"Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 30 қаңтардағы N 03/08 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 5 наурызда N 2199 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 2 мамырдағы N 12/02 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 02.05.2013 N 12/02 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, Ақтоғай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Қ. Нөкешке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақтоғай ауданының әкімі                    С. Әбеуова

Ақтоғай ауданы әкiмдiгiнiң
2013 жылғы 30 қаңтардағы
N 03/08 қаулысымен
бекiтiлген

"Жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi
бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына
әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу"
мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi

1. Негiзгi ұғымдар

      1. Осы "Жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентiнде (бұдан әрi - Регламент) келесi негiзгi ұғымдар пайдаланылады:
      1) жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмектi тағайындау және төлеу бойынша уәкiлеттi орган – "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесi (бұдан әрi - уәкiлеттi орган);
      2) құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - ҚФБ) - ол уәкiлеттi органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттiк органдардың құрылымдық бөлiмшесi, мемлекеттiк органдар, ақпараттық жүйелер және оларға бағынысты жүйелер;
      3) тұтынушы – жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмi бойынша анықталған мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттары.

2. Жалпы ережелер

      2. Жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу - жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi бойынша анықталған, бюджеттiк қаражаттары есебiнен материалдық көмек алуға мұқтаж азаматтардың құқықтарын iске асыруға бағытталған мемлекеттiк қызмет көрсету.
      3. Мемлекеттiк қызмет көрсетудi уәкiлеттi орган ұсынады.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Осы мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" Заңының 6-бабы 1-тармағы 1) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтер тiзiлiмiн бекiту туралы" N 745 қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 7 сәуiрдегi "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 қаулысына және жергiлiктi өкiлдi органның (мәслихаттың) шешiмдерiне сәйкес көрсетiледi.
      6. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет нәтижесi әлеуметтiк көмек тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрi - хабарлама) не мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткiзгiштегi дәлелдi жауап болып табылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне қойылатын талаптар

      7. Арнайы комиссия жұмыс органының орналасқан жерi: 100200, Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Ақтоғай селосы, Бөкейхан көшесі 7, "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесi, телефон: 8 (71037) 21369, факс: 8 (71037) 21290, электронды поштаның мекен-жайы: enbek2011@mail.ru.
      Жұмыс кестесi: демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00–ден 14.00–ге дейінгі түскі үзіліспен күн сайын сағат 9.00–ден бастап 18.00–ге дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз кезек тәртібінде жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар туралы толық ақпарат "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесінің http://www.aktogay.kz, интернет-ресурсында, уәкілетті органның стенділерінде, ресми ақпарат көздерінде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап - күнтізбелік он бес күн ішінде;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің жол берілетін ең көп уақыты (талон алғанға дейін) - 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушыға көрсетудің жол берілетін ең көп уақыты - 15 минуттан аспайды.
      10. Тұтынушының құжаттарды тапсыру кезінде толық емес және (немесе) жалған мәліметтер ұсынуы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту (тоқтата тұру) үшін негіз болып табылады.
      11. Тұтынушыдан мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш түскен сәттен бастап мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы уәкілетті органға мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде өтініш береді;
      2) уәкілетті орган алынған құжаттарды тіркеуді жүргізеді, тұтынушы ұсынған өтінішті қарауды жүзеге асырады, мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсыну туралы хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер
(өзара іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы

      12. Уәкілетті органда құжаттарды қабылдау уәкілетті органның жауапты орындаушысы арқылы осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген мекен-жайлар бойынша жүзеге асырылады.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін уәкілетті органда тұтынушыға тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алатын күні, құжатты қабылдаған тұлғаның тегі және аты-жөні көрсетілген талон беріледі.
      13. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін жазбаша өтініш және жергілікті өкілді органның (мәслихаттың) шешімдерімен анықталған құжаттардың түпкілікті тізбесін ұсынады.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның басшысы (1 ҚФБ);
      2) уәкілетті орган секторының меңгерушісі (2 ҚФБ);
      3) уәкілетті орган секторының маманы (3 ҚФБ).
      15. Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің (ресімінің) орындалу мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігі және өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшасында келтірілген.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схемалар осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      17. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтерді көрсету барысындағы қабылдаған шешімдері мен іс-әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген тәртіпте жауапты болады.

"Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша
мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына
әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

      1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктер іс-әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің (жұмыс барысы, ағыны) әрекеті


Iс-әрекет N (жұмыс барысы, ағыны)

1 ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ
Уәкілетті орган секторының меңгерушісі

3 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор маманы

1

Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу жөнінде өтініш



Барлық қажетті құжаттармен өтінішті қабылдайды, жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу үшін өтініштерді есепке алу журналына тіркейді, тұтынушыға тіркеу талонын береді

Аяқтау нысаны



Өтінішті журналға тіркеу, тұтынушыға тіркеу талонын беру

Орындау мерзімі



15 минут

2

Құжаттарды рәсімдеу



Мемлекеттік қызмет көрсетуді тұтынушының құжаттар пакетін құрастырады және уәкілетті орган секторының меңгерушісіне тексеруге береді

Аяқтау нысаны



Мемлекетті қызметті алу үшін құжаттар пакеті

Орындау мерзімі



Өтініш тіркелген сәттен бастап күнтізбелік 10 күн

3

Құжаттарды тексеру рәсімі


Ұсынылған құжаттарды ресімдеуде толықтығын және дұрыстығын тексереді, жеке іс макетін уәкілетті органның басшысына береді


Аяқтау нысаны


Тұтынушының жеке ісінің макеті


Орындау мерзімі


күнтізбелік 2 күн


4

Шешім қабылдау

Мемлекеттік қызмет ұсыну туралы шешім қабылдайды (не қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап) және жұмысты жалғастыру үшін істі сектор маманына жолдайды



Аяқтау нысаны

Тұтынушының жеке іс-макеті



Орындау мерзімі

күнтізбелік 2 күн



5

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімі



Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындалғаны (бас тарту туралы дәлелді жауап) туралы тұтынушыға хабарлама

Аяқтау нысаны



Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындау мерзімі



күнтізбелік 1 күн

      2-кесте. Қолдану нұсқалары. Негізгі үдеріс

1 ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ
Уәкілетті орган секторының меңгерушісі

3 ҚФБ
Уәкілетті орган секторының маманы

N 4 іс-әрекет
Мемлекеттік қызметті ұсыну туралы шешім қабылдау (не бас тарту туралы дәлелді жауап)

N 3 іс-әрекет
Құжаттарды ресімдеуде толықтығын және дұрыстығын тексеру, жеке іс макетін уәкілетті органның басшысына беру

N 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдау, тіркеу, тіркеу талонын беру



N 2 іс-әрекет
Құжаттар пакетін құрастыру, уәкілетті органның сектор меңгерушісіне тексеруге беру



N 5 іс-әрекет
Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындалғаны (не бас тарту туралы дәлелді жауап) туралы тұтынушыға хабарлама

" Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша
мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына
әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Функционалдық өзара іс-қимылының схемасы.
Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов"

Постановление акимата Актогайского района Карагандинской области от 30 января 2013 года N 03/08. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 5 марта 2013 года N 2199. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Карагандинской области от 2 мая 2013 года N 12/02

      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Карагандинской области от 02.05.2013 N 12/02.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Актогайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района К. Нокеш.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким Актогайского района                   С. Абеуова

Утвержден
постановлением акимата
Актогайского района
от 30 января 2013 года N 03/08

Регламент оказания государственной услуги
"Назначение и выплата социальной помощи отдельным
категориям нуждающихся граждан по решениям
местных представительных органов"

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте оказания государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) уполномоченный орган по назначению и выплате социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района" (далее - уполномоченный орган);
      2) структурно - функциональные единицы (далее - СФЕ) - это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      3) потребитель - отдельные категории нуждающихся граждан, определенные по решению местного представительного органа.

2. Общие положения

      2. Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов - государственная услуга, направленная на реализацию прав нуждающихся граждан на получение материальной помощи за счет бюджетных средств, определенных по решениям местных представительных органов.
      3. Государственную услугу предоставляет уполномоченный орган.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Данная государственная услуга оказывается в соответствии с подпунктом 1 пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" и решениями местного представительного органа (маслихата).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление о назначении социальной помощи (далее - уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Местонахождение рабочего органа специальной комиссии: 100200, Карагандинская область, Актогайский район, село Актогай, улица Бокейхана 7, государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района", телефон 8 (71037) 21369, факс: 8 (71037) 21290, адрес электронной почты: enbek2011@mail.ru.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах располагается на интернет-ресурсе государственного учреждения "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района" http://www.aktogay.kz, на стендах уполномоченного органа, в официальных источниках информации.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов - в течение пятнадцати календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) - не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут.
      10. Основанием для отказа (приостановления) государственной услуги является предоставление неполных и (или) недостоверных сведений при сдаче документов потребителем.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента поступления заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган об оказании государственной услуги;
      2) уполномоченный орган проводит регистрацию полученных документов, осуществляет рассмотрение представленного заявления от потребителя, оформляет уведомление о предоставлении государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      12. Прием документов в уполномоченном органе осуществляется через ответственного исполнителя уполномоченного органа по адресу, указанному в пункте 7 настоящего Регламента.
      После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      13. Для получения государственной услуги потребитель представляет письменное заявление и исчерпывающий перечень документов, который определяется решениями местного представительного органа (маслихата).
      14. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководитель уполномоченного органа (СФЕ 1);
      2) заведующий сектором уполномоченного органа (СФЕ 2);
      3) специалист сектора уполномоченного органа (СФЕ 3).
      15. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      16. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      17. Должностные лица в ходе оказания государственных услуг несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в порядке, предусмотренном действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной услуги
"Назначение и выплата социальной помощи
отдельным категориям нуждающихся граждан по
решениям местных представительных органов"

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц


Действия основного процесса (хода, потока работ)


N действия (хода, потока работ)

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

1

Обращение по поводу назначения и выплаты социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов



Принимает заявление со всеми необходимыми документами, регистрирует в журнале учета заявлений для назначения и выплаты социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов, выдает потребителю регистрационный талон

Форма завершения



Регистрация заявления в журнале, выдача потребителю регистрационного талона

Срок исполнения



15 минут

2

Процедура оформления документов



Формирует пакет документов потребителя государственной услуги и передает на проверку заведующему сектором уполномоченного органа

Форма завершения



Пакет документов для получения государственной услуги

Сроки исполнения



10 календарных дней с момента регистрации заявления

3

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления представленных документов, передает макет личного дела руководителю уполномоченного органа


Форма завершения


Макет личного дела потребителя


Сроки исполнения


2 календарных дней


4

Принятие решения

Принимает решение о предоставлении государственной услуги (либо мотивированный ответ об отказе в отказе в предоставлении услуги) и направляет дело к специалисту сектора для дальнейшей работы



Форма завершения

Личное дело потребителя



Срок исполнения

2 календарных дней



5

Процедура уведомления либо мотивированного ответа об отказе



Уведомление потребителю о назначении (либо мотивированный ответ об отказе) социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов

Форма завершения



Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Срок исполнения



1 календарный день

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

Действие N 4
Принятие решения о предоставлении государственной услуги (либо мотивированный ответ об отказе)

Действие N 3
Проверка полноты и правильности оформления документов, передача макета личного дела руководителю уполномоченного органа

Действие N 1
Прием документов, регистрация, выдача регистрационного талона



Действие N 2
Формирование пакета документов, передача на проверку заведующему сектором уполномоченного органа



Действие N 5
Уведомление потребителю о назначении (либо мотивированный ответ об отказе) социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов

Приложение 2
к регламенту оказания государственной услуги
"Назначение и выплата социальной помощи
отдельным категориям нуждающихся граждан по
решениям местных представительных органов"

Схема функционального взаимодействия.
Процесс оказания государственной услуги