"Өтініш берушінің (отбасының) атаулы әлеуметтік көмек алушыларға тиесілігін растайтын анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 14 ақпандағы N 05/04 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 20 наурызда N 2246 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 2 мамырдағы N 12/02 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ақтоғай ауданы әкімдігінің 02.05.2013 N 12/02 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, Ақтоғай ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Өтiнiш берушiнiң (отбасының) атаулы әлеуметтiк көмек алушыларға тиесiлiгiн растайтын анықтама беру" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Қ. Нөкешке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Ақтоғай ауданының әкімі                    С. Әбеуова

Ақтоғай ауданының әкiмдiгiнiң
2013 жылғы 14 ақпандағы
N 05/04 қаулысымен
бекiтiлген

"Атаулы әлеуметтiк көмек алушыларға өтiнiш берушiнiң
(отбасының) тиесiлiгiн растайтын анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi

1. Негiзгi түсiнiктер

      1. Қолданылатын терминдер мен аббревиатуралар анықтамасы:
      1) ҚФБ - мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне қатысатын мүдделi органдардың жауапты тұлғалары - құрылымдық-функционалдық бiрлiктерi, ақпараттық жүйелерi немесе олардың қосалқы жүйелерi;
      2) уәкiлеттi орган – "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесi.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы "Атаулы әлеуметтiк көмек алушылардың өтiнiш берушiнiң (отбасының) тиесiлiгiн растайтын анықтама беру" мемлекеттiк қызмет көрсету регламентi атаулы әлеуметтiк көмек алушыларға өтiнiш берушiнiң (отбасының) тиесiлiгiн растайтын анықтама беру рәсiмiн айқындайды (бұдан әрi - мемлекеттiк қызмет).
      3. Мемлекеттiк қызмет "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесiмен (бұдан әрi - уәкiлеттi орган) көрсетіледі, тұрғылықты жері бойынша уәкілетті орган болмаған жағдайда мемлекеттік қызмет алушы мемлекеттік қызмет алуға кент, ауыл (село), ауылдық (селолық) округтың әкіміне (бұдан әрі - ауылдық округтың әкімі) жүгінеді, байланыс деректері осы Регламентке 1-қосымшада көрсетiлген.
      4. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шiлдедегi "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек туралы" Заңының, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2008 жылғы 25 қаңтардағы "Мемлекеттік білім беру мекемелерінің мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты қалыптастыру, жұмсау бағыты мен оларды есепке алу қағидаларын бекіту туралы" N 64 қаулысымен бекiтiлген Мемлекеттік білім беру мекемелерінің мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға құқығы бар отбасылардан, сондай-ақ мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алмайтын, жан басына шаққандағы табысы ең төменгі күнкөріс деңгейінің шамасынан төмен отбасылардан шыққан білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне және жетім балаларға, ата-анасының қамқорлығынсыз қалып, отбасыларда тұратын балаларға, төтенше жағдайлардың салдарынан шұғыл жәрдемді талап ететін отбасылардан шыққан балаларға және өзге де санаттағы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге қаржылай және материалдық көмек көрсетуге бөлінетін қаражатты қалыптастыру, жұмсау бағыты мен оларды есепке алу қағидаларының, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2011 жылғы 7 сәуiрдегi "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 қаулысының негiзiнде көрсетiледi.
      6. Мемлекеттiк қызмет алушы алатын көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi ағымдағы тоқсанда атаулы әлеуметтiк көмек алушыларға мемлекеттiк қызмет алушының (отбасының) тиесiлiгiн растайтын анықтама (бұдан әрi - анықтама) не қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткiзгiштегi дәлелдi жауап болып табылады.

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбiне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға - мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек алушыларға (бұдан әрi - мемлекеттiк қызмет алушылар) көрсетiледi.
      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      1) мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi осы регламенттiң 13-тармағында анықталған қажеттi құжаттарды тапсырған сәттен бастап 15 минуттан аспайды;
      2) мемлекеттiк қызметтi алушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алуға дейiн күтудiң шектi ең көп уақыты бiр мемлекеттiк қызмет алушыға қызмет көрсетуге 15 минуттан есептегенде кезектегi адамдардың санына байланысты болады;
      3) мемлекеттiк қызмет алушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты - 15 минуттан аспайды.
      9. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      10. Уәкiлеттi органның және ауылдық округ әкiмiнiң жұмыс кестесi: демалыс және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 желтоқсандағы Заңында белгiленген мереке күндерiн қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейiн түскi үзiлiспен күн сайын сағат 09.00-ден 18.00-ге дейiн.
      11. Мемлекеттiк қызмет алушыдан өтiнiш алған сәттен бастап және мемлекеттiк қызмет нәтижесiн беру сәтiне дейiн мемлекеттiк қызметтi көрсету кезеңдерi:
      1) мемлекеттiк қызмет алушы уәкiлеттi органға немесе тұрғылықты жерi бойынша ауылдық округ әкiмiне осы регламенттiң 13-тармағында айқындалған қажеттi құжаттармен бiрге өтiнiш бередi;
      2) уәкiлеттi орган немесе ауылдық округ әкiмi анықтаманы дайындайды, тiркейдi немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты қарауды iске асырады және мемлекеттiк қызметтi алушыға мемлекеттiк қызмет көрсетудің нәтижесiн бередi.
      12. Уәкiлеттi органда және ауылдық округ әкімінде мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең аз саны бiр қызметкердi құрайды.

4. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi iс-әрекеттер
(өзара әрекет) тәртiбiнiң сипатталуы

      13. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн мемлекеттiк қызмет алушылар уәкiлеттi органға және ауылдық округ әкiмiне мынадай құжаттарды ұсынады:
      жеке басын куәландыратын құжат (Қазақстан азаматтары - жеке куәлiктiң (паспорт) көшiрмесi, шетелдiктер және азаматтығы жоқ адамдар - шетелдiктiң Қазақстан Республикасында тұруға ыхтиярхаты және азаматтығы жоқ адамның iшкi iстер органдарында тiркелгенi туралы белгiсi бар куәлiгiнiң көшiрмесi).
      Салыстырып тексеру үшiн құжаттар түпнұсқалар мен көшiрмелерде не нотариалды расталған көшiрмелерде ұсынылады, содан кейiн құжаттардың түпнұсқалары мемлекеттiк қызмет алушыға қайтарылады.
      14. Мемлекеттiк қызметтi алушы өтiнiш берген кезде, мемлекеттiк қызмет алушының атаулы әлеуметтiк көмек алушыларға (отбасына) тиесiлiгiн растайтын анықтама берiледi.
      15. Анықтама беру мемлекеттiк қызмет алушының жергiлiктi жерiндегi уәкiлеттi органға (кенттер мен селолық округ әкiмдерiне) жеке өзiнiң баруы арқылы жүзеге асырылады.
      16. Мемлекеттiк қызмет алушының атаулы әлеуметтiк көмек алушыларға (отбасының) тиесiлiгiн растайтын анықтама беруден бас тарту ағымдағы тоқсанда атаулы әлеуметтiк көмек көрсету туралы мәлiметтер болмаған жағдайда жүргiзiледi.
      Мемлекеттiк қызмет берудi тоқтата тұру үшiн негiздеме жоқ.
      17. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiнде келесi құрылымдық-функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - ҚФБ) қатысады:
      1) ауылдық округ әкiмi;
      2) ауылдық округ әкiмiнiң маманы;
      3) уәкiлеттi орган басшысы;
      4) уәкiлеттi органның жауапты тұлғасы.
      18. Әр әкiмшiлiк әрекеттiң орындалу мерзiмiн көрсете отырып, әр ҚФБ әкiмшiлiк әрекеттерiнiң (рәсiмдердiң) реттiлiгi мен өзара әрекеттесуiнiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы осы регламентке 2-қосымшада келтiрiлген.
      19. Мемлекеттiк қызметтi көрсету үрдiсiнде әкiмшiлiк әрекеттердiң логикалық реттiлiгi және ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететiн сызба осы регламентке 3-қосымшада келтiрiлген.

5. Мемлекеттiк қызмет көрсететiн лауазымды
тұлғалардың жауапкершiлiгi

      20. Мемлекеттiк қызмет көрсету үшін уәкiлеттi орган басшысы және ауылдық округ әкімі жауапты тұлға болып табылады (бұдан әрi - лауазымды тұлғалар).
      Лауазымды тұлғалар мемлекеттiк қызметтiң сапасына және белгiленген мерзiмiнде iске асырылуына Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапты болады.

"Атаулы әлеуметтiк көмек
алушыларға өтiнiш берушiнiң (отбасының)
тиесiлiгiн растайтын анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет көрсету регламентiне
1 қосымша

"Атаулы әлеуметтiк көмек алушыларға өтiнiш
берушiнiң (отбасының) тиесiлiгiн растайтын анықтама
беру" мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша уәкiлеттi
орган және ауылдық округ әкiмінің байланыс деректерi

N

Кент, село, ауылдық округ атауы

Мекенжайы

Телефон нөмірі

1

Ақтоғай

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Ақтоғай селосы, Бөкейхан көшесi, 7, "Ақтоғай ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтiк бағдарламалар бөлiмi" мемлекеттiк мекемесi

8710372 1290

2

Абай

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Абай селолық округі, Абай көшесі 8, "Абай селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871041 23543

3

Айыртас

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Айыртас селолық округі, "Айыртас селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871041 52433

4

Жидебай

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Жидебай селолық округі, Жастар көшесі 1, "Жидебай селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871037 30074

5

Кежек

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Кежек селолық округі, "Кежек селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871041 29721

6

Қараменде би

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Қараменде би селолық округі, "Қараменде би селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871037 30255

7

Қусақ

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Қусақ селолық округі, "Қусақ селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871059 52225

8

Қызыларай

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Қызыларай селолық округі, Сеңкібай би көшесі 37, "Қызыларай селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871037 24213

9

Қарабұлақ

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Қарабұлақ селолық округі, "Қарабұлақ селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871059 52943

10

Нүркен

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Нүркен селолық округі, "Нүркен селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871037 23223

11

Ортадересін

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Ортадересін селолық округі, "Ортадересін селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871038 70240

12

Сарытерек

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Сарытерек селолық округі, "Сарытерек селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871037 30358

13

Сарышаған

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Сарышаған поселкесі, Абай көшесі 1, "Сарышаған поселкесі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871038 22253

14

Тасарал

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Тасарал селолық округі, "Тасарал селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871041 26484

15

Тораңғалық

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Тораңғалық селолық округі, "Тораңғалық селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871038 70032

16

Шабанбай би

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Шабанбай би селолық округі, "Шабанбай би селолық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871037 26218

17

Шашубай

Қарағанды облысы, Ақтоғай ауданы, Шашубай кенті, Ж. Ақбергенұлы көшесі 16, "Шашубай кенті әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі

871038 21257

"Атаулы әлеуметтiк көмек
алушыларға өтiнiш берушiнiң (отбасының)
тиесiлiгiн растайтын анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет көрсету регламентiне
2 қосымша

Әр әкiмшiлiк әрекеттiң орындалу мерзiмiн көрсете отырып,
әр ҚФБ әкiмшiлiк әрекеттерiнiң (рәсiмдердiң) реттiлiгi мен
өзара әрекеттiсуiнiң мәтiндiк кестелiк сипаттамасы

      1) уәкiлеттi органға өтiнiш берген кезде:

1. Кесте ҚФБ әрекеттерiнiң сипаттамасы

Негiзгi үдерiстiң әрекеттерi (барысы, жұмыс ағыны)

Әрекет N (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

ҚФБ атауы

Уәкiлеттi органның жауапты тұлғасы

Уәкiлеттi органның басшысы

Уәкiлеттi органның жауапты тұлғасы

Әрекеттердің (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипатталуы

Өтiнiштi қабылдау, құжаттарды тексеру, тіркеу, анықтаманы немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындау

Анықтамаға немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қою

Анықтаманы немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты тiркеу

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-өкiмдiк шешiм)

Уәкiлеттi орган басшысына анықтамаға немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қоюға жолдау

Уәкiлеттi органның жауапты тұлғасына анықтаманы немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты жолдау

Мемлекеттiк қызметтi алушыға анықтаманы немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру

Орындалу мерзiмдерi

5 минуттан аспайды

5 минуттан аспайды

5 минуттан аспайды

      2) ауылдық округ әкiмiне өтiнiш берген кезде:

Негiзгi үдерiстiң әрекеттерi (барысы, жұмыс ағыны)

Әрекет N (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

ҚФБ атауы

Ауылдық округ әкiмiнiң маманы

Ауылдық округ әкiмi

Ауылдық округ әкiмiнiң маманы

Әрекеттердің (үдерiстiң, операцияның, рәсiмнiң) атауы және олардың сипатталуы

Өтiнiштi қабылдау, құжаттарды тексеру, тіркеу, анықтаманы немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындау

Анықтамаға немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қою

Анықтаманы немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты тiркеу

Аяқталу нысаны (мәлiметтер, құжат, ұйымдастырушы-өкiмдiк шешiм)

Ауылдық округ әкiмiне анықтамаға немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қоюға жолдау

Ауылдық округ әкiмiнiң маманына анықтаманы немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты жолдау

Мемлекеттiк қызметтi алушыға анықтаманы немесе мемлекеттiк қызметтi ұсынудан бас тарту туралы дәлелдi жауапты беру

Орындалу мерзiмдерi

5 минуттан аспайды

5 минуттан аспайды

5 минуттан аспайды

"Атаулы әлеуметтiк көмек
алушыларға өтiнiш берушiнiң (отбасының)
тиесiлiгiн растайтын анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет көрсету регламентiне
3 қосымша

Мемлекеттiк қызмет көрсету үрдiсiндегi әкiмшiлiк
әрекеттерiнiң логикалық реттiлiгi және ҚФБ арасындағы
өзара байланысты көрсететiн сызба

      1) уәкiлеттi органға өтiнiш берген кезде:

      2) ауылдық округ әкiмiне өтiнiш берген кезде:

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи"

Постановление акимата Актогайского района Карагандинской области от 14 февраля 2013 года N 05/04. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 20 марта 2013 года N 2246. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Карагандинской области от 2 мая 2013 года N 12/02

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актогайского района Карагандинской области от 02.05.2013 N 12/02.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", акимат Актогайского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района К. Нокеш.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким Актогайского района                   С. Абеуова

Утвержден
постановлением акимата
Актогайского района
от 14 февраля 2013 года N 05/04

Регламент оказания государственной услуги
"Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи"

1. Основные понятия

      1. Определения используемых терминов и аббревиатур:
      1) СФЕ - структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги - ответственные лица заинтересованных органов, информационные системы или их подсистемы;
      2) уполномоченный орган - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района".

2. Общие положения

      2. Настоящий регламент оказания государственной услуги "Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи" определяет процедуру выдачи справки, подтверждающей принадлежность заявителя (семьи) к получателям адресной социальной помощи (далее - государственная услуга).
      3. Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района" (далее - уполномоченный орган), при отсутствии уполномоченного органа по местожительству, получатель государственной услуги обращается за получением государственной услуги к акиму поселка, аула (села), аульного (сельского) округа (далее - аким сельского округа), контактные данные указаны в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается на основании Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи", Правил формирования, направления расходования и учета средств, выделяемых на оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных учреждений образования из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, и детям - сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, проживающим в семьях, детям из семей, требующих экстренной помощи в результате чрезвычайных ситуаций, и иным категориям обучающихся и воспитанников, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 25 января 2008 года N 64 "Об утверждении Правил формирования, направления расходования и учета средств, выделяемых на оказание финансовой и материальной помощи обучающимся и воспитанникам государственных учреждений образования из семей, имеющих право на получение государственной адресной социальной помощи, а также из семей, не получающих государственную адресную социальную помощь, в которых среднедушевой доход ниже величины прожиточного минимума, и детям - сиротам, детям, оставшимся без попечения родителей, проживающим в семьях, детям из семей, требующих экстренной помощи в результате чрезвычайных ситуаций, и иным категориям обучающихся и воспитанников", постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами".
      6. Результатом оказываемой государственной услуги являются: справка, подтверждающая принадлежность получателя государственной услуги (семьи) к получателям адресной социальной помощи в текущем квартале (далее - справка), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственная услуга оказывается физическим лицам - получателям государственной адресной социальной помощи (далее - получатели государственной услуги).
      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента предъявления необходимых документов, определенных в пункте 13 регламента - не более 15 минут;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, зависит от количества человек в очереди из расчета 15 минут на обслуживание одного получателя государственной услуги;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги - не более 15 минут.
      9. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      10. График работы уполномоченного органа и акима сельского округа: ежедневно с 09.00 до 18.00 часов с обеденным перерывом с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, установленных Законом Республики Казахстан от 13 декабря 2001 года "О праздниках в Республике Казахстан".
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги подает заявление вместе с необходимыми документами, определенными в пункте 13 настоящего регламента, в уполномоченный орган или акиму сельского округа по месту жительства;
      2) уполномоченный орган или аким сельского округа осуществляют рассмотрение, регистрацию, подготавливают справку, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги и выдают результат оказания государственной услуги получателю государственной услуги.
      12. Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в уполномоченном органе и у акима сельского округа, составляет один специалист.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе
оказания государственной услуги

      13. Для получения государственной услуги получатели государственной услуги предъявляют в уполномоченный орган или акиму сельского округа следующие документы:
      документ, удостоверяющий личность (гражданин Казахстана - копию удостоверения личности (паспорта), иностранцы и лица без гражданства - копию вида на жительство, иностранца в Республике Казахстан или копию удостоверения лица без гражданства с отметкой о регистрации в органах внутренних дел).
      Документы представляются в копиях и подлинниках для сверки либо нотариально заверенных копиях, после чего подлинники документов возвращаются получателю государственной услуги.
      14. При обращении получателю государственной услуги выдается справка, подтверждающая принадлежность получателя государственной услуги (семьи) к получателям адресной социальной помощи.
      15. Выдача справки осуществляется при личном посещении получателем государственной услуги уполномоченного органа (акима сельского округа) по месту жительства.
      16. Отказ в выдаче справки, подтверждающей принадлежность получателя государственной услуги (семьи) к получателям адресной социальной помощи производится в случае отсутствия сведений об оказании адресной социальной помощи в текущем квартале.
      Оснований для приостановления предоставления государственной услуги не имеется.
      17. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) аким сельского округа;
      2) специалист акима сельского округа;
      3) руководитель уполномоченного органа;
      4) ответственное лицо уполномоченного органа.
      18. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия приведено в приложении 2 к настоящему регламенту.
      19. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      20. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель уполномоченного органа и аким сельского округа (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и реализацию государственной услуги в установленные сроки, в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справки, подтверждающей принадлежность
заявителя (семьи) к получателям адресной
социальной помощи"

Контактные данные уполномоченного органа и акима
сельского округа по оказанию государственной услуги
"Выдача справки, подтверждающей принадлежность заявителя
(семьи) к получателям адресной социальной помощи"

N

Наименование поселка, села, сельского округа

Адрес

Номер телефона

1

Актогай

Карагандинская область, Актогайский район, село Актогай, улица Бокейхан 7, государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Актогайского района"

871037 21290

2

Абай

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Абай, улица Абая 8, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Абай"

871041 23543

3

Айыртас

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Айыртас, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Айыртас"

871041 52433

4

Жидебай

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Жидебай, улица Жастар 1, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Жидебай"

871037 30074

5

Кежек

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Кежек, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Кежек"

871041 29721

6

Караменде би

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Караменде би, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Караменде би"

871037 30255

7

Кусак

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Кусак, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Кусак"

871059 52225

8

Кызыларай

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Кызыларай, улица Сенкибай би 37, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Кызыларай"

871037 24213

9

Карабулак

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Карабулак, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Карабулак"

871059 52943

10

Нуркен

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Нуркен, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Нуркен"

871037 23223

11

Ортадересин

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Ортадересин, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Ортадересин"

871038 70240

12

Сарытерек

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Сарытерек, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Сарытерек"

871037 30358

13

Сарышаган

Карагандинская область, Актогайский район, поселок Сарышаган, улица Абая 1, государственное учреждение "Аппарат акима поселка Сарышаган"

871038 22253

14

Тасарал

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Тасарал, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Тасарал"

871041 26484

15

Торангалык

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Торангалык, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Торангалык"

871038 70032

16

Шабанбай би

Карагандинская область, Актогайский район, сельский округ Шабанбай би, государственное учреждение "Аппарат акима сельского округа Шабанбай би"

871037 26218

17

Шашубай

Карагандинская область, Актогайский район, поселок Шашубай, улица Ж. Акбергенулы 16, государственное учреждение "Аппарат акима поселка Шашубай"

871038 21257

Приложение 2
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справки, подтверждающей принадлежность
заявителя (семьи) к получателям адресной
социальной помощи"

Текстовое табличное описание последовательности
и взаимодействие административных действий каждой СФЕ
с указанием срока выполнения административного действия

      1) при обращении в уполномоченный орган:

Таблица 1. Описание действий СФЕ

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Ответственное лицо уполномоченного органа

Руководитель уполномоченного органа

Ответственное лицо уполномоченного органа

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления, проверка документов, регистрация, подготовка справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Подпись справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление справки на подпись руководителю, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Направление справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги ответственному лицу уполномоченного органа

Выдача справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги получателю государственной услуги

Сроки исполнения

Не более 5 минут

Не более 5 минут

Не более 5 минут

      2) при обращении к акиму сельского округа:

Действия основного процесса (хода, потока работ)

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Специалист акима сельского округа

Аким сельского округа

Специалист акима сельского округа

Наименование действий (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием заявления, проверка документов, регистрация, подготовка справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Подпись справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Регистрация справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Направление на подпись акиму сельского округа справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги

Направление справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги специалисту акима сельского округа

Выдача справки, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги получателю государственной услуги

Сроки исполнения

Не более 5 минут

Не более 5 минут

Не более 5 минут

Приложение 3
к регламенту оказания государственной услуги
"Выдача справки, подтверждающей принадлежность
заявителя (семьи) к получателям адресной
социальной помощи"

Схема, отражающая взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий в процессе
оказания государственной услуги и СФЕ

      1) при обращении в уполномоченный орган:

      2) при обращении к акиму сельского округа: