"ІІ, ІІІ және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы әкімдігінің 2013 жылғы 22 мамырдағы N 29/02 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 12 шілдеде N 2352 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы әкімдігінің 2014 жылғы 27 тамыздағы № 44/02 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы әкімдігінің 27.08.2014 № 44/02 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы", 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңдарына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы", 2012 жылғы 8 тамыздағы N 1033 "Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігі және жергілікті атқарушы органдар көрсететін қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы", 2012 жылғы 29 желтоқсанындағы N 1755 "Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы", 2010 жылғы 26 қазанындағы N 1116 "Электрондық мемлекеттік қызметінің үлгі регламентін бекіту туралы" қаулыларына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсету бойынша қызметті ұйымдастыру мақсатында, Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "ІІ, ІІІ және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау жетекшілік ететін облыс әкімінің орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы ""ІІ, ІІІ және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы" қаулы оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қарағанды облысының әкімі                  Б. Әбдішев

      КЕЛІСІЛДІ

      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникация
      Министрі
      А. Жұмағалиев
      31.05.2013 ж.

Қарағанды облысы әкімдігінің
2013 жылғы 22 мамырдағы
N 29/02 қаулысымен
бекітілген

"II, III және IV санат объектілеріне
мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру"
электрондық мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "II, III және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" электрондық мемлекеттік қызметі (бұдан әрі – электрондық мемлекеттік қызмет) "Қарағанды облысының табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекет мекемесімен (бұдан әрі – қызмет беруші), сондай-ақ мекенжайы www.e.gov.kz бойынша "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы және мекенжайы www.elicense.kz бойынша "Е-лицензиялау" веб-порталы арқылы көрсетіледі.
      2. Электрондық мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 8 тамыздағы N 1033 "Қазақстан Республикасы Қоршаған ортаны қорғау министрлігі және жергілікті атқарушы органдар көрсететін қоршаған ортаны қорғау саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекiтiлген "II, III және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру" мемлекеттiк қызмет Стандарты, Қазақстан Республикасының "Ақпараттандыру туралы" 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабының 2 тармағы және Қазақстан Республикасы Үкіметінің "Электрондық мемлекеттік қызметінің үлгі регламентін бекіту туралы" 2010 жылғы 26 қазандағы N 1116 қаулысының негізінде және де Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 9 қаңтардағы Кодексі N 212 "Қазақстан Республикасының Экологиялық кодексі" сәйкес көрсетіледі.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру дәрежесі: ішінара автоматтандырылған (медиа - алшақтықты қамтитын электрондық мемлекеттік қызмет).
      4. Электрондық мемлекеттік қызмет көрсетудің түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы регламентте пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдану мен ақпаратты сақтау, өңдеу, іздеу, тарату, тапсыру және беру үшін арналған жүйе (бұдан әрі - АЖ);
      2) бизнес сәйкестендіру нөмірі – заңды тұлғаға (филиал мен өкілдікке) және бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын дара кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі - БСН);
      3) "Е-лицензиялау" веб-порталы - берiлген лицензиялардың қайта ресiмделген, тоқтаттырылған, қайта басталған және тоқтатқан әрекеттерi, сонымен бiрге лицензиаттармен берілетін лицензияның орталықтандырған сәйкестендiру нөмiрiн қалыптастыру (түр тармағы) қызмет түрін орындайтын лицензиаттардың филиалдар, (объектiлер, тармақтар, бөлiмшелер) өкiлдiктерi туралы мәлiмет болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрi – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ);
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға үшiн құрастырылатын бірегей нөмiр, соның iшiнде дербес кәсiпкерлiктiң түрiндегi қызмет орындайтын жеке кәсiпкер (бұдан әрі - ЖСН);
      5) "Жеке тұлға" мемлекеттік деректер базасы - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес және өкілеттік шеңберінде мемлекеттік басқарма органдарына және өзге де субъектілерге олар туралы маңызды және сенімді мәліметтер беру және Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың сәйкестендіру бірлігін енгізу мақсатымен жеке сәйкестендiру нөмiрлерінің Ұлттық тiзiлiмін жасау, ақпаратты автоматизациялау жинағы, сақтау және өңдеу үшiн арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЖТ МДБ);
      6) "Заңды тұлға" мемлекеттік деректер базасы - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес және өкілеттік шеңберінде мемлекеттік басқарма органдарына және өзге де субъектілерге олар туралы маңызды және сенімді мәліметтер беру және Қазақстан Республикасында заңды тұлғалардың сәйкестендіру бірлігін енгізу мақсатымен бизнес-сәйкестендiру нөмiрлерінің Ұлттық тiзiлiмін жасау, ақпаратты автоматизациялау жинағы, сақтау және өңдеу үшiн арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЗТ МДБ);
      7) құрылымдық – функционалдық бірліктер – мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі, мекемелер немесе өзге де ұйымдар және ақпараттық жүйелер (бұдан әрі – ҚФБ);
      8) медиа-ажырау - қызметтерді көрсету үдерісінде қағаз және электронды құжат айналымының кезектесуі, мұндайда құжаттардың электронды түрден қағаз түріне немесе керісінше алмасуы қажет;
      9) пайдаланушы - қажеттi электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшiн ақпараттық жүйеге жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект (тұтынушы, қызмет беруші);
      10) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететін, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөніндегі қызмет;
      11) тұтынушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін жеке немесе заңды тұлға;
      12) электрондық құжат – ақпарат электрондық - цифрлық нысанда берілген және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      13) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологиялардың қолданылуымен электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      14) "электрондық үкiметтiң" веб-порталы - нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырландырылған үкiметтiк ақпаратқа және электрондық мемлекеттiк қызметтерге қолжетiмдiлiктiң бiрыңғай терезесiн бiлдiретiн ақпараттық жүйе (бұдан әрi - ЭҮП);
      15) "электрондық үкiметтiң" шлюзi – электрондық қызметтi iске асыру аясында "электрондық үкiметтiң" ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ЭҮШ);
      16) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесілігін және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрі – ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету жөнінде
қызмет беруші іс-әрекетінің тәртібі

      6. Қызмет берушінің ЭҮП арқылы қадамдық іс-әрекеттері мен шешімдері (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет N 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген:
      1) тұтынушы ЭҮП-те тіркелуді тұтынушы компьютерінің ғаламтор-браузеріне сақтап қойған өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-ке тіркелмеген тұтынушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсету үшін тұтынушымен ЭҮП енгізу (авторизациялау үдерісі), тұтынушының компьютеріндегі ғаламтор-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін қосу;
      3) 1-шарт – тіркелген тұтынушы туралы деректердің дұрыстығын логин (ЖСН/БСН) және пароль арқылы ЭҮП тексеру;
      4) 2-үдеріс – тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты ЭҮП авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – тұтынушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету және оның құрылымы мен форматтық талаптарды ескере отырып, тұтынушы нысанды толтыруы үшін сұраныс нысанын экранға шығару (деректерді енгізу) қажетті құжаттарды электрондық түрде сұраныс нысанына қосу;
      6) 4-үдеріс – сұранысты куәландыру (қол қою) үшін тұтынушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт –ЭҮП-те ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тіркеу куәлігінің қайта шақырылған (күші жойылған) тізімінде жоқтығын, сонымен қатар сәйкестендіру деректерінің сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестілігін тексеру;
      8) 5-үдеріс – тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұраныс салынатын электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-үдеріс – мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраныстың толтырылған нысанына (енгізілген деректерді) тұтынушының ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою);
      10) 7-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ электрондық құжатты (тұтынушының сұранысы) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ сұрау салуды өңдеу;
      11) 3-шарт – қорытынды беру үшін тұтынушының негізге және біліктілік талабына сәйкестілігін қызмет берушімен тексеру;
      12) 8-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұраныс салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9-үдеріс - тұтынушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қалыптастырылған қызметті көрсету нәтижесін алуы (ІІ, ІІІ және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру). Электрондық құжат қызмет беруші уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады.
      7. Қадамдық іс-әрекеттер мен шешімдер қызмет беруші арқылы (қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет N 2 диаграммасы) осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген:
      1) 1 - үдеріс - электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет беруші қызметкерiнiң МДБ АЖ логин және парольді енгiзу (авторизациялау үдерісі) үдерісі;
      2) 1 - шарт - логин және пароль арқылы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қызмет беруші тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2 - үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұраныс салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3 – үдеріс – қызмет берушінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және тұтынушы деректерін қызмет беруші қызметкерімен енгізу;
      5) 4 - үдеріс – тұтынушы туралы сұранысты ЭҮШ арқылы ЖТ МДБ/ЗТ МДБ жіберу;
      6) 2 - шарт – тұтынушының ЖТ МДБ/ЗТ МДБ деректерінің болуын тексеру;
      7) 5 - үдеріс – тұтынушының ЖТ МДБ/ЗТ МДБ деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 6 - үдеріс – тұтынушымен берілген қағаз нысандағы құжаттардың болуы және қажетті құжаттарды қызмет беруші қызметкерімен сканерден өткізу туралы белгіленген бөлімдегі сұраныс нысанын толтыру және оны сұраныс нысанына қосу;
      9) 7 - үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ сұранысты тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қызмет көрсетуді өңдеу;
      10) 3 - шарт – қорытынды беру үшін тұтынушының негізге және біліктілік талабына сәйкестілігін қызмет берушімен тексеру;
      11) 8 - үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұраныс қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 9 - үдеріс - тұтынушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қалыптастырылған қызметті көрсету нәтижесін алуы (II, III және IV санат объектілеріне мемлекеттік экологиялық сараптама қорытындысын беру). Электрондық құжат қызмет беруші уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады.
      Мемлекеттік қызметті қағаз тасымалдағышта алу үшін тұтынушы қағаз тасымалдағыштағы құжаттар пакетін қызмет көрсетушінің кеңсесі арқылы ұсынады.
      8. "Е-лицензиялау" веб-порталында сұраныс нысанын толтыру және қызмет көрсетуге жауаптар келтірілген www.elicense.kz.
      9. Тұтынушының электрондық мемлекеттік қызмет көрсету бойынша орындау мәртебесін тексеру тәсілі: ЭҮП-ның "Алынған қызметтер тарихы" бөлімінде, сондай-ақ ЖАО жолыққан кезде.
      10. Қызмет көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңесті саll–центрдің: (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі
өзара іс-әрекет тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ тізбесі:
      1) ЭҮП
      2) ЭҮШ
      3) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ
      4) ЖТ МДБ/ЗТ МДБ
      5) қызмет беруші.
      12. Әрбір іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсете отырып, іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің, функцияларының, операцияларының) дәйектілігінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1 қосымшада келтірілген.
      13. Іс-әрекеттердің логикалық дәйектілігінің арасындағы (қызмет көрсету кезіндегі) өзара байланысты олардың сипаттамаларына сәйкес көрсететін диаграмма осы Регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      14. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелері осы Регламенттің 3 қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Тұтынушыларға электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты заңсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты заңсыз өзгертуден қорғау);
      3) қол жетiмдiлiк (ақпараттарды және ресурстарды заңсыз ұстап қалудан қорғау).
      16. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      интернетке немесе ресурсқа қол жеткізу үшін қажетті өзге қондырғыға шығатын компьютердің, ұялы телефонның болуы.

"II, III және IV санат
объектілеріне мемлекеттік экологиялық
сараптама қорытындысын беру"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
1-қосымша

      1. Кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ іс-әрекет сипаттамасы

Іс әрекет N (жұмыстар барысы, ағыны)

1

2

3

4

ҚФБ атауы

Тұтынушы

ЭҮП

Тұтынушы

Тұтынушы

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімдің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

ЭЦҚ тіркеу куәлігін тұтынушының компьютеріндегі ғаламтор-браузерінде бекіту

Тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Қызметті таңдайды және сұраныс деректерін қажетті құжаттарды электрондық түрде бекіте отырып қалыптастырады

Куәландыру үшін (сұранысқа қол қою) ЭЦҚ таңдау

Аяқтау нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Сұраныстың сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Сұранысты электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұраныстың сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Сұранысты бағыттау

Орындалу мерзімі

10-15 сек

20 сек

1,5 мин

10-15 сек

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2 - егер тұтынушының деректерінде бұзушылық бар болса;
3 - егер авторизациялау сәтті өтсе

-

4

7 - егер ЭЦҚ қате болса;
8 - егер ЭЦҚ қатесіз болса

      кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

ЭҮП

Тұтынушы

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

ЭҮП

Тұтынушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастырады

Сұранысты ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою)

"Е-лицензиялау" АЖ-де электрондық өтінім құжаттың (тұтынушының сұранысы) тіркеу және "Е-лицензиялау" АЖ-де сұранысты өңдеу

"Е-лицензиялау" АЖ-де тұтынушының деректерінде бұзушылықтарға байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат (Қорытынды)

Сұраныс салынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұранысты бағыттау

Өтінішке нөмір беру арқылы сұранысты тіркеу

Сұралған электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Қорытынды

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

-

1 айдан артық емес

-

-

10 - Қорытынды беру үшін тұтынушының негізге және біліктілік талабына сәйкестілігін қызмет берушімен тексеру

-

      2. Кесте. Қызмет беруші арқылы ҚФБ іс-әрекет сипаттамасы

Іс-әрекеттің N (жұмыстар барысы, ағыны)

1

2

3

4

ҚФБ атауы

Қызмет беруші

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Қызмет беруші

ЗТ МДБ

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімдердің, операциялардың) атауы және олардың сипаттамалары

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ авторизацияланады

Деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Қызмет беруші қызметкерінің қызметті таңдау

Тұтынушы туралы сұрау салуды тексеруге ЗТ МДБ жіберу

Аяқтау нысаны (мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)

Сұраныстың сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Сұраныс салынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұраныстың сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Сұранысты бағыттау

Орындалу мерзімі

10-15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

1 - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызмет беруші қызметкерінің логині мен паролі деректерінің түпнұсқалығын тексеру

-

4

5 - егер тұтынушының деректерінде бұзушылық бар болса;
6 - егер авторизациялау сәтті өтсе

      кестенің жалғасы

5

6

7

8

9

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ "

Қызмет беруші

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ"

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Құжаттарды тіркеумен сұраныс нысанын толтыру

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ сұрау салуды тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ қызмет көрсетуді өңдеу

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ тұтынушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Электрондық құжат (Қорытынды)

Сұраныс салынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұраныстың сәтті қалыптастырылуының көрсетілуі

Жүйеге өтінішке нөмір беру арқылы сұранысын тіркеу

Сұраныс салынатын электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру

Қорытынды

1,5 мин

10-15 сек

1,5 мин

-

1 айдан артық емес

-

-

8 - сұраныс бойынша деректер "Е-лицензиялау" МДБ АЖ жоқ болса;
9 - егер сұраныс бойынша деректер табылса

-

-

"II, III және IV санат
объектілеріне мемлекеттік экологиялық
сараптама қорытындысын беру"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
2-қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік электрондық қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-әрекет N 1 диаграммасы

Қызмет беруші арқылы мемлекеттік электрондық қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимыл N 2 диаграммасы

"II, III және IV санат
объектілеріне мемлекеттік экологиялық
сараптама қорытындысын беру"
электрондық мемлекеттік
қызмет регламентіне
3-қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтің "сапалылық" және "қол жетімділік" көрсеткіштерін анықтауға арналған сауалнама түрі
________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Сіз мемлекеттік электрондық қызмет көрсету үрдісінің сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Сіз мемлекеттік электрондық қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов ІІ, ІІІ и IV категории"

Постановление акимата Карагандинской области от 22 мая 2013 года N 29/02. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 12 июля 2013 года N 2352. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 27 августа 2014 года № 44/02

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 27.08.2014 № 44/02 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", от 8 августа 2012 года N 1033 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области охраны окружающей среды, оказываемых Министерством охраны окружающей среды Республики Казахстан и местными исполнительными органами", от 29 декабря 2012 года N 1755 "О внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан", от 26 октября 2010 года N 1116 "Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги", в целях организации деятельности по оказанию государственной услуги, акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов ІІ, ІІІ и IV категории".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов ІІ, ІІІ и IV категории" вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Б. Абдишев

      СОГЛАСОВАНО

      Министр
      транспорта и коммуникации
      Республики Казахстан
      А. Жумагалиев
      31.05.2013

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 22 мая 2013 года N 29/02

Регламент электронной государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категории"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категории" (далее – электронная государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования Карагандинской области" (далее – услугодатель), а также через веб-портал "электронного правительства" по адресу: www.e.gov.kz и веб-портал "е-лицензирование" по адресу: www.elicense.kz.
      2. Электронная государственная услуга оказывается на основании Стандарта государственной услуги "Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категории", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 8 августа 2012 года N 1033 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области охраны окружающей среды, оказываемых Министерством охраны окружающей среды Республики Казахстан и местными исполнительными органами", с пунктом 2 статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "Об информатизации", постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 октября 2010 года N 1116 "Об утверждении Типового регламента электронной государственной услуги", также в соответствии с Кодексом Республики Казахстан от 9 января 2007 года N 212 (Экологический Кодекс Республики Казахстан).
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная (электронная государственная услуга, содержащая медиа-разрывы).
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте:
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      2) бизнес-идентификационный номер, уникальный номер, формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее - БИН);
      3) веб-портал "Е-лицензирование" - информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее - ИС ГБД "Е-лицензирование");
      4) индивидуальный идентификационный номер - уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее - ИИН);
      5) государственная база данных "Физические лица"  -информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее - ГБД ФЛ);
      6) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее - ГБД ЮЛ);
      7) структурно-функциональные единицы - перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее - СФЕ);
      8) медиа-разрыв - чередование бумажного и электронного документооборота в процессе оказания услуг, когда необходимы преобразования документов из электронной формы в бумажную или наоборот;
      9) пользователь - субъект (потребитель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      10) транзакционная услуга - услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      11) потребитель - физическое или юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      12) электронный документ - документ, в котором информация представлена в электронно-цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      13) электронная государственная услуга - государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      14) веб-портал "электронного правительства" - информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее - ПЭП);
      15) шлюз "электронного правительства" - информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее - ШЭП);
      16) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее - ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 - прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 - формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 - выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 - выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 - проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      9) процесс 6 - удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      10) процесс 7 - регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      11) условие 3 - проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи заключения;
      12) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      13) процесс 9 - получение получателем результата услуги (Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категории), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма  N 2 функционального взаимодействия при оказании услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 - ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 - формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 - выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя;
      5) процесс 4 - направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ о данных получателя;
      6) условие 2 - проверка наличия данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 - формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 - заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 - регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      10) условие 3 - проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи заключения;
      11) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 - получение получателем результата услуги (Выдача заключений государственной экологической экспертизы для объектов II, III и IV категории) сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Для получения государственной услуги на бумажном носителе Потребитель предоставляет пакет документов на бумажном носителе через канцелярию услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены веб-портал "Е-лицензирование" www.elicense.kz.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на ПЭП в разделе "История получения услуг", а также при обращении в МИО.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll-центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания электронной государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ИС ГБД "Е-лицензирование";
      4) ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      5) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Техническое условие оказания услуги:
      1) наличие компьютера, сотового телефона с выходом в интернет или иного устройства необходимого для доступа к ресурсу.

Приложение 1
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача заключений государственной
экологической экспертизы для
объектов II, III и IV категории"

      Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ

Потребитель

ПЭП

Потребитель

Потребитель

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-браузер компьютера потребителя регистрационного свидетельства ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Сроки исполнения

10-15 сек

20 сек

1,5 мин

10-15 сек

Номер следующего действия

2 - если есть нарушения в данных потребителя;
3 - если авторизация прошла успешно

-

4

5 - если в ЭЦП ошибка;
6 - если ЭЦП без ошибки

      продолжение таблицы

5

6

7

8

9

ПЭП

Потребитель

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ПЭП

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП потребителя

Удостоверение (подписание) запрос посредством ЭЦП

Регистрация электронного документа заявление (запроса потребителя ) в ИС "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС "Е-лицензирование"

Электронный документ (заключение)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Заключение

10-15 сек

1,5 мин

1,5 мин

-

не более 1 месяца

-

-

10 - проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи заключения

-

      Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Услугодатель

ГБД ЮЛ/ГБД ФЛС

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Выбор сотрудником услугодателя услуги

Направление запроса на проверку данных потребителя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛС

Форма завершения (данные, документ организационно-распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Маршрутизация запроса

Сроки исполнения

10-15 сек

10 сек

1,5 мин

1,5 мин

Номер следующего действия

1 - Проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

-

4

5 - если есть нарушения в данных потребителя;
6 - если авторизация прошла успешно

      продолжение таблицы

5

6

7

8

9

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Услугодатель

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Регистрация электронного документа в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных потребителя в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Электронный документ (заключение)

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

заключение

1,5 мин

10-15 сек

1,5 мин

-

не более 1 месяца

-

-

8 - если в ИС ГБД "Е-лицензирование" отсутствуют данные по запросу;
9 - если данные по запросу найдены

-

-

Приложение 2
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача заключений государственной
экологической экспертизы для
объектов II, III и IV категории"

      Диаграмма N 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

      Диаграмма N 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

Приложение 3
к Регламенту электронной
государственной услуги
"Выдача заключений государственной
экологической экспертизы для
объектов II, III и IV категории"

Форма анкеты для определения показателей электронной
государственной услуги "качество" и "доступность"
____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.