтініш берушінің әлеуметтік жағдайын растайтын құжат;
      3) тұрақты тұрғылықты жерi бойынша тiркелгенiн растайтын құжат;
      4) мүгедек баланы үйде оқитындығын растайтын анықтама (мүгедек балалар үшін);
      5) Психолого - медико - педагогикалық кеңестің қорытындысы (мүгедек балалар үшін);
      6) банк операцияларының тиісті түрлеріне Қазақстан Республикасының Ұлттық Банк лицензиясы бар ұйымдардағы немесе екінші деңгейлі банктердегі шоты.
      18. Отбасында екі немесе одан да көп адамдардың ай сайынғы коммуналдық қызметтерді алуға құқығы болған жағдайда әлеуметтік көмек төлемі отбасы мүшелерінің таңдауы бойынша тек біреуіне ғана көрсетіледі.
      19. Қағиданың 8 тармағының 1) - 5) тармақшаларында және 10) және 11) тармақшаларында көрсетілген тұлғаларға, атаулы күндер мен мереке күндерiне әлеуметтiк көмек алушылардан өтiнiштер талап етiлмей "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамының Ақтөбе облысы бойынша филиалы - "Әлеуметтік төлемдерді ведомствоаралық есептеу орталығы не өзге де ұйымдардың ұсынысы бойынша Ақтөбе қалалық әкімдігі бекiтетiн тiзiм бойынша көрсетiледi.
      Ескерту. 19 тармаққа өзгерістер енгізілді – Ақтөбе облысы Ақтөбе қалалық мәслихатының 17.02.2016 № 421 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі); 27.07.2015 № 81 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) шешімдерімен.
      20. Атаулы күндер мен мереке күндерiне әлеуметтiк көмек, осы Қағида күшіне енгенге дейін оны алған Қағиданың 8 тармағының 6) және 9) тармақшаларында көрсетілген әлеуметтік көмек алушылардан өтініштер талап етілмей "Қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесінің ұсынысы бойынша Ақтөбе қалалық әкімдігі бекіткен тізім бойынша көрсетіледі. Қайта өтініш жасаған адамдар өтінішке қоса мынадай құжаттарды тапсырады:
      1) жеке басын куәландыратын құжат;
      2) өтініш берушінің әлеуметтік мәртебесін растайтын құжат;
      3) тұрақты тұрғылықты жерi бойынша тiркелгенiн растайтын құжаты;
      4) банк операцияларының тиісті түрлеріне Қазақстан Республикасының Ұлттық Банк лицензиясы бар ұйымдардағы немесе екінші деңгейлі банктердегі шоты.
      21. Азаматтардың жекелеген санаттарының әлеуметтік көмектің бірнеше түріне құқығы болған жағдайда әртүрлі атаулы күндер мен мереке күндерiне әлеуметтік көмек түрінің біреуі көрсетіледі (мөлшер бойынша жоғарысы).
      22. Өмiрлiк қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтiк көмек алу үшiн өтiнiш берушi өзiнiң немесе отбасының атынан уәкiлеттi органға немесе ауылдық округтың әкiмiне өтiнiшке қоса мынадай құжаттарды тапсырады:
      1) жеке басын куәландыратын құжат;
      2) тұрақты тұрғылықты жерi бойынша тiркелгенiн растайтын құжат;
      3) Үлгiлiк қағидаларға 1 - қосымшаға сәйкес адамның (отбасының) құрамы туралы мәлiметтер;
      4) адамның (отбасы мүшелерiнiң) табыстары туралы мәлiметтер;
      5) өмiрлiк қиын жағдайдың туындағанын растайтын акт және/немесе құжат;
      6) банк операцияларының тиісті түрлеріне Қазақстан Республикасының Ұлттық Банк лицензиясы бар ұйымдардағы немесе екінші деңгейлі банктердегі шоты.
      23. Егер өтініш беруші жүгінген кезде мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек және (немесе) он сегіз жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік жәрдемақы алушы болып табылса, сондай-ақ оларда қамтылған ақпаратты мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алу мүмкіндігі болған кезде осы Қағидалардың 22 - тармағының 3), 4) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды ұсыну талап етілмейді.
      24. Құжаттар салыстырып тексеру үшiн түпнұсқаларда және көшiрмелерде ұсынылады, содан кейiн құжаттардың түпнұсқалары өтiнiш берушiге қайтарылады.
      25. Өмiрлiк қиын жағдай туындаған кезде әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш келiп түскен кезде уәкiлеттi орган немесе ауылдық округтiң әкiмi бiр жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiнiң құжаттарын адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу үшiн учаскелiк комиссияға жiбередi.
      26. Үмiткер "Өрлеу" жобасына қатысу үшiн жеке өзiнiң немесе отбасының атынан тұрғылықты жерi бойынша уәкiлеттi органға немесе ол болмаған жағдайда ауылдық округ әкiмiне жүгiнедi.
      27. Уәкiлеттi орган, ауылдық округ әкiмi не ассистент үмiткерге "Өрлеу" жобасына қатысу шарттары туралы консультация бередi және үмiткер қатысуға келiсiм берген жағдайда әңгiмелесу жүргiзеді.
      Әңгiмелесу жүргiзу кезiнде:
      1) үмiткердiң ШАК алуға құқығы;
      2) отбасы мүшелерiне олардың жеке мұқтаждықтары ескерiле отырып көрсетiлетiн арнаулы әлеуметтiк қызметтердiң түрлерi;
      3) жұмыспен қамтуға жәрдемдесудiң мемлекеттiк шаралары айқындалады.
      28. Учаскелiк комиссия құжаттарды алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде өтiнiш берушiге тексеру жүргiзедi, оның нәтижелерi бойынша осы Үлгiлiк қағидаларға 2, 3 - қосымшаларға сәйкес нысандар бойынша адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы актi жасайды, адамның (отбасының) әлеуметтiк көмекке мұқтаждығы туралы қорытынды дайындайды және оларды уәкiлеттi органға немесе ауылдық округ әкiмiне жiбередi.
      Ауылдық округ әкiмi учаскелiк комиссияның актiсi мен қорытындысын алған күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде оларды қоса берiлген құжаттармен уәкiлеттi органға жiбередi.
      29. Әлеуметтiк көмек көрсету үшiн құжаттар жетiспеген жағдайда уәкiлеттi орган әлеуметтiк көмек көрсетуге ұсынылған құжаттарды қарау үшiн қажеттi мәлiметтердi тиiстi органдардан сұратады.
      30. Өтiнiш берушiнiң қажеттi құжаттарды олардың бүлiнуiне, жоғалуына байланысты ұсынуға мүмкiндiгi болмаған жағдайда уәкiлеттi орган тиiстi мәлiметтердi қамтитын өзге уәкiлеттi органдар мен ұйымдардың деректерi негiзiнде әлеуметтiк көмек тағайындау туралы шешiм қабылдайды.
      31. Уәкiлеттi орган учаскелiк комиссиядан немесе ауылдық округ әкiмiнен құжаттар келiп түскен күннен бастап бiр жұмыс күнi iшiнде Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысын есептеудi жүргiзедi және құжаттардың толық пакетiн арнайы комиссияның қарауына ұсынады.
      32. Арнайы комиссия құжаттар келiп түскен күннен бастап екi жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытынды шығарады, оң қорытынды болған кезде әлеуметтiк көмектiң мөлшерiн көрсетедi.
      33. Уәкiлеттi орган өтiнiш берушiнiң әлеуметтiк көмек алуға қажеттi құжаттарын тiркеген күннен бастап сегiз жұмыс күнi iшiнде қабылданған құжаттар мен арнайы комиссияның әлеуметтiк көмек көрсету қажеттiлiгi туралы қорытындысының негiзiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.
      Осы қағидалардың 29 және 30 тармақтарында көрсетiлген жағдайларда уәкiлеттi орган өтiнiш берушiден немесе ауылдық округтiң әкiмiнен құжаттарды қабылдаған күннен бастап жиырма жұмыс күнi iшiнде әлеуметтiк көмек көрсету не көрсетуден бас тарту туралы шешiм қабылдайды.
      34. Жан басына шаққандағы орташа табыс ШАК тағайындауға жүгінген айдың алдындағы 3 айда алынған жиынтық табысты отбасы мүшелерінің санына және үш айға бөлу арқылы есептеледі және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты қолданылатын мерзім ішінде қайта қаралмайды.
      Бұл ретте отбасының жанбасына шаққандағы жиынтық табысы Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2009 жылғы 28 шілдедегі № 237-ө бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер адамның (отбасының) жиынтық табысын есептеудің ережесіне сәйкес жүзеге асырылады.
      35. ШАК отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты қолданылатын мерзімге беріледі және үміткердің өтініші бойынша ай сайын немесе үш ай үшін бір мезгілде төленеді.
      ШАК - тың біржолғы сомасы бұрынғы қарыздарды өтеуге, тұратын жылжымайтын мүлік сатып алуға, сондай-ақ сауда саласындағы қызметтерді жүзеге асыруға арналған шығындардан басқа, әлеуметтік келісімшарт бойынша міндеттерді орындауға байланысты іс-шараларға ғана, оның ішінде жеке қосалқы шаруашылықты дамытуға (үй малын, құсын және тағы басқа сатып алу), жеке кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруға қолданылуы тиіс.
      36. Уәкiлеттi орган шешiм қабылдаған күннен бастап үш жұмыс күнi iшiнде қабылданған шешiм туралы (бас тартқан жағдайда - негiздемесiн көрсете отырып) өтiнiш берушiнi жазбаша хабардар етедi.
      37. Белгiленген негiздемелердiң бiреуi бойынша әлеуметтiк көмек күнтiзбелiк бiр жыл iшiнде қайта көрсетiлмейдi.
      38. Әлеуметтiк көмек көрсетуден бас тарту:
      1) өтiнiш берушi ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталған;
      2) өтiнiш берушi адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзуден бас тартқан, жалтарған;
      3) адамның (отбасының) жан басына шаққандағы орташа табысы әлеуметтік көмек көрсету үшін жергілікті өкілді органдар белгілеген шектен артқан жағдайларда жүзеге асырылады.

4. Көрсетiлетiн әлеуметтiк көмектi тоқтату және қайтару үшiн негiздемелер

      39. Әлеуметтiк көмек:
      1) алушы қайтыс болған;
      2) алушы Ақтөбе қаласынан тыс тұрақты тұруға кеткен;
      3) алушыны мемлекеттiк медициналық - әлеуметтiк мекемелерге тұруға жiберген;
      4) алушы ұсынған мәлiметтердiң дәйексiздiгi анықталған жағдайларда тоқтатылады;
      5) отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты және (немесе) әлеуметтік келісім шарты бойынша міндетемелерін орындамауы және бұзылуы.
      Әлеуметтiк көмектi төлеу көрсетiлген жағдаяттар туындаған айдан бастап тоқтатылады.
      40. Артық төленген сомалар ерiктi немесе Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген өзгеше тәртiппен қайтаруға жатады.

5. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасау.

      41. Уәкілетті орган:
      1) құжаттарды ауылдық округ әкімінен немесе учаскелік комиссиядан алғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде өтініш беруші ұсынған өтініштің, құжаттардың электрондық көшірмелері бар өтініш берушінің электрондық іс макетін қалыптастырады, отбасының әрбір мүшесіне арналған ШАК - тың айлық мөлшерін айқындайды;
      2) ШАК - ке құқығы айқындалғаннан кейін бір жұмыс күні ішінде осы Қағидалардың 40-тармағында көзделген жағдайларды және 1, 2 - топ мүгедектерін, оқушыларды, студенттерді, тыңдаушыларды, курсанттарды және күндізгі оқу нысанындағы магистранттарды қоспағанда, өз бетінше жұмыспен айналысушылар, жұмыссыздар санатына жатқызылған өтініш берушіні және (немесе) отбасы мүшелерін "Халықты жұмыспен қамту туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысуға әлеуметтік келісімшарт жасау үшін жұмыспен қамту орталығына жібереді не жергілікті бюджет қаражаты есебінен іске асырылатын жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің өзге де шараларына жолдама береді.
      Бұл ретте, уәкілетті орган жіберілген адамдардың тізімін жұмыспен қамту орталығына береді. Жұмыспен қамту орталығы үміткерлердің тізімін алған күннен бастап үш жұмыс күнінен кешіктірмей әлеуметтік келісімшарт (келісімшарттар) жасасады және әлеуметтік келісімшарттың (келісімшарттардың) көшірмесін уәкілетті органға жібереді;
      3) әлеуметтік келісімшарттың (келісімшарттардың) көшірмесін алғаннан кейін екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіні және (немесе) оның отбасы мүшелерін жеке жоспарды және денсаулық сақтау және әлеуметтік даму саласындағы орталық атқарушы орган бекітетін нысандарға сәйкес отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартын жасау үшін шақырады;
      42. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесу және әлеуметтік бейімдеу жөніндегі іс - шараларды қамтитын (отбасында осындай бейімделуге мұқтаж адам болған жағдайда) жеке жоспар өтініш берушімен және оның отбасы мүшелерімен бірлесіп жасалады және отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшартының ажырамас бөлігі болып табылады.
      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты тараптардың "Өрлеу" жобасына қатысу міндеттемелерін, сондай - ақ скринингтік тексеруден өтуге, әлеуметтік мәні бар аурулардан (маскүнемдік, нашақорлық, туберкулез) емделуге бейімділігі, жүктіліктің 12 аптасына дейін әйелдер консультациясына тіркеуге тұру және жүктіліктің барлық кезеңінде бақылауда болу бойынша міндеттемелерді қамтиды.
      43. Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты алты айға, бірақ отбасы мүшелерінің әлеуметтік бейімделуін ұзарту қажет болған және (немесе) отбасының еңбекке қабілетті мүшелері кәсіптік оқуын аяқтамаған және (немесе) жастар практикасынан өткен және (немесе) әлеуметтік жұмыс орындарында жұмыспен қамтылған жағдайда бір жылдан асырмай алты айға ұзарту мүмкіндігімен жасалады.
      Отбасының белсенділігін арттырудың әлеуметтік келісімшарты ұзартылған жағдайда, ШАК мөлшері қайта қаралмайды.
      44. Жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысу:
      стационарлық, амбулаторлық емделу (тиісті медициналық ұйымдардан растайтын құжаттар ұсынған кезде) кезеңінде;
      жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің мемлекеттік шараларына қатысатын негізгі үміткерден (үміткерлерден) басқа, адамдардың үш жасқа дейінгі балаға, он сегіз жасқа толмаған мүгедек балаға, бөгде адамның күтімі мен көмегіне мұқтаж бірінші және екінші топтағы мүгедектерге, сексен жастан асқан қарттарға күтім жасауды жүзеге асыру жағдайларын қоспағанда, отбасының еңбекке қабілетті мүшелері үшін міндетті шарт болып табылады.

6. Әлеуметтік көмекті төлеу және қаржыландыру

      45. Әлеуметтік көмек ақшалай нысанда әлеуметтік көмек алушылардың жеке шоттарына екінші деңгейдегі банктер, сонымен қатар банктік қызметтің жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы есеп шоттарына ақшалай сомаларды аудару жолымен жүргізеді.
      46. Әлеуметтік көмек тиісті қаржы жылына арналған републикалық бюджет туралы заңда бекітілген айлық есептік көрсеткіш мөлшерінің өзгерісін ескере отырып төленеді.
      47. Әлеуметтік көмек беруге шығыстарды қаржыландыру аудан бюджетінде көзделген ағымдағы қаржылық жылға арналған қаражат шегінде жүзеге асырылады.

7. Қорытынды ереже

      48. Әлеуметтiк көмек көрсету мониторингi мен есепке алуды уәкiлеттi орган "Әлеуметтік көмек" ААЖ не (немесе) "Е - собес" ААЖ дерекқорын пайдалана отырып жүргiзіледі.

Об утверждении Правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в городе Актобе

Решение маслихата города Актобе Актюбинской области от 20 декабря 2013 года № 188. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 28 декабря 2013 года № 3726. Утратило силу решением маслихата города Актобе Актюбинской области от 23 ноября 2016 года № 114

      Сноска. Утратило силу решением маслихата города Актобе Актюбинской области от 23.11.2016 № 114 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии со статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года № 95 - IV и пунктом 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан", маслихат города Актобе РЕШИЛ:
      1. Утвердить Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в городе Актобе согласно приложения.
      2. Настоящее решение подлежит официальному опубликованию и вводится в действие с 1 января 2014 года.
      Председатель сессии
маслихата города Актобе
Секретарь маслихатагорода Актобе
      А. Тасимов С. Шинтасова
      СОГЛАСОВАНО:
Заместитель акима
Актюбинской области
С. Нуркатова

  Приложение
к решению № 188
очередной девятнадцатой
сессии маслихата города
Актобе от 20 декабря 2013
года
  Утверждены решением
очередной девятнадцатой
сессии маслихата города
Актобе от 20 декабря
2013 года № 188

Правила
оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в городе Актобе

      Сноска. Приложение – в редакции решения маслихата города Актобе Актюбинской области от 10.06.2015 № 336 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      Сноска. В Правилах по всему тексту слова "Городской отдел занятости и социальных программ" города Актобе" заменено словами "Отдел занятости и социальных программ города Актобе" решением маслихата города Актобе Актюбинской области от 27.07.2016 № 81 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      Настоящие Правила оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан в городе Актобе (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 24) пункта 1 статьи 31 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года № 148 "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", подпунктом 4) пункта 1 статьи 56 Бюджетного кодекса Республики Казахстан от 4 декабря 2008 года № 95 и пунктом 2 постановления Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" (далее - Типовые правила).

1. Общие положения

      1. Основные термины и понятия, которые используются в настоящих Правилах:
      1) памятные даты - события, имеющие общенародное историческое, духовное, культурное значение и оказавшие влияние на ход истории Республики Казахстан;
      2) специальная комиссия - комиссия, создаваемая решением акима города Актобе, по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации;
      3) прожиточный минимум - необходимый минимальный денежный доход на одного человека, равный по величине стоимости минимальной потребительской корзины, рассчитываемой органом статистики в Актюбинской области;
      4) праздничные дни - дни национальных и государственных праздников Республики Казахстан;
      5) совокупный доход семьи - общая сумма доходов, полученных как в денежной, так и натуральной форме, за 3 месяца, предшествующих месяцу обращения за назначением обусловленной денежной помощи, рассчитываемая в соответствии с Правилами исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи, утвержденными приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-п (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 28 августа 2009 года № 5757);
      6) среднедушевой доход семьи (гражданина) – доля совокупного дохода семьи, приходящаяся на каждого члена семьи в месяц;
      7) трудная жизненная ситуация – ситуация, объективно нарушающая жизнедеятельность гражданина, которую он не может преодолеть самостоятельно;
      8) уполномоченный орган – государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ города Актобе", финансируемое за счет местного бюджета, осуществляющее оказание социальной помощи;
      9) уполномоченная организация - Департамент "Межведомственный расчетный центр социальных выплат" - филиал некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан по Актюбинской области";
      10) участковая комиссия – комиссия, создаваемая решением акима города Актобе для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью, и подготовки заключений;
      11) государственное учреждение, созданное местным исполнительным органом города, в целях реализации активных мер содействия занятости - государственное учреждение "Центр занятости города Актобе" (далее - Центр занятости);
      12) предельный размер – утвержденный максимальный размер социальной помощи.
      13) социальный контракт – соглашение между физическим лицом из числа безработных, самостоятельно занятых и малообеспеченных граждан Республики Казахстан, участвующих в государственных мерах содействия занятости, и центром занятости населения, определяющее права и обязанности сторон;
      14) социальный контракт активизации семьи – соглашение между трудоспособным физическим лицом, выступающим от имени семьи для назначения обусловленной денежной помощи, и уполномоченным органом, определяющее права и обязанности сторон;
      15) индивидуальный план помощи семье (далее - индивидуальный план) - комплекс разработанных уполномоченным органом совместно с претендентом мероприятий по содействию занятости и (или) социальной адаптации;
      16) меры по социальной адаптации – меры, предоставляемые в целях приспособления к условиям социальной среды в качестве специальных социальных услуг, средств реабилитации инвалидов, а также иных мер социальной поддержки, предусмотренных за счет средств местного бюджета (жилищная помощь, социальная помощь нуждающимся категориям граждан по решению местных представительных органов) в порядке, предусмотренном действующим законодательством.
      17) претендент - лицо, обратившийся от себя и от имени семьи для участия в проекте "Өрлеу";
      18) обусловленная денежная помощь (далее - ОДП) - выплата в денежной форме, предоставляемая государством физическим лицам или семьям с месячным среднедушевым доходом ниже 60 процентов от величины прожиточного минимума на условиях социального контракта активизации семьи.
      19) проект "Өрлеу" - программа предоставления обусловленной денежной помощи семье (лицу) при условии участия трудоспособных членов семьи (лица) в государственных мерах содействия занятости и прохождения, в случае необходимости социальной адаптации членов семьи (лица), включая трудоспособных;
      Сноска. Пункт 1 – в редакции решения маслихата города Актобе Актюбинской области от 27.07.2016 № 81 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      2. Данные Правила распространяются на лиц, постоянно проживающих в городе Актобе.
      3. Социальная помощь предоставляется отдельным категориям нуждающихся граждан государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ города Актобе" в порядке, определенном Типовыми правилами и настоящими Правилами.
      4. Под социальной помощью понимается помощь, предоставляемая местными исполнительными органами в денежной или натуральной форме отдельным категориям нуждающихся граждан (далее Получатели) в случае наступления трудной жизненной ситуации, а также к памятным датам и праздничным дням, денежная обусловленная помощь участвующим в проекте "Өрлеу".
      5. Социальная помощь предоставляется единовременно и (или) периодически (ежемесячно, ежеквартально, 1 раз в полугодие).
      6. Памятными датами и праздничными днями для оказания социальной помощи являются:
      День Победы - 9 мая;
      День защиты детей - 1 июня;
      День инвалидов - второе воскресенье октября;
      Наурыз мейрамы - 21-23 марта.
      Сноска. Пункт 6 с изменениями, внесенными решением маслихата города Актобе Актюбинской области от 25.12.2015 № 395 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Перечень категорий получателей социальной помощи и размеры социальной помощи

      7. Ежемесячная социальная помощь без учета дохода оказывается:
      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны на коммунальные услуги, в размере 4,5 месячных расчетных показателей;
      2) лицам, приравненным по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, другим категориям лиц, приравненным по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны на коммунальные услуги в течение 7 месяцев отопительного сезона (с января по апрель, с октября по декабрь), в размере 1,7 месячных расчетных показателей;
      3) женам (мужьям) умерших участников Великой Отечественной войны, не признававшихся инвалидами, не вступившим в повторный брак, гражданам, трудившимся и проходившим воинскую службу в тылу, не менее 6 месяцев в период с 22 июня 1941 года по 9 мая 1945 года на коммунальные услуги в течение 7 месяцев отопительного сезона (с января по апрель, с октября по декабрь) в размере 1,1 месячного расчетного показателя;
      4) родителям или законным представителям детей - инвалидов, обучающихся на дому, на одного ребенка-инвалида в размере 1 месячного расчетного показателя;
      5) малообеспеченным семьям, получателям государственной адресной социальной помощи и получателям государственного пособия на детей до 18 лет в размере 1 месячного расчетного показателя.
      Сноска. Пункт 7 с изменениями, внесенными решением маслихата города Актобе Актюбинской области от 17.02.2016 № 421 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      8. Единовременная социальная помощь к памятным датам и праздничным дням оказывается:
      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, ко Дню Победы - 9 Мая, в размере 54 месячных расчетных показателей;
      2) лицам, приравненным по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, ко Дню Победы - 9 Мая, в размере 32 месячных расчетных показателей;
      3) другим категориям лиц, приравненным по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны, ко Дню Победы - 9 Мая, в размере 21,5 месячных расчетных показателей;
      4) гражданам, трудившимся и проходившим воинскую службу в тылу, не менее 6 месяцев в период с 22 июня 1941 года по 9 мая 1945 года, ко Дню Победы - 9 Мая, в размере 10,4 месячных расчетных показателей;
      5) инвалидам, получающим государственные социальные пособия, ко Дню инвалидов – второе воскресенье октября, в размере 24 месячных расчетных показателей;
      6) малообеспеченным семьям из числа получателей государственной адресной социальной помощи, воспитывающим детей до 18 лет, ко Дню защиты детей - 1 июня, в размере 16 месячных расчетных показателей;
      7) женам (мужьям) умерших участников Великой Отечественной войны, не признававшихся инвалидами, не вступившим в повторный брак, к Дню Победы – 9 Мая, в размере 10,4 месячных расчетных показателей;
      8) родителям и женам умерших воинов-афганцев, не вступившим в повторный брак, ко Дню Победы – 9 Мая, в размере 10,5 месячных расчетных показателей;
      9) гражданам, награжденным орденами "Отан", "Данк", удостоенным звания "Халык каҺарманы", почетных званий Республики Казахстан, ко Дню Победы - 9 Мая, в размере 10,5 месячных расчетных показателей;
      10) получателям пенсионных выплат с размером не превышающим минимальный размер пенсии, к Наурыз мейрамы - 21-23 марта, в размере 11,4 месячных расчетных показателей;
      11) многодетным семьям, имеющим четырех и более совместно проживающих несовершеннолетних детей, к Наурыз мейрамы - 21-23 марта, в размере 11,4 месячных расчетных показателей.
      Сноска. Пункт 8 с изменениями, внесенными решениями маслихата города Актобе Актюбинской области от 25.12.2015 № 395 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); от 17.02.2016 № 421 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      9. Единовременная социальная помощь при наступлении трудной жизненной ситуации оказывается:
      1) участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, в размере не более 81 месячного расчетного показателя;
      2) лицам, приравненным по льготам и гарантиям к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, в размере не более 54 месячных расчетных показателей;
      3) другим категориям лиц, приравненным по льготам и гарантиям к участникам Великой Отечественной войны, в размере не более 43 месячных расчетных показателей;
      4) лицам, достигшим пенсионного возраста, в размере не более 32 месячных расчетных показателей;
      5) инвалидам, в том числе лицам, воспитывающим ребенка - инвалида до 18 лет, в размере не более 32 месячных расчетных показателей;
      6) жертвам политических репрессий, лицам, пострадавшим от политических репрессий, в размере не более 27 месячных расчетных показателей;
      7) многодетным семьям, в размере не более 32 месячных расчетных показателей;
      8) детям-сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, выпускникам детских домов, в размере не более 32 месячных расчетных показателей;
      9) малообеспеченным гражданам, в размере не более 32 месячных расчетных показателей;
      10) гражданам, имеющим социально значимые заболевания (лица с онкологическими заболеваниями, ВИЧ-инфицированные и больные различной формой туберкулеза), в размере не более 43 месячных расчетных показателей;
      11) на погребение умерших родственников, супругов, зарегистрированных на день смерти в качестве безработных в уполномоченном органе, а также малообеспеченным семьям на погребение несовершеннолетних детей, в размере 16 месячных расчетных показателей;
      12) выпускникам общеобразовательных школ для оплаты очной формы обучения в средних специальных учебных заведениях города Актобе по специальностям, востребованным на рынке города, из числа: детей - сирот; выпускников детских домов; инвалидов с детства; детей, оставшихся без попечения родителей; детей из многодетных семей, имеющих четырех и более совместно проживающих несовершеннолетних детей.
      Денежные выплаты производятся в размере фактической стоимости обучения и перечисляются двумя частями в течение учебного года в размере не более 81 месячного расчетного показателя. Перечень специальностей, обучаемых за счет денежных выплат на обучение, определяется специальной комиссией.
      10. Основаниями для отнесения граждан к категории нуждающихся при наступлении трудной жизненной ситуации являются:
      1) основания, предусмотренные законодательством Республики Казахстан;
      2) причинение ущерба гражданину (семье) либо его имуществу вследствие стихийного бедствия или пожара, либо наличие социально значимого заболевания;
      3) наличие среднедушевого дохода, не превышающего порога, установленного маслихатом города Актобе в кратном отношении к прожиточному минимуму.
      4) для претендентов к участию в проекте "Өрлеу" наличие среднедушевого дохода, не превышающего 60 процентов от прожиточного минимума.
      11. Социальная помощь при наступлении трудной жизненной ситуации по основанию указанного в подпункте 4 пункта 10 настоящих Правил предоставляется лицам (семьям) с месячным среднедушевым доходом, не превышающим 60 процентов прожиточного минимума при заключении социального контракта активизации семьи на условиях участия трудоспособных членов семьи (лица) в мерах содействия занятости и случае необходимости социальной адаптации членов семьи (лица), включая трудоспособных (далее - социальная помощь на основе социального контракта).
      12. Сроки обращения за социальной помощью при наступлении трудной жизненной ситуации вследствие стихийного бедствия или пожара:
      не позднее шести месяцев с момента наступления соответствующей трудной жизненной ситуации.
      13. Датой обращения за назначением обусловленной денежной помощи в уполномоченный орган или акиму сельского округа со всеми документами считается месяц подачи заявления.
      14. Социальная помощь гражданам, находящимся в трудной жизненной ситуации, предоставляется, если среднедушевой доход семьи (гражданина) за предшествовавший на момент обращения квартал не превышает 1 - кратного размера прожиточного минимума по Актюбинской области (за исключением участников и инвалидов Великой Отечественной войны, которым социальная помощь оказывается без учета дохода).
      15. Размер оказываемой социальной помощи, за исключением ОДП на основе социального контракта, в каждом отдельном случае определяет специальная комиссия и указывает его в заключении о необходимости оказания социальной помощи.
      16. Размер ОДП на каждого члена семьи (лицо) определяется как разница между среднедушевым доходом семьи (лица) и 60 процентами от величины прожиточного минимума, установленной в областях.
      Размер ОДП пересчитывается в случае изменения состава семьи, а также прекращения выплаты АСП с учетом доходов, представленных на момент заключения социального контракта активизации семьи, с момента наступления указанных обстоятельств, но не ранее момента ее назначения.

3. Порядок оказания социальной помощи

      17. Ежемесячная социальная помощь лицам, указанным в пункте 7 Правил, получавшим ее до вступления в силу настоящих Правил, оказывается без истребования заявлений от получателей. Вновь обратившиеся заявители представляют заявление с приложением следующих документов:
      1) документ, удостоверяющий личность;
      2) документ, подтверждающий социальный статус заявителя;
      3) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;
      4) справка, подтверждающая обучение ребенка - инвалида на дому (для детей - инвалидов);
      5) заключение психолого - медико - педагогической консультации (для детей - инвалидов);
      6) счет в банке второго уровня или в организации, имеющей лицензию Национального Банка Республики Казахстана соответствующие виды банковских операций.
      18. При наличии в семье двух и более лиц, имеющих право на ежемесячную социальную помощь за коммунальные услуги, выплата социальной помощи предоставляется одному из членов семьи по их выбору.
      19. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням, лицам, указанным в подпунктах 1) – 5) и подпунктах 10) и 11) пункта 8 Правил оказывается, по спискам, утверждаемым акиматом города Актобе по представлению Департамент "Межведомственный расчетный центр социальных выплат" - филиал некоммерческого акционерного общества "Государственная корпорация "Правительство для граждан по Актюбинской области" либо иных организаций без истребования заявлений от получателей.
      Сноска. Пункт 19 с изменениями, внесенными решениями маслихата города Актобе Актюбинской области от 17.02.2016 № 421 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования); от 27.07.2016 № 81 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      20. Социальная помощь к памятным датам и праздничным дням, лицам, указанным в подпунктах 6) - 9) пункта 8 Правил, получавшим ее до вступления в силу настоящих Правил оказывается, по спискам, утверждаемым акиматом города Актобе по представлению государственного учреждения "Городской отдел занятости и социальных программ" без истребования заявлений от получателей. Вновь обратившиеся заявители представляют заявление с приложением следующих документов:
      1) документ, удостоверяющий личность;
      2) документ, подтверждающий социальный статус заявителя;
      3) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;
      4) счет в банке второго уровня или в организации, имеющей лицензию Национального Банка Республики Казахстан на соответствующие виды банковских операций.
      21. При наличии права отдельных категорий граждан на несколько видов социальной помощи к различным памятным датам и праздничным дням, оказывается один вид социальной помощи (более высокий по размеру).
      22. Для получения социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации заявитель от себя или от имени семьи в Уполномоченный орган или акиму сельского округа представляет заявление с приложением следующих документов:
      1) документ, удостоверяющий личность;
      2) документ, подтверждающий регистрацию по постоянному месту жительства;
      3) сведения о составе лица (семьи) согласно Приложению 1 к Типовым правилам;
      4) сведения о доходах лица (членов семьи);
      5) акт и/или документ, подтверждающий наступление трудной жизненной ситуации;
      6) счет в банке второго уровня или в организации, имеющей лицензию Национального Банка Республики Казахстан на соответствующие виды банковских операций.
      23. Представление документов, указанных в подпунктах 3), 4) пункта 22 настоящих Правил, не требуется в случаях, если заявитель в момент обращения является получателем государственной адресной социальной помощи и (или) государственного пособия на детей до восемнадцати лет, а также наличия возможности получения информации, содержащейся в них, из государственных информационных систем.
      24. Документы представляются в подлинниках и копиях для сверки, после чего подлинники документов возвращаются заявителю.
      25. При поступлении заявления на оказание социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации Уполномоченный орган или аким сельского округа в течение одного рабочего дня направляют документы заявителя в участковую комиссию для проведения обследования материального положения лица (семьи).
      26. Претендент для участия в проекте "Өрлеу" от себя лично или от имени семьи обращается в уполномоченный орган по месту жительства или при его отсутствии к акиму сельского округа.
      27. Уполномоченный орган, аким сельского округа либо ассистент дают консультацию претенденту об условиях участия в проекте "Өрлеу" и при его согласии на участие проводят собеседование.
      При проведении собеседования определяются:
      1) право претендента на получение ОДП;
      2) виды предоставляемых специальных социальных услуг членам семьи с учетом их индивидуальных потребностей;
      3) государственные меры оказания содействия занятости.
      28. Участковая комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), подготавливает заключение о нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи по формам согласно Приложениям 2, 3 к Типовым правилам и направляет их в Уполномоченный орган или акиму сельского округа.
      Аким сельского округа в течение двух рабочих дней со дня получения акта и заключения участковой комиссии направляет их с приложенными документами в Уполномоченный орган.
      29. В случае недостаточности документов для оказания социальной помощи, Уполномоченный орган запрашивает в соответствующих органах сведения, необходимые для рассмотрения представленных для оказания социальной помощи документов.
      30. В случае невозможности представления заявителем необходимых документов в связи с их порчей, утерей, Уполномоченный орган принимает решение об оказании социальной помощи на основании данных иных уполномоченных органов и организаций, имеющих соответствующие сведения.
      31. Уполномоченный орган в течение одного рабочего дня со дня поступления документов от участковой комиссии или акима сельского округа производит расчет среднедушевого дохода лица (семьи) в соответствии с законодательством Республики Казахстан и представляет полный пакет документов на рассмотрение специальной комиссии.
      32. Специальная комиссия в течение двух рабочих дней со дня поступления документов выносит заключение о необходимости оказания социальной помощи, при положительном заключении указывает размер социальной помощи.
      33. Уполномоченный орган в течение восьми рабочих дней со дня регистрации документов заявителя на оказание социальной помощи принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи на основании принятых документов и заключения специальной комиссии о необходимости оказания социальной помощи.
      В случаях, указанных в пунктах 29 и 30 настоящих Правил, Уполномоченный орган принимает решение об оказании либо отказе в оказании социальной помощи в течение двадцати рабочих дней со дня принятия документов от заявителя или акима сельского округа.
      34. Среднедушевой доход исчисляется путем деления совокупного дохода, полученного за 3 месяца, предшествующих месяцу обращения за назначением ОДП, на число членов семьи и на три месяца и не пересматривается в течение срока действия социального контракта активизации семьи.
      При этом совокупный доход рассчитывается в соответствии с Правилами исчисления совокупного дохода лица (семьи), претендующего на получение государственной адресной социальной помощи, утвержденным приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 июля 2009 года № 237-п.
      35. ОДП предоставляется на срок действия социального контракта активизации семьи и выплачивается ежемесячно или единовременно за три месяца по заявлению претендента.
      Единовременная сумма ОДП должна быть использована исключительно на мероприятия, связанные с выполнением обязанностей по социальному контракту, в том числе на развитие личного подсобного хозяйства (покупка домашнего скота, птицы и другое), организацию индивидуальной предпринимательской деятельности, кроме затрат на погашение предыдущих займов, приобретение жилой недвижимости, а также осуществление деятельности в сфере торговли.
      36. Уполномоченный орган письменно уведомляет заявителя о принятом решении (в случае отказа – с указанием основания) в течение трех рабочих дней со дня принятия решения.
      37. По одному из установленных оснований социальная помощь в течение одного календарного года повторно не оказывается.
      38. Отказ в оказании социальной помощи осуществляется в случаях:
      1) выявления недостоверных сведений, представленных заявителями;
      2) отказа, уклонения заявителя от проведения обследования материального положения лица (семьи);
      3) превышения размера среднедушевого дохода лица (семьи) установленного местными представительными органами порога для оказания социальной помощи.

4. Основания для прекращения и возврата предоставляемой социальной помощи

      39. Социальная помощь прекращается в случаях:
      1) смерти получателя;
      2) выезда получателя на постоянное проживание за пределы города Актобе;
      3) направления получателя на проживание в государственные медико - социальные учреждения;
      4) выявления недостоверных сведений, представленных заявителем;
      5) расторжения и (или) невыполнения обязательств по социальному контракту активизации семьи и социальному контракту;
      Выплата социальной помощи прекращается с месяца наступления указанных обстоятельств.
      40. Излишне выплаченные суммы подлежат возврату в добровольном или ином установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

5. Заключение социального контракта активизации семьи

      41. Уполномоченный орган:
      1) после получения документов от акима сельского округа или участковой комиссии в течение одного рабочего дня формирует электронный макет дела заявителя, включающий электронные копии заявления, документов, представленных заявителем, определяет месячный размер ОДП на каждого члена семьи;
      2) после определения права на ОДП в течение одного рабочего дня направляет заявителя и (или) членов семьи, отнесенных к категории самозанятых, безработных, за исключением случаев, предусмотренных пунктом 40 настоящих Правил, и инвалидов 1, 2 группы, учащихся, студентов, слушателей, курсантов и магистрантов очной формы обучения, для участия в государственных мерах содействия занятости в центр занятости для заключения социального контракта либо представляет направление на иные меры содействия занятости, реализуемые за счет средств местного бюджета в соответствии с Законом Республики Казахстан "О занятости населения".
      При этом уполномоченный орган передает список направленных лиц в центр занятости. Центр занятости не позднее трех рабочих дней со дня получения списка претендентов заключает социальный (ые) контракт (ы) и направляет копию социального (ых) контракта (ов) в уполномоченный орган;
      3) после получения копии социального (ых) контракта (ов) в течение двух рабочих дней приглашает заявителя и (или) членов его семьи для разработки индивидуального плана и заключения социального контракта активизации семьи согласно формам, утверждаемым центральным исполнительным органом в области здравоохранения и социального развития;
      42. Индивидуальный план разрабатывается совместно с заявителем и членами его семьи, который включает в себя мероприятия по содействию занятости и социальной адаптации (в случае присутствия в составе семье лиц, нуждающихся в такой адаптации) и является неотъемлемой частью социального контракта активизации семьи.
      Социальный контракт активизации семьи содержит обязательства сторон на участие в проекте "Өрлеу", а также прохождение скрининговых осмотров, приверженность к лечению при наличии социально-значимых заболеваний (алкоголизм, наркомания, туберкулез), постановку на учет в женской консультации до 12 недели беременности и наблюдение в течение всего периода беременности.
      43. Социальный контракт активизации семьи заключается на шесть месяцев с возможностью пролонгации на шесть месяцев, но не более одного года при условиях необходимости продления социальной адаптации членов семьи и (или) не завершения трудоспособными членами семьи профессионального обучения и (или) прохождения молодежной практики и (или) занятости в социальных рабочих местах.
      При пролонгации социального контракта активизации семьи размер ОДП не пересматривается.
      44. Участие в государственных мерах содействия занятости является обязательным условием для трудоспособных членов семьи, за исключением случаев:
      стационарного, амбулаторного лечения (при предоставлении подтверждающих документов от соответствующих медицинских организаций);
      осуществления кроме основного (ых) претендента (ов) на участие в государственных мерах содействия занятости ухода за детьми до трех лет, ребенком-инвалидом до восемнадцати лет, инвалидами первой и второй групп, престарелыми старше восьмидесяти лет, которые нуждаются в постороннем уходе и помощи.

6. Финансирование и выплата социальной помощи

      45. Социальная помощь предоставляется в денежной форме через банки второго уровня, а также через организации осуществляющие отдельные виды банковской деятельности путем перечисления на лицевые счета получателей.
      46. Социальная помощь выплачивается с учетом изменения размера месячного расчетного показателя, утверждаемого в законе о республиканском бюджете на соответствующий финансовый год. 
      47. Финансирование расходов на предоставление социальной помощи осуществляется в пределах средств, предусмотренных бюджетом города на текущий финансовый год.

7. Заключительное положение

      48. Мониторинг и учет предоставления социальной помощи проводит Уполномоченный орган с использованием базы данных АИС "Социальная помощь" и (или) АИС "Е - собес".