"Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарлатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 28 маусымдағы № 186-2 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінің 2013 жылғы 22 шілдеде № 2280 тіркелді. Күші жойылды-Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 08 шілдедегі № 172 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 08 шілдедегі № 172 қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Маңғыстау облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Р.Ф.Бектубаев) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет–ресурсында орналастыруын қамтамасыз етсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Х.Х.Нұрғалиеваға жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Облыс әкімі

А. Айдарбаев


      "КЕЛІСІЛДІ"

      Маңғыстау облысының

      білім басқармасы басшысының

      міндетін атқарушы

      З.Тастемірова

      28 маусым 2013 ж.

  Маңғыстау облысы әкімдігінің
2013 жылғы 28 маусымдағы
№ 186-2 қаулысымен бекітілген

"Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті
жоғарлатудан және қайта даярлаудан өткені туралы
құжаттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар беру" осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі - Регламент) 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңына сәйкес әзірленген.

      2. "Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарлатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) техникалық және кәсіби, орта білімнен кейінгі, жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі және қосымша кәсіби білім беру бағдарламаларын іске асыратын ғылыми ұйымдар мен білім беру ұйымдары (бұдан әрі - ұйымдар) көрсетеді.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет "Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы" 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасы Кодексінің 175–бабының 4 тармағының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 11 желтоқсандағы № 1575 қаулысымен бекітілген "Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарлатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар беру туралы" қаулысымен бекітілген көрсетілетін мемлекеттік қызмет көрсету стандартының (бұдан әрі - Стандарт) негізінде көрсетіледі.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі болып:

      1) техникалық және кәсіби, орта білімнен кейінгі кәсіби оқу бағдарламалары бойынша - диплом;

      2) қосымша кәсіби білім бағдарламалары бойынша қайта даярлаудан өткеннен кейін – куәлік, біліктілікті арттырғаннан кейін – куәлік беріледі.

      3) интернатураны аяқтағаннан кейін – куәлік;

      4) жоғары оқу орнынан кейін білім берудің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша, магистратураны және докторантураны аяқтағаннан кейін – диплом, резидентураны аяқтағаннан кейін – куәлік;

      5) қосымша кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша, қайта даярлауды, біліктілігін арттыруды аяқтағаннан кейін – куәлік беру көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

      6. Білім беру мекемесінде оқуды бітірген және қорытынды аттестациядан өткен жеке тұлғаларға (бұдан әрі – алушы) көрсетіледі.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысында басқа мемлекеттік органдардың қатысуы қарастырылмаған.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге қойылатын талаптар

      8. Ұйымдардың орналасу жерлері, жұмыс кестелері, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысы және тәртібі туралы ақпаратты Маңғыстау облысының денсаулық сақтау басқармасының mangistau - oblzdrav.kz және ұйымдардың интернет қорынан алуға болады.

      9. Даярлаудан, біліктілікті жоғарлатудан және кадрлардың қайта даярлаудан өткені туралы құжатты алу үшін алушылар мынадай құжаттарды көрсетуі тиіс:

      1) жеке куәлік;

      2) кету қағазы немесе білім алушының ұйым алдында берешегінің жоқтығын растайтын өзге құжат.

      10. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету мерзімдері қорытынды аттестаттау комиссиясының (біліктілік комиссиясы) немесе ұйым басшысының шешімі қабылданған күннен бастап 15 (он бес) жұмыс күнінен аспауға тиіс.

      Алушыға құжат салтанатты жағдайда жеке өзіне беріледі.

      Құжатты жеке өзі алу мүмкіндігі болмаған жағдайда, ол белгіленген тәртіппен ресімделген сенімхат бойынша басқа адамға беріледі.

      11. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынуды уақытша тоқтату үшін білім алушының ұйымның алдындағы қаржылай немесе өзге де берешектері негіз болып табылады.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысындағы әрекеттер (өзара әрекеттестік) тәртібінің сипаттамасы

      12. Құжаттарды қабылдау мен алушымен мемлекеттік көрсетілетін қызметі туралы мәліметтерді алуы осы денсаулық сақтау саласындағы білім беру және ғылыми ұйымдарының құрылымдық бөлімшелері арқылы жүзеге асырылады.

      13. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезеңдері:

      1) қабылданған құжаттарды білім беру ұйымының қызметкері тіркейді;

      2) тіркелген құжаттар құрылымдық бөлімшенің жауапты тұлғасына жіберіледі;

      3) орындаушы - қызметкер берілген құжаттарды қарайды, білім беру ұйымының құжат беру туралы бұйрығына сәйкес кадрлардың даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжатты рәсімдеп, білім беру ұйымы басшысының жетекшілік ететін орынбасарына келісуге жібереді;

      4) басшының жетекшілік ететін орынбасарының келісімінен кейін құжат басшыға қол қоюға жіберіледі;

      5) басшының қолы қойылғаннан кейін құжатты алушыға беру үшін тіркеуге жібереді;

      6) алушы құжатты қолма-қол алып, есепке алу журналына қол қояды.

      14. Құжаттар мен олардың телнұсқасын беру кезінде құрылымдық - функционалдық бірліктер әрекеттерінің тізбесі осы Регламенттің 1 қосымшасында келтірілген.

      15. Құжаттар мен олардың телнұсқасын беру кезіндегі құрылымдық-функционалдық бірліктердің қызметтік өзара әрекеттестігі осы Регламенттің 2 қосымшасында көрсетілген.

      16. Құжат телнұсқасын беру туралы шешімді білім беру ұйымының басшысы немесе оның міндетін атқарушы тұлға қабылдайды.

  "Денсаулық сақтау саласы кадрларының
даярлаудан, біліктілікті жоғарлатудан
және қайта даярлаудан өткені
туралы құжаттар беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентінің
1 - қосымшасы

1 - кесте. Құжаттар беру кезінде құрылымдық-функционалдық бірліктер әрекеттерінің тізбесі

1 № іс-әрекет (барысы жұмысы, легі,)

1

2

3

4

5

6

7

ҚФБ атауы

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алушылардың құжаттарын қабылдау бойынша бөлім қызметкерлері (деканат, оқу бөлімі, оқу бөлімшесі және т.б.)

Бұйрықтың жобасын дайындау және құжаттарды рәсімдеу бойынша бөлімше қызметкерлері (кеңсе тіркеушісі, деканат, оқу бөлімі, оқу бөлімшесі және т.б.)

Тиісті құрылымдық бөлімшелер-

дің қызметкерле-

рі

Білім беру ұйымының басшысының жетекші орынбасары

Білім беру ұйымының басшысы

Мемлекеттік қызмет алушылардың құжаттарын қабылдау бойынша бөлім қызметкерлері (деканат, оқу бөлімі, оқу бөлімшесі және т.б.)

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы

Жұмыстың атауы (істің, рәсімнің, операцияның) және оларды сипаттау

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алушының жеке құжатын және кету қағазын қабылдау және тіркеу

Жеке құжатпен және кету қағазының мазмұнымен танысу, мемлекеттік көрсетілетін қызмет алушының жеке іс қағазындағы құжаттарының толықтығын тексеру, білім беру мекемесінің жетекшісінің мамандарының дайындығын, білімін жетілдіруді және қайта даярлаудан өткені туралы бұйрығының жобасын дайындау. Бұйрықтың жобасын жетекшінің орынбасары қадағалайтын тиісті құрылымдық бөлімшелерге келісуге жіберу және басшыға қол қоюға беру.

Бұйрық шығаруға келісім алу

Құжаттың орындалуы-

ның негізділі-

гін тексеру

Бұйрыққа қол қойдыру

Білім беру мекемесінің басшысы қол қойған бұйрықты тіркеу. Дайындықты, білімін жетілдіруді және қайта дайындау туралы құжаттарды рәсімдеу.

Оларды журналға тіркеу және берілген уақыты көрсетілген құжатты иесіне беру.

Журналға тіркеу және берілген уақыты көрсетілген құжатты алғандығы жөнінде қол қою.

Аяқтау нысаны (мәлімет, құжат, Ұйымдастыру–

бөлу шешімі)

Бұйрықтың жобасын дайындау және құжаттарды рәсімдеу бойынша бөлімше қызметкерлері (кеңсе тіркеушісі, деканат, оқу бөлімі, оқу бөлімшесі және т.б.)

Бұйрықтың жобасы

Басшылардың қолы

Басшылардың қолы

Қолы

Рәсімделген және беруге дайын құжат

Құжатты беру

Орындалу мерзімі

(1 сағат)

(3 жұмыс күні)

(3 жұмыс күні)

(1 күн)

(1 күн)

(7 жұмыс күні)

(1 сағат)

Келесі істің нөмірі

2

3

4

5

6

7


2 – кесте. Телнұсқасын беру кезінде құрылымдық - функционалдық бірліктер әрекеттерінің тізбесі

1 № жұмысы (барысы, лектің, жұмыстардың)

1

2

3

4

5

6

ҚФБ атауы

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алушылардың құжаттарын қабылдау бойынша бөлім қызметкерлері (деканат, оқу бөлімі, оқу бөлімшесі және т.б.)

Білім беру мекемесінің басшысы

Тиісті құрылымдық бөлімнің қызметкері (деканат, оқу бөлімі, оқу бөлімшесі және т.б.)

Білім беру мекемесінің басшысы

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алушылардың құжаттарын қабылдау бойынша бөлім қызметкерлері (деканат, оқу бөлімі, оқу бөлімшесі және т.б.)

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы

Жұмыстың атауы (істің, рәсімнің, операцияның) және оларды сипаттау

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алушының жеке құжатын қабылдау және тіркеу. Құжаттарды білім беру мекемесі басшысына беру

Құжаттардың мазмұнымен танысу және тиісті құрылымдық бөлімшелерге тапсыру.

Құжаттардың толықтығын тексеру және телнұсқаны дайындау. телнұсқаны дайындау және білім беру мекемесі басшысына қол қоюға беру немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуды негіздеу.

Құжаттың орындалу негізділігін және қол қойылуын тексеру

Бұйрықты тіркеу.

телнұсқаны журналға тіркеу және берілген уақыты көрсетілген құжатты иесіне беру.

Журналға тіркеу және берілген уақыты көрсетілген құжатты алғандығы жөнінде қол қою.

Аяқтау формасы (мәлімет, құжат, Ұйымдастыру -бөлу шешімі)

Құжатты алғандығы жөнінде қолхат беру.

Бұрыштама қою.

Телнұсқаны дайындау және білім беру мекемесі басшысына қол қоюға беру немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тартуды негіздеу.

Басшының қолы.

Рәсімделген және беруге дайын құжат.

Құжатты беру.

Орындалу мерзімі

(1 сағат)

(1 сағат)

(бір айдан кешіктірмей)

(1 сағат)

(1 сағат)

(1 сағат)

Келесі істің нөмірі

2

3

4

5

6

7

  "Денсаулық сақтау саласы кадрларының
даярлаудан, біліктілікті жоғарлатудан
және қайта даярлаудан өткені
туралы құжаттар беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентінің
2 - қосымшасы

Диаграмма 1. Құжаттар беру кезіндегі құрылымдық - функционалдық бірліктердің қызметтік өзара әрекеттестігі
Диаграмма 2. Телнұсқасын беру кезіндегі құрылымдық - функционалдық бірліктердің қызметтік өзара әрекеттестігі

      (диаграммаларды қағаз нұсқасынан қараңыз)

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения"

Постановление Мангистауского областного акимата от 28 июня 2013 года № 186-2. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 22 июля 2013 года № 2280. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 08 июля 2014 года № 172

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата акимата Мангистауской области от 08 июля 2014 года № 172.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения».
      2. Государственному учреждению «Управление здравоохранения Мангистауской области» (Бектубаев Р.Ф.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на интернет - ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нургалиевой Х.Х.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Аким области                            А. Айдарбаев
 
 

      «СОГЛАСОВАНО»

      Исполняющий обязанности
      руководителя управления
      образования Мангистауской области
      З.Тастемирова
      28 июня 2013 г.


Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 28 июня 2013 года № 186-2

Регламент государственной услуги
«Выдача документов о прохождении подготовки, повышения
квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения» 1. Общие положения

      1. Настоящий регламент государственной услуги «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения» (далее – Регламент) разработан в соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах».
      2. Государственную услугу «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения» (далее - государственная услуга) оказывают научные организации и организации образования в области здравоохранения, реализующие программы технического и профессионального, послесреднего, дополнительного профессионального образования на территории Мангистауской области (далее-организации).
      3. Форма оказываемой государственной услуги: неавтоматизированная.
      4. Государственная услуга оказывается на основании пункта 4 статьи 175 Кодекса Республики Казахстан от 18 сентября 2009 года «О здоровье народа и системе здравоохранения», Стандарта государственной услуги «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 11 декабря 2012 года № 1575 (далее - Стандарт).
      5. Результатом государственной услуги является выдача:
      1) по профессиональным учебным программам технического и профессионального, послесреднего образования - диплома;
      2) по программам дополнительного профессионального образования по окончании переподготовки - удостоверения, по окончании повышения квалификации - свидетельства;
      3) по окончании интернатуры – свидетельства;
      4) по профессиональным учебным программам послевузовского образования, окончании магистратуры и докторантуры – диплома, резидентуры – свидетельства;
      5) по программам дополнительного профессионального образования по окончании переподготовки – удостоверения, повышения квалификации – свидетельства;
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам, закончившим обучение в организации и прошедшим итоговую аттестацию (далее - получатель).
      7. В процессе оказания государственной услуги участие других государственных органов не предусмотрено.

2. Требования к оказанию государственной услуги

      8. Информацию о месте нахождения и графике работы организаций, порядке и ходе оказания государственной услуги можно получить на интернет – ресурсе управления здравоохранения Мангистауской области mangistau-oblzdrav.kz и организаций.
      9. Для получения документа о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров получатели должны предъявить следующие документы:
      1) удостоверение личности;
      2) обходной лист или иной документ, подтверждающий отсутствие задолженности обучающегося перед организацией.
      10. Сроки оказания государственной услуги не должны превышать 15 (пятнадцать) рабочих дней со дня принятия решения итоговой аттестационной комиссии (квалификационной комиссии) или руководителя организации.
      Документ получателю выдается в торжественной обстановке лично.
      В случае отсутствия возможности личного получения документа, он выдается другому лицу по доверенности, оформленной в установленном порядке.
      11. Основания для приостановления предоставления государственной услуги является финансовая или иная задолженность обучающегося перед организацией.

3. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов и получение информации получателем о государственной услуге осуществляется через структурные подразделения научных организаций и организаций образования в области здравоохранения.
      13. Этапы оказания государственной услуги:
      1) принятые документы проходят регистрацию сотрудником организации образования;
      2) зарегистрированные документы направляются ответственному лицу структурного подразделения;
      3) сотрудник-исполнитель рассматривает предоставленные документы, оформляет документ о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров, в соответствии с приказом организации образования о выдаче документа и передает на согласование курирующему заместителю руководителя организации образования;
      4) после резолюции курирующего заместителя руководителя документ передается на подпись руководителю;
      5) после подписания руководителем, документ передается на регистрацию для выдачи получателю государственной услуги;
      6) получатель государственной услуги получает документ нарочно и расписывается в журнале учета.
      14. Последовательность действий структурно – функциональных единиц при выдаче документов и их дубликатов описана в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      15. Функциональное взаимодействие структурно – функциональных единиц при выдаче документов и их дубликатов описано в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      16. Решение о выдаче дубликата документа принимается руководителем организации образования или лицом, его заменяющим.


Приложение 1
к регламенту государственной услуги «Выдача
документов о прохождении подготовки,
повышения квалификации и переподготовки
кадров отрасли здравоохранения»

Таблица 1. Последовательность действий
структурно - функциональных единиц при выдаче документов

1 № действия (хода, потока, работ)

1

2

3

4

5

6

7

Наименова-
ние СФЕ

Сотрудник подразделе-
ния (деканата, учебной части, учебного отдела и др.) по приему документов получателя государ-
ственной услуги.

Сотрудник подразделения (офис регистратор, учебная часть, учебного отдела и др.) по подготовке проекта приказа и оформлению документов

Сотрудник соответ-
ствующих структур-
ных подразде-
лений

Курирующий заместитель руководителя организации образования

Руководи-
тель организа-
ции образова-
ния

Сотрудник подразделения (деканата, учебной части, учебного отдела и др.) по приему документов получателя государственной услуги.

Получатель государственной услуги.

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операций) и их описание

Прием и регистрация удостовере-
ния личности и обходного листа получателя государ-
ственной услуги.

Ознакомление c данными удостоверения личности и содержанием обходного листа, проверка полноты документов в личном деле получателя государствен-
ной услуги. Подготовка проекта приказа руководителя организации образования о выдаче документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготов-
ки кадров. Направление проекта приказа соответствую-
щим структурным подразделе-
ниям, курирующему заместителю руководителя на согласование и на подпись руководителю.

Согласова-
ние приказа

Проверка обоснован-
ности исполнения документов

Подписание приказа

Регистрация подписанного руководителем организации образования приказа. Оформление документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки. Регистрация его в журнале учета и выдача документа с указанием даты.

Подписание в журнале учета с указанием даты и получения документа

Форма завершения (данные, документ, организа-
ционно-рас-
порядитель-
ное решение)

Сотрудник подразделе-
ния (офис регистратор, учебная часть, учебного отдела и др.) по подготовке проекта приказа и оформлению документов

Проект приказа

Виза руководст-
ва

Виза руководства

Подпись

Оформленный и готовый к выдаче документ

Выдача документа

Сроки исполнения

(1 час)

(3 рабочих дня)

(3 рабочих дня)

(1 день)

(1 день)

(7 рабочих дней)

(1 час)

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7


Таблица 2. Последовательность действий
структурно - функциональных единиц при выдаче дубликатов

1 № действия (хода, потока, работ)

1

2

3

4

5

6

Наименование СФЕ

Сотрудник подразделения (деканата, учебной части, учебного отдела и др.) по приему документов получателя государственной услуги.

Руководитель организации образования

Сотрудник соответствую-
щего структурного подразделения (деканата, учебной части, учебного отдела и др.)

Руководитель организации образования

Сотрудник подразделения (деканата, учебной части, учебного отдела и др.) по приему документов получателя государственной услуги.

Получатель государственной услуги.

Наименование действия (процесса, процедуры, операций) и их описание

Прием и регистрация документов получателя государственной услуги. Передача документов руководителю организации образования

Ознакомление с содержанием документов и передача в соответствую-
щее структурное подразделение.

Проверка полноты документов и подготовка дубликата. Подготовка и передача дубликата на подпись руководителю организации образования или мотивирован-
ный отказ в предоставле-
нии государствен-
ной услуги

Проверка обоснованности исполнения документа и подписание документа.

Регистрация приказа. Регистрация дубликата в журнале учета и выдача документа с указанием даты.

Подписание в журнале учета с указанием даты и получения документа.

Форма завершения (данные, документ, организа-
ционно-рас-
порядитель-
ное решение)

Выдача расписки о получении документов.

Наложение резолюции

Подготовка дубликата или мотивированного отказа в предоставлении государствен-
ной услуги

Подпись руководства

Оформленный и готовый к выдаче документ

Выдача документа.

Сроки исполнения

(1 час)

(1 час)

(не позднее одного месяца)

(1 час)

(1 час)

(1 час)

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7


Приложение 2
к регламенту государственной услуги «Выдача
документов о прохождении подготовки,
повышения квалификации и переподготовки
кадров отрасли здравоохранения»

Диаграмма 1. Функциональное взаимодействие
структурно - функциональных единиц при выдаче документов Диаграмма 2. Функциональное взаимодействие
структурно - функциональных единиц при выдаче дубликатов
(диаграммы смотрите в бумажном носителе)