"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 28 ақпандағы N 10/02 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 4 сәуірде N 2278 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 17 мамырдағы N 19/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Саран қаласы әкімдігінің 17.05.2013 N 19/01 қаулысымен.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында, "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңдарына, "Жер қатынастары, геодезия және картография саласында Қазақстан Республикасының Жер ресурстарын басқару агенттігі мен жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы N 1392 қаулысына сәйкес Саран қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Саран қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесі:
      1) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін;
      2) белгіленген заңды тәртіпте бұқаралық ақпарат құралдарында осы қаулының ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Саран қаласы әкімінің орынбасары Мейрам Мұратұлы Қожықовқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Саран қаласының әкімі                      С. Касимов

Саран қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 28 ақпандағы N 10/02
қаулысымен бекітілген

"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттiк қызмет регламентi

1. Негiзгi ұғымдар

      1. Осы "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі - регламент) келесi негiзгi ұғымдар пайдаланылады:
      1) жергілікті атқарушы орган – "Саран қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;
      2) құрылымдық-функционалдық бірліктер (ҚФБ) уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе оларға бағынысты жүйелер;
      3) мемлекеттік қызметті алушы – жеке және заңды тұлғалар.

2. Жалпы ережелер

      2. Мемлекеттік қызметті жер учаскесінің орналасқан жері бойынша мекенжайы осы регламентке 1-қосымшада көрсетiлген "Саран қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – жергілікті атқарушы орган) көрсетедi.
      3. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 20 маусымдағы Жер кодексiнiң 49-1 бабының, "Жер қатынастары, геодезия және картография саласында Қазақстан Республикасының Жер ресурстарын басқару агенттігі мен жергілікті атқарушы органдар көрсететін мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту және "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы N 1392 қаулысының негiзiнде жүзеге асырылады.
      5. Мемлекеттік қызмет туралы ақпарат:
      1) жергілікті атқарушы органның стенділерінде және бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік және орыс тілдерінде жарияланады;
      2) Қазақстан Республикасы Жер ресурстарын басқару агенттігінің (бұдан әрі – Агенттік) www.auzr.kz интернет-ресурсында орналастырылған.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағышта жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру (бұдан әрі – шешім) немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушы) көрсетіледі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы осы регламенттің 15-тармағында көрсетілген құжаттарды тапсырған сәттен бастап күнтізбелік – 37 күн;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минут;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минут.
      9. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      10. Жергілікті атқарушы органның жұмыс кестесі: күнделікті, дүйсенбіден жұма күнін қоса алғанда, сағат 13-00-ден 14-00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 09-00-ден 18-00-ге дейін көрсетіледі, демалыс күндері: сенбі, жексенбі және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес мереке күндері.
      Құжаттарды қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      11. Мемлекеттік қызмет жергілікті атқарушы органның ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтама бюросы, күту орындары, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стенділер, өтініш бланкілері бар тағандар орналастырылады, физикалық мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдайлар (пандус, лифт) көзделген.
      12. Құқықтық режимі, жер учаскесінің санатқа тиесілігі және жерді аймақтарға бөлуге сәйкес рұқсат етілген пайдалану негізінде нысаналы мақсатын өзгертуге рұқсат беру мүмкін емес болған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартылады.
      Осы регламенттің 15-тармағында көрсетілген тиісті құжаттар толық ұсынылмаған жағдайда, жергілікті атқарушы орган мемлекеттік қызмет алушының құжаттарды тапсырған күнінен бастап екі жұмыс күнінен аспайтын уақытта мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту жөнінде жазбаша хабардар етеді.
      Жергілікті атқарушы орган белгіленген мерзімде мемлекеттік қызметті алушыға шешім немесе қызмет беруден бас тарту туралы уәжделген жауап бермеген жағдайда, онда беру мерзімінің өткен күнінен бастап шешім берілді деп есептеледі.
      13. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн мемлекеттік қызметті алушыдан өтiнiш алған сәттен бастап мемлекеттiк қызмет қорытындысын берген сәтке дейiнгi мемлекеттiк қызмет көрсету кезеңдерi:
      1) мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызметті алушы жергілікті атқарушы органға өтiнiш бередi;
      2) жергілікті атқарушы орган кеңсесінің қызметкерi мемлекеттік қызметті алушыға өтініш бланкін береді және өтінішті қабылдайды;
      3) жергілікті атқарушы органның уәкілетті тұлғасы құжаттар пакетін қабылдайды, оларды тiркеу үшін жергілікті атқарушы орган кеңсесінің қызметкерiне береді;
      4) жергілікті атқарушы орган кеңсесінің қызметкерi өтінішті және құжаттарды тіркеу журналында тiркейдi және мемлекеттік қызметті алушыға құжаттарды алғандығы туралы қолхат бередi;
      5) жергілікті атқарушы орган кеңсесінің қызметкерi шешімді не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты тіркейді және мемлекеттік қызметті алушыға немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға беріледі;
      6) жергілікті атқарушы органның уәкілетті тұлғасы осы регламенттің 15-тармағында көрсетілген тиісті құжаттар тізбесі толық ұсынылмаған жағдайда, мемлекеттік қызмет алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту себептері жөнінде жазбаша хабарлама береді.
      14. Жергілікті атқарушы органда мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын ең аз тұлғалар саны бір қызметкерді құрайды.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әрекет ету (өзара әрекет ету) тәртібінің сипаттамасы

      15. Мемлекеттік қызметті алу үшін келесі құжаттарды тапсыру қажет:
      1) осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;
      2) жер учаскесіне құқықты куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      3) жер учаскесіне сәйкестендіру құжатының көшірмесі;
      4) салықтық қарыздың жоқтығы туралы салық органдарынан анықтама;
      5) жер учаскесіне ауыртпалықтардың жоқтығы туралы әділет органдарынан анықтама;
      6) жер учаскесінің кадастрлық (бағалау) құнын анықтау актісі (қажет болғанда);
      7) елді мекеннің бас жоспарына сәйкес құрылыс объектілерін салған жағдайда, жылжымайтын мүліктердің әр бұрынғы меншік иесімен жер учаскесін сатып алу бойынша жасалған келісім шарттың көшірмелері (қажет болғанда);
      8) жылжымайтын мүлік объектісіне құқықты куәландыратын құжаттың көшірмесі (қажет болғанда);
      9) жылжымайтын мүлік объектісінің техникалық төлқұжаты (қажет болғанда);
      10) мемлекеттік қызмет алушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі не мемлекеттік қызмет алушының атынан берілген сенімхаттың және сенім білдірілген тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі – жеке тұлғаға;
      11) заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелуі туралы куәлігі, заңды тұлғаның өкілеттігін куәландыратын құжат және мемлекеттік қызмет алушының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі – заңды тұлғаларға.
      Құжаттардың көшірмелерін тексеру үшін құжаттардың түпнұсқалары ұсынылады, олар тексерілгеннен кейін мемлекеттік қызметті алушыға қайтарылады.
      16. Өтініш бланкілері мекенжайлары және телефондары осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген, жергілікті атқарушы органның кеңсе қызметкерлерімен беріледі.
      17. Құжаттарды қабылдау осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген мекенжайлары бойынша жергілікті атқарушы органның уәкілетті тұлғасымен жүзеге асырылады.
      18. Жергілікті атқарушы органның кеңсесінің қызметкерімен мемлекеттік қызмет алушыға осы регламенттің 1-тармағында көрсетілген құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      19. Шешім мемлекеттік қызмет алушының жеке өзіне немесе сенімхатпен уәкілетті тұлғаға беріледі.
      20. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) жергілікті атқарушы органның уәкілетті тұлғасы;
      2) жергілікті атқарушы орган кеңсесінің қызметкері.
      21. Әр әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімді) орындау мерзімін көрсетумен әр ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттері (рәсімдерінің) дәйектілігінің және өзара іс-қимыл етуінің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламентке 3-қосымшада келтірілген.
      22. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттер және ҚФБ қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламентке 4-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      23. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін жергілікті атқарушы органның басшысы (бұдан әрі – лауазымды тұлға) жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімдерде мемлекеттік қызметті көрсетудің сапасына және іске асыруға жауапты болады.

"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын
өзгертуге шешім беру" мемлекеттiк қызмет
регламентiне 1-қосымша

"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жергілікті атқарушы органның мекенжайы

Мемлекеттiк қызмет көрсету жөнiндегi функцияларды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органның атауы

Орналасқан жерi, мекенжайы, электрондық мекенжайы

Байланыс телефоны

1

2

3

"Саран қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттiк мекемесi

101200, Қарағанды облысы, Саран қаласы, Жамбыл көшесi, 67, N 308 кабинет

Sar_apparat@krg.gov.kz

8 (72137) 25481, 25178

"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын
өзгертуге шешім беру" мемлекеттiк қызмет
регламентiне 2-қосымша

Облыс әкіміне (облыс, қала, аудан)
_________________________________________
_________________________________________
(тегі, аты, әкесінің аты)
кімнен __________________________________
(жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты
_________________________________________
немесе заңды тұлғаның толық атауы)
_________________________________________
ИИН/БИН__________________________________
_______________________________________
(жеке немесе заңды тұлғаның куәландыратын
_________________________________________
құжаттарының деректемелері, жеке куәлігі,
_________________________________________
мекенжайы, телефоны)

Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беруге
өтініш

Сізден менің жеке меншігімдегі (жер пайдаланудағы) __________________
________________________________________________________ мекенжайында

орналасқан, кадастрлық нөмірі ______________________ жер учаскесінің
___________________________________________________ нысаналы мақсатын
__________________________________________________ нысаналы мақсатына
_____________________________________________________________________
      (нысаналы мақсатын өзгерту қажеттілігінін себебін көрсету)
байланысты өзгертуді сұраймын.

Күні __________               Өтініш беруші__________________________
                             (жеке не уәкілетті тұлғаның тегі, аты,
                                  ___________________________________
                                   әкесінің аты немесе заңды тұлғаның
                                  ___________________________________
                                                атауы қолы)

"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын
өзгертуге шешім беру" мемлекеттiк қызмет
регламентiне 3-қосымша

Әр әкімшілік іс-әрекеттің орындалу мерзімін көрсетіп әр ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттерінің дәйектілігінің және өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы

      1 кесте. ҚФБ іс-әрекеттерін сипаттау

р/р

Негiзгi үдерiстiң iс-әрекеттерi (жұмыс барысы, ағыны)

1.

Iс-әрекеттiң (жұмыс барысының, ағынының) N

1

2

3

4

2.

ҚФБ атауы

Жергілікті атқарушы орган кеңсесінің қызметкері

Жергілікті атқарушы органның уәкілетті тұлғасы

Жергілікті атқарушы орган кеңсесінің қызметкері

Жергілікті атқарушы орган кеңсесінің қызметкері

3.

Iс әрекеттiң (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Өтініш бланкін беру

Құжаттарды қабылдау

Өтінішті және құжаттарды тіркеу журналында тiркеу

Шешімді не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты тіркеу

4.

Аяқтау нысаны (деректер, құжаттар)

Өтінішті қабылдау

Құжаттарды тiркеу үшін жергілікті атқарушы орган кеңсесінің қызметкерiне беру

Мемлекеттік қызметті алушыға құжаттарды алғандығы туралы қолхат беру

Шешімді не мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты тіркейді және мемлекеттік қызметті алушыға немесе сенімхат бойынша уәкілетті тұлғаға беру

5.

Орындау мерзiмдерi

15 минуттан көп емес

15 минуттан көп емес

15 минуттан көп емес

36 жұмыс күні

6.

Iс-әрекеттiң (жұмыс барысының, ағынының) N


5



7.

Iс-әрекеттiң (үдерiстiң, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы


Осы регламенттің 15-тармағында көрсетілген тиісті құжаттар тізбесі толық ұсынылмаған жағдайда, мемлекеттік қызмет алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту себептері жөнінде жазбаша хабарлау



8.

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)


Мемлекеттік қызмет алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден жазбаша бас тартуды беру



9.

Орындау мерзiмдерi


2 жұмыс күнінен аспайтын мерзімде



"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын
өзгертуге шешім беру" мемлекеттiк қызмет
регламентiне 4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттер және ҚФБ қисынды дәйектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка"

Постановление акимата города Сарани Карагандинской области от 28 февраля 2013 года N 10/02. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 4 апреля 2013 года N 2278. Утратило силу постановлением акимата города Сарани Карагандинской области от 17 мая 2013 года N 19/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Сарани Карагандинской области от 17.05.2013 N 19/01.

      В целях повышения качества предоставления государственных услуг, в соответствии с Законами Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановления Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года N 1392 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами и местными исполнительными органами в сфере земельных отношений, геодезии и картографии, и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года  N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат города Сарани ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка".
      2. Государственному учреждению "Отдел земельных отношений города Сарани" обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции;
      2) в установленном законом порядке официально опубликовать настоящее постановление в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Сарани Кожухова Мейрама Муратовича.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

      Аким города Сарани                         С. Касимов

Утвержден
постановлением акимата
города Сарани
от 28 февраля 2013 года N 10/02

Регламент государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка"

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка" (далее – регламент) используются следующие основные понятия:
      1) местный исполнительный орган – государственное учреждение "Аппарат акима города Сарани";
      2) структурно-функциональные единицы (СФЕ) – ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      3) получатель государственной услуги - физическое и юридическое лицо.

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Аппарат акима города Сарани", осуществляющими функции в области земельных отношений (далее - местный исполнительный орган), адрес которого указан в приложении 1 к настоящему регламенту по местонахождению земельного участка.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Оказание государственной услуги осуществляется на основании статьи 49-1 Земельного кодекса Республики Казахстан от 20 июня 2003 года, постановления Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года N 1392 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Агентством Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами и местными исполнительными органами в сфере земельных отношений, геодезии и картографии, и внесении изменений в постановление Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года  N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам".
      5. Информация о государственной услуги располагается на:
      1) стендах местного исполнительного органа и опубликовывается в средствах массовой информации на государственном и русском языках;
      2) интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по управлению земельными ресурсами (далее – Агентство): www.auzr.kz.
      6. Результатом оказания государственной услуги является выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка (далее - решение) на бумажном носителе либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа в письменном виде.
      7. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги документов, указанных в пункте 15 настоящего регламента – 37 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов – 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов – 30 минут.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. График работы местного исполнительного органа: ежедневно с понедельника по пятницу включительно с 09.00 часов до 18.00 часов, перерыв на обед с 13.00 до 14.00 часов, выходные дни: суббота, воскресенье и праздничные дни, в соответствии с Законом Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года "О праздниках в Республике Казахстан".
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Государственная услуга оказывается в здании местного исполнительного органа. В зале располагаются справочное бюро, кресла ожидания, информационные стенды с образцами заполненных бланков, стойки с бланками заявлений, предусмотрены условия для людей с ограниченными физическими возможностями (пандусы, лифты).
      12. В предоставлении государственной услуги отказывается в случае невозможности изменения целевого назначения земельного участка в соответствии с его правовым режимом, принадлежности категорий земель и разрешенного использования в соответствии с зонированием земель.
      При не представлении полного перечня документов, указанных в пункте 15 настоящего регламента, местный исполнительный орган письменно информирует получателя государственной услуги о причине отказа в предоставлении государственной услуги в срок, не превышающий двух рабочих дней с момента подачи документов.
      В случае если местный исполнительный орган в установленные сроки не выдал получателю государственной услуги решение или мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги, то с даты истечения сроков его выдачи решение считается выданным.
      13. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги обращается в местный исполнительный орган для получения государственной услуги;
      2) сотрудник канцелярии местного исполнительного органа выдает бланк заявления получателю государственной услуги и принимает заявление;
      3) уполномоченное лицо местного исполнительного органа принимает документы и передает документы сотруднику канцелярии местного исполнительного органа для регистрации;
      4) сотрудник канцелярии местного исполнительного органа регистрирует заявление и документы в журнале регистрации и выдает расписку о приеме документов получателю государственной услуги;
      5) сотрудник канцелярии местного исполнительного органа регистрирует решение либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и выдает получателю государственной услуги либо по доверенности уполномоченному лицу;
      6) уполномоченное лицо местного исполнительного органа письменно информирует получателя государственной услуги о причине отказа в предоставлении государственной услуги при не представлении полного перечня документов, указанных в пункте 15 настоящего регламента, выдача получателю государственной услуги письменного отказа в предоставлении государственной услуги.
      14. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в местном исполнительном органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      15. Для получения государственной услуги необходимо представление следующих документов:
      1) заявление по форме согласно приложению 2 к настоящему регламенту;
      2) копии правоустанавливающего документа на земельный участок;
      3) копии идентификационного документа на земельный участок;
      4) справки с налогового органа об отсутствии налоговой задолженности;
      5) справки с органов юстиции об отсутствии обременении на земельный участок;
      6) акта кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка (при необходимости);
      7) копии договора, заключенного с каждым бывшим собственником недвижимости на земельном участке, о выкупе земельных участков, в случае строительства объектов, предусмотренных генеральным планом населенного пункта (при необходимости);
      8) копии правоустанавливающего документа на объект недвижимости (при необходимости);
      9) копии технического паспорта объекта недвижимости (при необходимости);
      10) копии документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги, либо копии доверенности от получателя государственной услуги и документа, удостоверяющего личность доверенного лица – для физического лица;
      11) свидетельства о государственной регистрации юридического лица, документа подтверждающего полномочия представителя юридического лица и копии документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги – для юридического лица.
      Для проверки достоверности копии удостоверения личности лица или доверенности предъявляются оригиналы документов, которые после проверки возвращаются.
      16. Бланки заявлений выдаются сотрудниками канцелярии местного исполнительного органа, адрес и телефоны которого указан в приложении 1 к настоящему регламенту.
      17. Прием документов осуществляется уполномоченным лицом местного исполнительного органа по адресу, указанному в приложении 1 к настоящему регламенту.
      18. Сотрудником канцелярии местного исполнительного органа получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов, указанных в пункте 15 настоящего регламента с указанием:
      1) номера и даты приема заявления;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      19. Решение выдается при личном посещении получателю государственной услуги либо по доверенности уполномоченному лицу.
      20. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      1) уполномоченное лицо местного исполнительного органа;
      2) сотрудник канцелярии местного исполнительного органа.
      21. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) согласно приложению 3 к настоящему регламенту.
      22. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведена в приложении 4 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      23. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель местного исполнительного органа (далее - должностное лицо).
      Должностное лицо несет ответственность за качество и реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения на изменение
целевого назначения земельного
участка"

Адрес местного исполнительного органа по оказанию государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка"

Наименование местного исполнительного органа, осуществляющего функции по оказанию государственной услуги

Месторасположение, адрес, электронный адрес

Контактный телефон

1

2

3

Государственное учреждение "Аппарат акима города Сарани"

101200, Карагандинская область, город Сарань, улица Жамбыла, 67, кабинет N 308, 312
Sar_apparat@krg.gov.kz

8 (72137) 25481, 25178

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения на изменение
целевого назначения земельного
участка"

Акиму области (города, района)
______________________________
(области, города)
______________________________
(фамилия, имя, отчество)
от ___________________________
(фамилия, имя, отчество
физического лица
______________________________
либо полное наименование
______________________________
юридического лица)
ИИН/БИН ______________________
______________________________
(реквизиты документа, удостоверяющего
______________________________
личность физического или
юридического
______________________________
лица, контактный телефон, адрес)

Заявление
на изменение целевого назначения земельного участка

      Прошу Вас изменить целевое назначение земельного участка,
принадлежащего мне на праве частной собственности (землепользования), расположенного по адресу с кадастровым
номером _______________ с целевого назначения ______________________
на целевое назначение ______________________________________________
в связи с __________________________________________________________
      (указать причину необходимости изменения целевого назначения)

      Дата ________ Заявитель ___________________________________
      (фамилия, имя, отчество физического
      ___________________________________
      или наименование юридического лица либо
      ___________________________________
      уполномоченного лица, подпись)

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения на изменение
целевого назначения земельного
участка"

Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия

      Таблица 1. Описание действий СФЕ

п/н

Действия основного процесса (хода, потока работ)

1.

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

2.

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии местного исполнительного органа

Уполномоченное лицо местного исполнительного органа

Сотрудник канцелярии местного исполнительного органа

Сотрудник канцелярии местного исполнительного органа

3.

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Выдача бланка заявления

Прием документов

Регистрация заявления и документов в журнале регистрации

Регистрация решения либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

4.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Прием заявления

Передача документов сотруднику канцелярии местного исполнительного органа для регистрации

Выдача расписки о приеме документов получателю государственной услуги

Выдача получателю государственной услуги либо по доверенности уполномоченному лицу решения либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

5.

Сроки исполнения

не более 15 минут

не более 15 минут

не более 15 минут

36 календарных дней

6.

N действия (хода, потока работ)


5



7.

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание


Письменно информировать получателя государственной услуги о причине отказа в предоставлении государственной услуги при не представлении полного перечня документов, указанных в пункте 15 настоящего регламента



8.

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)


Выдача получателю государственной услуги письменного отказа в предоставлении государственной услуги



9.

Сроки исполнения


не более 2 рабочих дней



Приложение 4
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения на изменение
целевого назначения земельного
участка"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ