"Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 30 қаңтардағы N 03/11 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 5 наурызда N 2202 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 2 мамырдағы N 12/02 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 02.05.2013 N 12/02 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, Ақтоғай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Қ. Нөкешке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақтоғай ауданының
      әкімі                                      С. Әбеуова

Ақтоғай ауданы әкiмдiгiнiң
2013 жылғы 30 қаңтардағы
N 03/11 қаулысымен
бекiтiлген

"Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi

1. Негiзгi ұғымдар

      1. Осы "Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентiнде (бұдан әрi - Регламент) келесi негiзгi ұғымдар пайдаланылады:
      1) тұтынушы - жеке тұлға: Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын шетелдiктер, азаматтығы жоқ адамдар, оралмандар, Қазақстан Республикасының азаматтары;
      2) уәкiлеттi орган – "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесi;
      3) халыққа қызмет көрсету орталығы – жеке және (немесе) заңды тұлғаларға "жалғыз терезе" қағидаты бойынша өтiнiштердi қабылдау және құжаттарды беру жөнiнде мемлекеттiк қызметтер көрсетiлуiн ұйымдастыруды жүзеге асыратын республикалық мемлекеттiк кәсiпорын (бұдан әрi - орталық).

2. Жалпы ережелер

      2. "Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру" мемлекеттiк қызметi - жұмыссыз ретiнде мәртебесiн растайтын анықтама беру мақсатында уәкiлеттi органдармен жүзеге асырылатын әкiмшiлiк рәсiмi.
      3. Мемлекеттiк қызметтi уәкiлеттi орган және орталық (балама негiзде) ұсынады.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: iшiнара автоматтандырылған.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Халықты жұмыспен қамту туралы" Заңының 8-бабы 1-тармағы 8) тармақшасының, "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтердiң тiзiлiмiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2010 жылғы 20 шiлдедегi N 745 қаулысының, "Жергiлiктi атқарушы органдар көрсететiн әлеуметтiк қорғау саласындағы мемлекеттiк қызметтердiң стандарттарын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 7 сәуiрдегi N 394 қаулысы негiзiнде көрсетiледi.
      6. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң нәтижесi тұтынушыға жұмыссыздар ретiнде тiркеу туралы анықтама беру (бұдан әрi - анықтама) не қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      7. Мемлекеттiк қызмет ұсыну үдерiсiнде келесiлер қосылған:
      1) уәкiлеттi орган – құжаттарды қарау, қабылдау, ұсынылған тұтынушылардың қызметi, тұтынушыға мемлекеттiк қызмет көрсету (қызмет көрсетуден бас тарту) туралы шешiм қабылдау және анықтама беру;
      2) халыққа қызмет көрсету орталығы – қызметтi тұтынушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау және анықтама беру.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсетудiң тәртiбiне қойылатын талаптар

      8. Уәкiлеттi органның орналасқан жерi, мекен жайы: 100200, Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Ақтоғай селосы, Бөкейхан көшесi 7, телефон: 8 (71037) 21684, факс: 8 (71037) 21290, электронды поштаның мекен-жайы: enbek2011@mail.ru.
      Жұмыс кестесi: күнделiктi сағат 9.00-ден 18.00-ге дейiн, түскi үзiлiс сағат 13.00-ден 14.00-ге дейiн, демалыс күндерiнен (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiнен басқа.
      9. Орталықтың орналасқан жерi: 100200, Қарағанды облысы, Ақтоғай аудандық N 1 бөлiмi "Қарағанды облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттiк кәсiпорынының филиалы, мекен-жайы: 100200, Ақтоғай селосы, Бөкейхан көшесi, 10, телефон 8 (71037) 21105, электронды поштаның мекен-жайы: aktogaycon@mail.ru; Ақтоғай аудандық N 2 бөлiмi "Қарағанды облысының халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттiк кәсiпорынының филиалы, мекен-жайы: 100314, Сарышаған кентi, Абай көшесi, 12, телефон 8 (71038) 22338.
      Жұмыс кестесi: күнделiктi сағат 9.00-ден 20.00-ге дейiн үзiлiссiз, орталықтың филиалдары мен өкiлдiктерiнде күн сайын сағат 9.00-ден 19.00-ге дейiн, сағат 13.00-ден сағат 14.00-ге дейiнгi түскi үзiлiспен, демалыс (сенбi, жексенбi) және мереке күндерiнен басқа.
      Қабылдау алдынала жазылмай және жеделдетiп қызмет көрсетусiз, "электронды" кезек тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      10. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi жөнiндегi толық ақпарат уәкiлеттi органның стендiлерiнде, сондай-ақ уәкiлеттi органның интернет-ресурсында http://www.aktogay.kz. орналастырылған.
      11. Мемлекеттiк қызметтiң көрсету мерзiмдерi:
      1) уәкiлеттi органға өтiнiш бiлдiрген жағдайда:
      мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап 10 минуттан аспайды;
      тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты (тiркеу, талон алу кезiнде, өтiнiш жасаған және электрондық сұрау берген сәттен бастап) - 10 минут;
      тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi тұтынушыға қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты - 10 минут;
      2) орталыққа барған кезде тұтынушы қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап: үш жұмыс күнi (құжаттарды қабылдау күнi мен беру күнi мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмiне кiрмейдi):
      қажеттi құжаттарды тапсыру кезiнде кезек күтудiң рұқсат берiлетiн ең көп уақыты – 30 минут;
      тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты - 30 минут;
      тұтынушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi тұтынушыға қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты - 30 минут.
      12. Жұмыссыздарға анықтама беруден бас тарту тұтынушы уәкiлеттi органда жұмыссыз ретiнде тiркелмеген жағдайда жүргiзiледi. Мемлекеттiк қызмет берудi тоқтата тұру үшiн негiздеме жоқ.
      13. Мемлекеттiк қызмет көрсету кезеңдерi мемлекеттiк қызмет алу үшiн тұтынушыдан өтiнiш алу сәтiнен бастап және мемлекеттiк қызметтiң нәтижесiн берген сәтiне дейiн:
      1) тұтынушы орталыққа өтiнiш бередi немесе уәкiлеттi органға өтiнiш бередi;
      2) орталық өтiнiштi тiркеудi жүргiзедi және уәкiлеттi органға бередi;
      3) уәкiлеттi орган алынған құжаттарды тiркеудi жүргiзедi, орталықтан немесе тұтынушыдан тiкелей өтiнiш берiлген кезде ұсынылған өтiнiштi қарайды, бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындайды немесе анықтаманы ресiмдейдi, мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн орталыққа жолдайды немесе уәкiлеттi органға жүгiнген жағдайда тұтынушыға бередi;
      4) орталық тұтынушыға анықтама не бас тарту туралы дәлелдi жауапты бередi.

4. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiндегi iс-әрекеттер
(өзара iс-қимылдар) тәртiбiнiң сипаттамасы

      14. Мемлекеттiк қызмет көрсетуге тұтынушыларға ақпарат алу және кiрiс хат-хабарларды (соның iшiнде электронды түрде) ресiмдеу тәртiбi:
      уәкiлеттi органда қажеттi құжаттардың барлығы тапсырылғаннан кейiн жұмыссыздарға анықтаманы берудi жүзеге асыратын уәкiлеттi органның қызметкерi тұтынушының деректерiн дербес есепке алу карточкасына (компьютерлiк деректер базасы) енгiзедi.
      15. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн тұтынушылар келесiдей құжаттарды ұсынады:
      1) жеке басын куәландыратын құжаттар:
      Қазақстан азаматтары – жеке куәлiк (паспорт);
      шетелдiктер және азаматтығы жоқ адамдар – шетелдiктiң Қазақстан Республикасында тұруға ыхтиярхаты және азаматтығы жоқ адамның iшкi iстер органдарында тiркелгенi туралы белгiсi бар куәлiгi;
      оралмандар – оралман куәлiгi;
      2) мемлекеттiк қызмет алу үшiн барған орталық беретiн толтырылған өтiнiш нысанын.
      16. Құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi ҚФБ) мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне қатысады:
      1) уәкiлеттi орган (ҚФБ 1);
      2) орталық (ҚФБ 2).
      17. Әрбiр әкiмшiлiк iс-әрекетiнiң (ресiмiнiң) орындалу мерзiмi көрсетiлген әрбiр ҚФБ-нiң әкiмшiлiк iс-әрекеттерiнiң (рәсiмдерiнiң) дәйектiлiгi және өзара iс-қимылының мәтiндiк кестелiк сипаттамасы осы Регламентке 12-қосымшаларда келтiрiлген.
      18. Мемлекеттiк қызмет көрсету және ҚФБ үдерiсiндегi қисынды дәйектiлiгi мен әкiмшiлiк iс-әрекеттер арасындағы байланыс схемасы осы Регламентке 3-қосымшада келтiрiлген.

5. Мемлекеттiк қызмет көрсетудегi лауазымды
тұлғалардың жауапкершiлiгi

      19. Лауазымды тұлғалар мемлекеттiк қызмет көрсету барысындағы қабылдаған шешiмдерi мен iс-әрекеттерi (әрекетсiздiгi) үшiн Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген тәртiпте жауапты болады.

"Жұмыссыз азаматтарға
анықтама беру" мемлекеттiк
қызмет көрсету регламентiне
1-қосымша

      1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бiрлiктердiң (ҚФБ) iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

Iс-әрекет N (жұмыс ағыны, барысы)

1

ҚФБ атауы

Уәкiлеттi органның жауапты орындаушысы ҚФБ 1

Iс-әрекеттiң атауы (үдерiс, рәсiм, операция) және оларды сипаттамасы

Өтiнiш қабылдау

Аяқталу нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-өкiмшiлiк шешiмi)

Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелдi жауапты ресiмдеу

Орындалу мерзiмi

10 минут

Iс-әрекет N (жұмыс ағыны, барысы)

2

ҚФБ атауы

Уәкiлеттi органның жауапты орындаушысы ҚФБ 1

Iс-әрекеттiң атауы (үдерiс, рәсiм, операция) және олардың сипаттамасы

Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелдi жауапты тiркеу

Аяқталу нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-өкiмшiлiк шешiмi)

Анықтаманы не бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру

Орындалу мерзiмi

10 минут

"Жұмыссыз азаматтарға
анықтама беру" мемлекеттiк
қызмет көрсету регламентiне
2-қосымша

      1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бiрлiктердiң (ҚФБ) iс-әрекеттерiнiң сипаттамасы

Iс-әрекет N (жұмыс ағыны, барысы)

1

ҚФБ атауы

Орталық ҚФБ 2

Iс-әрекеттiң атауы (үдерiс, ресiм, операция) және оларды сипаттамасы

Өтiнiш қабылдау

Аяқталу нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-өкiмшiлiк шешiмi)

Қажеттi құжаттарды және өтiнiштi қабылдау туралы қолхат беру

Орындалу мерзiмi

10 минутқа дейiн

Iс-әрекет N (жұмыс ағыны, барысы)

2

ҚФБ атауы

Орталық ҚФБ 2

Iс-әрекеттiң атауы (үдерiс, ресiм, операция) және олардың сипаттамасы

Өтiнiш тiркеу

Аяқталу нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-өкiмшiлiк шешiмi)

Уәкiлеттi органда құжаттарды беру үшiн тiзiлiмдi қалыптастырады

Орындалу мерзiмi

10 минутқа дейiн

Әрекет N (жұмыс ағыны, барысы)

3

ҚФБ атауы

Орталық ҚФБ 2

Iс-әрекеттiң атауы (үдерiс, рәсiм, операция) және олардың сипаттамасы

Уәкiлеттi органға құжаттарды беру

Аяқталу нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-өкiмшiлiк шешiмi)

Құжаттар топтамасы

Орындалу мерзiмi

1 жұмыс күн iшiнде

Iс-әрекет N (жұмыс ағыны, барысы)

4

ҚФБ атауы

Орталық ҚФБ 2

Iс-әрекеттiң атауы (үдерiс, рәсiм, операция) және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, құжаттарды ресiмдеу және анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелдi жауапты тiркеу

Аяқталу нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-өкiмшiлiк шешiмi)

Анықтама не бас тарту туралы дәлелдi жауап

Орындалу мерзiмi

2 жұмыс күнге дейiн

Iс-әрекет N (жұмыс ағыны, барысы)

5

ҚФБ атауы

Орталық ҚФБ 2

Iс-әрекеттiң атауы (үдерiс, рәсiм, операция) және олардың сипаттамасы

Орталыққа құжаттарды беру және қабылдау

Аяқталу нысаны (деректер, құжаттар, ұйымдастыру-өкiмшiлiк шешiмi)

Анықтама не бас тарту туралы дәлелдi жауап беру

Орындалу мерзiмi

10 минутқа дейiн

"Жұмыссыз азаматтарға
анықтама беру" мемлекеттiк
қызмет көрсету регламентiне
3-қосымша

Өзара iс-қимыл жасау қызметтiк схемасы

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Выдача справок безработным гражданам"

Постановление акимата Актогайского района Карагандинской области от 30 января 2013 года N 03/11. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 5 марта 2013 года N 2202. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Карагандинской области от 2 мая 2013 года N 12/02

      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Карагандинской области от 02.05.2013 N 12/02.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Актогайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Выдача справок безработным гражданам".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района К. Нокеш.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким Актогайского
      района                                     С. Абеуова

Утвержден
постановлением акимата
Актогайского района
от 30 января 2013 года N 03/11

Регламент оказания государственной услуги "Выдача справок безработным гражданам"

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте оказания государственной услуги "Выдача справок безработным граждан" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) потребитель - физические лица: граждане Республики Казахстан, оралманы, иностранцы, лица без гражданства, постоянно проживающие в Республике Казахстан;
      2) уполномоченный орган - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района";
      3) центр обслуживания населения – республиканское государственное предприятие, осуществляющее организацию предоставления государственных услуг физическим и (или) юридическим лицам по приему заявлений и выдаче документов по принципу "одного окна" (далее – центр).

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Выдача справок безработным гражданам" - административная процедура, осуществляемая уполномоченным органом в целях выдачи справки, подтверждающей статус в качестве безработного.
      3. Государственную услугу предоставляет уполномоченный орган и центр (на альтернативной основе).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: частично автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 8 пункта 1 статьи 8 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О занятости населения", постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача потребителю справки о регистрации в качестве безработного (далее - справка) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.
      7. В процесс предоставления государственной услуги включены:
      1) уполномоченный орган – прием, рассмотрение документов, предоставленных потребителем услуги, принятие решения об оказании (отказе в оказании) потребителю государственной услуги и выдача справки;
      2) центр обслуживания населения - прием документов, предоставленных потребителем услуги и выдача справки.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Местонахождение рабочего органа специальной комиссии: 100200, Карагандинская область, Актогайский район, село Актогай, улица Бокейхана 7, государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района", телефон 8 (71037) 21684, факс: 8 (71037) 21290, адрес электронной почты: enbek2011@mail.ru.
      График работы: ежедневно с 9.00 часов до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      9. Местонахождение центра: Актогайский районный отдел N 1 филиала республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения Карагандинской области", адрес: 100200, село Актогай, улица Бокейхана, 10, телефон 8 (71037) 21105, адрес электронной почты: aktogaycon@mail.ru, Актогайский районный отдел N 2 республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения Карагандинской области", адрес: 100314, поселок Сарышаган, улица Абая, 12, телефон 8 (71038) 22338.
      График работы: ежедневно с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва, в филиалах и представительствах центров ежедневно с 9.00 часов до 19.00 часов, с обеденным перерывом с 13.00 часов до 14.00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Полная информация о порядке оказания государственной услуги размещена на стендах уполномоченного органа, а также на интернет-ресурсе уполномоченного органа http://www.aktogay.kz.
      11. Сроки оказания государственной услуги:
      1) в случае обращения в уполномоченный орган:
      сроки предоставления государственной услуги с момента предъявления необходимых документов – не более 10 минут;
      максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (при регистрации, получении талона, с момента обращения и подачи электронного запроса) – 10 минут;
      максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя – 10 минут;
      2) при обращении в центр – с момента сдачи потребителем необходимых документов: три рабочих дня (день приема и день выдачи документов не входят в срок оказания государственной услуги):
      максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - 30 минут;
      максимально допустимое время ожидания в очереди до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - 30 минут;
      максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - 30 минут.
      12. Отказ в выдаче справки безработным производится в случае отсутствия регистрации потребителя в качестве безработного в уполномоченном органе.
      Оснований для приостановления предоставления государственной услуги не имеется.
      13. Этапы оказания государственной услуги с момента поступления заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в центр или обращается в уполномоченный орган;
      2) центр проводит регистрацию заявления и передает в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган проводит регистрацию полученных документов, осуществляет рассмотрение представленного заявления из центра или от потребителя при обращении напрямую, подготавливает мотивированный ответ об отказе или оформляет справку, направляет результат оказания государственной услуги в центр или выдает потребителю в случае обращения в уполномоченный орган;
      4) центр выдает потребителю справку либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Порядок оформления входящей корреспонденции (в том числе электронной) и получения информации потребителем на оказание государственной услуги:
      после сдачи всех необходимых документов в уполномоченный орган, сотрудником, осуществляющим выдачу справок безработным гражданам, данные потребителя заносятся в карточку персонального учета (компьютерную базу данных).
      15. Для получения государственной услуги потребители предъявляют следующие документы:
      1) документы, удостоверяющие личность:
      граждане Казахстана - удостоверение личности (паспорт);
      иностранцы и лица без гражданства - вид на жительство иностранца в Республике Казахстан и удостоверение лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел;
      оралманы - удостоверение оралмана;
      2) заполненную форму заявления, выдаваемой в центре по месту обращения за государственной услугой.
      16. Структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) уполномоченный орган (СФЕ 1);
      2) центр (СФЕ 2).
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложениях 12 к настоящему Регламенту.
      18. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 3 настоящего Регламента.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      19. Должностные лица в ходе оказания государственных услуг несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в порядке, предусмотренном действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справок
безработным гражданам"

Таблица 1. Описание действий структурно-функциональной единицы (СФЕ)

N действия (хода,потока работ)

1

Наименование СФЕ

СФЕ 1
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Оформление справки либо мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

10 минут

N действия (хода,потока работ)

2

Наименование СФЕ

СФЕ 1
Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация справки либо мотивированного ответа об отказе

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

10 минут

Приложение 2
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справок
безработным гражданам"

Таблица 2. Описание действий структурно-функциональной единицы (СФЕ) (на альтернативной основе)

N действия (хода, потока работ)

1

Наименование СФЕ

СФЕ
2 центр

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача расписки о приеме заявления и необходимых документов

Сроки исполнения

До 10 минут

N действия (хода, потока работ)

2

Наименование СФЕ

СФЕ 2
центр

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрация заявления

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Формирование реестра для передачи документов в уполномоченный орган

Сроки исполнения

До 10 минут

N действия (хода, потока работ)

3

Наименование СФЕ

СФЕ 2
центр

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Передача документов в уполномоченный орган

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Пакет документов

Сроки исполнения

В течении 1 рабочего дня

N действия (хода, потока работ)

4

Наименование СФЕ

СФЕ 2
центр

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов, оформление и регистрация справки либо мотивированного отказа

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Справка либо мотивированный ответ об отказе

Сроки исполнения

До 2 рабочих дней

N действия (хода, потока работ)

5

Наименование СФЕ

СФЕ 2
центр

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Передача и прием документов в центр

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Выдача справки либо мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

До 10 минут

Приложение 3
к регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справок
безработным гражданам"

Схема функционального взаимодействия