Жер қойнауын пайдалану саласындағы мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 14 қаңтардағы N 10 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 24 қаңтарда N 2205 тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 15 тамыздағы № 244 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 15.08.2013 № 244 қаулысымен.

      «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу» мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу» мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Маңғыстау облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесі осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Қ.К. Мұқановқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 
 

      Облыс әкімі                             Б. Мұхаметжанов
 
 

«КЕЛІСІЛДІ»

Маңғыстау облысының жер қатынастары
басқармасының бастығы
Е.Д. Дүзмағамбетов
14 қаңтар 2013 ж.


Маңғыстау облысы әкімдігінің
Маңғыстау облысы әкімдігінің
2013 жылғы 14 қаңтардағы
№ 10 қаулысымен бекітілген
 

«Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу» мемлекеттік қызмет регламенті
 

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу» мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) келесі ұғымдар пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы – жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі - алушы);
      2) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) –мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазымды тұлғалар;
      3) орындаушы – тіркеуші органның қызметкері;
      4) тіркеуші орган – «Маңғыстау облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесі.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңына сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызметін тіркеуші орган көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Қазақстан Республикасы 2010 жылғы 24 маусымдағы «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» Заңы 27 бабының 12) тармақшасы және 68 бабы 3 тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1151 қаулысымен бекітілген «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге арналған келiсiмшарттарды тiркеу» мемлекеттік қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі Стандарттың 2- қосымшасына сәйкес нысан бойынша жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізуге арналған келісімшартты тіркеу туралы актісі (бұдан әрі – акт) немесе қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру (бұдан әрі – бас тарту) болып табылады.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде басқа мемлекеттік органдардың, өзге де ұйымдардың, сондай-ақ, жеке тұлғалардың қатысуы көзделмеген.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері мен барысы туралы ақпаратты мекенжай және жұмыс кестесі Стандартта көрсетілген тіркеуші органнан, сондай-ақ Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсынан алуға болады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11-тармағында көзделген құжаттарды тапсырған сәттен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмей көрсетіледі;
      2) мемлекеттік қызметі алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 минуттан аспайды;
      3)мемлекеттік қызметі алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу кезінде құжаттарды алудың рұқсат берген ең ұзақ уақыты – 30 минуттан аспайды.
      11. Тіркеуші органмен мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту үшін негіздемелер Стандарттың 16-тармағында келтірілген.
      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызметті алушымен құжаттар ұсынылған сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін бергенге дейін мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) алушы тіркеуші органға Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады;
      2) тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері құжаттарды тіркейді және құжаттарды тіркеуші органның басшысына ұсынады;
      3) тіркеуші органның басшысы келіп түскен құжаттармен танысады және орындаушыны анықтайды;
      4) орындаушы құжаттарды қарайды, актіні немесе бас тартуды дайындайды және тіркеуші органның басшысына жолдайды;
      5) тіркеуші органның басшысы актіге немесе бас тартуға қол қояды және тіркеуші орган кеңсесінің қызметкеріне жолдайды;
      6) тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері актіні немесе бас тартуды тіркейді және алушыға береді.
      13. Тіркеуші органда мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең төменгі саны бір қызметкерден тұрады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      14. Алушы Стандартың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тіркеуші органға ұсынады.
      15. Тіркеуші органның кеңсесінде мемлекетік қызметті алу үшін өтінімді тіркеу (мөртабан және кіріс нөмірі, күні) Стандарттың 11–тармағында көрсетілген құжаттардың тапсырылғанын растау болып табылыды.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері;
      2) тіркеуші органның басшысы;
      3) орындаушы.
      17. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетілген ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) дәйектілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы осы Регламенттің  1–қосымшасындакелтірілген.
      18. Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы осы Регламенттің 2– қосымшасында келтірілген және ол мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысын көрсетеді.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Тіркеуші органның басшысы мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Тіркеуші органның басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапкершілікте болады.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мәселелері бойынша әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану Стандарттың 5-бөліміне сәйкес жүргізіледі.
 
 

«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндіруге арналған
келісімшарттарды тіркеу» мемлекеттік
қызмет регламентіне
1-қосымша
 

ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы
 

Негізгі үдерістердің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны )

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының)

1

2

2

ҚФБ атауы

Тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері

Тіркеуші органның басшысы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Құжаттарды тіркейді

Келіп түскен құжаттармен танысады

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Құжаттарды тіркеуші органның басшысына ұсыну

Орындаушыны анықтау

5

Орындау мерзімдері

30 минут

1 жұмыс күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3


1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) №

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Орындаушы

Тіркеуші органның басшысы

Тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Құжаттарды қарайды

Актіге немесе бас тартуға қол қояды

Актіге немесе бас тартуды тіркейді

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Актіге немесе бас тартуды дайындау және тіркеуші органның басшысына ұсыну

Актіге немесе бас тартуды тіркеуші орган кеңсесінің қызметкеріне жолдау

Актіні немесе бас тартуды жолдау

5

Орындау мерзімдері

3 жұмыс күн

1 жұмыс күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

4

5

-

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс
 

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ 1 тобы

Тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері

ҚФБ 2 тобы

Тіркеуші органның басшысы

ҚФБ 3 тобы

Орындаушы

№ 1 іс-әрекет

Құжаттарды тіркейді және құжаттарды тіркеуші органның басшысына ұсынады

№ 2 іс-әрекет

Келіп түскен құжаттармен танысады және орындаушыны анықтайды

№ 3 іс-әрекет

Құжаттарды қарайды, актіні дайындайды және тіркеуші органның басшысына жолдайды



№ 4 іс-әрекет

Актіге қол қояды және тіркеуші орган кеңсесінің қызметкеріне жолдайды



№ 5 іс-әрекет

Актіні тіркейді және алушыға жолдайды





3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Бағаналы үдеріс
 

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ 1 тобы

Тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері

ҚФБ 2 тобы

Тіркеуші органның басшысы

ҚФБ 3 тобы

Орындаушы

№ 1 іс-әрекет

Құжаттарды тіркейді және құжаттарды тіркеуші органның басшысына ұсынады

№ 2 іс-әрекет

Келіп түскен құжаттармен танысады және орындаушыны анықтайды

№ 3 іс-әрекет

Құжаттарды қарайды, бас тартуды дайындайды және тіркеуші органның басшысына жолдайды



№ 4 іс-әрекет

Бас тартуға қол қояды және тіркеуші орган кеңсесінің қызметкеріне жолдайды



№ 5 іс-әрекет

Бас тартуды тіркейді және алушыға жолдайды






«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндіруге арналған
келісімшарттарды тіркеу»
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

Әкімшілік іс-әрекеттерінің логикалық сабақтастығы арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызба

(сызбаны қағаз нұсқасында қараңыз)
 

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2013 жылғы 14 қаңтардағы
№ 10 қаулысымен бекітілген
 

«Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға, өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу» мемлекеттік қызмет регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға,өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу» мемлекеттік қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) келесі ұғымдар пайдаланылады:
      1) мемлекеттік қызметті алушы – жеке және заңды тұлғалар (бұдан әрі – алушы);
      2) құрылымдық – функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) –мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын лауазымды тұлғалар;
      3) орындаушы – тіркеуші органның қызметкері;
      4) тіркеуші орган – «Маңғыстау облысының жер қатынастары басқармасы» мемлекеттік мекемесі.

2. Жалпы ережелер

      2. Осы Регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңына сәйкес әзірленді.
      3. Мемлекеттік қызметін тіркеуші орган көрсетеді.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      6. Қазақстан Республикасы 2010 жылғы 24 маусымдағы «Жер қойнауы және жер қойнауын пайдалану туралы» Заңы 27 бабының 13) тармақшасы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 5 қыркүйектегі № 1151 қаулысымен бекітілген «Кең таралған пайдалы қазбаларды барлауға,өндiруге жер қойнауын пайдалану құқығының кепiл шартын тiркеу» мемлекеттік қызмет Стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      7. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша жер қойнауын пайдалану жөніндегі операцияларды жүргізуге арналған құқығының кепіл шартын тіркеу туралы куәлік (бұдан әрі – кәулік) немесе қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру (бұдан әрі – бас тарту) болып табылады.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде басқа мемлекеттік органдардың, өзге де ұйымдардың, сондай-ақ жеке тұлғалардың қатысуы көзделмеген.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері мен барысы туралы ақпаратты мекенжай және жұмыс кестесі Стандартта көрсетілген тіркеуші органнан, сондай-ақ Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсынан алуға болады.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет мемлекеттік қызметті алушы Стандарттың 11-тармағында көзделген құжаттарды тапсырған сәттен бастап бес жұмыс күнінен кешіктірілмей көрсетіледі;
      2) мемлекеттік қызметі алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға құжаттарды тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты 30 минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметі алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алу кезінде құжаттарды алудың рұқсат берген ең ұзақ уақыты 30 минуттан аспайды.
      11. Тіркеуші органмен мемлекеттік қызмет ұсынудан бас тарту үшін негіздемелер Стандарттың 16-тармағында келтірілген.
      12. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызметті алушымен құжаттар ұсынылған сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін бергенге дейін мемлекеттік қызмет көрсетудің кезеңдері:
      1) алушы тіркеуші органға Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады;
      2) тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері құжаттарды тіркейді және құжаттарды тіркеуші органның басшысына ұсынады;
      3) тіркеуші органның басшысы келіп түскен құжаттармен танысады және орындаушыны анықтайды;
      4) орындаушы құжаттарды қарайды, куәлікті немесе бас тартуды дайындайды және тіркеуші органның басшысына жолдайды;
      5) тіркеуші органның басшысы куәлікке немесе бас тартуға қол қояды және тіркеуші орган кеңсесінің қызметкеріне жолдайды;
      6) тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері куәлікті немесе бас тартуды тіркейді және алушыға береді.
      13. Тіркеуші органда мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын тұлғалардың ең төменгі саны бір қызметкерден тұрады.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі іс-әрекет (өзара іс-қимыл) тәртібін сипаттау

      14. Алушы Стандартың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды тіркеуші органға ұсынады.
      15. Тіркеуші органның кеңсесінде мемлекетік қызметті алу үшін өтінімді тіркеу (мөртабан және кіріс нөмірі, күні) Стандарттың 11–тармағында көрсетілген құжаттардың тапсырылғанын растау болып табылыды.
      16. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер қатысады:
      1) тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері;
      2) тіркеуші органның басшысы;
      3) орындаушы.
      17. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттің (рәсімнің) орындалу мерзімі көрсетілген ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) дәйектілігінің және өзара байланысының мәтінді кестелік сипаттамасы осы Регламенттің  1–қосымшасында келтірілген.
      18. Функционалдық өзара іс-әрекет сызбасы осы Регламенттің 2–қосымшасында келтірілген және ол мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) логикалық реттілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысын көрсетеді.

5. Мемлекеттік қызметті көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      19. Тіркеуші органның басшысы мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Тіркеуші органның басшысы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапкершілікте болады.
      20. Мемлекеттік қызмет көрсетудің мәселелері бойынша әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану Стандарттың 5-бөліміне сәйкес жүргізіледі.
 
 

«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге жер қойнауын
пайдалану құқығының кепiл шартын
тiркеу» мемлекеттік қызмет
регламентіне
1-қосымша
 

ҚФБ-тің әкімшілік іс-әрекеттер (рәсімдер) реттілігінің және өзара байланысының сипаттамасы

1-кесте. ҚФБ іс-әрекетінің сипаттамасы
 

Негізгі үдерістердің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны )

1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының)

1

2

2

ҚФБ атауы

Тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері

Тіркеуші органның басшысы

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Құжаттарды тіркейді

Келіп түскен құжаттармен танысады

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Құжаттарды тіркеуші органның басшысына ұсыну

Орындаушыны анықтау

5

Орындау мерзімдері

30 минут

1 жұмыс күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3


1

Іс-әрекеттің (барысының, жұмыс ағынының) №

3

4

5

2

ҚФБ атауы

Орындаушы

Тіркеуші органның басшысы

Тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері

3

Іс-әрекеттің (үдерістің, рәсімнің, операцияның) атауы және оның сипаттамасы

Құжаттарды қарайды

Куәлікке немесе бас тартуға қол қояды

Куәлікке немесе бас тартуды тіркейді

4

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдық-өкімгерлік шешім)

Куәлікке немесе бас тартуды дайындау және тіркеуші органның басшысына ұсыну

Куәлікке немесе бас тартуды тіркеуші орган кеңсесінің қызметкеріне жолдау

Куәлікті немесе бас тартуды жолдау

5

Орындау мерзімдері

3 жұмыс күн

1 жұмыс күн

6

Келесі әрекеттің нөмірі

4

5

-

2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс
 

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ 1 тобы

Тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері

ҚФБ 2 тобы

Тіркеуші органның басшысы

ҚФБ 3 тобы

Орындаушы

№ 1 іс-әрекет

Құжаттарды тіркейді және құжаттарды тіркеуші органның басшысына ұсынады

№ 2 іс-әрекет

Келіп түскен құжаттармен танысады және орындаушыны анықтайды

№ 3 іс-әрекет

Құжаттарды қарайды, куәлікті дайындайды және тіркеуші органның басшысына жолдайды



№ 4 іс-әрекет

Куәлікке қол қояды және тіркеуші орган кеңсесінің қызметкеріне жолдайды



№ 5 іс-әрекет

Куәлікті тіркейді және алушыға жолдайды





3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Бағаналы үдеріс
 

Негізгі үдеріс (барысы, жұмыс ағыны)

ҚФБ 1 тобы

Тіркеуші орган кеңсесінің қызметкері

ҚФБ 2 тобы

Тіркеуші органның басшысы

ҚФБ 3 тобы

Орындаушы

№ 1 іс-әрекет

Құжаттарды тіркейді және құжаттарды тіркеуші органның басшысына ұсынады

№ 2 іс-әрекет

Келіп түскен құжаттармен танысады және орындаушыны анықтайды

№ 3 іс-әрекет

Құжаттарды қарайды,бас тартуды дайындайды және тіркеуші органның басшысына жолдайды



№ 4 іс-әрекет

Бас тартуға қол қояды және тіркеуші орган кеңсесінің қызметкеріне жолдайды



№ 5 іс-әрекет

Бас тартуды тіркейді және алушыға жолдайды






«Кең таралған пайдалы қазбаларды
барлауға, өндiруге жер қойнауын
пайдалану құқығының кепiл шартын
тiркеу» мемлекеттік қызмет
регламентіне
2-қосымша
 

Әкімшілік іс-әрекеттерінің логикалық сабақтастығы арасындағы
өзара байланысты көрсететін сызба

(сызбаны қағаз нұсқасында қараңыз)

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере недропользования

Постановление Мангистауского областного акимата от 14 января 2013 года N 10. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 24 января 2013 года за N 2205. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15 августа 2013 года № 244

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 15.08.2013 № 244.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги «Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых»;
      2) регламент государственной услуги «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых».
      2. Государственному учреждению «Управление земельных отношений Мангистауской области» обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официального опубликование в средствах массовой информации и размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области Муханова К.К.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Аким области                            Б. Мухамеджанов
 
 

      «СОГЛАСОВАНО»
 

      начальник управления земельных отношений
      Мангистауской области
      Дузмагамбетов Е.Д.
      14 января 2013 г.


Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 14 января 2013 года № 10
 

Регламент государственной услуги «Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых»
 

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги «Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) получатель государственной услуги – физические и юридические лица, (далее – получатель);
      2) структурно – функциональные единицы (далее – СФЕ) – должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги;
      3) исполнитель – сотрудник регистрирующего органа;
      4) регистрирующий орган – государственное учреждение «Управление земельных отношений Мангистауской области».

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии с Законам Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      3. Государственная услуга оказывается регистрирующим органом.
      4.Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 12) статьи 27 и пункта 3 статьи 68 Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года «О недрах и недропользовании» и Стандарта государственной услуги «Регистрация контрактов на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1151 (далее – Стандарт).
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является акт регистрации контракта на проведение операций по недропользованию ( далее –акт) по форме согласно приложению 2 к Стандарту либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги (далее – отказ).
      8. В процессе оказания государственной услуги участие других государственных органов, иных организаций, а также физических лиц не предусмотрено.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Информацию по вопросам и о ходе оказания государственной услуги можно получить в регистрирующем органе, адрес и график работы которого указан в Стандарте, а также на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) государственная услуга оказывается не позднее пяти рабочих дней с момента подачи получателем государственной услуги документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта;
      2) максимально допустимое время ожидания сдачи документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, составляет не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя, составляет не более 30 минут;
      11. Основания для отказа в предоставлении государственной услуги регистрирующий органом приведены в пункте 16 Стандарта.
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента предоставления документов получателем государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта в регистрирующий орган;
      2) сотрудник канцелярии регистрирующего органа регистрирует и предоставляет документы руководителю регистрирующего органа;
      3) руководитель регистрирующего органа ознакамливается с поступившими документами и определяет исполнителя;
      4) исполнитель рассматривает документы, подготавливает акт либо отказ и направляет руководителю регистрирующего органа;
      5) руководитель регистрирующего органа подписывает и направляет акт либо отказ сотруднику канцелярии регистрирующего органа;
      6) сотрудник канцелярии регистрирующего органа регистрирует и выдает получателю акт либо отказ.
      13 Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в регистрирующем органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Получатель предоставляет в регистрирующий орган документы, предусмотренные пунктом 11 Стандарта.
      15. Подтверждением сдачи документов, указанных в пункте 11 Стандарта, является регистрация (штамп и входящий номер, дата) заявления для получения государственной услуги в канцелярии регистрирующего органа.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      1) сотрудник канцелярии регистрирующего органа;
      2) руководитель регистрирующего органа;
      3) исполнитель.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) СФЕ приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры).
      18. Схема функционального взаимодействия приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту и отражает взаимосвязь между логической последовательностью административных действий (процедур) в процессе оказания государственной услуги и СФЕ.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      19. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является
      руководитель регистрирующего органа.
      Руководитель регистрирующего органа несет ответственность за оказание государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      20. Обжалование действий (бездействий) по вопросам оказания государственной услуги производится в соответствии с разделом 5 Стандарта.
 
 

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Регистрация контрактов на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых»
 

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) СФЕ

Таблица 1. Описание действий СФЕ
 

Действия основного процесса (хода, потока работ )

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Руководитель регистрирующего органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрирует документы

Ознакамливается с поступившими документами

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Предоставление документов руководителю регистрирующего органа

Определение исполнителя

5

Сроки исполнения

30 минут

1 рабочий день

6

Номер следующего действия

2

3



Действия основного процесса (хода, потока работ )

1

№ действия (хода, потока работ)

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Исполнитель

Руководитель регистрирующего органа

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Рассматривает документы

Подписывает акт либо отказ

Регистрирует акт либо отказ

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подготовка и направление акта либо отказа руководителю регистрирующего органа

Направление акта либо отказа сотруднику канцелярии регистрирующего органа

Выдача акта либо отказа

5

Сроки исполнения

3 рабочих дня

1 рабочий день

6

Номер следующего действия

4

5

-

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс
 

Группа 1 СФЕ

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Группа 2 СФЕ

Руководитель регистрирующего органа

Группа 3 СФЕ

Исполнитель

Действие № 1

Регистрирует документы и предоставляет документы руководителю регистрирующего органа

Действие № 2

Ознакамливается с поступившими документами и определяет исполнителя

Действие № 3

Рассматривает документы, подготавливает акт и направляет акт руководителю регистрирующего органа



Действие № 4

Подписывает акт и направляет сотруднику канцелярии регистрирующего органа



Действие № 5

Регистрирует и выдает акт получателю





Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс
 

Группа 1 СФЕ

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Группа 2 СФЕ

Руководитель регистрирующего органа

Группа 3 СФЕ

Исполнитель

Действие № 1

Регистрирует документы и предоставляет документы руководителю регистрирующего органа

Действие № 2

Ознакамливается с поступившими документами и определяет исполнителя

Действие № 3

Рассматривает документы, подготавливает и направляет отказ руководителю регистрирующего органа



Действие № 4

Подписывает отказ и направляет сотруднику канцелярии регистрирующего органа



Действие № 5

Регистрирует и выдает отказ получателю






Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Регистрация контрактов на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых»
 

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий

(схему смотрите в бумажном варианте)

Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 14 января 2013 года № 10
 

Регламент государственной услуги
«Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых»
 

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте государственной услуги «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых» (далее – Регламент) используются следующие понятия:
      1) получатель государственной услуги – физические и юридические лица, (далее – получатель);
      2) структурно – функциональные единицы (далее – СФЕ) – должностные лица, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги;
      3) исполнитель – сотрудник регистрирующего органа;
      4) регистрирующий орган – государственное учреждение «Управление земельных отношений Мангистауской области».

2. Общие положения

      2. Настоящий Регламент разработан в соответствии с Законам Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      3. Государственная услуга оказывается регистрирующим органом.
      4.Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      6. Государственная услуга оказывается на основании подпункта 13) статьи 27 Закона Республики Казахстан от 24 июня 2010 года «О недрах и недропользовании» и Стандарта государственной услуги «Регистрация договора залога права недропользования на разведку, добычу общераспространенных полезных ископаемых», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 сентября 2012 года № 1151 (далее – Стандарт).
      7. Результатом оказываемой государственной услуги является свидетельство о регистрации договора залога права недропользования (далее – свидетельство) по форме согласно приложению 2 к Стандарту либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги (далее – отказ).
      8. В процессе оказания государственной услуги участие других государственных органов, иных организаций, а также физических лиц не предусмотрено.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      9. Информацию по вопросам и о ходе оказания государственной услуги можно получить в регистрирующем органе, адрес и график работы которого указан в Стандарте, а также на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      10. Сроки оказания государственной услуги:
      1) государственная услуга оказывается не позднее пяти рабочих дней с момента подачи получателем государственной услуги документов, предусмотренных пунктом 11 Стандарта;
      2) максимально допустимое время ожидания сдачи документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, составляет не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время получателем государственной услуги документов во время получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения, составляет не более 30 минут.
      11. Основания для отказа в предоставлении государственной услуги регистрирующим органом приведены в пункте 16 Стандарта.
      12. Этапы оказания государственной услуги с момента предоставления документов получателем государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта в регистрирующий орган;
      2) сотрудник канцелярии регистрирующего органа регистрирует и предоставляет документы руководителю регистрирующего органа;
      3) руководитель регистрирующего органа ознакамливается с поступившими документами и определяет исполнителя;
      4) исполнитель рассматривает документы, подготавливает свидетельство либо отказ и направляет руководителю регистрирующего органа;
      5) руководитель регистрирующего органа подписывает и направляет свидетельство либо отказ сотруднику канцелярии регистрирующего органа;
      6) сотрудник канцелярии регистрирующего органа регистрирует и выдает получателю свидетельство либо отказ.
      13 Минимальное количество лиц, осуществляющих прием документов для оказания государственной услуги в регистрирующем органе, составляет один сотрудник.

4. Описание порядка действия (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      14. Получатель предоставляет в регистрирующий орган документы, предусмотренные пунктом 11 Стандарта.
      15. Подтверждением сдачи документов, указанных в пункте 11 Стандарта, является регистрация (штамп и входящий номер, дата) заявления для получения государственной услуги в канцелярии регистрирующего органа.
      16. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы:
      1) сотрудник канцелярии регистрирующего органа;
      2) руководитель регистрирующего органа;
      3) исполнитель.
      17. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) СФЕ приведено в приложении 1 к настоящему Регламенту с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры).
      18. Схема функционального взаимодействия приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту и отражает взаимосвязь между логической последовательностью административных действий (процедур) в процессе оказания государственной услуги и СФЕ.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      19. Ответственным лицом за оказание государственной услуги является руководитель регистрирующего органа.
      Руководитель регистрирующего органа несет ответственность за оказание государственной услуги в установленные сроки в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      20. Обжалование действий (бездействий) по вопросам оказания государственной услуги производится в соответствии с разделом 5 Стандарта.
 

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Регистрация договора залога права
недропользования на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых»
 

Описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) СФЕ

Таблица 1. Описание действий СФЕ
 

Действия основного процесса (хода, потока работ )

1

№ действия (хода, потока работ)

1

2

2

Наименование СФЕ

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Руководитель регистрирующего органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Регистрирует документы

Ознакамливается с поступившими документами

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Предоставление документов руководителю регистрирующего органа

Определение исполнителя

5

Сроки исполнения

30 минут

1 рабочий день

6

Номер следующего действия

2

3



Действия основного процесса (хода, потока работ )

1

№ действия (хода, потока работ)

3

4

5

2

Наименование СФЕ

Исполнитель

Руководитель регистрирующего органа

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Рассматривает документы

Подписывает свидетельства либо отказ

Регистрирует свидетельства либо отказ

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Подготовка и направление свидетельства либо отказа руководителю регистрирующего органа

Направление свидетельства либо отказа сотруднику канцелярии регистрирующего органа

Выдача свидетельства либо отказ

5

Сроки исполнения

3 рабочих дня

1 рабочий день

6

Номер следующего действия

4

5

-

Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс
 

Группа 1 СФЕ

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Группа 2 СФЕ

Руководитель регистрирующего органа

Группа 3 СФЕ

Исполнитель

Действие № 1

Регистрирует документы и предоставляет документы руководителю регистрирующего органа

Действие № 2

Ознакамливается с поступившими документами и определяет исполнителя

Действие № 3

Рассматривает документы, подготавливает и направляет свидетельство



Действие № 4

Подписывает свидетельство и направляет сотруднику канцелярии регистрирующего органа



Действие № 5

Регистрирует и выдает свидетельство получателю





Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс
 

Группа 1 СФЕ

Сотрудник канцелярии регистрирующего органа

Группа 2 СФЕ

Руководитель регистрирующего органа

Группа 3 СФЕ

Исполнитель

Действие № 1

Регистрирует документы и предоставляет документы руководителю регистрирующего органа

Действие № 2

Ознакамливается с поступившими документами и определяет исполнителя

Действие № 3

Рассматривает документы, подготавливает и направляет отказ



Действие № 4

Подписывает отказ и направляет сотруднику канцелярии регистрирующего органа



Действие № 5

Регистрирует и выдает отказ получателю






Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Регистрация договора залога права
недропользования на разведку, добычу
общераспространенных полезных ископаемых»
 

Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий

(схему смотрите в бумажном варианте)